Forum » Na cesti » Zimske pnevmatike
Zimske pnevmatike
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
Jah, takoj ko bi v kakem testu zasedel karkoli razen prvega meste (ne glede na kriterij) bi tvoja relama propadla.
Drugo pa je, da nova guma ni nova samo ker naj bi bila bolša od starejše ampak je razlogov mnogo - npr. fabrka, kjer so delal stare je zgorela in moraš preselit proizvodnjo iz nemčije v turčijo (karikiram za ilustracijo), neka "začimba" se je ful podražila in boš ukinil njeno dodajanje v zmes da boš sploh preživel, prodaja ne gre dost dobro da bi lahk poplačeval kredite in moraš mal vroč zrak prodajat da prodaš 10% več, ipd, itd.
Svet in izdelki so dinamični, je pa res da X+1 v praksi ni nujno boljši od X.
Drugo pa je, da nova guma ni nova samo ker naj bi bila bolša od starejše ampak je razlogov mnogo - npr. fabrka, kjer so delal stare je zgorela in moraš preselit proizvodnjo iz nemčije v turčijo (karikiram za ilustracijo), neka "začimba" se je ful podražila in boš ukinil njeno dodajanje v zmes da boš sploh preživel, prodaja ne gre dost dobro da bi lahk poplačeval kredite in moraš mal vroč zrak prodajat da prodaš 10% več, ipd, itd.
Svet in izdelki so dinamični, je pa res da X+1 v praksi ni nujno boljši od X.
Zbogom in hvala za vse ribe
RejZoR ::
Fora je, da sem jezst recimo lansko leto vzel UltraGrip 7+, ki so bile takrat res top gume, fotr jih pa letos rabi ima pa na izbiro samo letošnjo mlačno izbiro (glede na lansko leto). Ali pa da vzame 1 leto stare UG 7+ iz "stare" zaloge. Razen če ti testi niso primerljivi med sabo in so letos testi bolj zahtevni in so gume zato slabše ocenjene. Čeprav dvomim, verjetno se držijo neke metodologije, da je možna konstantna primerjava.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
IceIceBaby ::
Testi so sigurno delani v enem kontekstu. Guma, ki je 10, 15 let nazaj dobila odlično oceno danes sigurno ni več konkurenčna.
RejZoR ::
Jah dobr, UG 7+ je bil lansko leto, kar ni ravno neko blazno obdobje kot jih npr navajaš ti (10, 15 let). Takrat so bili tud avti čist drugačni, v enem letu pa se niso kaj dosti spremenil.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
IceIceBaby ::
Konkretnih gum ne poznam, ampak povedati sem želel, da testi skozi leta niso primerljivi. Če bi bili bi danes vse gume imele odlično oceno.
Gray_Warden ::
veliko bolj moteče je da neki modeli pnevmatik skozi leta menjavajo svoj položaj na testu. Guma ki je bila recimo 4 leta nazaj najboljša je bila naslednje leto na recimo 5 mestu, potem na 3, potem 2 in tako naprej. Ne bi rekel če bi se menjavali modeli ampak če pogledate AMZS test pnevmatik iz zadnjih 4-5 let boste videli da isti modeli pnevmatik naključno menjavajo mesto na testu čeprav gre za iste modele.
Jaz se za nakup pnevmatik odločim tako da pogledam teste na amzs in adac, potem pa izberem pnevmatike ki so se v zadnjih 3 letih obdržale pri vrhu....
Jaz se za nakup pnevmatik odločim tako da pogledam teste na amzs in adac, potem pa izberem pnevmatike ki so se v zadnjih 3 letih obdržale pri vrhu....
Why so serious?
WarpedGone ::
Ali pa da vzame 1 leto stare UG 7+ iz "stare" zaloge
To je čist OK. Guma ma še vsaj 4 leta življenja v sebi, če jo prej ne znucaš. Pa še nekaj nižjo ceno, če nabaviš pravi čas.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gray_Warden ::
na tem testu iz leta 2005 -> se vidi da sta recimo continental ts 800 in sava eskimo s3 praktično izenačeni, letos pa naj bi bila continental ts800 najboljša pnevmatika, sava eskimo s3 pa izjemno slaba.
vsa naslednja leta je bila continental pri samem vrhu testov.
