Forum » Loža » Ena trgovska ...
Ena trgovska ...
M & M ::
Ker stranka ima denar, prodajalec pa želi denar.
Očitno ne dovolj, da gre za stranko na kolena
Jap, denar smrdi. Tudi, če bi ležal pred njim na tleh, se ne splača prepognit, ker lahko krona z glave pade.
NikolormousB je izjavil:
Ker stranka ima denar, prodajalec pa želi denar. Razen, če ima prodajalec biznis zato da zajebava ljudi.
To, da ima stranka denar ni pomembno. Pomembno je, koliko denarja namerava stranka dejansko pustiti pri prodajalcu in koliko bo prodajalca "stalo", v denarju, času, potencialnih težavah s stranko...
Če je bilanca negativna, stranka nima prav.
In zato ji je to treba jasno in odločno povedati. In vsem ostalim potencialnim strankam, ki jih bo ta obvestila o svojem doživetju. Lej ... sej se strinjam, se ne splača hodit nazaj v shop, da boš prodal eno zadevo za 50 eur, če si že šel domov. Ampak vsaj obnašaj se kot da ti je mar do tvojega posla in tvojih strank. No, ali pa ne, če ti ni ...
In pri takšnem odnosu prodajalca, tam ne bi pustil nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: M & M ()
49106 ::
Jap, denar smrdi. Tudi, če bi ležal pred njim na tleh, se ne splača prepognit, ker lahko krona z glave pade.
http://www.delo.si/novice/kronika/denar...
Okapi ::
globoko grlo je izjavil:
Kriv je definitivno WP1, ker je nesramno prekinil pogovor takoj ko se mu je K dvignilEvo, točno to. Pač persona rudis ne samo na slotechu, ampak tudi v RL.
Jaz: Aja, na internetu vam piše da do 18. Hvala, adijo. In odložim.
Mislm kj bl arogantnega pač težko najdeš. A ti je težko počakat 5s? Mogoče bi ti pa reku ajde prid sem, bomo zrihtal. Ampak ne, je treba prekont komunikacijo in potem se pizdit nad preostankom dogodka. Lame.
Pa da ne bo kdo mislil, da zagovarjam prodajalca/skladiščnika, ga ne, sam WP1 je pač cvetka.
Okapi ::
. Civilizirani ljudje prepoznamo to kot nesporazum, odreagiramo temu ustrezno in skušamo doseči kompromis. Ti pa se obnašaš, kot da ti je človek ukradel Teslo in ti z njo namerno povozil družinskega psa.
Saj si hotel napisati mačka, ne?
Kar tale tema me je takoj spomnila na ono legendarno Warpovo mačjo jamrarijo.
https://slo-tech.com/forum/t574769/0
D3m ::
Elektronski cigateri? Kot prodajalec bi jaz prej odložil slušalko, kot WarpedOne.
Kek.
Kek.
|HP EliteBook|R5 6650U|
globoko grlo ::
Verjetn poznate Rolanje posceni, Mladina.press
Kle na slo-techu se je v vseh teh letih že moralo nabrat za en lep pušlc cvetk. A bi se dal to kako izbrskat in obelodanit?
Bi se zihr valal od smeha.
Kle na slo-techu se je v vseh teh letih že moralo nabrat za en lep pušlc cvetk. A bi se dal to kako izbrskat in obelodanit?
Bi se zihr valal od smeha.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
WarpedGone ::
OK, samo še vedno ne razumem, kaj bi moral prodajalec reči, da mu WarpedOne ne bi prekinil?
Prodajalec je celo situacijo zajebal z začetnim očitajočim "Pa vi veste koliko je ura? Delamo samo do 17h".
Tona glasu se v črke pretvorit ne da, je pa bilo nemogoče neopazit slabo voljo in očitek 'kaj težiš'.
Ker sm po naravi tak, da nimam problema priznat krivde ko sm kriv, ampak ne pustim si pa srat po glavi in se napizdevat, ko nisem, je prodajalec dobil nazaj čisto umirjeno izrečen stavek, kaj imajo objavljeno. Do pogajanj z arogantnežem mi ni bilo več, zato sem zaklučil pogovor. Ta je takoj na začetku že povedal svoje, kar je v naslednjem klicu le še ponovil. Tokrat sicer v bol normalnem tonu, ampak je nazaj dobil še enkrat isto - objavljeno imajo nekaj drugega. Pol se mu je pa snelo in je navalil z SMSi, prepis na prvi strani.
Zbogom in hvala za vse ribe
Raw ::
Ta forum rabi ocenjevanje postov, da človk lažje poskippa crap, ki ga izlivajo določeni osebki. Nekateri ne preberejo vsega, drugi spet povdarjajo samo nek svoj vidik (prodajalci v tem primeru), nekateri pa radi komentirajo eno vrstico izmed random posta. Kultura je iz leta v leto slabša tu gor, same kritike, izlivi žolča in negativizem. Admini pa majo vzvode to mal poštimat, pa se nobenemu ne da, sklepam.
BTT (back to topic):
Sem imel že (pre)več podobnih izkušenj kot WarperOne, pa sem po naravi prijazen in naučen spoštljivosti. Sicer mi še ni uspelo prekinit klica na omenjen način, a si marsikdaj želim da bi. Ni malo štacun kjer me ne vidijo več, ker so tam taki osebki, ki ti lažejo v obraz ali pa se vedejo na neprimeren način čeprav z ničemer ne izzovem tega.
