Forum » Loža » Kateri rabljen avto?
Kateri rabljen avto?
Djuro ::
Evo, jest ti tut pripročam japonca.
Sam se vozim z Mazdo 323 1,6 lim (še fergazer), elektronike nobene, razen centralnega zaklepanja, ki sem ga dal naknadno vgradit. Avto je letnik 90, kupil sem ga leta 98, ko se je prejšnja lastnica z njim zapeljala v Ljubljanico (zapeljala dol z mosta).
Avto je bil takrat na novo preštrihan, pa sčiščen, z motorjem je bilo vse OK.
Na dan naredim cca 125 kilometrov (Mirna - Lj - Mirna), od tega dobrih 100 km avtoceste. Ob hitrosti do 150 km/h (avto gre do nekje 160 km/h, vse to seveda po števcu) mi pokuri natanko 7l na 100km.
Ko se mi je lani nekdo na Celovški pripopal na 'rit', mi je zavarovalnica priznala totalko in avto ocenila na 150.000 SIT.
Avto je redno servisiran, drugega problema še nisem imel. No, letos sem zamenjal diske, ampak to je itak potrošna roba. Vžge tudi ob najbolj hladnem vremenu v 'prvo'.
Prej sem vozil Toyote. Nasploh (pa sem vozil kar nekaj vozil, ker je bil oče mehanik) najbolj prisegam na Japonce.
Sam se vozim z Mazdo 323 1,6 lim (še fergazer), elektronike nobene, razen centralnega zaklepanja, ki sem ga dal naknadno vgradit. Avto je letnik 90, kupil sem ga leta 98, ko se je prejšnja lastnica z njim zapeljala v Ljubljanico (zapeljala dol z mosta).
Avto je bil takrat na novo preštrihan, pa sčiščen, z motorjem je bilo vse OK.
Na dan naredim cca 125 kilometrov (Mirna - Lj - Mirna), od tega dobrih 100 km avtoceste. Ob hitrosti do 150 km/h (avto gre do nekje 160 km/h, vse to seveda po števcu) mi pokuri natanko 7l na 100km.
Ko se mi je lani nekdo na Celovški pripopal na 'rit', mi je zavarovalnica priznala totalko in avto ocenila na 150.000 SIT.
Avto je redno servisiran, drugega problema še nisem imel. No, letos sem zamenjal diske, ampak to je itak potrošna roba. Vžge tudi ob najbolj hladnem vremenu v 'prvo'.
Prej sem vozil Toyote. Nasploh (pa sem vozil kar nekaj vozil, ker je bil oče mehanik) najbolj prisegam na Japonce.
CWIZO ::
Zate je normalno da gre sklopka pri 50-70k kilometrov?
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
#000000 ::
Ja recimo, za punto al pa stojka jugo je. Za druge pa se tud prbližno ve na kolk km se menja sej se olje in svečke tud ne menajo takrat k so fuč ane, edin če goniš tolk dokler gre in pol menjaš. Lp
CWIZO ::
Olje pa svečke je pa mal drugač kokr pa menjalnik.
Ja nos ej to je sam še en dokaz, da se ti puntaka ne splača kupt recimo.
Ve kdo kako je s prootni?
Ja nos ej to je sam še en dokaz, da se ti puntaka ne splača kupt recimo.
Ve kdo kako je s prootni?
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Sami ::
Ja recimo, za punto al pa stojka jugo je.
Odvisno, naš prejšnji yugo je zdržal 110kkm z isto sklopko.
Vidim, da se teli puntiči res kvarijo, vsi imate ene probleme z njim. Naš Swift GS je letnik 91, še nikoli ni nič šlo, avta skoraj da ni treba vzdrževati, nima niti pikice rje. Še nikoli ni bil na servisu, ker bi se pokvaril, edino redni pregledi.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Goldee ::
Fiesta 1.3 60KM - mislim, da je to ravno pravsnje razmerje in zadosca mojim pogojem. Kaj mislite vi? Ma kdo tuki to Fiesto? Vidu sm en oglas, pa letnik 95 je in 120.000km, kar je uredu :)
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
b0B3k ::
Js sm jo imel do 14 dni nazaj. (sicer 1.1, staro 15 let brez popravil - ful sem bil zadovoljen z njo.) tale 1.3 pa baje leti. Motorji niso tako problematični, ima verigo namesto jermena - kar tudi ni slabo. Moja ni kurla dost, glede te pa ne vem čist natančno.