Nekako mi ti testi ne izgledajo kot najbolj verodostojni, zato kot sem rekel, ko gledam teste pogledam rezultate zadnjih 4-5 let in pogledam katera pnevmatika je bila večinoma pri vrhu....testi posameznega leta so enostavno preveč varljivi. Primerjati savo eskimo s3 in continental ts800 je naravnost smešno.
Rejzor, vzami continental ts800 ali ts830 ... so boljše ali vsaj enako kvalitetne kot goodyear 7+
vsa naslednja leta je bila continental pri samem vrhu testov.
Nekako mi ti testi ne izgledajo kot najbolj verodostojni, zato kot sem rekel, ko gledam teste pogledam rezultate zadnjih 4-5 let in pogledam katera pnevmatika je bila večinoma pri vrhu....testi posameznega leta so enostavno preveč varljivi. Primerjati savo eskimo s3 in continental ts800 je naravnost smešno.
Rejzor, vzami continental ts800 ali ts830 ... so boljše ali vsaj enako kvalitetne kot goodyear 7+
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
lebang1 ::
Pa primerjaš še z kakšnim drugim testom, npt tem.
Tam je tudi continental na 1. Lani pa tudi tam ni bil, vendar če gledaš slike in so prave lani ni bil enak profil gume, tako da očitno gre za nekoliko drugačno različico.
Pa če primerjaš UG 7+ in 8,
je po teh testih 7+ slabša od 8,
razen na snegu je bila bolša, če so testi primerljivi z lani.
Tam je tudi continental na 1. Lani pa tudi tam ni bil, vendar če gledaš slike in so prave lani ni bil enak profil gume, tako da očitno gre za nekoliko drugačno različico.
Pa če primerjaš UG 7+ in 8,
je po teh testih 7+ slabša od 8,
razen na snegu je bila bolša, če so testi primerljivi z lani.
Gray_Warden ::
sem gledal adacove teste ja, se mi zdijo bolj zanesljivi kot od amzs.
če pogledaš teste, vidiš da je continental boljša od obeh goodyeark, tako 7+ kot tudi 8+.
Dobra je tudi fulda kristall montero3, vendar sodeč po testih naj bi bila slabša tako od goodyeara kot od continentala, saj nekoliko slabša na mokri cesti, kar ji prinese nižjo oceno, vendar je izjemno dobra na snegu (neprimerno boljša na snegu kot goodyear 8+ in celo continental ts800)
test -> http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...
Kupiš pač kar rabiš, če NE rabiš nekih hudih pnevmatik za vožnjo v zasnežen klanec vendar rabiš dobre gume za vožnjo po mokrih in se ne voziš veliko po zasneženih, neurejenih cestah, kupiš goodyear8+. Če rabiš pnevmatike ki so sposobne preplezati zasnežen klanec ali kakršno koli drugo vožnjo po snegu, kupiš fulda kristall montero 3 (sodeč po testu ki sem ga podal zgoraj je daleč najboljša na snegu. Sam sem vozil montero kristall 2 in je bila naravnost odlična na snegu), če pa rabiš odlično uravnoteženo pnevmatiko tako za vožnjo po mokrem kot tudi vožnjo po snegu in v zasnežen klanec pa vzameš continental ts800 ali ts830. Na splošno, za nekega povprečnega uporabnika, ki se večinoma vozi po avtocesti in regionalkah, ki jih itak očistijo (ali pa se očistijo same v roku nekaj dni), pa mislim da neke velike razlike med goodyearom in continentalom niti ni.
Moje mnenje glede na izkušnje iz preteklosti in opisov kakšna naj bi bila nova goodyear 8+.
če komu slučajno pomaga.
če pogledaš teste, vidiš da je continental boljša od obeh goodyeark, tako 7+ kot tudi 8+.
Dobra je tudi fulda kristall montero3, vendar sodeč po testih naj bi bila slabša tako od goodyeara kot od continentala, saj nekoliko slabša na mokri cesti, kar ji prinese nižjo oceno, vendar je izjemno dobra na snegu (neprimerno boljša na snegu kot goodyear 8+ in celo continental ts800)
test -> http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...