Niso vsi za delo s strankami, al pa ljudmi, če posplošim. Pri nas je v navadi da se dobi službo preko vez in ne s sposobnostjo in delovnimi navadami.
BTT (back to topic):
Sem imel že (pre)več podobnih izkušenj kot WarperOne, pa sem po naravi prijazen in naučen spoštljivosti. Sicer mi še ni uspelo prekinit klica na omenjen način, a si marsikdaj želim da bi. Ni malo štacun kjer me ne vidijo več, ker so tam taki osebki, ki ti lažejo v obraz ali pa se vedejo na neprimeren način čeprav z ničemer ne izzovem tega.
Niso vsi za delo s strankami, al pa ljudmi, če posplošim. Pri nas je v navadi da se dobi službo preko vez in ne s sposobnostjo in delovnimi navadami.
I am what I am and I do what I can
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raw ()
Invictus ::
Tolk enega bullshita, ker W1 ni kupil darila prej, trgovcu se pa pač ni ljubilo priti nazaj v štacuno.
Če ti pač noče prodat, greš drugam. Trgovcu se pa fučka, če je pa on za ta teden zaključil, če on rabi zadevo v nedeljo in ga najbrž sploh ni več na lokaciji trgovine.
To so svobodne odločitve posameznika. Ena stranka gor ali dol, to še ni konec sveta. Sploh, če je stranka navaden drekač, ki se še nekaj zapenja okoli nečesa kar je prebrala na netu. Takih niti nočeš.
Če ti pač noče prodat, greš drugam. Trgovcu se pa fučka, če je pa on za ta teden zaključil, če on rabi zadevo v nedeljo in ga najbrž sploh ni več na lokaciji trgovine.
To so svobodne odločitve posameznika. Ena stranka gor ali dol, to še ni konec sveta. Sploh, če je stranka navaden drekač, ki se še nekaj zapenja okoli nečesa kar je prebrala na netu. Takih niti nočeš.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
NikolormousB ::
Tolk enega bullshita, ker W1 ni kupil darila prej, trgovcu se pa pač ni ljubilo priti nazaj v štacuno.
Če ti pač noče prodat, greš drugam. Trgovcu se pa fučka, če je pa on za ta teden zaključil, če on rabi zadevo v nedeljo in ga najbrž sploh ni več na lokaciji trgovine.
To so svobodne odločitve posameznika. Ena stranka gor ali dol, to še ni konec sveta. Sploh, če je stranka navaden drekač, ki se še nekaj zapenja okoli nečesa kar je prebrala na netu. Takih niti nočeš.
No ja, trgovec je tole izpeljal precej slabo.
1. Stranki ne rečeš "A veste do kdaj delamo". Rečeš lahko "Gospod, delamo samo do 17h." Potem pa naprej lahko "adijo" ali pa "ampak smo še v skladišču, lahko pridete okrog pa bomo uredili".
2. Če ti stranka vrže dol telefon (2x), nima nobenega smisla pisati nekih SMSov in debatirati naprej o tem kolk je kdo užaljen.
Kot je nekdo napisal. Očitno sta se našla dva, ki morata imeti zadnjo besedo.
thramos ::
globoko grlo je izjavil:
Kriv je definitivno WP1, ker je nesramno prekinil pogovor takoj ko se mu je K dvignilEvo, točno to. Pač persona rudis ne samo na slotechu, ampak tudi v RL.
Jaz: Aja, na internetu vam piše da do 18. Hvala, adijo. In odložim.
Mislm kj bl arogantnega pač težko najdeš. A ti je težko počakat 5s? Mogoče bi ti pa reku ajde prid sem, bomo zrihtal. Ampak ne, je treba prekont komunikacijo in potem se pizdit nad preostankom dogodka. Lame.
Pa da ne bo kdo mislil, da zagovarjam prodajalca/skladiščnika, ga ne, sam WP1 je pač cvetka.
Kakšen odziv pa naj bi bil na aroganten "Ja, pa veste koliko je ura? Samo do 17 delamo."? Če je res tako kot je napisal, je povedal, da je na internetu napisano drugače, hvala, nasvidenje.
Če bi bil kontakt v stilu: "Opravičujemo se za nevšečnost, kot kaže imamo na spletni strani delovni čas zapisano dvoumno, bomo popravili v najkrajšem možnem času. Vam lahko kljub temu kako pomagamo?", bi bil zelo verjetno tudi odgovor drugačen. Če ne bi bil, bi bilo pizdenje čez W1 upravičeno, tako pač ni.
Super tema, še več takšnih, da se ve, v katere štacune nima smisla hodit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
lexios ::
bi bil zelo verjetno tudi odgovor drugačen. Če ne bi bil, bi bilo pizdenje čez W1 upravičeno, tako pač ni.
Če smo pošteni, uravnovešena oseba ne prekine pogovora 2x zapored sredi klica, takoj ko se ji K dvigne. Še bolj otročje pa se mi zdi pisarjenje na forum o tem... Mora bit res dolgčas al ste taki pussyi?
Super tema, še več takšnih, da se ve, v katere štacune nima smisla hodit.
Ker ste ovce?
