Forum » Loža » Kateri rabljen avto?
Kateri rabljen avto?
M323SBA ::
Nimam konkretnega primera, ampak merim na Accente letnike 1995 ali novejse. Starejsi Hyundai so imeli motorje od Mitsubishija.
Za lantre (tiste od 1997 pa vse do teh novejših) sem stoodstotno prepričan, da imajo Mazdine motorje.
M323SBA ::
Še nekaj glede porabe, če ste že pri tem.
Odstopanja glede porabe so v določeni meri odvisna od prostornine motorja, ampak s to izjemo, da 1,2- in 3,0-litrski motor nista primerljiva. V kolikor primerjamo majhne motorje (od 1,2 do 1,8), je pri porabi zelo pomemben kot prvo navor motorja in teža avtomobila.
Pred kakim letom sem primerjal dva peugeota 206 - 1,4 in 1,6 16v. Presenetilo me je to, da je 1,6 16v imel porabo višjo za dva decilitra od 1,4, kar je izjemno malo. 206-tka je majhen avto stisnjene opreme in dosega težo tam okoli 1100 kg, kar je dokaj velika teža za 75-konjski motor. Se pravi je v tem primeru 1,6 bolj racionalna izbira, ker:
- sodi v isti kubikažni razred kot 1,4, zato pri registraciji ni razlik,
- poraba je ista,
- večja agilnost motorja.
Moj avto (4 metre dolga limuzina) tehta 1200 kg, ima 1,5-litrski motor z 90 konji in porabi na 100 km 6,4 l pri ekonomični vožnji. Do zdaj še nisem presegel meje 7,8 l/100 km in imam širše in večje gume kot standardne, kar pomeni VEČJI kotalni upor in večjo porabo. Bratrančev clio pa ima 8 litrov porabe in 1,2-litrski motor, vozi pa se kot po jajcih.
Ergo, ni pomembno, kako veliko grlo imaš ... pomembno je le, kako zelo si žejen.
Odstopanja glede porabe so v določeni meri odvisna od prostornine motorja, ampak s to izjemo, da 1,2- in 3,0-litrski motor nista primerljiva. V kolikor primerjamo majhne motorje (od 1,2 do 1,8), je pri porabi zelo pomemben kot prvo navor motorja in teža avtomobila.
Pred kakim letom sem primerjal dva peugeota 206 - 1,4 in 1,6 16v. Presenetilo me je to, da je 1,6 16v imel porabo višjo za dva decilitra od 1,4, kar je izjemno malo. 206-tka je majhen avto stisnjene opreme in dosega težo tam okoli 1100 kg, kar je dokaj velika teža za 75-konjski motor. Se pravi je v tem primeru 1,6 bolj racionalna izbira, ker:
- sodi v isti kubikažni razred kot 1,4, zato pri registraciji ni razlik,
- poraba je ista,
- večja agilnost motorja.
Moj avto (4 metre dolga limuzina) tehta 1200 kg, ima 1,5-litrski motor z 90 konji in porabi na 100 km 6,4 l pri ekonomični vožnji. Do zdaj še nisem presegel meje 7,8 l/100 km in imam širše in večje gume kot standardne, kar pomeni VEČJI kotalni upor in večjo porabo. Bratrančev clio pa ima 8 litrov porabe in 1,2-litrski motor, vozi pa se kot po jajcih.
Ergo, ni pomembno, kako veliko grlo imaš ... pomembno je le, kako zelo si žejen.
Goldee ::
Dober point to o porabi in se strinjam s tabo. Ampak jaz ne merim na motorje 1.0, ker, tudi ce ima po ravnini in dol po klancu porabo 5L, jo ima zato v klanec 10 (ce imamo pa se sopotnika in nekaj pritljage pa sploh). Taki avti se tudi bolj kvarijo oz. vecja obraba motorja, ker svoh avte mores povprecno na visjih obratih vozit, ne mores recimo menjat iz 2 v 3 pri 2000 obratih... Torej 1.4 in 75KM je moja koncna izbira. Najrajsi bi imel TDi, sam kdo ga bo vzdrzeval... .
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
M323SBA ::
Jaz sem bil vedno mnenja, da morata biti prostornina motorja in moč podrejeni teži avtomobila. Vse skupaj ni tako enostavno, kot to zahteva marketing. Renault npr. na trg ponudi več edicij popolnoma istega modela. Clio bo imel zmeraj isto opremo, s tem da bo eden imel 1,2, drugi pa 1,4, 1,8 motor. In tako naprej, vse do najbolj športne različice.
Doma imamo podobna avta - mazdo in daewoo lanosa. Sicer nočem pridigati o tem, kakšna slaba kopija mazde je daewoo, je pa sam po sebi dober avto za svoj denar. S tem da je manjša razlika v motorju - oba sta 1,5-litrska, s tem da je mazdin 16-ventilski, daewoojev pa običajno 8-ventilski. Zelo opazna je razlika v porabi (daewoo povprečno porabi 7,5-8 litrov, mazda pa 6,9) in avtonomiji motorja. Daewoo se recimo z mesta premakne hitreje, s tem da Mazdin motor veliko hitreje pospešuje (torej je razlika v navoru in moči motorja).
Stromar, taki motorji so zelo redki. In če ga imaš, ga ne prodaj tako hitro. ;)
Doma imamo podobna avta - mazdo in daewoo lanosa. Sicer nočem pridigati o tem, kakšna slaba kopija mazde je daewoo, je pa sam po sebi dober avto za svoj denar. S tem da je manjša razlika v motorju - oba sta 1,5-litrska, s tem da je mazdin 16-ventilski, daewoojev pa običajno 8-ventilski. Zelo opazna je razlika v porabi (daewoo povprečno porabi 7,5-8 litrov, mazda pa 6,9) in avtonomiji motorja. Daewoo se recimo z mesta premakne hitreje, s tem da Mazdin motor veliko hitreje pospešuje (torej je razlika v navoru in moči motorja).
Stromar, taki motorji so zelo redki. In če ga imaš, ga ne prodaj tako hitro. ;)
Nebomgabiksa ::
Poraba je odvisna od noge in pika :)
Imel sem bencinarja 1.8T 150KM in sem imel porabo okoli 10l (in to ni mašina, ki bi jo lahko lepo vozil ). Če sem vozil lepo sem bil pri 8l in na koncu sem si rekel, človek zaradi 3l na mesec pa ne bom take mašine po jajcih vozil...
Zdej mam dizla 2.0TDi 140KM in imam povprečje 7.1l - še vedno nisem šparoven. Torej se vidi, da dizli pokurijo malo manj - ni pa nič bistvenega. Torej na odločitev bencin ali dizel vplivajo samo kilometri. Je pa res, da ne razumem raznih 1.3D ali 1.4D potez...
Punca ima bencinček 1.3 (brezinekcijski) in ima porabo okoli 6l (kratke relacije). In če sedaj povzameš ni neka jaka fora tale poraba. Bolj gledaš na registracijo in zavarovanje ter pa seveda na kilometre, ki jih preživiš v avtu in kakšen način vožnje imaš.
