» »

Diesel ali bencinar

Diesel ali bencinar

««
9 / 13
»»

Invictus ::

Pametno. Vzameš najboljše, in narediš še boljše. Kaj je narobe s tem ?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

-valvoline- ::

Baje SDS pripravlja zakon ki bo omogočal da z eno registracijo se lahk pele več avtov.Torej avstrijski sistem.Registracijo plačaš za najmočnejšega,za ostale pa samo tehnični. Če je to res kapo dol. Al ma kdo kšen info več iz prve roke?

;-) ::

Če bo pa to pa jih res pozdravim, da mam ponavadi samo 1 avto me samo registracija omejuje.

-valvoline- ::

Jaz bi mel vsaj 3 avta če bi tega res uvedl. V vsakem primeru dobr za državo in za ljudstvo,WIn-win situacija. Pa verjamem da vsak k ma placa za parkirat si bo še kšnega avta privoščil.

black ice ::

-valvoline- je izjavil:

Pa verjamem da vsak k ma placa za parkirat si bo še kšnega avta privoščil.

Definitivno. Samo ne verjamem, da bodo to res uvedli.

para! ::

Določeni dobavitelji, ki delajo za nemško avtoindustrijo, ne morejo z enakim nivojem kakovosti proizvodnje in materialov delati tudi za francoske proizvajalce, ker le-ti niso pripravljeni plačati enakega nivoja kakovosti kot Nemci. Tisti, ki proizvaja za avtoindustrijo mu je to jasno (tudi nekaj slovenskih podjetij je vmes). Za Italijane nimam informacij (razen za lamborghini, ki je nemški).

Dokler avtomobile menjamo nekje na 5 let pa to naj ne bi prišlo do izraza.
Death before dishonor!

;-) ::

Bluzite.

Pri avtomobilskih delih je toliko nekih delov in sklopov da se je brezveze pogovarjat kje in kaj je kje izdelano, veliko delov se izdeluje tudi v Sloveniji, pa če bi vi vedeli naprimer da se roke za audije in bmw-je delajo v Sloveniji bi sigurno kupli Renaulta ker so tiste izdelane v Nemčiji. Bullshit, ki ni odvisen kje je kaj izdelano, važno je kako je bilo zasnovano in skupaj dano-tu se japonci dvignejo nad vse.

para! ::

Eh, js sm samo napisal kako je. Ni pa iz tega za vlečt nekih globokih zaključkov o superiornosti, edino o tem zakaj so recimo Nemci praviloma dražji od Francozov. Ker pa je očitno, da tud francoski avti enostavno delajo, bi lahko rekli, da se Nemci preseravajo in zato lahko Francozi ponudijo nižjo ceno. Nekako sem vedno dvomil, da je cenovna razlika med Renault in Audi takšna samo zaradi nekega prestiža?

Lokacija izdelave pa nima veze s kvaliteto, ker se zgolj sledi standardom in zahtevam proizvajalca.

Edit: dobavitelji za VAG, BMW se potem širijo k Toyoti, čeprav bi se lažje k Francozom.

lp
Death before dishonor!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: para! ()

;-) ::

Pa ti si že kdaj sedel v novem recimo Meganu ali pa A3 ?

Razlika v materialih je očitna. Imamo Modusa doma novega, večina strih avtov 10 let + ki sem jih imel je bila boljše izdelave.

Pa saj bi še lahko par strani o modusu napisal kritike pa se mi neda...ga ne menjam za mojo 9 let staro garo pa če mi 5k doplačajo. Sploh če ga nebi smel prodat naprej, tega nebi vozil pa če je bicikel druga varianta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

-valvoline- ::

Japonci tudi niso več tisto kar so včasih bili. Serijskih tovarniških napak na avtov kok češ,dizajn vedno slabši(z izjemo honde),vse se proizvaja na kitajskem....

krneki0001 ::

PNG je izjavil:

Nemci so vodilni v novih tehnologijah, ostali samo capljajo zadaj (ne, resno, to bi lahko bilo vsakomur jasno, ker to je pa res javni podatek).


