» »

Počasni vozniki

Počasni vozniki

««
35 / 36
»»

krneki0001 ::

Ja, v prvi in drugi prestavi in če si sam na pisti. Si se če vozil po racelandu?
Tukaj imaš malo več podatkov: http://www.timeattack.si/

Imaš v cerkljah Gaj (nekdaj mobikrog), ampak rabiš licenco za vozit po dirkališču.

Tako da če se hočeš res znoret, bo treba vsaj do Grobnika ali pa na Madžarsko.

SimplyMiha ::

Itak da ne dirkam, ker nimam nobene potrebe po izživljanju. Mi zadošča že to, da vozim po omejitvi in gledam, kako mi zadaj živčno blendajo.

GrimReaper ::

Saj v avtu ne obstaja samo ena vrsta užitka, da voziš na limitu čez ovinke. Meni sploh ni za tisti "užitek" kjer te je bolj strah kot pa da bi užival.
Tisti pravi užitek, da te nalima na zic, lahko dobiš že v naselju, kaj šele izven, če imaš avto s primerno količino navora (300, raje 500Nm).
Da pa tistemu, ki se hoče vozit 100 po regionalki (kar v bistvu sploh ni prepovedano) predlagaš da gredo na Raceland, je pa tudi neumesta, tam ne vidiš več kot 60. Sam lahko potegnem do 140 1km od svojega doma, ali celo do 200, če bi šel 2km do AC, če bi mi to seveda predstavljalo kak užitek, ampak sama hitrost ga seveda ne. Vsaj ko si enkrat na regionalki pri 100 in na AC pri 150, z višanjem hitrosti potem ne pridobiš več veliko.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

Ne hitrost, pospešek da tisti pravi občutek, to pa omogoča un Raceland. Tudi pri 130 km/h je vožnja lahko monotona.

GrimReaper ::

Saj pravim da za pospešek rabiš prvo primeren avto, potem pa magari če po naselju pospešuješ 20-50 ali izven 50-100. Ne rabiš za to nekega dirkališča.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

krneki0001 ::

SimplyMiha je izjavil:

Ne hitrost, pospešek da tisti pravi občutek, to pa omogoča un Raceland. Tudi pri 130 km/h je vožnja lahko monotona.


Racelan je proga za gokarde in je "zlorabljena" za dirkanje z avtomobili. Hitrosti niso visoke in tam pride prav majhen avto s kratkimi prestavami in hudimi pospeški, da mogoče celo v tretjo prestavo šalta.

Zgodovina sprememb…

SimplyMiha ::

No saj, zakaj je potem treba vozit čez omejitev?

uros3n ::

GrimReaper je izjavil:

Da pa tistemu, ki se hoče vozit 100 po regionalki (kar v bistvu sploh ni prepovedano) predlagaš da gredo na Raceland, je pa tudi neumesta, tam ne vidiš več kot 60.


Malo hitreje pa vseeno gre. Clio 197 gre na "ravnini" brez večje težave do blokade v drugi prestavi.

krneki0001 ::

A pa si v tretjo tudi šaltal? Al sam do blokade potegnil, potem je bilo pa treba bremzat?

Rok Woot ::

GrimReaper je izjavil:

Saj v avtu ne obstaja samo ena vrsta užitka, da voziš na limitu čez ovinke. Meni sploh ni za tisti "užitek" kjer te je bolj strah kot pa da bi užival.
Tisti pravi užitek, da te nalima na zic, lahko dobiš že v naselju, kaj šele izven, če imaš avto s primerno količino navora (300, raje 500Nm).


Kr neki, ta navor kle not metat. Maš kake podatke? Mitsubishi evolution ima komaj dovolj navora za užitek s 301 Nm? Lotus elise s 170Nm je pa jajc?

Drugače pa svaka čast počasnim voznikom, upam da jih bo zmeraj več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

uros3n ::

krneki0001 je izjavil:

A pa si v tretjo tudi šaltal? Al sam do blokade potegnil, potem je bilo pa treba bremzat?

Za tistih nekaj metrov se mi ni splačalo prestavljati v tretjo. Do blokade se je (na cestnih gumah) zvrtel manj kot sekundo pred zaviranjem.

Pravzaprav s tem Cliom nisem niti v prvo prestavljal v notranjem delu. Škoda menjalnika (sinhrona)...

krneki0001 ::

Clio je majhen avto, sedaj pa si zamišljaj kak večji avto na tej progi. Recimo kak BMW 5 ali audi 6. Ne gre!
Ta proga bi bila recmo zelo primerna za seicento pokal.

negotiator ::

krneki0001 je izjavil:

Clio je majhen avto, sedaj pa si zamišljaj kak večji avto na tej progi. Recimo kak BMW 5 ali audi 6. Ne gre!
Ta proga bi bila recmo zelo primerna za seicento pokal.


