Forum » Loža » Odvzem vozniškega dovoljenja?
Odvzem vozniškega dovoljenja?
Beli_Zajcek ::
Beli_Zajcek, tvoj odgovor je sarkastičen, ampak človek ima prav.
Večina voznikov raje vozi v koloni, kakor pa da si čisto sam na cesti ali pa prvi v vrsti.
Če ti voziš v koloni je edino kar počneš samo vzdrževanje dovolj dolge varnostne razdalje. Predvsem če gre za dolgo vožnjo boš na cilj prišel tako povsem spočit.
Veliko tukaj jih misli, da so najboljši vozniki in da vas ostali udeleženci prometa kvečjemu ovirajo na cesti. Jokate zaradi 5-10 km počasnejše vožnje od omejitve. Celo greste računati koliko časa mesečno več porabite na cesti zaradi počasnejše vožnje. Ker Vaš čas je najpomembnejši ter najdragocenejši od vseh 6 miljard in malce drobiža ljudi kar nas je.
Tako mi nimamo nobenih sredstev, da počasne voznike naučimo olike, to je, da se že iz bontona, pusti hitrejše naprej.
Se strinjam. Skrajni čas, da uvedemo v obvezno opremo eno dvocevko. That will teach them!
Pri vsem me čudi samo, da ni še nobeden odprl teme: Zakaj, le zakaj moram Jaz čakati v vrsti pred blagajno (Mercator/Tuš/Spar/drugo) in izgubljati čas. Mar vas ne moti, ko blagajničarka že vse izdelke poskenira in samo čaka na plačilo, mamka pred blagajno pa počaaaaasi zloži vse v vrečke ter šele nato seže po denarnico in vse skupaj plača. Koliko minut v nacionalnem merilu je tako zgubljenih pred blagajno? Groza! Dela se nam enormna škoda, nič čudnega da naš BDP ni na ravni BDP-ja recimo Nemčije.
Utk ::
Ne gre se zarad tistih par minut na mesec. Gre se za to, da tisti, ki ni sposoben varno vozit 90, ni sposoben varno vozit niti 85. Potem pa pride do še več brezveznih prehitevanj in več nesreč. Če je 90 tako zelo prehitro, naj zmanjšajo na 80.
dzinks63 ::
Če cesta dopušča se ni problem voziti 90 ali celo več. Pri nas je ene 5km ceste tako razbite, da se skoraj vsi domačini vozimo 60-70. Postavili so obcestni znak za udarne jame in napis poškodovano cestišče, znaka za omejitev pa nikjer. Torej dovoljeno je 90. In potem se ti najdejo modeli, kateri te hočejo za vsako ceno prehitet, tudi v škarje po tej razriti cesti, tako da vožnja je čisti hazard. Eni res nimajo pameti, da bi vožnjo prilagodili razmeram na cesti, ampak direkt silijo z glavo skozi zid.
Goldee ::
Kljub njihovi vožnji so italjani dosti pred nami v kulturi vožnje.
Mogoče.
A po mojih izkušnjah bo pred zebro prej ustavil slovenec (seveda ne iz ljubljane) kot pa italjan. Oni niti ne vedo kaj je to smerokaz in jim je spreminjanje pasu na avtocesti denimo, sila preprosto opravilo. Pač, samo zapelješ na drug pas. Da o križiščih ne govorimo. Pa o nedeljskih italjanskih voznikih pri nas tudi nebi zgubljal besed. Pelje se v mercedezu, po ovinkih 40-50kmh, po ravnini pa pohodi gas, da ga ne moreš prehitet. No, tko js poznam njih, ker sem doma blizu italije.
S tem postom pa ne zagovarjam slovencev. Tudi mi niso ravno biser od voznikov. Vendar bom sebe izvzel, kajti trudim se voziti po predpisih in zaenkrat še nisem imel problemov. Sem pa že imel kolono za sabo pri 90kmh. Nekaterim se očitno vedno mudi. Se je pa stanje sedaj, z višjimi kaznimi, normaliziralo. Divjajo samo še zapriseženi norci in najboljši vozniki.
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
solatko ::
Goldee - Potem napiši še to, da ne ustavi prvi, drugi ampak tretji toliko zmanjša hitrost (v Italiji se voznik ustavi samo kadar gre čez cesto invalid, starejša oseba, otrok ali skupina pešcev), ko se bliža prehodu, da lahko pešec mirno prečka cesto do sredine, on mu pa ta čas pelje za hrbtom (tam so tudi pešci tako vzgojeni, da ne skačejo pred drveči avtomobil). Ko menjajo pas pospešijo hitrost, tako, da te tudi slučajno ne ovira. Tisto, da je v ovinkih vozil 40-50km/h, iz ovinka pa pospešil pa enostavno ne verjamem, ker bi mu s tako vožnjo razbili avto že v I.
Vožnja v Trstu in ostalih mestih v Italiji je užitek, ker so dejansko dobri vozniki, samo ne za nas, ker se nas večina ne zna prilagoditi hitremu tempu (speljevanje, menjavanje smeri...) in po statistikah so med boljšimi vozniki v evropi.
Vožnja v Trstu in ostalih mestih v Italiji je užitek, ker so dejansko dobri vozniki, samo ne za nas, ker se nas večina ne zna prilagoditi hitremu tempu (speljevanje, menjavanje smeri...) in po statistikah so med boljšimi vozniki v evropi.
Pyr0Beast ::
Vožnja v Trstu in ostalih mestih v Italiji je užitek, ker so dejansko dobri vozniki, samo ne za nas, ker se nas večina ne zna prilagoditi hitremu tempu (speljevanje, menjavanje smeri...) in po statistikah so med boljšimi vozniki v evropi.
Njihovi avti pravijo drugačno zgodbo.