Na našo srečo tole ne drži. Največ novitet uvedejo francozi (PSA, u bistvu bolj citroenov del razvoja). Te novitete pa potem nemci popravijo (tako kot so nekoč delali japonci - vzamejo primerek in ga izboljšajo, pa potem vstavijo v svoj avto). Niso nemci vodilni, oni samo popravijo tisto, kar PSA ven da v večini primerov. Nekaj so pa po italjanih prevzeli, ki tudi dajo več novitet ven kot nemci.

Pa tudi tako niso vodilni, ker če je kdo vodilni na tem področju, so to japonci. Slovenceljni pač posegajo po pregovorno "odličnih" nemških avtomobilih, ki pa so daleč od tega da bi bili nepokvarljivi in dobri. So samo približek tistega, kar so nekoč delali nemci. Kvaliteta materialov se slabša iz leta v leto, pritiski zaradi turbin pa so vedno večji in materiali odpovedujejo na veliko tako v turbo dizelskih kot v turbo bencinskih avtomobilih.

Samo za primer, včasih je bila recimo mašina v R5 GT turbo iz jekla in ojačana, pa je imela samo 1 bar pritiska turbina, danes pa imajo turbine več pritiska in so motorji aluminijasti, ki zdržijo mnogo manj.

Pa kar se tiče vzdržljivosti, mislim da so pri subaruju daleč pred vsemi. Seveda na račun tega, da dajo nov model ven na par let in ne na pol leta kot ostali. Pa da se držijo tega, da popravljajo in izboljšujejo na novejših modelih samo tisto, kar crkuje.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

;-) ::

-valvoline- je izjavil:

Japonci tudi niso več tisto kar so včasih bili. Serijskih tovarniških napak na avtov kok češ,dizajn vedno slabši(z izjemo honde),vse se proizvaja na kitajskem....


Link ? O serijskih napakah prosim, dizajn je subjektnivna stvar, link o kitajskem prosim ?

T-h-o-r ::

-valvoline- je izjavil:

Japonci tudi niso več tisto kar so včasih bili. Serijskih tovarniških napak na avtov kok češ,dizajn vedno slabši(z izjemo honde),vse se proizvaja na kitajskem....

predvsem toyota, ki se večinoma več ne dela na japonskem


honde, mazde, subaruji, ti so pa še vedno vsi made in japan ;)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

krneki0001 ::

valvoline, če se že gremo kje proizvajajo dele za avtomobile, je to v večini primerov kitajska. Ampak večinoma za nemške avtomobile, ker japonci vedo kam to pelje in raje sami delajo, z izjemo toyote, ki pa je prevelika in so dali del industrije na kitajsko. S tem ko doma ohranijo tovarne, obdržijo delovna mesta in razvoj, pa znanje. Na kitajsko dajo delat pa dele, za katere ne rabiš nekega znanja, proizvodnja zato pa potem rata cenejša. Toyota pa recimo ogromno delov proizvaja tudi na poljskem, pa tudi ti niso ne vem kakšne kvalitete. Je vse bolj v k...
Niso japonci tok neumni kot evropa, ki čisto vse seli na kitajsko, tukaj ostajajo pa samo zamisli in trgovina (od katere kmalu ne bomo mogli več živeti).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Ja lol no, kaj pa NI izdelano na kitajskem? Pejt v katerokoli tehnično trgovino in poglej na etiketo izdelka. China, Taiwan, Indonesia, Malaysia, Thailand, to so stalnice pri praktično vseh tehničnih in elektronskih zadevah. Res ne vem zakaj se sploh čudite.