Pol metra do meter razlike - je na progi kaj takega, kar bi z daljšim sprednjim in zadnjim delom zadel?
All easy problems have already been solved.

krneki0001 ::

Nič kar bi zadel, ampak vseeno nimaš kaj delat na taki progi z razmerjem v menjalniku, kot ga imajo ponavadi veliki avtomobili, ki so narejeni za hitrosti. Lahko se voziš stalno v drugi prestavi in to je to.

negotiator ::

krneki0001 je izjavil:

Nič kar bi zadel, ampak vseeno nimaš kaj delat na taki progi z razmerjem v menjalniku, kot ga imajo ponavadi veliki avtomobili, ki so narejeni za hitrosti. Lahko se voziš stalno v drugi prestavi in to je to.


No, clio pa tudi ni narejen samo za 100km/h ali manj, v čem je potem štos?
All easy problems have already been solved.

krneki0001 ::

Clio je narejen za vožnjo do 190, realno pa za dirkanje do 140 na zaprtih progah. Temu primerno so postavljena tudi razmerja v menjalniku. Moj avto je narejen za višje hitrosti in so temu primerno postavljena tudi razmerja v menjalniku. Na tako zaprti progi nimam šans da bi lahko konkuriral cliu.

negotiator ::

krneki0001 je izjavil:

Clio je narejen za vožnjo do 190, realno pa za dirkanje do 140 na zaprtih progah. Temu primerno so postavljena tudi razmerja v menjalniku. Moj avto je narejen za višje hitrosti in so temu primerno postavljena tudi razmerja v menjalniku. Na tako zaprti progi nimam šans da bi lahko konkuriral cliu.


Koliko pa gre tvoj v drugi?
All easy problems have already been solved.

krneki0001 ::

Ne vem. Vem samo da je na tako zaprti progi prva premočna, druga pa premalo, če razumeš.

negotiator ::

krneki0001 je izjavil:

Ne vem. Vem samo da je na tako zaprti progi prva premočna, druga pa premalo, če razumeš.


In hočeš reči, da pri cliu je pa tudi druga še vedno premočna?
All easy problems have already been solved.

krneki0001 ::

Ne razumeš kaj hočem povedat. Kar zaključiva.

next3steps ::

negotiator je izjavil:

Sem pa moral


Ja čakaj malo, kako si moral? Saj ti ni noben prislonil pištole na glavo. Take odzive lahko pričakuješ od zagovornikov počasnih in nesposobnih voznikov...

a) Kdo bi plačal škodo na mojem avtomobilu v doslednem času. Vozilo sem rabil v tistem trenutku in trenutku za tem.
b) Kdo bi povrnil moje zdravje, v kolikor bi prišlo do fizičnih poškodb, katerih rehabilitacija je morda vprašljiva
c) A si fašist?

bambam20 je izjavil:

next3steps je izjavil:




Škodo torej povzročijo tisti ljudje, ki vozijo prepočasi in neumno, hitro in neumno, in samo neumno ob zakonsko primerni hitrosti.



Se ne bom strinjal s tem. Povzročitelji so tisti, ki so neumni in ne prepočasni. Bolje na koncu peljati 2 km/h manj.

Največji povzročitelji nesreč so tisti, ki vozijo agresivno in so živčni za volanom.

MOja mama vozi umirjeno in po omejitvah pa v svojem življenju ni povzročila prometne nesreče.

Samo v razmislek.

Če pa ti nisi sposoben prehiteti vsej polžov na cesti na varen način je pa problem v tebi osebno. In očitno večina iz te teme imate hude probleme s prehitevanjem polžov. Tako na regionalkah, tako na avocesti. Tle ste šele smešni, ko pizdite.

Funkcionalno polpismen. Trdiš enako, kot trdim jaz, le da ti meniš, da je moja izjava v kontradikticiji s tvojo, kar pač po nobeni logični razlagi ni možno.

Ti bom poenostavil, ker ne razumeš besed, ki jih izgovarjamo odrasli možje.

next3steps je izjavil:




Škodo torej povzročijo tisti ljudje, ki vozijo prepočasi in neumno, hitro in neumno, in samo neumno ob zakonsko primerni hitrosti.

Ta sestavek torej pomeni, da -pazi to- ŠKODO POVZROČIJO TISTI LJUDJE, ki ne glede na hitrost vozijo NEUMNO.

