» »

Kateri avto za 4-5k eur?

strani: « 1 2

pozitron ::

Zanima me vaše mnjenje kaj bi kupili za omenjen denar, ter vaše izkušnje z sledečimi avtomobili.

Za 4000-5000 eur sem naredil ožji izbor.

Renault clio 1.5dci
peugeout 206 1.4 hdi
opel corsa 1.7 tdi

Za ta denar imajo vsi prevoženih cca 100000-120000 km, letni 2001-2003.

Avto, bom imel predvsem za vožnjo v službo CE-LJ. Imeti ga imam namen 3 leta, tako, da bom do 200000 km sigurno prišel v tem času.
Kateri od naštetih je najbolj problematičen, glede motorja in nasploh kvaliteta?

djordjevic ::

Prodajam clia dci '05, 76.000 prevoženih, sicer za malo več kot je tvoj cilj zapravit, z njim pa nisem imel nobenih težav. Pač moraš paziti, kako ga voziš (počakaš, da se ogreje na delovno temp., ne priganjaš hladnega, ne ugašaš takoj po vožnji na avtocesti), in nimaš kaj delat razen rednih servisov (filtri, olje). Kako je z drugimi avtomobili, naj ti pove kdo drug. Meni je ta clio super služil in tudi motor (82 km) je po mojem mnenju za cliovo velikost in težo idealen. Obilo navora, nizka poraba. Če ne bi potreboval večjega avta, bi ga tudi še vozil kakšno leto ali dve.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Lukeatluke ::

Jaz če bom kot 18 letnik zbral €, bom kupil čez slabe 5 mesecev alfico 147 ali 156, oba odlična avta.
2.0=145KM pije sicer 9 litrov ampak 1.9 in 2.4jtd pijeta pa samo 6-6.5L.

Djordjevic avto se pa nikoli ne sme pustit na mestu gret, če bi tako delal z 5 let starim avtom in ne z komaj 3 leta starim bi imel kmalu probleme.
No, seveda jaz nič ne vem, ker še avta nimam, bla bla, sami pametni komentarji bodo na tole, hehe :)

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Za 6666€ se dobi nova Dacia Sandero :)

Sicer za moje pojme je grda pa bencinar je. Ampak je nov avto, ima garancijo tista 1.4 mašina pa tudi ne pije veliko ogromno. Jaz bi za toliko kilometrov na dan raje kupil kaj podobnega.

djordjevic ::

Djordjevic avto se pa nikoli ne sme pustit na mestu gret, če bi tako delal z 5 let starim avtom in ne z komaj 3 leta starim bi imel kmalu probleme.
Je šla marsikomu že turbina rakom žvižgat, ker je prignal avto s 150+ z avtoceste in ustavil na kavi na Petrolu. Ne govorim na pamet, verjemi. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

opeter ::

Še en glas za Dacio.
Hrabri mišek - www.dangermouse.org
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Max X ::

Moj glas gre k Renaultu. Ga imam sam in avto deluje super brez težav (sem pa na 90.000 km). Poznam kar nekaj lastnikov Cliota, pa tudi 206, ki nimajo nikakršnih problemov s temi avti - so pa na maks. 110.000 km. Ima športne sedeže in zelo ''udobno'' sediš v njem (mislim za ta razred avtomobilov). Imel sem priložnost vozit tudi 206-ko vendar se mi enostavno ne dopade: prvič zaradi sedežev (vsaj ta ni imel kakšnih špornih izvedenk), pa tudi menjalnik mi je šel tam na živce, se mi je zdel premalo definiran). Poraba je pa zelo odvisna kako avto voziš in kdo ga je vozu pred tabo, če ga ni vozil ''pravilno'' zna bit poraba tudi za 0.3-0.5l in več večja kot bi bila sicer. Drgače se mi pa poraba po računalniku (govorim za Cliota 82km) giblje od 3.8 do maksimalno 4.7 pri zelo dinamični vožnji (realno je verjetno nekaj odstopanja). Seveda pa poznam tudi takšne, ki omenjen avto vozijo ''nedeljsko'' pa imajo porabo nad 5.0, tako da,.... No na relaciji CE-LJ bi ga definitivno moral spravit pod 4.0 (seveda mislim ob tem nekje povprečno hitrost po AC okoli 110-115km/h). No to so moje laične ugotovitve in mnenja!