Sicer pa moraš avto videt od blizu, ga malo "pošlatat", da vidiš kakšen in v kakšnem stanju je. Če je od kakega upokojenčka je to ideanla stvar.
Sicer pa moraš avto videt od blizu, ga malo "pošlatat", da vidiš kakšen in v kakšnem stanju je. Če je od kakega upokojenčka je to ideanla stvar.
stromar ::
#000000:
Lepo te prosm. Pri nas je bila pri 160.000 sklopka še vedno brezhibna. 120.000 generalka? To je veljalo za fičote. Punto 55 naredi brez generalke in brez pretiranega pitja 250.000km brez težav. Pri našem je motor pri 160.000 delal čist brezhibno. Imeli bi ga še vedno, če ne bi rjavel, kjer je bil zaleten.
Sam ne protona kupit, ker ima veliko porabo, drage servise in če kaj crkne si v riti
50-70.000 sklopka pri 120.000 recimo generalka
Lepo te prosm. Pri nas je bila pri 160.000 sklopka še vedno brezhibna. 120.000 generalka? To je veljalo za fičote. Punto 55 naredi brez generalke in brez pretiranega pitja 250.000km brez težav. Pri našem je motor pri 160.000 delal čist brezhibno. Imeli bi ga še vedno, če ne bi rjavel, kjer je bil zaleten.
Sam ne protona kupit, ker ima veliko porabo, drage servise in če kaj crkne si v riti
stromar ::
Zdaj sem fotra vprašal glede olja. Pred prodajo (160.000km) je pil nekje 0,3 - 0,4L na 10.000km, tako, da je 2L na 10.000 močno preveč
Lp
Lp
#000000 ::
Ja štromar mogoče sem res mal premal reku 50-70 in 120.000 ampak to je blo tko okvirno mišljeno. Drugač je pa od vožnje odvisno kok bo kej zdržal in od kvalitete serije itd. BTW s primerno vožnjo se da zjebat avto v katkem cajtu, (goniš po luknah mal bolj agresivno speljuješ, zaviraš) in se hitr pozna na vseh treh pedalih in volanu) ne glede na marko avta.
In ja še zmeri ti predlagam da Fiata uzameš sej ni punto edini njihov avto. LP
In ja še zmeri ti predlagam da Fiata uzameš sej ni punto edini njihov avto. LP
stromar ::
Jaz tudi fiata priporočam. Sem dolgo časa iskal kakšen avto druge firme, ki bi bil za študentski žep, in še najboljši kompromis se mi zdi punto. Mislim, da ga bom tudi jaz spet nabavil, nekaramboliranega seveda
By the way: stric je baje naredil z zastavo 101 230.000km brez generalke. Na odpad je šla zaradi slabe ohranjenosti karoserije in starosti. Drugače je bil motor še vredu
Lp
By the way: stric je baje naredil z zastavo 101 230.000km brez generalke. Na odpad je šla zaradi slabe ohranjenosti karoserije in starosti. Drugače je bil motor še vredu
Lp
flipflop ::
Goldee, glede Accenta, kar si vprasal.
Mene moti trd volan (ni servo), menjalnik se obcasno zatika ko hoces dat v rikverc. Pije od 6 do 8 litrov, ampak jst ga ponavadi ne sparam. Glede pospeskov, avto ima 86 konjev in pod eno tono, tako da potegne precej solidno.Drugace glede volana, ce ga drzis z obema rokama niti ni tako trd. Pa kot sem ze prej rekel, na daljsih furah (nad 4 ure), mene zacne boleti desna noga v gleznju. Drugace s sedenjem ni problema, mene nic ne muci tudi po daljsem sedenju. Glede servisov.Mi jih nismo delali, ko smo ga kupili je bil star tri leta, od takrat na servisu ni bil. Crknilo ni nic, menjajo se samo gume, doliva olje in bencin. Olja drugace ne kuri veliko. Edino kar bo sedaj, bo treba pocasi menjati zobati jermen in koncnike.
Res,ta avto je totalno neproblematicen in ce rabis en ne prestar avto, za mali denar, od A do B, je Accent pomoje idealen. Za 300k dobis letnik 97, pa bo ziher se lep cas sel.
