» »

Kdaj postane zimska guma neuporabna?

Kdaj postane zimska guma neuporabna?

1
2
»

perci ::

Jah, če je avto garažiran, je drugače kot če je skos zunaj na mrazu in na vročini, pod uv žarki itd.

borisk ::

js ne vem kaj delate 6 sezon z eno gumo? Sam jih sicer menjam ko imajo slabe 4mm profila, to je dovolj za kakšne 3 sezone.

jalovec09 ::

To se lahko dogaja k se špara na gumah:

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...

spirit ::

Ja 2 leti pravilno skladiščena gume se prodja kot nova, ne guma ki je bila 2 leti malo na mrazu, malo na manj mrazu, se je nekajkrat ogrela,... z vsem tem guma zgublja lastnosti in ja po 3+letih uporabe ni to več to. Resno gume so najmanjši strošek pri avtomobilu, če se jih menja na 3 leta. razen če date na Cliota 1.2 18 col 240 preseka gumo, potem so pa drage. Če se bo pa našel junak ki bo rekel na moj avto manjše gume kot 225/50 r17 sploh ne grejo (tak sem jaz), imam pa za take enostaven odgovor, si za to vedel ko si kupil avto? ja? otem si ob nakupu vedel kak strošek te čaka. Nisi? kupil si avto, ki verjetno ni bil 500€ in nisi preveril kakšne gume gredo gor, ker te to ali ni zanimalo ker je avto takega ranga da ti tak strošek ne predstavlja ovire v letnem budgetu ali si pa kupil avto, ki presega tvoje finančne zmožnosti.

D3m ::

jalovec09 je izjavil:

To se lahko dogaja k se špara na gumah:

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...


Kje v novicah piše, da so gume krive?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

zlobcek ::

Ja to je bla ena taka češpla, kot je nekdo v tej temi napisal... Da preizkusi gumo tako, da se vozi po parkisišču 50 in zategne volan skrajno desno in se čudi, ker mu avto zdrsne na mokrem. In to je potem slaba guma.

Dvomim, da sem sploh že mel kdaj gume (tudi nove), pri katerih avto v tem primeru ne bi šel naravnost.

Po moje je največji problem to, da je folk zaradi vse elektronike čisto brez občutka za hitrost.
Kot na primer nekdo, ki je v sosednji temi razlagal, da je pribremzal kao s slabimi gumami do sredine križišča. Še s plastičnimi gumami na rolki ne prideš do tja, če pripelješ normalno do križišča. Večina težave je, kot pravjo računalničarji, med volanom in zicem.

Vozi previdno. Najlažje je krivit gume. Če bi bla starost tak problem, potem bi imeli že zdavni zakon, da gume ne smejo biti starejše od 6 let.

shadeX ::

zlobcek je izjavil:

Ja to je bla ena taka češpla, kot je nekdo v tej temi napisal... Da preizkusi gumo tako, da se vozi po parkisišču 50 in zategne volan skrajno desno in se čudi, ker mu avto zdrsne na mokrem. In to je potem slaba guma.

Dvomim, da sem sploh že mel kdaj gume (tudi nove), pri katerih avto v tem primeru ne bi šel naravnost.

Po moje je največji problem to, da je folk zaradi vse elektronike čisto brez občutka za hitrost.
Kot na primer nekdo, ki je v sosednji temi razlagal, da je pribremzal kao s slabimi gumami do sredine križišča. Še s plastičnimi gumami na rolki ne prideš do tja, če pripelješ normalno do križišča. Večina težave je, kot pravjo računalničarji, med volanom in zicem.

Vozi previdno. Najlažje je krivit gume. Če bi bla starost tak problem, potem bi imeli že zdavni zakon, da gume ne smejo biti starejše od 6 let.


Edini si ki je tako pameten, da se je oglasil, ki sploh ne ve kakšen "test" sem speljal na parkirišču. Bravo!

1. Ne veš koliko sem zategnil volan. Kje sem sploh napisal da sem zavil "skrajno desno"?
2. Noben avto z dobrimi gumami ne bi zdrsil v tem primeru
3. Veliko je odvisno tudi kakšno je cestišče (mokro, mokro in oljnato, suho..)