In če se vernem na topic so Fordi dobra izbira, predlagal pa bi kakšno Hondico (bingota, ki mu lahko z enim tesnilcem dodaš 20 KM). So pa japonci zelo špartanski/plastični v notranjosti.
Imel sem bencinarja 1.8T 150KM in sem imel porabo okoli 10l (in to ni mašina, ki bi jo lahko lepo vozil ). Če sem vozil lepo sem bil pri 8l in na koncu sem si rekel, človek zaradi 3l na mesec pa ne bom take mašine po jajcih vozil...
Zdej mam dizla 2.0TDi 140KM in imam povprečje 7.1l - še vedno nisem šparoven. Torej se vidi, da dizli pokurijo malo manj - ni pa nič bistvenega. Torej na odločitev bencin ali dizel vplivajo samo kilometri. Je pa res, da ne razumem raznih 1.3D ali 1.4D potez...
Punca ima bencinček 1.3 (brezinekcijski) in ima porabo okoli 6l (kratke relacije). In če sedaj povzameš ni neka jaka fora tale poraba. Bolj gledaš na registracijo in zavarovanje ter pa seveda na kilometre, ki jih preživiš v avtu in kakšen način vožnje imaš.
In če se vernem na topic so Fordi dobra izbira, predlagal pa bi kakšno Hondico (bingota, ki mu lahko z enim tesnilcem dodaš 20 KM). So pa japonci zelo špartanski/plastični v notranjosti.
M323SBA ::
Andrej, s tem se tudi strinjam. Ampak govoril sem več ali manj teoretično. Glede porabe, seveda.
Odločitev dizel ali bencin pa je vsekakor odvisna od človeka in ne toliko od kilometrov.
Zase vem, da nikoli ne bom imel dizla (zaradi ropota, saj, premajhnega izkoristka, zapletenega vzdrževanja itd.). Tisto, kar me pa najbolj razjezi pri dizlih, je pa dimna zavesa. Ni večje ogabe, kot da stojiš pri semaforju za dizlom in ta pri zeleni luči potegne do konca.
Razni minidizli, kot so npr. 1,3 ali 1,4 so veliko bolj praktični od tvojega 2,0 TDi. Zakaj? Kot prvo, nimajo turbinskega polnilnika (prihranek pri vzdrževanju), kot drugo pa je to, da je motor majhen in nenavit. Računaj, tvoj dizel ima 140 konjev. Če mu odvzameš turbino, bo imel okrog 80, kar pomeni, da turbina pridoda 60 konjev, kar dejansko škodi motorju oz. mu krajša življenjsko dobo.
Sicer pa, na življenjsko dobo vpliva v največji meri tudi to, kako ravnaš z njim. Da ne boš rekel, da pišem sodbe. ;)
Odločitev dizel ali bencin pa je vsekakor odvisna od človeka in ne toliko od kilometrov.
Zase vem, da nikoli ne bom imel dizla (zaradi ropota, saj, premajhnega izkoristka, zapletenega vzdrževanja itd.). Tisto, kar me pa najbolj razjezi pri dizlih, je pa dimna zavesa. Ni večje ogabe, kot da stojiš pri semaforju za dizlom in ta pri zeleni luči potegne do konca.
Razni minidizli, kot so npr. 1,3 ali 1,4 so veliko bolj praktični od tvojega 2,0 TDi. Zakaj? Kot prvo, nimajo turbinskega polnilnika (prihranek pri vzdrževanju), kot drugo pa je to, da je motor majhen in nenavit. Računaj, tvoj dizel ima 140 konjev. Če mu odvzameš turbino, bo imel okrog 80, kar pomeni, da turbina pridoda 60 konjev, kar dejansko škodi motorju oz. mu krajša življenjsko dobo.
Sicer pa, na življenjsko dobo vpliva v največji meri tudi to, kako ravnaš z njim. Da ne boš rekel, da pišem sodbe. ;)
K0K0 ::
M323SBA zdej pa že blužiš zakaj bi turbina krajšala življensko dobo motorja a misliš da ma 140km tdi iste bate itd. kod 90km sdi al kaj? Zakaj bi bilo vzdrževanje dizla zahtevnejše/dražje po mojih je glih obratno?
M323SBA ::
M323SBA zdej pa že blužiš zakaj bi turbina krajšala življensko dobo motorja a misliš da ma 140km tdi iste bate itd. kod 90km sdi al kaj? Zakaj bi bilo vzdrževanje dizla zahtevnejše/dražje po mojih je glih obratno?
Turbina dovaja gostejši zrak, kar pomeni večji izkoristek bencina in večjo temperaturo v cilindrih. Nisem rekel, da sta npr. SDI in TDI iste kubikaže primerljiva glede materialov, ampak vseeno je najbolj zanesljiv običajno dizelski motor brez polnilnikov.
Na čem prišparaš? Na tem, da nimaš vžigalnih svečk? To je samo pet jurjev manj pri vsakem servisu, s tem da moraš računati na to, da je dizel veliko bolj umazan od bencina in je treba preventivno čistiti šobe sesalnega kolektorja, odmične gredi, filtri so veliko bolj umazani itd.
To je seveda v primerjavi zgolj vzdrževanja obeh. Če pa imaš ob tem zelo nizko porabo, se pa zadeva vsekakor izniči - dizelsko gorivo je cenejše, vzdrževanje malce dražje, pri bencinarjih pa obratno.
Če bi se v Sloveniji uvedla obvezna norma EURO 4 neglede na letnik vozila, bi marsikdo ostal brez avta. Filtri trdih delcev in EURO 4 so dandanes pogoj pri novih avtomobilih, s čimer bolj pazimo na okolje, vse to pa zahteva rednejše kontrole.
OmegaM ::
No, tistih par sit kaj je razlike se se tolko ne pozna, zdaj edino ce ravunas na leto pa ce se veliko vozis
Sam sem lastnik in vozim Alfo Romeo 156 SW 2.4 JTD z 140konji in sem zeo zadovoljen in mi sploh ni zal da imam dizla.
Ce naredis do 25000 se ti verjetno bolj splaca bencinar, kar pa je vec pa ziher dizl.
Men popije avto okrog 6.8 l /100
Strinjam pa se z M323SBA, motorji z raznimi turbinami bolj trpijo kot navadni.Res je da so drugi materijali, toda to se lahko pomenis z raznimi avtomehaniki ki ti bodo to potrdili.
Vzdrzevanje pa je tak.Jaz ga delam na vsakih 20 km in imam okrog 20 k stroskov.To so vse original pick... kar je treba porihtati, vlki pa me stane okrog 80 - 100 pa se to vsakih 100k.
Stroski ne vem ce so kaj razlicni, mislim da so kar nekaj enakega
Sam sem lastnik in vozim Alfo Romeo 156 SW 2.4 JTD z 140konji in sem zeo zadovoljen in mi sploh ni zal da imam dizla.
Ce naredis do 25000 se ti verjetno bolj splaca bencinar, kar pa je vec pa ziher dizl.
Men popije avto okrog 6.8 l /100
Strinjam pa se z M323SBA, motorji z raznimi turbinami bolj trpijo kot navadni.Res je da so drugi materijali, toda to se lahko pomenis z raznimi avtomehaniki ki ti bodo to potrdili.