Mene moti trd volan (ni servo), menjalnik se obcasno zatika ko hoces dat v rikverc. Pije od 6 do 8 litrov, ampak jst ga ponavadi ne sparam. Glede pospeskov, avto ima 86 konjev in pod eno tono, tako da potegne precej solidno.Drugace glede volana, ce ga drzis z obema rokama niti ni tako trd. Pa kot sem ze prej rekel, na daljsih furah (nad 4 ure), mene zacne boleti desna noga v gleznju. Drugace s sedenjem ni problema, mene nic ne muci tudi po daljsem sedenju. Glede servisov.Mi jih nismo delali, ko smo ga kupili je bil star tri leta, od takrat na servisu ni bil. Crknilo ni nic, menjajo se samo gume, doliva olje in bencin. Olja drugace ne kuri veliko. Edino kar bo sedaj, bo treba pocasi menjati zobati jermen in koncnike.
Res,ta avto je totalno neproblematicen in ce rabis en ne prestar avto, za mali denar, od A do B, je Accent pomoje idealen. Za 300k dobis letnik 97, pa bo ziher se lep cas sel.
strictom ::
Sploh ne glej teh malih avtov. Punto, Ibiza, Twingo & Co. Ob nesreči ti avto spreša in si v riti. Mašino imaš v naročju. Kupi nekaj malo bol velikega. Kakega Escorta. Tisti Nissani niso slaba izbira. Kolega ima Nissana (Almera) in že 8 let ni bil na servisu pa še vedno dela.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
perci ::
Jao, a zdej bodo 15-letniki naokol svetoval katere avte nej folk kupi? Kam gre ta svet.
Kmalu bodo 13-letnice svetovale mamicam, ki so že dale skozi dva poroda, kako naj rodijo...
Kmalu bodo 13-letnice svetovale mamicam, ki so že dale skozi dva poroda, kako naj rodijo...
CWIZO ::
Kdo je pa 15 let str?
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Hevidi ::
Audi 80 je moja izbira... že 3 leta brez najmanjših problemov, pa ma avto 200.000 plus in 12 let na grbi...
D
D
PER ASPERA AD ASTRA
TOP ::
Jaz imam že 7 let Fiat BRAVO 16 sx zakon avto vsaj zame 150.000KM brez problemov pa imam mašino nekaj poštimano da imam več konjev in več navora tako da je meni res super avto.Moje naslednji avto pa bo verjetno Honda civi typeR.Ali pa Ford FOCUS 2.0 ST
strictom ::
>Jao, a zdej bodo 15-letniki naokol svetoval katere avte nej folk kupi? Kam gre ta svet.
En kolega je mel usodno nesrečo ker se je z twnigom zabil v škarfo. Avto je bil dobesedno sprešan. Mašina je bila na zadnjih sedežih. Potem pa gledam pri enem drugem kolegu ki je avtomehanik in popravla razne BMWje pa Forde (vsi veliki) ki so se sukali po strehi pri 150 kmh pa se čelno zaleteli in nobenmo vozniko ni blo nič. Največ kar je blo je bla zlomlena rebra. Ne kupovat škart avtomobilov.
Prci ti si pa itak bedak. Po čem sklepaš da mlajši (npr. js) nebi mogli dajat vredo nasvetov?
En kolega je mel usodno nesrečo ker se je z twnigom zabil v škarfo. Avto je bil dobesedno sprešan. Mašina je bila na zadnjih sedežih. Potem pa gledam pri enem drugem kolegu ki je avtomehanik in popravla razne BMWje pa Forde (vsi veliki) ki so se sukali po strehi pri 150 kmh pa se čelno zaleteli in nobenmo vozniko ni blo nič. Največ kar je blo je bla zlomlena rebra. Ne kupovat škart avtomobilov.
Prci ti si pa itak bedak. Po čem sklepaš da mlajši (npr. js) nebi mogli dajat vredo nasvetov?
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
jurre ::
jah to itak kokr je...vcasih tud vids cist spresan avto pa unmu not nc...tiste bmwje pa velke avtomobile bos pa sam zgonene dobu+stare+ okol 2.0 masine (velik registracije) + drag vzdrzevanje. Sam sem glih dobr nabavu renault 19, za manj kot 200k sit, majo trpezne masine (eni majo ze cez 500k km), 1.4 masina (75KM - cez glavo), niti ni tok registracije, zre mn k 7l/100, pa ma airbag, el paket pa daljinsk centraln zaklepane. Avto je dost prostoren, edini problemi so glede rje - pr men je sam pr havbi mal, se da postimat..
