Forum » Loža » Odvzem vozniškega dovoljenja?
Odvzem vozniškega dovoljenja?
BigWhale ::
Če bomo vozili z hitrostjo ki bo nižja za cca 10 %, pa bomo na cilj prispeli cca 9 minut kasneje.
Ko v ta izracun dodas se vsa dela na cesti in upocasnitve zaradi cestnine, prides na kaksnih pet minut. :) Te razlike so prav bizarne na ne-relacijah in ne-avtocestah. Cakaj, zdaj se bo nasel tisti, ki je zracunal koliko ur je to na mesec in bo spraseval komu lahko ta cas zaracuna. ;>
zee ::
Zaradi te minimalne razlike v času se po avtocestah vozim 100-110 km/h (če je le mogoče kakopak).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
lopov ::
Ha, jaz tudi. Ampak vzok je "zvocna luknja" avta -- med 110 in 140 ima grozen zvok, tak vrooom k preglasi se musko. Hitreje ne smem, pa grem pocasneje :P
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lopov ()
zee ::
pri meni pa pride pri višjih hitrostih (>110 km/h) do znatno višje porabe zaradi slabše aerodinamike. motor sam po sebi ni pretirano glasen niti pri 170 km/h (sprobal kmalu po nakupu).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Mare2 ::
Saj če voziš 100 km/h in to po desnem pasu, tudi v klancih, kjer so trije pasovi, ni panike. :)
Če se prav spomnim, je pri tej hitrosti tudi najnižja poraba.
Če se prav spomnim, je pri tej hitrosti tudi najnižja poraba.
WarpedGone ::
>> Če se prav spomnim, je pri tej hitrosti tudi najnižja poraba.
Spomniš se totalno narobe, razen če tvoj avto pod štandgasom v najvišji prestavi leti 100 na uro.
Spomniš se totalno narobe, razen če tvoj avto pod štandgasom v najvišji prestavi leti 100 na uro.
Zbogom in hvala za vse ribe
Izi ::
Najnižja poraba je pri najvišji prestavi z najmanj pritisnjeno stopalko za plin.
Se pravi v najvišji prestavi pritiskaš plin ravno toliko, da avto ne začne cukati in tako boš imel najnižjo porabo.
Verjetno bo brzina takrat med 70 in 80 km/h.
Pri 110 je poraba že močno povečana zaradi našega gostega ozračja. Med vožnjo daj roko skozi okno pa boš videl, da je vse kar je hitreje od 80 km/h zelo neekonomična vožnja. Pri 150 Km/h je že skoraj kot da bi se vozil pod vodo . Povečaš moč za 100% in porabo bencina za 100%, hitrost pa naraste za ubogih 10%, ostalih 90% pa vržeš stran.
Se pravi v najvišji prestavi pritiskaš plin ravno toliko, da avto ne začne cukati in tako boš imel najnižjo porabo.
Verjetno bo brzina takrat med 70 in 80 km/h.
Pri 110 je poraba že močno povečana zaradi našega gostega ozračja. Med vožnjo daj roko skozi okno pa boš videl, da je vse kar je hitreje od 80 km/h zelo neekonomična vožnja. Pri 150 Km/h je že skoraj kot da bi se vozil pod vodo . Povečaš moč za 100% in porabo bencina za 100%, hitrost pa naraste za ubogih 10%, ostalih 90% pa vržeš stran.
solatko ::
Sej je vse v redu, vozte kolikor hočete zaradi mene tudi povsod 50, ampak za boga milega, umaknte se nam, ki bi radi vozili, kolikor glede na omejitve lahko. Pa tu sploh ne gre za čas, ampak sam sem bolj zbran na vožnjo pri 90+, kot pri 70-. Nehajte telefonirat in radio štelat med vožnjo, pa boste vsi lahko vozili 90. Prehitiš modela, ki drži telefon na ušesu in ženi (sovoznici) razlaga, kaj se pravkar pogovarja, namesto, da bi dal telefon ženi, on pa peljal normalno. Vsi znamo telefonirat, redki vozit, prav nikogar pa ne poznam, ki bi to dvoje obvladal istočasno.
Tear_DR0P ::
sej je vse vredu in se bomo hitrjesim in pijanim voznikom z veseljem umaknili s ceste - sam ne hodit na forum spraševat, kako se izognit kazni
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
poweroff ::
Če bomo vozili z hitrostjo ki bo nižja za cca 10 %, pa bomo na cilj prispeli cca 9 minut kasneje.
Vaaauu, res ste prihranili na času, svaka vam čast. In to celo na relaciji, ki sploh ni kratka.
Hja, ampak pozabljaš, da v tem času lahko spiješ že dva pira. Tri, če si talent.
sudo poweroff
solatko ::
Tear_DR0P - Govorim o vožnjah po omejitvi, morda po števcu +5, ne o dirkanju in bodi prepričan, da ne bom na forumu spraševal kako in kaj - pijan ne vozim, v škarje ne prehitevam in približno se držim omejitev (tisto za kakšen kilometer čez, bom pa z veseljem plačal).
tsh2 ::
To, da nisi sposoben voziti počasi za nekom, ki vozi počasi, samo kaže, da se nisi sposoben obvladovati. Tvoja čustva te kontrolirajo, ne pa ti njih. Priporočam malo meditacije mogoče, da boste manj živčni? Jaz sem čisto sposoben voziti 90 in ko naletim na nekoga, ki vozi 70, voziti za njim z dovolj veliko razdaljo, brez živciranja. :) Pa še bencin boste prišparali.
WarpedGone ::
>> Tvoja čustva te kontrolirajo, ne pa ti njih.
A ti si pa yogi z 200 let treninga v himalajskih hribih, da jih maš čist pod kontrolo? Povej mi koliko ur boš kontroliral svoja čustva v vožnji v koloni 50kmh na uro.
Poskušate bit bolj papeški od papeža. Enkrat bom resno izvedel grožnjo: v ponedeljek ob 7ih zjutraj se bom iz Trbovelj v Lj po Zasavski cesti peljal 60. Da bo folk malo treniral obvladovanje svojih čustev.
A ti si pa yogi z 200 let treninga v himalajskih hribih, da jih maš čist pod kontrolo? Povej mi koliko ur boš kontroliral svoja čustva v vožnji v koloni 50kmh na uro.
