» »

Globina profila na gumah?

Globina profila na gumah?

Poldy ::

Sem brskal po googlu, nič pametnega našel...

Zanima me, kakšne ZIMSKE gume so predpisane? Ali mora biti profil tudi pri teh vsaj 3mm? Ali lahko kdo komplicira glede starosti gum?

dzinks63 ::

:)) Zimske pnevmatike

Zimsko obdobje se bo tudi letos pričelo s 15. novembrom, ko bodo morala biti vozila opremljena z zimsko opremo. Zakon kot obvezno zimsko opremo za osebna vozila določa:

* 4 zimske pnevmatike
* ali 4 letne pnevmatike in snežne verige v priboru.

Zakon prav tako določa, da so zimske pnevmatike tiste, ki imajo na boku oznako M+S, minimalna dovoljena globina profila pnevmatik pa je 3 mm. Izjema je priobalno območje Slovenije, kjer pravilnik dopušča za minimalno zimsko opremo tudi samo poletne pnevmatike.
Vse 4 pnevmatike morajo biti enake po velikosti, vrsti in zgradbi, na isti osi pa morajo biti pnevmatike tudi istega proizvajalca, profila, hitrostnega razreda in nosilnosti. Pred nakupom pnevmatik morate v homologacijskem kartončku vašega vozila pogledati, katere dimenzije pnevmatik so predpisane za vaše vozilo. Pravilnik dopušča, da so zimske pnevmatike nižjega hitrostnega razreda, vendar za največ dva hitrostna razreda, kot ga zahteva homologacija vozila.

SkIDiver ::

M+S zimska pnevmatika. In to napišejo na strani spletne prodajalne kjer se ukvarjajo s prodajo pnevmatik!

Zimska pnevmatika ima na boku trikotnik v njem pa snežinko! Celoletna pnevmatika ima trikotnik in v njem pol snežinke in pol sončka. Letna pnevmatika nima trikotnika ali pa ga ima in v njem sonček.
Oznaka M+S pomeni MUD + SNOW oz blato + sneg. Sicer je primerna za sneg vendar NI zimska pnevmatika, ker nima karakteristik zimskih pnevmatik.
Poznamo letne M+S in zimske M+S pnevmatike.

Smo še kar balkanski

kekz ::

Poznamo letne M+S

To bi pa res rad videl 8-O. Nalimaj en primer.


Bom kar jaz nalimal, čisto uradno:
Uradni list RS 17/2000 - P R A V I L N I K o napravah in opremi vozil v cestnem prometu

Zimska oprema
8. člen

(4) Zimske pnevmatike so tiste pnevmatike, ki imajo na boku proizvajalčevo oznako »M+S«.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

Azrael ::

Pa še nekaj, gume, ki so starejše od 4. ali 5. let so fuč, ne glede koliko profila še imajo. Enako tudi gume pod 3 mm profila (zakon je kriminalno butast, ko tolerira slick gume z 1.6mm profila) ali zimači, ki so bili voženi poleti in letne pozimi. Univerzalnih gum, ki svoje delo opravljajo zadovoljivo v vseh pogojih, enostavno ni in je vprašanje, če sploh kdaj bodo obstajale drugje kot samo v reklamah.
Nekoč je bil Slo-tech.

kekz ::

Pa še link:

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200017&stevilka=756
in
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200445&stevilka=2159

V drugem so popravki in spremembe, kjer so med drugim spremenili, da velja 3 mm namesto starih 4 mm profila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kekz ()

Mercier ::

A že lahko ugrabim temo in začnemo gnjavit katere gume naj nabavimo, al odprem novo?

Rabim 175/65 R14, dve varianti: malo boljše in dobre za svoj denar. Kupil bom seveda samo en komplet, ampak po treznem razmisleku, oziroma kot se mi bo dvignu tist trenutek, ko bom v priliki nabavljat.

flipflop ::

Jst se odločam med Savo S3 in Dunlop Wintersport 3D, za dimenzijo 205/55/16. Opcija je pa še da ostanem na trnutnih letnih in vržem ketne v prtljažnik, verjetno bom kr to zadnjo izbral...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: flipflop ()

OZZY ::

Rabim 175/65 R14, dve varianti: malo boljše in dobre za svoj denar. Kupil bom seveda samo en komplet, ampak po treznem razmisleku, oziroma kot se mi bo dvignu tist trenutek, ko bom v priliki nabavljat.