Kupiš pač kar rabiš, če NE rabiš nekih hudih pnevmatik za vožnjo v zasnežen klanec vendar rabiš dobre gume za vožnjo po mokrih in se ne voziš veliko po zasneženih, neurejenih cestah, kupiš goodyear8+. Če rabiš pnevmatike ki so sposobne preplezati zasnežen klanec ali kakršno koli drugo vožnjo po snegu, kupiš fulda kristall montero 3 (sodeč po testu ki sem ga podal zgoraj je daleč najboljša na snegu. Sam sem vozil montero kristall 2 in je bila naravnost odlična na snegu), če pa rabiš odlično uravnoteženo pnevmatiko tako za vožnjo po mokrem kot tudi vožnjo po snegu in v zasnežen klanec pa vzameš continental ts800 ali ts830. Na splošno, za nekega povprečnega uporabnika, ki se večinoma vozi po avtocesti in regionalkah, ki jih itak očistijo (ali pa se očistijo same v roku nekaj dni), pa mislim da neke velike razlike med goodyearom in continentalom niti ni.
Moje mnenje glede na izkušnje iz preteklosti in opisov kakšna naj bi bila nova goodyear 8+.
če komu slučajno pomaga.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Gregor P ::
Gray_Warden je izjavil:
sem gledal adacove teste ja, se mi zdijo bolj zanesljivi kot od amzs.Tako torej AMZS dela svoje teste, sem mislil, da jih dela ADAC oz. nek njihov partner, naši ter ostali pa potem zgolj kupijo članek in ga malo prikrojijo za naš trg (morda ker določenih gum ni ipd.)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
krneki0001 ::
Gray_Warden je izjavil:
na tem testu iz leta 2005 -> se vidi da sta recimo continental ts 800 in sava eskimo s3 praktično izenačeni, letos pa naj bi bila continental ts800 najboljša pnevmatika, sava eskimo s3 pa izjemno slaba.
vsa naslednja leta je bila continental pri samem vrhu testov.
Nekako mi ti testi ne izgledajo kot najbolj verodostojni, zato kot sem rekel, ko gledam teste pogledam rezultate zadnjih 4-5 let in pogledam katera pnevmatika je bila večinoma pri vrhu....testi posameznega leta so enostavno preveč varljivi. Primerjati savo eskimo s3 in continental ts800 je naravnost smešno.
Rejzor, vzami continental ts800 ali ts830 ... so boljše ali vsaj enako kvalitetne kot goodyear 7+
Sava S3 je od takrat, ko so jo začeli proizvajat, pa do danes enaka guma, z isto zmesjo in istim profilom, continetnal pa nima več gume TS800, ampak TS830 z drugačno zmesjo gume, silice in drugačnim profilom.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
pijavka ::
Sava S3 je od takrat, ko so jo začeli proizvajat, pa do danes enaka guma, z isto zmesjo in istim profilom
A ni Sava S3+ prišla vn pred prejšnjo zimo?
Med pnevmatikami, ki pred letošnjo zimo niso doživele sprememb, je tudi Savina pnevmatika eskimo S3+, ki je na trg prišla pred prejšnjo zimo.
Savina pnevmatika eskimo S3+ (oznaka + pomeni, da gre za spremenjeno gumeno zmes, medtem ko je dezen enak kot pri eskimu S3, zato je treba pri nakupu paziti na oznako +)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pijavka ()
D3m ::
Da. So tudi zamudili rok za ADAC test, tako da je v prejšnjem testu ni bilo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Gray_Warden ::
nebivedu, vidim da res ne veš. Continental ts800 obstajajo saj sem jih 2 dni nazaj ponovno kupil. link -> http://www.conti-online.com/generator/w...
Ts830 katere si ti omenil pa NI MOGOČE DOBITI ZA DIMENZIJO 175/65 R14. ts830 je za gume od 15 inčov naprej, ts800 pa za gume do vključno 15 inčov.
kar pa se tiče savinih gum....prejšno sezono je prišla ven s3, tako da guma kot taka NI stara 10 let saj so jo 2 leti nazaj prenovili. Tako kot prenavljajo goodyear
Ts830 katere si ti omenil pa NI MOGOČE DOBITI ZA DIMENZIJO 175/65 R14. ts830 je za gume od 15 inčov naprej, ts800 pa za gume do vključno 15 inčov.