Najlažje je biti pameten. Sam svoj avto poznam in vem kako se mora obnašati. To da narahlo stopiš po gasu z drugo prestavo in začne sprednja kolesa obračat sploh ni (bilo) normalno, ali pa da na praznem parkirišču s potovalno hitrostjo simuliraš ovinek in avto zdrsne še zdaleč ni normalno. Jaz sem za svojo varnost in varnost drugih poskrbel z nakupom novih sprednjih gum. Stalo me je 120€ skupaj z montažo. Kako boš pa poskrbel ti, je pa tvoja stvar. Upam da te sreča pamet, preden ubiješ nekoga tretjega.

Aja. Z novimi gumami avto ni zdrsnil..

jalovec09 ::

D3m je izjavil:

jalovec09 je izjavil:

To se lahko dogaja k se špara na gumah:

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...


Kje v novicah piše, da so gume krive?


Ne krivi so brisalci, človek ne se hecat, guma ima edini stik s cestiščem poleg tega je pomembno tudi stanje podvozja, zavore, roke, končniki, stabiliaztorji, amortizerji.
Lahko je preveč priletelo okol ovinka, a glede na to, da je to noč deževal veš kolk je ura.
Slabe gume veliko prej te obrne, nove gume zvoziš ovinek.

zlobcek je izjavil:


Vozi previdno. Najlažje je krivit gume. Če bi bla starost tak problem, potem bi imeli že zdavni zakon, da gume ne smejo biti starejše od 6 let.


Gume so edini stik s cestiščem !!!!

Zgodovina sprememb…

CoolBits ::

Po cestišču pa tudi gume same krmarijo sam nove morajo bit... ne se hecat s tem.

jalovec09 ::

Folk špara na gumah in tvega da jih obrne, stera s ceste

185/60/14 guma pride 40-45 evrov + montaža 30 evrov.
200 evrov je za marsikoga veliko saj tolk niti za hrano, ne da/mesec. Zakaj bi dajal za nove gume, če so stare 6 let še dobre s 4-5 mm profila....

Stara guma z njo ni nič narobe samo je treba pa res previdno vozit.

spirit ::

jalovec09 je izjavil:

Folk špara na gumah in tvega da jih obrne, stera s ceste

185/60/14 guma pride 40-45 evrov + montaža 30 evrov.
200 evrov je za marsikoga veliko saj tolk niti za hrano, ne da/mesec. Zakaj bi dajal za nove gume, če so stare 6 let še dobre s 4-5 mm profila....

Stara guma z njo ni nič narobe samo je treba pa res previdno vozit.

Če ti je na 3 leta veliko 200€ za gume prodaj avto, ker si ga ne moreš privoščit! koliko te pridno letno servis? registracija? bencin? vse od tega je več kot 200 na leto, tu je pa problem na 3 leta 200 oziroma če sta dva kompleta 400, kar je 133€ na leto, ne se hecat pa se izgovarat na to da je to drago. Drago je ko imaš širše gume ko je ena guma 150-200€ ampak če imaš take gume si verjetno to vedel ob nakupu in veš kaj te čaka ko jih bo treba menjat. Saj nihče od nas ne mara dat denarja za nove gume, nihče ni vesel da jih bo moral kupit, ampak eni vemo da jih je treba in da profil še zdaleč ni vse kar je pomembno.
Imaš stare gume in voziš pevidno? ja saj potem pa imamo ljudi ki ob prvi snežinki (ne metežu ali čem podobnem) vozijo po obvoznici in AC 50, po mestu 30, ker vedo da imajo gume za v smeti, enako je ko rata bolj mraz in malo dežuje. Ne rabiš biti super duper voznik da na obvoznici voziš 100 če je nekaj mm snega na cesti, rabiš pa gume ki to prenesejo in ti omogočajo normalno vožnjo. Tako da tudi s previdno vožnjo ogrožate in ovirate promet.