Vice ::
bi bil zelo verjetno tudi odgovor drugačen. Če ne bi bil, bi bilo pizdenje čez W1 upravičeno, tako pač ni.
Če smo pošteni, uravnovešena oseba ne prekine pogovora 2x zapored sredi klica, takoj ko se ji K dvigne. Še bolj otročje pa se mi zdi pisarjenje na forum o tem... Mora bit res dolgčas al ste taki pussyi?
Super tema, še več takšnih, da se ve, v katere štacune nima smisla hodit.
Ker ste ovce?
Brez zamere samo s tem si pokazal kakšna ovca si sam. Ali pa si toliko len in niti prebral nisi o čem je stvar.
lexios ::
Brez zamere samo s tem si pokazal kakšna ovca si sam. Ali pa si toliko len in niti prebral nisi o čem je stvar.
Brez zamere, vprašal sem! Ker v katere štacune ima smisel hodit osebno raje ugotavljam sam in se ne zanašam na mnenje nekega anonimnega posebneža.
Lahko bi tudi sklepal, da je bil un tipček le slabe volje, a SMSji, ki so sledili ne pričajo neki normalni osebi v prid.
Lahko bi tudi sklepali, da sta se preprosto našli dve nenormalni osebi? Ali pa, da je bistvo problema v tem primeru predvsem komunikacija oz. bolje rečeno nekomunikacija?
Res pa je, da dandanes prosto tava okoli cel kup posebnežev in ni vsak trgovec dober trgovec, tako kot tudi nima vsak živcev za psihiatra, da se cele dneve ukvarja s pacienti.
thramos ::
Če smo pošteni, uravnovešena oseba ne prekine pogovora 2x zapored sredi klica, takoj ko se ji K dvigne. Še bolj otročje pa se mi zdi pisarjenje na forum o tem... Mora bit res dolgčas al ste taki pussyi?
Če je z druge strani že prvi kontakt nesramna aroganca, je čim hitrejši zaključek pogovora edina racionalna odločitev uravnovešene osebe.
Ker ste ovce?
Ne, ker nimamo namena časa zgubljat pred zaprtimi štacunami in z nesramnimi "trgovci".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
globoko grlo ::
Sej ;e je W1 bil res s prve napizden, ok, sam verjetn ni bil ravno napizden, samo malo zatezeno se je trgovec oglasil
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
zmaugy ::
OK, samo še vedno ne razumem, kaj bi moral prodajalec reči, da mu WarpedOne ne bi prekinil?
Saj ni težko ugotovit, začeti pogovor tako, da vprašaš stranko, če ve koliko je ura (iz kasnejšega konteksta smsov lahko samo domnevam v kakšnem tonu je bilo postavljeno to vprašanje), se mi milo rečeno ne zdi najbolj posrečeno, če se nimaš namena skregati, ane?
Zakaj bi moral W1 prenašat takšen odnos, mi ni jasno. Korektno je povedal zakaj je poklical takrat, se poslovil in odložil slušalko. Tukaj se stvar zaključi.
Če bi šlo za zelo pomembno/težko dobavljivo stvar, bi se sam na njegovem mestu vseeno poskušal zmeniti, ampak če temu ni tako, mu tega pač ni treba.
zmaugy ::
Ker ljudje hodijo okrog brez ur, telefonov, na zvonikih pa vse pokvarjeno?
Sicer pa ne vem od kdaj je Ljubljana del primorske.
Sicer pa ne vem od kdaj je Ljubljana del primorske.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
lexios ::
Ne, ker nimamo namena časa zgubljat pred zaprtimi štacunami in z nesramnimi "trgovci".
Vse ok in prav! Seveda gre za napako trgovca, kar se tiče ažuriranja delovnega časa na spletni strani, se strinjam. Glede nesramnosti pa odziv W1 s tem ko je 2x zapored prekinil klic po prvem stavku ni nič manj aroganten. Sj ga razumem, predčasen odhod iz dela, ki se je izkazal kot izguba časa... Če bi W1 drugače odreagiral, bi se mogoče odraslo dogovorila, zgodbe "nesramanega" trgovca namreč ne poznamo, vemo zgolj to, da je izgubljal čas z nezadovoljno potencialno stranko in najbrž bi odreagiral drugače, če na drugi strani stranka ne bi arogantno prekinila klica. S stališča trgovca mi sicer ni jasno zakaj bi vrnil klic, najbrž ne zato, da bi se skregal s stranko? Marsikdo bi stvar zaključil že po prvem odloženem klicu in konec. Ali še prej, pred vrati trgovine. To kar mi je osebno še bolj zanimivo pa je vprašanje zakaj bi morali o tem sedaj debatirat tule, očitno imate časa še preveč...
jype ::
lexios> Marsikdo bi stvar zaključil že po prvem odloženem klicu
To lahko storimo zgolj čustveno uravnovešene osebe.
To lahko storimo zgolj čustveno uravnovešene osebe.
globoko grlo ::
Nekaj minut kasneje dobim SMS:
Ne vem v cem je problem, zakaj ste nesramni in arogantni...???? Na strani vam pise ce pa vi ne znate prebrati je pa to povaem vas in ne nas problem!!
Hvala
Iz tega lahko sklepamo, da je bil W1 nesramen, ali se trgovec tudi laže?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
thramos ::
Ne, ker nimamo namena časa zgubljat pred zaprtimi štacunami in z nesramnimi "trgovci".