LP!

djordjevic ::

@Max X: Moj je imel povprečno porabo 5,5, odkar živim v mestu. Kratke relacije naredijo svoje in se poznajo na porabi. Prej, ko je bilo dvakrat tedensko še relacije MB-LJ, je bilo povprečje 5,1-5,2, prav tako pa je bilo potem v LJ precej mestne vožnje. Je pa res, kar praviš za relacije po magistralkah. Recimo, kakšna pot na Koroško. Moraš divjat, da ga spraviš na 4,2. :) Zdaj vozim Megana GT 1.9 dci, pa se mi zdi, da je bil clio s tem motorjem bolj 'uravnovešen'. Saj tale cukne bolj, je tišji in ima precej višjo končno, pa 6. prestava sede, ampak se je užitek vozit z 82-konjskim cliom. :)
No grave is deep enough to keep us in chains.

IceIceBaby ::

Jaz sem vozil Clio dci 1.5 in po 40kkm so se sedeži začeli trgat (so bili isto športni). Sicer so imeli dobro bočno oporo in si bili precej udobni.

Kar se porabe tiče bi pa rekel podobno kot Max X + 1 liter zraven :) Jaz ga pod 5l nisem spravil.

Tilen ::

Fabia 1.4 MPI
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

pozitron ::

Kolk pa žre kaj clio bencinar 1.2 al pa 1.4, če kdo ve iz lastnih izkušenj, na poraba.com je nekje 6-6.5, mam malo se mi zdi. Bi ga pa dobil dost cenej oz. pol manj kilometrov prevoženih za podobno ceno.

djordjevic ::

Sem imel tudi clia 1.2, letnik 2001. :) Je na poraba.com kar točna. Pil mi je od 6-7 l. Je pa treba vedeti, da motor ni ravno neki presežek, kar pomeni, da je recimo prehitevanje bolj luksuz kot standard. :) Sicer pa čisto lepo gre. Samo se pač moraš zavedati, da od 60 KM in 1.2 motorja čudežev ne moreš pričakovati. Sploh če želiš voziti s vklopljeno klimo (res pa je, da jo imajo le redki s tem motorjem).
No grave is deep enough to keep us in chains.

IceIceBaby ::

Twingo 1.2 (60km mašina) mi je pil skoraj vedno pod 6 litrov. Clio je malo težji, tako da je 6 do 6,5 nekje realno.

Ampak pri manjših bencinarjih je lahko problem avtocesta. Pri konstantni hitrosti 130kmh je treba 60 konjski avto že kar priganjat in bo poraba precej višja.

Zato se ti pa mogoče splača kupiti kakšnega razred večjega, in močnejšega bencinarja. Razred Astra, Golf, Focus... Avto bo bolj udoben pa pri zmerni vožnji so tudi 1.6 mašine lahko zelo ekonomične.

dzinks63 ::

6-6,5 je za clio bencinarja kar taprava povprečna poraba z lepo vožnjo. Seveda se da dosečt tudi manj, samo potem moraš pa že varčevalno vozit. Tudi več ni problem, z bolj športno vožnjo kamot 1-2l zraven. Tako da razpon je od 5-8l pri clio bencin.

Priporočil bi ti kakšno hondo civic z 1.5 E-vtec motorjem. Te pa res zelo malo kurijo, sploh če gledaš, da ima takšen motor 115km.

pozitron ::

honde so drage ko hudič

durrenmatt ::

poglej si kakšno rabljeno kia rio. To so nadpovprečno dobro delani avti, vendar si znamka še ni pridobila pravega ugleda, tak da so kr ugodni. Vsekakor se kia rio po zanesljivosti lahko mirno kosa s kakim polotom.

dejanslo ::

za pogosto vožnjo po avtocesti so mi avti razreda 1.2-1.4 precej neudobni že zaradi hrupa, ki ga moraš trpeti v kabini. tako kot kst v svojem zadnjem postu, bi ti priporočal, da pogledaš kaj večjega in močnejšega
There`s More Than One Way To Do It

Zheegec ::

Če se veliko voziš po AC in želiš nizko porabo si najdi kakšen novejši malo večji dizel (tam nekje 2002 in novejši so že kar precej tihi glede na starejše dizle) s šestimi prestavami.

