Forum » Na cesti » Kdaj postane zimska guma neuporabna?
Kdaj postane zimska guma neuporabna?
damjan1980 ::
Po vasih izkusnjah, po koliko sezonah postane katera znamka neuporabna? Jaz imam najslabse izkusnje s Fuldo. 4. sezona so bile samo za silo dobre, 5. sezono drsalke, smrtno nevarne za moje pojme.
spenstar ::
isto pri meni Miselinke in Continental. Isto velja za letne. Problem je pri mokrem ali snezenem cestiscu.
Lahko recem, da guma zdrzi 3 sezone zelo dobro, potem pa pade pod mejo zanesljivosti.
Lahko recem, da guma zdrzi 3 sezone zelo dobro, potem pa pade pod mejo zanesljivosti.
SPENSTAR--builder
Zgodovina sprememb…
- spremenil: spenstar ()
GrimReaper ::
Pri Conti TS830 4. sezono nisem opazil poslabšanja, če že, recimo da je bila na 80% nove. Zadnji dve leti po snegu brez enega problema, sem pa imel problem 1. in 2. leto, ampak je bil v obeh primerih led, kjer itak dosti ne moreš naredit.
Je pa to zimska guma, ki sem jo vozil najdlje. Prej sem imel Goodyear UltraGrip 7+, ampak sem po dveh zimskih sezonah prodal avto.
Za letos imam pa naročene nove TS850. Držim se pravila 4 leta za zimske in 5 let za letne.
Pa pri zimskih je dobro to da mi ni treba eksperimentirat s firmo, ker je Conti na ADAC testih že od 2006 povsem pri vrhu. Se sploh ne spomnim zakaj sem za Punta kupil Goodyear, pa vem da sem gledal 2008/2009 AMZS testa, mislim da samo zaradi tega, ker mi je bila najbolj poznana firma.
Za letne pa še nimam nekega absolutnega favorita, najbrž tudi Conti, ali pa Michelin, Goodyear in Dunlop že ne toliko, ker so me prejšnje Dunlop popolnoma razočarale.
Je pa to zimska guma, ki sem jo vozil najdlje. Prej sem imel Goodyear UltraGrip 7+, ampak sem po dveh zimskih sezonah prodal avto.
Za letos imam pa naročene nove TS850. Držim se pravila 4 leta za zimske in 5 let za letne.
Pa pri zimskih je dobro to da mi ni treba eksperimentirat s firmo, ker je Conti na ADAC testih že od 2006 povsem pri vrhu. Se sploh ne spomnim zakaj sem za Punta kupil Goodyear, pa vem da sem gledal 2008/2009 AMZS testa, mislim da samo zaradi tega, ker mi je bila najbolj poznana firma.
Za letne pa še nimam nekega absolutnega favorita, najbrž tudi Conti, ali pa Michelin, Goodyear in Dunlop že ne toliko, ker so me prejšnje Dunlop popolnoma razočarale.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
#000000 ::
Takoj po preteku roka ki je predpisan, ali če je vožena na cesti ki ima več kot baje 25 stopinj, ampak drugo (in seveda prvo tudi) je le mit, da se obrne denar.
Dobra guma lahko drži celo 10 let, če ni vožena poleti seveda. ker se takrat res preveč greje, ampak tudi to je baje le mit. (spet)
Dobra guma lahko drži celo 10 let, če ni vožena poleti seveda. ker se takrat res preveč greje, ampak tudi to je baje le mit. (spet)
blink ::
damjan1980 je izjavil:
Po vasih izkusnjah, po koliko sezonah postane katera znamka neuporabna? Jaz imam najslabse izkusnje s Fuldo. 4. sezona so bile samo za silo dobre, 5. sezono drsalke, smrtno nevarne za moje pojme.
Guma je zakonsko uporabna dokler ima dovolj profila.
Moje zimske (Michelin Alpin) so letnik 2004, vožene so bile dve zimski sezoni nato pa sem jih shranil do leta 2014. Sedaj se z njimi vozim že leto in pol v vseh sezonah in so še vedno v redu.
shadeX ::
damjan1980 je izjavil:
Po vasih izkusnjah, po koliko sezonah postane katera znamka neuporabna? Jaz imam najslabse izkusnje s Fuldo. 4. sezona so bile samo za silo dobre, 5. sezono drsalke, smrtno nevarne za moje pojme.
Guma je zakonsko uporabna dokler ima dovolj profila.
Moje zimske (Michelin Alpin) so letnik 2004, vožene so bile dve zimski sezoni nato pa sem jih shranil do leta 2014. Sedaj se z njimi vozim že leto in pol v vseh sezonah in so še vedno v redu.
