» »

Avtomobil "staro za novo"

Avtomobil "staro za novo"

1
2
»

Valvoline ::

@ Djordjevič,ti bi se lahka zmenil z kakšno avtohišo in pustil cliota v komisijsko prodajo??
Pač oni zaslužijo nek procent + zaslužijo za odobritev kredita in podobno,ti pa avto precej hitreje prodaš in se nič ne obremenjuješ.

djordjevic ::

Če nekdo hoče za bolj fino plastiko plačat 10,000 evrov, je pa razlika tudi v tistem, kar sem prej napisal.
Ni fina plastika, Crni, it's the badge. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

djordjevic ::

@ Djordjevič,ti bi se lahka zmenil z kakšno avtohišo in pustil cliota v komisijsko prodajo??
Pač oni zaslužijo nek procent + zaslužijo za odobritev kredita in podobno,ti pa avto precej hitreje prodaš in se nič ne obremenjuješ.
Been there, done that. Zdaj spet poskušam privat. Imam pa iz zanesljivih virov podatke, da se je prodaja (sploh rabljenih) avtov zmanjšala za 60%.

edit: dodano
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

AngelOfDeath ::

Clio Extreme II, letnik 05, 3v, dizel, 82 KM, 76.000 prevoženih, modra metalik barva, 4x airbag, centralno, električna stekla, avtomatska klima ... Redno servisiran, odlično ohranjen, garažiran. Cena je 6700 evrov. Humor me. ;)



Vidiš tu tiči tvoj problem:
Renault Dizel.

Zelo nezanesljiv avto.
edit: Slovnica

IceIceBaby ::

kst, lahko. Neka Škoda, ki stane tolk kot nek VW je sigurno bolje opremljena in iz boljših materialov, ki pri VW-ju res niso glih nekaj posebnega. Če jo primerjamo z Audijem, je pa še vsaj en meter daljša. Če nekdo hoče za bolj fino plastiko plačat 10,000 evrov, je pa razlika tudi v tistem, kar sem prej napisal.


Mal na pamet govoriš pomoje. Ni razlika samo v plastiki ampak v vseh materialih, sedežih, podvozju, kvaliteti...

To, da dobiš bolj opremljeno škodo 10k ceneje je pa tudi na pamet rečeno. Vzemi si 5 minut in skonfiguriraj octavio, golfa in A3 z enakimi motorji in podobno opremo.

Sej pravim, večina Škoda driverjev se tolaži s tem, da imajo audija z drugo značko. Ampak to je res samo tolažba. Vsak, ki je sprobal oba ve, da je razlika ogromna.

Valvoline ::

Tu bi se še jaz strinjal @ angel of death
Reno pač lih ni znan po kvalitetnih in vzdržljivih dizelaših. Vsak ki kupuje dizla najprej gleda avtomobile VAG koncerna,ostali so na stranskem tiru :)
Jaz sem tut trd pristaš dizlašev,trenutno golf3 1.9d pr hiši in meni tut ne pride v poštev diesel ki ni narejen v VW tovarnah.

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

No, glede Škod in VW lahko rečem sledeče:

Vozil sem prejšnjega Passata, sam pa imam Škodo Superb. Le-ta je cenejša, večja, bolje opremljena, precej bolje izolirana (zvočno), z enako mašino... In po testih bolj zanesljiva.

Vozil tudi A6, ta pa je občutno bolje skup dan, to pa res.

djordjevic ::

Tu bi se še jaz strinjal @ angel of death
Kaj pa vem, no. Jaz pa se ne bi strinjal. Pa ne zato, ker bi pač želel trobiti v svoj rog. Sam nisem imel nobenih težav - redno servisiranje plus kakšna žarnica za kratko luč - to so bili vsi stroški. Vem za težave z motorjema 2.2 in 3.0 dci. Tu lahko rečem le, da zna Renault delati dizle do 2.0, tam pa se ustavi. Šalo na stran. Seveda je razlika med dizli. Vagovi naj bi bili vzdržljivejši, Renaultovi recimo občutljivejši. Poznam recimo tudi ljudi, ki so jim 'ružili' celo audijevi dizli v garancijskem roku (predvsem tedaj še nepreverjen 2.0 tdi). Se mi zdi, da se tu vseeno Renaultu dela krivica, vsaj kar se tiče motorjev do 2.0. To, da marsikdo žene dci-je, kot da vozi najhujšega bencinarja, pa je splošno znano, in potem sploh ni čudno, da jim turbine frčijo iz avtov. Eden kolega na renault forumu se je pred časom dobro izrazil, opišujoč takšne kekce: Nije žvaka za seljaka. :)
No grave is deep enough to keep us in chains.

celada ::

No, glede Škod in VW lahko rečem sledeče:

Vozil sem prejšnjega Passata, sam pa imam Škodo Superb. Le-ta je cenejša, večja, bolje opremljena, precej bolje izolirana (zvočno), z enako mašino... In po testih bolj zanesljiva.

Vozil tudi A6, ta pa je občutno bolje skup dan, to pa res.


Škoda je vedno delala super avte, trenutno kolikor jst vem jih jebe wv s tem da jih sili v uporabo slabsih materialov ker so pac budget marka in da ne bi jim skoda hodila v golf trg.
Asus p5q-pro, 1,5 TB Segate Baraccuda , Sapphire Ati radeon 4850
Core 2 Duo E8400 4Gb rama

koyotee ::

Ko smo ze lih pr dizlih, se lahko VAG tdi-ji skrijejo pred JTD-ji!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Valvoline ::

Ko smo ze lih pr dizlih, se lahko VAG tdi-ji skrijejo pred JTD-ji!

hehehehehehehehe
....laughing out loud..... LOL !!!!!!!
:D:D:D

djordjevic ::

Ni kojotova trditev od muh. Tile JTD-ji so menda res kr fajn zadevca.
No grave is deep enough to keep us in chains.