Zgodovina sprememb…

next3steps ::

SimplyMiha je izjavil:

Ne hitrost, pospešek da tisti pravi občutek, to pa omogoča un Raceland. Tudi pri 130 km/h je vožnja lahko monotona.

Tudi pri 220 na avtocesti je.

krneki0001 je izjavil:

Ne vem. Vem samo da je na tako zaprti progi prva premočna, druga pa premalo, če razumeš.

Nauč se vozit. Lah povprašaš kar kakšnega drift mojstra.
Na, tle maš legendo sa japana


In ne, nisem bil živčen, niti nisem paničaril. Ko sem videl, da mi, če delam po CPPju, sledi prometna nesreča, sem mirno odreagiral, prekršil enih par pravil, pospešil na nasprotni pas in ukrotil situacijo.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ce ne bi bil otrok, bi vedel da driftanje ni najhitrejsa voznja. A si ze videl formulo namerno driftat?

next3steps ::

Če hočeš čim hitreje čez progo, pojdi na za to specializirano progo.
Racelan je proga za gokarde in je "zlorabljena" za dirkanje z avtomobili. Hitrosti niso visoke in tam pride prav majhen avto s kratkimi prestavami in hudimi pospeški, da mogoče celo v tretjo prestavo šalta.


Utk je izjavil:

Ce ne bi bil otrok, bi vedel da driftanje ni najhitrejsa voznja. A si ze videl formulo namerno driftat?

Ah, ker sklepam, da si ignorant, ki si niti ni ogledal posnetka, ti spišem en TL;DR.
Video pokaže, kako ohranjati hitrost čez zavoje.
A si že videl pingvina leteti?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ce napises da je dirfter, ce vidim po pol minute da drifta, res ne mislim gledat da konca, ker me to ne zanima. Ne vem pa kako ne razumes kaj ti bi clovek rad dopovedal. Resen avto odpelje cel raceland v drugi, v tretjo ne more, prva je brez veze. Ne more se merit z avtom, ki bo tam lahko vsaj malo saltal.

bambam20 ::

next3steps je izjavil:


Funkcionalno polpismen. Trdiš enako, kot trdim jaz, le da ti meniš, da je moja izjava v kontradikticiji s tvojo, kar pač po nobeni logični razlagi ni možno.

Ti bom poenostavil, ker ne razumeš besed, ki jih izgovarjamo odrasli možje.



Ti bom dal polpismeno osebo. Ti si napisal kar eno bluzenje, ki ga še sam ne razumeš dobro. Ko boš prispel do odraslih se mi javi.

m0LN4r ::

Zakaj se omejujete z velkimi avti samo z racelandom?

Sej mate avte za "daljse" relacije in vecji budget ocitno.
Okoli sebe mate Grobnik, Hungaroring, Redbulring, Nurburgring itd.
Aja pa tudi kak Amaterski Rally cup se najde hitro, ce se malo pogoogla v radiju 400km od ljubljane.

Samo organizirat se je treba, vsest v avto in odpeljat.
Velika vecina teh vas, bi lahko sla na nurburgring, se skesirala, zgulila gume, sla tam k bliznjemu vulkiju po nove gume in nazaj domov.

Aja problem je $$$
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

krneki0001 ::

next3steps je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Ne vem. Vem samo da je na tako zaprti progi prva premočna, druga pa premalo, če razumeš.

Nauč se vozit. Lah povprašaš kar kakšnega drift mojstra.
Na, tle maš legendo sa japana



Še en, ki misli da je driftanje enako dirkanje. Sinko, driftanje je driftanje, dirkanje na pisti je dirkanje. Eno je počasno, drugo je hitro. In tist, ki drifta skozi ovinke izgublja na hitrosti.

Moj čas na Grobniku je 1:49.18, kar ni slab čas. Koliko je pa tvoj?

krneki0001 ::

m0LN4r je izjavil:

Zakaj se omejujete z velkimi avti samo z racelandom?


Saj se ne, samo nekateri ne dojamejo tega.

jalovec09 ::

Mam Hondo civic, 6.generacije, s tretjo gre 150km/h, drži pa se ceste ko prlimana, sam ja ne zdej pri teh extremnih nizkih temepraturah z letnimi.
Vozim pa se z njo po naselju 55, izven 70-80km/h, kjer ni dodatne omejitve.
Zavrti se na 7-8000 obratov brez problema.

Model je podoben:

Zgodovina sprememb…

next3steps ::

krneki0001 je izjavil:

next3steps je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Ne vem. Vem samo da je na tako zaprti progi prva premočna, druga pa premalo, če razumeš.

