» »

Diesel ali bencinar

Diesel ali bencinar

««
6 / 13
»»

Aston_11 ::

Ma dobro, kaj moram sedaj jet ven in soseda fehtat, da mi avto zraven spravi, da ga priklopim, ali bo konsenz, da je aku?

Steinkauz ::

No ja jst mam 2 leti star akumulator(prejšni je bil pa original in je zdržal od 1999 do 2010...) in zdej ko je orng mraz(-15) moj TDI pobere orng toka da se zalaufa.
Pa seveda v mrazu tut akumulator ne daje svojih pravih vrednosti + mrzu dizel motor k stoji par dni pa maš.

Ampak vžge vedno, samo gre precej več akumulatorja kot v bolj toplih dneh. Tak da če bi vsak dan vžigal pa se fural sam do trgovine pa nazaj, bi ga verjetno hitr sfakal.

-valvoline- ::

Včasih obnova štarterja dela čudeže,zamenjaš piksne in krtačke pa se že takoj pozna.Avtomat je pa bl zajebano menjat,ostalo lahko narediš sam.

francek1 ::

Aston_11 je izjavil:

Ma dobro, kaj moram sedaj jet ven in soseda fehtat, da mi avto zraven spravi, da ga priklopim, ali bo konsenz, da je aku?


To ti lahko brez meritve pove le gospod Bog...stari akumulator odklopi, ga daj napolnit in izmerit.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

D3m ::

Aston_11 je izjavil:

Ma dobro, kaj moram sedaj jet ven in soseda fehtat, da mi avto zraven spravi, da ga priklopim, ali bo konsenz, da je aku?


Zakaj pa ne?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Aston_11 ::

No ajde, itak moram, ker imam zaparkiran drugi avto v garaži.

-valvoline- ::

Aston_11 je izjavil:

Ma dobro, kaj moram sedaj jet ven in soseda fehtat, da mi avto zraven spravi, da ga priklopim, ali bo konsenz, da je aku?

Ja to bo najbl pametno,takoj boš vedel kje je težava.

Aston_11 ::

-valvoline- je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Ma dobro, kaj moram sedaj jet ven in soseda fehtat, da mi avto zraven spravi, da ga priklopim, ali bo konsenz, da je aku?

Ja to bo najbl pametno,takoj boš vedel kje je težava.


V akuju je težava in -10 stopinjah in burji in snegu, ki ga nanaša.

eVro ::

-valvoline- je izjavil:

Poanta golfa je da pod pokrovom prede VW dizel power. Simple as that.
:D


Naredi hitri izračun, kako se dizel splača če delaš 10000 km letno? Najprej višja nabavna cena, potem dražji servisi, in vedno potencial da crkne nekaj v vrednosti 1500 €.

Sploh pa če postaviš zraven bencinarja na LPG. Recimo da se nabavna cena potem izenači, servisi so pa cenejš, ne more crkniti nič tako dragega, cena goriva je pa 90c na 1,2 litra LPGja kar je direktno primerljivo z 1,4 € na 1 liter benza (upoštevana višja poraba LPGja). Se pravi je praktično tako, kot če bi tankal benz po ceni 90c na liter.

Pa da vidimo izračune. Ampak ne ta približnih, kjer je vse zaokroženo v tisto smer ki ti odgovarja (npr. iz prejšnje strani, v Aziji je okroglih 60% svetovne populacije, in ne 70%, etc.).

D3m ::

Ne hvala. Vidim kok je servis pri Toyoti ali servis pri VW.
|HP EliteBook|R5 6650U|

WarpedGone ::

Aston_11 je izjavil:

Ma dobro, kaj moram sedaj jet ven in soseda fehtat, da mi avto zraven spravi, da ga priklopim, ali bo konsenz, da je aku?

Konsenza ne bo, ti pa vseeno ne preostane druzga kot da to probaš.
Plus - če je sosedov avto bol 'mini' sorte še tolk bolj - prevež kable, sosed pa naj mal obrate drži, ne samo standgas, ene 5 minut vsaj, da ti da mal zdravja v baterije. Šele pol probi zaverglat.

1,9dCi pri 10 stopinjah nad 0 ni zaverglal, pa je bil direkt na kablih iz ene 1.4 bencinske Corse al neki tazga. Tut po 5minutah kapljanja in zbiranja moči. Ko je pršu majster z The Baterija, je zasuknu iz prve.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

eVro je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Poanta golfa je da pod pokrovom prede VW dizel power. Simple as that.
:D


Naredi hitri izračun, kako se dizel splača če delaš 10000 km letno? Najprej višja nabavna cena, potem dražji servisi, in vedno potencial da crkne nekaj v vrednosti 1500 €.