POGLEJ TEST
Go with the flow.

Mercier ::

Tnx, vseeno sem imel v mislih bolj sveže izkušnje. Ta test iz 2005 sem pogledal včeraj med brskanjem stare teme.

SkIDiver ::

kekz zakonsko je M+S zimska pnevmatika. Dejansko pa je lahko M+S tudi letna pnevmatika. Je pa res, da ima vsaka zimska pnevmatika M+S oznako na boku gume! Vendar jo ima lahko tudi letna.

Slike pa na žalost nimam.

kixs ::

Ena podobna tema na drugem forumu (vsaj bolj proti koncu):

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=52780&postdays=0&postorder=asc&start=0

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

Mercier ::

Tam je nekdo dal link do testa kjer ugotavljajo, da so Sava Eskimo S3 najboljše zimske gume in pravijo, da so letne gume boljše od zimskih (razen v snegu). Prvo mi je malo čudno, za drugo pa imam preveč kilometrine, da bi verjel.

?

krneki0001 ::

Azrael
Univerzalnih gum, ki svoje delo opravljajo zadovoljivo v vseh pogojih, enostavno ni in je vprašanje, če sploh kdaj bodo obstajale drugje kot samo v reklamah.


No tukaj se motiš. Obstajajo gume za na terence, ki so dobre tako za po snegu, kot po asfaltu in še za v puščavo so odlične.
Oznako imajo pa smrekco v njej pa snežinko, kar pomeni da je to letna guma, vendar z lamelami in testirana v najtežjih zimskih pogojih, kjer je vzdržala vse test. Z njo bi lahko šel prvo na triglav, potem pa direkt v puščavo in bi se na obeh ekstremih zelo dobtro odrezala. Cena take gume je pa od 150 evrov naprej, najmanjša dimenzija pa je 215/75/15. Na mojem avtu imam 30X9,5X15 dimenzijo (primerljivo z 241/79/15) in je cena za komad 184 evrov.

perci ::

Tut po klinih zna plezat verjetno? Pa letet?

kixs ::

Sasa:

moje izkusnje pa potrjujejo njihovo ugotovitev 8-O

R33D3M33R ::

Pa še nekaj, gume, ki so starejše od 4. ali 5. let so fuč, ne glede koliko profila še imajo.


Kaj pa če so nove in so par let samo skladiščene?
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Azrael ::

Žal enako, pogosto še slabše.

Guma postane trda, ne glede ali je v uporabi ali ne, stara se v vsakem primeru.

Trda guma se res mnogo manj obrablja od mehke (zato so včasih zelo priporočali skladiščenje novih gum), vendar je to edini plus, pa še ta dvomljive vrednosti.

Trda guma ima majhno trenje in nikakršen oprijem. Zelo nevarno v ovinkih, zaviranju, vlažni ali spolzki cesti. Res pa so kakemu mulotu všeč ker škripajo pri vsakem speljevanju.

Gume treba porabiti v tistih parih letih, kar so kolikor toliko v redu.
Nekoč je bil Slo-tech.

SkIDiver ::

Večina gum ima zaščitni sloj, ki gumu deloma ščiti pred staranjem. Seveda je pogoj, da je pravilno skladiščena in ni skladiščena več kot 1 leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

krneki0001 ::

Bla, bla, bla.
Guma je lahko 5 let v skladišču, pa če je pravilno skladiščena bo še vedno dobra za na cesto ob normalni vožnji. Seveda je boljše imeti vsako leto nove gume, ampak vsi nimajo za nove gume in nekateri vozijo tudi po 10 let stare gume na avtomobilih. In taki so nevarni, ker so njihove gume dobesedno iztrošene in ne tisti, ki pravilno skladiščeno 5 let staro gumo vozijo eno leto, potem pa naslednje leto kupijo nove gume (mogoče spet 5 let stare pravilno skladiščene - ko so ponavadi 30% cene nove gume in za eno leto na avtu so odlične).