Njihovi avti pravijo drugačno zgodbo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Infinity ::
Njihovi avtomobili govorijo tako, ker neznajo parkirat, oz. znajo samo se jim zdi brezveze mirkat in tako malo na blef parkirajo in ruknejo usazga 3x spredaj in zadaj.
zee ::
+vecini Italjanov je avto sredstvo, s katerim se da priti hitro iz A v B, ne pa kovinski podaljsek penisa.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Keyser Soze ::
Pohvalno.
A zato smo Slovenci tako bedni vozniki. Ker imamo takšne vzornike. Ne moreš verjet. Bebci.
Ni čudno da imam čisto obšlajsan avto, odkar parkiram malo več po LJ.
A zato smo Slovenci tako bedni vozniki. Ker imamo takšne vzornike. Ne moreš verjet. Bebci.
Ni čudno da imam čisto obšlajsan avto, odkar parkiram malo več po LJ.
OM, F, G!
Keyser Soze ::
+vecini Italjanov je avto sredstvo, s katerim se da priti hitro iz A v B, ne pa kovinski podaljsek penisa.
A tvoje spodnje gate so tudi za to, da te ne zebe? Samo potem si rajši ne predstavljam kaj vse se že lušči stran. 0_o
OM, F, G!
Ziga Dolhar ::
Ce so zgornje omejitve prirejene 'povprecno spsobnim' voznikom, potem jim je inherentno to, da so na cesti popolnoma enakopravno lahko udelezeni tudi podpovprecni vozniki. Z enako pravico kot super talentirani. Ti naj svojo nadmoc raje pokazejo v sposobnosti delovanja tudi v taksnih 'otezenih okoliscinah'.
Vozniski izpit ni privilegij, ampak pravica vsakogar, ki izpolni zakonske pogoje. (Priporocam razmislek, kaj pomeni drugacna razlaga, ki jo nekateri predlagajo.)
Sicer pa, predlagam taksnole resitev. Ugotovi naj se profil famoznega 'povprecnega voznika'. Vsem podpovprecnim naj se izpit odvzame.
Postopek naj se parkrat ponovi. :-). Morda bodo nadpovprecnezi ugotovili, cemu taksna argumentacija ni najbolj prakticna.
Vozniski izpit ni privilegij, ampak pravica vsakogar, ki izpolni zakonske pogoje. (Priporocam razmislek, kaj pomeni drugacna razlaga, ki jo nekateri predlagajo.)
Sicer pa, predlagam taksnole resitev. Ugotovi naj se profil famoznega 'povprecnega voznika'. Vsem podpovprecnim naj se izpit odvzame.
Postopek naj se parkrat ponovi. :-). Morda bodo nadpovprecnezi ugotovili, cemu taksna argumentacija ni najbolj prakticna.
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
Utk ::
Če se ne zmoreš vozit 90 in 50, ne dobiš izpita. Omejitev je pa za vse. Tisti, ki je ne zmorejo (več), naj raje ne vozijo. So nevarni. Sej če ni nihče zadaj, se zarad mene lahko vsak vozi tudi 30, ne vem pa kako morjo bit eni tako nekulturni, da imajo celo kolono zadaj, pa ne morjo it tistih 90 oziroma 50. Sploh ker v Sloveniji je malo cest, kjer se bi dalo normalno prehitevat. Eden že prehiti, cela kolona pa ne more kar tako.
solatko ::
Omejitev pomeni, da se normalni (ne povprečni) voznik, v normalnih (ne povprečnih) okoliščinah, varno in brez problemov prepeljati določen odsek ceste. Če je cesta luknjasta, mokra, nasuta s kakšnim materialom, to niso normalne razmere in je pač potrebno prilagoditi vožnjo na vareno hitrost. To pa ne pomeni, da je tako počasi, pod omejitvami in tako, da se nikogar ne spusti naprej, dovoljeno voziti povsod.
Italjani imajo zbite avte zato, ker znajo parkirat, saj najdejo luknjo tudi tam, kjer se naši šoferji cel dan vozijo mimo. Za parkirat rikverc je dosti 10 do 15 cm prostora spredaj in zadaj. Pri naših voznikih se dvigne pritisk na 300, že, če se njegovega avta samo dotakneš z odbijačem na odbijač, pa vsi vedo, da je odbijač narejen tako, da brez problema prenese trk okoli 5km/h.
Italjani imajo zbite avte zato, ker znajo parkirat, saj najdejo luknjo tudi tam, kjer se naši šoferji cel dan vozijo mimo. Za parkirat rikverc je dosti 10 do 15 cm prostora spredaj in zadaj. Pri naših voznikih se dvigne pritisk na 300, že, če se njegovega avta samo dotakneš z odbijačem na odbijač, pa vsi vedo, da je odbijač narejen tako, da brez problema prenese trk okoli 5km/h.
BigWhale ::
Solatko, z vsem spostovanjem. Ti si tele, ce mislis, da so omejitve prilagojene nadpovprecnim voznikom (normalnim v tvojem slovarju). Omejitve in vsi predpisi MORAJO biti taki, da jih tisti z minimalnimi sposobnostmi, ki naredijo izpit uspejo dojeti, razumeti in upostevati.
Tako enostavno mora biti. Kak je potem kriterij "normalnega" voznika? Se dobro, da omejitev ne postavljajo rally vozniki. Ti si za njih verjetno precej podpovprečen voznik. Retard na cesti.
Tako enostavno mora biti. Kak je potem kriterij "normalnega" voznika? Se dobro, da omejitev ne postavljajo rally vozniki. Ti si za njih verjetno precej podpovprečen voznik. Retard na cesti.
BigWhale ::
Po vsem tem kar berem so italijani verjetno najboljsi vozniki v svetovnem merilu. Skoda, da jih vec ne dirka. Hehe. Takega posplosevanja se sfalirani statistiki iz FDVja niso sposobni. Lol.
mpernat ::
+vecini Italjanov je avto sredstvo, s katerim se da priti hitro iz A v B, ne pa kovinski podaljsek penisa.