Poskušate bit bolj papeški od papeža. Enkrat bom resno izvedel grožnjo: v ponedeljek ob 7ih zjutraj se bom iz Trbovelj v Lj po Zasavski cesti peljal 60. Da bo folk malo treniral obvladovanje svojih čustev.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Sej meni se ni problem vozit 60. Naj dajo na vse ceste omejitev 60 zarad mene, mi prav dol visi. Samo naj se potem folk vozi teh 60, ne pa da nekdo poskuša vozit po omejitvah, pa mu spredaj en za vsak k*** bremza, zadaj pa 5 živčnih kretenov, ki komaj čakajo...to je potem naenkrat 10 čisto nepotrebnih prehitevanj, od katerih bojo vsaj 3 na robu. Je res to potrebno? Vozi se tistih 90, da bo mir. In če te že bo kdo prehiteval, te bo tam kjer je res pregledno itd.
Zadnjič smo se po eni taki cesti vozili v koloni najmanj 30 avtov, praktično po omejitvah, pa ni blo niti enega prehitevanja, čeprav bi na kakšnem mestu lahko blo. Kaj ni to super? Kaj če bi bil vmes samo en tak pametnjakovič, ki se bi 70 drajsal? Takoj bi blo najmanj 50 prehitevanj. Potem so pa nesreče.
Zadnjič smo se po eni taki cesti vozili v koloni najmanj 30 avtov, praktično po omejitvah, pa ni blo niti enega prehitevanja, čeprav bi na kakšnem mestu lahko blo. Kaj ni to super? Kaj če bi bil vmes samo en tak pametnjakovič, ki se bi 70 drajsal? Takoj bi blo najmanj 50 prehitevanj. Potem so pa nesreče.
solatko ::
To jaz skozi govorim, omejitve so zato, da se jih spoštuje, ne pa, da se že tko, na nesmiselne (določene ceste omogočajo vsaj 20-30km/h večje hitrosti, brez kakršne koli nevarnosti) omejitve, nekateri zaradi varnosti (neznanja) vozite še počasneje - lahko, samo glejte v ogledalo in spustite kolono naprej, zakaj bi testirali živčevje drugih, ko verjetno noben od vas nima diplome iz psihologije, psihiatrije ali nevrologije.
tsh2 - a bi ti čakal, da ti, ko prižgeš računalnik (vsak dan), Windowse nalaga 15 minut, nebi pa imel denarja za poštimat. Če nebi, imaš slabe živce in obišči za to namenjeno ustanovo.
Tako mi nimamo nobenih sredstev, da počasne voznike naučimo olike, to je, da se že iz bontona, pusti hitrejše naprej.
tsh2 - a bi ti čakal, da ti, ko prižgeš računalnik (vsak dan), Windowse nalaga 15 minut, nebi pa imel denarja za poštimat. Če nebi, imaš slabe živce in obišči za to namenjeno ustanovo.
Tako mi nimamo nobenih sredstev, da počasne voznike naučimo olike, to je, da se že iz bontona, pusti hitrejše naprej.
BigWhale ::
Spa mu spredaj en za vsak k*** bremza, zadaj pa 5 živčnih kretenov, ki komaj čakajo...to je potem naenkrat 10 čisto nepotrebnih prehitevanj, od katerih bojo vsaj 3 na robu. Je res to potrebno? Vozi se tistih 90, da bo mir. In če te že bo kdo prehiteval, te bo tam kjer je res pregledno itd.
Zadnjič smo se po eni taki cesti vozili v koloni najmanj 30 avtov, praktično po omejitvah, pa ni blo niti enega prehitevanja, čeprav bi na kakšnem mestu lahko blo. Kaj ni to super? Kaj če bi bil vmes samo en tak pametnjakovič, ki se bi 70 drajsal? Takoj bi blo najmanj 50 prehitevanj. Potem so pa nesreče.
Jaz raje pred seboj vidim nekoga, ki za vsak drek bremza, kot pa nekoga, ki se dva ovinka pred menoj zaleti in zapre celo cesto. Pol treba pa gasilce cakat, da ga ven odrezejo...
Nesrece so zaradi cepcev, ki ne zdrzijo pet minut in gredo prehitevat tam kjer se ne da prehitevati.
Utk ::
Seveda. Ker vozijo za sebičnimi in nesposobnimi cepci, ki jim prav dol visi, da se vozijo 30km/h pod omejitvijo, kjer se ne da prehitevat. Sej ni sporno, kdo povzroči nesrečo. Niti ni sporno, da sta cepca oba.
solatko ::
Ni res, cepec je tisti, ki prehiteva, nmesto, da bi peljal za njim in mu dal dve okoli kepe, da bi se nauču v špegu gledat.
kmetek ::
Sej meni se ni problem vozit 60. Naj dajo na vse ceste omejitev 60 zarad mene, mi prav dol visi. Samo naj se potem folk vozi teh 60, ne pa da nekdo poskuša vozit po omejitvah, pa mu spredaj en za vsak k*** bremza, zadaj pa 5 živčnih kretenov, ki komaj čakajo...to je potem naenkrat 10 čisto nepotrebnih prehitevanj, od katerih bojo vsaj 3 na robu. Je res to potrebno? Vozi se tistih 90, da bo mir. In če te že bo kdo prehiteval, te bo tam kjer je res pregledno itd.
Zadnjič smo se po eni taki cesti vozili v koloni najmanj 30 avtov, praktično po omejitvah, pa ni blo niti enega prehitevanja, čeprav bi na kakšnem mestu lahko blo. Kaj ni to super? Kaj če bi bil vmes samo en tak pametnjakovič, ki se bi 70 drajsal? Takoj bi blo najmanj 50 prehitevanj. Potem so pa nesreče.
pa ste vsi upoštevali varnostno razdaljo? grem stavit 4/5 vas ni.
Barakuda1 ::
Seveda. Ker vozijo za sebičnimi in nesposobnimi cepci, ki jim prav dol visi, da se vozijo 30km/h pod omejitvijo, kjer se ne da prehitevat.
Nehaj no "buče trosit". Kdo je pa govoril o vožnji 30 km pod dopustno? Razen vas (zagovornikov hitre vožnje) noben.