Steinkauz ::

Tudi če je še bolj pravilno skladiščena, guma se zjebe z leti.

kixs ::

Samo kot opomba... novejse gume niso po zmesi enake tistim pred nekaj leti (5+), ko je res veljalo, da postane guma "hitro" trda in kot taka ni primerna za voznjo.

lp

_sem_ ::

Pa še nekaj, gume, ki so starejše od 4. ali 5. let so fuč, ne glede koliko profila še imajo. Enako tudi gume pod 3 mm profila (zakon je kriminalno butast, ko tolerira slick gume z 1.6mm profila) ali zimači, ki so bili voženi poleti in letne pozimi. Univerzalnih gum, ki svoje delo opravljajo zadovoljivo v vseh pogojih, enostavno ni in je vprašanje, če sploh kdaj bodo obstajale drugje kot samo v reklamah.


Tle je en kup pogojno veljavnih legend. Vozim z "univerzalnimi", ki so dejansko bolj zimske kot letne, in glede na relativno majhno št. prevoženih kilometrov mislim da nisem prav nič na slabšem v primerjavi s prejšnjima ločenima kompletoma, ki jih dolga leta ni pobrala obraba in so definitivno postajale trde. Pazi, če z menjavanjem ne bi bilo tolk sitnosti, bi ti hotela industrija še za v dež tretji komplet prodat, sej univerzalnih gum za suho in mokro cesto pač ni ;)
Glede starih "novih" gum tudi ni jasno, industrija trdi da so ob pravilnem skladiščenju OK, vsi pa se jih po možnosti izogibajo.
Pol maš pa še mit o različnih gumah za različna tržišča (zahodnoevropsko, vzhodnoevropsko, ZDA, južnoameriško...), ki je delno nesporno resničen, klimatske zahteve pa to, delno pa nerazjasnjen, zlasti glede vzhoda in zahoda. Jst menim da delno najbrž tudi drži, delno pa ne, nekako tako kot s Pampers plenicami, ki so pri nekaterih naših trgovcih ta vzhodne, pri Mullerju ta zahodne, nekateri pa iščejo bargaine po raznih sivih kanalih in ignorirajo geografijo.

krucymucy ::

Tam je nekdo dal link do testa kjer ugotavljajo, da so Sava Eskimo S3 najboljše zimske gume in pravijo, da so letne gume boljše od zimskih (razen v snegu). Prvo mi je malo čudno, za drugo pa imam preveč kilometrine, da bi verjel.

?

Da je Sava eskimo S3 najboljsa zimska guma je bosa. Jih imam na avtu zadnje dve leti, priblizno 3 mesece na leto in ni ravno biser od gume.
Z drugo je pa takole. Letne, konkretno bridgestone potenza RE720 in sedajsnje Toyo proxes, so v vsem boljse kot zimske Sava S3. Tudi pri temperaturah pod niclo. Ravno zato, se nekje do zacetka decembra vozim z letnimi in ketnami v prtljazniku. Konec februarja oz. lani ze januarja, jih pa zamenjam z letnimi.

El Barto ::

Samo medklic o gumah, ki ne otrdijo - relativno nova guma Fulda Carat Extremo je otrdela po 3 letih (pozimi ni bila vožena), do take mere, da se je bilo nevarno vozit v dežju (ja jaz vozim v dežju enako hitro kot po suhem in guma ima da drži).
Goodyear Eagle F1 pa tudi po 4 letih še ni kazala nekih hudih znakov otrditve.

Sava S3 pa je za moje pojme dobra guma le vedet je treba kdaj ne prime najbolje - mokra na suh asfalt, v drugih pogojih pa precej dobra.

@nebivedu
Ti kar vozi te tvoje kamnite gume in želim ti še veliko prijetnih povzročenih nesreč (glede na tvoje pisanje se ti že malce pozna) ...
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: El Barto ()

krneki0001 ::


@nebivedu
Ti kar vozi te tvoje kamnite gume in želim ti še veliko prijetnih povzročenih nesreč (glede na tvoje pisanje se ti že malce pozna) ...


Moje gume imajo tok profila vedno, kot ga ti na nobenih gumah ne boš imel, poleg tega so 11 slojne in s 3x ojačano bočnico. Znucam jih pa v dveh letih vožnje in jih ne menjam za zimske ali letne, niso pa ne letne in ne zimske.