Se absolutno strinjam. Večina tretira avto kot porcelanasto vazo nad kaminom. Sam sem imel primer, ko je tip prišel na ogled avta, ki sem ga prodajal. Avto je bil star 7-8 let. On pa išče vsako praskico na avtu!! HALO!! Avto mi 8 let ni stal v vitrini.
Kar se tiče počasnih voznikov, me večinoma ne moti, ker včasih prav paše počasno kruzanje :)
Utk ::
Solatko, z vsem spostovanjem. Ti si tele, ce mislis, da so omejitve prilagojene nadpovprecnim voznikom (normalnim v tvojem slovarju). Omejitve in vsi predpisi MORAJO biti taki, da jih tisti z minimalnimi sposobnostmi, ki naredijo izpit uspejo dojeti, razumeti in upostevati.
Tako enostavno mora biti. Kak je potem kriterij "normalnega" voznika? Se dobro, da omejitev ne postavljajo rally vozniki. Ti si za njih verjetno precej podpovprečen voznik. Retard na cesti.
Na prejšni strani si mi pa rekel, da sem divjak, ker se bi rad vozil po omejitvah. Za koga so zdej omejitve? Za divjake ali za čisto vsakega? Jaz vem, ti se pa odloči.
solatko ::
Normalni voznik je vsak, ki je uspešno naredil izpit in je sposoben upravljati avto v normalnih pogojih v zgornjem delu omejitev. Tisti, ki tega niso sposobni, pred komisijo ne bi ponovno opravili izpita. Povprečja pri voznikih ni, kar se tiče sposobnosti upravljanja vozil, znaš vozit in se obnašat v prometu ali pa tega ne znaš (čeprav ti je izpit ratal nardit) in nisi za na cesto. Drugo so napake, ki jih delaš, ko nabiraš izkušnje (bolje, če na sovoznikovem sedežu sedi voznik, ki je na napake pripravljen opozorit, preden se zgodijo, saj so storjene napake lahko zelo boleče in drage), zato bi bila uvedba oznake L dobrodošla, saj bi takega voznika veliko manj psihično obremenjevali z raznimi hupanji, blendanji... Snel bi jo z avta takrat, ko bi začutil, da ne naredim na vsaki vžnji, nekaj sranj, zaradi katerih, me morajo drugi udeleženci reševati ali pa sebe.
BigWhale - pa to cel cajt razlagam, da se omejitve (zgornji del) upošteva že v avtošoli (ne moreš opravljati izpita, če teh hitrosti ne obvladaš), torej so na takem nivoju, da kdor ni sposoben jih dosegat, ni sposoben vozit, oziroma se MORA, tistim, ki so hitrejši umikat, ne pa tako kot nekateri tukaj trdite, zaradi varnosti voziti 10-15% počasneje. Taki vozniki niso za v promet, ker tega dela ne obvladajo. Veliko je voznikov, ki bi lahko vozili (varno in zanesljivo) tudi mnogo hitreje, saj sodobni avti z vsemi dodatki in z nekaj vozniškimi izkušnjami, to omogočajo, vendar čez omejitev pač ne smejo. Če bi bili Slovenci dobri vozniki (manj nesreč, manj mrtvih...) in ostali udeleženci malo bolj disciplinirani, bi bile omejitve lahko mnogo višje, tako pa so rezultat našega znanja, sposobnosti, discipline, spoštovanja predpisov in še nekaj je tega.
BigWhale - pa to cel cajt razlagam, da se omejitve (zgornji del) upošteva že v avtošoli (ne moreš opravljati izpita, če teh hitrosti ne obvladaš), torej so na takem nivoju, da kdor ni sposoben jih dosegat, ni sposoben vozit, oziroma se MORA, tistim, ki so hitrejši umikat, ne pa tako kot nekateri tukaj trdite, zaradi varnosti voziti 10-15% počasneje. Taki vozniki niso za v promet, ker tega dela ne obvladajo. Veliko je voznikov, ki bi lahko vozili (varno in zanesljivo) tudi mnogo hitreje, saj sodobni avti z vsemi dodatki in z nekaj vozniškimi izkušnjami, to omogočajo, vendar čez omejitev pač ne smejo. Če bi bili Slovenci dobri vozniki (manj nesreč, manj mrtvih...) in ostali udeleženci malo bolj disciplinirani, bi bile omejitve lahko mnogo višje, tako pa so rezultat našega znanja, sposobnosti, discipline, spoštovanja predpisov in še nekaj je tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Beli_Zajcek ::
Normalni voznik je vsak, ki je uspešno naredil izpit in je sposoben upravljati avto v normalnih pogojih v zgornjem delu omejitev. Tisti, ki tega niso sposobni, pred komisijo ne bi ponovno opravili izpita. Povprečja pri voznikih ni, kar se tiče sposobnosti upravljanja vozil, znaš vozit in se obnašat v prometu ali pa tega ne znaš (čeprav ti je izpit ratal nardit) in nisi za na cesto.
Pa kdo je tebe postavil za nekega arbitra kaj je normalno? Predpisi pravijo, da če si tako želim, brez prekrška vozim 10-15% manj od omejitev. Če tebe to moti, mi ne jokaj po forumih in pumpaj svojega ega s tem, da tukaj razlagaš kako fantastičen voznik si in kako bedni so ostali. Zakonska pot do sprembe predpisov je jasna. Posluži se je.
P.S. 10-15% so ti lepo že zgoraj napisali, da vozijo počasneje zaradi varnosti, ne zaradi tega ker ne bi bili sposobni še malo stopiti na gas pedal.
WarpedGone ::
>> Predpisi pravijo, da če si tako želim, brez prekrška vozim 10-15% manj od omejitev.
Pozabljaš pa na drugi del predpisa, ki ti ZAPOVEDUJE, da se MORAŠ umakniti ob PRVI priliki, takoj ko imaš za sabo kolono.
Kolona so pa trije avtomobili.
Nisem še srečal varnega voznika, ki bi poznal tudi ta drugi del predpisov.
