» »

kazen zaradi nehomologiranega izpušnega lonca

kazen zaradi nehomologiranega izpušnega lonca

1
2
»

;-) ::

Ne ogrožam drugih udeležencev vsaj zavestno ne. Vedno se vse izvaja pod kontrolo.

mihec87 ::

Kako da ne ko pripičiš mimo z tvojim motorjem ki lahko zbudi 3 ulice, udeleženca slušno onesposobiš oz totalno zmedeš saj ne ve kaj se dogaja:)

bluefish ::

vsaj zavestno ne
Ja, se niti ne bi čudil, če voziš napol zadet.

KoMar- ::

;-) je izjavil:

Ne ogrožam drugih udeležencev vsaj zavestno ne. Vedno se vse izvaja pod kontrolo.

Seveda. Vse boš tudi vedno imel pod kontrolo, do trenutka, ko boš nekoga ubil. Potem se boš pa skrival za starši in odvetniki, kot vsi do zdaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

Pyr0Beast ::

Mnogi motoristi gredo na živce tudi voznikom avtomobilov, ko prehitevajo. Sam izpuh je ravno v višini voznikove glave in ko poba pritisne na plin, človek ki je noter skoraj ogluši.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

;-) ::

če maš ferrarija je res v višini glave ja če pa maš normaln avto pa ne

bluefish ::

Dovolj je že, da je v višini spodnjega roba stranske šipe.

;-) ::

Aja potem ko ga bo homologiral pa bo manj ružo ?

Sami doktorji.

Pyr0Beast ::

Štos je v tem da ga sploh homologirati ne boš uspel če je zakonodaja vsaj malo pri pameti in omejuje emisije zvoka.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

skyscan ::

Pyr0Beast je izjavil:

Mnogi motoristi gredo na živce tudi voznikom avtomobilov, ko prehitevajo. Sam izpuh je ravno v višini voznikove glave in ko poba pritisne na plin, človek ki je noter skoraj ogluši.


tako bom rekel, sam sem motorist in avtomobilist, tako da poznam obe plati voznikov enih in drugih vozil. po mojem MNENJU je bolše imeti glasnejši izpuh, da te avtomobilist sliši da si za njim (ob njem?), jaz osebno, če ne bi motorist (čoperist ali nekdo s custom glasnejšim avspuhom) imel glasnejšega izpuha, bi nemalokrat izsilil oziroma kako drugače zaje*al motorista.

DrSimy je izjavil:

skyscan

Ali so te peljali na izredni tehnični pregled ali je policist pač izdal kazen za nehomologirano zadevo na motorju?

Če nisi bil na izrednem tehničnem potem imaš 8 dni rok (od prejema kazni , včeraj ali kdaj so te ustavili) da se pritožiš.

Predlagam odvetnika


lahko pogledaš ZS?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skyscan ()

;-) ::

Pyr0Beast je izjavil:

Štos je v tem da ga sploh homologirati ne boš uspel če je zakonodaja vsaj malo pri pameti in omejuje emisije zvoka.


Omejuje, ampak. Jaz grem homologirat športni izpuh. Mojster mi da super duper Remusa z vsemi papirji in serijskimi na avtu in papirih se zapeljem na RTI in homologiram. Pridem nazaj dam gor custom made izpuh z vgravirano serijsko in remus znakom. Policija me ustavi pogleda homolomo papir in serijsko gor, serijsko na avspuhu in ker se ujemata mi nič ne more.

bluefish ::

Saj, tako razmišljanje je nekako na ravni tunkanja dedka v avto zaradi prekoračitve hitrosti.
Še enkrat, če ste se sposobni pritoževati nad neupravičeno kaznijo, potem upam, da lahko tudi ravnate po predpisih.

mihec87 ::

Včasih je tut lepo vedet dolžnosti oz jih vsaj malo spoštovati ne pa samo mahati z pravicami okrog...

;-) ::

Spoštujem zakone in policijo tam kjer se mi zdi potrebno in pomembno.

bluefish ::

Anarhija torej.

BigWhale ::

skyscan je izjavil:

tako bom rekel, sam sem motorist in avtomobilist, tako da poznam obe plati voznikov enih in drugih vozil. po mojem MNENJU je bolše imeti glasnejši izpuh, da te avtomobilist sliši da si za njim (ob njem?), jaz osebno, če ne bi motorist (čoperist ali nekdo s custom glasnejšim avspuhom) imel glasnejšega izpuha, bi nemalokrat izsilil oziroma kako drugače zaje*al motorista.


Ti v resnici verjames, da te vozniki avtomobilov prej opazijo, ce imas glasnejsi izpuh??? Ce mu prides na pol metra razdalje ze mogoce.