 Goodyear wrangler MTR

Goodyear wrangler MTR


Goodyear® Wrangler MT/R Ratings (1-5 Star)
Street ****
Sand ***
Rock **
Mud ***
Trail ****
Snow ***
Tole so pa ocene gume - nekako srednja, ampak za mojo počasno vožnjo po cestah je odlična
Review of the Goodyear® Wrangler MT/R
Goodyear's Wrangler MT/R evolved through research and development geared towards the rock crawling community, which helped Goodyear create one of the toughest all-around tires available on the market. Through patented compounds, the Wrangler MT/R holds up to serious abuse. Its aggressive tread pattern extends down onto the 3-ply sidewalls, providing excellent traction in a variety of terrains while resisting puncture from even the nastiest of razor rocks. Yet the Goodyear Wrangler MT/R radial is still well behaved on the street. It makes perfect sense that Jeep decided to make the Wrangler MT/R standard on the Jeep Rubicon. The Wrangler is available in sizes: LT245/75R16, LT285/75R16, 30x9.5R15C, 31x10.5R15C, 33x12.50R15LT, 32x11.50R15LT, 37x12.50-15 and even 40x13.50-17.

Manufacturers description of this tire:

Goodyear® Wrangler MT/R
The state-of-the-art off-road tire includes a 3-ply sidewall and advanced silica compound for excellent durability and puncture resistance. While a new tread pattern provides increased element and lug stiffness and uniform tread wear.

As Tough As The Roads They Drive On.
It takes a tough tyre to master the roads in Asia. In fact, it takes a team of tyres. You see, Goodyear has developed an entire family of Wrangler tyres as unique as the roadways in Asia. Each Goodyear Wrangler is engineered with Goodyear's Trinuum Tyre Technology, offering an advanced combination of features for ultimate performance on smooth and rugged road conditions. So no matter where you drive in Asia, Goodyear has a Wrangler for you.

Built Strong To Last Long Trinuum Tyre Technology gives each Goodyear Wrangler its own unique design. They're all constructed to last long in Asian terrain. In fact, Goodyear Wranglers resist damage from jagged rocks, stones and sharp debris that may leave other tyres useless. You see, most Wranglers feature sturdy steel belts and a wrap-around shoulder design that protect the tread and sidewalls from hazardous cuts and punctures. Other characteristics of Goodyear Wranglers include a continuous center rib, a large uniform footprint, a deep tread, radial construction and additional tread on the outside shoulder. When you add all these features together, you get an entire team of durable Goodyear Wranglers that offer extended wear, long treadlife and strong performance in Asia. That means confidence on the road when riding with the name you can trust - Goodyear with Trinuum Tyre Technology.

Features:

* 3-ply sidewall construction and advanced silica compounds (Excellent resistance to cuts and tears)
* Durawall Puncture Resistance Technology
* Advanced mold shape and tread pattern

Zgodovina sprememb…

Urc ::

Zanimivo, sem mislil da so te gume za po blatu in da so bistveno mehkejše ter se posledično prej obrabijo, če jih furaš večinoma po cesti. Drugače pa, slika ne dela -_-

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Urc ()

krneki0001 ::

 gume

gume





Če MT gume furaš večinoma po asfaltu se kr hitro obrabijo, ampak vseeno zdržijo na mojem avtu ene 2 leti. AT gume pa še mnogo več, samo so pa po blatu dost slabše.

Zgodovina sprememb…

El Barto ::

Hvala k***, da ne vozim takih gum, saj se večino prometa odvija na asfaltiranih cestah in ne v dreku, zato tudi vozim gume za asfalt. ;)

PS
Mogoče pa res poskusim S3 še 5 leto in vidim kaj bo ... verjetno nakup novih ... :P
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

;-) ::

Sedaj imam eskimo s3 na avtu že 3 leta (3zime) pa so čisto trde, pa so skladiščene pravilno namazane in vse z tistim oljem).

Danes sem kupil prednje iste eskimo s3 nove pa so dost mehkejše...mehke so že na otip 10x bolj kot tiste na avtu, tako da ne govorit da če jih dobro skladiščiš so več let vredu. Mogoče eno, dve, tri leta največ.

Lahka pa probamo pa se gremo ustavljat z starimi pa novimi.