Če se stanje ne zboljša, bom varne voznike začel "učit" na njihov način. Ob rushhours se bomo vozili 50 po regionalkah in 30 skozi mesto. Mogoče se celo policija malo zbudi.
Pozabljaš pa na drugi del predpisa, ki ti ZAPOVEDUJE, da se MORAŠ umakniti ob PRVI priliki, takoj ko imaš za sabo kolono.
Kolona so pa trije avtomobili.
Nisem še srečal varnega voznika, ki bi poznal tudi ta drugi del predpisov.
Če se stanje ne zboljša, bom varne voznike začel "učit" na njihov način. Ob rushhours se bomo vozili 50 po regionalkah in 30 skozi mesto. Mogoče se celo policija malo zbudi.
Zbogom in hvala za vse ribe
Pyr0Beast ::
Če se stanje ne zboljša, bom varne voznike začel "učit" na njihov način. Ob rushhours se bomo vozili 50 po regionalkah in 30 skozi mesto. Mogoče se celo policija malo zbudi.
Boljš kot peš hodt še vedno.
Boljš kot peš hodt še vedno.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Invictus ::
Glede na promet po Sloveniji raje hodim peš. S kolesom je prenevarno. Ampak kolesarska tema ni za sem.
Razmišljajte o delu od doma. Internet imate, firma uredi VPn in vam kupi web kamerco. Pa ste prisotni :).
O vikendih pa ne bi. Takrat bi prepovedal Ljubljančanom hodit na Gorenjsko. Denar za kar bi zapravili naj kar nakažejo, pa še bolj zeleno bo :-D.
LP I.
Razmišljajte o delu od doma. Internet imate, firma uredi VPn in vam kupi web kamerco. Pa ste prisotni :).
O vikendih pa ne bi. Takrat bi prepovedal Ljubljančanom hodit na Gorenjsko. Denar za kar bi zapravili naj kar nakažejo, pa še bolj zeleno bo :-D.
LP I.
Utk ::
Beli zajček in podobni lepo dokazujejo v čem je problem pri nas. Ne v predpisih, ne v kaznih, ampak v kulturi. Ki je ni.
Beli_Zajcek ::
Pozabljaš pa na drugi del predpisa, ki ti ZAPOVEDUJE, da se MORAŠ umakniti ob PRVI priliki, takoj ko imaš za sabo kolono.
Kolona so pa trije avtomobili.
Nisem še srečal varnega voznika, ki bi poznal tudi ta drugi del predpisov.
Če se stanje ne zboljša, bom varne voznike začel "učit" na njihov način. Ob rushhours se bomo vozili 50 po regionalkah in 30 skozi mesto. Mogoče se celo policija malo zbudi.
A sem kje trdil, da se ne umaknem? Je pa čisto res, da na mojih relacijah nisem prvi v koloni, ampak za razliko od vas, jaz ko naletim na kolono samo zmanjšam hitrost in vzdržujem primerno varnostno razdaljo. Se ne sekiram zaradi petih "zgubljenih" minut. Ker situacija na cestah je taka, da če prehitiš kolono v kateri si, kmalu naletiš na novo. Meni osebno se ne da prehitevat zavoljo teh petih minut. Vam pa seveda ne prepovedujem.
Beli zajček in podobni lepo dokazujejo v čem je problem pri nas. Ne v predpisih, ne v kaznih, ampak v kulturi. Ki je ni.Ja problem je očitno v mojem pomankanju kulture. Najbolje da uvedemo nov vzrok nesreč, namesto dosedanje najljubše neprilagojene hitrosti bodo naši vrli policisti zapisali : pomankanje kulture.
Koliko jih je že ubila počasna vožnja? Ali pa malo manj "radikalna" 10-15% počasnejša vožnja od omejitev?
Pa ne me napast, da zagovarjam oviranje voznikov, ker ga ne. Je pa res, da marsikatere regionalne ceste ne omogočajo varne vožnje pri 90 km/h, kljub temu, da je taka omejitev. Zdej pa 100 ljudi, 100 mnenj s kolikšno hitrostjo je mogoče določeni ovinek speljati. Eni so hitrejši eni počasnejši. Se mi pa ne zdi vredno zgubljati živcev, če pač naletim na starega ateta, ki prakticira nedeljsko vožnjo med tednom.
PrimozR ::
Če se stanje ne zboljša, bom varne voznike začel "učit" na njihov način. Ob rushhours se bomo vozili 50 po regionalkah in 30 skozi mesto. Mogoče se celo policija malo zbudi.
Boljš kot peš hodt še vedno.
Misliš? Glede na to koliko bencina skuriš za brezveze se je že za vprašat. Bicikel pa prenevaren? Ves adrenalin in čar kolesarjenja je v tem, da se izogibaš mamam, ki te skorajda nabašejo pri 10 km/h oz. bog ne daj, ko stojijo prečno sredi ceste v križišču (medtem ko pičiš ~30 km/h proti njej :)
Pyr0Beast ::
Ahh, ja, mestno kolesarjenje je tudi postal adrenalinski šport ! [:D]
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
para! ::
Predpisi pravijo, da če si tako želim, brez prekrška vozim 10-15% manj od omejitev. Če tebe to moti, mi ne jokaj po forumih in pumpaj svojega ega s tem, da tukaj razlagaš kako fantastičen voznik si in kako bedni so ostali. Zakonska pot do sprembe predpisov je jasna. Posluži se je.
Če je temu tako, potem ti (in ostali tebi podobni) ne jokat po forumih, ko te na obvoznici ali AC prehitim z minimalno razdaljo, pri hitrosti 210km/h medtem, ko si prižigam čik.
In ne jokat pa pisat po forumih, ko se vključim na tvoj pas tako, da revček izgubiš 3x preveliko varnostno razdaljo, da ti pri morebitnem zaviranju slučajno ne bi poskočil srčni utrip.
lp
Death before dishonor!
krneki0001 ::
In ne jokat pa pisat po forumih, ko se vključim na tvoj pas tako, da revček izgubiš 3x preveliko varnostno razdaljo, da ti pri morebitnem zaviranju slučajno ne bi poskočil srčni utrip.
lp
Prosim povej kaj je 3x prevelika varnostna razdalja?