Vzdrzevanje pa je tak.Jaz ga delam na vsakih 20 km in imam okrog 20 k stroskov.To so vse original pick... kar je treba porihtati, vlki pa me stane okrog 80 - 100 pa se to vsakih 100k.
Stroski ne vem ce so kaj razlicni, mislim da so kar nekaj enakega
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OmegaM ()
M323SBA ::
OmegaM, bolje original kot pa nekaj za pol cene nižje, če veš, da ne zdrži dolgo. Jaz sem nabavil originalne ploščice za moj avto, ki stanejo 37.000 SIT. Sicer sem jih dobil po nabavni ceni za 23.000 SIT, kar ni pretirano, zdržijo pa 100.000 km. Res pa je, da dobiš Lucasove za 10 tisočakov, s tem da se njihovo trajanje konča nekje pri 30.000 km.
M323SBA ::
Aja, OmegaM, glede dizlov pa še trdim, da je stvar odločitve. Jaz naredim na leto okrog 30.000 km. Odvisno od tega, kakšno leto je ... Lansko leto sem naredil 65.000, letos pa samo 8.000, kar je bistvena razlika. Sem pa take sorte trma, da mi bodo avti zmeraj dišali po bencinu, nikoli po dizlu. ;) Vsak navija za svoje. ;)
OmegaM ::
Mas prav ja, kakor komu disi.
Jaz sem ze od nekdaj pristas bolj dizla, sier pa za kako divjanje ziher bencinar.
Sicer pa kot sem rekel me stanejo servisi po 20 jurjev na original servisu.
ZAvore pa itak.Ni boljsega kot original - vsaj zame!
Jaz sem ze od nekdaj pristas bolj dizla, sier pa za kako divjanje ziher bencinar.
Sicer pa kot sem rekel me stanejo servisi po 20 jurjev na original servisu.
ZAvore pa itak.Ni boljsega kot original - vsaj zame!
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
Goldee ::
Saj te avte, ki imajo turbino (TDi in podobne) lahk useen vozis brez turbine, ker turbina navadno zacne delovat tam pri 2000 obratih. Za dizle pa to ni problem, ker imajo vsi velik navor in jim nizki obrati ne predstavljajo velike ovire. Doma ima fotr naprimer Golfa TDi (90KM) in ga komot fora brez turbine - seveda ne vedno ;) ampak lahk, tak da ni treba kupovat tankov ala SDI, ki ga ne spravis na 100km/h v eni uri .
Recimo 1,3 1,4 dizli pa za moje pojme niso vredu zadeva, ker so ti avti naviti, ker vemo, da dizel mora imet povprecno vecjo gibno prostornino...
Pa se nekaj v zvezi s topicom: a ma kdo kake izkusnje (+/-) z Peugeotom 306?
Recimo 1,3 1,4 dizli pa za moje pojme niso vredu zadeva, ker so ti avti naviti, ker vemo, da dizel mora imet povprecno vecjo gibno prostornino...
Pa se nekaj v zvezi s topicom: a ma kdo kake izkusnje (+/-) z Peugeotom 306?
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
Scarface ::
P306 - ima kolega vecinoma negativne izkusnje. Pravzaprav ga po mnogih servisih trenutno prodaja.
Been there, done that....
Super Sonic ::
"Saj te avte, ki imajo turbino (TDi in podobne) lahk useen vozis brez turbine, ker turbina navadno zacne delovat tam pri 2000 obratih. Doma ima fotr naprimer Golfa TDi (90KM) in ga komot fora brez turbine - seveda ne vedno ;)"
kako bizarno se mi zdi tole :)
"tak da ni treba kupovat tankov ala SDI, ki ga ne spravis na 100km/h v eni uri"
Poznam namreč kar nekaj kolegov (celo naj kolega ga ima), ki se prevažajo z golfi SDI. In stvar je povsem solidna. 1.9 mašina naredi svoje in avto, kot sem že omenil leti povsem dovolj in tudi pospeški so zelo solidni. Takšna prepričanja so zelo mimo in nimajo osnove.
Če že gremo na turbine; sam imam 1.9 tdi mašino in morm reč, da sem z mašino (kot celoto) zelo zadovoljen. Sicer mi občasno kdo najeda, da gre njegova Honda oz. Renault hitrej, ampak cesta ni dirkališče. Turbina mi pride prav predvsem pri prehitevanjih, kjer bi naprimer SDI odpovedal. Napak še ni bilo, samo redni servisi.
Poznam pa kolege, ki imajo Leone in Oktavije in menjajo turbine 2-3 na leto. Kaj počnejo z avtomobilom, pa ne bi vedu.
Audi je vedno dobra izbira. Tudi starejši modeli imajo še kar nekaj cene in tudi funkcionirajo ok. Sicer je res, da ne rabiš imeti 2.0 mašine, a če pogledaš AUDI 80 tdi oz. kaj v tem rangu dobiš precej soliden paket. Seveda je veliko odvisno od tega, kdo je avto vozil prej. Pri nas doma je Audi 80 tdi (letnik 88) naredil 650.000 brez večjih štal. Bili so redni servisi in avto je bil lepo vožen.
Drugače je pa čisto odvisno kaj dobiš pri avtomobilih. Lahko je to tudi Fiat, ki dela povsem ok in lahko je to Toyota, ki riba na vsakih 20.000. Vprašanje je samo v % verjetnosti, da se avto pokvari. So ljudje, ki imajo več sreče od ostalih.
Zadnja leta pa prihaja v "modo" tudi to, da se ljudje namerno odločajo za japonska (in korejska) vozila. Odgovor se skriva za dejstvom, da nemce zelo radi kradejo, italjani so generalno gledano prešlapasti, francozi pa so francozi (dolencem so sicer blazno všeč). Tako se mnogi odločijo za nakup Toyot, Mazd in Hyundajev in lahko vam povem, da lahko avto puščajo sredi Lj. z odprtimi vrati in jih ne bo noben niti povohu. Avtomobili so večinoma vzdržjivi, pa še lepo zgledajo.
Kar se pa tiče P307. Babi od moje boljše polovice je srečna voznica dotičnega vozila. Avto ima 18.000 km in je bil na servisu že (šele?) 8x. Večinoma elektronika, pa tudi razna druga presenečenja (3 dan je crknu akumolator, he he).
Ampak sem prepričan, da avtomobil v splošnem ni tako slab. :)
kako bizarno se mi zdi tole :)
"tak da ni treba kupovat tankov ala SDI, ki ga ne spravis na 100km/h v eni uri"
Poznam namreč kar nekaj kolegov (celo naj kolega ga ima), ki se prevažajo z golfi SDI. In stvar je povsem solidna. 1.9 mašina naredi svoje in avto, kot sem že omenil leti povsem dovolj in tudi pospeški so zelo solidni. Takšna prepričanja so zelo mimo in nimajo osnove.
Če že gremo na turbine; sam imam 1.9 tdi mašino in morm reč, da sem z mašino (kot celoto) zelo zadovoljen. Sicer mi občasno kdo najeda, da gre njegova Honda oz. Renault hitrej, ampak cesta ni dirkališče. Turbina mi pride prav predvsem pri prehitevanjih, kjer bi naprimer SDI odpovedal. Napak še ni bilo, samo redni servisi.