Upam da se hecaš? :)
A se zavedaš da guma z leti preperi oz. postane trda in ti ne pomaga nič če ima še poln profil?
blink ::
damjan1980 je izjavil:
Po vasih izkusnjah, po koliko sezonah postane katera znamka neuporabna? Jaz imam najslabse izkusnje s Fuldo. 4. sezona so bile samo za silo dobre, 5. sezono drsalke, smrtno nevarne za moje pojme.
Guma je zakonsko uporabna dokler ima dovolj profila.
Moje zimske (Michelin Alpin) so letnik 2004, vožene so bile dve zimski sezoni nato pa sem jih shranil do leta 2014. Sedaj se z njimi vozim že leto in pol v vseh sezonah in so še vedno v redu.
Upam da se hecaš? :)
A se zavedaš da guma z leti preperi oz. postane trda in ti ne pomaga nič če ima še poln profil?
Ja, zavedam se da cel kup ljudi kot papagaji ponavlja tisto kar blebetajo prodajalci/proizvajalci/novinarji. Moje gume so še vedno mehke in se odlično obnesejo.
Miha 333 ::
Mislim, da se dela napaka v tem, da se za orientacijsko oprijemljivost jemlje tista pri novi gumi. Treba je vzeti povprečje, npr. 3 leta stare gume. V primerjavi s tem bo nova nadpovprečno, nenormalno dobra, ampak to je (sicer dobrodošla) anomalija, ki traja prvo sezono ali dve, ko material še niti ni dokončno oblikovan ("cured"). Potem recimo od 3. do 7. sezone je nekje povprečje in to je ciljna oprijemljivost tekom življenjske dobe pnevmatike. Nekje po 8. letu pa občutno otrdi, takrat je iztrošena ne glede na profil.
Ampak guma letnika 2004 je pa le malo prestara. Sam bom sedaj namontiral zimske letnik 2007 in planiram, da bom za prihodnjo zimo potem kupil nove.
Ampak guma letnika 2004 je pa le malo prestara. Sam bom sedaj namontiral zimske letnik 2007 in planiram, da bom za prihodnjo zimo potem kupil nove.
shadeX ::
Ja, zavedam se da cel kup ljudi kot papagaji ponavlja tisto kar blebetajo prodajalci/proizvajalci/novinarji. Moje gume so še vedno mehke in se odlično obnesejo.
Aja? Tako kot moja Good Year iz leta 2011 s 5mm profila. Po mokrem v lažji klanec obračalo sprednja kolesa z drugo prestavo. Tisti trenutek sem zapeljal na večje (prazno) parkirišče, zapeljal 30km/h obrnil volan, avto pa je začel drseti. Tisti dan sem šel na internet in nabavil nove sprednje gume. Sicer za po suhem ni bilo problema.
Za tvojo varnost in varnost drugih ti svetujem da zapelješ na mokro parkirišče in opazuješ kako katastrofalno se bo guma oprijemala cestišča.
blink ::
Ja, zavedam se da cel kup ljudi kot papagaji ponavlja tisto kar blebetajo prodajalci/proizvajalci/novinarji. Moje gume so še vedno mehke in se odlično obnesejo.
Aja? Tako kot moja Good Year iz leta 2011 s 5mm profila. Po mokrem v lažji klanec obračalo sprednja kolesa z drugo prestavo. Tisti trenutek sem zapeljal na večje (prazno) parkirišče, zapeljal 30km/h obrnil volan, avto pa je začel drseti. Tisti dan sem šel na internet in nabavil nove sprednje gume. Sicer za po suhem ni bilo problema.
Za tvojo varnost in varnost drugih ti svetujem da zapelješ na mokro parkirišče in opazuješ kako katastrofalno se bo guma oprijemala cestišča.
Sem vozil že precej gum in vem kako izgleda slaba guma. Zaenkrat ni nobenih problemov, ko pa ne bodo več dobre jih bom pa zamenjal. Simple as that.
shadeX ::
Typo zgoraj. 50Kmh sem zapeljal ko je začel avto drseti.
Sicer še vedno ne verjamem da je tako stara guma dobra. Sicer mogoče je treba upoštevati, da so bile gume primerno shranjene kadar niso bile uporabljene. Mogoče.
Sicer še vedno ne verjamem da je tako stara guma dobra. Sicer mogoče je treba upoštevati, da so bile gume primerno shranjene kadar niso bile uporabljene. Mogoče.