Sploh pa če postaviš zraven bencinarja na LPG. Recimo da se nabavna cena potem izenači, servisi so pa cenejš, ne more crkniti nič tako dragega, cena goriva je pa 90c na 1,2 litra LPGja kar je direktno primerljivo z 1,4 € na 1 liter benza (upoštevana višja poraba LPGja). Se pravi je praktično tako, kot če bi tankal benz po ceni 90c na liter.

Pa da vidimo izračune. Ampak ne ta približnih, kjer je vse zaokroženo v tisto smer ki ti odgovarja (npr. iz prejšnje strani, v Aziji je okroglih 60% svetovne populacije, in ne 70%, etc.).

Ni ga boljšga čez dobrega naziwagna tdi. Avtoplin praviš,ja to se splača ugodna alternativa.Ampak se pri plinu lahko pojavijo težave zarad katerih se boš samo jokcal il vsak dan vlekel po mehanskih delavnicah(če maš čas seveda).Skurjeni ventili,počeni sesanli kolektorji,počena glava... to se vse lahko zgodi pr uporabi avtoplina,nekateri avti enostavno nimajo rad plinskih sistemov. xD Plinski sistem zahteva posebn servis k zopet stane. Nobenega jamstva ni da se tudi avtoplin ne bo jutri podražil na 1e ali več za liter.
Dizel poraba 5.5-6l na 100km = 8e (kurilno 6e)
plin poraba 10l na 100km = 7e + še neki benzina gre zjutraj dok se segreje.

Torej cena vožnje je tam-tam.

Zheegec ::

dzinks63 je izjavil:

Nekaj o Golf VII, velika novost je predvsem nova modularna platforma, katero bodo lahko uporabljali za zelo velik spekter vozil v svojem koncernu, na ta način bodo še konkurenčnejši (beri imeli večji dobiček) od konkurence.

A tako, kot ima Audi z A4/A6/A7/A8? Ali pa Alfa z Giulietto (in novimi, ki bodo na tej platformi)?
Zakaj bi to končnega kupca zanimalo?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

Avtoplin praviš,ja to se splača ugodna alternativa.

Daleč od ugodne alternative.
Ko bo kdo ZARES vedu kako narest predelavo brez probolemov za konkreten motor, se bomo pa pogovarjal.
Tole kar sedaj dogaja, ni niti smešno (beri temo o plinu in mazanju ventilov).
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

Ja sej,16 in več ventilske mašine niso primerne za predelavo,pa naj sploh še kdo trdi da temu ni tako.

Zheegec je izjavil:

dzinks63 je izjavil:

Nekaj o Golf VII, velika novost je predvsem nova modularna platforma, katero bodo lahko uporabljali za zelo velik spekter vozil v svojem koncernu, na ta način bodo še konkurenčnejši (beri imeli večji dobiček) od konkurence.

A tako, kot ima Audi z A4/A6/A7/A8? Ali pa Alfa z Giulietto (in novimi, ki bodo na tej platformi)?
Zakaj bi to končnega kupca zanimalo?

Cenejše bo vdrževanje in rezervni deli.

Zgodovina sprememb…

francek1 ::

WarpedGone je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Ma dobro, kaj moram sedaj jet ven in soseda fehtat, da mi avto zraven spravi, da ga priklopim, ali bo konsenz, da je aku?

Konsenza ne bo, ti pa vseeno ne preostane druzga kot da to probaš.
Plus - če je sosedov avto bol 'mini' sorte še tolk bolj - prevež kable, sosed pa naj mal obrate drži, ne samo standgas, ene 5 minut vsaj, da ti da mal zdravja v baterije. Šele pol probi zaverglat.

1,9dCi pri 10 stopinjah nad 0 ni zaverglal, pa je bil direkt na kablih iz ene 1.4 bencinske Corse al neki tazga. Tut po 5minutah kapljanja in zbiranja moči. Ko je pršu majster z The Baterija, je zasuknu iz prve.


To pa zato, ker je baker drag...malo poglej, kakšen presek imajo kupljeni kabli za vžiganje...kot, da bi se otroci špilali. Če pa vžigaš s kabli, ki so namenjeni varilnim aparatom, pa vžge ko mina...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zheegec ::

-valvoline- je izjavil:

Ja sej,16 in več ventilske mašine niso primerne za predelavo,pa naj sploh še kdo trdi da temu ni tako.