Poznam pa kolege, ki imajo Leone in Oktavije in menjajo turbine 2-3 na leto. Kaj počnejo z avtomobilom, pa ne bi vedu.
Audi je vedno dobra izbira. Tudi starejši modeli imajo še kar nekaj cene in tudi funkcionirajo ok. Sicer je res, da ne rabiš imeti 2.0 mašine, a če pogledaš AUDI 80 tdi oz. kaj v tem rangu dobiš precej soliden paket. Seveda je veliko odvisno od tega, kdo je avto vozil prej. Pri nas doma je Audi 80 tdi (letnik 88) naredil 650.000 brez večjih štal. Bili so redni servisi in avto je bil lepo vožen.
Drugače je pa čisto odvisno kaj dobiš pri avtomobilih. Lahko je to tudi Fiat, ki dela povsem ok in lahko je to Toyota, ki riba na vsakih 20.000. Vprašanje je samo v % verjetnosti, da se avto pokvari. So ljudje, ki imajo več sreče od ostalih.
Zadnja leta pa prihaja v "modo" tudi to, da se ljudje namerno odločajo za japonska (in korejska) vozila. Odgovor se skriva za dejstvom, da nemce zelo radi kradejo, italjani so generalno gledano prešlapasti, francozi pa so francozi (dolencem so sicer blazno všeč). Tako se mnogi odločijo za nakup Toyot, Mazd in Hyundajev in lahko vam povem, da lahko avto puščajo sredi Lj. z odprtimi vrati in jih ne bo noben niti povohu. Avtomobili so večinoma vzdržjivi, pa še lepo zgledajo.
Kar se pa tiče P307. Babi od moje boljše polovice je srečna voznica dotičnega vozila. Avto ima 18.000 km in je bil na servisu že (šele?) 8x. Večinoma elektronika, pa tudi razna druga presenečenja (3 dan je crknu akumolator, he he).
Ampak sem prepričan, da avtomobil v splošnem ni tako slab. :)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Goldee ::
kako bizarno se mi zdi tole :)
Hehe, sej nism reku, da vedno vozi brez turbine.
Poznam namreč kar nekaj kolegov (celo naj kolega ga ima), ki se prevažajo z golfi SDI. In stvar je povsem solidna. 1.9 mašina naredi svoje in avto, kot sem že omenil leti povsem dovolj in tudi pospeški so zelo solidni. Takšna prepričanja so zelo mimo in nimajo osnove.
Oprosti, ampak 10 mojih sosolcev ga je vozilo v avtosoli in so to sami rekli (da je tank). Porabe ma pa 0.5 l manj - a se splaca? :P
BTW- govoru sm o P306 ;)
Hehe, sej nism reku, da vedno vozi brez turbine.
Poznam namreč kar nekaj kolegov (celo naj kolega ga ima), ki se prevažajo z golfi SDI. In stvar je povsem solidna. 1.9 mašina naredi svoje in avto, kot sem že omenil leti povsem dovolj in tudi pospeški so zelo solidni. Takšna prepričanja so zelo mimo in nimajo osnove.
Oprosti, ampak 10 mojih sosolcev ga je vozilo v avtosoli in so to sami rekli (da je tank). Porabe ma pa 0.5 l manj - a se splaca? :P
BTW- govoru sm o P306 ;)
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
CWIZO ::
Sem jest tut furu tazga golfa v avtosoli. Mors racunat, da je najbrz ze precej sfukan. Stegne pa nic kej posebnega ce mene prasas.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
bond007 ::
CWIZO: Očitno še nimaš ali pa si ravnokar dobil izpit - po letih v profilu in odgovorih tukaj sodeč. Tudi megane 1.6 115 konjev pije 7 litrov, kot vaša corola. Vse preveč je dejavnikov, od teže avtomobila do konjev, ki jih iz neke prostornine vn dobijo, od načina vožnje posameznika, ali je vožnja relacijska ali bolj mestna, da bi lahko nekaj posploševal in primerjal tako različne avtomobile. Konkretno fiat bravo 1.2 ima 80 konjev in poraba okoli 7 litrov je normalna (čeprav spet odvisno od načina vožnje) - verjamem, da lahko komot porabiš še kak liter manj, če paziš. Pač malo navita 1.2 mašina tudi pije nekoliko več. In pač majhna mašina se pri bravotu, ki je razmeroma velik avto (no pač ni mali jajček) za 1.2, se more bolj namatrat, kot 1.6 mašina. Zato je razlike samo liter pri porabi.
CWIZO ::
To kok cajta imam izpit sploh nima veze. Poznam modela, k fura avto od 10ga leta pa ma najbrz vec pojma k vecina tuki kle. Izpit pa sele zdej dela k je dost str...
Carino mamo ne corolo.
Ja no sej ta primerjava, ki si jo dal je cist primerna recimo, ker gre za podobno masino. Teza je pa tut najbrz ista.
Itq da je odvisn od teze in vsega.
Carino mamo ne corolo.
Ja no sej ta primerjava, ki si jo dal je cist primerna recimo, ker gre za podobno masino. Teza je pa tut najbrz ista.
Itq da je odvisn od teze in vsega.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Super Sonic ::
"BTW- govoru sm o P306 ;)"
ja sm vidu potem, tko da mogoče je zdej kšn k se nagiba k 307-ci bolj srečen :)
"Oprosti, ampak 10 mojih sosolcev ga je vozilo v avtosoli in so to sami rekli (da je tank). Porabe ma pa 0.5 l manj - a se splaca? :P "
Poraba tu sploh ne šteje. Je pa res če to primerjaš s sošolci, potem je avto res počasen.
"Konkretno fiat bravo 1.2 ima 80 konjev in poraba okoli 7 litrov je normalna (čeprav spet odvisno od načina vožnje"
Imam npr. kolega, ki vozi bravo (115HP) in je nekak ne spravi iz po 10 litrov. :)
Pri njem me čudita dve stvari:
-avto goni absolutno skoz do konca, kjer kol je pač to možno
-avto dela še vedno brez napake, čeprav ga vozi že 6 let.
Res neverjetno za italjanski avto, da dela tako dobro:)
ja sm vidu potem, tko da mogoče je zdej kšn k se nagiba k 307-ci bolj srečen :)
"Oprosti, ampak 10 mojih sosolcev ga je vozilo v avtosoli in so to sami rekli (da je tank). Porabe ma pa 0.5 l manj - a se splaca? :P "
Poraba tu sploh ne šteje. Je pa res če to primerjaš s sošolci, potem je avto res počasen.
"Konkretno fiat bravo 1.2 ima 80 konjev in poraba okoli 7 litrov je normalna (čeprav spet odvisno od načina vožnje"
Imam npr. kolega, ki vozi bravo (115HP) in je nekak ne spravi iz po 10 litrov. :)
Pri njem me čudita dve stvari:
-avto goni absolutno skoz do konca, kjer kol je pač to možno
-avto dela še vedno brez napake, čeprav ga vozi že 6 let.
Res neverjetno za italjanski avto, da dela tako dobro:)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
M323SBA ::
Poznam modela, k fura avto od 10ga leta pa ma najbrz vec pojma k vecina tuki kle. Izpit pa sele zdej dela k je dost str...