mi pa ni glih jasn kako se tele 19ke cnej kot clioti, isti letnik (95) in clioti so brez use opreme..al pa majo sam el.paket, masine iste (al pa clo 1.2), pa pol manjs avto je clio
mi pa ni glih jasn kako se tele 19ke cnej kot clioti, isti letnik (95) in clioti so brez use opreme..al pa majo sam el.paket, masine iste (al pa clo 1.2), pa pol manjs avto je clio
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jurre ()
strictom ::
Evo. Reno 19. Popolna izbira
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin
stromar ::
Sicer je 19-ka kar vredu avto, ampak dvomim, da je kaj varnejša od punta. Ni toliko važno, kolk havbe ima avto, pač pa kako je avto narejen (trdnost pločevine...). Dosti pri tem pomeni letnik izdelave. Glede na to, da so 19-ke začeli delat leta 1989, težko rečem, da so varnejše od puntov, katere so začeli delat leta 1994. (19-ke so sicer imele leta 1994 nek update glede varnosti)
Jaz se raje zaletim s puntom, kot pa s še enkrat daljšim mercedezom letnik 75
Lp
Jaz se raje zaletim s puntom, kot pa s še enkrat daljšim mercedezom letnik 75
Lp
Goldee ::
LOL sej ma prav perci. StricTom, sej mas dober point to o avtih (btw to tud sam vem, da ce se skresas s cliotom al pa bemvo 750 je razlika), ampak mores avto tud peljat kdaj, da lahk das dobro mnenje. In se nekaj ne razumes - jaz nimam na razpolago miljon al pa se vec, da si nabavm velk soliden avto, ker kot je rekel jurre, za tistih 300k bos dubu en velk mocn avto, ampak ponavad zgonjen in kilometrine cez 200.000. Jz pa ne mislem delat, da bom lahk vzdrezvau avto.
Glih ucer sm govoru s frendom - je kupu BMW 520, letnik '92. Poraba 10L pri obicni voznji, servisi pa - tudi ce jih bo sam delal (ker je mehanik) tam nekje 80.000. Se ti zdi to primerno za studentski zep? Prosim... pa 150KM ma. Das sam za zavarovanje...
Drgac pa za Accent verjamem, da je uredu avto. Mislem, da se bom kar med temi tremi avti odlocu:
-Punto (zarad blizine Italije - kjer je rez. kosov malo morje)
-Accent (ker je korejski)
-Fiesta (nimam dobrega pointa ma je pa Ford )
Glih ucer sm govoru s frendom - je kupu BMW 520, letnik '92. Poraba 10L pri obicni voznji, servisi pa - tudi ce jih bo sam delal (ker je mehanik) tam nekje 80.000. Se ti zdi to primerno za studentski zep? Prosim... pa 150KM ma. Das sam za zavarovanje...
Drgac pa za Accent verjamem, da je uredu avto. Mislem, da se bom kar med temi tremi avti odlocu:
-Punto (zarad blizine Italije - kjer je rez. kosov malo morje)
-Accent (ker je korejski)
-Fiesta (nimam dobrega pointa ma je pa Ford )
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
ShowDown ::
Vsi pravite kak super avto imate in da ste menjalo samo to in ono in tretjo. Pol pa se nabere 10 stvari ki ste jih menjali do 100k km. Se lahko kdo pohvali 150k km z samo rednimi servisi?
MadMax ::
Vsi pravite kak super avto imate in da ste menjalo samo to in ono in tretjo. Pol pa se nabere 10 stvari ki ste jih menjali do 100k km. Se lahko kdo pohvali 150k km z samo rednimi servisi?
Dvignem roko.
BMW 518i, '91
Pri 170kkm preventivno menjana vodna črpalka (pred par leti 15kSIT, je bilo opazit "luft", ko so se menjali jermeni).
Pri 180kkm crknil modul centralnega zaklepanja, pa še to kot posledica reglerja v alternatorju (menjan letos pri 198kkm).
Pa mimogrede:
Pri 200kkm avti niso ponavadi prav nič zgonjeni in nevemkajševse.
Problem je ta, da imajo ti avti po 400, 500kkm in prevrten števec, posledično pa mečejo slabo luč na vse avte s toliko prevoženimi.
OK, če je zadeva res totalno nevzdrževana je spet tretja zgodba...
Dvignem roko.