Če bi jaz zdajle kupoval bi nabavil Alfo 157 1,9JTDm s 6 prestavami. Nizka poraba, čisto solidna moč, udobna vožnja. Za 5k bi mogoče šlo čez...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Doman ::

Še vedno prisegam na Golf IV :)

Zheegec ::

Tudi OK zadeva, ampak precej nesmiselno zadržujejo ceno (rabljeni), ravno zato bi vzel Aflo... pa še Alfa je, torej zakon :)
Seveda je še dosti drugih avtov na izbiro, ampak samo za primer...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Tilen ::

Misliš 147?
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zheegec ::

Eh, 156, 147 je malo predraga za 4-5k € :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kixs ::

Morda kak Fiat Punto 1.2 16V. Za ta denar dobis letnik 04/05 z vec ali manj "vso" opremo. Prevozenih okoli 60kkm. Poraba med 5 in 6 litri, ce vozis normalno. Imajo pa Punteji malo daljse prestave, kar je zelo dobro - pri 3500 obratih v 5. prestavi imas 130km/h. Ostali bencinarji (vecina) imajo okoli 4000 obratov.

Definitivno pa pojdi avte probat, pa se potem odloci za svojega. Naceloma bos avto vozil prav ti in ti tezko spremenimo mnenje ali predlagamo najboljso varijanto. Saj se moras ti dobro pocutit v avtu in pri avtu navadno zmagajo custva nad razumom ;)

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike in dele (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

Djuro ::

Še moj drobec: če imaš 5k€ potem kupuj avto za maksimalno 4k€. Jurčka ki ti bo ostal pa raje prišparaj za en orenk servis, pa kakšne gume.

Za primer: jest sem lansko zimo za 1,7k€ (+200€ servis) kupil Kio Sephio 1.8 (z vsem udobjem), prevoženih 100kkm in mi na relaciji žre 7.4, kombinirana vožnja okoli 8l, večinoma vožnja do max 150km/h.
Morm priznat, da sem bil precej skeptičen, ampak zaenkrat tok tok, z avtom sem zadovoljen, sploh za ta denar. Pa še prtljažnik ima relativno velik, tako da otroci lahko kakšno igračo več na morje vzamejo 8-)

pozitron ::

ALIEn 156-ke 1.9 jtd sem že gledal. Samo za tak denar so nekje 1999-2000 letni z blizu 200kkm prevoženih.

pozitron ::

Ja djuro sej to mam u glav tko, da maksimum bi bil nekje 4500eur, ker imam nekje 5500 eur keša. Napisal sem do 5000, ker bi se 500eur tut še dalo nabrat, če bi bla sila.

TOP ::

Če izbiraš med tistimi tremi ,potem definitivno črtaj Corso,ker ma od Isuzija motor in se zelo radi kvarijo,prinas jih kar nekaj poznam ki imajo težave z tem motorje.Peugeot 206 Hdi ima moj tast in je super avto,z enim tankom narediš cirka 1000 kilometrov,pa tud Cliote Dci pohvalijo.

Utk ::

Jaz bi tudi glasoval za clia. Pežo je po kvaliteti še slabši, Corsa pa v vožnji sploh ni v istem rangu. S tem, da moraš res dobro preračunat, če se ti splača dizel. 1.2 16v ti bo porabil liter več, servisi so pa kar nekaj cenejši. V bistvu menjaš samo olje na 20 in svečke na 50, pa še to je bolj pogosto, kot uradno predpisano.
Je pa to dost denarja za 5 let star avtoček, ne vem zakaj majo take cene.

pozitron ::

Sej za ta dnar, je največ 206-k in cliotov (diesel), imel bi več izbire, pa tut klimo jih ma velik za ta keš.

Zanima me samo, če imajo 1.5 dci motorji (2002-2003) tudi težave kot so imeli 2.2 dci pri espace-ih? Oziroma je tak motor za 200+ kkm? Če je seveda vzdrževan, in lepo vožen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pozitron ()

pozitron ::

Meni se tudi zdi dost denarja za 5-6 let star avto. Sicer dolgo nisem spremljal cen, razen do sedaj. Ampak za tak denar se kej boljšga skor ne dobi, kolkr sem jaz gledal avto-net.