El Barto ::

Če jih z oljem mažeš, potem ni čudno, da so gume fuč.
Gume se maže z glicerinom.

Moje so postale nekoliko trše v 4 letu, vendar nič pretresljivega.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

krneki0001 ::

tut z glicerinom ni preveč dobro, jst imam slikonski sprej za gume. Je dost boljši od glicerina, od olja pa sploh.

energetik ::

Kar se tiče letnih gum pozimi, dejansko drži, da so boljše v vseh primerih, razen v snegu in ledu. Test so naredili pri Avtomagazinu, na isti avto so dali nove letne in nove zimske. Tudi pri -10°C so bile letne boljše (seveda na suhi cesti, mokra pri -10 je itak led >:D ) Tudi pri mokri cesti in par ° nad nulo, so letne zmagale. Na snegu so pa seveda totalno odpovedale.
Problem je samo, da v SLO nikoli ne veš, kje in kdaj boš pozimi naletel na sneg in led, zato se splača imeti zimske (če avto nujno rabiš tudi v snegu).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

draciel ::

Kratko vprašanje. Zanima me koliko je minimalno zakonsko predpisana globina profila pri pnevmatikah poleti oz. v nezimskem obdobju :D?

krneki0001 ::

1.6mm
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

energetik ::

Je res, 1.6mm, kar je po mojem mnenju huda bedarija in posmehovanje varnosti.

draciel ::

Hvala za odgovor.

@energetik

Zakaj. A je premalo?

energetik ::

Ja, za mokro cesto premalo. Na suhem nima veze.
Najmanj profila, s katerim se upam normalno peljati po mokri cesti je 4mm, pa še to se bi v nalivu na AC slabo počutil. Če imam manj kot 4mm, jaz menjam, letno ali zimsko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

GrimReaper ::

Zakonski predpis je eno, varnost pa drugo, zato se bolj velja držat pravila 4x4x4, vse 4 gume enake, da niso starejše od 4 let in da imajo vsaj 4mm profila.
Pa tako kot sem napisal, gre tudi po vrsti po pomembnosti, se pravi, starost je bolj pomembna kot globina profila.

Seveda kakšna izjema je lahko, recimo če pred zimo veš da boš prodal avto spomladi ali poleti, in imaš 4 sezone rabljene pnevmatike, se ti preprosto ne splača kupovat novih za nekoga drugega, 5. leto tudi še niso povsem zanič.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

energetik ::

GrimReaper je izjavil:

Zakonski predpis je eno, varnost pa drugo, zato se bolj velja držat pravila 4x4x4, vse 4 gume enake, da niso starejše od 4 let in da imajo vsaj 4mm profila.
Pa tako kot sem napisal, gre tudi po vrsti po pomembnosti, se pravi, starost je bolj pomembna kot globina profila.

Seveda kakšna izjema je lahko, recimo če pred zimo veš da boš prodal avto spomladi ali poleti, in imaš 4 sezone rabljene pnevmatike, se ti preprosto ne splača kupovat novih za nekoga drugega, 5. leto tudi še niso povsem zanič.
Se strinjam in tako tudi počnem.
No, če se pogosto in hitro voziš po mokri AC, je fino imeti čimveč profila, ker aquaplaning je resnična zadeva.

win64 ::

energetik je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

Zakonski predpis je eno, varnost pa drugo, zato se bolj velja držat pravila 4x4x4, vse 4 gume enake, da niso starejše od 4 let in da imajo vsaj 4mm profila.
Pa tako kot sem napisal, gre tudi po vrsti po pomembnosti, se pravi, starost je bolj pomembna kot globina profila.

Seveda kakšna izjema je lahko, recimo če pred zimo veš da boš prodal avto spomladi ali poleti, in imaš 4 sezone rabljene pnevmatike, se ti preprosto ne splača kupovat novih za nekoga drugega, 5. leto tudi še niso povsem zanič.
Se strinjam in tako tudi počnem.
No, če se pogosto in hitro voziš po mokri AC, je fino imeti čimveč profila, ker aquaplaning je resnična zadeva.