BMW 518i, '91
Pri 170kkm preventivno menjana vodna črpalka (pred par leti 15kSIT, je bilo opazit "luft", ko so se menjali jermeni).
Pri 180kkm crknil modul centralnega zaklepanja, pa še to kot posledica reglerja v alternatorju (menjan letos pri 198kkm).
Pa mimogrede:
Pri 200kkm avti niso ponavadi prav nič zgonjeni in nevemkajševse.
Problem je ta, da imajo ti avti po 400, 500kkm in prevrten števec, posledično pa mečejo slabo luč na vse avte s toliko prevoženimi.
OK, če je zadeva res totalno nevzdrževana je spet tretja zgodba...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
gfighter ::
Še eden. Katrca, 160.000+Km (ne vem, koliko točno, pri 140.000 je crknil števec za št. kilometrov, pa sem se še kakšno leto vozil brez njega), 13 let, menjane samo gume ter en blatnik zaradi izleta s ceste. Še izpušne cevi nisem menjal. Se pa čisto strinjam s tistim, kar je povedal MadMax. Če je avto kvaliteten in seveda normalno vzdrževan, zlahka pride do >500.000 Km samo z rednimi servisi. Sem že videl kar nekaj takšnih starčkov, prvak je pa zame 25 let star Golf I od kolegovega fotra, ki je brez okvar naredil 700.000 preden ga je sine razbil. Je pa res, da modernejši avti ponavadi niso narejeni tako robustno, kot so starejši. Pač, bolj zapletena tehnologija s sabo prinese tudi večjo možnost okvar.
Utk ::
Preden kdo spet kaj o varnosti napiše...sej se bi lahko tudi samo s hummiji vozili naokoli, preživijo tudi kakšno mino pod kolesom, ampak to ni resna opcija.
BMW 5 za študenta tudi ne.
BMW 5 za študenta tudi ne.
bond007 ::
Kaj pa kak fiat bravo? Sicer ga sam nimam, vendar po izkušnjah drugih zelo dober avto. Motorja totalno neproblematičen - sploh 1.6 , ki so ga do nedavnega še ugrajevali v fiat stilote. Motor z nekaj čez 100 konjev vleče zelo dobro, poraba pa ni pretirana - okoli 8, za tiste bolj šparovne pa mašina 1.2, ki ima porabo okoli 7 litrov (možno še manj). Tudi oblikovno je avto všečen in ni nek mali jajček. Izogibati se je potrebnoo 1.4 motorja, lastniki pa grajajo povečini samo kljuke na vratih (hitro se obrabijo).
Sicer pa z registracijo 1.6 mašine še ravno padete v razred do 110 konjev(od 81 do 109 konjev) in registracija ni pretirana. Je pa res da so bravoti mal odrazji - recimo od 600 jurjev naprej..
recimo kaj takega
Sicer pa z registracijo 1.6 mašine še ravno padete v razred do 110 konjev(od 81 do 109 konjev) in registracija ni pretirana. Je pa res da so bravoti mal odrazji - recimo od 600 jurjev naprej..
recimo kaj takega
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bond007 ()
Nejc Pintar ::
@StricTOM: Mi smo se s Puntom parkrat obrnili okrog pri hitrosti okoli 70km/h, najbolj sem bil poškodovan jaz ki sem sedel na zadnjem zicu, poškodoval sem se ko sem lezel iz avta in sem se rahlo opraskal po ramenu... (avto je bil totalka)
IMO je kar govoriš en velik BullShit, to je čisto odvisno kako se zaletiš
IMO je kar govoriš en velik BullShit, to je čisto odvisno kako se zaletiš
Lahko je biti prvi, če si edini!
Goldee ::
Koncno sem nasel nekaj za moj studentski zep:
KLIK
Dost heca. Mal sem preveril Accente in so res poceni. Tudi Ford Escort je poceni zadeva. Torej, ta dva avta dodajam na moj seznam. Se vedno stremim k Puntu, sam Punti so mal drazji in za recimo 300.000 bom dobil srednje ohranjenega Punta, med tem ko za 250.000 dobim ze vredu Accenta... mal bo tezka...
/edit Se pridruzujem mnenju Puschkin-a. Ce se zaletis celno v drevo ni vazno kaksen avto je, se ti slabo pise :/
KLIK
Dost heca. Mal sem preveril Accente in so res poceni. Tudi Ford Escort je poceni zadeva. Torej, ta dva avta dodajam na moj seznam. Se vedno stremim k Puntu, sam Punti so mal drazji in za recimo 300.000 bom dobil srednje ohranjenega Punta, med tem ko za 250.000 dobim ze vredu Accenta... mal bo tezka...
