» »

Kateri avto za 4-5k eur?

Kateri avto za 4-5k eur?

1
2
»

StreetRacer ::

Uf 2.0 pa nebi mel, ker je registracija previsoka in pije preveč. Ga je mel kolega in ga preklel do konca. Mel pa bi recimo tudi 1.6 16v 108km in tudi delam na tem.
Sma šla zadnjič malo z enim pri semaforu... on je mel bmwja takega ( ista moč, isti model vse isto ): http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.a...
in sem šal mimo, tak da ne žali mojega megana! ;)
AMD Ryzen 5 3600 ~ Gigabyte B450 Aorus Elite ~ KFA2 GeForce GTX 1070 EX
G.Skill 16GB 3600 CL16 ~ Samsung SSD 120GB ~ Seagate 3TB ~ WD green 4TB
be quiet! Dark Rock Slim ~ XFX TS 650 Gold ~ Antec 902 V2 ~ AOC Q3279VWFD8

pozitron ::

A lahko spizdiš iz teme x45, prosim. Oz., če lahko moderator pobriše prosim neumesne kometarje x45.

SpecialX ::

Če izbiraš med temi tremi modeli dam glas za 206ko.. Renaulta nikoli več! Oče vozi službeno laguno in v 8ih letih je bilo zamenjano že praktično vse... sploh ga ne vozi na redni servis menjavat olje in filtre, ker se mu tako in tako 2x vmes kaj pokvari in sproti zamenjajo. :) Poleg tega se mi zdi Clio precej neudoben, tudi lega na cesti ni kaj prida...

Še ena alternativa:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.a...

Ali pa:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.a...

Slednjo si lastim tudi sam in je odličen avto. Zelo prijeten avto za vozit, velik prtljažnik, poraba ob normalni vožnji 5-6l, majhni stroški vzdrževanja... skratka sami plusi. Z istimi mašinami avtošole delajo po 400000km, tako da je tudi tu kakšen strah odveč. Seveda se s takim avtom ne moreš postavljat na semaforjih in prehitevat BMW-jev ampak to je pač davek zaradi majhnih stroškov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SpecialX ()

Steinkauz ::

Ibiza je tut kr fajn za svoj dnar ja, čeprav jst nebi jemal sdi, ker to pa res ne gre nikamor. Prvi pa je kr kul ja, čeprav malo čez budget.

karafeka ::

Za take male avte (ibize, polote, fieste ipd), se dizel pomoje sploh ne splača. No, razen, če je 1.3 mašina. Drugače daš petino vrednosti avta vsako leto za zavarovanje (če imaš 50%) + cestnino + tehnični. Pa še dizel je dražji, bencianrji pri teh lažjih avtih, pa pokurijo največ kak dober liter več.
Sem pa zadnjič videl nekoga, ki je imel ibizo predelano na plin... hehe, jaka ekonomska računica.

POPRAVEK: Sem prehitro napisal... Večja kubatura nima ravno nekega velika vpliva na cestnino (okrog 30€ na razred), večjo ima moč motorja kw na zavarovanje, ampak mislim,da tu neke razlike na prav bencinarjem, pri istem modelu, ni. Torej je še vedno cena avta tista, ki odloča (dizel okrog 2000€ več).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

djordjevic ::

Kaj pa vem. Z 1.2 bencinarjem sem delal 600-700 km, z dizlom 850-1000. Občutna razlika.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Klemzz ::

Kaj pa vem. Z 1.2 bencinarjem sem delal 600-700 km, z dizlom 850-1000. Občutna razlika.

Ja sam bencinar 1.2 ma cca. 10L manjši tank.

djordjevic ::

Da ne bi. Oba imata 50 l.
No grave is deep enough to keep us in chains.

RC14 ::

Tudi jaz bi dal glas za cliota DCI 82KM, ampak nekaj se zavedaj, veliko folka ki ima ta avto, še po možnosti kakšen mlajši voznik, je velika verjetnost, da je oz je bil avto čipan na 100KM. To sicer niti ni slabo,boljši pospeški itd...ampak jaz da bi vedel, da je avto bil oz je čipan ga ne bi kupil, pač folk čipa avto zato, da avto bolj gre, logično ane, kar pa za sabo potegne, da lahka kupiš precej preteran avto. Pač moje mnenje.
To se seveda dogaja pri vseh dizlih, najbolj popularni avti za čipanje so ravno alfa 147 1.9JTD, mjet ..), megane 1.9 DCI, clio 1.5 DCI (82KM), ter golfi.