Nauč se vozit. Lah povprašaš kar kakšnega drift mojstra.
Na, tle maš legendo sa japana



Še en, ki misli da je driftanje enako dirkanje. Sinko, driftanje je driftanje, dirkanje na pisti je dirkanje. Eno je počasno, drugo je hitro. In tist, ki drifta skozi ovinke izgublja na hitrosti.

Moj čas na Grobniku je 1:49.18, kar ni slab čas. Koliko je pa tvoj?

Sine, ne se kurčit tule, ti bo še pimpek odpadel.
Raje poglej video in ga šele nato komentiraj. Tip ti dopove nekatere osnove dirkanja. Razni vaški dirkači tega ne znate, sorči.

m0LN4r je izjavil:

Zakaj se omejujete z velkimi avti samo z racelandom?

Sej mate avte za "daljse" relacije in vecji budget ocitno.
Okoli sebe mate Grobnik, Hungaroring, Redbulring, Nurburgring itd.
Aja pa tudi kak Amaterski Rally cup se najde hitro, ce se malo pogoogla v radiju 400km od ljubljane.

Samo organizirat se je treba, vsest v avto in odpeljat.
Velika vecina teh vas, bi lahko sla na nurburgring, se skesirala, zgulila gume, sla tam k bliznjemu vulkiju po nove gume in nazaj domov.

Aja problem je $$$

Lažje se je kurčit po forumu in na cesti ter nekih kvazi gokart progicah, kjer se ogroža sebe in druge kot pa na pravi stezi.
Aja, ni $$$ ?!
Prilepite TRR, vam bom s to minimalno plačo doniral, da si boste lahko privoščili.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

next3steps je izjavil:

Raje poglej video in ga šele nato komentiraj. Tip ti dopove nekatere osnove dirkanja. Razni vaški dirkači tega ne znate, sorči.


Koliko je tvoj čas na grobniku, vaški drekač?

Zgodovina sprememb…

CoolBits ::

S kakšnim avtom si naredil 1:49.18?

krneki0001 ::

Porsche 911, letnik 1984, 3200ccm, flat 6, 220KM.

Zgodovina sprememb…

CoolBits ::

BS Tak čas dela porsche GT3 z dobrim šoferjem...

krneki0001 ::

GT3 pelje 1:30 z dobrim voznikom. Mene je pa celo megane (225KM) prehitel za dve sekunde - 1:47.23

Aston_11 ::

To ste še vsi rahlo otročji, ali kaj?

Telbanc ::

SimplyMiha je izjavil:

Itak da ne dirkam, ker nimam nobene potrebe po izživljanju. Mi zadošča že to, da vozim po omejitvi in gledam, kako mi zadaj živčno blendajo.


Pri nas vozit po omejitvah je posebna izkušnja, pazit moraš da ostaneš živ, ker te začnejo tisti, ki nekako zdržijo vozit za tabo kako minuto, prej ali slej nekontrolirano prehitevat, skozi naselje verjetno kar v skupinah. Pazi, ko voziš po omejitvah.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

krneki0001 ::

Aston_11 zakaj?
Kupiš dirkalnik (recimo porsche 911, model 996 targa stane že okoli 10k evrov), ga porihtaš ali obnoviš (sam sem kupil dost zjebanega, (ker 1984 model res težko dobiš porihtan, če pa že, je pa cena taka, da si rajš novega kupiš), pa sem ga 4 leta obnavljal), postaviš na prikolico, ga pripelješ na dirkališče, plačaš in se znoriš. Potem pa na cestah lepo počasi brez objestnosti voziš. Takega dirkalnika ti še registrirat ni treba, če ga na prikolici voziš. Pa ni se treba ubadat s homologacijami in podobnimi bedarijami, ker se po cestah ne bo vozil.

Če je to otročje, potem me zanima kaj je s tistimi, ki norijo po cestah?

Telbanc je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Itak da ne dirkam, ker nimam nobene potrebe po izživljanju. Mi zadošča že to, da vozim po omejitvi in gledam, kako mi zadaj živčno blendajo.


Pri nas vozit po omejitvah je posebna izkušnja, pazit moraš da ostaneš živ, ker te začnejo tisti, ki nekako zdržijo vozit za tabo kako minuto, prej ali slej nekontrolirano prehitevat, skozi naselje verjetno kar v skupinah. Pazi, ko voziš po omejitvah.


Ja, je bilo zanimivo danes po avtocesti od trebnjega proti ljubljani. Prehitevalni pas 70km/h, vozni pas 80km/h, celo pot do Malenc. Tam pa kr naenkrat vsi 110.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

krneki0001 je izjavil:

Aston_11 zakaj?
Tole na sekunde natančno, ostalo mi je jasno. Hobby kot hobby, (prenatančnih) meritev in nato primerjav pa ne dojemam najbolj (na vseh področjih). Ok, my bad.