Jaz sem ves čas zagovarjal vožnjo med 5 do 10 % pod dovoljeno hitrostjo.
To je torej med 5 in cca maksimalno 10 km pod dopustno hitrostjo.
To pomeni, da bi še zmeraj vozil med 80 in 85 km,
Če ti je pa to za tvoje "živčke" pretežko, pol pa si res nevaren norc na cesti.
p,s,
Tisti, ki mislite, da pri hitrosti nad 80 km, 5km ne pomeni nič, se malce pozanimajte pri izvedencih cestno prometne stroke, kakšne so posledice trka pri hitrosti 80 km in pri hitrosti 95 oziroma 100 km (toliko bi pač vi radi vozli)
Če izvedencem ne vrjamete, pa še enkrat priporočam obisk "Soče", (preden postanete njen uporabnik)
Utk ::
kmetek, kaj ima zdaj varnostna razdalja veze s čim? Morda celo kdo ni bil privezan, pa kaj potem? Njegov problem. Stvar je v tem, da se je našlo 30 ljudi, ki se je odločlo pametno vozit. Sigurno bi šel kdo izmed njih kak km/h hitreje ali počasneje, ampak ni.
Barakuda1, z mojimi živci ni nič narobe, pokliči ministra, naj zrihta omejitev na 80, 85, karkoli, podpišem takoj. Samo da se bomo potem vsi držali tega in ne bo brezveznih nevarnih prehitevanj. Ker ti mi pa res žerejo živce.
Barakuda1, z mojimi živci ni nič narobe, pokliči ministra, naj zrihta omejitev na 80, 85, karkoli, podpišem takoj. Samo da se bomo potem vsi držali tega in ne bo brezveznih nevarnih prehitevanj. Ker ti mi pa res žerejo živce.
Barakuda1 ::
CrniE, a ti sploh razumeš kaj pomeni/ta pojem/a
- maksimalno dovoljena hitrost
- primerna (prilagojena) hitrost
če da, potem nehaj kvasit neumnosti, če ne, pa povej, ti bom še enkrat razložil.
- maksimalno dovoljena hitrost
- primerna (prilagojena) hitrost
če da, potem nehaj kvasit neumnosti, če ne, pa povej, ti bom še enkrat razložil.
Utk ::
Ločim. Pa ti ločiš teoretično filozofiranje (ki ga obvladaš) in realen svet? V realnem svetu imaš ljudi, ki se hočejo vozit čim hitreje (ne pravim, da sem med njimi). Če jim daš omejitev 90, se bojo v najboljšem primeru hoteli vozit 90. Če se ne bojo mogli, bojo živčno prehitevali (ne pravim, da sem med njimi). Lahko nam je to prav ali ne, ampak tako je. Če hočeš to spremenit, kar izvoli, ampak ni treba pri meni začet, ker nimam problema s tem.
Sicer je pa v vseh normalnih državah na svetu dovoljena hitrost določena na neko primerno hitrost, pri kateri ne bi smelo bit problemov, dokler ni hudega dežja, snega, itd.
Jaz ne vem zakaj bi govorili o varni, primerni, prilagojeni hitrosti, ki je zmeraj 5-10% pod omejitvijo. Če je omejitev previsoka, jo zmanjšajmo hudiča, preden se kdo ubije.
Še enkrat, če nimaš dobrega razloga, je primerna in prilagojena hitrost enaka omejitvi.
Sicer je pa v vseh normalnih državah na svetu dovoljena hitrost določena na neko primerno hitrost, pri kateri ne bi smelo bit problemov, dokler ni hudega dežja, snega, itd.
Jaz ne vem zakaj bi govorili o varni, primerni, prilagojeni hitrosti, ki je zmeraj 5-10% pod omejitvijo. Če je omejitev previsoka, jo zmanjšajmo hudiča, preden se kdo ubije.
Še enkrat, če nimaš dobrega razloga, je primerna in prilagojena hitrost enaka omejitvi.
solatko ::
darkolord - to pomeni da vozijo 15 ali več km/h pod dovoljeno hitrostjo.
Barakuda1 - omejitev hitrosti, naj bi bila po mnenju naših strokovnjakov taka, da v normalnih razmerah, povprečnemu vozniku omogoča varno vožnjo. Če voziš 85, je to na cesti, kjer se je še nekaj let nazaj, varno vozilo tudi 130 in več lahko zelo utrujajoče, potem greš pa po možnosti še vsak ovinek 60-65, pa zavora za vsakega, ki ti gre nasprot, če je pa slučajno kamion pa po bremzi, da ne gre več kot 70, med tem pa niti enkrat, ne pogledaš v vzvratno ogledalo, saj ti si extra varen in sposoben voznik, če pa je za tabo kakšen norec, ki bi pa po števcu morda vozil 95 - realno med 88 in 90, naj se pa kar na ta prvem ovinku ubije ko te bo prehiteval mimo vseh pravil.
Ne maram avtocest, zato se večina vozim po regionalkah in kadar sem na čelu kolone prav uživam v vožnji malo čez omejitve (do 10km/h po števcu), tekoče, me na cca 100 kilometrih, morda prehiti nekaj motoristov (ko ga zagledam v ogledalu se takoj pomaknem na skrajni desni rob, tako da jim po navadi še čez sredinsko črto ni treba), če me dohiti kakšen, ki bi šel hitreje, ne glede na omejitve, se mu ravno tako spravim na desni del voznega pasu in mu omogočim varno prehitevanje tudi s tem, da za malenkost odmaknem nogo s plina. Moram priznati, da skoraj več gledam v vzvratna ogledala, kot naprej. Vsi imamo radi gladko tekočo vožnjo, brez nenadnih zmanjševanj hitrosti, kar se praviloma dogaja voznikom, ki ne obvladajo vožnje, pa se tega sploh ne zavedajo. Zavorna pot se meri pri pritisku na zavoro, nihče pa ne meri, kakšno razdaljo naredi avto pri istem manevru, če mu pomaga mašina (prestavljanje v nižjo prestavo). V življenju sem prevozil cca 2mio km in v življenju še nisem pohodil bremzo na polno (razen za test, da sem videl, kaj naredi avto), rešil sem nešteto trčenj z zavoro, sklopko in gasom. Poizkusite enkrat v IV ali V. brzini, pri 50 km/h stisnt bremzo in merite razdaljo zaustavitve. Potem pa to ponovite v III. in potem še v II. brzini, boste vidli razliko. Zato postanem zelo živčen, če mi nekdo tišči v rit.