Kar pa se tiče recallov Toyote, ko si eden izmed največjih proizvajalcev avtomobilov na svetu se take stvari lahko zgodijo. Zakaj folk tolk kaže s prstom na Toyoto je samo nesreča, da so se recalli zgodili tolk skupaj in je bil cel boom iz strani folka. Statistično gledano pa ima Toyota enega najboljših track recordov nasploh.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

T-h-o-r ::

ampak zadnjih par let so njihovi avti drekec
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

-valvoline- ::

Kitajski del VWja mislim da je posebn,nima nič skupnega z evropskim,deli in karoserije se izdelujejo izključno za kitajski trg,tudi avti niso tako opremljeni kot za evropski trg.Kok vem velika večina agregatov-motorjev se še vedno izdeluje v EU(dizel motorji 100%) in se potle sestavljeni in testirani transportirajo na kitajskem za vgradnjo.

Zgodovina sprememb…

T-h-o-r ::

Ja lol no, kaj pa NI izdelano na kitajskem


twingo, wind, clio


:D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

RejZoR ::

Govoril sem za komponente...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

-valvoline- ::

To da je nekaj izdelano na kitajskem še ne pomeni da ni v redu. Standardizacija velja povsod,sploh pa za multinacionalke. Pr nas npr v Uniorju izdelujejo kinetičnih zglobov za razne avtomobilske znamke in so med najbolj kakovostnimi v Eu.

Zgodovina sprememb…

T-h-o-r ::

ja, ponavadi pomeni, da je stvar zanič



razna orodja, vrtaliniki in druge podobne stvari so enostavno drek klump, za katerega je škoda še tistih 10 € dati
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

-valvoline- ::

T-h-o-r je izjavil:

ja, ponavadi pomeni, da je stvar zanič



razna orodja, vrtaliniki in druge podobne stvari so enostavno drek klump, za katerega je škoda še tistih 10 € dati

To velja za raznorazni noname šrot. Izdelki priznanih znamk narejenih na kitajskem niso nič slabši.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

No ja, moraš tud razumet o katerem izdelku govoriš. Je vsekakor razlika med Unior orodjem narejenim na kitajskem in nekem no name orodju isto narejenem na kitajskem. Prvi ima svoj nadzor kakovosti, drugi je zgolj mass produced crap.
Ni pa nujno slabo. Pred precej časa sem za ne vem, 1,5 al 2 evra kupil set majnih izvijačev za fino delo okoli računalnikov, neka čist no name firma. In mi še danes lepo služijo. Spet drugič sem moral odpret mobitel in sem od te iste no name firme za isto smešno ceno vzel set torx izvijačev. Za tiste 1x odpirat telefon ne bom šel kupovat Uniorja za 10x več. Pa tud sicer mi je ta set ostal če ga bom še kdaj rabil. Je tud odvisno od situacije, ni nujno da je kitajska roba nujno drek. Se pa verjetno ne bi zanašal na take izdelke, če bi bil moj posel odvisen od njih.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

dzinks63 ::

Za amaterje kateri to orodje rabijo parkrat na leto , le teh je 90%+ je to orodje ok, pač zdrži tistih nekaj let, potem gre v kanto in se kupi drugega za zopet par €. Za profije je pa na trgu prav tako dovolj konkurence in imajo na izbiro vsega dovolj.

Za avtomobile je vse skupaj pomebno predvsem kakšne standarde kvalite materiala in toleranc predpiše tovarna oziroma proizvajalec in je čisto vseeno ali komponento izdela kitajec, brazilec, italjan, francoz , nemec ali kdorkoli drug na zemlji. To mora kontrolirati vhodna kontrola podjetja. In če so ti standardi nizko postavljeni, potem res ni za pričakovati končno sestavljenega avtomobila dobre kvalitete.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

Kitajski del VWja mislim da je posebn,nima nič skupnega z evropskim,deli in karoserije se izdelujejo izključno za kitajski trg,tudi avti niso tako opremljeni kot za evropski trg.Kok vem velika večina agregatov-motorjev se še vedno izdeluje v EU(dizel motorji 100%) in se potle sestavljeni in testirani transportirajo na kitajskem za vgradnjo.