Utk ::

Štos je samo v tem, da imaš za 8 jurjev novega cliota s klimo in vsem.

bluefish ::

vendar pa z najšibkejšim 1,2l motorjem. Za kaj več se cena že hitro približa 10k.

Icematxyz ::

Avti so kar precenjeni pomoje v Slo. Samo vpišite v avto.net naprimer takšne kriterije za star avto s dovolj prevoženimi kilometri, da te že lahko skrbi in relativno visoko ceno:

min letnik:2000
max prevoženih: 100.000 - 125.000 km
max cena: 6000e

Pa boste videli kaj dobite. Žalost... To kar ste našteli dobiš ja. Kakšnega puntota, cliota, peugeota 206. Vse staro že skoraj 10 let in že dokaj "obrabljeno". Da o avtih ko so že 3 modele vmes zamenjali ali so poškodovani od toče in še kar imajo takšno ceno sploh ne govorim...

kixs ::

Kot sem napisal, ti je najboljsa izbira za ta denar Punto. Prejsni teden ga je kupila punca. Letnik 2004, 1.2 16V, 63.000KM, prvi lastnik, 5. vrat, dynamic oprema, dodane zimske gume, lepo ohranjen. Avto pred nakupom preverjen na pooblascenem servisu, kjer je bil tudi redno servisiran po servisni knjizici. Vse je bilo brezhibno. Ravno za ceno 5.000€. Servisa pa ne bo potrebno se nekaj casa delat.

Navadnega 1.2 8v s SX opremo (vsa oprema) L.2002 je od novega vozil brat do letos in ni imel razen rednih servisov nic dodatnih stroskov. Poraba pa vedno pod 6 litri, pa je imel vec ali manj samo mestno voznjo.

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike in dele (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

djordjevic ::

Štos je samo v tem, da imaš za 8 jurjev novega cliota s klimo in vsem.

Brez zamere, ampak zaradi take miselnosti mi potem vsak ponuja za tri leta starega clia z max opremo pet jurjev.

kixs97: Dober nakup. Naj ji lepo služi.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

ja jebiga, tako je :) Jaz imam 5 let starega cliota, in če pomislim, da bi moral kupit to zdej za 4000 jurje...ma ni šans.
V tem za 8 jurjev imaš klimo, mp3, abs, airbage in ne vem kaj vse, kaj pa še rabiš v takem avtu? Ok, če hočeš 5 vrat in normalno mašino je pa 9 in pol jurjev, samo še zmeraj ni slabo.

djordjevic ::

Ja, jebiga, ni. :) Če hočeš met solidno motoriziran turbodizel z avtomatsko klimo in kupom varnostne opreme, boš dal več kot 5 jurjev. Če se zadovoljiš z najšibkejšim motorjem in navadno klimo, ga seveda dobiš za 4-5 jurjev. To sploh ni sporno. Ampak razbesni me folk (torej kekci, ki me kličejo), ki meče vse avte v isti koš samo zato, ker ima clio značko na pokrovu od prtljažnika. Tako to vseeno ne gre. Saj tud MB 320 S in 600 S nimata iste cene. Saj me razumeš, ne? Mi je pa jasno, da hoče folk dobit čim več za čim manj. Osnovni princip ekonomije. Kljub temu pa kanček stvarnosti ne škodi. :)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Icematxyz ::

ja jebiga, tako je :) Jaz imam 5 let starega cliota, in če pomislim, da bi moral kupit to zdej za 4000 jurje


5 let star (letnik 2003 torej) za 4000 je že tak dober deal v Sloveniji.

Kljub temu pa kanček stvarnosti ne škodi. :)


Ja v Sloveniji glede cen avtomobilov bo treba kaj več kot kanček. Posebej če se kupuje naprimer na kakšnem avto.net.

Zgodovina sprememb…

Klemzz ::

Rableni auti so pr men opravl :) sm jih meu že kr neki, redno servisirani s potrjenimi servisi, ampak vedno se najde neka stvar da neha delat ko maš auto 1-2 mesca, sicr sm meu večje zadeve kot so clio itd. Mislm da ni tak problem dat 1k€ več za novo dacio oz. še mal dodat za cliota.