Barakuda1 - omejitev hitrosti, naj bi bila po mnenju naših strokovnjakov taka, da v normalnih razmerah, povprečnemu vozniku omogoča varno vožnjo. Če voziš 85, je to na cesti, kjer se je še nekaj let nazaj, varno vozilo tudi 130 in več lahko zelo utrujajoče, potem greš pa po možnosti še vsak ovinek 60-65, pa zavora za vsakega, ki ti gre nasprot, če je pa slučajno kamion pa po bremzi, da ne gre več kot 70, med tem pa niti enkrat, ne pogledaš v vzvratno ogledalo, saj ti si extra varen in sposoben voznik, če pa je za tabo kakšen norec, ki bi pa po števcu morda vozil 95 - realno med 88 in 90, naj se pa kar na ta prvem ovinku ubije ko te bo prehiteval mimo vseh pravil.
Ne maram avtocest, zato se večina vozim po regionalkah in kadar sem na čelu kolone prav uživam v vožnji malo čez omejitve (do 10km/h po števcu), tekoče, me na cca 100 kilometrih, morda prehiti nekaj motoristov (ko ga zagledam v ogledalu se takoj pomaknem na skrajni desni rob, tako da jim po navadi še čez sredinsko črto ni treba), če me dohiti kakšen, ki bi šel hitreje, ne glede na omejitve, se mu ravno tako spravim na desni del voznega pasu in mu omogočim varno prehitevanje tudi s tem, da za malenkost odmaknem nogo s plina. Moram priznati, da skoraj več gledam v vzvratna ogledala, kot naprej. Vsi imamo radi gladko tekočo vožnjo, brez nenadnih zmanjševanj hitrosti, kar se praviloma dogaja voznikom, ki ne obvladajo vožnje, pa se tega sploh ne zavedajo. Zavorna pot se meri pri pritisku na zavoro, nihče pa ne meri, kakšno razdaljo naredi avto pri istem manevru, če mu pomaga mašina (prestavljanje v nižjo prestavo). V življenju sem prevozil cca 2mio km in v življenju še nisem pohodil bremzo na polno (razen za test, da sem videl, kaj naredi avto), rešil sem nešteto trčenj z zavoro, sklopko in gasom. Poizkusite enkrat v IV ali V. brzini, pri 50 km/h stisnt bremzo in merite razdaljo zaustavitve. Potem pa to ponovite v III. in potem še v II. brzini, boste vidli razliko. Zato postanem zelo živčen, če mi nekdo tišči v rit.
darkolord ::
Sicer je pa v vseh normalnih državah na svetu dovoljena hitrost določena na neko primerno hitrost, pri kateri ne bi smelo bit problemov, dokler ni hudega dežja, snega, itd.
To je pa mogoče res SAMO na avtocestah/CRMV, drugje ne.
Barakuda1 ::
V realnem svetu imaš ljudi, ki se hočejo vozit čim hitreje
V realnem svetu imaš tudi voznike, ki so prepričani, da vozijo pod vplivom alkohola še bolj varno kot če so trezni.
A naj zdaj zarad njihovega prepričanja, toleriramo tudi vožnjo pod vplivom alkohola.
solatko ::
Za alkohol si lahko prebral poste v tej temi in, če nas ima večina negativno mnenje do vožnje pod vplivom kakršnih koli substanc, ki zmanjšujejo sposobnost vožnje - alkohol, mamila in določena zdravila, potem je še upanje, da bomo v naslednjih 10 do 20 letih postali pokrajina, brez voznikov pod vplivom ene od teh substanc. Ni pa isto pri hitrosti, Nemčija ima določene odseke avtocest brez omejitev, pa je na teh odsekih dosti manj nesreč, kot tam, kjer omejitve so. Imajo pa rigorozno kaznovanje za nespoštovanje varnostne razdalje, pa tudi statistiko vodijo dosti bolj natančno, kot pri nas, kjer je skoraj za vsako nesrečo kriva neprilagojena hitrost, pa če prav je povzročitelj na mrtvo zadet, pa če tudi je asfalt neustrezen, če je križišče nepregledno, če nekdo pripelje po napačni strani...., povsod rečejo nesreča se je zgodila zaradi hitrosti. V nemški statistiki je hitrost šele na četrtem ali petem mestu. Tudi, če pešec, kljub predpisom, skoči pred avto, je kriva hitrost. Dosti se vozim po Italiji, vsi vozijo agresivno, vespe in motorji tekmujejo v slalomu med avtomobili, vozi se sto in več na par centimetrov drug zraven drugega, vendar ne boš videl pešca, ki ne bi nakazal, da namerava čez cesto, ter počakal, da to lahko stori varno, največkrat je dosti, da voznik malo zmanjša hitrost (redko mora ustavit pred prehodom) in pešec bo lepo varno prišel do sredine ceste, tam pa se postopek ponovi. Na semaforiziranih prehodih, ne boš videl pešca pri rdeči luči. Nesreč imajo dosti manj, za rahle trke se sploh ne ustavljajo, kadar pa vidim kakšno nesrečo, pa je skoraj vedno eden od udeležencev tujec (na žalost največkrat slovenec ali kakšen balkanec). Ne boš pa v Italiji srečal zadetega voznika ali pa zeloooooo redko. Če bi poizkušali pri nas voziti kot v Milanu, Torinu, Rimu ali Trstu, bi bilo zaradi voznikov, ki ne obvladajo vožnje, 10k mrtvih na leto. Dogajal bi se podobno kot v Franciji in Grčiji. Pa še to - v Italiji skoraj nihče ne spoštuje omejitve hitrosti, skoraj vsi vozijo 10 - 20 km/h hitreje, le redki pa pod omejitvijo, pa še te se držijo skrajno desno, tako da greš lahko mimo tudi takrat, ko gre kdo nasproti, saj tam večinoma vsi držijo desnega roba, ne tako kot pri nas sredine voznega pasu ali ob sredinski črti. Skozi semaforje pelje vsaj desetkrat več vozil na enak interval, kot pri nas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
OrkAA ::
Ne boš pa v Italiji srečal zadetega voznika ali pa zeloooooo redko.