Lp
:4770K@4.5GHz @ BeQuiet!Dark Rock Pro2; MSI Z87 GD65 Gaming; 16GB RAM:
::GTX 1060 6GB; SSD Samsung 840 EVO 250GB; SEAGATE 3TB+3TB+1TB; LG 27"IPS::
:::: XFX 850W Black Edition; X-Fi Titanium; Fractal Design ARC R2 ::::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RC14 ()

Max X ::

Še nekaj v razmislek (tole kalkulacijo sem tudi sam predelal, ko sem se odločal za: bencinar vs. dizel). Glede na to da se boš vozil na relaciji CE-LJ je to dnevno 150km. Na leto to znese nekje 45.000 km (če gledamo samo službene dneve). Recimo, da ti uspe po avtocesti ohranjat hitrost 110-115km/h pri dizlu, potem ti znese poraba nekje okoli 4.2 (men je uspelo na tej relaciji vozit tud na 3.9, sam recimo mi 5 min ni nikoli igralo nobene vloge da bi moral bit prej v LJ), bencinarji imajo nekoliko višjo porabo, recimo da 5.5 (ne vem pa kakšno hitrost moraš v tem primeru vzdrževati za najbolj optimalno porabo). Ob današnjih cenah goriva bi (seveda če gledamo samo porabljen denar za gorivo in ne upoštevamo, da je avtomobil ob nakupu nekoliko dražji in da je dražje tudi vzdrževanje dizla) lahko letno ''prihranil'' okoli 500€.

RC14 se strinjam s tabo, čeprav če bi se jst odločal za čipanje mojega Cliota bi naredil to predvsem, da bi imel nižjo porabo (kar bi jo zagotovo tudi imel za recimo 0.1-0.2l/100km), vendar nekako je 82km za to mašino nekako idealno in z vsakim takšnim posegom tvegaš, da ti kakšna stvar v avtu prej crkne.

SpecialX Lagune so imele serijsko napako in ne moreš zaradi tega rečt, da je so vsa vozila te znamke zanič (čeprav bi mogoče tudi sam izrekel podobno izjavo, če bi bil lastnik omenjene Lagune, ker so jo totalno zašuštrali in v takem primeru verjamem da podvomiš v znamko). Pa še tole podoben občutek, ki si ga ti imel s Cliotom sem jst imel z Ibizo, sem bil namreč tik pred tem da jo kupim, vendar sem se po testni vožnji premislil (prvi vtis neudoben pa tudi lega me ni prepričala). Res pa je, da sem jo vozil le okoli 10km in je verjetno to premalo za neko realno subjektivno oceno. Bo pa čas pokazal, če sem se pravilno odločil :).

Utk ::

Clio ima zelo dobro lego za ta razred, tist, ki pravi, da ni tako, si naj natakne prave gume. Ne rabijo bit 17 colske, niti 16, samo naj imajo vsaj nekaj profila. Udobje pa ne vem...če si navajen na mehke fedre, je morda malo trd, ampak Nemci tega sigurno ne bi rekli :) Vse drugo je pa itak mehko in kar tiho. Corsa 1,4 recimo je že pri 100 glih tolk glasna kot kak 1,2 clio pri 130. Športni sedeži so pa itak zakon. Ne tako kot v kakšni astri, kjer bi morali zraven še kosmodiske delit. Pa je en rang višje.

SpecialX ::

Max X večina raziskav samo potrjuje moje dvome:
http://www.avtomobilizem.com/modules/ar...

Saj nič ne rečem... Renault se je precej popravil z zadnjimi modeli (vendar to velja tudi za vse ostale avtomobilske znamke)... če pa gledamo 4-10let stare Renaulte pa samo stran od njih.
Ko govorimo o udobnosti vožnje je to seveda zelo subjektivno... idealna formula za vse ljudi pač ne obstaja. :)

Utk ::

In kaj bi ti kupil od teh? Colta? A2? Jazz? Hja...če bi za cliotove servise zmetal tolk denarja kot jih bi za te, bi bil tudi clio malo višje. In če upoštevamo še razliko v ceni, sploh ni računice. Polo pa ni glih nekaj bistveno boljši, dražji pa še zmeraj.

djordjevic ::