Vse ok in prav! Seveda gre za napako trgovca, kar se tiče ažuriranja delovnega časa na spletni strani, se strinjam. Glede nesramnosti pa odziv W1 s tem ko je 2x zapored prekinil klic po prvem stavku ni nič manj aroganten.
Jp. In? Ker nas večina tukaj ni trgovcev, nam je vseeno za stranke, ki na nesramnost odgovarjajo z arogantnostjo. Pri čemer je takšen način odgovora zelo naraven, vsi pač nismo jype. Zakaj bi izgubljal čas za "odrasle" pogovore z osebami, ki so s prvim stavkom pokazale, da je zelo verjetno, da ga niso sposobne? Zakaj bi se _trudil_ jim nosit denar?
No, zanimivo pa je zvedeti za trgovce, ki z nesramnostjo začenjajo: da ne bi izgubljali časa z njimi.
Okapi ::
Prvo kot prvo - normalno vljuden človek se na aroganten odziv ne odzove z arogantnim odzivom.globoko grlo je izjavil:
Kriv je definitivno WP1, ker je nesramno prekinil pogovor takoj ko se mu je K dvignilEvo, točno to. Pač persona rudis ne samo na slotechu, ampak tudi v RL.
Jaz: Aja, na internetu vam piše da do 18. Hvala, adijo. In odložim.
Mislm kj bl arogantnega pač težko najdeš. A ti je težko počakat 5s? Mogoče bi ti pa reku ajde prid sem, bomo zrihtal. Ampak ne, je treba prekont komunikacijo in potem se pizdit nad preostankom dogodka. Lame.
Pa da ne bo kdo mislil, da zagovarjam prodajalca/skladiščnika, ga ne, sam WP1 je pač cvetka.
Kakšen odziv pa naj bi bil na aroganten "Ja, pa veste koliko je ura? Samo do 17 delamo."? Če je res tako kot je napisal, je povedal, da je na internetu napisano drugače, hvala, nasvidenje.
Če bi bil kontakt v stilu: "Opravičujemo se za nevšečnost, kot kaže imamo na spletni strani delovni čas zapisano dvoumno, bomo popravili v najkrajšem možnem času. Vam lahko kljub temu kako pomagamo?", bi bil zelo verjetno tudi odgovor drugačen. Če ne bi bil, bi bilo pizdenje čez W1 upravičeno, tako pač ni.
Super tema, še več takšnih, da se ve, v katere štacune nima smisla hodit.
Kot drugo - prodajalec mogoče sploh ni vedel, da imajo na spletni strani napisano, da delajo do šestih. Človek je ob petih zaključil šiht in potem ga čez tričetrt ure nekdo kliče, pa pač ni takoj začel z opravičilom.
Kot tretje - še enkrat si preberi, kaj je W1 napisal. Prodajalec ga poklical nazaj, očitno v želji, da bi razrešili nesporazum in mu mogoče lahko kaj pomagal (se pravi, prodal), W1 mu je pa tudi v drugo arogantno "vrgel slušalko dol". Potem je pa jasno tudi prodajalcu odletela pokrovka s piskra in so se začeli SMSji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
solatko ::
Obnašanje trgovca v tem primeru, je bilo skrajno neprimerno.
Stranka je prišla v njegovo trgovino v času, katerega ima napisanega na strani.
Če je trgovina že zaprta in dobiš klic stranke, se ne vpraša stranko, če ve koliko je ura, temveč se pojasni, da je trgovina na žalost že zaprta in se ponudi pomoć, pri rešitvi problema.
Če stranko že tako po domače zahebemo, se ji potem ne teži z dodatnimi razlagami, svoje privatne usmeritve.
Če se že ponovno kliče stranko, se jo kliče samo v tem primeru, ko smo pripravljeni v doglednem času priti nazaj v trgovino in ji ponudit izdelek v nakup.
Sicer pa je wp1 naredil pravilno, da je tega, konkretnega trgovca postavil na piedestal nezaželjenih trgovin, tudi za informacijo bodočim, ki bi se držali odpiralnega časa na njihovi spletni strani.
V ocenjevanju trgovin, sem pred leti opisal primer iz Harvey Normana, ko sem dvakrat zamenjal nov računalnik, potem pa zahteval 200€ vrednejšo mašino, brez doplačila. Trgovec je bil sicer dokaj nesramen, vendar je njegov šef zadevo uredil tako lepo, da sem jim dal pozitivno oceno. Po moji informaciji, da bom trgovino spravil na vse internetne forume, ki govoijo o HW, je poklical sestavljalca v Trzin in ta mu je dal zeleno luč, za željeni računalnik.
Res sta obe firmi izgubili cca 200€, vendar sem odšel ven zadovoljen in povrh dal še pozitivno mnenje za bodoče kupce.
Kalkulacija je bila preprosta - dvakratno inštaliranje sistema in tri krat prevoz Grosuplje - LJ in nazaj.
Ob upravičeni prekinitvi pogodbe, bi jim izstavil tudi račun za opravljene stritve in km, kar bi zneslo več, pa še slabo reklamo bi jim naredil na vseh slovenskih forumih.
Včasih se trgovci ne zavedajo, da lahko ena nezadovoljna stranka, naredi neprimerno več škode, kot jim koristi naredi 100 zadovolnih.