kar pa se tiče savinih gum....prejšno sezono je prišla ven s3, tako da guma kot taka NI stara 10 let saj so jo 2 leti nazaj prenovili. Tako kot prenavljajo goodyear
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
krneki0001 ::
S3 je prišla 10 let nazaj. 2 leti nazaj je prišla S3+. conti ts800 in ts830 je prišla pa letos nova. (malo pred letošnjim testom).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
dolenc ::
Jst pelem tele continentalke 175/65/14 in je naravnost fenomenalna guma. Prvi teden ko je lani zapadel sneg sem hotel malo vtisa naredit na kopilotko in sem na parkirišču s svežim snegom naglo zavil (v upanju da bom lahko demonstrirov moje rally sposobnosti), avto pa kot priliman, ni hotel zadka odnest pa da se J... Z ročno je seveda potem šlo :)
balocom ::
krneki0001 je izjavil:
S3 je prišla 10 let nazaj. 2 leti nazaj je prišla S3+. conti ts800 in ts830 je prišla pa letos nova. (malo pred letošnjim testom).
TS830 je prišla nova ven lani (hint: imel sem jo že prejšno sezono).
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Buggy ::
ima kdo lastne izkusnje z gumo Continental TS830P v dimenziji 205/55/16 91H (ne TS830 brez P, ker za te vem da so ok)
predvsem me zanima speljevanje v klanec na snegu ...
predvsem me zanima speljevanje v klanec na snegu ...
Aston_11 ::
Jst pelem tele continentalke 175/65/14 in je naravnost fenomenalna guma. Prvi teden ko je lani zapadel sneg sem hotel malo vtisa naredit na kopilotko in sem na parkirišču s svežim snegom naglo zavil (v upanju da bom lahko demonstrirov moje rally sposobnosti), avto pa kot priliman, ni hotel zadka odnest pa da se J... Z ročno je seveda potem šlo :)
A z ročno si naredil vtis?
Imam občutek, da sta še oba malo otročja.
PacificBlue ::
Continental TS800 dobim jutri, prav tako Semperit Master Grip, ki pridejo na drug avto.(oboje iste dimenzije 185/65R14). Bomo videli, kako se bo obneslo na snegu. Bi pa najraje vzel Michelin Alpin A4, ker imajo najmanjso obrabo pa najboljse so na ledu, ampak za moje dimenzije jih ni.
I’m out.
:3
:3
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PacificBlue ()
GrimReaper ::
ima kdo lastne izkusnje z gumo Continental TS830P v dimenziji 205/55/16 91H (ne TS830 brez P, ker za te vem da so ok)
predvsem me zanima speljevanje v klanec na snegu ...
Jest vsaj iz testov vidim da je Continental pri vsej dimenzijah top guma (tut če greš gledat teste 2003-2010), sploh v snegu je vedno pri vrhu, tko da pomoje ne morš zgrešit al vzameš TS830 al pa TS830P.
Mogoče samo nekaj faktov, TS830P so testirali v dimenziji 225/45/17, ker je profil narejen za širše gume, od 205-255. Sicer se da dobit tut 195/65/15 in 205/55/16, ampak imajo oznako MO, kar pomeni da so delane za Mercedes. Tko da za manjše dimenzije je vprašanje če ni navadna TS830 boljša, ker je profil narejen za širine 185-215, sigurno pa razlike niso velike in bi morale bit oboje dobre.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Buggy ::
jep gume TS830P so kupljene in montirane (to da sem po dveh dneh dobil zebelj v gumo in sem moral kupit se eno, raje ne bom :() je pa res kar si rekel, da so moje 16" M0 in so prva montaza za MB...drugace pa je ta guma od 16" naprej TS830 brez P pa do 16".
Cakam sneg, trenutno pa sem z voznjo po "zglancanem" in mokrem asfaltu posutem z zmeckanim listjem bolj zadovoljen...glede na prejsne zimske gume, ki sem jih imel GY UG Performance 2 v dimenziji 225/45/17...res pa je da so bile ze 2 leti stare.
Cakam sneg, trenutno pa sem z voznjo po "zglancanem" in mokrem asfaltu posutem z zmeckanim listjem bolj zadovoljen...glede na prejsne zimske gume, ki sem jih imel GY UG Performance 2 v dimenziji 225/45/17...res pa je da so bile ze 2 leti stare.
shadeX ::
Postonjski policisti bodo letos še tanko piskali..
Providam nadeli "kitajca"
Kako je sploh mogoče da pride do tega? Only in Slovenia.