/edit Se pridruzujem mnenju Puschkin-a. Ce se zaletis celno v drevo ni vazno kaksen avto je, se ti slabo pise :/
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Goldee ()
CWIZO ::
Kdor govori, da ma avto z 1.2 masino 7 litrov porabe in se mu to normaln zdi nima pojma o avtomobilih.
Ja zrejo razni francozi pa italjani tok, kar sam pove kok so te avti kvalitetni.
Glede varnosti pa: poglejte z druge strani. Kups avto za 300k v katerem se garant ubijes ob malo vecjem trku. A sam tok vam je svoj lajf vredn? Jest se pa ze raj mal dl z busom/vlakom furam pa kasnej kupm bol varn avto za vec kesa.
Ja zrejo razni francozi pa italjani tok, kar sam pove kok so te avti kvalitetni.
Glede varnosti pa: poglejte z druge strani. Kups avto za 300k v katerem se garant ubijes ob malo vecjem trku. A sam tok vam je svoj lajf vredn? Jest se pa ze raj mal dl z busom/vlakom furam pa kasnej kupm bol varn avto za vec kesa.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Nejc Pintar ::
@CWIZO: Francozi so znani po tem da kurijo precej malo, Nemci več pokurijo, Japonci pa še manj
Lahko je biti prvi, če si edini!
CWIZO ::
Top set zdel.
Reno 5: 1.1: 8l/100km
Reno Clio: 1.2 7l/100km
Toyota 1.6: 7l/100km
Tele avte mamo doma tak da VEM kolk kurjo in nisem na netu nekje prebral.
edit: toyota je 91 letnik, petka 94, clio pa 99. Ja francozi res mal pokurjo. Japonci jih ownajo s 14 let staro tehnologijo.
Reno 5: 1.1: 8l/100km
Reno Clio: 1.2 7l/100km
Toyota 1.6: 7l/100km
Tele avte mamo doma tak da VEM kolk kurjo in nisem na netu nekje prebral.
edit: toyota je 91 letnik, petka 94, clio pa 99. Ja francozi res mal pokurjo. Japonci jih ownajo s 14 let staro tehnologijo.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CWIZO ()
Nejc Pintar ::
Clio 1.2: 5l/100km
Megane break 1.9 TDi: 6,3l/100km
pa brat s cliotom kar precej goni...
Megane break 1.9 TDi: 6,3l/100km
pa brat s cliotom kar precej goni...
Lahko je biti prvi, če si edini!
CWIZO ::
Ups ns 6 zre.
Pa ga fura mtka, k itq voz tko k pac mtke vozjo. Tko da mislim da mal nabijas s tistimi 5imi litri.
Aja dizla bos zdej kle zravn tlacu? Pol loh jest Priusa kle omenm jao
Pa ga fura mtka, k itq voz tko k pac mtke vozjo. Tko da mislim da mal nabijas s tistimi 5imi litri.
Aja dizla bos zdej kle zravn tlacu? Pol loh jest Priusa kle omenm jao
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Nejc Pintar ::
hm, tudi za dizla je to malo, drugače pa ima naš Clio 50l tank, in dostikrat se z njim naredi čez 1000km
Lahko je biti prvi, če si edini!
MadMax ::
Pri meni je bilo še na vsakem avtu vsaj 30% odvisno od načina vožnje.
Če mi je nek avto žrl 6 na normalne daljše fure, je žrl 7 če sem ga tiščal, in tudi do 10, če sem se samo v službo vozil (4km v eno smer, motor praktično nikoli ogret).
Tako da vse tisto nabijanje o 5 litrih..... Ga ni avta, ki ga jaz ne spravim preko 7.5, brez tiščanja.
Dajte raje pri porabah napisat tudi kakšne so povprečne relacije, pa kolk ga kaj priganjate, ne se pa naganjat zarad ekstremov.
Če mi je nek avto žrl 6 na normalne daljše fure, je žrl 7 če sem ga tiščal, in tudi do 10, če sem se samo v službo vozil (4km v eno smer, motor praktično nikoli ogret).
Tako da vse tisto nabijanje o 5 litrih..... Ga ni avta, ki ga jaz ne spravim preko 7.5, brez tiščanja.