Zheegec je izjavil:

dzinks63 je izjavil:

Nekaj o Golf VII, velika novost je predvsem nova modularna platforma, katero bodo lahko uporabljali za zelo velik spekter vozil v svojem koncernu, na ta način bodo še konkurenčnejši (beri imeli večji dobiček) od konkurence.

A tako, kot ima Audi z A4/A6/A7/A8? Ali pa Alfa z Giulietto (in novimi, ki bodo na tej platformi)?
Zakaj bi to končnega kupca zanimalo?

Cenejše bo vdrževanje in rezervni deli.

Bo cenejše en K.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

dzinks63 ::

Ok, pri VW in tudi pri golf 7 bodo novosti tudi pri motorjih, kateri bodo tudi precej bolj poenoteni in največja novost bo odklop goriva dveh valjev, ko avtomobil ne bo rabil toliko moči.

Prav tako so Nemci potrdili, da v kratkem v ponudbo prihajajo štirivaljni bencinski motorji družine EA211, z razponom moči od 44 kW (60 KM) do 110 KW (150 KM), ki imajo vgrajen sistem deaktivacije dveh valjev za manjšo porabo goriva. Novosti so tudi na dizelski strani. Družina EA288 bo ponujala motorje z razponom moči od 66 kW (90 KM) do 140 kW (190 KM).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Aston_11 ::

Evo, porinil passata proč od garaže skozi zamet, golfa ven, kable gor, po parih minutah je vžgal, passata v garažo, da pride k sebi, golfa na mraz.

T-h-o-r ::

take probleme lahko samo dizli povzročajo 8-)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

-valvoline- ::

T-h-o-r je izjavil:

take probleme lahko samo dizli povzročajo 8-)

Aja bencinci štartajo brez akuja ane.

T-h-o-r ::

ne

štartajo takoj, ko zasučeš ključ, v vseh razmerah


brez polaganja doktoratov
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

WarpedGone ::

To pa zato, ker je baker drag...malo poglej, kakšen presek imajo kupljeni kabli za vžiganje...kot, da bi se otroci špilali. Če pa vžigaš s kabli, ki so namenjeni varilnim aparatom, pa vžge ko mina...

Ja, tut to je pogosto 'zanemarjen dejavnik'. Za 500A ti dajo neki 'ferpinugi' podobnga...
Zbogom in hvala za vse ribe

para! ::

Kakšna kartica v režo? Tega že 10 let ni več. Sedaj prideš do avta, potegneš kljuko na vratih, pritisk na en gumb in gremo.

No, potem se pa opravičujem za zmoto, definitivno pa ne velja podatek o 10ih letih. Kot omenjeno, eden od novejših meganov (se mi zdi, da predzadnji model), ima kartico v velikosti kreditne (malo debelejša), na kateri so knofi za odklep/zaklep. To kartico potem porineš v režo na armaturi in pritisneš start. Si upam trdit, ker dvomim, da sem pomešal avtomobile.

Mi je pa všeč sistem brez ključa kot je pri suzukiju že lep čas (swift) in toyoti, torej nek majhen oddajnik maš v žepu in lahko odpiraš/vžigaš avto.

lp
Death before dishonor!

WarpedGone ::

Ne sam da si zamešal, za časom si. Tista kartica je že dolgo "daljinska". V režo tiščiš sam če maš fetiš na to, čist lepo vleče iz žepa tut.
Zbogom in hvala za vse ribe

PNG ::

Mimogrede, tole z modularno motorizacijo si ni izmislil VW. VW je to tehnologijo kupil (od koga ne bom imenoval). Pravtako kot elektrizacijo vozil. Povzdigovanje VWjevih motorjev je neumnost, saj niso niti enega sami razvili.

Also, dizel je precej dražji od bencinarja. Razen če delaš reeees veliko kilometrov. Vzdrževanje, deli, več delov ki lahko crknejo, razlika v porabi ni bistvena, razlika v ceni goriva ni bistvena, imaš lahko druge probleme kot je občutljiv motor na fragmente v gorivu blabla. Osebno ne bom nikoli imel dizla, kljub temu da so dizli cenejši od bencinarjev (no, vsaj pri BMWju je tako, prisegam pa na BMWje). Sploh rabljenega dizla kupiti je no go - z rabljenim dizlom si lahko taki strel v koleno povzročiš, da glava boli.