Scorpia ::
damjan1980 je izjavil:
Po vasih izkusnjah, po koliko sezonah postane katera znamka neuporabna? Jaz imam najslabse izkusnje s Fuldo. 4. sezona so bile samo za silo dobre, 5. sezono drsalke, smrtno nevarne za moje pojme.
Guma je zakonsko uporabna dokler ima dovolj profila.
Moje zimske (Michelin Alpin) so letnik 2004, vožene so bile dve zimski sezoni nato pa sem jih shranil do leta 2014. Sedaj se z njimi vozim že leto in pol v vseh sezonah in so še vedno v redu.
Upam da se hecaš? :)
A se zavedaš da guma z leti preperi oz. postane trda in ti ne pomaga nič če ima še poln profil?
Ja, zavedam se da cel kup ljudi kot papagaji ponavlja tisto kar blebetajo prodajalci/proizvajalci/novinarji. Moje gume so še vedno mehke in se odlično obnesejo.
Sicer ne vem kako sklepas ali ves, da je mehka. Ker dvomim, da vozis na robu zmogljivosti gume, da bi lahko ocenil stanje gume. Sicer zdaj je se relativno toplo, ko pa bo pod niclo, bo pa veselje. Sploh v mokrem..
////
Machete ::
Koliko je min profil in kje se ga meri? Tnx
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Klemzz ::
Zimska 4mm, letna 1,5mm. Jst sicr gume menjavam na dve sezoni, imajo še nekaj profila in nekaj še zaslužiš. Ravno sem prodal GY UG7+ s 6mm profila za polovico moje nabavne cene leta 2013.
Heisenberg ::
Sam ne kupim več Goodyear - obup na snegu.
Drugače pa vedno vozim zimske 2 zimi, po drugi zimi jih potem vozim naprej celo leto do naslednje zime ko kupim nove.
Tako se vozim že leta brez problemov.
Drugače pa vedno vozim zimske 2 zimi, po drugi zimi jih potem vozim naprej celo leto do naslednje zime ko kupim nove.
Tako se vozim že leta brez problemov.
RedDrake ::
Sam ne kupim več Goodyear - obup na snegu..
Ne vem no, jaz sem lansko zimo z novimu UG9 lepo prilezel po delno spluženi cesti (odseki mokrega asfalta, odseki plundre in odseki par cm snežne "odeje", ki jo pusti plug) kar 600m višje. Ko je bila noč in smo se vračali s polnim avtom, sem raje nataknil verige, ker pri 18% klancu in napol zmrznjenem snegu se na nobeno gumo ni preveč za zanesti ...
SambaShare ::
Problem Goodyear-k je da se zelo slabo starjo. Prvo leto OK, drugo srednja žalost, tretje in naprej poden.
hobbit ::
Sam ne kupim več Goodyear - obup na snegu.
Imel sem Goodyear UG7+(cca. 3 leta nazaj) in so se v snegu obnesle odlično. Kako pa se obnesejo naslednje generacije pa nevem.
Sedaj imam zimske Contnetal TS-850 in se tudi obnesejo zelo dobro.
Imel sem Goodyear UG7+(cca. 3 leta nazaj) in so se v snegu obnesle odlično. Kako pa se obnesejo naslednje generacije pa nevem.
Sedaj imam zimske Contnetal TS-850 in se tudi obnesejo zelo dobro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hobbit ()
D3m ::
damjan1980 je izjavil:
Po vasih izkusnjah, po koliko sezonah postane katera znamka neuporabna? Jaz imam najslabse izkusnje s Fuldo. 4. sezona so bile samo za silo dobre, 5. sezono drsalke, smrtno nevarne za moje pojme.
Guma je zakonsko uporabna dokler ima dovolj profila.
Moje zimske (Michelin Alpin) so letnik 2004, vožene so bile dve zimski sezoni nato pa sem jih shranil do leta 2014. Sedaj se z njimi vozim že leto in pol v vseh sezonah in so še vedno v redu.
Pravilno skladiščene.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Heisenberg ::
Sam ne kupim več Goodyear - obup na snegu.
Imel sem Goodyear UG7+(cca. 3 leta nazaj) in so se v snegu obnesle odlično. Kako pa se obnesejo naslednje generacije pa nevem.
Sedaj imam zimske Contnetal TS-850 in se tudi obnesejo zelo dobro.
Sam sem kupoval Goodyear ker so bile "kao" zmagovalke testov kar nekaj let...nekje od 2004-2010 (pač navada)
Ko pa sem enkrat probal z enimi kitajskimi po snegu sem videl kak obup je Goodyear!
Potem sem probal še MIšilinke ki so bile tudi svetlobna leta pred goodyear!