Ales ::

Folk, tudi 200 € ali 400 € ali n € na leto pravzaprav ni veliko, pa to še ne pomeni, da je treba gume menjat enkrat letno. Niti enkrat na tri leta, če je fizikalno še ok. Ampak če se počutite varneje zaradi tega, pa menjajte, ne.

Gume se menja, ko njihove značilnosti več ne ustrezajo zahtevam. Če je to za nekoga tako na pamet po n letih, namesto po proizvajalčevih navodilih ali vsaj po individualnih testih, pa menjajte ne. Kdo vam brani? >:D

D3m ::

jalovec09 je izjavil:

D3m je izjavil:

jalovec09 je izjavil:

To se lahko dogaja k se špara na gumah:

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...


Kje v novicah piše, da so gume krive?


Ne krivi so brisalci, človek ne se hecat, guma ima edini stik s cestiščem poleg tega je pomembno tudi stanje podvozja, zavore, roke, končniki, stabiliaztorji, amortizerji.
Lahko je preveč priletelo okol ovinka, a glede na to, da je to noč deževal veš kolk je ura.
Slabe gume veliko prej te obrne, nove gume zvoziš ovinek.

zlobcek je izjavil:


Vozi previdno. Najlažje je krivit gume. Če bi bla starost tak problem, potem bi imeli že zdavni zakon, da gume ne smejo biti starejše od 6 let.


Gume so edini stik s cestiščem !!!!


Ti pa si pajac. Kakšen imaš pa stik, ko je na cestišču listje?
|HP EliteBook|R5 6650U|

zlobcek ::

ShadeX ne se razburjat;) Tako sem prebral tvoj post.

Zakaj bajsi mišelinko priporoča menjavo gum, če so stare 10 let, ne glede na profil...

Nekje so izdali ene teste materiala za gume. Bom našel pdf. Tisti zi'doktore pravijo, da se plastičnost gume oz. mehkost zmanjša za 10% v 10 letih, za 50% v 20 letih.
edit - sem našel pdf :PDF Ql, ne?

Se strinjam z Ales- menjaš, ko se ti to zdi pametno. Jest recimo, ko ne bom prišel več v domači breg (zimske). Na srečo enih, ki se tresejo zaradi drugih voznikov je kar strm... In ko bojo znucane po zakonu oz. po roku ki ga je predpisal proizvajalec (letne).

Moje drvarnice čez ovink sploh ne morš tolk hitro pripeljat, da bi zletu s ceste. Pa mam loh take gume ko Mad Max.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zlobcek ()

spirit ::

Ales je izjavil:

Folk, tudi 200 € ali 400 € ali n € na leto pravzaprav ni veliko, pa to še ne pomeni, da je treba gume menjat enkrat letno. Niti enkrat na tri leta, če je fizikalno še ok. Ampak če se počutite varneje zaradi tega, pa menjajte, ne.

Gume se menja, ko njihove značilnosti več ne ustrezajo zahtevam. Če je to za nekoga tako na pamet po n letih, namesto po proizvajalčevih navodilih ali vsaj po individualnih testih, pa menjajte ne. Kdo vam brani? >:D

Že že ampak po 5+ letih guma nima več svojih pravih fizikalnih lastnosti po 10 pa niti pod razno ne. Nekateri to delamo zaradi varnosti sebe in drugih, drugim pa je pa sebe in ostale prav malo mar, saj sami pišete pa potem vozim bolj previdno, kar seveda ni čusto res ker previdno pomeni bolj kot ne bolj počasi, s tem lahko pa postane človek ovira na cesti in kaj ti pomaga bolj previdno (počasi) ko si npr. v BTC, kjer je asfalt totalno v k... in na slabih gumah takoj letiš kot na ledu.

D3m ::

spirit je izjavil:

Ales je izjavil:

Folk, tudi 200 € ali 400 € ali n € na leto pravzaprav ni veliko, pa to še ne pomeni, da je treba gume menjat enkrat letno. Niti enkrat na tri leta, če je fizikalno še ok. Ampak če se počutite varneje zaradi tega, pa menjajte, ne.