IceIceBaby ::

Dizl je še vedno samo dizl, kakor koli obrneš :)

Zheegec ::

JTD so (menda) dobri ja, važno da moj lepo lavfa :)
Valvoline: kaj je tukaj tako smešnega, večina strokovnjakov bo tako rekla. Jaz sem svoj avto kupil ravno zaradi JTD motorja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

T-Majo ::

Kulk bi potem js kaj dobu za mojga Megana Coupeja 1999, 4x airbag, 4x el. šipe, klima, el. ogledala, sedež po višini, volan po višini, servo, ABS, potovalni računalnik, alu 15, rumene barve in skoraj 180 000 prevoženih. Ima tudi dobro glasbo notri. Nekje 3500?

Aja je 1.6 16V 108 konjski.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Majo ()

koyotee ::

optimist, prej bi rekel 2800 :)

p.s.: zakaj pa ga prodajaš, če ga?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

T-Majo ::

Ja za slabih 3000 so 1.4 brez klime. Samo po moje se coupeji pozimi spoh slabo prodajajo. Podobno kot motorji itd. Itak ga ne mislim prodat, zgolj. informativno.

Enak kot moj je najcenejši 3400 na avto.net-u. Sem še kar zadovoljen.

koyotee ::

ce ti ne kur olja, pol ga mej se pol leta 0:)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

T-Majo ::

To pa glih zadnje čase opažam. Kar dobro kadi ko je mrzlo zunaj, poleti tega nisem opazu. Drugače pa avto dobro gre in je tudi redno servisiran.

koyotee ::

to je znana "napaka" pri teh motorjih.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

T-Majo ::

Kar pomeni?

IceIceBaby ::

Če kadi samo ko je avto hladen potem je to samo kondenz. Normalen pojav ob hladnem vremenu.

Če je dim moder pomeni, da avto kuri olje. Razlog je prekomerna obraba batnih obročkov ali tesnil na ventilih (tefloni).

T-Majo ::

Dim je bel.

Je pa res da ko vžgem avto in je hladen, zasmrdi v kabini po zelo slabem zrako. Tako kot da nebi bilo že 100let prezračeno. To samo v primeru da je ventilator vžgran. Približno po 2-3min je zrak ok in neha pihati ''smrad''.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T-Majo ()

Firebat ::

Ne dizel ni samo dizel, ampak tudi varčna in zmogljiva mašina.
Ker če primerjaš dizelske motorje prejšnih generacij, z sedanjimi boš videl da so bolj učinkovite, z manj izpusti, ter manj okvarami, itd...
Ampak ker je primerjalni pogovor o dizelskih in bencinskih motorjih precej podoben temi o vremenu bi se raje zadržal še primerjave z bencinarji.

Nenazadnje je moje mnenje, da MORA biti konkurenca v energijski panogi, že iz tega razloga, da se odkrivajo nove tehnologije, novi viri goriv...
Tako ima potrošnik možnost izbire, pa čeprav vemo da je proizvodnja dizla in bencina povezana kot rit in srajca. Razen drugi viri so izvzeti, ampak se jih pa lastijo ista podjetja ki obvladujejo vso nafto na svetu.
Sama oligarhija naftnih mogočnežev, pa je tako ozka, da smo potrošniki skoraj obsojeni na plačevanje za gorivo enim in istim osebam.

------------------------
Da se držimo teme:

Če bi imeli tak zakon, kot v Avstriji lahko ima lastnik več avtomobilov in lahko prenaša registracijo in tablice iz enega na drugega, bi avtomobili imeli večjo vrednost, kot pa sedaj ko smo primorani da za vsako vozilo plačujemo celoletno registracijo, ki nam je v veliko v breme. Kar sledi, da kdor prodaja avtomobil na lastno pest bo primoran stisniti zobe in ga prodati za manj denarja, kot pa je ocenjen po evrotaksi.

Še smešna zgodba evrotaxa z obratno zgodbo, kot sem omenil zgoraj.
Sam sem prodal mesec nazaj Škodo Favorit za 300€, pa je bila res odličen avto ampak, ko pa je kupec plačal davek se je pa zamislil kako da je cenjena po evrotaxu na samo 140€, ali bi se kupec premislil, če mi ne bi dal denarja vnaprej.

djordjevic ::

Kar sledi, da kdor prodaja avtomobil na lastno pest bo primoran stisniti zobe in ga prodati za manj denarja, kot pa je ocenjen po evrotaksi.
Kaj vem, tu se ne morem strinjati s tabo. Tržna cena avtomobila je običajno višja od cene po evrotaksu. Velja za privat nakup, za nakup pri posredniku pa še toliko bolj.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Valvoline ::

@firebat popolnoma se strinjam !!!
Še sam bi parkiral doma še enega cabio roadsterja,enega oldtimerja in še enega golfa mal novejše generacije če bi lahka plačeval eno registracijo. Moje mnenje da bi vsak potem imel zihr 2 avta namest enega,edn za delo in umazana opravila,drugega za promenado in dopust.
;)
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1006136 (2990) zobnik
»

Nakup rabljenega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
988297 (4199) #000
»

Nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
929230 (6487) RedDrake
»

Svetovanje za nakup avtomobila (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12220309 (17918) amigo_no1
»

Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
908659 (6229) profii

Več podobnih tem