Ja, po statistiki so francozi res navaden crap. Ampak. Čisto osebna izkušnja. Dedek vozi zdaj že četrtega renaulta po vrsti. Petka, megane I, megane I facelift, zdaj megane II. Na prvem meganu je menda bil vpoklic zaradi neke serijske napake - odpravljena na stroške tovarne, na drugem so menjali neko zadevščino na cilindrih (pa se ne bom spomnil, kaj, da me ubiješ - motor se zaganja v prostem teku), tale zadnji, 1.5 dci zaenkrat brez težav. Moj megane je tretji renault. Pred njim dva cliota. Edino, kar sem menjal, je bil redni servisni material, ploščice na diskih in tu in tam kakšna kratka luč. Ostalo brez kakršnihkoli okvar. Po drugi strani pa vidiš, kako folku crkujejo espaci. Zlasti se spomnim onega tipa s tednika, ki sta mu crknila dva v štirih letih, oba po 120k km. Saj ne rečem, da ni imel tip smole, ampak zlobni jeziki bi mogoče rekli, da pa ne zna vozit oz. bi za 60k km na leto in več vzel kako drugo, trpežnejšo firmo. Se mi je zdelo potem po svoje smešno, ko so vsi naenkrat začeli trobit, kako sranje so renaulti in to ravno zaradi tistega nesrečnega 2.2 dci motorja. Je pa res, da gredo tule ful slops renaultu, ker še vedno noče priznat, da ima motor konstrukcijsko napako. Skratka, skupno število resnih okvar na naših doslej sedmih renaultih - zlasti na mojih - je dovolj nizko, da lahko rečem, da so dokaj zanesljivi avti. Je pa res, da lahko nevešč voznik uniči tudi toyoto. :)
No grave is deep enough to keep us in chains.

pozitron ::

Js sm pa glih polote zdele gledal. Za 5500-5900eur, letnik 2002, imajo približno 100000-120000 prevoženi, Klima. mašina pa 1.9 SDI 47 kw.

Nekak se mi zdi tole kar vredu nakup, SDI mašine so verjetno zelo vzdržljive? Vem, da bo prehitevanje le luksuz, samo to mi niti ni pomembno, važno, da mi služi par let oz. tja do 250kkm ali več. Pa še registracija je dosti cenej. Kot pri kakšnem 1.9jtd 85kw (115km).

Utk ::

In v resnici je tako, da nekdo, ki si kupi yarisa za 3-4 jurje več kot stane podoben clio tudi ne servisih ne bo šparal. Ki so že itak dražji. Medtem ko cliota več kot dvakrat jaz že ne bi peljal na uradni servis. Pa si naj tisto knjižico potem nekam vtaknejo. Jaz je ne rabim. In ko to sešteješ...tudi če se kje kakšna stvar pokvari, ki se ne bi smela, to nikakor ne nanese več kot par sto evrov, ne pa par jurjev...
Moj clio ima pri 150,000 original diske, auspuh in še marsikaj. Zadnje bremze so menjane, pa tudi končniki in en ležaj...bi bil čudež, če po teh cestah ne bi blo to menjano. Drugega nič kar ni na rednem spisku.
Druga stvar so pa velike renojeve mašine. Do 2.0 jim gre dobro, več pa ne :)

djordjevic ::

Js sm pa glih polote zdele gledal. Za 5500-5900eur, letnik 2002, imajo približno 100000-120000 prevoženi, Klima. mašina pa 1.9 SDI 47 kw.

Hehe, in potem sem jaz nor, ker hočem za svojega cliota letnik 2005 6800-7000€. :))
No grave is deep enough to keep us in chains.

RC14 ::

Renault se je precej popravil z zadnjimi modeli (vendar to velja tudi za vse ostale avtomobilske znamke)... če pa gledamo 4-10let stare Renaulte pa samo stran od njih

Prosim te lepo no da ne govoriš neumnosti. Sem mel kar nekaj renaultov, moj oče ma megana, punca ma mojga 13 let starga cliota, da ne govorim o mojih kolegih ki tudi imajo renaulte, in glej ga hudiča, vsi delajo kot urica. Tisto rekla, čula, bla bla bla, to se očitno nas slovence dobro prime. aja, mam še dva zelo dobra kolega-mehanika ki delata na renault servisu in tri dobre kolege-mehanike ki popravljajo vse znamke in so istega mnenja kot jaz.