Ne nabijaj. Alternatorji, štarterji, deli karoserije, deli motorje (vodna pumpa) za celotno low cost VAG grupo(seat, škoda in VW) so delani na kitajskem. Recimo vodna pumpa za BMW in AUDI pa se proizvaja v ljubljani (bivša livarna litostroja). Vsi deli iz magnezija na audijih in BMW-jih (deli volana, deli nosilcev in podobno) so izdelani v isti fabriki (bivši litostroj), medtem ko so nosilci motorja za škodo izdelani na kitajskem in na offroad testu yetija je po samo osmih vožnjah čez gugalnico odletel nosilec motorja. Po zamenjavi aftermarket nosilca (iz litostroja) je bil po štiridnevni vožnji čez gugalnico še vedno cel.
Tole je iz prve roke - voznik inštruktor, ki je bil 4 dni v tem avtu na testiranju yetija.

Uglavnem kitajska roba je en sam krš, pa kljub vsej standardizaciji in vsem kar spada zraven. Če hočeš poceni, bo taka tudi kvaliteta. Delajo pa kitajci tudi vrhunsko kvaliteto, samo to je pa predrago za vse tiste, ki bi radi poceni proizvodnjo in jo zaradi poceni delovne sile, selijo na kitajsko.

Mercedes recimo vse alternatorje in štartetje naroča v sloveniji - Iskra avtoelektrika šempeter. Zakaj? Ker so naročili 100.000 primerkov iz kitajske, pa je od tega 400 komadov ustrezalo specifikaciji. Pri slovencij je izmeta 0,0001 procenta.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

D3m ::

:D
|HP EliteBook|R5 6650U|

T-h-o-r ::

pri kitajski proizvodnji je največji problem to, da se kar naprej menjava delavce

in potem jih je potrebno stalno znova in znova učiti in stalno znova in znova se pojavljajo neke začetniške napake itd.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

RejZoR ::

Tud verjetno bi bila razlika, če bi delal strokovno usposobljen in izkušen folk, ki bi že med proizvodnjo lahko opozoril vodstvo če bi opazili kakšne napake za katere bi vedeli, da jih ne sme bit. Če pa imaš pač kr ene delavce pa pač delajo zato da oddelajo svoje in grejo domov, o izdelku načeloma nimajo dost pojma razen kar je res nujno za delo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

T-h-o-r ::

ya
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

PNG ::

IceIceBaby je izjavil:

i100k100, malo manj vzvišen odnos ne bi škodil. Nisi edini, ki ima rad avtomobile. Smo tudi drugi še peljali kakeš avto vreden 100k+ s 500+ konji. Amapak ta tema ni o ljubiteljski strani avtomobilizma.

4. Debatiram z ljudmi, katerim je največji užitek v vožnji to, da se jim na ekranu izpiše poraba 4.7l/100km. Brez zamere, ampak s tistimi katerim je avto zgolj prevozno sredstvo, sploh ne mislim imeti tako "čustvene" razprave. Jaz na to drugače gledam. Jaz grem raje peš kot pa da peljem avto po umazanem ali pa snegu, recimo. Vam je avto prevozno sredstvo za naslednjih 4-5 let in pazite, da ga boste prodali preden boste morali menjati olje in oljni filter.


Hmmm, a ti mal nabijaš? :)

Eh, grem raje ven na sneg. Sneg + zadnji pogon = fun.


1. V vsakem postu pišeš drugače. Odloči se kaj boš. Driftal po snegu ali gloncal svojega bemfa.

2. Če bi bil taprav entuziast ne bi rabil snega za zabavo. Mene je driftanje po snegu minilo pri 19ih. Ko enkrat malo bolj resno zapelješ po pisti in daš avto počez pri 150kmh+ ti jajcanje po snegu z 20kmh ni ravno višek zabave.