Dajte raje pri porabah napisat tudi kakšne so povprečne relacije, pa kolk ga kaj priganjate, ne se pa naganjat zarad ekstremov.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
CWIZO ::
Puschkin: nisi dojel pointa...
Clio je furan recimo dnevno na relaciji ene 10, 15km.
Gre pa kdaj tut na kako dalso furo do morja recimo...
MadMax: seveda da je odvisn od nacina voznje...
Clio je furan recimo dnevno na relaciji ene 10, 15km.
Gre pa kdaj tut na kako dalso furo do morja recimo...
MadMax: seveda da je odvisn od nacina voznje...
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Utk ::
CWIZO, od moči ni pa nč odvisno kolk porabi, ne? 7 litrov za 1.6 pa nič posebnega.
Clio 16V porabi pod 6 litri, ni važno kje ga voziš, lahko tudi po mestu, če ne pretiravaš. Tista navadna mašina pa več rabi ker se bolj matra, če voziš prbližno enako. Grem dostkrat znjim po 60 km "navadne" ceste, 90 omejitev, seveda naselja vmes, brez problema pridem po računalniku do 4.8l, več kot za 0.3l pa sigurno ne laže. Tolk ne bo noben fiat porabu, s 75 konji.
No, ampak za 300 jurjev ne dobiš takega na žalost.
Clio 16V porabi pod 6 litri, ni važno kje ga voziš, lahko tudi po mestu, če ne pretiravaš. Tista navadna mašina pa več rabi ker se bolj matra, če voziš prbližno enako. Grem dostkrat znjim po 60 km "navadne" ceste, 90 omejitev, seveda naselja vmes, brez problema pridem po računalniku do 4.8l, več kot za 0.3l pa sigurno ne laže. Tolk ne bo noben fiat porabu, s 75 konji.
No, ampak za 300 jurjev ne dobiš takega na žalost.
Nejc Pintar ::
vsekakor smo precej off-topic
CWIZO: tudi ta Clio se fura na relaciji 15km, čeprav zadnje čase velikokrat gre tudi na kakšno daljšo relacijo (70km)
CWIZO: tudi ta Clio se fura na relaciji 15km, čeprav zadnje čase velikokrat gre tudi na kakšno daljšo relacijo (70km)
Lahko je biti prvi, če si edini!
TOP ::
Ne primerjat Clia pa Fiat Bravota ker fiat sigurno več porabi ampak Bravo bolj vleče ker sem se vozil z obema ampak buhnedaj da bi se s cliotom zaletu.
Goldee ::
A kdo mogoce ve kateri motor imajo Accenti 1.3? A to je mogoce se masina od Pony-a 1.3? Ker, ce je, potem je to dobra masina, sam mogoce mal veliko porabo ma - nas Pony je imel ene 8L /100, pa je vbil 1.3.
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
b0B3k ::
Kako bi ti razporedil atribute, ki po tvojem najbolj odločajo za nakup določenega avtomobila (od najpomembnejšega do nepomombnega), če imaš npr: udobnost vožnje, moč/kubatura motorja, lep avtomobil, znamka, varnost, poraba, cena, oprema in pa če sem še kaj pozabil pa lahko dodaš?
Goldee ::
če imaš npr: udobnost vožnje, moč/kubatura motorja, lep avtomobil, znamka, varnost, poraba, cena, oprema in pa če sem še kaj pozabil pa lahko dodaš?
Ja najrajs bi razdelil v tri skupine:
1) najpomembnjesa - Udobnost vozje (mam 192cm), varnost, poraba.
2) srednje - moč motorja, cena, lep avtomobil.
3) skoraj nepomembno - znamka, oprema, barva (no razen fluroscentnih)
Ja najrajs bi razdelil v tri skupine:
1) najpomembnjesa - Udobnost vozje (mam 192cm), varnost, poraba.
2) srednje - moč motorja, cena, lep avtomobil.
3) skoraj nepomembno - znamka, oprema, barva (no razen fluroscentnih)
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
M323SBA ::
A kdo mogoce ve kateri motor imajo Accenti 1.3? A to je mogoce se masina od Pony-a 1.3? Ker, ce je, potem je to dobra masina, sam mogoce mal veliko porabo ma - nas Pony je imel ene 8L /100, pa je vbil 1.3.