Zavedajte se, da crkujejo VSI avtomobili, ampak na srečo oz žalost je renaultov največ na cesti in logično je, da se jih bo tudi največ pokvarlo, procentualno pa je isto sranje, kot z drugimi znamkami.

pa čist tko informativno za tiste ki ne veste, Renault je mel probleme z mašinami 2.2 DCi ter 1.9 DCI letniki 2001, ostalo je ok, seveda govorim za dizel mašine.

Sicer pa, največkrat je krivda za pokvarjen avto predvsem neustrezna vožnja (teranje mrzlega avta, visoki obrati za dalj časa, neredni servisi, neustrezno čipanje avtov, šparanje na olju-slovenci znani po teh stvareh , po hitri vožnji je potrebno avto malo ohladiti-turbino, večina pa kar ugasne avto, teranje avta po več deset kilometrov na avtocesti, samo zato, da bi nekoga prehitel,sam da si glavni na cesti, pa čeprav avto skoz na rdečem polju ane? . ,u glavnem svašta doživiš...pa še in še.

Aja pa še to, kaj je lažje prodati polota ali cliota?
Mislim da ni težko vprašanje;) Da razliko v ceni in opremi raje ne govorim.

Lp
:4770K@4.5GHz @ BeQuiet!Dark Rock Pro2; MSI Z87 GD65 Gaming; 16GB RAM:
::GTX 1060 6GB; SSD Samsung 840 EVO 250GB; SEAGATE 3TB+3TB+1TB; LG 27"IPS::
:::: XFX 850W Black Edition; X-Fi Titanium; Fractal Design ARC R2 ::::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RC14 ()

SpecialX ::

Pa saj govorim iz lastnih izkušenj, ki sem jih podkrepil z raziskavo. Kot sem že povedal so z očetovo Laguno same težave... je pa bencinar, da ne bo pomote. Družinski prijatelj ima Laguno 2003 letnik... po enem letu mu je šla turbina... vem kako vozi in vem da je zelo pazljiv. Da ne omenjam težav, ki jih imajo lastniki Espace-ov.

WarpedGone ::

Družinski prijatelj ima Laguno 2003 letnik... po enem letu mu je šla turbina... vem kako vozi in vem da je zelo pazljiv.


Moja turbina pa drži že 6 let in ima za sabo že 145k km. Da bo vzorec 2 namesto 1. "Zelo pazljiv" ne pomeni ničesar, če ima npr. navado prestavljat nad 2500.

Zgodba o teh turbinah je tole. Do letnika 2002 so imele serijsko hibo - našponal so tlake, niso pa izbral ustrezno močnejše materijale. Nekje z letnikom 2003 so začel vgrajevati popravljene turbine, enako tut intercoolerje, ki jih pred tem letnikom rado napihne čez čas in počijo. To je cela štorija okrog tega slabega imena, kako da stvar crkuje. Kakor naletiš, meni niti ne in bi kupil še enkrat isto.
Zbogom in hvala za vse ribe

jurre ::

Jaz ti tudi lahko svetujem cliota, ker ga imam tudi sam. Nasel sem si rabljenega 1.5 dci in sicer 101KM verzijo s skoraj vso opremo (in je tudi chipan na nekje 120KM, vendar je kolega poznal prvega lastnika in ve da je lepo delal z avtom). Od konca avgusta lani sem prevozil dobrih 30k km brez vecjih tezav (zezali so me edino malo kontakti, ki so zgleda bolj tako narejeni in pini vcasih zgubijo stik - se jih polota in je potem mir). Porabo imam priblizno slabih 5 litrov, pa ne vozim pocasi. Pazim pa seveda mrzlega, da se pocasi ogreje in vrocega ne ugasam in delam redno servise (vmes naredim se menjavo olja in filtra na 15k km). Servise pa delam pri kolegu, ki ima doma delavnico in pridem precej ceneje skozi kot na uradnem.
Par kolegov ima enako cliote, vecina 82KM, eden tudi takega kot jaz pa nihce nima pripomb (dosti jih ima trenutno okoli 100k km, jaz sem zaenkrat pri slabih 70k). Sodelavc je par dni nazaj naredil z enim tankom cez 1.150km (ni vozil vec kot 110,120 po AC, povprecna poraba 4,3 litra:D).
Pred tem cliotom pa sem imel.....cliota 1.2 16v s katerim sem v letu in pol prevozil 33k km tudi brez vecjih tezav (enkrat sem menjal vzigalno tuljavo in polotal kontakte za airbag pod sedezem, ki so imeli spet slab stik). Avto sem menjal samo zato, ker sem zelel dizla in nekaj mocnejsega..
Aja, btw tudi oce ima cliota - 1.4 16v, dela sicer manj kilometrov kot jaz, zaenkrat je bila edina tezava 1 vzigalna tuljava, ki baje dostikrat crkne pri teh masinah.