Tvoji posploševalni skillzi so neverjetni.
solatko ::
Poglej statistične podatke in pa malo pojdi po svetu (z avtom v lastni režiji ali službeno). In to sploh ni posploševanje, vprašaj prijatle, kako se počutijo, ko morajo v Trst ali Gorico in kakšna muka jim je vožnja v Italiji, samo iz tega, ker ne obvladajo tako hitrih sprememb - so vsi bl na slow motion.
Če misliš na našo statistiko, pa je ta zelo posplošena - primer nesreče, ko je v prekmurju voznik sredi noči zbil kolesarja, ki je kolovratil pijan ko afna, brez svetlobnih oznak, oblečen v temna oblačila je bil vzrok za smrtno nesrečo - neprilagojena hitrost voznika (je celo v kazenskem postopku, vozil pa je pod omejitvijo in trezen).
Če misliš na našo statistiko, pa je ta zelo posplošena - primer nesreče, ko je v prekmurju voznik sredi noči zbil kolesarja, ki je kolovratil pijan ko afna, brez svetlobnih oznak, oblečen v temna oblačila je bil vzrok za smrtno nesrečo - neprilagojena hitrost voznika (je celo v kazenskem postopku, vozil pa je pod omejitvijo in trezen).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
zee ::
V Italiji se izkazuje, kako je potrebno speljati, ko se prizge zelena luc. Namig: hitro in takoj; brez nepotrebnega mencanja in razmisljanja (Al' bi speljal al' pa ne?).
Precej vozim po Italiji in reci moram, da je prava milina vozit tam, saj je na cesti sila malo mencacev.
Precej vozim po Italiji in reci moram, da je prava milina vozit tam, saj je na cesti sila malo mencacev.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
krneki0001 ::
Italija je čist odlična za vozit, še posebej trst. Tam se najraj vozim. Nobenih omejitev, noben sploh semaforjev ne gleda in cela kolona šibne tudi skozi rdečo. Ko najdeš plac za parkirat prvo odrineš tistega pred tabo, potem tistega za tabo in si parkiral. V parkirni hiši nasloniš sprednji del avta na steno, pa še zavijat ni treba, gre kar samo po tistem zavitem delu, kjer se pelješ gor ali dol v naslednje nadstropje. Da o pešcih ne govorimo. Ko ga vidiš, da bi rad šel čez cesto pohodiš gas in ga gledaš, če ti ga bo uspelo zbit.
Sicer tako res ni muka vozit, je prov sproščujoče, je pa daleč od udobne in kvalitetne vožnje. In upam, da se pri nas ne bo nikoli tko vozilo.
"Nesreč imajo dosti manj, za rahle trke se sploh ne ustavljajo, kadar pa vidim kakšno nesrečo, pa je skoraj vedno eden od udeležencev tujec (na žalost največkrat slovenec ali kakšen balkanec)."
Upam da se zavedaš, da italjani ne dajo nič na pleh, za razliko od slovencev, kjer je veliki večini pleh vse, ker imajo doma raje barako in pred njo najboljši avto na vasi. Ponavadi so ob zelju in krompirju(če imajo denar za krompir), ker imajo tako visoke lizinge za plačat, da za kaj drugega niti ne ostane, položnice pa skor da ne socialna plačuje, otroci v vrtcih so pa za 20 evrov na mesec.
Razlika je že v tem, da ima italjan en nepobutan avto v garaži in ta je za na dopuste in za kake poslovne sestanke in drugi avto, ki je za po mestu in obtolčen okoli in okoli, pa tut če se kdo v gužvi butne vanj, je vseeno. Pri nas pa zakreditirana večina komaj premore en avto, ampak ta mora bit najboljši na vasi in če ga kdo butne na parkplacu, se pa lasnik ponavadi zjoka, ker nima več možnosti kredita, da bi ga popravil, kaskota pa nima, še za gume ni zbral, servisov pa itak da da ne dela, ker so mu povedal, da njegovo olje zdrži 30.000 kilometrov in da ima samo en servis na 2 ali 3 leta, ker ima tut tehničnega na 2 ali pa 3 leta.
Sicer tako res ni muka vozit, je prov sproščujoče, je pa daleč od udobne in kvalitetne vožnje. In upam, da se pri nas ne bo nikoli tko vozilo.
"Nesreč imajo dosti manj, za rahle trke se sploh ne ustavljajo, kadar pa vidim kakšno nesrečo, pa je skoraj vedno eden od udeležencev tujec (na žalost največkrat slovenec ali kakšen balkanec)."
Upam da se zavedaš, da italjani ne dajo nič na pleh, za razliko od slovencev, kjer je veliki večini pleh vse, ker imajo doma raje barako in pred njo najboljši avto na vasi. Ponavadi so ob zelju in krompirju(če imajo denar za krompir), ker imajo tako visoke lizinge za plačat, da za kaj drugega niti ne ostane, položnice pa skor da ne socialna plačuje, otroci v vrtcih so pa za 20 evrov na mesec.