In kaj zdaj? Take modele poznamo vsi. Ga za vsak odgovor na neko sporočilo klicariš in ti daje napotke, kako nekoga sesuti?
CWIZO ::
Mislim a kle folk sam tist prebere kar mu je usec al kaj?
Preber se enrkat moj post, pa probi dojet kaj sem hotel povedat.
Preber se enrkat moj post, pa probi dojet kaj sem hotel povedat.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
flipflop ::
Tisti tvoj stavek je bil pač v stilu "Moj bratranc je pa 20 let star, pa te bo prišel pretepst če ne boš nehal...".
A. Smith ::
CWIZO: če se je 8 let vozil brez izpita, ne pomeni nič, nada zilch! Ko da se je upal peljat več kot 5km od doma (če se je še toliko slabše, ker je ogrožal promet!). Od 10. leta naprej sem se tudi jaz vozil naokrog (najprej po dvorišču, nato do sosednje vasi, spremstvom starega ata, ponavadi), ampak moje dejansko znanje se je začelo, ko sem naredil izpit. Takrat sem se šele začel učiti. Pika.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
CWIZO ::
No bom drugace povedal, da boste razumel.
Model sraufa avtomobile od 10ga leta naprej.
Happy now?
Pa ni moj bratranc. In poznam ga samo preko kolega in nisva v kontaktu. In ne sprasujem ga za vsako stvar, da sem kle pamtn.
Model sraufa avtomobile od 10ga leta naprej.
Happy now?
Pa ni moj bratranc. In poznam ga samo preko kolega in nisva v kontaktu. In ne sprasujem ga za vsako stvar, da sem kle pamtn.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Goldee ::
Pa ne se kregat tle... sej je kul.. je pac srawfaw pr 10ih ze
Raj recmo se kaksno a avti shall we?
Zanima me zakaj so Tipoti tko "popularni"? Zarad cene? Vidim, da jih ma dosti folka... Sam men ze oblikovno ni vsec. Kter avto od mojih nastetih pa se vam zdi najlepse oblike (zunanje/notranje - armatura itd.)
Raj recmo se kaksno a avti shall we?
Zanima me zakaj so Tipoti tko "popularni"? Zarad cene? Vidim, da jih ma dosti folka... Sam men ze oblikovno ni vsec. Kter avto od mojih nastetih pa se vam zdi najlepse oblike (zunanje/notranje - armatura itd.)
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
OmegaM ::
TIpo je poceni, pa ni zahteven za vzdrzevanje pa tudi drag ne za vzdrazevanje.
Motorji niso slabi.Zdaj edino ce kupis 2.0 16 V , pravi strup, sam poraba pa ne vprasaj!
najbolj bi ti pšriporocil 1.6.To pa zato ker je samo par konjev v razlike z 1.4 al pa dizla 1.7 al pa 1.9.Pa ce se zanimas za njega kupuj pomlajen model ker se bolj splavca, tak po opremi kot po samem avtu pa SX model.
Motorji niso slabi.Zdaj edino ce kupis 2.0 16 V , pravi strup, sam poraba pa ne vprasaj!
najbolj bi ti pšriporocil 1.6.To pa zato ker je samo par konjev v razlike z 1.4 al pa dizla 1.7 al pa 1.9.Pa ce se zanimas za njega kupuj pomlajen model ker se bolj splavca, tak po opremi kot po samem avtu pa SX model.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
M323SBA ::
Starejši fiati so popularni zato, ker je Zastava kopirala njihove modele in pretežno vse rezervne dele. Teoretično je mojster za fiat vsak, ki je pred leti na veliko popravljal zastave.
Raje se vrnimo na sam začetek te teme. Jaz ti še vedno priporočam japonski avto.
Malce pobrskaj tule. Prednosti mazde 323 so: majhna pokvarljivost, zanesljivost, nizka cena. Vsakršna mazda, ki je v dobrem stanju in z rednimi servisi, bo zdržala dve življenjski dobi kakšnega clia ali peugeota. Zdi se mi žalostno, da se 323 prodajajo tudi za 50.000 SIT. Okej, naktere imajo že lepo število prevoženih kilometrov, se je pa nedaleč od mojega kraja za 50 prešernov prodajala temno modra 323 S (generacija BG), letnik 1992, ohranjena "v nulo" (za tako star avto), s servo volanom in električnimi pomiki ter strešnim oknom na električni pomik. Na pogled je bil avto v vrhunskem stanju in bi bil greh, če ga ne bi nekdo kupil.
Glede komforta japonskih avtomobilov je pa tako ... določeni so res malce bolj okorni, ampak boš ugotovil, da so kakšni Korejci še bolj plastični. Moj avto ima za ta razred avtomobilov komfortne ogrevane sedeže z možnostjo inštalacije masažnih elektromotorjev, vse električne pomike (vred z ogledali, ki so tudi ogrevana), multifunkcijski alarm in daljinsko centralno zaklepanje, strešno okno, velik prtljažnik in deljivo klop, sprednji in zadnji sredinski naslon za roko, voznikov sedež nastavljiv po višini in globini ... Skratka, opreme več kot preveč za deset let star avto.
Če boš kupil mazdo (ali pa katerega drugega japonca), ne boš zgrešil. Odvisno je tudi od tega, kateri letnik avtomobila pričakuješ.
Povej malce več. Vem, da hočeš tja do 1400 ccm, maksimalno ceno 400.000. Kaj pa letnik?
Raje se vrnimo na sam začetek te teme. Jaz ti še vedno priporočam japonski avto.
Malce pobrskaj tule. Prednosti mazde 323 so: majhna pokvarljivost, zanesljivost, nizka cena. Vsakršna mazda, ki je v dobrem stanju in z rednimi servisi, bo zdržala dve življenjski dobi kakšnega clia ali peugeota. Zdi se mi žalostno, da se 323 prodajajo tudi za 50.000 SIT. Okej, naktere imajo že lepo število prevoženih kilometrov, se je pa nedaleč od mojega kraja za 50 prešernov prodajala temno modra 323 S (generacija BG), letnik 1992, ohranjena "v nulo" (za tako star avto), s servo volanom in električnimi pomiki ter strešnim oknom na električni pomik. Na pogled je bil avto v vrhunskem stanju in bi bil greh, če ga ne bi nekdo kupil.
Glede komforta japonskih avtomobilov je pa tako ... določeni so res malce bolj okorni, ampak boš ugotovil, da so kakšni Korejci še bolj plastični. Moj avto ima za ta razred avtomobilov komfortne ogrevane sedeže z možnostjo inštalacije masažnih elektromotorjev, vse električne pomike (vred z ogledali, ki so tudi ogrevana), multifunkcijski alarm in daljinsko centralno zaklepanje, strešno okno, velik prtljažnik in deljivo klop, sprednji in zadnji sredinski naslon za roko, voznikov sedež nastavljiv po višini in globini ... Skratka, opreme več kot preveč za deset let star avto.
Če boš kupil mazdo (ali pa katerega drugega japonca), ne boš zgrešil. Odvisno je tudi od tega, kateri letnik avtomobila pričakuješ.