Aston_11 ::

No povej, kdo si je to izmislil in od koga je VW to kupil. Sicer se bere tako kot na forumu 24 ur, kjer napovedujejo 2x dnevno konec sveta.

Imel sem enega bencinza in 3 dizle. Bencinc ni bil nič posebnega kar se stroškov tiče in tudi dizli niso. Olje morda, vendar v globalu ni tak strošek, da bi prevagnil pri izbiri dizel vs. bencinc.

Prevagnilo bi, če bi dizli bolj crkovali kot bencinci. Kar pa ne, če normalno delaš z enimi ali drugimi. Kar bi pomenilo, da ga ne teraš v visoke obrate in ne držiš v prenizkih. Pri passatu, ki je bil kupljen pri magičnih 120 kkm in ima sedaj 285kkm, sem imel izredni strošek vztrajnik ter dva senzorja. Ostalo nič posebnega - crknil je še računalnik od klime, vendar je ta enak pri obeh, prebilo je hladilnik, manšete zamenjajo vsake toliko, pa na 90 kkm so veliki servisi.

PNG ::

Da, da, eni tudi letijo z letali 20 let tedensko pa jim nič ni, eni pa umrejo na prvem letu.

Statistika, sploh ko jo vlečeš na podlagi treh avtov, je prasica.

-valvoline- ::

i100k100 pol pa veselo naprej z 10l-15l na 100km,bemfiči so med najbl požrešnih limuzin,sploh pa bencinci.Frend je mel 523i nek cajt in ga je takoj prodal,ker je skoraj bankrotiral,vsak dan se je pritoževal da mu pije 15l na 100. Ne govori da je isto 6-7e in 20e na 100km. :D

@aston 11 a tvoj pasat ma dvomasni vztrajnik? Če je 1.9tdi se da zamenjat kompletna kuplunga z vztrajnikom za navadnega vztrajnika,dobiš ga pocen za 20-30e iz starega g3,a3,a4,passata do 99 itn.Easy predelava,vse paše. Edina razlika bo ta da se bodo malenkost vec obcutile motorne vibracije pri mrzlem motorju.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Ni pa prasica to, da se ve, da so turbine drage in rade odpovejo če avto drkaš po kratkih relacijah, ga ne počakaš ob štartu da se pravilno segreje in ne počakaš pred izklopom, da se turbine počasi ohladijo. Ker folk rad tišči mrzle avte so tle dizli še bolj na udaru. Stroške si pa potem sam narediš. Če mrzlega ne tiščiš in skrbiš za turbine sem prepričan, da bi z vsemi motorji lahko naredil bistveno več kilometrov in menjal samo najbolj nujne (redne) stvari in ne tiste, ki bi izredno odpovedale. To velja za bencinarje in dizle.

EDIT:
Men je smešen folk, ki kupi neko mega limuzino za ful dnarja in pol joka okol bencina. Lol. To delajo samo čudaki, ki dajo vse na značko spredaj...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

T-h-o-r ::

yet more complictions


morš bit bolj previden, kot če ti na pot pride kakšna zagrižena feministka
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

PNG ::

RejZoR je res trofo v nulo.

Valvoline, se opravičujem, ampak nova trojka z 2.0 motorjem in 184 konjskih moči pije tam okoli 6-7 litrov. 523ka pije 10-11l, 15l ne pije niti 540ka (ki sem jo imel in govorim iz izkušenj!). 523ka pije 15l samo takrat, ko je nekaj HUDO narobe z njo. Verjamem pa, da če nimaš pojma in streljaš v prazno, se sliši vse dobro, samo da je že skoraj podobno argumentu.

EDIT: Da sploh ne omenjam, da je 523ka že res močna motorizacija in BMW ponuja tudi šibkejše in dosti varčnejše mlinčke. Recimo 116d ki pije manj kot 5 litrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PNG ()

IceIceBaby ::

Frend je mel 523i nek cajt in ga je takoj prodal,ker je skoraj bankrotiral,vsak dan se je pritoževal da mu pije 15l na 100.