Razlika je že v tem, da ima italjan en nepobutan avto v garaži in ta je za na dopuste in za kake poslovne sestanke in drugi avto, ki je za po mestu in obtolčen okoli in okoli, pa tut če se kdo v gužvi butne vanj, je vseeno. Pri nas pa zakreditirana večina komaj premore en avto, ampak ta mora bit najboljši na vasi in če ga kdo butne na parkplacu, se pa lasnik ponavadi zjoka, ker nima več možnosti kredita, da bi ga popravil, kaskota pa nima, še za gume ni zbral, servisov pa itak da da ne dela, ker so mu povedal, da njegovo olje zdrži 30.000 kilometrov in da ima samo en servis na 2 ali 3 leta, ker ima tut tehničnega na 2 ali pa 3 leta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
solatko ::
nebivedu - ni glih tko, kot si mal karikirov, daje pa vožnja po I precej tak videz, bistvo vsega pa je v tem, da promet precej bolj obvladajo kot mi (vsi udeleženci). Vse skupaj izgleda precej kaotično, vendar, ko nekaj časa opazuješ to dogajanje, vidiš da velja svojevrsten red. Vsi potegnejo naenkrat, ni šaltanja pred spelvanjem, ko je na semaforju že zelena, pešci lepo mirno počakajo na prosto pot (pa ne čakajo prav dolgo, saj že drugi ali tretji avto toliko zmanjša hitrost, da je pot pešca do sredine ceste varna, res pa je, da boš kar dolgo čakal, če hočeš da se avto pred prehodom ustavi (samo starejšim, invalidom in otrokom), ni postavljanja na glavo pred prehodom za pešce, ne boš pa najdu norega pešca, ki stopi na prehod, ko ima na semaforju rdečo luč, imaš pa vedno možnost z normalno hojo priti čez cesto, ne da bi se promet ustavil zaradi tebe. Z boki vozijo na par centimetrov vsak sebi, večinoma se držijo desnega dela voznega pasu, rdečo spoštujejo bolj kot pri nas (redko kakšen avto zapelje v rdečo, saj ve da je kazen huda, pa še zaradi hitrih štartov se zaveda, da ne bo prišel cel skozi križišče), večina semaforiziranih križišč v večjih mestih je opremljena s kamero. V njihovi anarhiji vlada zelo dober red (kot če bi opazoval mravljišče). Prav pa si ugotovil, da taljanu avto predstavlja samo prevozno sredstvo in nič drugega.
Looooooka ::
ok glede na to da so vsi ze 20x iste moralke pisal....ker ocitno ne berejo ostalih postov bomo ta del spustil....
izpit se da obdrzat...novi zakon je bil bl neko nakladanje za na tv.v mariboru je se zmer en odvetnik, ki se s tem ukvarja....mislim da je bil kontakt lansko leto clo na slo-techu napisan(drgac pa najdi.si pa se ga zihr da poiskat).Pa glede na to da vem za 2 zenske (voznici zacetnici), ki so jim tud nekak magicno zrihtal, da majo se zmer izpit...se da resit zadevo.Sam bo treba verjetn mal okol klicat pa se pozanimat.
Oh...glede miljon postov o neki hitrosti na avtocesti...a vi zadnje cajte sploh vozte po avtocesti?Jst kokr vidm vozijo vsi okol 150 ce ne clo 160 na uro PO DESNEM pasu.Od kar so nove kazni uvedl se men zdi da ljudje hitrej vozjo...ne pocasnej.Tko da si lahko verjetno vsi, ki so ta zakon ustvarl dajo na majce en velik FAIL napis sprintat pa grejo rajs poskrbet za bolj varne ceste pa vec policajev na cestah.
izpit se da obdrzat...novi zakon je bil bl neko nakladanje za na tv.v mariboru je se zmer en odvetnik, ki se s tem ukvarja....mislim da je bil kontakt lansko leto clo na slo-techu napisan(drgac pa najdi.si pa se ga zihr da poiskat).Pa glede na to da vem za 2 zenske (voznici zacetnici), ki so jim tud nekak magicno zrihtal, da majo se zmer izpit...se da resit zadevo.Sam bo treba verjetn mal okol klicat pa se pozanimat.
Oh...glede miljon postov o neki hitrosti na avtocesti...a vi zadnje cajte sploh vozte po avtocesti?Jst kokr vidm vozijo vsi okol 150 ce ne clo 160 na uro PO DESNEM pasu.Od kar so nove kazni uvedl se men zdi da ljudje hitrej vozjo...ne pocasnej.Tko da si lahko verjetno vsi, ki so ta zakon ustvarl dajo na majce en velik FAIL napis sprintat pa grejo rajs poskrbet za bolj varne ceste pa vec policajev na cestah.
poweroff ::
Ločim. Pa ti ločiš teoretično filozofiranje (ki ga obvladaš) in realen svet? V realnem svetu imaš ljudi, ki se hočejo vozit čim hitreje (ne pravim, da sem med njimi).
V realnem svetu imaš tudi "Pravo policijo", ki s terenci, bullbari in ostalo kramo deli pravico na cesti. Oz. bi jo rada delila.
Pa to še ne pomeni, da moramo take objestneže tolerirati ali jim celo dati puško v roko.
sudo poweroff
solatko ::
Looooooka - upam, da te bo kakšen tak rešen pijanček našel na cesti, ko bo v svojem elementu in te mal v jark zrinu.
Ko se bo nehal parkirat na prehitevalnem pasu (vožnja po prehitevalnem pasu s 110 - 120), bodo tisti z desne, verjetno vozili po prehitevalnem pasu, sedaj pa pač reskirajo kazen.
Ko se bo nehal parkirat na prehitevalnem pasu (vožnja po prehitevalnem pasu s 110 - 120), bodo tisti z desne, verjetno vozili po prehitevalnem pasu, sedaj pa pač reskirajo kazen.
šernk ::
>> Tvoja čustva te kontrolirajo, ne pa ti njih.
A ti si pa yogi z 200 let treninga v himalajskih hribih, da jih maš čist pod kontrolo? Povej mi koliko ur boš kontroliral svoja čustva v vožnji v koloni 50kmh na uro.
Poskušate bit bolj papeški od papeža. Enkrat bom resno izvedel grožnjo: v ponedeljek ob 7ih zjutraj se bom iz Trbovelj v Lj po Zasavski cesti peljal 60. Da bo folk malo treniral obvladovanje svojih čustev.
ne rabim takega kot si ti, v mojem koncu je tak že vsak tretji. in ja bom živčen ker ne morem voziti z mojo hitrostjo, vendar bom šel prehitevat le če bom prvi ali drugi v koloni. drugače bom pač vozil zdolgočaseno zadaj in te od trenutka do trenutka vsake toliko potihem preklel. nikakor pa ne bom drugih delal živčnih, z vožnjo za ritjo in žmiganjem in še z nevarnimi prehitevanji, saj vem da ne pridem nikamor
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Utk ::
Ločim. Pa ti ločiš teoretično filozofiranje (ki ga obvladaš) in realen svet? V realnem svetu imaš ljudi, ki se hočejo vozit čim hitreje (ne pravim, da sem med njimi).
V realnem svetu imaš tudi "Pravo policijo", ki s terenci, bullbari in ostalo kramo deli pravico na cesti. Oz. bi jo rada delila.
Pa to še ne pomeni, da moramo take objestneže tolerirati ali jim celo dati puško v roko.