Povej malce več. Vem, da hočeš tja do 1400 ccm, maksimalno ceno 400.000. Kaj pa letnik?
TOP ::
Vidim da nekateri imate prav radi japonce za moje pojme je Honda ima najbolše motorje ampak stari problem vseh japoncev je,če slučajno kaj razbiješ je sranje rezervne dele težko dobiš ali pa so zelo dragi tako da pri japoncih moraste to vedet.Moj prijatelj je imel Mazdo eksedos in ko se mu je pokvaril hladilnik je čakal na novega 1 mesec plačal zelo drago in še v Avstrijo je moral ga iskat.
OmegaM ::
japonci imajo res odlicne avte.Samo niso vse honde spet tak dobre.Eni novejsi motori so baje pravi pivci olja ne bencica, sam ne vem tocno kateri.Vem da se gre za honde civic nocejse generacije.
Drugace a so res odlicni avti!
Drugace pa je moje srce pri Alfah in Fordih
Drugace a so res odlicni avti!
Drugace pa je moje srce pri Alfah in Fordih
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
M323SBA ::
TOP, v delih ni ravno takšen problem, če se malo znajdeš. V Avstriji je polno avtoodpadov, kjer najdeš nekaj sesutih japonskih avtov. Največji problem je s pločevino. Hondina pločevina je mehka kot papir in se rada suka pri trkih. To pa ni dobro za kleparska dela, ker je popravilo drago.
Drugače pa se dobi tudi neoriginalne dele, ki pa nimajo take življenjske dobe kot originalni.
OmegaM, nekaj časa se je za mazde govorilo, da žrejo olje. Jaz sem z novim oljem naredil že 1500 km pa je v karterju olje še vedno na pravi meji.
Če gledaš tako površinsko, je najbolj pomembno to, da ti - laično povedano - vse zadeve, ki so pod pokrovom motorja, ne zatajijo. In to v največji meri nudjio japonski avtomobili. Prav nič me ne boli, če se mi na vsaki dve leti polomi kakšno stikalo pri vratih za luč v kabini. Zamenjaš pač.
Drugače pa se dobi tudi neoriginalne dele, ki pa nimajo take življenjske dobe kot originalni.
OmegaM, nekaj časa se je za mazde govorilo, da žrejo olje. Jaz sem z novim oljem naredil že 1500 km pa je v karterju olje še vedno na pravi meji.
Če gledaš tako površinsko, je najbolj pomembno to, da ti - laično povedano - vse zadeve, ki so pod pokrovom motorja, ne zatajijo. In to v največji meri nudjio japonski avtomobili. Prav nič me ne boli, če se mi na vsaki dve leti polomi kakšno stikalo pri vratih za luč v kabini. Zamenjaš pač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M323SBA ()
Utk ::
Hm, po moje so tudi japonski avti dobri, čeprav nimam glih nekih izkušenj znjimi...ampak če praviš da ima honda mehak pleh, mazdi pokajo stikala, ima pa še po 1500 km še zmeraj dost olja...upam da je pravo stanje boljše. To me bolj na katrco spominja...no, razen olja in stikal
OmegaM ::
Za mazdo vem da se je govorilo, toda tudi mi smo imeli nekaj mazd doma pa ni blo nic narobe, vse dobro.
Pravim sam kaj sem slisal.Pa tudi kolega mi je potrdil enake tezave lih danes za hondo.
Ima Civic hondo letnik 97 mislim, sam da sedaj ne vem ali 1.4 al 1.5
Pravim sam kaj sem slisal.Pa tudi kolega mi je potrdil enake tezave lih danes za hondo.
Ima Civic hondo letnik 97 mislim, sam da sedaj ne vem ali 1.4 al 1.5
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!
b0B3k ::
Tole s Hondo in oljem lahko potrdim tudi jaz. Dekle ima dom hondo civic let. 93 in popije kar velik olja, je pa res, da ima motor že svojih 320.000 km in še vedno dela ko urca ...
Zgodovina sprememb…
- odbrisalo: Stepni Volk ()
Stepni Volk ::
AUTO BILD ima online članke testov rabljenih vozil.
pod BEREICH izberite Gebrauchte (rabljeni), pod MARKE - firmo in pod SUCHE - model avtomobila.
Navedeni podatki o okvarah so statistični, zbrani s strani ADAC; TUV, Decra... v samih testih boste našli najbolj pogoste napake (določena podjetja imajo značilne napake: Fiat: elektronika, Opel: ročna zavora, vodna pumpa...), ter nasvet strokovnjaka kateri motor in opremo izbrati.
Seveda ob nakupu rabljenega avtomobila svetujem, da s seboj vzamete s seboj poznavalca, ki bo znal oceniti ali je bilo vozilo zaleteno, poškodovano, "zlorabljeno", ter če kaže realne kilometre.
Zavrteti števec nazaj je mala malica (stvar priklopa na PC), zato je potrebno kilometrino iskati na drugih sklopih avtomobila, kar bo šlo od rok le poznavalcem.
Ob nakupu preko preprodajalca, velja zahtevati vsaj 3 mesečno splošno garancijo in garancijo na pretečene kilometre.
pod BEREICH izberite Gebrauchte (rabljeni), pod MARKE - firmo in pod SUCHE - model avtomobila.
Navedeni podatki o okvarah so statistični, zbrani s strani ADAC; TUV, Decra... v samih testih boste našli najbolj pogoste napake (določena podjetja imajo značilne napake: Fiat: elektronika, Opel: ročna zavora, vodna pumpa...), ter nasvet strokovnjaka kateri motor in opremo izbrati.
Seveda ob nakupu rabljenega avtomobila svetujem, da s seboj vzamete s seboj poznavalca, ki bo znal oceniti ali je bilo vozilo zaleteno, poškodovano, "zlorabljeno", ter če kaže realne kilometre.
Zavrteti števec nazaj je mala malica (stvar priklopa na PC), zato je potrebno kilometrino iskati na drugih sklopih avtomobila, kar bo šlo od rok le poznavalcem.
Ob nakupu preko preprodajalca, velja zahtevati vsaj 3 mesečno splošno garancijo in garancijo na pretečene kilometre.
CWIZO ::
A kdo ve za kako tako stran, samo da bi bila v anglescini?
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Fizikalko ::
Da se vmeša glede porabe (debata mal prej) in bencin vs dizel:
Moj 206 HDi pokur pod 4l, rekord 3.39 l - mešana vožnja. Lahko noga, seveda. Probal z Cliotom: prideš ob podobni vožnji na 5.8 l.
HDi ma 70 konjev (za 1060 kg težek avto čist dost), 1.4 bencinar pa 75. Stane pa isto, s tem da dizla lahk še dražje prodaš, ko je star...
Moj 206 HDi pokur pod 4l, rekord 3.39 l - mešana vožnja. Lahko noga, seveda. Probal z Cliotom: prideš ob podobni vožnji na 5.8 l.
HDi ma 70 konjev (za 1060 kg težek avto čist dost), 1.4 bencinar pa 75. Stane pa isto, s tem da dizla lahk še dražje prodaš, ko je star...