Providam nadeli "kitajca"
Kako je sploh mogoče da pride do tega? Only in Slovenia.
shadeX ::
Torej, varčuje se tam kjer ni potrebe? Gume na avtu (sploh pa na policijskih) morajo biti kvalitetne, ne pa neki poceni kitajsko sranje. Sicer res veliko pljuvamo po policajih ampak v tem primeru, samo bog naj jim pomaga. Z avtomobilom, ki ima takšne gume se še peljal nebi. Sicer ena stvar je da voziš počasi , ampak policaji nimajo te možnosti. Ko se gre zares, je samo gas..
Sicer ja. Država lepo skrbi za svoje. Nimam kaj rečt..
Sicer ja. Država lepo skrbi za svoje. Nimam kaj rečt..
mr1two ::
To drugače ni nič kaj novega. Tudi v prejšnjih letih so imeli bolj kot ne el cheapo gume.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
akasa ::
al pa če bi drugič kupl avto z 16 oz. 15 col feltnam pa so gume takoj pou cenej pa dost bolše
gruntfürmich ::
Torej, varčuje se tam kjer ni potrebe?
ne, ne razumeš. debiizem javnih naročil, kjer je edini pogoj za izbor nižja cena ne glede na kvaliteto. drugače kršiš zakon...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
MadMax ::
Ko se gre zares, je samo gasZakaj že?
Nenazadnje se tudi provida nima kaj vozit niti blizu 200, kaj šele čez, ker kakorkoli obrneš s tem samo poslabšujejo situacijo.
ne, ne razumeš. debiizem javnih naročil, kjer je edini pogoj za izbor nižja cena ne glede na kvaliteto. drugače kršiš zakon...Ti ne razumeš. Pa naj vklopijo ustrezne inštitucije (tržni inšpektorat ipd), kateri bo prepovedal prodajo reciklirane plastike kot obuvala za vozila (+ vse primerljive smeti na ostalih področjih). A dokler je prodaja dovoljena, že ni take krize s kvaliteto, očitno.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
shadeX ::
Ko se gre zares, je samo gas
Zakaj že?
Ja ne vem. Če se jim sprdne in začnejo lovit mulca na 125 kubičnemu motorju, ki ni dal smerokaza k je prehiteval..
Saj veš kakšni so naši policaji..:)
GrimReaper ::
al pa če bi drugič kupl avto z 16 oz. 15 col feltnam pa so gume takoj pou cenej pa dost bolše
Za 15 col lahko sam povem da se pozna že pri normalnih hitrostih, če greš iz 16 col. Preprosto preveč se zvijajo gume, česar pri 205/55/16 sploh ni opazit.
Provide že skoraj morajo imet 17 col za pozim, za polet pa lahko tud 18-19. Se pa strinjam da je bolje dobre 16 col kot slabe 17 col.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
šernk ::
Kaj mislite da rešilci imajo kaj boljše gume? Mal poglejte ko bo kje kakšen parkiran. Voznik rešilnega pa sam skomigne z rameni, ko ga vprašaš kako sploh lahko vozi s takšnimi gumami.
skratka policisti in rešilci bi morali imeti na razpolago top gume, ne pa cheap kitajsko sranje za lovljenje 250km/h+. Počasi bodo iz lastne varnosti policisti parkiral svoje avte, sam s takšnimi gumami vem da se ne bi upal peljat po mokrem.
skratka policisti in rešilci bi morali imeti na razpolago top gume, ne pa cheap kitajsko sranje za lovljenje 250km/h+. Počasi bodo iz lastne varnosti policisti parkiral svoje avte, sam s takšnimi gumami vem da se ne bi upal peljat po mokrem.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WarpedGone ::
skratka policisti in rešilci bi morali imeti na razpolago top gume,
Formalen kriterij bi bil pa kaj?
Najbolša ocena na zadnjem testu ADAC?
Zbogom in hvala za vse ribe
mr1two ::
Verjetno bi bil smotrn faktor najnižja cena ob čem ne sme guma biti slabša od ocene "priporočljivo". S tem izključiš res slabe gume.
Pa enga človeka, ki ve kaj dela. Če je razlika med dobro in najboljšo gumo 3 eure po komadu, bo verjetno vzel najboljšo(ki lahko traja tudi dalj časa, porabi manj goriva...). Če prišparaš zdaj, se lahko kasneje pokaže kot slaba investicija in obratno.