Ali je to preveč, če imaš pri 100km/h na cesti med brnčičevo in rondojem tomačevo (omejitev je 100km/h) celih 10m prostora pred sabo in se tak bumbar(kot si ti) vrine pred tebe pri taki hitrosti? Bi moral imeti manj? Tok da se avto ne more vmes zapeljat?
Ja, za nekatere je teh 10m 3x preveč varnostne razdalje. Na avtocesti pri 150 ali več kmh je pa ta razdalja za nekatere idiote še prevelika. Treba se je postavit 1m ali manj za rit tistega ki vozi spredaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
para! ::
Hočeš rečt, da če maš ti 10m placa pred vozilom spredaj, da se jaz s hitrostjo, ki ni nižja od tvoje, ne smem vključit na tvoj pas med vaju?
Se moram sekirat, ker si revček moral spustit gas za 3 sekunde, da si obdržal svojo varnostno razdaljo?
lp
Se moram sekirat, ker si revček moral spustit gas za 3 sekunde, da si obdržal svojo varnostno razdaljo?
lp
Death before dishonor!
Izi ::
Nisem še srečal varnega voznika, ki bi poznal tudi ta drugi del predpisov.
Če se stanje ne zboljša, bom varne voznike začel "učit" na njihov način. Ob rushhours se bomo vozili 50 po regionalkah in 30 skozi mesto. Mogoče se celo policija malo zbudi.
Optimist
Se vidi, da nisi iz večjega mesta.
V Ljubljani naprimer se že leta po regionalkah vozi največ 40, skozi mesto pa 0 do 20 km/h.
Avto povprečnega Ljubljančana, se celo svojo življensko dobo vozi z povprečno brzino okoli 20 km/h
Kar poglejte malo na svoje "board computerje" in si poglejte povprečno hitrost za zadnjih 10000 km.
Zato podnevi v Ljubljani v prometu umirajo izključno samo pešci in kolesarji
Menda pa je sredi noči med 1. in 4. ponoči možno celo preseči najvišjo dovoljeno hitrost 50 km/h in takrat se ubije tistih nekaj mladeničev, ki morajo izpolniti statistiko mrtvih.
Za divjake pa še enkrat. Omejitev 70 ne pomeni, da so mora voziti 70 km/h ampak v zakonu lepo piše, da to pomeni, da je treba voziti z hitrostjo v območju med 35 in 70 km/h.
Oviranje prometa pomenijo samo hitrosti, ki so za več kot 50% manjše od najvišje dovoljene.
Ni čudno, da smo najslabši v poznavanju prometnih predpisov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
para! ::
Izi, ne pretiravaj, se že nekaj časa trudim, da po LJ cestah (obvoznica ne šteje) ne vozim nad omejitvijo. In ne obratno, kot ti trdiš.
lp
lp
Death before dishonor!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: para! ()
Keyser Soze ::
Oviranje prometa pomenijo samo hitrosti, ki so za več kot 50% manjše od najvišje dovoljene.
Ni čudno, da smo najslabši v poznavanju prometnih predpisov.
Hm, drzna trditev. IMO, če se za tabo nabere kolona vozil, pa vseeno voziš tako kot praviš, v predpisanem območju, pod omejitvijo, oviraš promet.
OM, F, G!
Beli_Zajcek ::
Hočeš rečt, da če maš ti 10m placa pred vozilom spredaj, da se jaz s hitrostjo, ki ni nižja od tvoje, ne smem vključit na tvoj pas med vaju?
Se moram sekirat, ker si revček moral spustit gas za 3 sekunde, da si obdržal svojo varnostno razdaljo?
lp
Ti mene res ne razumeš. V prometu sem doživel že marsikaj. Pa se sploh ne sekiram več. 10 m varnostne razdalje je zame sicer malce malo, ampak se tudi najde da vozim tako, po mestih recimo. Če se boš vključil med mano in pa naslednji avto pa ti ne bom nič trobil al pa se razburjal, pa če bom imel 50 m al pa samo 10 m varnostne. Zadeva bo potekala natanko tako kot si predvidel, spustil bom gas in znova vzpostavil varnostno razdaljo. Brez sekirancije.
solatko ::
Beli_Zajcek - zaradi čigave varnosti se voziš 10-15% počasneje? Ne zavedaš se, da s tako vožnjo spravljaš v hudo nevarnost voznike za seboj in še večjo, vse voznike, ki jih srečuješ. Kaj se v takih primerih dogaja - za teboj se najdeta še dva ali trije zajčki, ki se lepo vozite svojih 80km/h in to na cesti, kjer zaradi dosti gostega prometa v nasprotni smeri, ni možno varno prehitevanje, razen s hitrostjo 130+, če imaš prosto. Za vami se nabere cca 10 voznikov, ki bi bili sicer sposobni peljati zakonskih 90km/h, pa zaradi zajčkov ne morejo. Potem pa na to kolono prileti para! in, ker mu gre taka vožnja na k...c, se lepo spravi prehitevat (če bi vozili 90 mu na misel ne bi prišlo kaj takega). Torej tvoja varna vožnja spravlja v nevarnost mene, ker mi bo neka para!, zaradi tvoje varne vožnje, prišel v škarje, ko te bom srečeval z dovoljenih 90km/h. Če bova počla, bo vse drobno, kriv bo para! in njegova prevelika hitrost in nepravilno prehitevanje, moralni krivec pa boš ti in tvoja varna vožnja pod omejitvijo. Vozi se še naprej varno, vseeno pa ti predlagam, da dobro razmisliš, o svojem pojmovanju varnosti. Na cesti nisi sam in lepo bi bilo, če bi se obnašal tako. Že večkrat sem napisal, da vozniki ne čutijo nobenih potreb po prehitevanju, kadar kolona vozi po omejitvah 5+ in pripelješ celo kolono 50 - 60 km daleč, ne da bi en sam voznik prehitel, tistega pred seboj, situacija pa se radikalno spremeni, če slučajno prvi vozi 80km/h, tam kjer je omejitev 90. Ja zajček, včasih je potrebno tudi v vzvratno ogledalo pogledat, kaj se dogaja za teboj, saj ponavadi tisti norec, ki te prehiti, naprej vozi tistih 90+5 in ne s tako brzino, kot te je prehitel. Govorimo o vožnji v normalnih razmerah, na normalni (ne razriti) cesti, kjer so zakonodajalci postavili varno omejitev in ni nikakeršne potrebe, po še počasnejši vožnji, zaradi varnosti. Če tega ne obvladaš, nisi za v promet ali pa spoštuj tudi tiste, ki bi radi vozili hitreje. Dejstva so pač taka, da pri vsaki hudi nesreči, zaradi prehitevanja v škarje, je nekdo v koloni vozil varno in je to nesrečo posredno povzročil, na žalost pa statistika tega kriterija ne pozna (pri nas). Tudi meni se včasih ne da vozit zadosti hitro (na cestah, ki jih ne poznam dobro), vendar omogočim kakšnemu lokalcu, da me varno prehiti in se ga potem držim, če vozi po omejitvah ali malenkost +(se obnese).