Ravno na tečne, neprilagojene in nevedne stranke, morajo bit trgovci še posebej pripravljeni, da jim po možnosti ugodijo v njihovih željah.
Trgovec nima možnosti, da tako očrni stranko, da ji vse trgovine pred nosom zaprejo vrata, lahko jim samo v svoji evidenci podeli oznako nezaželjenega kupca.
Okapi - Čemu bi, kot kupec lezel v rit trgovcu, da bi pri njemu lahko zapravil denar. Tebe pa človek, včasih res ne razume, kaj hočeš povedat.
Na trgovcu je, da ustreže potencialnemu kupcu in ne obratno.
Stranka je prišla v njegovo trgovino v času, katerega ima napisanega na strani.
Če je trgovina že zaprta in dobiš klic stranke, se ne vpraša stranko, če ve koliko je ura, temveč se pojasni, da je trgovina na žalost že zaprta in se ponudi pomoć, pri rešitvi problema.
Če stranko že tako po domače zahebemo, se ji potem ne teži z dodatnimi razlagami, svoje privatne usmeritve.
Če se že ponovno kliče stranko, se jo kliče samo v tem primeru, ko smo pripravljeni v doglednem času priti nazaj v trgovino in ji ponudit izdelek v nakup.
Sicer pa je wp1 naredil pravilno, da je tega, konkretnega trgovca postavil na piedestal nezaželjenih trgovin, tudi za informacijo bodočim, ki bi se držali odpiralnega časa na njihovi spletni strani.
V ocenjevanju trgovin, sem pred leti opisal primer iz Harvey Normana, ko sem dvakrat zamenjal nov računalnik, potem pa zahteval 200€ vrednejšo mašino, brez doplačila. Trgovec je bil sicer dokaj nesramen, vendar je njegov šef zadevo uredil tako lepo, da sem jim dal pozitivno oceno. Po moji informaciji, da bom trgovino spravil na vse internetne forume, ki govoijo o HW, je poklical sestavljalca v Trzin in ta mu je dal zeleno luč, za željeni računalnik.
Res sta obe firmi izgubili cca 200€, vendar sem odšel ven zadovoljen in povrh dal še pozitivno mnenje za bodoče kupce.
Kalkulacija je bila preprosta - dvakratno inštaliranje sistema in tri krat prevoz Grosuplje - LJ in nazaj.
Ob upravičeni prekinitvi pogodbe, bi jim izstavil tudi račun za opravljene stritve in km, kar bi zneslo več, pa še slabo reklamo bi jim naredil na vseh slovenskih forumih.
Včasih se trgovci ne zavedajo, da lahko ena nezadovoljna stranka, naredi neprimerno več škode, kot jim koristi naredi 100 zadovolnih.
Ravno na tečne, neprilagojene in nevedne stranke, morajo bit trgovci še posebej pripravljeni, da jim po možnosti ugodijo v njihovih željah.
Trgovec nima možnosti, da tako očrni stranko, da ji vse trgovine pred nosom zaprejo vrata, lahko jim samo v svoji evidenci podeli oznako nezaželjenega kupca.
Okapi - Čemu bi, kot kupec lezel v rit trgovcu, da bi pri njemu lahko zapravil denar. Tebe pa človek, včasih res ne razume, kaj hočeš povedat.
Na trgovcu je, da ustreže potencialnemu kupcu in ne obratno.
Delo krepa človeka
Okapi ::
Lahko se tule anonimno repenčiš in delaš pametnega. če bi forum ne bil anonimen, bi bil ti že zdavnaj na črni listi pri vseh trgovcih v bližnji in daljni okolici.
Trgovec nima možnosti, da tako očrni stranko, da ji vse trgovine pred nosom zaprejo vrata, lahko jim samo v svoji evidenci podeli oznako nezaželjenega kupca.
Na trgovcu je, da ustreže potencialnemu kupcu in ne obratno.Ali pa tudi ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
thramos ::
Prvo kot prvo - normalno vljuden človek se na aroganten odziv ne odzove z arogantnim odzivom.
Kot drugo - prodajalec mogoče sploh ni vedel, da imajo na spletni strani napisano, da delajo do šestih. Človek je ob petih zaključil šiht in potem ga čez tričetrt ure nekdo kliče, pa pač ni takoj začel z opravičilom.
Kot tretje - še enkrat si preberi, kaj je W1 napisal. Prodajalec ga poklical nazaj, očitno v želji, da bi razrešili nesporazum in mu mogoče lahko kaj pomagal (se pravi, prodal), W1 mu je pa tudi v drugo arogantno "vrgel slušalko dol". Potem je pa jasno tudi prodajalcu odletela pokrovka s piskra in so se začeli SMSji.
Aja, ko je enemu odletela pokrovka je to "jasno", ampak na aroganten pristop se pa ne sme odzvati arogantno?
Sej je vsem jasno, da sta se našla prava dva. Ampak le eden od njiju je pričel z nesramnostjo in le eden od njiju je prodajalec.
Okapi ::
Očitno si tak otrok kot W1 - ni važno kaj počneš, važno, da je bil en drug tisti, ki je začel.
thramos ::
Nikakor, saj pravim, da sta se našla prava dva. Da se tudi na nesramnost odgovarja vljudno bi moralo biti jasno vsem.
jype ::
thramos> Da se tudi na nesramnost odgovarja vljudno bi moralo biti jasno vsem.