Verjetno je bil po tvojem principu servisiran. Malo cheap olja vsakih 50kkm pa kak jermen po potrebi.

http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

WarpedGone ::

Ne, neč ni treba bit posebej previden, sam mal zdrave pameti je dobr met. Kar je dobr za dizl turbinca je čist enako dobr in pomembn za bencin turbinca.
Mrzu v obrate ni dobr za nobnega, ne bencin, ne dizl. Vročga pušat da se shladi so jajca, nekaj smisla je tle sam če maš turbino, ki nima svojega vodnega hlajenja (novejše že majo). Pomaga, da se ti v ležaju turbine olje ne zapeče. Ta pa se shladi v največ pol minute.

Men je smešen folk, ki kupi neko mega limuzino za ful dnarja in pol joka okol bencina.

Prevoženo: 200k km v 5 letih

a) bencin:
Nakupna cena: 20k EUR
Povprečna poraba : 9l/100 km
Cena 1.3€/liter
Skupni strošek 20k + 23,4k za gorivo = 43k EUR

b) nafta
Nakupna cena: 21k EUR
Cena 1.3€/liter
Povprečna poraba : 6l/100 km
Skupni strošek: 21k + 15,6k za gorivo = 37k EUR

V petih letih pri 200k prevoženih je razlike v pridn dizlu za 6 jurjev, tut je če dizl ob nakupu za jurja dražji.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ;-) ()

Steinkauz ::

3 litre razlike je ogromno, turbo bencinar je kak liter več.
Pa 200kkm v 5ih letih zelo malo ljudi nardi.

-valvoline- ::

K pa dizla prodajaš vedno dobiš nazaj tisto razliko v ceni k si jo plačal pr nakupu,pa avto prodaš ziher 10x hitreje kot pa bencinarja. Mislim da prihajajo časi ekstremno našpananih cenah goriv,bencinca noben več ne bo niti povohal.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ;-) ()

;-) ::

WarpedGone je izjavil:

Ne, neč ni treba bit posebej previden, sam mal zdrave pameti je dobr met. Kar je dobr za dizl turbinca je čist enako dobr in pomembn za bencin turbinca.
Mrzu v obrate ni dobr za nobnega, ne bencin, ne dizl. Vročga pušat da se shladi so jajca, nekaj smisla je tle sam če maš turbino, ki nima svojega vodnega hlajenja (novejše že majo). Pomaga, da se ti v ležaju turbine olje ne zapeče. Ta pa se shladi v največ pol minute.

Men je smešen folk, ki kupi neko mega limuzino za ful dnarja in pol joka okol bencina.

Prevoženo: 200k km v 5 letih

a) bencin:
Nakupna cena: 20k EUR
Povprečna poraba : 9l/100 km
Cena 1.3€/liter
Skupni strošek 20k + 23,4k za gorivo = 43k EUR

b) nafta
Nakupna cena: 21k EUR
Cena 1.3€/liter
Povprečna poraba : 6l/100 km
Skupni strošek: 21k + 15,6k za gorivo = 37k EUR

V petih letih pri 200k prevoženih je razlike v pridn dizlu za 6 jurjev, tut je če dizl ob nakupu za jurja dražji.


Brezpredmetna primerjava, kot smo že ugotovili so servisi dizla 1x draž kot za bencinarja če servisiraš v svoji režiji in več možnih dragih delov da odpove (turbina itd.)

PNG ::

Praktično vse kar si napisal je nesmisel, valvoline.

1. za 20k€ dobiš novega bencinarja. Novi bencinarji ne pijejo 9l, nikoli nikdar nikjer noben sploh, a si smešen to je neumnost.

2. 200k km naredi zelo, zelo, zelo malo ljudi.

3. Bencinarji se načeloma lažje in hitreje prodajajo kot dizli (to je dejstvo, mogoče si ti drugega mnenja, samo tega mnenje niso ostali).

4. Servisi in registracija in vse skupaj je toliko dražje pri dizlu, česar seveda sploh nisi upošteval, da prideš glih nekje ven na nuli.

Pravzaprav si se v vsem zmotil.

WarpedGone ::

3 litre razlike je ogromno, turbo bencinar je kak liter več.

V reklami ja, v praksi je pa drugače. Beri drugo temo kjer človek jamra da mu navaden 1.6 bencinski mlinček pije 8,5.
Men 180konjski dizlar pije 5,7. 210konjski turbobencin (ki je primerljiva zadeva), bi mi garant pil 8, če ne 9.

Pa 200kkm v 5ih letih zelo malo ljudi nardi.

40k na leto pomeni ene 10k za luksus (razni izleti, trgovince, ...) in ene 30k za v službo hodit, se pravi vsaj 60km v eno smer. Pa si na 200k na 5 let.
Čist nič zelo posebnega.