Sedaj vozim kitajce in sem zelo zadovoljen za pol cene.
Bellzmet ::
Heisenberg je izjavil:
Sam ne kupim več Goodyear - obup na snegu.
Imel sem Goodyear UG7+(cca. 3 leta nazaj) in so se v snegu obnesle odlično. Kako pa se obnesejo naslednje generacije pa nevem.
Sedaj imam zimske Contnetal TS-850 in se tudi obnesejo zelo dobro.
Sam sem kupoval Goodyear ker so bile "kao" zmagovalke testov kar nekaj let...nekje od 2004-2010 (pač navada)
Ko pa sem enkrat probal z enimi kitajskimi po snegu sem videl kak obup je Goodyear!
Potem sem probal še MIšilinke ki so bile tudi svetlobna leta pred goodyear!
Sedaj vozim kitajce in sem zelo zadovoljen za pol cene.
Sorry samo se bere kot reklama iz Topshop :) In vse to narediš iz naslonjača:)
Pšenični ::
Sem mel good year 7 let, pol bi kmal zletel z ovinka, ker so ble že čist plastične. Pol sem menjal.
Vozim tko normalno, po predpisih, ker sem dal 2x pol plače pred leti.....zaradi prehitre vožnje...
Kitajci bojo čez par let delal zlo dobre gume, ker tisti testi, ki jih delajo Nemci, no, sej veste kako je z švabeki, tisti njihovi testi so kr neki.
Da ne govorimo o porabi goriva, ki je itak 20% večja od tovarniško ugotovljene. Moja alfa ma 1270 kg, 156 dti , astra pa nekej čez 1500. Normalno, če šparajo na materijalu, da poraba ne gre dol.
Vozim tko normalno, po predpisih, ker sem dal 2x pol plače pred leti.....zaradi prehitre vožnje...
Kitajci bojo čez par let delal zlo dobre gume, ker tisti testi, ki jih delajo Nemci, no, sej veste kako je z švabeki, tisti njihovi testi so kr neki.
Da ne govorimo o porabi goriva, ki je itak 20% večja od tovarniško ugotovljene. Moja alfa ma 1270 kg, 156 dti , astra pa nekej čez 1500. Normalno, če šparajo na materijalu, da poraba ne gre dol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pšenični ()
Miha 333 ::
Zimska 4mm, letna 1,5mm. Jst sicr gume menjavam na dve sezoni, imajo še nekaj profila in nekaj še zaslužiš. Ravno sem prodal GY UG7+ s 6mm profila za polovico moje nabavne cene leta 2013.
Po predpisih 3 mm zimska (pri nas, ponekod v tujini pa 4 mm) ter 1,6 mm letna. S tem da tudi pri letni pod 3 mm zelo naraste nevarnost splavanja.
Cifix63 ::
Kaj pravite na tole. Imam še zimske gume Uniroyal stare natanko 16 let (šestnajst let).
Globina profila (koliko ga je) je tu popolnoma nepomembna, izpostavil sem le atribut starost.
Bi jih vi še uporabljali?
p.s. Ne mi prosim o strukturi, dinamiki in nasploh ostalih fizikalnih lastnostih okrog gum - vse to poznam sam.
Globina profila (koliko ga je) je tu popolnoma nepomembna, izpostavil sem le atribut starost.
Bi jih vi še uporabljali?
p.s. Ne mi prosim o strukturi, dinamiki in nasploh ostalih fizikalnih lastnostih okrog gum - vse to poznam sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cifix63 ()
Miha 333 ::
Zame je skrajna meja 10 let. Po tem času je že nevarno, da ti jo pri veliki hitrosti raznese, ker se znotraj razsloji.
Pithlit ::
p.s. Ne mi prosim o strukturi, dinamiki in nasploh ostalih fizikalnih lastnostih okrog gum - vse to poznam sam.
Mene bi blo strah.
So me pa nekateri komentarji navdihnili da bi prodala svoj komplet 4-ih letnih gum na alu feltnah... so sicer stare ~10 let, vožene eno (pa še to ne celo) sezono, shranjene na suhem in temnem. Bi, glede na komentarje, rekla da 100€ ni pretiravanje za vse skupaj.
Life is as complicated as we make it...
Miha 333 ::
Z mejo 10 let soglašajo tudi proizvajalci pnevmatik:
Both Bridgestone Americas Inc. and Michelin North America Inc. say that after five years, tires should be inspected. All three companies recommend replacing tires 10 years after the date of manufacture, not six.
Yokohama recommends the replacement and disposal of all passenger and light truck tires whose DOT production date is 10 or more years old.”
energetik ::
Brez veze kakršnekoli časovne omejitve, izkušnje in priporočila.