Jaz sem slišal že teorijo o tem, da če je nekdo do tebe nesramen, ti si pa vztrajno vljuden, ti tisti drugi "pobira energijo". Od odrasle osebe, za katero bi na prvo žogo sklepal, da je mentalno zdrava.
Jaz sem slišal že teorijo o tem, da če je nekdo do tebe nesramen, ti si pa vztrajno vljuden, ti tisti drugi "pobira energijo". Od odrasle osebe, za katero bi na prvo žogo sklepal, da je mentalno zdrava.
thramos ::
Pobira energije verjetno res ne, ampak vztrajati v pogovoru z nekom, ki je nesramen, ponavadi res nima smisla.
Vljudno a odločno zaključiš komunikacijo.
Nekateri bi rekli, da je tako naredil W1.
Vljudno a odločno zaključiš komunikacijo.
Nekateri bi rekli, da je tako naredil W1.
Glugy ::
"Veste koliko je ura" se men ne zdi čisto nič zateženo.
"A pa ti sploh veš kok je že ura?" je zatežena oblika.
Če pa vprašaš nekoga čist na lep način če ve koliko je že ura je pa neki čist normalnga. Vsaj men.
Druzga ne bi komentiral ker sta oba v nadaljevanju mal pretiravala. Noben od vaju ni bil pretirano vljuden. Oba sta bila pasivno agresivna.
"A pa ti sploh veš kok je že ura?" je zatežena oblika.
Če pa vprašaš nekoga čist na lep način če ve koliko je že ura je pa neki čist normalnga. Vsaj men.
Druzga ne bi komentiral ker sta oba v nadaljevanju mal pretiravala. Noben od vaju ni bil pretirano vljuden. Oba sta bila pasivno agresivna.
krneki0001 ::
WarpedGone je izjavil:
Zakaj je to problem človeštva?
Ker nisem čist prepričan več ali trgovine obstajajo zaradi strank, ali stranke obstajamo zaradi trgovin.
Je nekaj izjem, velika večina pa ker stranke obstajamo zaradi trgovin.
Zato veliko večino svojega težko zasluženega denarja pustim v avstriji, kjer so cene nižje, odnos mnogo boljši in ker obstajajo trgovine zaradi strank.
solatko ::
Glugy - Če na cesti vprašaš nekoga koliko je ura, prosim, je to normalno, če pa te trgovec vpraša, ko stojiš pred zaprtimi vrati, ki bi morala bit odprta, pa to izgleda, kot, da bi mi rekel, daj cepec kup si uro, da nauš težil po koncu delovnega časa, ki je zame svetinja in potem nadaljevanje - ti bom že dopovedal, da si bedak.
Če te kontaktira straka, jo nimaš kaj spraševati po tem ali ve koliko je ura, lahko pa rečeš oprostite, trgovina je že zaprta, saj to piše na naši tretji strani na internetu, drugič se sprehodite skozi vse naše strani in ne boste zastonj prihajali.
Se pa stranko lahko tudi vpraša, če izdelek nujno rabi, da ste pripravljeni priti v trgovino, če je pripravljena počakati n minut.
Lahko se tudi opravičiš, ker internetna stran zavaja potencialne kupce.
Okapi - Ti nimaš pojma, kako se vodi podjetje, še manj pa trgovina ali uslužnostna dejavnost. Nikoli in nikdar ne smeš bit nesramen do stranke, če hočeš posel dobro furat, saj vsekakor pričakuješ delo in plačilo od strank, saj nič ne pade samo od sebe. Dobro ime zgubiš hitreje, kot ga pridobiš.
Vsekakor je pa dobro, da veš vsaj to, kaj imaš na svoji prvi strani spleta in se tega brezpogojno držiš. Obvestila med novicami ali še kje bolj skrito, niso ravno prijazne zadeve za stranke.
In veš kaj, BMK za trgovine, ki se ne znajo posvetit stranki, tudi, če je moje ime napisano na vratih, s sliko in velikim PNG. Vedno bom našel trgovino, kjer bom zaželjen in cenjen, kot potrošnik, tistih, ki se mi zamerijo pa tudi, če imajo skoraj zastonj robo, ne obiščem več (enako je z vsemi lokali, gostilnami, obrtniki,.....), za svoj denar upravičeno pričakujem vsaj prijazno postrežbo v okviru delovnega časa - po pravici povedano, jo marsikje dobim tudi izven tega - npr. Funtech, Techtrade v Trzinu, Swedata v BTC, seveda po poprejšnjem telefonskem dogovoru. Pa gre včasih samo za stvar vrednosti nekaj €.
Če te kontaktira straka, jo nimaš kaj spraševati po tem ali ve koliko je ura, lahko pa rečeš oprostite, trgovina je že zaprta, saj to piše na naši tretji strani na internetu, drugič se sprehodite skozi vse naše strani in ne boste zastonj prihajali.
Se pa stranko lahko tudi vpraša, če izdelek nujno rabi, da ste pripravljeni priti v trgovino, če je pripravljena počakati n minut.
Lahko se tudi opravičiš, ker internetna stran zavaja potencialne kupce.
