» »

Ena trgovska ...

Ena trgovska ...

1
2
3 4 5

WarpedGone ::

Lol...
Na oni strani: Ja, pa veste koliko je ura? Samo do 17 delamo.


In potem naj ga prosim, če mogoče lahko v roku naslenjih XY pride do svoje trgovine? Da mu ponižno predam XY EUR?

Odpade, sem prav ponižno predal 77 EUR konkurenčni trgovini in mu zelo spoštljivo stisnil roko ob odhodu.
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::

Odnos prodajalca je bil odgovor na odnos stranke, to je menda vsem jasno.

Jaz bi se v isti situaciji cisto lagano zmenil za nek kompromis.

Dobiva se v lagerju, izdelek pa tekocine minus DDV. Roka, dnar, adijo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

Lol...
Na oni strani: Ja, pa veste koliko je ura? Samo do 17 delamo.


In potem naj ga prosim, če mogoče lahko v roku naslenjih XY pride do svoje trgovine? Da mu ponižno predam XY EUR?

Odpade, sem prav ponižno predal 77 EUR konkurenčni trgovini in mu zelo spoštljivo stisnil roko ob odhodu.

Tip ima trgovino odprto do 17h, pač je presenečen, če mu nekdo pride tja in ga kliče pol ure po zaprtju. Ti si pričakoval, da bo odprto do 18h, on pa je že pol ure z mislimi drugje. Nimaš pojma, kje in kako daleč je bil, ko si klical, kako dolgo bi rabil, da se morebiti vrne in odpre trgovino, ali bi sploh bil dovzeten za kaj takega. Civilizirani ljudje prepoznamo to kot nesporazum, odreagiramo temu ustrezno in skušamo doseči kompromis. Ti pa se obnašaš, kot da ti je človek ukradel Teslo in ti z njo namerno povozil družinskega psa.

Daj ustvari sedaj še en account in se pretvarjaj, da si ta konkurenčni trgovec. Gotovo boš imel kaj čudovito spoštljivega povedati o sebi...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

solatko ::

Res ste carji. Trgovec, ki mu je do dobrega odnosa s strankami, bo vsaj delovni čas na spletni strani ažuriral, seveda na prvi in ne na nekih novicah.
Če iščem nek artikel, bom pogledal na prodajalčevi strani, če ga imajo in pogledal kdaj imajo odprto. Če bi prišel pred zaklenjena vrata in bi me še trgovec napizdil, da sem zamudil, bi reagiral enako, kot je WP1.
Dovolj dolgo sem imel svojo firmo, da mi je vsaj približno jasen odnos do strank.
Trgovec se zaveda, kaj je na njegovi spletni strani, torej je v tem primeru vsa krivda na njemu. Moral bi takoj stranki ponudit rešitev, ne pa da mu moralizira in ga poleg tega, da ga je zajebal, še dodatno jebe direktno v glavo.
Koliko sobot in nedelj sem moral delat, ker sem stranki obljubil, da bo fertik v ponedeljek zjutraj, pa me je zajebala dostava, nepredvidena dodatna napaka,...... samo, da sem svojo obljubo izpolnil.
Pri strankah je to cenjeno in, če prav nisem bil ravno poceni, mi strank nikoli ni primanjkovalo.

70€+ ni ravno zanemarljiv znesek, saj verjetno temu trgovcu ne stojijo kupci ravno v vrsti in vsak tak dogodek pomeni še vsaj 10 potencialnih strank manj.
Delo krepa človeka

globoko grlo ::

Pa dobr solatko&co, omejite se na WP1jevo dogodivščino, svoje delovne sobote pustite prmer, a bo šlo tko?

Se vsi strinjamo, da je prodajalec, če sploh je bil taprav prodajalec, mimo vsekal, sploh s tistimi SMSsi.
Je pa tudi razvidno, daje WP1 nima časa/volje/priučenega znanja za normalen človeški pogovor.