Glede na to, da si iz stroke, bi pričakoval malo bolj resen odnos in objektiven pogled na stvari. Vsi razumemo, da imaš BMWja in si pač car. Ampak žal ne delimo vsi tvojega mnenja. Pa da ne bo pomote, tudi z BMWji sem že nekaj prevozil, Imel sem 3 različne za na cesto in en od dirkalcev je bil BMW.

Nisem pa tako zaplankan, da bi vse BMWje poveličeval samo zaradi značke. Znajo delati zelo dobre in tudi zelo zanič avtomobile.


Kaj nabijam, en avto je temu, drugi drugemu namenjen. ;)

Jaz nisem navdušenec nad BMWji, v zgodovini BMWjev sta mi 2 njihova avta všeč.

Jaz gledam na stvari objektivno in za mojimi argumenti stoji mehanika loma (če želiš izvedeti več je pa to možno preko ZSjev ali pa na kakšni kavici :)), za tvojimi pa izkušnje iz vožnje enega Punta in ene Lagune (ali je to kdo drug iz te teme? nisem prepričan več, ker ste vsi skupaj začeli kot množica željčna krvi).

Utk ::

Spet nabijaš. Praviš, da imaš avto za uživat, potem te pa zanima mehanika loma...a lastnika ferrarija zanima ali bo nek del zdržal 150 ali 170 kkm?:)

RejZoR ::

Odvisno. Nekdo ima Ferrarija samo za showoff, nekdo drug ga ima zaradi tehnološke dovršenosti in razume njegovo delovanje. Tko kot jezst razumem kako deluje računalnik v globino in poznam njegovo delovanje in funkcije, bo neko tajnico pri 45 letih zanimalo zgolj kar ji je potrebnega za delo. Torej da ji dela Outlook in MS Word pa brskalnik. Kaj več od tega ji najbrž niti ne zanima.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

;-) ::

Tisti ki ima avto zaradi tehnološke dovršenosti nima Ferrarija.

šernk ::

Mercedes recimo vse alternatorje in štartetje naroča v sloveniji - Iskra avtoelektrika šempeter. Zakaj? Ker so naročili 100.000 primerkov iz kitajske, pa je od tega 400 komadov ustrezalo specifikaciji. Pri slovencij je izmeta 0,0001 procenta.


a ti moram napisat seznam v koliko avtov grejo tej isti zaganjalniki in alternatorji? ne mislit, da se samo za nemce izdeluje. naj ti še povem da ITALIJANSKI Iveco je imel tehnologijo zaganjačev, ki so jo tako slovenci, kot tudi nemci še en lep čas debelo gledali?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zheegec ::

No čisto iz moje izkušnje - moja Alfa 159 in BMW 5-serija istih letnikov (2006) imata popolnoma isto (defektno) volansko letev iz popolnoma iste kitajske tovarne, edina razlika je (po mojih informacijah) da je bil pri Alfi vpoklic, pri BMW pa ne :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

dzinks63 ::

Očitno ni vse v sami kvaliteti izdelkov, ampak tudi kako so le ti povezani v celoto v avtomobilu, kakšne in kolikšne so obremenitve v dotičnem avtomobilu, pri BMW so zgleda vse to bolje rešili.

;-) ::

-valvoline- je izjavil:

Jaz bi mel vsaj 3 avta če bi tega res uvedl. V vsakem primeru dobr za državo in za ljudstvo,WIn-win situacija. Pa verjamem da vsak k ma placa za parkirat si bo še kšnega avta privoščil.


Kako pa v nemčiji preprečujejo to da bi samo 1 v hiši registriral vseh 5-6....10 avtomobilov in bi si potem člani stroške delili ? A ga lahko samo en uporablja al kaj ?