A zdej so pa objestneži tisti, ki se bi radi vozili po omejitvah? Prej so bli samo divjaki.
In cel promet, s prometnimi predpisi, je organiziran tako, da omogoča čim večji pretok ob neki varnosti. Malo nesreč bi blo, če se bi vsi držali predpisov. Tako imamo pa pametnjakoviče, ki se vozijo 70, in genije, ki se vozijo 170. Še prekleto malo nesreč je, kako pametni so eni in drugi. Tisti, ki se bi radi vozili 90, so pa objestneži.
BuBBle.D ::
Jao jao, a misliš, da bi res bilo manj nesreč če bi vsi vozili po hitrostni omejitvi? Beep......wrong! Imamo pacijente/ke, ki so enostavno prebutasti/te za avtomobil (pač slabe motorične sposobnosti - prirojeno) in jim vožnja po omejitvah ne zagotavlja varno vožnjo.
Po drugi strani smo pa ljudje, ki ob priložnosti pritisnemo na plin in še nesreče nismo imeli, ker kontrolirano "dirkamo".
Vidim pa da je tema še kar alive a smo v totalnem offtopicu.
Po drugi strani smo pa ljudje, ki ob priložnosti pritisnemo na plin in še nesreče nismo imeli, ker kontrolirano "dirkamo".
Vidim pa da je tema še kar alive a smo v totalnem offtopicu.
|MSI MPG Z690 EDGE|Intel Core I7-13700K|64GB Viper Steel 3600Mhz|
|Zotac Trinity 3090 OC|EK-Nucleus AIO CR360 Lux D-RGB|
|ASUS TUF Gaming GT501|Corsair AX1200W|Samsung Odyssey G7 32"|
|Zotac Trinity 3090 OC|EK-Nucleus AIO CR360 Lux D-RGB|
|ASUS TUF Gaming GT501|Corsair AX1200W|Samsung Odyssey G7 32"|
darkolord ::
Seveda bi bilo manj nesreč, če bi vsi vozili po omejitvah (seveda tudi tisti "prebutasti za avtomobil")
solatko ::
"tisti prebutasti" bi bolje nardili, če bi uporabljali javna prevozna sredstva. Za nesposobnim kirurgom so križi, pa za nesposobnimi šoferji tudi. Vožnja v prometu je eno najkompleksnejših opravil človeka, kjer so obremenjeni skoraj vsi psihomotorični deli. Nekateri pač niso sposobni vozit, vendar smo tako psihično blokirani, da si tudi slučajno tega ne bomo priznali. Kadar pa se tej nesposobnosti pridruži še kakšna opojna substanca, nastane pa nemogoča kombinacija.
BuBBle.D - ja sigurno bi bilo nesreč dosti manj, če bi bili VSI sposobni vozit na zgornji meji omejitve. Kadar imam to srečo, da sem prvi v koloni, ponavadi pripeljem v Ljubljano dolgo kolono vozil, saj nihče ne čuti potrebe (tu pa tam kakšen podivjan lokalec), da bi me prehitel, saj vozim dejansko povsod omejitev +5km/h (razlika v števcu). Nimam navade spreminjat ritma vožnje, vozim tekoče, hitrost zmanjšujem enakomerno, pospešujem hitro, tako, da tisti za menoj hitro ugotovijo, da jih bo taka tekoča vožnja lepo pripeljala na cilj, pa še ker je en pameten pred njimi, jim ni potrebno biti stalno napeti, kaj jih čaka za ovinkom..... Tudi sam ne čutim nikakeršne potrebe prehiteti takega voznika. Lepo se dam na solidno varnostno razdaljo in uživam v vožnji. Ker zelo uživam v vožnji in me ta dobesedno sprosti, se večinoma vozim po magistralkah in avtoceste uporabljam samo takrat, ko moram res hitro nekam priti.
BuBBle.D - ja sigurno bi bilo nesreč dosti manj, če bi bili VSI sposobni vozit na zgornji meji omejitve. Kadar imam to srečo, da sem prvi v koloni, ponavadi pripeljem v Ljubljano dolgo kolono vozil, saj nihče ne čuti potrebe (tu pa tam kakšen podivjan lokalec), da bi me prehitel, saj vozim dejansko povsod omejitev +5km/h (razlika v števcu). Nimam navade spreminjat ritma vožnje, vozim tekoče, hitrost zmanjšujem enakomerno, pospešujem hitro, tako, da tisti za menoj hitro ugotovijo, da jih bo taka tekoča vožnja lepo pripeljala na cilj, pa še ker je en pameten pred njimi, jim ni potrebno biti stalno napeti, kaj jih čaka za ovinkom..... Tudi sam ne čutim nikakeršne potrebe prehiteti takega voznika. Lepo se dam na solidno varnostno razdaljo in uživam v vožnji. Ker zelo uživam v vožnji in me ta dobesedno sprosti, se večinoma vozim po magistralkah in avtoceste uporabljam samo takrat, ko moram res hitro nekam priti.
kmetek ::
BuBBle.D: manjša hitrost, manjše poškodbe itd....
Raje 5 minut kasneje kot 1 sekundo nikoli.
Raje 5 minut kasneje kot 1 sekundo nikoli.
Beli_Zajcek ::
Kadar imam to srečo, da sem prvi v koloni, ponavadi pripeljem v Ljubljano dolgo kolono vozil, saj nihče ne čuti potrebe (tu pa tam kakšen podivjan lokalec), da bi me prehitel, saj vozim dejansko povsod omejitev +5km/h (razlika v števcu). Nimam navade spreminjat ritma vožnje, vozim tekoče, hitrost zmanjšujem enakomerno, pospešujem hitro, tako, da tisti za menoj hitro ugotovijo, da jih bo taka tekoča vožnja lepo pripeljala na cilj, pa še ker je en pameten pred njimi, jim ni potrebno biti stalno napeti, kaj jih čaka za ovinkom.....
A dobivaš na dom mogoče kartice zahvale pa darila od hvaležnih voznikov, katerim si s svojo modrostjo in sposobnostjo omogočil neizmeren užitek v vožnji in pa predvsem varnost? Glede na to kakor si napisal, da voziš bi si to vsekakor zaslužil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Beli_Zajcek ()
Izi ::
Beli_Zajcek, tvoj odgovor je sarkastičen, ampak človek ima prav.