Kot je nekdo omenil, pridem, plačam -22% in grem. Volk cel in koza sita. Razn cmerarjevih dacarjev :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

D3m ::

molko the man.
|HP EliteBook|R5 6650U|

[D]emon ::

Hujsi ste kot branjevke vsi skupaj :))
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

darkolord ::

W1 se je v trenutku, ko mu je prodajalec rekel, da delajo do 17h, odločil, da zadeve tam ne bo kupil ne glede na karkoli.

Kar je sicer njegova pravica, ne vem pa, kaj želi pokazati s svojim postom, še posebej glede na to, da se je prodajalec več kot očitno najprej želel vseeno dogovoriti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

todman74 ::

Lol...sami prodajalci tukaj. Frudi in ostali somišljeniki, kje delate, da se vam na daleč izognem?

todman74 ::

..Takoj, ko je W1 prodajalcu omenil, da imajo delovni čas narobe napisan, bi se mu moral prodajalec opravičiti za napako. Vse ostalo ne pride v poštev.

solatko ::

Koliko se vas je znašlo pred zaprtimi vrati, uradno odprte trgovine?
Komu naj stranka verjame, če ne uradni strani trgovca?
Kakšna bi bila vaša reakcija v takem primeru?
Kolikokrat bi še zavili v tako trgovino?
Kako bi vi reagirali, če bi vam trgovec začel pametovati, da ste pač zamudili, ker dela manj, kot je napisano na njegovi uradni strani?

In seveda ste pametni, ko vam nekdo, iz lastne prakse, poda primer poštenega obnašanja do stranke in ravno zaradi takega odnosa, ki ga imate do strank, velika večina pogleduje, kako bi do istih stvari, kot jih prodajate, prišla iz tujine, praviloma za manj denarja in veliko boljši odnos do strank.

Raje se zamislite nad svojim načinom obnašanja in poslovanja, pa magar za to dobite minimalca in se vam hebe za tiste na drugi strani pulta. Večina vas še tega ne zasluži, ko se sprehajam po slovenskih trgovinah in iščem izdelke zase.
Delo krepa človeka

darkolord ::

solatko je izjavil:

Koliko se vas je znašlo pred zaprtimi vrati, uradno odprte trgovine?
Komu naj stranka verjame, če ne uradni strani trgovca?
Kakšna bi bila vaša reakcija v takem primeru?
Kolikokrat bi še zavili v tako trgovino?
Kako bi vi reagirali, če bi vam trgovec začel pametovati, da ste pač zamudili, ker dela manj, kot je napisano na njegovi uradni strani?
Za začetek bi vsaj poslušal obrazložitev trgovca.

Velikokrat se da kljub začetni nesinhronizaciji vseeno lepo zmeniti. Sam ne, če drugega ne pustiš, da en stavek pove do konca.

Ok, pokličem, jaz: Dober dan, tu XY, sem pred vašo trgovino. Tu imate listek da ...
Na oni strani: Ja, pa veste koliko je ura? Samo do 17 delamo.
Jaz: Aja, sam na internetu vam piše da delate do 18 ... ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

N0t0ri0us ::

Problem je v tebi ne v prodajalcu... nekomu vržeš telefon 2x dol sredi pogovora zato, ker ima napačno napisan delovni čas. Verjetno je imel še kaj za povedati če te je klical nazaj.. ampak ja.. seveda mu moraš še enkrat prekiniti preden pove do konca..

todman74 ::

darkolord je izjavil:

Velikokrat se da kljub začetni nesinhronizaciji


Tle ni nobene nesinhronizacije, ampak malomarnost lastnika, prodajalca in namesto, da bi se opravičil, je skušal svojo napako prevaliti na stranko, na koncu pa je bil še žaljiv. To lahko zagovarjate samo tisti, ki se ukvarjate s prodajo....

bluefish ::

N0t0ri0us je izjavil:

Problem je v tebi ne v prodajalcu... nekomu vržeš telefon 2x dol sredi pogovora zato, ker ima napačno napisan delovni čas. Verjetno je imel še kaj za povedati če te je klical nazaj.. ampak ja.. seveda mu moraš še enkrat prekiniti preden pove do konca..
In? Če imaš na drugi strani neotesanca, ki prekine sredi pogovora, ga enostavno ignoriraš in ne kličeš nazaj ter mu ne dvoriš z SMS-i.
Je pa seveda problem, ko se najdeta dva, ki bi rada imela zadnjo besedo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

darkolord ::

todman74 je izjavil:

darkolord je izjavil:

Velikokrat se da kljub začetni nesinhronizaciji


Tle ni nobene nesinhronizacije, ampak malomarnost lastnika, prodajalca in namesto, da bi se opravičil, je skušal svojo napako prevaliti na stranko, na koncu pa je bil še žaljiv. To lahko zagovarjate samo tisti, ki se ukvarjate s prodajo....
Ne. Preberi še enkrat.

Rekel je, da delajo do 17h (kar drži). In WarpedOne mu je takoj za tem vrgel dol telefon. PREDEN se je imel sploh možnost opravičiti (takrat niti ni vedel, za kaj bi se moral).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

todman74 ::

darkolord je izjavil:

Rekel je, da delajo do 17h (kar drži). In WarpedOne mu je takoj za tem vrgel dol telefon. PREDEN se je imel sploh možnost opravičiti (takrat niti ni vedel, za kaj bi se moral).


Ti preber še enkrat....pa delovni čas ne drži. Na njihovi stani piše do 18h.

darkolord ::

Seveda drži, delovni čas je do 17h, na njihovi strani je narobe napisan (čeprav je na prvi strani objavljeno do 17h). Ampak preden mu je vrgel dol telefon, tega očitno niso vedeli.

todman74 ::

Me zajebavaš...dvakrat mu je pojasnil, da imajo delovni cajt napisan do 18h, on je pa še kar krivdo valil na stranko, na koncu ga je pa še žalil.

darkolord ::

Jao, preber še enkrat, no.

Ok, pokličem, jaz: Dober dan, tu XY, sem pred vašo trgovino. Tu imate listek da ...
Na oni strani: Ja, pa veste koliko je ura? Samo do 17 delamo.
Jaz: Aja, na internetu vam piše da do 18. Hvala, adijo. In odložim.

Kje k.... je do tukaj mel trgovec sploh priložnost, da karkoli odgovori na to?

A po tvoje bi moralo biti tako:
jaz: Dober dan, tu XY, sem pred vašo trgovino. Tu imate listek da ...
Na oni strani: Ojej, se iskreno opravičujem, ne vem še sicer zakaj, ampak je vse moja krivda!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

todman74 ::

darkolord je izjavil:

Jao, preber še enkrat, no.

Ok, pokličem, jaz: Dober dan, tu XY, sem pred vašo trgovino. Tu imate listek da ...
Na oni strani: Ja, pa veste koliko je ura? Samo do 17 delamo.
Jaz: Aja, na internetu vam piše da do 18. Hvala, adijo. In odložim.

Kje k.... je do tukaj mel trgovec sploh priložnost, da karkoli odgovori na to?


Seveda je imel, ko ga je drugič klical, bi en "oprostite" vse rešil, ampak ne on je še stranki, da ne zna brat...

darkolord ::

Ko ga je nazaj poklical, mu je spet prekinil, preden je utegnil povedati do konca.

Kar se je pa potem naprej dogajalo, je IMO irelevantno, ker bi verjetno vsak popizdil.

PS. na prvi strani spletne strani jasno piše do 17h, tako da RES ne bi smelo biti težko razumet, da trgovec ni takoj razumel, v čem je problem:

 17

17

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

todman74 ::

darkolord je izjavil:

Ko ga je nazaj poklical, mu je spet prekinil, preden je utegnil povedati do konca.