dejanslo ::

Aja, btw tudi oce ima cliota - 1.4 16v, dela sicer manj kilometrov kot jaz, zaenkrat je bila edina tezava 1 vzigalna tuljava, ki baje dostikrat crkne pri teh masinah.


pri našem je bilo isto. ne vem, ali je teh tuljav več in je vsakič odpovedala druga, ali so menjavali vedno isto zadevo, je pa bil avto na servisu vsaj 3x (in nikoli ni bilo poceni).. baje so bili krivi slabi materiali.
There`s More Than One Way To Do It

šernk ::

heh zanimivo serijske napake pri vseh cliotih, vi ga pa še vedno kujete v zvezde. in vse te napake se vidijo do nekje 100k km. 100k km danes niso nobeni kilometri za avto. ko prideš do okrog 250k km se lahko govori da je avto dober in nisi imel z njim nobenih stroškov, razen normalne obrabe materialov.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zheegec ::

Če odštejemo serijske napake, so okvare povsod nekje podobne, vse ostalo pa naredi ljudsko izročilo. Jaz pri Alfi s 150k Km nimam nobenih težav (razen zadnja ležaja, ki sta bolj potrošni material), pa ne bom rekel, da se pa Alfe ne kvarijo, ker to pač ne drži.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

IceIceBaby ::

ALIEn3001, razni testi in raziskave kažejo drugače.

Renault se večinoma pojavlja na dnu lestvic zanesljivosti. Te lestvice seveda prikazujejo rezultate v procentih, ne absolutnega števila okvar.

Ne pravim, da Renault zaradi tega dela slabe avtomobile, so pa očitno med najmanj zanesljivimi.

Od vsakega posameznika je odvisno koliko mu zanesljivost pomeni. Za nekatere pač ni konec sveta, če morajo slučajno na servis ali pa, če crkne kakšna lučka. Drugim se to zdi povsem nesprejemljivo.

djordjevic ::

heh zanimivo serijske napake pri vseh cliotih

Vžigalne tuljave, pri bencincih. Je omenil kdo še kako napako slučajno? Sicer pa je z pogostostjo okvar avtoobilov podobno kot z uradno lestvico napadalnih psov. V Sloveniji recimo kraljuje na vrhu nje kokeršpanjel (ali zlati prinašalec, ne me zdaj držat za besedo), oboje sicer blazno napadalni pasmi, ane.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Azrael ::

Samo toliko, traktor s 120+kkm je zrel (za zelo drago) generalno, sploh kake mikro gajbe in "neuničljiva" schwabska jajca. Znanec obavil Megana s toliko km, traktor seveda, ob prodaji vse oh in sploh (na uradnem servisu preverili). 15kkm po nakupu so se začeli problemi in je v kripo v zadnje pol leta zmetal na servisih že par k€, da nima glih nepremičnine.

Glede Alfic, cenovno ni velikih razlik med 156 in 166, samo da pri slednji dobiš precej več avta. Nekako tako kot nekdaj AR 33 in AR 75.
Nekoč je bil Slo-tech.

Roadkill ::

Ü

koyotee ::

Leto nazaj sem kupil: AR 156, 1.9 jtd 105km, l.2000, 127kkm za 5150€. Bomba 0:)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

dzinks63 ::

Samo toliko, traktor s 120+kkm je zrel (za zelo drago) generalno, sploh kake mikro gajbe in "neuničljiva" schwabska jajca.