Večina voznikov raje vozi v koloni, kakor pa da si čisto sam na cesti ali pa prvi v vrsti.
Če ti voziš v koloni je edino kar počneš samo vzdrževanje dovolj dolge varnostne razdalje. Predvsem če gre za dolgo vožnjo boš na cilj prišel tako povsem spočit.
Če pa voziš sam na cesti ali če si prvi v koloni pa je treba precej bolj delati. Opazovati okolico, opazovati in upoštevati vse prometne znake, stalno prilagajati hitrost omejitvam in razmeram na cesti, in seveda tudi reševati divjake iz nepredvidenih situacij. Kakšnih 6 ur take vožnje človeka že kar precej utrudi, ker kljub temu, da ti samo sediš morajo možgani garati precej do roba svojih zmogljivosti.
Tako, da kar verjemi, da je večina voznikov z vožnjo v koloni kar zadovoljna, seveda če je tisti prvi v koloni dovolj zbran in skoncentriran, da bo uspel stalno voziti ravno na zgornjem robu dovoljene hitrosti.
Kot zanimivost in za zamisliti se nad seboj naj še omenim, da najnovejša vseevropska anketa o vozniškem znanju kaže, da smo se slovenski vozniki v znanju cestnoprometnih predpisov odrezali najslabše izmed vseh Evropskih voznikov.
Sedaj smo Slovenci tudi uradno najslabši vozniki v EU. Neuradno je tako že od nekdaj.
Še bolj smešno pa je, ko je bila zraven izvedena druga anketa, kjer so vozniki sami sebe ocenili kako dobri vozniki menijo da so. Izkazalo se je, da Slovenci mislimo, da smo skoraj najboljši vozniki v Evropi
Je že tako, in ne samo v prometu, da tisti, ki misli, da obvlada, ponavadi nima popolnoma nobenega pojma o zadevi.
Večina voznikov raje vozi v koloni, kakor pa da si čisto sam na cesti ali pa prvi v vrsti.
Če ti voziš v koloni je edino kar počneš samo vzdrževanje dovolj dolge varnostne razdalje. Predvsem če gre za dolgo vožnjo boš na cilj prišel tako povsem spočit.
Če pa voziš sam na cesti ali če si prvi v koloni pa je treba precej bolj delati. Opazovati okolico, opazovati in upoštevati vse prometne znake, stalno prilagajati hitrost omejitvam in razmeram na cesti, in seveda tudi reševati divjake iz nepredvidenih situacij. Kakšnih 6 ur take vožnje človeka že kar precej utrudi, ker kljub temu, da ti samo sediš morajo možgani garati precej do roba svojih zmogljivosti.
Tako, da kar verjemi, da je večina voznikov z vožnjo v koloni kar zadovoljna, seveda če je tisti prvi v koloni dovolj zbran in skoncentriran, da bo uspel stalno voziti ravno na zgornjem robu dovoljene hitrosti.
Kot zanimivost in za zamisliti se nad seboj naj še omenim, da najnovejša vseevropska anketa o vozniškem znanju kaže, da smo se slovenski vozniki v znanju cestnoprometnih predpisov odrezali najslabše izmed vseh Evropskih voznikov.
Sedaj smo Slovenci tudi uradno najslabši vozniki v EU. Neuradno je tako že od nekdaj.
Še bolj smešno pa je, ko je bila zraven izvedena druga anketa, kjer so vozniki sami sebe ocenili kako dobri vozniki menijo da so. Izkazalo se je, da Slovenci mislimo, da smo skoraj najboljši vozniki v Evropi
Je že tako, in ne samo v prometu, da tisti, ki misli, da obvlada, ponavadi nima popolnoma nobenega pojma o zadevi.
Goldee ::
Kot zanimivost in za zamisliti se nad seboj naj še omenim, da najnovejša vseevropska anketa o vozniškem znanju kaže, da smo se slovenski vozniki v znanju cestnoprometnih predpisov odrezali najslabše izmed vseh Evropskih voznikov.
Sedaj smo Slovenci tudi uradno najslabši vozniki v EU. Neuradno je tako že od nekdaj.
Še bolj smešno pa je, ko je bila zraven izvedena druga anketa, kjer so vozniki sami sebe ocenili kako dobri vozniki menijo da so. Izkazalo se je, da Slovenci mislimo, da smo skoraj najboljši vozniki v Evropi
Je že tako, in ne samo v prometu, da tisti, ki misli, da obvlada, ponavadi nima popolnoma nobenega pojma o zadevi.
Vidiš, to pa je res problem.
A lahk dobim še link do te ankete, ker bi rad videl kako visoko so italjani pozicionirani? Za moje pojme so oni najslabši vozniki v EU (zapeljite se do Trsta kdaj )
And Now for Something Completely Different...
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-
krneki0001 ::
Kot zanimivost in za zamisliti se nad seboj naj še omenim, da najnovejša vseevropska anketa o vozniškem znanju kaže, da smo se slovenski vozniki v znanju cestnoprometnih predpisov odrezali najslabše izmed vseh Evropskih voznikov.
Sedaj smo Slovenci tudi uradno najslabši vozniki v EU. Neuradno je tako že od nekdaj.
Še bolj smešno pa je, ko je bila zraven izvedena druga anketa, kjer so vozniki sami sebe ocenili kako dobri vozniki menijo da so. Izkazalo se je, da Slovenci mislimo, da smo skoraj najboljši vozniki v Evropi
Je že tako, in ne samo v prometu, da tisti, ki misli, da obvlada, ponavadi nima popolnoma nobenega pojma o zadevi.
Vidiš, to pa je res problem.
A lahk dobim še link do te ankete, ker bi rad videl kako visoko so italjani pozicionirani? Za moje pojme so oni najslabši vozniki v EU (zapeljite se do Trsta kdaj )
Kljub njihovi vožnji so italjani dosti pred nami v kulturi vožnje.
zee ::
Jap, ko je zelena (na semaforju), se vsa kolona urno premakne. Brez sanjanja in meckanja.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 269859 (240890) | dzinks63 |
» | Gorenjski vozniki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 15277 (10090) | Tody |
» | Kaj sovražite pri drugih voznikih? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Loža | 26858 (20063) | Tilen |