Praviloma na AC ni stoječe vode(vsaj ne toliko da bi bil problem z aquaplaningom), do sedaj sem to videl samo enkrat na enem dotičnem odseku(10m dolgem). In stari Getz z zlizanimi zimskimi gumami je situacijo preživel brez pretresov. Pač spustiš gas, rahlo zaviraš pred tako lužo in pelješ naravnost. Nisem pa ponosem, da sem vozil s takimi gumami.

Olórin ::

win64 je izjavil:

energetik je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

Zakonski predpis je eno, varnost pa drugo, zato se bolj velja držat pravila 4x4x4, vse 4 gume enake, da niso starejše od 4 let in da imajo vsaj 4mm profila.
Pa tako kot sem napisal, gre tudi po vrsti po pomembnosti, se pravi, starost je bolj pomembna kot globina profila.

Seveda kakšna izjema je lahko, recimo če pred zimo veš da boš prodal avto spomladi ali poleti, in imaš 4 sezone rabljene pnevmatike, se ti preprosto ne splača kupovat novih za nekoga drugega, 5. leto tudi še niso povsem zanič.
Se strinjam in tako tudi počnem.
No, če se pogosto in hitro voziš po mokri AC, je fino imeti čimveč profila, ker aquaplaning je resnična zadeva.


Praviloma na AC ni stoječe vode(vsaj ne toliko da bi bil problem z aquaplaningom), do sedaj sem to videl samo enkrat na enem dotičnem odseku(10m dolgem). In stari Getz z zlizanimi zimskimi gumami je situacijo preživel brez pretresov. Pač spustiš gas, rahlo zaviraš pred tako lužo in pelješ naravnost. Nisem pa ponosem, da sem vozil s takimi gumami.


Na avtocesti je sploh pomembna globina profila. pri 130 kmh nočem prileteti s slabo gumo na stoječo vodo, ki je na naših avtocestah vedno pravilo ob dežju.

Je pa res da je Getz dokaj stabilen avto, tudi zaradi ozkih gum. Verjetno si zato brez problema "razrezal" vodo namesto da bi avto zaplaval.

krneki0001 je izjavil:

 gume

gume





Če MT gume furaš večinoma po asfaltu se kr hitro obrabijo, ampak vseeno zdržijo na mojem avtu ene 2 leti. AT gume pa še mnogo več, samo so pa po blatu dost slabše.


upam da ljudje niso tako neumni, da bi takšne gume uporabljali na snegu, kjer so 100% neuporabne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

krneki0001 ::

Sicer je to že par let staro in odgovarjaš na poste izpred sedmih let, ampak te gume gredo po snegu odlično, celo po zbitem snegu se brez problema ustaviš, po celem snegu gredo pa bolje od zimskih.
Če trdiš nasprotno pa to dokaži na primeru (ne z nakladanjem, da nimajo lamel). Res je, niso to zimske gume in moraš prilagodit vožnjo temu, malo zmanjšat hitrost in v ovinke ne ravno s polnim gasom priletet, še vedno pa ni treba biti ovira na cesti ali biti počasen.
Vseeno pa ti z veseljem dokažem da se motiš in da so res dobre gume za na terenca. V treh zimskih sezonah s temi gumami na avtu nisem imel ne prometne prometne nesreče ne zdrsa s ceste in tudi nisem bil ovira na cesti, kljub temu, da sem se z avtom vozil povsod po snegu (tudi na vršič pozimi ni bilo nobenega problema, ali pa na planino Menina). Edina slabost je bila ledena cesta, ampak tam pač nobena guma ne drži dobro.

Te gume in sedanje, yokohama geolandar AT/S (all terrain + snow), ker imam ene gume čez celo leto, imajo namreč oznako, da so testirane v najtežjih zimskih pogojih in da so test uspešno prestale.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

perci ::

Sicer niso čist iste gume, so pa zelo podobne. link

krneki0001 ::

Duratrac so eno serijo novejše. wrangler MT/R so bile nadomeščene z wrangler duratrac.

Tukaj imaš pa duratrac na ledu:
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 461 62 63 64 )

Oddelek: Na cesti
3158487667 (18964) Leko
»

Kdaj postane zimska guma neuporabna? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7012927 (10867) perci
»

letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15149347 (39146) theBill
»

gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13724196 (21562) krneki0001
»

Zimske pnevmatik (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6511876 (9702) Phoebus

Več podobnih tem