Kar se je pa potem naprej dogajalo, je IMO irelevantno, ker bi verjetno vsak popizdil.

PS. na prvi strani spletne strani jasno piše do 17h, tako da RES ne bi smelo biti težko razumet, da trgovec ni takoj razumel, v čem je problem:

 17

17



Trgovine scubacenter so odprte do 18H, kaj imajo pa do 17h pa jaz ne vem.

mihec87 ::

darkolord je izjavil:

Ko ga je nazaj poklical, mu je spet prekinil, preden je utegnil povedati do konca.

PS. na prvi strani spletne strani jasno piše do 17h, tako da res ni težko razumet, da trgovec ni takoj razumel, v čem je problem:

 17

17



No sedaj pa pojdi gumb "trgovina" in gumb "trgovina scubacenter" pa odscrolaj do dna pa povej kaj piše za odpiralni čas... Kupca ne zanimajo novice pač pa kontaktni podatki trgovine.

Sedaj zgleda da eni slo tec-ovci iščete kontaktne podatke/odpiralni čas trgovine v oddelku novice...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

darkolord ::

No če se gremo tko: zakaj bi pa kupca zanimali kontaktni podatki? Zanima ga, kdaj je trgovina odprta, ne kontaktni podatki!

todman74 ::

mihec87 je izjavil:

darkolord je izjavil:

Ko ga je nazaj poklical, mu je spet prekinil, preden je utegnil povedati do konca.

PS. na prvi strani spletne strani jasno piše do 17h, tako da res ni težko razumet, da trgovec ni takoj razumel, v čem je problem:

 17

17



No sedaj pa pojdi gumb "trgovina" in gumb "trgovina scubacenter" pa odscrolaj do dna pa povej kaj piše za odpiralni čas... Kupca ne zanimajo novice pač pa kontaktni podatki trgovine-sedaj zgleda da slo tec-ovci iščete kontaktne podatke/odpiralni čas v oddelku novice...


Će jaz napišem v google "scubacenter", mi vrže ven http://www.scubatom.net/trgovina-scubac......pa si preber.

mihec87 ::

darkolord je izjavil:

No če se gremo tko: zakaj bi pa kupca zanimali kontaktni podatki? Zanima ga, kdaj je trgovina odprta, ne kontaktni podatki!


Zato ker se običajno zraven teh podatkov nahaja tudi podatek o odpiralnem času oz ne samo da se nahaja je tudi ustrezno mesto zanj...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

darkolord ::

A delovni čas na prvi strani podjetja (niti poscrollat ti ni treba) je pa jako neobičajen podatek?

Ni se treba delat neumne, model je:
- objavil delovni čas do 18h
- v "dobri veri" objavil spremembo delovnega časa do 17h in pozabil spremeniti prvotnega

In zdej je on pi**a, ker se ni takoj opravičil, čeprav ni vedel, zakaj se gre?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

todman74 ::

darkolord je izjavil:

Ni se treba delat neumne, model je:
- objavil delovni čas do 18h
- v "dobri veri" objavil spremembo delovnega časa do 17h in pozabil spremeniti prvotneg


To je čista malomarnost, potem je bil pa še nesramen. Se vid , da si trgovec, ste vsi isti...

darkolord ::

Ah daj, kot da nisi ti nikoli ničesar pozabil ali se zmotil. Malomarnost bi bila, če sploh ne bi objavil spremembe. Pa jo je.

Nisem trgovec. Ampak tudi nisem nikoli nesramen do trgovcev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

next3steps ::

darkolord je izjavil:

A delovni čas na prvi strani podjetja (niti poscrollat ti ni treba) je pa jako neobičajen podatek?

Ni se treba delat neumne, model je:
- objavil delovni čas do 18h
- v "dobri veri" objavil spremembo delovnega časa do 17h in pozabil spremeniti prvotnega

In zdej je on pi**a, ker se ni takoj opravičil, čeprav ni vedel, zakaj se gre?

