» »

[FORK] Garancija/Stvarna napaka

[FORK] Garancija/Stvarna napaka

1
2
»

Gandalfar ::

Podvprasanje: ce nesem izdelek prodajalcu, ali je smiselno da od mene zahteva, da ga prevzamem (popravljenega/zamenjanega) na uradnem servisu (ki je navadno kar nekje ob obrobju in sploh ni tako lahko prit do njega brez avtomobila)?

aljazh ::

Če si ga oddal pri prodajalcu, imaš vso pravico zahtevati, da ga tam tudi prevzameš. Vse ostalo je tvoja dobra volja ali presoja, da boš hitreje prišel do izdelka, če se zapelješ do servisa.

looner ::

Kako nekateri prodajalci gledajo na svoj računalnik in njihove sestavne dele in če ti dajo celotno garancijo za dele je seveda zgodba zase, je pa super, če naletiš na trgovce, ki zadevo jemljejo na ta način - torej na način, ki nam kupcem odgovarja. Bi rekel, da marsikateri predvsem po mojih izkušnjah manjši trgovci bistveno manj komplicirajo o teh stvareh. Večina po moje iz preprostega razloga, ker komponente ne uvažajo sami temveč jih kupijo pri klasičnih distributerjih (ala Comtron, Avtera, Izid, ...) kjer dobijo tudi garancijo na komponente. Če imajo kolikor toliko dobre odnose z njimi, jih zamenjava praviloma stane 0€. Tako po moje lahko priroma kaka grafika od takega trgovca na Comtron, kjer itak ne vejo ali je bila prodana končnemu kupcu posebej ali v računalniku, držat se morajo garancijskih določil, s tem seveda imajo nek strošek, ampak v končni fazi, če so uspešni imajo te zadeve nekak "vračunane". Torej komponento vrnejo trgovcu, ta stranki in (upam) - vsi srečni (razen morda Comtrona). Ko pa k njim prineseš računalnik pa se po moje hočejo na vsak način znebit teh stroškov in včasih pač iščejo dlako v jajcu. Moram pa rečt tako, kot je že bilo zapisano v teh postih: Lepa beseda zelo pomaga ! Če prideš na servis in se ne začneš že takoj razburjat, praviloma pomaga. Moram priznat, da sem pred mnogimi leti tudi sam imel konflikte s tako "osovraženim" Comtron servisom (pač mladost norost - sem pač nastopil zelo pametno in tečno). Ko sem se pa malo umiril, so pa stvari zelo lepo stekle. Edina izrazito negativna izkušnja v mojem življenju je z Mlacomom in od njih, če bo le kakšna druga možnost, ne mislim v življenju kupit več ničesar - pa nisem bil niti tečn ampak tipi so me dobesedno "napizdli" pri nakupu, ko sem pa hotel stvar reklamirat so se pa naredili Francoze !
Pa še nekaj o embalaži. Enkrat sem na Birotehninem servisu, vmes ko sem čakal na tiskalnik, doživel zakaj prodajalci tako pogosto omenjajo pri reklamiranju potrebo po originalni embalaži. Namreč GLS je na servis prinesel kup škatel, med njimi eno, ki ji je že na zunaj bilo videti, da se tisti, ki je zadeve pakiral ni pretirano potrudil. Ko je serviser škatlo odprl je bil noter LCD monitor, po robu poknjen. Zadevo so enostavno zavrnili, ker v resnici nisi mogel vedet ali je bil monitor takšen že predno je prispel na servis ali pa je bilo to delo "GLS"a. V vsakem primeru, to je sicer težko opisat, kolikor sem jaz videl tisti paket, lahko samo rečem, da se tip, ki je pakiral tako "dragoceno" zadevo kot je LCD monitor ni potrudil niti malo, da bi vzel vsaj škatlo iz malo tršega kartona ne pa takšno ko pihneš noter in se sesede. Svoj delež pri vsem ima tudi GLS ampak vseeno ostane dejstvo: original škatle so temu večinom primerno prirejene in pripravljene na vse hudo, če že nimaš originala pa vsaj primerno zaščiti izdelek pred pošiljanjem. Moram pa rečt, da sem sam prinesel Canonov printer, osebno, kar brez škatle in kablov na servis (garancijski) pa niso niti malo zakomplicirali. Pa če že pišem romane še druga zadeva s Philips servisom: tja sem namreč nesel MP3 predvajalnik, ker ga je nekaj napihnilo in je nehal delovat, zadevo so odprli ugotovili da je nekaj narobe z baterijo (baterijo je napihnilo, tako, da je počilo ohišje predvajalnika), serviser me je poklical če imam še ostali pribor in škatlo. Začuda sem še imel in sem odnesel na servis, kjer sem vprašal če velja reklamacija tudi če nimam škatle in odgovor: Praviloma jim Philips pri stvareh, ki se ne popravljajo pošlje kar novi izdelek originalno zapakiran. Nazaj pa morajo poslat izdelek s pripadajočimi stvarmi, ki so v original škatli. Ker sem jaz prinesel moje že uporabljene slušalke, cd in odprto škatlo je on meni vrnil čisto svežo zapakiran predvajalnik. V nasprotnem primeru, kot je dejal, bi dobil samo predvajalnik saj bi on moral novo škatlo odpret, vzen ven MP3 in nato celoto poslat nazaj s pokvarjenim MP3jem, tako, pa, ker sem imel jaz še vse potrebne "sestavine" sem dobil kar lepo vse novo. Tako da morda včasih ne škodi, da ko kaj neseš na servis in če še imaš vso embalažo odneseš pač to kompletno - morda drugi servisi delujejo podobno, dvomim pa da bi ti lahko kdo zavrnil reklamacijo ker več nimaš original embalaže.

AngelOfDeath ::

Sem jim lepo povedal da je ventilator zanič, ampak so bili preleni da bi to preverili. Rajši svoj f* 3DM poženejo pa trdijo svoje...
Take bi trebalo samo nagnat s službe...
edit: Slovnica
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8015490 (5418) TOP
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
466224 (4920) next3steps
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27045522 (40316) Okapi
»

Pravica do garancije

Oddelek: Pomoč in nasveti
142606 (1980) St235
»

Okvara nove TV Panasonic Plazme - postopek

Oddelek: Zvok in slika
216099 (4527) vrossi46

Več podobnih tem