Vsako leto se naredi test zaviranja na mokrem in veš kje si s tvojim avtom in tvojim kompletom gum.
Koliko % slabša od nove mora biti za zamenjavo, si mora pa vsak sam postavit. Bi rekel da pri ~20% daljši zavorni poti je že precej zrelo za menjavo.
Vsako leto se naredi test zaviranja na mokrem in veš kje si s tvojim avtom in tvojim kompletom gum.
Koliko % slabša od nove mora biti za zamenjavo, si mora pa vsak sam postavit. Bi rekel da pri ~20% daljši zavorni poti je že precej zrelo za menjavo.
hobbit ::
Kaj pravite na tole. Imam še zimske gume Uniroyal stare natanko 16 let (šestnajst let).
Še za 1.maj ne vem če bodo primerne :D
Še za 1.maj ne vem če bodo primerne :D
Machete ::
Na zajebavajte se z gumami. Če mi je vseeno za vas, zaradi vaših odločitev, mi ni za moje bližnje in zame.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
spirit ::
Joj kaj berem, potem se pa eni čudijo kaj se dogaja, madona če vam je škoda dat za gume prodajte avto, imam zimske in letne gume, pa oboje menjam an 3 sezone ne glede na profil, letne sicer v tem času navadno tudi zgonim. Se vedno kar za glavo primem ko slišim koga ki veselo škripa z gumami pri 10 na uro, ker ne ve da ima na avtomobilu že plastiko in ne gumo. Treba se je zresnit, na gumah in bremzah se ne špara, ali vam je res vseeno za vas in vse okoli vas?
jalovec09 ::
3 sezone potem v smeti.
Če pa se vozi celo leto z zimskim so uporabne samo do naslednje zime, ker postanejo tekom poletja trde. Zato je boljš imet letne, če se ne živi v hribih in na tist zimski dan uporabit bus.
Točno, moje so letele dol takoj, ko je avto ob močnem zaviranju na mokrem parkirišču šel ko raketa.
Če pa se vozi celo leto z zimskim so uporabne samo do naslednje zime, ker postanejo tekom poletja trde. Zato je boljš imet letne, če se ne živi v hribih in na tist zimski dan uporabit bus.
Vsako leto se naredi test zaviranja na mokrem in veš kje si s tvojim avtom in tvojim kompletom gum.
Točno, moje so letele dol takoj, ko je avto ob močnem zaviranju na mokrem parkirišču šel ko raketa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jalovec09 ()
zlobcek ::
Zakonsko so uporabne do znucanega profila. Če je malo kilometrov pa takrat, ko si že res rečeš, zdej bi blo pa dobro menjat.
Jest mam na enem neke fulda zimsko čez celo leto 4 sezone, 60k km - guma 165/R14 C, avto ma 80 konj. Če letos ni posebej sneženo bo še za letos oz. do naslednje zime. Mogoče obrnem zadnje na sprednje;) - profila sigurno več kot pol.
Drugi 7 sezon oba kompleta, 80k z obema skupaj. 225/R17 in R18, veliko konj. Bo treba počas verjetno menjat. Drugače pa že tolk trde, da se skoraj ne nucajo več. Za zmer torej. Profila malo nad zakonsko mejo.
Mat ma en komplet pomoje odkar ma avto - 10 let. Sava zimske non stop. Dokler pride u breg do bajte pozimi in dela 10km na dan se je ne da prepričat u menjavo;) Profila ene toliko, kot na novi...
Uglavnem sam brez panike. Menjaš ko pride cajt za to.
Jest mam na enem neke fulda zimsko čez celo leto 4 sezone, 60k km - guma 165/R14 C, avto ma 80 konj. Če letos ni posebej sneženo bo še za letos oz. do naslednje zime. Mogoče obrnem zadnje na sprednje;) - profila sigurno več kot pol.
Drugi 7 sezon oba kompleta, 80k z obema skupaj. 225/R17 in R18, veliko konj. Bo treba počas verjetno menjat. Drugače pa že tolk trde, da se skoraj ne nucajo več. Za zmer torej. Profila malo nad zakonsko mejo.
Mat ma en komplet pomoje odkar ma avto - 10 let. Sava zimske non stop. Dokler pride u breg do bajte pozimi in dela 10km na dan se je ne da prepričat u menjavo;) Profila ene toliko, kot na novi...