Pa enga človeka, ki ve kaj dela. Če je razlika med dobro in najboljšo gumo 3 eure po komadu, bo verjetno vzel najboljšo(ki lahko traja tudi dalj časa, porabi manj goriva...). Če prišparaš zdaj, se lahko kasneje pokaže kot slaba investicija in obratno.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
WarpedGone ::
Pa enga človeka, ki ve kaj dela.
Tole je žal "absolutističen pristop" - v moderni demokratični državi na javni funkciji po definiciji ni nikogar, ki bi vedu kaj dela. Še več - noben na uradnem položaju ne sme vedet kaj dela ampak mora izključno in strogo in kvečjemu in vsaj sledit predpisom. Točno nič več in točno nič manj.
Drug problem je, da ti avtomobilistični testi niso nič več kot razstave gobarskih društev. To niso državne inštitucije in jih država zato ker je religija ločena od države ne sme ovohat sploh. Država lahko predpiše minimalni rezultat testa osebka, ki ga je ali sama ustanovila ali pa mu predpisala usposabljanje in certificiranje. Ker država preko svojih inštitucij ne testira sploh gum ampak predpisuje le osnovne dimenzije je zanjo vsaka guma znotraj neke dimenzije - enaka.
Posledično so z vidika države nove čungalunga gume ustreznih dimenzij točno enako dobre kot nove topšit gume.
Ne iskat smisla v državnih postopkih. Večja kot je Država, več nesmisla je v njej.
Zbogom in hvala za vse ribe
mr1two ::
Hec je, da vedno nekdo z glavo(prazno ali polno) prikima in podpiše. Tega ne storijo ne predpisi ne zakoni ne navodila. Človek nardi to.
Tako da kaj za vraga se sprenevedajo, ko pride do slabe odločitve. Kdo je to podpisal? Aha, pridejo odgovorni do osebka, naredijo kar je treba(graja, pošljejo na usposabljanje, ker je nesposoben, premestijo na drugo pozicijo, odpustijo) in ko izbirajo novega, izberejo nekoga, ki je sposoben. Lahko bi imel brata v gumariji- bi vsaj vedu koga vprašat.
Preveč varne so državne službe, zato se lahko vsem fučka po tamalem. Ko enkrat te absolutne varnosti ne bo več, potem se bodo stvari premaknile. Do takrat pa "zakaj bi, če lahko ne"
Tako da kaj za vraga se sprenevedajo, ko pride do slabe odločitve. Kdo je to podpisal? Aha, pridejo odgovorni do osebka, naredijo kar je treba(graja, pošljejo na usposabljanje, ker je nesposoben, premestijo na drugo pozicijo, odpustijo) in ko izbirajo novega, izberejo nekoga, ki je sposoben. Lahko bi imel brata v gumariji- bi vsaj vedu koga vprašat.
Preveč varne so državne službe, zato se lahko vsem fučka po tamalem. Ko enkrat te absolutne varnosti ne bo več, potem se bodo stvari premaknile. Do takrat pa "zakaj bi, če lahko ne"
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
WarpedGone ::
Nekak tko ja. Vse je zreducirano na minimum, zapisan v nekem členu. Nek drug člen pa nalaga da drugače sploh ne sme bit.
Gume so nabavli prek razpisa. Vnaprej je predpisano da je cena odločilen kriterij. Najcenejši zmaga, praktično avtomatsko.
Če le ustreza razpisnim pogojem, kjer je sicer nekaj "maneverskega prostora" ampak nism prepričan da si lahko dovolijo tako mehko kategorijo kot je rezultat testa v neki reviji. 100% bi se kdo na razipis pritožil, češ da to ni objektiven/nepristranski/xyz kriterij in pol bi poslušal o korupciji v policiji, ki posle oddajajo po "sumljivih" kriterijih...
Gume so nabavli prek razpisa. Vnaprej je predpisano da je cena odločilen kriterij. Najcenejši zmaga, praktično avtomatsko.
Če le ustreza razpisnim pogojem, kjer je sicer nekaj "maneverskega prostora" ampak nism prepričan da si lahko dovolijo tako mehko kategorijo kot je rezultat testa v neki reviji. 100% bi se kdo na razipis pritožil, češ da to ni objektiven/nepristranski/xyz kriterij in pol bi poslušal o korupciji v policiji, ki posle oddajajo po "sumljivih" kriterijih...
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Te gume sploh niso zanič. So nekje srednje. Niso dobre kot continental, ampak so pač v rangu save. Poleg tega je teh gum 160 od 5000.