Okapi - Ti nimaš pojma, kako se vodi podjetje, še manj pa trgovina ali uslužnostna dejavnost. Nikoli in nikdar ne smeš bit nesramen do stranke, če hočeš posel dobro furat, saj vsekakor pričakuješ delo in plačilo od strank, saj nič ne pade samo od sebe. Dobro ime zgubiš hitreje, kot ga pridobiš.
Vsekakor je pa dobro, da veš vsaj to, kaj imaš na svoji prvi strani spleta in se tega brezpogojno držiš. Obvestila med novicami ali še kje bolj skrito, niso ravno prijazne zadeve za stranke.
In veš kaj, BMK za trgovine, ki se ne znajo posvetit stranki, tudi, če je moje ime napisano na vratih, s sliko in velikim PNG. Vedno bom našel trgovino, kjer bom zaželjen in cenjen, kot potrošnik, tistih, ki se mi zamerijo pa tudi, če imajo skoraj zastonj robo, ne obiščem več (enako je z vsemi lokali, gostilnami, obrtniki,.....), za svoj denar upravičeno pričakujem vsaj prijazno postrežbo v okviru delovnega časa - po pravici povedano, jo marsikje dobim tudi izven tega - npr. Funtech, Techtrade v Trzinu, Swedata v BTC, seveda po poprejšnjem telefonskem dogovoru. Pa gre včasih samo za stvar vrednosti nekaj €.
Delo krepa človeka
jernejl ::
lahko pa rečeš oprostite, trgovina je že zaprta, saj to piše na naši tretji strani na internetu, drugič se sprehodite skozi vse naše strani in ne boste zastonj prihajali.
Ker najbrž lahko upravičeno domnevamo, da je trgovec namerno objavil spremembo delovnega časa le "na tretji strani", na prvi pa zanalašč pustil napačen podatek, kajne?
Nikoli in nikdar ne smeš bit nesramen do stranke, če hočeš posel dobro furat, saj vsekakor pričakuješ delo in plačilo od strank,
Glede nesramnosti se sicer strinjam, glede nadaljevanja pa vsekakor ne. Poznam kar nekaj trgovcev, ki so neprijazne ali nesramne stranke nagnali iz trgovine, pa jim posel še zmeraj dobro gre. Včasih je bolje zaslužiti 10eur manj kot imeti posla s tako vrsto strank, ki jemljejo trgovcu nadpovprečno veliko časa, načenjajo živce, odganjajo druge stranke, so konstantno nezadovoljni in nosijo stvari nazaj. Kupec je kralj, ampak le dokler se temu primerno tudi obnaša.
V tem primeru je očitno šlo za prodajalčevo napako na vsebini spletne strani, ki je za kupca sicer neprijetna, ampak take stvari se pač dogajajo in ni treba delati iz muhe slona.
Nadaljnji nivo komunikacije pa je bil pri obeh udeleženih prav enako pod nivojem in vreden graje. Tako se v civiliziranem svetu pač ne komunicira, niti če si prodajalec, niti če si kupec.
solatko ::
jernejl - Nesramni stranki se vedno lahko na lep način dopove, da se nesramnost ne splača, tako kot na forumu lahko nesramen post, z vljudnim sarkazmom razvrednotiš in se potem tisti, ki ga je napisal malo zamisli.
OP je hotel kupit izdelek, ki ga je trgovec imel, v rednem delovnem času trgovine, ki je objavljen (še danes) na spletni strani trgovca. Torej je vzrok za recimo, neustrezno komuniciranje, izključno na strani trgovca.
Nekateri bi popizdili na še hujši način.
Neprijazne in tečne stranke se da odgnati na lep način, bolj pizdijo, bolj si prijazen in ustrežljiv. Poizkusi, boš videl kako srboriteža pomiriš s takim obnašanjem, tako, ko se spraviš na njegov nivo, si izgubil.
Trgovec nikoli ne porabi nadpovprečno veliko časa za kakršno koli stranko - to si oglej v trgovinah v tujini, ko ti na pult zmeče 30 srajc, če prav boš kupil samo eno ali nobene.
Veš časi trgovskih monopolov so minili, saj še droge dobiš na več mestih.
V tem primeru je že začetek komunikacije pod nivojem s strani trgovca, poleg tega je stranko dražil še potem, ko mu je ta prekinila klic.
OP je hotel kupit izdelek, ki ga je trgovec imel, v rednem delovnem času trgovine, ki je objavljen (še danes) na spletni strani trgovca. Torej je vzrok za recimo, neustrezno komuniciranje, izključno na strani trgovca.
Nekateri bi popizdili na še hujši način.
Neprijazne in tečne stranke se da odgnati na lep način, bolj pizdijo, bolj si prijazen in ustrežljiv. Poizkusi, boš videl kako srboriteža pomiriš s takim obnašanjem, tako, ko se spraviš na njegov nivo, si izgubil.
Trgovec nikoli ne porabi nadpovprečno veliko časa za kakršno koli stranko - to si oglej v trgovinah v tujini, ko ti na pult zmeče 30 srajc, če prav boš kupil samo eno ali nobene.
Veš časi trgovskih monopolov so minili, saj še droge dobiš na več mestih.
V tem primeru je že začetek komunikacije pod nivojem s strani trgovca, poleg tega je stranko dražil še potem, ko mu je ta prekinila klic.