CoolBits ::

Približni časi na grobniku...

krneki0001 ::

Aston_11 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Aston_11 zakaj?
Tole na sekunde natančno, ostalo mi je jasno. Hobby kot hobby, (prenatančnih) meritev in nato primerjav pa ne dojemam najbolj (na vseh področjih). Ok, my bad.


Ja, hobby kot hobby, ampak moj najboljši čas sem si zapomnil, pa zapomnil sem si meganovega, ker me je za 2 sekundi prehitel, kar se mi je do takrat za megane zdelo nemogoče.


CoolBits, Tepeš nima megana že nekaj let.
Dej poišči še podatke o Porsche cup Grobnik iz leta 2014. Tam boš tudi moj rezultat dobil zapisan.

CoolBits ::

Časi so važni, ne kdo je kdaj imel kak avto. Glej če si bil kdaj tam in peljal pod 2min je že pohvalno, ne pa nakladat.

GrimReaper ::

krneki0001 je izjavil:

Če je to otročje, potem me zanima kaj je s tistimi, ki norijo po cestah?

Ampak nekateri tukaj ne vedo kaj je to norenje, zame je to:


Ta tip res nima treh čistih, meni gume niso škripale odkar imam Clia 197.
Tukaj pa nekateri mislijo da če potegneš par 10km/h čez omejitev sredi prazne ravnine, da je to divjanje. To ni nobene primerjave, ker da se ta na posnetkih skanta, je možnost 1:100, da se sredi ravnega je pa 1:1.000.000.

Vidim da je na Grobniku moj boljši, ampak za vožnjo kot jo imam sam, kar je daleč od polnega čez ovinke, imam pa rad da dobro potegne iz ovinka oz. na ravnini, bi pa raje imel tiste Fiate na dnu, ki imajo vsaj nekaj navora.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

St235 ::

Važno, da obstajajo veliki kreteni, tako da majhne kretene z majnimi jajčki preveč vest ne peče, ko buče prodajajo.

Je pa tole lep primer zakaj je treba prehitre kretene spravit s ceste, ker so bistveno bolj nevarni kot počasni kreteni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

negotiator ::

St235 je izjavil:

Važno, da obstajajo veliki kreteni, tako da majhne kretene z majnimi jajčki preveč vest ne peče, ko buče prodajajo.

Je pa tole lep primer zakaj je treba prehitre kretene spravit s ceste, ker so bistveno bolj nevarni kot počasni kreteni.


Je pa počasnih kretenov veliko več, zato skupaj predstavljajo večjo nevarnost.
All easy problems have already been solved.

solatko ::

Lakotnik29 - Počasni kreteni sploh niso nevarni, če bi imeli vozilo stalno pod kontrolo in, če bi počeli, kar zakon od njih zahteva, ker to ne počnejo, predstavlja kolona, ki jo naredijo, nevarnost za vse, ki vozijo nasproti.
Seveda si ti genialec, ki si sposoben v počasnih kolonah, pravočasno odstranit tiste, ki se jim ob lahko tem vtrga lažje, kot s kaznovanjem prepričat počasne, da naj se pravi čas umaknejo in spustijo ostale naprej.

Mene še nikoli ni ogrozil voznik, ki me je prehiteval, tisti ki je prehiteval počasno kolono, pač.
In pametni odstranjujejo vzroke, na način, ki je bolj učinkovit in sorazmerno s p/p, ti pa bi na samo tebi znani način, iz prometa odstranil divjake, ki to postanejo ob vožnji v počasni koloni, sicer pa ne.
Delo krepa človeka

bambam20 ::

DOber, da ste zdaj prišli na vožnjo po dirkališčih :)). na tem forumu ste mojstri. :))

LeQuack ::

Itak je zmer več prometa tako da bo smer bolj počasen, to je čisto normalna posledica. Tist k bo hotu hitrej pridet kam pa ima na voljo npr. helikopter.
Quack !

bambam20 ::

LeQuack je izjavil:

Itak je zmer več prometa tako da bo smer bolj počasen, to je čisto normalna posledica. .



To tudi marsikdo pozablja, kako manj prometa je bilo na cesti npr. leta 2000 in koliko ga je danes :).

Čas prehitro beži.

Pa ljudje so vedno bolj živčni za volanom. To je dejstvo.

lp
««
35 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16326163 (23915) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52895840 (72862) solatko

Več podobnih tem