IceIceBaby ::

Jaz gledam na stvari objektivno in za mojimi argumenti stoji mehanika loma (če želiš izvedeti več je pa to možno preko ZSjev ali pa na kakšni kavici :)), za tvojimi pa izkušnje iz vožnje enega Punta in ene Lagune (ali je to kdo drug iz te teme? nisem prepričan več, ker ste vsi skupaj začeli kot množica željčna krvi).


Lahko bi vsaj citirano besedilo prebral bi bilo veliko boljše.

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Jaz bi mel vsaj 3 avta če bi tega res uvedl. V vsakem primeru dobr za državo in za ljudstvo,WIn-win situacija. Pa verjamem da vsak k ma placa za parkirat si bo še kšnega avta privoščil.


Kako pa v nemčiji preprečujejo to da bi samo 1 v hiši registriral vseh 5-6....10 avtomobilov in bi si potem člani stroške delili ? A ga lahko samo en uporablja al kaj ?

Ne moreš 2 ali več avtov uporabljat hkrati,ker dobiš le en par registarskih tablic na katerih je vezana registracija.Tu je keč.Registrske nalepke se nalepijo na registarskih tablic,ki jih potle lahko daš na katerga češ avta ki je v tvoji lasti in ima tehnični,ter primernih kilovatov glede plačane registracije.To velja za AT kolk jaz vem.Nisem ziher kako je z tem v Nemčiji.

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

dzinks63 je izjavil:

Očitno ni vse v sami kvaliteti izdelkov, ampak tudi kako so le ti povezani v celoto v avtomobilu, kakšne in kolikšne so obremenitve v dotičnem avtomobilu, pri BMW so zgleda vse to bolje rešili.

Ne, pri obojih so crkovale, zato sta in Alfa in BMW 2007 začela vgrajevati druge volanske letve. Poglej malo BMW forum in Alfa forum, imaš povsod okvare letev letnika 2006 :)
Samo pri Alfi je bil vpoklic (zastonj fix), ampak dosti folka ni šlo zrihtati,...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

T-h-o-r ::

večina jih teh napak ni opazila, ker ima alfa precej drugih večjih napak


:P
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

sasli ::

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Kitajski del VWja mislim da je posebn,nima nič skupnega z evropskim,deli in karoserije se izdelujejo izključno za kitajski trg,tudi avti niso tako opremljeni kot za evropski trg.Kok vem velika večina agregatov-motorjev se še vedno izdeluje v EU(dizel motorji 100%) in se potle sestavljeni in testirani transportirajo na kitajskem za vgradnjo.



Ne nabijaj. Alternatorji, štarterji, deli karoserije, deli motorje (vodna pumpa) za celotno low cost VAG grupo(seat, škoda in VW) so delani na kitajskem. Recimo vodna pumpa za BMW in AUDI pa se proizvaja v ljubljani (bivša livarna litostroja). Vsi deli iz magnezija na audijih in BMW-jih (deli volana, deli nosilcev in podobno) so izdelani v isti fabriki (bivši litostroj), medtem ko so nosilci motorja za škodo izdelani na kitajskem in na offroad testu yetija je po samo osmih vožnjah čez gugalnico odletel nosilec motorja. Po zamenjavi aftermarket nosilca (iz litostroja) je bil po štiridnevni vožnji čez gugalnico še vedno cel.
Tole je iz prve roke - voznik inštruktor, ki je bil 4 dni v tem avtu na testiranju yetija.

Uglavnem kitajska roba je en sam krš, pa kljub vsej standardizaciji in vsem kar spada zraven. Če hočeš poceni, bo taka tudi kvaliteta. Delajo pa kitajci tudi vrhunsko kvaliteto, samo to je pa predrago za vse tiste, ki bi radi poceni proizvodnjo in jo zaradi poceni delovne sile, selijo na kitajsko.