Utk ::

Ice, moj ima kar dost prevoženih, in če ga bi prodajal, dvomim, da bi več dobil...še za 4 bi se počutil da sem ga nategnu. Po eni strani je to dost, po drugi se pa še zmeraj ne splača prodat, ker za tak denar ne dobiš nič bolj pametnega. Oziroma, za kaj bistveno boljšega rabiš 10-12 jurjev.
djordjevic, razumem, samo tist, ki si kupi cliota, ponavadi ni strašno zahteven, airbage, klimo, abs itd. imajo pa (zdaj) vsi. En kolega je kupil 5 leta starega megana 1.9 turbo z res vso živo opremo (6. prestav, tempomat itd) za 40 procentov cene novega. Morda za jurja dražje kot bi bil čist navaden. Tista oprema čez par let ni vredna več kaj dost. To je na žalost res.

djordjevic ::

Ja v Sloveniji glede cen avtomobilov bo treba kaj več kot kanček. Posebej če se kupuje naprimer na kakšnem avto.net.

Ravno zadnjič sem kupil hrvaško revijo Avtoklub in za šalo pogledal njihove oglase. Avti so v povprečju dražji vsaj za 15 odstotkov. Je že res, da je pri njih vmes še carina, ampak na splošno gledano pri nas cene niso tako navite. Zanimivo pa, da se bodo vsi strinjali, kako da imajo manjši avti navite cene, ko pa pridemo do golfa, pa naenkrat vsi potihnejo.
No grave is deep enough to keep us in chains.

djordjevic ::

En kolega je kupil 5 leta starega megana 1.9 turbo z res vso živo opremo (6. prestav, tempomat itd) za 40 procentov cene novega.

Jaz sem kupil tri leta starega, takisto ugodno. So pa bili vseeno takšni, ki so bili istega letnika in 1300 cenejši. Zaradi slabše opreme. Ampak sem se vnaprej odločil, da iščem dynamix luxa in ne authentiquea. :) Samo veš, kaj je jeba? Praviš, da daš malo zraven in maš večji avto. Saj to je že res, ampak to potegne s sabo tud druge stroške. Primer: na cliu sem imel 14-colske pnevmatike (letne), na meganu imam 17-colske. Za ceno teh dobim tri komplete pnevmatik za clia. Porabi več kot clio, jasno. Registracija in zavarovanje sta dražja. Meni, recimo, je bilo to vse jasno, še preden sem avto nabavil. Marsikomu to ni. In tu manjši avti definitivno imajo prednost.

edit: dodano od jebe naprej :P
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

TribesMan ::

Gor sem zasledil priporočila za nakup 147 ali 156, vendar ti odsvetujem da kupiš kateregakoli od teh dveh avtov v cenovnem razredu ki si ga izbral. Za spodobno 147 ali 156 rabiš vsaj 8k€, če boš skoparil pri nakupu se ti bo to grdo maščevalo kasneje, ker praviloma so te alfice za male denarje slabo vzdrževane, pripeljane iz tujine z zbitimi kilometri... Pač tega nočeš niti približno kupit.

Drguače pa iz prve roke 147 je dost uredu avto, trenutno ga imam 1 leto naredil 35kkm, razen rednega vzdrževanje zelo malo ostalih problemov. Ampak ne pričakovat toyote, ker alfa to ni. Še vedno se zna zgodit da se na zaslonu napiše kakšna napaka, ki potem čez en tedn čudežno izgine.
Kar se pa vožnje tiče pa nimam pripomb. Podvozje je zelo trdo in manj udobno kot konkurenca (golf, a3, focus), vendar se to pozna v ovinkih :D Če pa se misliš več časa po avtocesti furat pa itaq ni problema z udobjem. Na luknjastih lokalnih cestah si pa deležen masaže.
Poraba mojega dizla 1.9mjet je okoli 6l, vendar nisem glih najpočasnejši voznik.

Drugače pa od predlaganih avtomobilov v prvem postu je pomojem clio najbolj varna naložba. Če le dobiš dovolj očuvanega.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

djordjevic ::

Gor sem zasledil priporočila za nakup 147 ali 156, vendar ti odsvetujem da kupiš kateregakoli od teh dveh avtov v cenovnem razredu ki si ga izbral. Za spodobno 147 ali 156 rabiš vsaj 8k€, če boš skoparil pri nakupu se ti bo to grdo maščevalo kasneje, ker praviloma so te alfice za male denarje slabo vzdrževane, pripeljane iz tujine z zbitimi kilometri... Pač tega nočeš niti približno kupit.