Uglavnem sam brez panike. Menjaš ko pride cajt za to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zlobcek ()
Blazz ::
damjan1980 je izjavil:
Po vasih izkusnjah, po koliko sezonah postane katera znamka neuporabna? Jaz imam najslabse izkusnje s Fuldo. 4. sezona so bile samo za silo dobre, 5. sezono drsalke, smrtno nevarne za moje pojme.
Guma je zakonsko uporabna dokler ima dovolj profila.
Moje zimske (Michelin Alpin) so letnik 2004, vožene so bile dve zimski sezoni nato pa sem jih shranil do leta 2014. Sedaj se z njimi vozim že leto in pol v vseh sezonah in so še vedno v redu.
Upam da se hecaš? :)
A se zavedaš da guma z leti preperi oz. postane trda in ti ne pomaga nič če ima še poln profil?
Ja, zavedam se da cel kup ljudi kot papagaji ponavlja tisto kar blebetajo prodajalci/proizvajalci/novinarji. Moje gume so še vedno mehke in se odlično obnesejo.
kaj ko bi si ti kak test ogledal? ne rabiš papagaja, eksperiment je dovolj dober dokaz.
blink ::
damjan1980 je izjavil:
Po vasih izkusnjah, po koliko sezonah postane katera znamka neuporabna? Jaz imam najslabse izkusnje s Fuldo. 4. sezona so bile samo za silo dobre, 5. sezono drsalke, smrtno nevarne za moje pojme.
Guma je zakonsko uporabna dokler ima dovolj profila.
Moje zimske (Michelin Alpin) so letnik 2004, vožene so bile dve zimski sezoni nato pa sem jih shranil do leta 2014. Sedaj se z njimi vozim že leto in pol v vseh sezonah in so še vedno v redu.
Pravilno skladiščene.
Tako je. Gole gume brez platišča, obvezno v temi in prostoru s konstantno temperaturo in vlago.
damjan1980 je izjavil:
Po vasih izkusnjah, po koliko sezonah postane katera znamka neuporabna? Jaz imam najslabse izkusnje s Fuldo. 4. sezona so bile samo za silo dobre, 5. sezono drsalke, smrtno nevarne za moje pojme.
Guma je zakonsko uporabna dokler ima dovolj profila.
Moje zimske (Michelin Alpin) so letnik 2004, vožene so bile dve zimski sezoni nato pa sem jih shranil do leta 2014. Sedaj se z njimi vozim že leto in pol v vseh sezonah in so še vedno v redu.
Upam da se hecaš? :)
A se zavedaš da guma z leti preperi oz. postane trda in ti ne pomaga nič če ima še poln profil?
Ja, zavedam se da cel kup ljudi kot papagaji ponavlja tisto kar blebetajo prodajalci/proizvajalci/novinarji. Moje gume so še vedno mehke in se odlično obnesejo.
kaj ko bi si ti kak test ogledal? ne rabiš papagaja, eksperiment je dovolj dober dokaz.
Eksperiment delam vsak dan. To kar ti govoriš je kot da bi rekel, da mora vsak umreti pri 80 letu ker je tam povprečje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blink ()
Cifix63 ::
Ja res je. Velika večina ljudi je deformiranih že tako daleč, da le še ponavljajo in delajo to kar objavijo mediji, razne "neodvisne institucije" in tako naprej.
Vem, da je 16 let za gumo mnogo pa čeprav imajo te moje še 6 mm profila (8 mm ga ima vsaka nova, pa morda niti tega papagaji ne vedo (neoliberalizem jih ljubi)) in vem, da s tem ni heca vendar pa vem, da ima malokdo toliko sposobnosti opazovanja in zaznavanja, kot ga imam jaz, zato le sem izpostavil svoje gume. Imel vmes Savine, prvo leto je šlo nato sem jih vrgel dol in dal te svoje zelo stare Uniroyal-ke nazaj gor. Savine niso vredne niti 1 EUR, le prvo sezono. Treba je pa paziti v zavojih sicer pa ni težav, ko to obvladaš si zmagal.
Na naših cestah ne obstaja visoka hitrost, kot je nekdo omenil. Glede na njihovo stanje je še najvišja možna hitrost na njih 70 kmh (razen na AC) pa še to le na nekaterih odsekih sicer pa bi na vseh lokalnih po vsej vukojebini znižal hitrost na največ 60 kmh.
Folk. Mi pač ne znamo narediti ničesar. Ne gum, ne glasbe, ne cest, ničesar. *Ajde ća.
p.s. Morda pa nam je za nas že res prav vseeno, kot je nekdo nad mano omenil...kaj pa veš, tako daleč smo pač prišli v naši povsem metastazirani družbi.