Goldee ::
Da ne odpiram nove teme... A je kdo tuki, ki si lasti Roverja serije 200 (2xx), oziroma 400 (4xx). Rabim objektivno mnenje o tem avtu. Moj lanski nakup avta je šel po gobe , zato pa letos smrtno resno mislim. Torej vsi komentarji o Roverjih so zelo dobrodošli. BTW nekateri pravijo, da je šibki člen pri Roverjih menjalnik. Je to res? Ima kdo že slabe izkušnje? Torej, pluse in minuse tega avta prosim.
Za moje pojme je Rover neka optimalna izbira varnost+udobje za ceno ~pol miljona. Kaj vi mislite?
Hvala za informacije.
Za moje pojme je Rover neka optimalna izbira varnost+udobje za ceno ~pol miljona. Kaj vi mislite?
Hvala za informacije.
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
Stepni Volk ::
Firma je propadla z razlogom. Tudi Honda in BMW jih nista mogla spraviti skupaj. Nakup globoko odsvetujem.
Če ne zaradi drugega, zato ker nima lučke za rezervo.
Jeremy Clarkson pa jih tako ali tako ni maral in je bil obtožen, da je osebno povzročil propad Roverja. :)
Če ne zaradi drugega, zato ker nima lučke za rezervo.
Jeremy Clarkson pa jih tako ali tako ni maral in je bil obtožen, da je osebno povzročil propad Roverja. :)
Goldee ::
Hja, mogoč je res propadla firma, ampak avti so pa (baje) zelo dobri, kakovostni. Zato se pa obračam tukaj na vas, da dobim informacije iz prve roke. Edino s servisi bi znal biti problem, ampak itak ti Roverja lahk servisirajo na BMW servisu. Stepni Volk, dej mi en bolj konkreten argument, zakaj odsvetuješ nakup Namreč, zelo se nagibam k temu avtu. Za ta denar res ponuja max varnosti, opreme in udobja. Katerega bi mi ti predlagal namesto Roverja?
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
Super Sonic ::
Poznam dva vsolca, ki sta vozila Rover.
1. Moj šef. Kupil je novega. Model mislim, da je bil 416. Avto ga je na cesti pustil 4x (v 1 letu). Pri zadnjem, četrtem, se mu je celo malo vžgal.. Za vse 4 nepredvidene postanke na cesti, je bila kriva elektronika (točne napake ni povedal). POtem si je kupil Citroena in sedaj vozi Forda (Mondeo, l 03, dizel) s katerim ima tudi ogromno težav. Ravno včeraj, mu šla sklopka na klimi (neki podobnega)?
2. Kolega od brata, si je kupil model 414, vendar ni relavanten podatek, ker je avto sešravfal sam (po dele naj bi hodil v Italijo). On pravi, da je super zadovoljen, brat po drugi strani poroča o vseh možnih težavah (elektronika, cevi za vodo mu pokajo, olja papa baje zelo veliko,...).
Toliko ti lahko povem jaz.
p.s.
Hint - poglej koliko "rabljenih" vozil se že prodaja in pomisli, če so jih sploh toliko prodali pri nas. Osebno dvomim.
1. Moj šef. Kupil je novega. Model mislim, da je bil 416. Avto ga je na cesti pustil 4x (v 1 letu). Pri zadnjem, četrtem, se mu je celo malo vžgal.. Za vse 4 nepredvidene postanke na cesti, je bila kriva elektronika (točne napake ni povedal). POtem si je kupil Citroena in sedaj vozi Forda (Mondeo, l 03, dizel) s katerim ima tudi ogromno težav. Ravno včeraj, mu šla sklopka na klimi (neki podobnega)?
2. Kolega od brata, si je kupil model 414, vendar ni relavanten podatek, ker je avto sešravfal sam (po dele naj bi hodil v Italijo). On pravi, da je super zadovoljen, brat po drugi strani poroča o vseh možnih težavah (elektronika, cevi za vodo mu pokajo, olja papa baje zelo veliko,...).
Toliko ti lahko povem jaz.
p.s.
Hint - poglej koliko "rabljenih" vozil se že prodaja in pomisli, če so jih sploh toliko prodali pri nas. Osebno dvomim.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Goldee ::
Okej, hvala za ta info Super Sonic. Informacije iz prve roke so najbolj zanesljive. Kako vam je "všeč" pa Xsara? Starejši model.. A ga ima kdo? (razen Collin McRae ). A obstaja kaka stran, kjer so zbrane npr. informacije lastnikov raznih avtomobilov? Hvala za info.lp
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
b0B3k ::
@Goldee: Jaz imam Xsaro 2.0 hdi 66kw in nimam pripomb. Samo pohvale, na dan naredim okoli 140km, v lasti ga imam že eno leto. Motor ima že 174000km in zaenkrat, konck knock na les, brez problemov.
Odzivnost in moč motorja je dobra, hitrost tudi, poraba zadovoljiva (okoli 5,3 ko ni klime in okoli 5,8 ko je klima - dodatno zavisi od teže stopala.
Avto star 5 let, z vso opremo me je stal 1.5 mio SIT, vsekakor toplo priporočam nakup avtomobila. Če bi se moral še enkrat odločiti bi zagotovo vzel še enkrat tak avtomobil.
Odzivnost in moč motorja je dobra, hitrost tudi, poraba zadovoljiva (okoli 5,3 ko ni klime in okoli 5,8 ko je klima - dodatno zavisi od teže stopala.
Avto star 5 let, z vso opremo me je stal 1.5 mio SIT, vsekakor toplo priporočam nakup avtomobila. Če bi se moral še enkrat odločiti bi zagotovo vzel še enkrat tak avtomobil.
Goldee ::
Js sm bolj ciljal na kakega bencinarja ala 1.4, 1.6 max. Dizli so dražji in predvsem izven mojega finančnega okvirja (max 600k). Useeno hvala za mnenje.
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
Stepni Volk ::
3 sodelavci v službi so imeli Roverja 214. Eden izmed njih moj dobri prijatelj. Drugače je bolj takšen tip, da svoje avtomobile redno in povosod hvali. Tak pač je.
In ko se je veselo prvič peljal z Roverjem, je ostal na cesti, ker je čakal na lučko rezerve :)
V drugo je ostal na cesti, ko je razneslo mašino. Kupil novo rabljeno v Italiji.
Potem je šla sklopka... elektronika je začela žonglirati... na koncu je popenil in kupil Hyundai Lantro karavana (enoletnika), ki še sedaj pridno služi njegovi ženi.
Drug sodelavec, starejši gosopod je tudi zelo kmalu dobil popizditis ob vseh avanturah in glej ga zlomka, kupil Lantro :)
Tretji sodelavec se ni nikoli pritoževal. Ga je pa zamenjal s Škodo Oktavijo pred leti.
Potem je tu še sošolka iz osnovne in srednje šole, ki je kot športnica prejemala sponzorske roverje. V enem letu jih je zamenjala 6 in še vedno ostajala na cesti.
Citroen Xsara je druga pesem. Že z ZX-om so pri Citroenu popravili svoj slabi sloves. Xsara je statistično gledano relativno zanesljiv avtomobil. Vsaj kolikor sem sam spremljal ADACova poročila. Tudi sodelavci, ki jih imajo so zadovoljni.