Utk ::
Beli Zajček, skoraj vse nesreče se naredijo zarad pomanjkanje kulture. Skoraj vse. Zato imamo v Sloveniji take probleme v krožnih križiščih, ker tam ni kaj dost predpisov, ampak skoraj vse temelji na principu kulture in pameti. Tega pa pri nas ni.
Beli_Zajcek ::
Mah, zdej mi je pa žal, da sem se vključil v debato. Ker vozim počasneje celih 10 km/h in neki voznik tega ni sposoben zdržat ter se me spravi prehitevat v situaciji, ki ni primerna za prehitevanje ter se zabije, sem potem jaz kriv? Moralni krivec! Ja seveda! Jaz pravim, da je moralni krivec zdravnik, ki ob opravljanju zdravniškega pregleda ni videl, da voznik ni psihično sposoben, pa seveda komisija, ki mu je podelila izpit in nazadnje seveda krivim prodajalca avtomobilov, ki mu je prodal "orožje" s katerim te je ubil.
Ja ja, dejstva! Kje se že ta dejstva dobi? A lahko tut jaz preverim tale "dejstva"? A majo na policiji tajne spise v katere zapisujejo resnične vzroke nesreč kot so: pomankanje kulture ter pa počasni voznik izsilil prehitevanje. A mogoče samo ti poznaš tale "dejstva", ki pa seveda držijo kot pribito, navsezadnje si ti povedal za njih. Mogoče si zraven pri vsaki nesreči pa zapisuješ? Navsezadnje si ti edini tukaj, ki je objektiven.
Zdej pa realno poglejte. Tukaj zahtevate, da vozniki, ki vozijo 10 km/h počasneje ustavijo in spustijo kolono (se pravi 3 ali več) avtomobilov naprej. Kakšne barabe smo vsi, ki nam včasih zapaše počasnejša vožnja mar ne? Kaj pa vozniki, ki vozite prehitro? 10km/h preveč? 20? 30? Smo vam vsi, ki tukaj zagovarjamo varen in pa strpen način vožnje, kaj rekli, da bi mogoče morali vrnit vozniško, prodat avto in hodit v bodoče peš? Seveda lahko rečemo, da prehitre voznike sankcionira policija. Tiste, ki jih ulovi seveda. Aham. Ampak, saj oviranje avtomobilov je tudi prekršek. Se pravi, da nas počasne barabe tudi sankcionira policija. No vidiš, očitno je vse v najlepšem redu, policija lovi tako prehitre kot prepočasne, zdaj pa moramo samo pustiti, da oni in ne ti opravljajo svoje delo.
P.S. Če te pa moti, da v resnici policija še nikomur ni dala kazni za 10 km/h počasnejše vožnje, kljub koloni avtov za njim, se pa pritoži na ustrezno ministrstvo.
Dejstva so pač taka, da pri vsaki hudi nesreči, zaradi prehitevanja v škarje, je nekdo v koloni vozil varno in je to nesrečo posredno povzročil, na žalost pa statistika tega kriterija ne pozna (pri nas).
Ja ja, dejstva! Kje se že ta dejstva dobi? A lahko tut jaz preverim tale "dejstva"? A majo na policiji tajne spise v katere zapisujejo resnične vzroke nesreč kot so: pomankanje kulture ter pa počasni voznik izsilil prehitevanje. A mogoče samo ti poznaš tale "dejstva", ki pa seveda držijo kot pribito, navsezadnje si ti povedal za njih. Mogoče si zraven pri vsaki nesreči pa zapisuješ? Navsezadnje si ti edini tukaj, ki je objektiven.
Zdej pa realno poglejte. Tukaj zahtevate, da vozniki, ki vozijo 10 km/h počasneje ustavijo in spustijo kolono (se pravi 3 ali več) avtomobilov naprej. Kakšne barabe smo vsi, ki nam včasih zapaše počasnejša vožnja mar ne? Kaj pa vozniki, ki vozite prehitro? 10km/h preveč? 20? 30? Smo vam vsi, ki tukaj zagovarjamo varen in pa strpen način vožnje, kaj rekli, da bi mogoče morali vrnit vozniško, prodat avto in hodit v bodoče peš? Seveda lahko rečemo, da prehitre voznike sankcionira policija. Tiste, ki jih ulovi seveda. Aham. Ampak, saj oviranje avtomobilov je tudi prekršek. Se pravi, da nas počasne barabe tudi sankcionira policija. No vidiš, očitno je vse v najlepšem redu, policija lovi tako prehitre kot prepočasne, zdaj pa moramo samo pustiti, da oni in ne ti opravljajo svoje delo.