Stranka je gospod in ne prodajalec. Sem delal za drobiž kot "prodajalec" in sem bil ponižen. Sem videl ljudi, ki so prodajali svoje storitve drago kot žafran, a so vseeno bili ponižni.
FUck it, če hočeš svoje storitve prodati, moraš včasih mal ega dol požret.

darkolord ::

OK, samo še vedno ne razumem, kaj bi moral prodajalec reči, da mu WarpedOne ne bi prekinil?

todman74 ::

darkolord je izjavil:

Ah daj, kot da nisi ti nikoli ničesar pozabil ali se zmotil. Malomarnost bi bila, če sploh ne bi objavil spremembe. Pa jo je.

Nisem trgovec. Ampak tudi nisem nikoli nesramen do trgovcev.


Sem se zmotil in se večinoma zato tud opravičil, ne pa žalil drugih zaradi mojih napak. Je W1 lepo napisal, da če ne bi bilo tistih dodatnih smsov, ne bi odprl te teme.

darkolord ::

Pač mu je stopil na živec. SMS-i in tista izmenjava ni bila profesionalna, tu se strinjam (čeprav mu je vseeno ponudil free shipping vmes).

Ampak problematičen je tisti čisto prvi del. Če ti nekdo dvakrat vrže dol telefon, ne boš več šel iskati razloga, samo da bi se mu lahko opravičil.

Meni se zdi očitno, da je probal trgovec na začetku priti do dogovora (OP pa ne).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

sandmat ::

zakaj bi sploh v trgovini s potapljaško opremo kupoval električno cigareto, če pa imaš kup specializiranih trgovin, ki delajo med delovniki do 18h ali celo 19h in tudi ob sobotah vsaj do 13h, če že ne do 14h in imajo neskončno več izbire in znanja?

za drugič priporočam http://evape.si ali http://www.e-nimbus.si/

todman74 ::

darkolord je izjavil:

Ampak problematičen je tisti čisto prvi del. Če ti nekdo dvakrat vrže dol telefon, ne boš več šel iskati razloga, samo da bi se mu opravičil.


Mi je že, pa mu potem nisem pisal žaljivih smsov, pa niti trgovec nisem.

darkolord ::

A si se mu opravičil?

mihec87 ::

darkolord je izjavil:

A delovni čas na prvi strani podjetja (niti poscrollat ti ni treba) je pa jako neobičajen podatek?

Ni se treba delat neumne, model je:
- objavil delovni čas do 18h
- v "dobri veri" objavil spremembo delovnega časa do 17h in pozabil spremeniti prvotnega

In zdej je on pi**a, ker se ni takoj opravičil, čeprav ni vedel, zakaj se gre?

Sorry ko rabim izdelek ne zapravljam nepotrebnega časa z pregledom cele strani in branjem novic pa ne vem kaj še vse na strani-pogledam pogoje plačila,pošiljanja/prevzema, če rabim telefonsko/naslov/odpiralni čas grem na kontakt ali o nas oz na najbolj možno stran...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

darkolord ::

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: darkolord ()

todman74 ::

darkolord je izjavil:

A si se mu opravičil?


Ne, pustil sem ga na miru, ne pa ga žalil po smsih.

M & M ::

Stranka je pač kralj. Ima vedno prav. Tudi če nima prav, ima prav. Kdor tega ne razume in se ni sposoben temu primerno obnašat, naj se ne gre posla. Kateregakoli. Ker mu ne bo šlo.

Če bi prodajalec v prvem stavku malo lepše nastopil, ne tako, kot da hoče poučevat kupca o svoji pravici do nedela po koncu napačno označenega delovnega časa (Ja, pa veste ...), bi verjetno tudi dobil drugačen odziv OPa.