Če delaš po 10km na dan skupaj s službo in trgovino pa pač ne kupš niti ne razmišlaš o dizlu. Razen če ga maš že odprej...
Zbogom in hvala za vse ribe

PNG ::

Rofl, nimate denarja za bencin pa bi vozili 210 konjske avtomobile...jao eh, to so take nesmiselne primerjave v tej temi, neverjetno.

Ne jabolke vs hruške, faking jabolke vs lubenice!

Brezveze.

WarpedGone ::

če šparaš == nimaš za bencin

Rofl, ja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: PNG ()

Steinkauz ::

Mam za prakso tole čist dovolj:
http://www.spritmonitor.de
No trenutno imam tdi, naslednji motor po pa skor zihr 1.8 TFSI ali 1.8 TSI v seat leon
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...

Pri mojih 11.000km na leto bo tudi pri 2 eur na liter dizla prišlo.
2eur*2litra razlike*110=440eur na leto.
Od tega odšteješ 40eur za dražji servis.

400eur razlike, s tem da nimaš zajebancije z raznimi egr, dpf in podobnimi dizel zadevami.
Pri ceni 1,4eur pa samo 260eur eur razlike.
Navora imaš dovolj ker je itak turbina, zvok pa tudi precej boljši.

S tem da če imaš manjše moči, so razlike v porabi manjše in pridejo okol 1-1.5 litra.

PNG ::

WarpedGone je izjavil:

če šparaš == nimaš za bencin

Rofl, ja.


Jao, če šparaš si ne kupiš 200 konjskega avta, kaj je s tabo narobe?

francek1 ::

Samo eno (za ene neumestno) vprašanje; zakaj so praktično vsi kombiji in večina enoprostorcev dizlov? Ker lastnika stane prevožen kilometer več????
Odgovorite si sami...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

PNG ::

Ne, ker potrebuješ več navora zaradi večje teže. To je bolj kot ne edina pozitivna stvar dizlov.

Odgovoril sem si sam.

Steinkauz ::

Ker se s kombiji dela ogromno število kilometrov in seveda se potem orng bolj splača dizel.

Za večino slovencev bi bil pa bencinar čist ok, ker jih večina dela pod 20k na leto.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

A če si ga, pa ne smem več gledat na denar, mora kr vse s šaflo skozi okno?
Če ma avto 50 konjev je pomembno a spije/košta A al 2*A, ko ma pa 200 konjev pa se na to ne sme več gledat?

Ko si bo avto plačal s svojim denarjem, boš mal drugač gledu.
Denarja je, kolkr ga je. Z njim hočeš dobit/nardit čimveč.

Ne, ker potrebuješ več navora zaradi večje teže. To je bolj kot ne edina pozitivna stvar dizlov.

Ok, pa smo spet pri tem "magičnem navoru". Dead give away, da avtorju izjave ni nič jasno.

Pravi odgovor je, da večja/težja kot je zadeva, več moči nucaš v povprečju za hitrost V. In se razlika dizl/bencin tolk bol pozna. Ne v %, ker je isto ampak v tem kolk konkretnih EUR nek % pomeni v praksi. Dizl nima velik smisla v 500kilskem mlinčku, ima pa veliko finančnega smisla v 5 tonskem tovornjaku. Dodaš še povprečne kilometrine prevožene z kombiji, avtobusi pa je vse skup še tolk bolk izrazito.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Steinkauz a prodas golfa? 4kica je ne? :D

PNG ::

Ne, samo če se hočeš ugodno voziti ne kupiš 200 konjskega avtomobila. Ne vem če razumeš...to je kot "fucking for virginity" ali "bombing for peace".

Ne razumem, namiguješ da mi kdo drug avto kupuje kot sam? Namreč takšnih oseb ne poznam, ki bi ti šenkale avto...

EDIT: Warpedone, kateri avto voziš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PNG ()

Steinkauz ::

-valvoline- je izjavil:

Steinkauz a prodas golfa? 4kica je ne? :D


Še kake 2 leti ne. Dokler sm študent bom kr tole lepo fural, potem pa bomo šli v nabavo "novga".
««
6 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prevelika poraba? Renault megane 1.9dci 2005 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8519346 (15814) nekoman
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14526139 (21941) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187311 (152324) Spajky
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13828045 (23900) D3m
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14650987 (47868) Matwic

Več podobnih tem