Gume se menja, ko njihove značilnosti več ne ustrezajo zahtevam. Če je to za nekoga tako na pamet po n letih, namesto po proizvajalčevih navodilih ali vsaj po individualnih testih, pa menjajte ne. Kdo vam brani? >:D

Že že ampak po 5+ letih guma nima več svojih pravih fizikalnih lastnosti po 10 pa niti pod razno ne. Nekateri to delamo zaradi varnosti sebe in drugih, drugim pa je pa sebe in ostale prav malo mar, saj sami pišete pa potem vozim bolj previdno, kar seveda ni čusto res ker previdno pomeni bolj kot ne bolj počasi, s tem lahko pa postane človek ovira na cesti in kaj ti pomaga bolj previdno (počasi) ko si npr. v BTC, kjer je asfalt totalno v k... in na slabih gumah takoj letiš kot na ledu.


Še nisem videl, da bi kdo zletel. Razen par mladičev, ki prgonijo v krožnega zaradi drifta.
|HP EliteBook|R5 6650U|

spirit ::

saj ne rabi zletet ali se zaletet, dovolj je že da drsi kot bi bil na ledu, četudi se mu rata ustavit tik pred trkom, veš povsod kako drseč je kje asfalt da veš kdaj moraš it namesto 50 30? plus to da si s tem ovira v prometu, in potem se čudimo zakaj se 5 avtov v koloni vozi po voznem pasu na AC 50, prehitevalni je pa že skoraj smučišče ker nihče ne upa prehitet tistega ki bi pri 60 že ne imel kontrole nad vozilom, ker ima seveda še dovolj profila. Velikokrat se že videl ko je kdo speljal zelo počasi pa so gume že cvilile, to bo verjetno ker je dovolj profila in so zalepljene na cesto kajne? če ti pri 10 na uro cvilijo gume je pa resen znak da so za v koš, ampak ne saj je še dovolj profila...

jalovec09 ::

Za po mestu je vsaka guma dobra, ampak tisti k se vozim po mestu, regionalna + še hribi, mal v razmislek in letno delamo 20-25000km.

D3m je izjavil:

jalovec09 je izjavil:

D3m je izjavil:

jalovec09 je izjavil:

To se lahko dogaja k se špara na gumah:

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika...


Kje v novicah piše, da so gume krive?


Ne krivi so brisalci, človek ne se hecat, guma ima edini stik s cestiščem poleg tega je pomembno tudi stanje podvozja, zavore, roke, končniki, stabiliaztorji, amortizerji.
Lahko je preveč priletelo okol ovinka, a glede na to, da je to noč deževal veš kolk je ura.
Slabe gume veliko prej te obrne, nove gume zvoziš ovinek.

zlobcek je izjavil:


Vozi previdno. Najlažje je krivit gume. Če bi bla starost tak problem, potem bi imeli že zdavni zakon, da gume ne smejo biti starejše od 6 let.


Gume so edini stik s cestiščem !!!!


Ti pa si pajac. Kakšen imaš pa stik, ko je na cestišču listje?


Ti pa tud nova ne nuca:P

Zgodovina sprememb…

Cifix63 ::

marvin42 je izjavil:

Cifix63 je izjavil:

vendar pa vem, da ima malokdo toliko sposobnosti opazovanja in zaznavanja, kot ga imam jaz


tudi sposobnost trolanja :)


Kaj je pa to "trolanje?" Je bela ej, prvič to slišim. A si morda Lah?

damjan1980 ::

Moj kolega bi se nam ob takih debatah samo kislo nasmehnil. On namrec porabi 2 kompleta na sezono :)

perci ::

Hamilton pa 2-3 komplete na nedeljo. In?
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 461 62 63 64 )

Oddelek: Na cesti
3158504611 (35908) Leko
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5713258 (10908) matobeli
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28779895 (50677) slemarko
»

Staranje zimskih gum (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5410606 (8721) GrimReaper
»

Zimske gume Vredestein Wintrac (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10316893 (11428) SuperVeloce

Več podobnih tem