Po moje se najbolj repečnijo tisti, ki jim ni uspelo prodat trikrat precenjenih michelink ali podobnih.
Ker gre za naš denar in njihovo vožnjo, me to sploh ne moti.
Po moje se najbolj repečnijo tisti, ki jim ni uspelo prodat trikrat precenjenih michelink ali podobnih.
Ker gre za naš denar in njihovo vožnjo, me to sploh ne moti.
energetik ::
WarpedGone je izjavil:
Če le ustreza razpisnim pogojem, kjer je sicer nekaj "maneverskega prostora" ampak nism prepričan da si lahko dovolijo tako mehko kategorijo kot je rezultat testa v neki reviji. 100% bi se kdo na razipis pritožil, češ da to ni objektiven/nepristranski/xyz kriterij in pol bi poslušal o korupciji v policiji, ki posle oddajajo po "sumljivih" kriterijih...Že 1 leto imamo EU oznake na gumah, ki dajejo oznako glede na oprijem na mokrem. To se IMHO lahko uporabi v razpisih. Recimo, da mora biti guma v razredu enakem ali boljšem od C. Pa avtomatično izginejo čangšlang gume.
energetik ::
Eh, kaj da ne. Eskimo HP ima C, prav tako večina gum, ki so dobile oznako vsaj priporočljivo. Pa nisem napisal boljša, napisal sem enaka ali boljša kot C.
šernk ::
Če le ustreza razpisnim pogojem, kjer je sicer nekaj "maneverskega prostora" ampak nism prepričan da si lahko dovolijo tako mehko kategorijo kot je rezultat testa v neki reviji. 100% bi se kdo na razipis pritožil, češ da to ni objektiven/nepristranski/xyz kriterij in pol bi poslušal o korupciji v policiji, ki posle oddajajo po "sumljivih" kriterijih...
vsaka resna tovarna ima lastne teste gum, torej nekdo z vsaj malce soli v glavi bo po teh testih sestavil naročilo, ki bo zahtevalo vsaj malce dobro gumo. Sicer pa pri javnih naročilih za avte, računalnike itd se zahteva do potankosti XYZ zadeve, ki jih ima samo en ali dva proizvajalca, zakaj se torej ne zahteva tega še pri gumah?
a posranec v parlamentu rabi thinkpada serije T za 1400€? Medtem ko so za policijo dobri čungalunga gume za se gonit 250km/h+ za 40€??
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
energetik ::
Pod drugi strani - kje so na Kanalu A sploh videli Goodride _zimsko_ gumo na Adac testu? Tam je samo letna.
Zdj ne vem, katere točno dimenzije imajo Provida Passati, ampak tole je ena od dimenzij, ki jih predlaga iskalnik. In ima EU oznako za mokro C, kar je toliko kot top zimske gume. Preblem je razred hitrosti H, očitno potem ne bodo mogli loviti hitrejših od 210
Zdj ne vem, katere točno dimenzije imajo Provida Passati, ampak tole je ena od dimenzij, ki jih predlaga iskalnik. In ima EU oznako za mokro C, kar je toliko kot top zimske gume. Preblem je razred hitrosti H, očitno potem ne bodo mogli loviti hitrejših od 210
WarpedGone ::
Hitrostni razred je predpisan - ne sme bit manj kot predvideva homologacija.
Močno dvomim da je kak passat dost švohoten da zadošča H, že nad V bi bil presenečen.
Ja, "EU" oznake zgledajo dost birokratsko košer, da bi se jih dalo ušraufat v razpisne pogoje.
Močno dvomim da je kak passat dost švohoten da zadošča H, že nad V bi bil presenečen.
Ja, "EU" oznake zgledajo dost birokratsko košer, da bi se jih dalo ušraufat v razpisne pogoje.
Zbogom in hvala za vse ribe
jest10 ::
WarpedGone je izjavil:
Hitrostni razred je predpisan - ne sme bit manj kot predvideva homologacija.
Če prav vem, so lahko zimske 2 razreda "počasnejše" kot je homologacija za letne.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 541165 (310) | c0ck4m0u53 |
» | Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 36243 (31140) | m0LN4r |
» | Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25154 (21008) | Domobrancek |
» | Zimske gum poleti ??? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 44891 (38610) | oemdzi |
» | gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25519 (22885) | krneki0001 |