P.S. Če te pa moti, da v resnici policija še nikomur ni dala kazni za 10 km/h počasnejše vožnje, kljub koloni avtov za njim, se pa pritoži na ustrezno ministrstvo.
Utk ::
Da, to je lepo tipično balkansko razmišljanje. Vse bi reševali preko sodišč, zakonov in policije, namesto da bi z malo zdrave pameti premislili kaj je prav in kaj ne. Ni čudno, da imamo sodišča zafilana.
Zdrava pamet ti pove:
1. prehitevanje je nevarno, se strinjamo? Prekleto malo jih kar zleti s ceste in se ubije, če se vozijo po predpisih. Če v Sloveniji po predpisih prehitevaš, skoraj nimaš šans za preživetje. Torej se treba tega izogibat, ne?
2. počasneje nekdo vozi, več ljudi ga bo hotelo prehitet, se strinjamo? Zgornjo mejo pa tudi imamo.
No, zdej pa naj sešteje ena plus ena, kdor zmore.
Zdrava pamet ti pove:
1. prehitevanje je nevarno, se strinjamo? Prekleto malo jih kar zleti s ceste in se ubije, če se vozijo po predpisih. Če v Sloveniji po predpisih prehitevaš, skoraj nimaš šans za preživetje. Torej se treba tega izogibat, ne?
2. počasneje nekdo vozi, več ljudi ga bo hotelo prehitet, se strinjamo? Zgornjo mejo pa tudi imamo.
No, zdej pa naj sešteje ena plus ena, kdor zmore.
fabrskd ::
Beli Zajček - za tebe ni rešitve!!!! Kaj je varno? Relativni pojem! Vendar si eden izmed ljudi, ki živijo počasi, če voziš res toliko pod omejitvijo potem zate ni rešitve in verjetno nisi nevem kako spreten voznik. Ne hvalim se ampak veliko ljudi vedno bolje osvaja kulturo prometa. Tempo življenja nam pač narekuje, da je treba priti iz A v B čim hitreje neglede na to ali na cesti ali kje drugje, da so za to potrebne žrtve je jasno, saj tudi stres, ki nastaja zaradi takega tempa ne samo na cesti, letno pobije vse več ljudi. POSKUŠAJMO SE DRŽATI OMEJITEV IN NE VOZIMO PREPOČASI!!!!
Screw you guys i'm going home!!!
kmetek ::
zajček ima čisto prav.
fabrskd: tempo življenja? raje 5 minut kasneje kot NIKOLI!
fabrskd: tempo življenja? raje 5 minut kasneje kot NIKOLI!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
solatko ::
Beli_Zajcek - ni mi jasno ali si dejansko tako tele, provociraš ali kar je najslabše, se v življenju tudi dejansko tako tudi obnašaš. Tvoja pravica počasne vožnje (da za večino tistih, ki se držimo omejitev, je tvoj način vožnje počasna vožnja), avtomatsko omejuje mojo pravico, do vožnje na zgornji meji omejitve (divjanje po cesti, kot si ti to razlagaš), če mi ne omogočiš te moje z zakonom omejene pravice. Dejstvo (poizkusi enkrat v življenju prevoziti določeno razdaljo na dovoljenih 90 + 5 (števec ne kaže pravilno) in boš opazil, da te je kar naenkrat, na celi razdalji prehitel samo kakšen smotan lokalc, ki dirka iz gostilne v gostilno. Če vozim na zgornji meji omejitve, ne oviram nikogar, čim se spustim pod omejitev, sem avtomatsko potencialni povzročitelj (moralni) nesreče, ker si bo nekdo zaželel uveljaviti svojo pravico (zaradi mojega načina vožnje, me mora prehitet) in bo zaradi tega prišlo do čelnega trčenja. Kar se tiče zdravniških pregledov, je to, kar je danes totalna bedarija (tako kot tehnični pregled). To bi morali prepustiti lečečemu zdravniku, ki pacienta dobro pozna, pozna njegove sposobnosti in kakšna zdravila jemlje (včasih bi bilo potrebno, da pacientu začasno prepove, uporabo avtomobila), predvsem pa kakšne so psihofizične sposobnosti njegovih pacientov. Tudi strah pred hitrostjo je bolezen, pri kateri lečeči zdravnik ne bi potrdil zdravniškega spričevala. Marsikdo, ki danes vozi (tudi starejši, invalidi...) ne bi dobili potrdila, če bi zdravnik odgovarjal za posledice svojih odločitev. Pregled za upravljanje vozila, je v tej obliki čisti blef in pobiranje denarja (koliko kronikov so zavrnili na pregledu). Da vsaka pravica je omejena s pravico drugega, zato se nehaj obnašati tako, kot da si na cesti sam in ne spravljaj v nevarnost tistih, katere srečuješ, če že na tiste zadaj nimaš vpogleda.
Pa srečno varno vožnjo!
Pa srečno varno vožnjo!
Utk ::
kmetek, vse ima eno mejo. Ti bi 5 minut kasneje in bolj varno, nekdo bi še 5 minut kasneje in še bolj varno, pa nekdo še 5 minut...enkrat bi tudi tebi blo tega dost, in bi začel prehitevat. Kaj ni boljše, da imamo nek dogovor kolk se vozi in se trudimo vsi tega držat?
fabrskd ::
kmetek - deloma se strinjam s tabo vendar časi konjskih opreg so mimo.
Screw you guys i'm going home!!!
Beli_Zajcek ::
Da, to je lepo tipično balkansko razmišljanje. Vse bi reševali preko sodišč, zakonov in policije, namesto da bi z malo zdrave pameti premislili kaj je prav in kaj ne. Ni čudno, da imamo sodišča zafilana.
Zdrava pamet ti pove:
1. prehitevanje je nevarno, se strinjamo? Prekleto malo jih kar zleti s ceste in se ubije, če se vozijo po predpisih. Če v Sloveniji po predpisih prehitevaš, skoraj nimaš šans za preživetje. Torej se treba tega izogibat, ne?