Tole je pa za lase privlečeno. Ne gledat uvoženih avtomobilov z zbitimi km pri katerih nikoli ne veš koliko jih res ima. Brat je imel astro dizel 99letnik, z njo naredil 350000 km in avtomobil še sploh ni bil potreben kakšne generalne, še fino ga je prodal nazadnje. Sodobni dizli, seveda če so pravilno voženi in vzdrževani, bp vzdržijo 400000+ km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

koyotee ::

Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

StreetRacer ::

120.000km, seveda ja. 2x dol zbito pa brez servisne avto. Spada v nižji rank zavarovanja to pa nekak ne drži, ker je pomoje kar višji rank to.
AMD Ryzen 5 3600 ~ Gigabyte B450 Aorus Elite ~ KFA2 GeForce GTX 1070 EX
G.Skill 16GB 3600 CL16 ~ Samsung SSD 120GB ~ Seagate 3TB ~ WD green 4TB
be quiet! Dark Rock Slim ~ XFX TS 650 Gold ~ Antec 902 V2 ~ AOC Q3279VWFD8

Azrael ::

Z avtom iz tujine je ravno toliko možnosti za nateg, kot z nekim, ki je bil ves čas v SLO. Pravzaprav lahko še manj, odvisno od zakonodaje v državi izvora. Belgija je precej striktna, Nemčija in Italija prav nič.

Inkriminirani Megane pa je bil seveda SLO izvora... Standardne smrdljive dimne zavese za traktorji na naših cestah, pa tudi povedo več kot dovolj.
Nekoč je bil Slo-tech.

pozitron ::

Nekam sumljiva cena, pa še celga fuka bi dal za registracijo.

Nekak sem se zagrel za polota 1.9 SDI, 47 KW. cca.120kkm/+-10kkm, za nekje 5500-5900. Bom pa še mal premislil vse skupi.

djordjevic ::

Standardne smrdljive dimne zavese za traktorji na naših cestah, pa tudi povedo več kot dovolj.
Med drugim tudi to, da jih očitno vozijo debili. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

pozitron ::

Čeprav tale tut ne zgleda švoh, klik, 77kw, 1.9jtd. Pa še neki gotovinskega popusta.

Edit: šele zdej vidu, da je iz italije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pozitron ()

joze28 ::

Pa ne morete traktorjev primerjat z avtomobili. Traktor je narejen za popolnoma drugo stvar.
že mal OT: "dimne zavese" so zaradi premale uporabe motorja,kurilnega olja ali pa zaradi cegla na gasu.

Utk ::

ALIEn3001, razni testi in raziskave kažejo drugače.

Renault se večinoma pojavlja na dnu lestvic zanesljivosti. Te lestvice seveda prikazujejo rezultate v procentih, ne absolutnega števila okvar.

Ne pravim, da Renault zaradi tega dela slabe avtomobile, so pa očitno med najmanj zanesljivimi.

Od vsakega posameznika je odvisno koliko mu zanesljivost pomeni. Za nekatere pač ni konec sveta, če morajo slučajno na servis ali pa, če crkne kakšna lučka. Drugim se to zdi povsem nesprejemljivo.


Poglej si tiste raziskave bolj natančno. Clio je po njih bolj zanesljiv kot bmw 5. Pa ne bo nihče reku, da je bmw 5 kup sranja, za cliota pa bo. Če se nek avto kvari dvakrat bolj kot drugi, samo pomeni, da imaš dvakrat več možnosti, da bo kaj narobe. Še zmeraj imaš morda 5% možnosti, da bo kaj resnega narobe. Pa tudi če bo, bo to še zmeraj cenejše, kot je razlika v ceni do česa boljšega. Recimo japonskega. Ker polo je spet dost dražji pa nič boljši. Ostali podobni pa še slabši.

profii ::

tale statistika je bolj tako tako. nekdo ki ima bmw 5 je ponavadi bolj picajzlast od tistega v klijotu. mame ki vejo samo za volan in šalthebl se ne bojo obremenjevale če nekaj škripa, kar pa za lastnike "boljših" avtomobilov ne moremo trditi. taki pa bojo za vsako malenkost na servisu. S tem se pa zbija statistika.

Utk ::

Tista statistika meri kolk jih je ostalo na avtocesti, če se ne motim. Tu ti občutek kaj dost ne pomaga. Ne moreš imet občutka, da greš lahko naprej, če ne moreš :) Škripanje se pa pozna pri statistikah, ki merijo zadovoljstvo, to je drugo.

profii ::

če ostaneš na avtocesti ko ti raznese gumo si v statistiki?
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtomobil "staro za novo" (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
757380 (6162) Valvoline
»

Nakup avtomobila (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
48581859 (14204) PARTyZAN
»

Nakup rabljenega avtka.

Oddelek: Loža
322877 (2052) globoko grlo
»

Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21416255 (12037) Goldee
»

Kater avto

Oddelek: Loža
101386 (1159) stromar

Več podobnih tem