Tudi pri meni bi prodajalec naletel na enak odziv. Zahvalim se mu za "lekcijo" in končam komunikacijo. Na tako aroganco ne moreš pričakovati drugačnega odziva. Od tu naprej pričakujem, da me ne kliče, ne piše. Če že kliče, pričakujem, da se stavek začne z "Oprostite" in nadaljuje s ponudbo za rešitev situacije. Ne pa pojasnjevanje njegove pravice do tega da ne dela.

In potem še SMSi. Čisto neprimerno. Jaz vem kako je v moji službi, bolj kot kdorkoli drug. In me niti najmanj ne zanima kako je v njegovi službi. Če mu je tako hudo, naj da odpoved in jokca doma. Mu ne bo treba delat. Pri vsej komunikaciji zgleda, da je prav to največji problem. In potem stresa svojo slabo voljo in frustracije na stranke.

SambaShare ::

Ah pač srečala sta se dva kolerika, konec zgodbe. Se vsaj nista na cesti.

globoko grlo ::

Stranka pač nima vedno prav, ane :)
Vam je Darklord poizkušal dotajčit kaj pa kako, pa se ne pustite, trmasti kot ste.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

[D]emon ::

Stranka je pač kralj. Ima vedno prav. Tudi če nima prav, ima prav.


Nismo v Ameriki, piki. ;)
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

M & M ::

[D]emon je izjavil:

Stranka je pač kralj. Ima vedno prav. Tudi če nima prav, ima prav.


Nismo v Ameriki, piki. ;)


Je kar univerzalen princip, če nisi šalabajzar, honey :P

NikolormousB ::

Stranka je pač kralj. Ima vedno prav. Tudi če nima prav, ima prav. Kdor tega ne razume in se ni sposoben temu primerno obnašat, naj se ne gre posla. Kateregakoli. Ker mu ne bo šlo.


Take bedarije so verjetno zrastle na istem zelniku kot tista, da je vsaka reklama dobra reklama. Zakaj bi pa stranka imela vedno prav?

M & M ::

NikolormousB je izjavil:

Stranka je pač kralj. Ima vedno prav. Tudi če nima prav, ima prav. Kdor tega ne razume in se ni sposoben temu primerno obnašat, naj se ne gre posla. Kateregakoli. Ker mu ne bo šlo.


Take bedarije so verjetno zrastle na istem zelniku kot tista, da je vsaka reklama dobra reklama. Zakaj bi pa stranka imela vedno prav?

Ker stranka ima denar, prodajalec pa želi denar. Razen, če ima prodajalec biznis zato da zajebava ljudi.

todman74 ::

globoko grlo je izjavil:

Stranka pač nima vedno prav, ane :)
Vam je Darklord poizkušal dotajčit kaj pa kako, pa se ne pustite, trmasti kot ste.


V tem primeru ima stranka pač prav, sprjazn se. Če pa tebi odgovarja, da te prodajalci žalijo, če imajo slab dan, pa tud v redu. Sto ljudi, 100 čudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: todman74 ()

49106 ::

M & M je izjavil:


Ker stranka ima denar, prodajalec pa želi denar.


Očitno ne dovolj, da gre za stranko na kolena

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

NikolormousB ::

Ker stranka ima denar, prodajalec pa želi denar. Razen, če ima prodajalec biznis zato da zajebava ljudi.


To, da ima stranka denar ni pomembno. Pomembno je, koliko denarja namerava stranka dejansko pustiti pri prodajalcu in koliko bo prodajalca "stalo", v denarju, času, potencialnih težavah s stranko...

Če je bilanca negativna, stranka nima prav.
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odprtost trgovin v nedeljo, drugič (strani: 1 2 3 453 54 55 56 )

Oddelek: Problemi človeštva
2757296862 (44706) starfotr
»

Neupoštevanje delovnega časa, je dovoljeno? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5716487 (11866) solatko
»

Referendum, da bodo trgovine v nedeljo ZAPRTE (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7913138 (11253) Zheegec

Več podobnih tem