Samo podpišem. In še nekaj je pametno vzet v zakup, če kupuješ rabljen avto. Včasih se splača dati sprva malo več in prihraniš v years to come. Angleži imajo en dober pregovor, ki gre nekako takole: Nimam dovolj denarja, da bi kupoval poceni.
No grave is deep enough to keep us in chains.

pozitron ::

Se pravi potem takšen clio npr. klik, klik, klik, ne bi bil tako slab nakup?

djordjevic ::

Prva dva imata zelo dobro opremo in sta načeloma videti zelo lepo ohranjena. Bi bilo treba preveriti v živo in predvsem peljati na kak servis, ker se mi zdi cena sumljivo nizka. Mogoče so kaj mrdali s kilometri, ker sta bila imho to službena avta. Bi bilo okoli 5500 bolj realna cena. Drugače pa se pri cliu hitro vidi, če ima nad 100k prevoženih. Na usnjenem volanu obrabe ne moreš skrit kot pri večjih avtomobilih, zlasti če se veliko potiš v roke. Tale sta videti kar ohranjena. Bi se vsekakor splačalo pogledat. Tisti tretji pa ni lih neki biser in sta prva dva zagotovo bolj vredna nakupa - če sta okej, seveda. Zadnji ima expression opremo, kar že v štartu pomeni gumijast volan, navadno klimo, slabše oblazinjenje na sedežih, drugačne števce, navadno vetrobransko steklo in še bi lahko našteval. Pripomnil bi samo še to, da je tale najšibkejši dizel bolj jajca kot prava stvar. Če se boš odločal za dizla, vsekakor primakni za 82-konjskega. Vozil sem oba in je razlika neverjetna.

edit: dodano
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

hehe, dva imata iste slike, ok, ne bojo vsakega posebej slikali, če sta res enaka. Ampak isti letnik in en 94, drug pa 74 prevoženih, pa vseeno tist s 74 cenejši... Ne bom nič namigoval :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

StreetRacer ::

Jaz nebi kupil cliota 1.5DCi 65km. Sem delal izpit s tem avtom in ne gre nikamor. Potegne nena nič NULA. Punca ma Cliota 1.2 16v 75km in tudi ne gre nikamor to. Živčnega dobim polek, če ga peljem, tak da sem raje sopotnik :)
Sam mam Megana coupeja 1.6 90KM in gre dosti bolj kot ta mala škatlica. Pospeški so neverjetno bolj močni, kot pri cliotu. Ko peljem od punce cliota, dam v tretjo pa gas do konca in gre tak počasi gor z obrati, da rodiš polek :D
Nevem kaj si ti želiš, ampak jaz dizla in avta z majn, ko 90 konji nebi mel.
Intel i5 3570K ~ G.Skill RipjawsX 16GB ~ Sapphire 7950 ~ Gigabyte GA-Z77X-UD3H
Samsung SSD 120GB ~ Seagate Barracuda 3TB ~ WD Green 4TB ~ Zalman CNPS11X
Corsair Gaming 700W ~ Antec 902 V3 ~ Roccat Kone Pure Black ~ Logitech Z906

kixs ::

StreetRacer:
pa sem mislil, da imas najmanj 2.0 16V in 150KM... z 90KM tudi marsikdo dobi zivcnega :))
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike in dele (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

dzinks63 ::

Pa da ne bi mislili, da so pri nas rabljeni mali avtomobili dragi:
autoscout
mobile
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dober avto nižjega cenovnega razreda? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14614106 (9890) wooted
»

Avtomobil

Oddelek: Kaj kupiti
352190 (1665) energetik
»

Avtomobil "staro za novo" (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
755568 (4350) Valvoline
»

Avto tema Kaj je bol nabavit Renault Clo Rip Curl ali Opel Corso novega ??? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1246948 (4742) profii
»

Nakup Renault Clio 1.5 DCi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5912470 (11788) - SiroTka -

Več podobnih tem