Šimpanz ::

Najbolš da si neonski znak nase obesiš.

skyscan ::

BigWhale je izjavil:

skyscan je izjavil:

tako bom rekel, sam sem motorist in avtomobilist, tako da poznam obe plati voznikov enih in drugih vozil. po mojem MNENJU je bolše imeti glasnejši izpuh, da te avtomobilist sliši da si za njim (ob njem?), jaz osebno, če ne bi motorist (čoperist ali nekdo s custom glasnejšim avspuhom) imel glasnejšega izpuha, bi nemalokrat izsilil oziroma kako drugače zaje*al motorista.


Ti v resnici verjames, da te vozniki avtomobilov prej opazijo, ce imas glasnejsi izpuh??? Ce mu prides na pol metra razdalje ze mogoce.


sej pravim, moje mnenje, lahko da drugi niste/niso takega mnenja, ampak če smo že glih zašli s teme, je v gužvi avtomobilov (kjer se avtomobilisti postavijo da te glava boli; en na levem robu vozišča, drug čiz na desnem) zelo pomaga da med prerivanjem nekak uporablajš dodatni gas, da te slišijo. res da nekak to prehitevanje ni po pravilih, ampak čakanje na soncu/dežju pa res "ubija" v vseh tistih oblačilih, lepo porsim.

BigWhale ::

Prerivanjem?!?! Hahaha.

Pa ti ves, da ne smes prehitevati avtomobilov v koloni?

Snohman ::

Ustavili so me policisti, ker so peljali za mano in ugotovili da gre skuter prehitro. Peljali na izredni tehnični, pokazalo je preveč, jasno. Pobrali so mi tablice, skuter mi je bil začasno odvzet.

Skuter ni moj, pač pa od očeta(dejansko, ne samo na papirju).

Prekršek so napisali na moje ime. Sodnik je odločil, da ker nisem lastnik vozila, ni zakonitih pogojev za storitev prekrška( saj nisem jaz predelal vozila). Skuter se vrne, odločbo sem že dobil, čakam sedaj na sporočilo s policije kam in kdaj ga pridem iskat.


Mogoče lahko probaš na to foro kej...ne vem.

Vsi tisti težki zagovorniki pravne države...mah, solit se pejte.

Policaji niso več policisti, ampak navadni inkasanti. Še posebej se je to spremenilo na slabše, odkar imamo ''tanovo'' ministrico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Snohman ()

lonz ::

Glasn auspuh ti zelo malo koristi. Še posebej če se vsaj približno po pameti voziš. Če bi že rad opozarjal voznike pred sabo na svojo prisotnost malce dvigni sprednji žaromet...
Drgač je pa zanimivo tole vprašanje glede policijske sposobnosti določanja kaj je po homulugaciji in kaj ne. Po moje bi ti res moral odrediti tehnični pregled. Lahko, da boš imel s tem res šanso pri pritožbi.

Ampak da smo si na jasnem; takega početje ne odobravam. Če si bil junak prej z prirejenim auspuhom, bod dec in priznaj ko so te dobil.

Tolk.
...arrrrrr, shiver me timbers...

Phil ::

400EUR kazni za nehomologiran avspuh? Za fizično osebo IMO občutno previsoka kazen... Sploh ko človek vidi kakšen "joke" je postopek homologacije za večino stvari.

KoMar- ::

Ravno zato mora bit visoka kazen. Če se človeku ne da it na ta "joke" postopek, mora bit kaznovan za svojo lenobo in to tako, da napake ne bo več ponovil :P

Pyr0Beast ::


sej pravim, moje mnenje, lahko da drugi niste/niso takega mnenja, ampak če smo že glih zašli s teme, je v gužvi avtomobilov (kjer se avtomobilisti postavijo da te glava boli; en na levem robu vozišča, drug čiz na desnem) zelo pomaga da med prerivanjem nekak uporablajš dodatni gas, da te slišijo. res da nekak to prehitevanje ni po pravilih, ampak čakanje na soncu/dežju pa res "ubija" v vseh tistih oblačilih, lepo porsim.


Sam slišim take motoriste le ko so ob meni ali pred menoj (motor ima avspuh zadaj in ne spredaj)

ali pa ko divjajo po cesti in ga slišiš po celem mestu.

Je vas pa polno izgovorov. Sam vidim da vam izbrancem predvsem všeč da mašine ropotajo - vsem ostalim pa to ni.

Moje osebno mnenje je da je tvoja dolžnost da je mašina tiha in ne vznemirja tistih ki niso udeleženi, kakor se to počne sedaj.

Zato tudi zapirajte okna, ko poslušate glasbo, mnogi je nočejo slišati.

Kakor sam potrpim v avtu brez klime na soncu in v koloni lahko tako potrpijo pa tudi ostali uddeleženci.