Vem, da je 16 let za gumo mnogo pa čeprav imajo te moje še 6 mm profila (8 mm ga ima vsaka nova, pa morda niti tega papagaji ne vedo (neoliberalizem jih ljubi)) in vem, da s tem ni heca vendar pa vem, da ima malokdo toliko sposobnosti opazovanja in zaznavanja, kot ga imam jaz, zato le sem izpostavil svoje gume. Imel vmes Savine, prvo leto je šlo nato sem jih vrgel dol in dal te svoje zelo stare Uniroyal-ke nazaj gor. Savine niso vredne niti 1 EUR, le prvo sezono. Treba je pa paziti v zavojih sicer pa ni težav, ko to obvladaš si zmagal.
Na naših cestah ne obstaja visoka hitrost, kot je nekdo omenil. Glede na njihovo stanje je še najvišja možna hitrost na njih 70 kmh (razen na AC) pa še to le na nekaterih odsekih sicer pa bi na vseh lokalnih po vsej vukojebini znižal hitrost na največ 60 kmh.
Folk. Mi pač ne znamo narediti ničesar. Ne gum, ne glasbe, ne cest, ničesar. *Ajde ća.
p.s. Morda pa nam je za nas že res prav vseeno, kot je nekdo nad mano omenil...kaj pa veš, tako daleč smo pač prišli v naši povsem metastazirani družbi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cifix63 ()
spirit ::
Sej za vožnjo so res vredu, ap v hrib pridejo, kaj pa ko se bo treba ustavit, ko bo vsakega dodatnega pol metra nekaj pomenilo? takrat bodo tudi vredu? ko bo zavorna pot namesto 10m in nič, 12m in upam da samo kandelaber, robnik,...? Kolega je imel točno tako ''srečo'' 5 let stare mislim da bridgesone, letne gume vožene samo poelti, opmizmi skladiščene... profila kot da so en dan prej prišle iz tovarne pa smo šli na rakitno na en sončen jesenski dan, en del ceste je bil v senci, malo vlažen, pe je šel avto v maloro. Ja boste erkli je tiščal in norel, dejstvo je de sem vozil za njim z identičnim avtom pa bi tisti ovinek brez težav speljal, sem imel pa nove gume in to ožje. Tako da ja Starost gume ima velik vlpiv in tisti ki mislite da saj je dovolj profila ipd. s staro gumo si nevaren sebi in drugim. kot rečeno če nimaš tistih nekaj € za 2 kompelta gum na 3-4 leta prodaj avto, ker si ga ne moreš privoščit. Eni pač ne šparamo na gumah in bremzah, na Cliotu 1 generacije sem imel sava eskimo, potem pa na vseh ostalih Fuldo, GY, vedno tiste ki so bile med najboljšimi po testih, razočaran sem bil edino nad Michelin Alpine, tako da Michelina ne kupim več.
marvin42 ::
vendar pa vem, da ima malokdo toliko sposobnosti opazovanja in zaznavanja, kot ga imam jaz
tudi sposobnost trolanja :)
Mostly Harmless
spenstar ::
jebenti vam, zdaj saj vem, kako folk spara na gumah in misli da se bodo ustavili. In potem ko jest s super duper gumam pravocasno zaustavim, dobim od zadaj golfa z zlizanimi ki drsi kot po ledu direkt vame.
SPENSTAR--builder
Blazz ::
damjan1980 je izjavil:
Po vasih izkusnjah, po koliko sezonah postane katera znamka neuporabna? Jaz imam najslabse izkusnje s Fuldo. 4. sezona so bile samo za silo dobre, 5. sezono drsalke, smrtno nevarne za moje pojme.
Guma je zakonsko uporabna dokler ima dovolj profila.
Moje zimske (Michelin Alpin) so letnik 2004, vožene so bile dve zimski sezoni nato pa sem jih shranil do leta 2014. Sedaj se z njimi vozim že leto in pol v vseh sezonah in so še vedno v redu.
Pravilno skladiščene.
Tako je. Gole gume brez platišča, obvezno v temi in prostoru s konstantno temperaturo in vlago.
damjan1980 je izjavil:
Po vasih izkusnjah, po koliko sezonah postane katera znamka neuporabna? Jaz imam najslabse izkusnje s Fuldo. 4. sezona so bile samo za silo dobre, 5. sezono drsalke, smrtno nevarne za moje pojme.
Guma je zakonsko uporabna dokler ima dovolj profila.
Moje zimske (Michelin Alpin) so letnik 2004, vožene so bile dve zimski sezoni nato pa sem jih shranil do leta 2014. Sedaj se z njimi vozim že leto in pol v vseh sezonah in so še vedno v redu.