Mercedes recimo vse alternatorje in štartetje naroča v sloveniji - Iskra avtoelektrika šempeter. Zakaj? Ker so naročili 100.000 primerkov iz kitajske, pa je od tega 400 komadov ustrezalo specifikaciji. Pri slovencij je izmeta 0,0001 procenta.



Glede vodne pumpe, ti lahko povem, da je za mojega passata "made in Germany". Ta teden imam veliki servis in imam dele doma. :)

-valvoline- ::

Italijanski avti so vsi znani po tem da imajo težave z podvozjem.Ne vem če sploh kšn italjanski avto zdrži vsaj 50.000km brez generalnega servisa podvozja.Sploh pa k mamo tok fajna ceste v Sloveniji.
:D

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Vir ?

IceIceBaby ::

Jaz sem menjal roke in puše na 30kkm. Ampak po drugi strani tudi olje menjam na 1/2 servisnega intervala. Odvisno od tega kako si navajen vzdrževati avto.

Sicer je pa to "napaka", ki je Alfi nikoli nisem zameril. Je imela toliko pozitivnih lastnosti, da se je z lahkoto odkupila.

-valvoline- ::

Splošno poznavanje avtov in izkušnje. Ne rabiš interneta da ti tega potrdi. Pejt do lokalnega generalca za fiat,pa poglej kej se najbolj popravlja in servisira.
:D

IceIceBaby je izjavil:

Jaz sem menjal roke in puše na 30kkm. Ampak po drugi strani tudi olje menjam na 1/2 servisnega intervala. Odvisno od tega kako si navajen vzdrževati avto.

Sicer je pa to "napaka", ki je Alfi nikoli nisem zameril. Je imela toliko pozitivnih lastnosti, da se je z lahkoto odkupila.

Jaz bi takega klumpa pelal kar direkt v reciklažo.
:D

@ice... za kolk so te olajšali če ni skrivnost?

Zgodovina sprememb…

;-) ::

Valvoline tvoje splošno poznavanje je na dnu...prvo hvališ audi pa se buniš da alfi roke crkujejo, kaj pa šestkam in štirkam okoli letnika 2002 ? Roke crkujejo kot po tekočem traku

-valvoline- ::

;-) je izjavil:

Valvoline tvoje splošno poznavanje je na dnu...prvo hvališ audi pa se buniš da alfi roke crkujejo, kaj pa šestkam in štirkam okoli letnika 2002 ? Roke crkujejo kot po tekočem traku

Pri 200-300.000 prevoženih ja.
:D

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

En sam kreg in pametovanje od največjih znalcev. Tipično, domače, slovensko:)Na žalost!

-valvoline- samo zate, zlobnih 16:))

 zlobnih 16

zlobnih 16



Edini foto utrinek iz rednega servisa. Menjava tesnila na pokrovu ventilov. Po nekaj spremembah okoli motorja pa poraba, da se mi trenutno smeji. Počakam, da naslednja dva porabljena rezervoarja goriva in upam, da se smejim dalje:)

PS: Je kdo opazil povečano ponudbo prevrnjenih vozil po vikendu, ki je za nami:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

IceIceBaby ::

Jaz bi takega klumpa pelal kar direkt v reciklažo.


O tem govorim. Za nekatere je menjava rok in poraba slabih 15 litrov popolnoma nesprejemljivo. Drugi niti ne potuhtamo, da bi imeli 90 konjskega dizla.

Pričakovanja so različna, zato pa ne morš rečt, da je en avto najboljši.

@ice... za kolk so te olajšali če ni skrivnost?


A veš, da se niti ne spomnim, ker nikoli nisem samo rok menjal. Vedno je bila zraven še kakšna malenkost, kot je nosilec motorja, volanska letev, menjalnik... :)
««
9 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8519079 (15547) nekoman
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14525891 (21693) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743186033 (151046) Spajky
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13827858 (23713) D3m
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14650777 (47658) Matwic

Več podobnih tem