Delo krepa človeka
globoko grlo ::
Ampak v konkretnem primeru se je trgovec nadpovprečno trudil vzpostaviti stik s stranko, pa ga je stranka odjebala. A je to res tako težko razumet?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
krneki0001 ::
V tem primeru se trgovec ni trudil. On je namreč zaključil ob 17h, čeprav ima na netu napisano da so odprti do 18h.
jernejl ::
Na prvi strani (http://www.scubatom.net/) ima prikaz novic, in tam piše, da pozimi delajo do 17h.
Pa tudi med podatki o trgovini (ki ni prva stran, in tam je bila napaka) je zdaj zapis že popravljen.
Težko bi rekel, da se trgovec ni trudil. Očitno je na enem koncu pozabil spremeniti podatek. Neprijetno za morebitnega kupca, ampak napake se dogajajo.
OP je iz tega napravil celo zgodbo in javno objavil, kako nizkega nivoja komunikacije je sposoben. Sicer nič novega, ker to vseskozi dokazuje tudi v drugih temah na forumu. Mene bi bilo sram objavljati vsebino pogovorov/sporočil, če bi se tako obnašal... bi raje zadržal zase.
Pa tudi med podatki o trgovini (ki ni prva stran, in tam je bila napaka) je zdaj zapis že popravljen.
Težko bi rekel, da se trgovec ni trudil. Očitno je na enem koncu pozabil spremeniti podatek. Neprijetno za morebitnega kupca, ampak napake se dogajajo.
OP je iz tega napravil celo zgodbo in javno objavil, kako nizkega nivoja komunikacije je sposoben. Sicer nič novega, ker to vseskozi dokazuje tudi v drugih temah na forumu. Mene bi bilo sram objavljati vsebino pogovorov/sporočil, če bi se tako obnašal... bi raje zadržal zase.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
WarpedGone ::
Vse informacije so že v prvem postu. Pismenim jasno.
Funkcionalni nepismeni ste pa še vedno funkcionalno nepismeni in imate blazne probleme z mano osebno.
Okapi, jernej, in še par nesrečnikov...
Ko bo na mojo hišo padel meteorit bom kriv js, ker sm na steho dal rdeče cegle.
Vaša mama je ponosna na vas.
Funkcionalni nepismeni ste pa še vedno funkcionalno nepismeni in imate blazne probleme z mano osebno.
Okapi, jernej, in še par nesrečnikov...
Ko bo na mojo hišo padel meteorit bom kriv js, ker sm na steho dal rdeče cegle.
Vaša mama je ponosna na vas.
Zbogom in hvala za vse ribe
frudi ::
Da je na netu zapisan delovni čas do 18h je očitno napaka. Kar dokazuje tako novica o zimskem delovnem času, kot razlaga prodajalca, da so odprti samo do 17h.
A eni tega res ne razumete? Ali ste tako vase zagledani, da 100% vedno mora biti po vaše, ker se nihče drug nikoli ne sme zmotiti? Ker zganjanje takšne histerične cmerave jeze, zaradi nedolžne napake in nesporazuma, je prav simptomatično za kake problematične 3 letne froce, katerih svet se sredi trgovine poruši, ko jim starši nočejo kupit kinder jajčke.
A eni tega res ne razumete? Ali ste tako vase zagledani, da 100% vedno mora biti po vaše, ker se nihče drug nikoli ne sme zmotiti? Ker zganjanje takšne histerične cmerave jeze, zaradi nedolžne napake in nesporazuma, je prav simptomatično za kake problematične 3 letne froce, katerih svet se sredi trgovine poruši, ko jim starši nočejo kupit kinder jajčke.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
jernejl ::
Vse informacije so že v prvem postu. Pismenim jasno.
Vse informacije so na prvi strani scubatom. Pismenim jasno.
OP je pač gledal informacije na odpiralnicasi, in ker je po njegovem mišljenju ves internet v lasti prodajalca, mu je tudi predlagal, naj gre spreminjati spletno stran odpiralnicasi, s katero prodajalec nima veze.
Če bi pogledal prvo stran scubatom, bi mu namreč bilo jasno, da pozimi pač delajo le do 17h.
next3steps ::
Ti si pa malo prepozno prišel širit svojih modrosti v to temo.
Naj te opomnim, da je PRVA STRAN trgovine sedaj že spremenjena in je na njej označen novi zimski delovni čas.
Takrat, ko si je pa OP ogledal prvo stran omenjene trgovine, še novi zimski delovni čas na PRVI strani ni bil spisan.
Naj te opomnim, da je PRVA STRAN trgovine sedaj že spremenjena in je na njej označen novi zimski delovni čas.
Takrat, ko si je pa OP ogledal prvo stran omenjene trgovine, še novi zimski delovni čas na PRVI strani ni bil spisan.
frudi ::
Na prvi strani je ves čas bila novica o zimskem delavnem času. Vmes so sedaj očitno popravili tudi podstran s podatki o trgovini.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Odprtost trgovin v nedeljo, drugič (strani: 1 2 3 4 … 53 54 55 56 )Oddelek: Problemi človeštva | 321084 (68928) | starfotr |
» | Neupoštevanje delovnega časa, je dovoljeno? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17641 (13020) | solatko |
» | Referendum, da bodo trgovine v nedeljo ZAPRTE (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13921 (12036) | Zheegec |