Povej, kateri letnik je. Če ima oznako DOHC, je Mazdin motor. Vsi motorji v hyundaijih z dvojno odmično gredjo, so bili Mazdini. Oziroma vsaj 3/4 DOHC-motorjev je bilo Mazdinih.
Goldee ::
Nimam konkretnega primera, ampak merim na Accente letnike 1995 ali novejse. Starejsi Hyundai so imeli motorje od Mitsubishija.
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
M323SBA ::
Zdaj pa še za vse, ki kupujejo avte. Navedel bi nekaj argumentov, zakaj je in ni pametno kupiti japonske avtomobile.
Za:
- nizke cene; japonski avti so namreč pri nas cenovno podcenjeni,
- nizka kvarljivost,
- japonski komfort, ki je različen od evropskih ladij, ampak ko se ga navadiš, je neverjetno praktičen,
- prostorne kabine in veliki prtljažniki,
- veliko elektronike že pri starejših avtih,
- mazde generacije BA imajo vsakršno predinštalacijo za najbolj komfortni paket, tudi če tega trenutno ni v avtu (npr. klima, masažni ogrevani sedeži itd.),
- potrošni materiali so neverjetno vzdržljivi (npr. zavorne ploščice na mojem avtu so nared za menjavo komaj zdaj, pri 120.000 km),
- poceni preventivni servisi (svečke, olje, filtri).
Proti:
- dražji rezervni deli (razen če imaš nekaj poznanstev oz. nabavljaš dele v tujini),
- mehkejša pločevina,
- pri nekaterih modelih NEPOCINKANA karoserija (tu je treba zelo paziti),
- v kolikor ne boste vsak dan čepeli na pooblaščenem servisu, da vam dobavi neko malenkost (recimo stikalo na vratih za luč v kabini), ne bo nič iz tega.
V glavnem, najlepše pri vsem tem je skorajšnja neuničljivost teh avtomobilov. V kolikor pa bo kdo gledal kakšno mazdo z motorjem B3, jo naj brez oklevanja kupi. Motor je neuničljiv in ne pride do poškodb pri pretrganju zobatega jermena (ventili in bati na udarijo skupaj).
Vsekakor pa je vse odvisno od kupca. Če nekdo hoče imeti fiesto, jo bo tudi imel. Jaz mu jo privoščim. Le služi mu naj fino. ;)
Za:
- nizke cene; japonski avti so namreč pri nas cenovno podcenjeni,
- nizka kvarljivost,
- japonski komfort, ki je različen od evropskih ladij, ampak ko se ga navadiš, je neverjetno praktičen,
- prostorne kabine in veliki prtljažniki,
- veliko elektronike že pri starejših avtih,
- mazde generacije BA imajo vsakršno predinštalacijo za najbolj komfortni paket, tudi če tega trenutno ni v avtu (npr. klima, masažni ogrevani sedeži itd.),
- potrošni materiali so neverjetno vzdržljivi (npr. zavorne ploščice na mojem avtu so nared za menjavo komaj zdaj, pri 120.000 km),
- poceni preventivni servisi (svečke, olje, filtri).
Proti:
- dražji rezervni deli (razen če imaš nekaj poznanstev oz. nabavljaš dele v tujini),
- mehkejša pločevina,
- pri nekaterih modelih NEPOCINKANA karoserija (tu je treba zelo paziti),
- v kolikor ne boste vsak dan čepeli na pooblaščenem servisu, da vam dobavi neko malenkost (recimo stikalo na vratih za luč v kabini), ne bo nič iz tega.
V glavnem, najlepše pri vsem tem je skorajšnja neuničljivost teh avtomobilov. V kolikor pa bo kdo gledal kakšno mazdo z motorjem B3, jo naj brez oklevanja kupi. Motor je neuničljiv in ne pride do poškodb pri pretrganju zobatega jermena (ventili in bati na udarijo skupaj).
Vsekakor pa je vse odvisno od kupca. Če nekdo hoče imeti fiesto, jo bo tudi imel. Jaz mu jo privoščim. Le služi mu naj fino. ;)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28783 (24585) | krneki0001 |
» | Poraba, nasvet pri nakupu (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9569 (8444) | Blinder |
» | Starejši avto, z nizko porabo - nasveti (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19230 (13105) | Mesar |
» | Kakšne avtomobile vozite in kako ste z njimi zadovolni? Kritika, kakšna popravila in (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28757 (18050) | MrBrdo |
» | Dober avto nižjega cenovnega razreda? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 27094 (22878) | wooted |