Upam da se hecaš? :)
A se zavedaš da guma z leti preperi oz. postane trda in ti ne pomaga nič če ima še poln profil?
Ja, zavedam se da cel kup ljudi kot papagaji ponavlja tisto kar blebetajo prodajalci/proizvajalci/novinarji. Moje gume so še vedno mehke in se odlično obnesejo.
kaj ko bi si ti kak test ogledal? ne rabiš papagaja, eksperiment je dovolj dober dokaz.
Eksperiment delam vsak dan. To kar ti govoriš je kot da bi rekel, da mora vsak umreti pri 80 letu ker je tam povprečje.
res si car, delaš eksperimente z ostalimi udeleženci v prometu...
spenstar ::
A to se ti je zgodilo? Ali imaš samo to željo?
Zgodilo! Stare gume naravnost in po suhem gredo, ko je treba manevrirat ali se zaustavit na mokrem asfaltu, takrat je pa problem. Se Brane Kuzmic je rekel, 2 najvec 3 leta je guma dobra.
SPENSTAR--builder
matobeli ::
D3m:
Kar imej varnostno razdaljo na naših avtocestah, takrat ko so nevarni "časi" si vesel za 30m. (v to razdaljo gresta lahko pa vsaj še 2 ljubljanska audija), če nočeš resno ovirat prometa, ali pa vsaj v istem dnevu kam priti, si obsojen na (pre)kratko varnostno.
Dejte vsi ki furate 3l+ stare gume ali pa zimske vožene poleti vsaj testirat kako vam primejo. 100km/h-0km/h, na suhem, mokrem. Sej ne zaradi mene, se bom že umaknil, šlepar težje
Kar imej varnostno razdaljo na naših avtocestah, takrat ko so nevarni "časi" si vesel za 30m. (v to razdaljo gresta lahko pa vsaj še 2 ljubljanska audija), če nočeš resno ovirat prometa, ali pa vsaj v istem dnevu kam priti, si obsojen na (pre)kratko varnostno.
Dejte vsi ki furate 3l+ stare gume ali pa zimske vožene poleti vsaj testirat kako vam primejo. 100km/h-0km/h, na suhem, mokrem. Sej ne zaradi mene, se bom že umaknil, šlepar težje
Ales ::
sandmodnigga je izjavil:
Še jebeni kondomi imajo rok trajanja, zakaj jih ne bi imele tudi gume?
Saj jo imajo, samo da folk včasih bolj verjame rekla kazala kot pa proizvajalcem.
Poleg tega pa na en komplet gum vplivajo drugačni zunanji dejavniki, kot na drug, tako da je to do določene mere potrebno upoštevati. Jaz mislim, da proizvajalci to upoštevajo in ne govorijo kr tja v en dan, ampak nekaterim je to brez veze govoriti.
D3m:
Kar imej varnostno razdaljo na naših avtocestah, takrat ko so nevarni "časi" si vesel za 30m. (v to razdaljo gresta lahko pa vsaj še 2 ljubljanska audija), če nočeš resno ovirat prometa, ali pa vsaj v istem dnevu kam priti, si obsojen na (pre)kratko varnostno.
Dejte vsi ki furate 3l+ stare gume ali pa zimske vožene poleti vsaj testirat kako vam primejo. 100km/h-0km/h, na suhem, mokrem. Sej ne zaradi mene, se bom že umaknil, šlepar težje
Na žalost se moram z vsem povedanim v prvem odstavku strinjat. In tudi testiranje starih gum ne bi bila slaba stvar, ampak individualni testi so samo za eno stopnjo nad rekla kazala. Za kaj več bi bilo treba kaj statistično značilnega izpeljat.
matobeli ::
Ma sej testiranje starih gum je samo za lastnika uporabno. Tolko da ve da ni normalno imet 100m zavorne poti.
Miha 333 ::
Priznam, da guma z leti izgublja oprijem. Ampak lepo vas prosim, 3 leta stare gume, da so zanič? Malo pretiravate. Do 2 leti stara se lahko prodaja kot nova! Planirana uporabna življenjska doba je pa sigurno več kot 1 leto. Bi rekel, da do 5 let je guma povsem normalno uporabna. Če ni, je po domače povedano škart roba.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 4 … 63 64 65 66 )Oddelek: Na cesti | 552981 (8036) | Ghost7 |
» | Gume 2019 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13882 (11532) | matobeli |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 83136 (53918) | slemarko |
» | Staranje zimskih gum (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11208 (9323) | GrimReaper |
» | Zimske gume Vredestein Wintrac (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 17572 (12107) | SuperVeloce |