Rinjenje 'ubija', ne čakanje :)

Marsikatera kolona bi bila mnogo krajša če se folk nebi stalno rinil in vsiljeval.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Phil ::

Če se človeku ne da it na ta "joke" postopek, mora bit kaznovan za svojo lenobo in to tako, da napake ne bo več ponovil


Homologacija ne sme biti sama sebi namen. Brezveze visoke kazni samo zato ker nimaš nekega lista papirja, ki bi ga lahko pridobil s plačilom xEUR.
Ne vem kako je v tem specifičnem primeru, ali bi se avspuh dalo homologirati ali ne. Tudi če ne je IMO kazen vseeno previsoka. Rešitev je v nižjih kaznih in bolj pogostih pregledih.

Pyr0Beast ::

Rešitev je v cenejši in dostopnejši homologaciji, ne odstranjevanju kaznovanja, pa čeprav tudi to nebi bilo slabo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

skyscan ::

Phil je izjavil:

400EUR kazni za nehomologiran avspuh? Za fizično osebo IMO občutno previsoka kazen... Sploh ko človek vidi kakšen "joke" je postopek homologacije za večino stvari.


tako je, 400€. vožnja brez izpita 500€. ne vem kje takšne kazni.

naša prelepa ministrica "ne ve" da se pelje 170km/h. provida - posneto. kazen: 0

potrebuje denar za enodnevno nakupovanje v milanu - prevoz seveda s helikopterjem - denar pa je od koga? poštenih ljudi kateri so naredili(ČE SO) nek manjši brezvezni prekršek.

recimo:
vožnja 30km/h preveč (Trzinska obvoznica - omejitev 70km/h, hitrost 102km/h - ravna cesta zaščitena za ogradami ob 11ih zvečer prazna cesta) kazen: 1000€, 6 kazenskih, 1 mesec prepovedi.
študent? prodaj gate.

skyscan ::

Snohman je izjavil:

Ustavili so me policisti, ker so peljali za mano in ugotovili da gre skuter prehitro. Peljali na izredni tehnični, pokazalo je preveč, jasno. Pobrali so mi tablice, skuter mi je bil začasno odvzet.

Skuter ni moj, pač pa od očeta(dejansko, ne samo na papirju).

Prekršek so napisali na moje ime. Sodnik je odločil, da ker nisem lastnik vozila, ni zakonitih pogojev za storitev prekrška( saj nisem jaz predelal vozila). Skuter se vrne, odločbo sem že dobil, čakam sedaj na sporočilo s policije kam in kdaj ga pridem iskat.


Mogoče lahko probaš na to foro kej...ne vem.

Vsi tisti težki zagovorniki pravne države...mah, solit se pejte.

Policaji niso več policisti, ampak navadni inkasanti. Še posebej se je to spremenilo na slabše, odkar imamo ''tanovo'' ministrico.


fino! še eden s podobnimi izkušnjami :)

zagovorniki pa, ja, če hočejo da plačaš, ti bo že najdu kakšen prekršek. no recimo, koliko vas ve da ima prva pomoč rok uporabnosti? noben. kompresijska obveza ima rok uporabnosti, tako da, če te hoče zdrkat te bojo, pa če si še tako POŠTEN.

se popolnoma strinjam glede policistov, kazni so pa tudi prirejene višini potrebam naše ministrice.

d0rK ::

5 let tankaj v Avstriji, jim boš že pokazal.

BigWhale ::

d0rK je izjavil:

5 let tankaj v Avstriji, jim boš že pokazal.


Alright! Tale je cista zmaga!

Zheegec ::

Yes, gremo vsi tankat drugam! Vsak si izbere svojo državo, jez mam rad italijane, tko da jaz od danes naprej tankam tam!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

šernk ::

Pozanimaj se če je policaj sploh usposobljen ocenit ali je izpuh custom ali orginal, pomoje ni in bi bil pravi postopek da te pelje na tehnični pregled in ti pobere tablice!


policaj ti gre še na roko, ko te na tehnični ne pelje! izredni tehnični pregled 50% vseh avtov v sloveniji ne naredi. Ne misli, da tvoj ga, ker na rednem tehničnem pogosto kakšno malenkost spustijo skozi ( že luči ima 20% avtov kar vidim previsoko nastavljene!)