Xsara Picasso pa je bila pred kratkim celo najbolj zanesljiv enoprostorec. Primat je prevzela NIssan Almeri TIno.
Vsekakor stvar sreče. A Rover je kot rečeno propadel. Fiat še ni. Tudi to nekaj pove, ane?
Srečo si nekoliko popraviš, če prebereš par nasvetov s prvih strani tele teme: Nakup avtomobila.
In ko se je veselo prvič peljal z Roverjem, je ostal na cesti, ker je čakal na lučko rezerve :)
V drugo je ostal na cesti, ko je razneslo mašino. Kupil novo rabljeno v Italiji.
Potem je šla sklopka... elektronika je začela žonglirati... na koncu je popenil in kupil Hyundai Lantro karavana (enoletnika), ki še sedaj pridno služi njegovi ženi.
Drug sodelavec, starejši gosopod je tudi zelo kmalu dobil popizditis ob vseh avanturah in glej ga zlomka, kupil Lantro :)
Tretji sodelavec se ni nikoli pritoževal. Ga je pa zamenjal s Škodo Oktavijo pred leti.
Potem je tu še sošolka iz osnovne in srednje šole, ki je kot športnica prejemala sponzorske roverje. V enem letu jih je zamenjala 6 in še vedno ostajala na cesti.
Citroen Xsara je druga pesem. Že z ZX-om so pri Citroenu popravili svoj slabi sloves. Xsara je statistično gledano relativno zanesljiv avtomobil. Vsaj kolikor sem sam spremljal ADACova poročila. Tudi sodelavci, ki jih imajo so zadovoljni.
Xsara Picasso pa je bila pred kratkim celo najbolj zanesljiv enoprostorec. Primat je prevzela NIssan Almeri TIno.
Vsekakor stvar sreče. A Rover je kot rečeno propadel. Fiat še ni. Tudi to nekaj pove, ane?
Srečo si nekoliko popraviš, če prebereš par nasvetov s prvih strani tele teme: Nakup avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stepni Volk ()
smilyxx ::
A kdo tukaj mogoče ve kakšen je postopek za pridobitev certifikata da je avto oldtimer (letnik 77), koliko to stane in kakšne so prednosti?
Save water.
drink beer.
drink beer.
Stepni Volk ::
Oldtimer / starodobnik / veteransko vozilo:
ZAKON O VARNOSTI CESTNEGA PROMETA
Pogoji za registracijo vozil
194. člen
(1) Vozilo se registrira na predlog lastnika vozila. Predlogu za registracijo vozila je treba priložiti naslednja dokazila:
- dokaz o izvoru in lastništvu vozila oziroma posameznih delov vozila, ki so bili naknadno vgrajeni (šasija, motor itd.);
- dokument o skladnosti vozila s tehničnimi predpisi, ki urejajo področje vozil;
- dokaz o sklenjenem zavarovanju avtomobilske odgovornosti;
- dokaz o poravnani obveznosti iz naslova plačila povračila za uporabo cest;
- dokazilo o tehnični brezhibnosti vozila, ki ne sme biti starejše od 30 dni, razen za vozila, za katera skladno z določbo 211. člena tega zakona tehnični pregled ni obvezen.
(2) Ne glede na določbo prve alinee prejšnjega odstavka, se registrira motorno vozilo, ki predstavlja del tehnične kulture (starodobno vozilo).
(3) Starodobno vozilo je mehanično gnano vozilo, izdelano pred več kot petindvajsetimi leti, ohranjeno in tehnično vzdrževano v zgodovinsko pravilnem stanju, za katerega skrbi oseba ali organizacija, in se ga zaradi njegovega zgodovinskega in tehničnega pomena praviloma ne uporablja za vsakodnevne prevoze. Ministrstvo, pristojno za homologacijo vozil, izda odločbo o statusu takega vozila.
Še Pravilnik skladnosti vozil (v PDF):
(2) Status starodobnika podeli vozilu organ za posamično odobritev vozil po predhodnem mnenjuTehničnega muzeja Slovenije.
(3) Status starodobnika se lahko podeli vozilu, ki je starejše od 25 let (v izjemnih primerih, na primer omejena serija, inovativne tehnične rešitve, je lahko vozilo starejše od 20 let), ohranjeno in tehnično vzdrževano tako, da je skladno z originalno konstrukcijsko sestavo in obliko, in ki zaradi tega svojega zgodovinskega in tehničnega pomena ni namenjeno redni uporabi, ampak se uporablja predvsem na prireditvah, posebej organiziranih za starodobna vozila.
ZAKON O VARNOSTI CESTNEGA PROMETA
Pogoji za registracijo vozil
194. člen
(1) Vozilo se registrira na predlog lastnika vozila. Predlogu za registracijo vozila je treba priložiti naslednja dokazila:
- dokaz o izvoru in lastništvu vozila oziroma posameznih delov vozila, ki so bili naknadno vgrajeni (šasija, motor itd.);
- dokument o skladnosti vozila s tehničnimi predpisi, ki urejajo področje vozil;
- dokaz o sklenjenem zavarovanju avtomobilske odgovornosti;
- dokaz o poravnani obveznosti iz naslova plačila povračila za uporabo cest;
- dokazilo o tehnični brezhibnosti vozila, ki ne sme biti starejše od 30 dni, razen za vozila, za katera skladno z določbo 211. člena tega zakona tehnični pregled ni obvezen.
(2) Ne glede na določbo prve alinee prejšnjega odstavka, se registrira motorno vozilo, ki predstavlja del tehnične kulture (starodobno vozilo).
(3) Starodobno vozilo je mehanično gnano vozilo, izdelano pred več kot petindvajsetimi leti, ohranjeno in tehnično vzdrževano v zgodovinsko pravilnem stanju, za katerega skrbi oseba ali organizacija, in se ga zaradi njegovega zgodovinskega in tehničnega pomena praviloma ne uporablja za vsakodnevne prevoze. Ministrstvo, pristojno za homologacijo vozil, izda odločbo o statusu takega vozila.
Še Pravilnik skladnosti vozil (v PDF):
(2) Status starodobnika podeli vozilu organ za posamično odobritev vozil po predhodnem mnenjuTehničnega muzeja Slovenije.
(3) Status starodobnika se lahko podeli vozilu, ki je starejše od 25 let (v izjemnih primerih, na primer omejena serija, inovativne tehnične rešitve, je lahko vozilo starejše od 20 let), ohranjeno in tehnično vzdrževano tako, da je skladno z originalno konstrukcijsko sestavo in obliko, in ki zaradi tega svojega zgodovinskega in tehničnega pomena ni namenjeno redni uporabi, ampak se uporablja predvsem na prireditvah, posebej organiziranih za starodobna vozila.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28783 (24585) | krneki0001 |
» | Poraba, nasvet pri nakupu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9569 (8444) | Blinder |
» | Starejši avto, z nizko porabo - nasveti (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19230 (13105) | Mesar |
» | Kakšne avtomobile vozite in kako ste z njimi zadovolni? Kritika, kakšna popravila in (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28757 (18050) | MrBrdo |
» | Dober avto nižjega cenovnega razreda? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 27094 (22878) | wooted |