2. počasneje nekdo vozi, več ljudi ga bo hotelo prehitet, se strinjamo? Zgornjo mejo pa tudi imamo.
No, zdej pa naj sešteje ena plus ena, kdor zmore.
Ja! Jaz sem navaden zagoveden balkanc! Vse bi reševal po sodiščih, pravi "sposobni" voznik vse vzame v svoje roke in nepridaniče nauči kaj se pravi počasi vozit!
P.S. Ti ubogi predpisi o prehitevanju zahtevajo od tebe le da prehitevaš kjer je to možno opraviti tako, da ne boš ogrožal sebe in ostalih udeležencev prometa. Kere predpise si ti bral nimam pojma, ampak slovenski od tebe zahtevajo samo to. Sej si eden izmed nadpovprečnih voznikov tukaj, menda ne bo tako težko izpolniti tele prehitevalne zahteve?
Invictus ::
Moj kolega bi dogajanje tukaj označil z:
UBOŠTVO NA DUHU
Zaradi podobnih medsebojnih odnosov Slovenci nismo nikoli sposobni narediti kaj skupaj. Ker ima vedno vsak vse prav in vse zna. Ko komu stopiš na žulj, se pa sklicuje na zakone, predpise, policijo in sodišča.
Kar se tiče počasnih voznikov pa tole (opazila oba s punco, ki voziva normalno hitro):
večina voznikov med vožnjo počne vse kaj drugega kot vozi. Telefoniranja sploh ne bom omenjal, bom pa naslednje:
- urejanje las
- branje časopisov
- govorjenje s sovoznikom, pogledovanje k njemu in ogromno mahanja z rokami
- kajenje (čeprav manj kot včasih)
- iskanje raznih papirjev, žvečilnih, CD-jev ipd ...
Če bi se bolj skoncentrirali na vožnjo, bi lahko vozili hitreje ...
LP I.
UBOŠTVO NA DUHU
Zaradi podobnih medsebojnih odnosov Slovenci nismo nikoli sposobni narediti kaj skupaj. Ker ima vedno vsak vse prav in vse zna. Ko komu stopiš na žulj, se pa sklicuje na zakone, predpise, policijo in sodišča.
Kar se tiče počasnih voznikov pa tole (opazila oba s punco, ki voziva normalno hitro):
večina voznikov med vožnjo počne vse kaj drugega kot vozi. Telefoniranja sploh ne bom omenjal, bom pa naslednje:
- urejanje las
- branje časopisov
- govorjenje s sovoznikom, pogledovanje k njemu in ogromno mahanja z rokami
- kajenje (čeprav manj kot včasih)
- iskanje raznih papirjev, žvečilnih, CD-jev ipd ...
Če bi se bolj skoncentrirali na vožnjo, bi lahko vozili hitreje ...
LP I.
para! ::
Če se boš vključil med mano in pa naslednji avto pa ti ne bom nič trobil al pa se razburjal, pa če bom imel 50 m al pa samo 10 m varnostne.
No, to je samoumevno, da ne boš zaradi drugih trošil svojih živcev in si kvaril voljo. Moj odgovor je letel na nebiveduja.
lp
Death before dishonor!
jype ::
solatko> Ne zavedaš se, da s tako vožnjo spravljaš v hudo nevarnost voznike za seboj in še večjo, vse voznike, ki jih srečuješ. Kaj se v takih primerih dogaja - za teboj se najdeta še dva ali trije zajčki, ki se lepo vozite svojih 80km/h in to na cesti, kjer zaradi dosti gostega prometa v nasprotni smeri, ni možno varno prehitevanje, razen s hitrostjo 130+, če imaš prosto. Za vami se nabere cca 10 voznikov, ki bi bili sicer sposobni peljati zakonskih 90km/h, pa zaradi zajčkov ne morejo.
Marš prot hudiču, pa čimprej! Zagamanci jedni. V hudo nevarnost ostale udeležence v prometu spravljajo IZKLJUČNO tisti, ki neustrezno prehitevajo. Če nekdo pravilno vozi 80 tam kjer se da 90 on NIČ ne ogroža NIKOGAR.
Idioti.
Marš prot hudiču, pa čimprej! Zagamanci jedni. V hudo nevarnost ostale udeležence v prometu spravljajo IZKLJUČNO tisti, ki neustrezno prehitevajo. Če nekdo pravilno vozi 80 tam kjer se da 90 on NIČ ne ogroža NIKOGAR.
Idioti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
kmetek ::
tako je, 90 pomeni max hitrost in ne obvezna hitrost, ampak ljudje radi te 2 pojma mešajo.
Utk ::
Zajček, pri prehitevanju moraš po predpisih it na nasprotni pas že na primerni varnostni razdalji, vozit po tistem pasu, in ko si mimo spet za eno varnostno razdaljo, greš lahko nazaj na desni pas. To so predpisi, ampak probaj to naredit na slovenskih cestah. Za nekoga ki vozi 80 na uro, moraš met varnostne razdalje vsaj 20 metrov, če imaš 3 metre na sekundo večjo hitrost od njega (se pravi okoli 90) boš rabil za 45 metrov relativne razdalje 15 sekund. Če se tebi zdi po slovenskih cestah varno vozit 15 sekund po levem pasu, potem kar izvoli. In taki manevri se delajo samo zarad takih nekulturnežov, ki so enostavno prepametni, da se bi vozili tolk kot vsi drugi.
para! ::
Potem pa na to kolono prileti para! in, ker mu gre taka vožnja na k...c
Ne prehitevam, če to ni varno, ne gre mi na živce če nekdo vozi počasi, ker si v ekstremnih primerih (kolona zaradi počasnel) zmotam en špinel in poslušam radio. Nekako sem raje zakajen kot mrtev.
lp
Death before dishonor!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 269826 (240857) | dzinks63 |
» | Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 15272 (10085) | Tody |
» | Kaj sovražite pri drugih voznikih? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 26852 (20057) | Tilen |