Ne ogrožam drugih udeležencev vsaj zavestno ne. Vedno se vse izvaja pod kontrolo.


gremo brati vse tvoje dogodivščine opisane na tem forumu? človek ki ima vse pod kontrolo, ne bo tolikokrat obravnavan pri policistih v celem življenju.

pa od kje vam, da se na homologacijo lahko odpelješ z nehomologiranim avtom? kmečka logika?


recimo:
vožnja 30km/h preveč (Trzinska obvoznica - omejitev 70km/h, hitrost 102km/h - ravna cesta zaščitena za ogradami ob 11ih zvečer prazna cesta) kazen: 1000EUR, 6 kazenskih, 1 mesec prepovedi.
študent? prodaj gate.


link do novice s takšno kaznijo? ker kar sem nazadnje gledal za prekoračeno hitrost za 30km/h izven naselja niti približno ni takšna kazen.


in komaj čakam da pridejo naši policaji na italijanski nivo (severno italijanski no). potem ne bo več te jeze o neupravičeni kazni in izgovarjanju. policaj bo lepo poklical avtovleko, peljal na izredni tehnični pregled, kjer bodo ugotovili nepravilnosti, ti nabil 3000EUR kazni + 500EUR stroški prevoza avtovleke, če te dobijo še 1x pa sledi še odvzem vozila. če je lastnik vozila podjetje potem bodo pa še sploh veseli, ker bodo lahko kazni nabili za faktor 10.

imamo srečo, da policaji delujejo bolj po kavbojsko in upajo na poštenost ljudi, če je naredil prekršek, ja ne bo šel težit zaradi tega ker nimam kape na glavi. ko bo tega konec boste šele veseli zaradi izgubljenega časa ko se boste z njimi ubadali cel dan, namesto 10minut.

skratka iz zgoraj povedanega se lahko celo izogniš kazni, ki pa bi bila resnici na ljubo, če bi delal policaj po pravilih najbrž nekajkrat večja ali zate ali za podjetje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Vikking ::

skyscan: Lepo te prosim no, fore in izgovori da je glasen izpuh zaradi varnosti, so samo še za 5 letne otročičke.

techfreak :) ::

skyscan je izjavil:


zagovorniki pa, ja, če hočejo da plačaš, ti bo že najdu kakšen prekršek. no recimo, koliko vas ve da ima prva pomoč rok uporabnosti? noben. kompresijska obveza ima rok uporabnosti, tako da, če te hoče zdrkat te bojo, pa če si še tako POŠTEN.

Kako si pošten, če ne upoštevaš zakona? Vsak voznik ve, da ima prva pomoč rok uporabe in po zakonu potrebuješ takšno, ki ji še ni potekel.

Go-ahead ::

Koliko prekrškov dnevno stori povprečen mlad šofer.:
- se ne zveže takoj,
- če nima avtomatike pozabi prižgat luči,
- ima staro prvo pomoč,
- nepravilno napolnjene gume,
- v mestih vozi vsaj 10km/h več,
- izven mesta od 20 - 30 več,
- na zadnjih klopeh ni nikoli nihče zvezan,
- ne ustavi na znaku stop, če je križišče prazno,
- vozi skozi križišča pri rumeni luči,
- uporablja se telefon,
- itd itd

Taka je realnost. In prekrški se bodo dogajali, pa četudi ponovno odpremo Goli otok.

iso2000 ::

Go-ahead je izjavil:

Koliko prekrškov dnevno stori povprečen mlad šofer.:
- se ne zveže takoj,
- če nima avtomatike pozabi prižgat luči,
- ima staro prvo pomoč,
- nepravilno napolnjene gume,
- v mestih vozi vsaj 10km/h več,
- izven mesta od 20 - 30 več,
- na zadnjih klopeh ni nikoli nihče zvezan,
- ne ustavi na znaku stop, če je križišče prazno,
- vozi skozi križišča pri rumeni luči,
- uporablja se telefon,
- itd itd
Taka je realnost. In prekrški se bodo dogajali, pa četudi ponovno odpremo Goli otok.


Z napisanim se kar strinjam, dodal bi, da se mi zadnje čase dozdeva, da tega ne dela samo mlad šofer, ampak je to počasi postal nacionalni šport.
Dodajmo še nenavadno ljubezen do prehitevalnega pasu na avtocesti in popolno negiranje vsakih hitrostnih omejitev! Varnostna razdalja? Aja to imajo ene "budale", da se jim lahko urineš not...
Sam se počutim prav ogroženega, ko se dnevno vozim iz Logatca do Ljubljane. Par točk na tej poti je sploh zanimivih - recimo tunel pod Golovcem - omejitev 80, če pripelješ manj kot 100, si deležen trobljenja, mahanja ipd!? WTF!
Vsi, ki pripeljejo z dolenjske smeri imajo tablo kjer je jasno napisano, da imajo ca. 1km za priključitev na vozni pas v tunelu. 99,9% se "mora" vključiti takoj, pa če te izsilijo, češ, bo že bremzal...
Vključevanje na avtocesto z 60km/h, ti pripelješ po omejitvi 130km/h, zraven pa letijo mimo pri 160. Kam se lahko umakneš takemu bedaku? V njegov prtljažnik?
Potem te pa ustavijo, ko greš 5km/h preveč... Se res vprašaš kaj delajo naši policaji, ja!

barakus ::

A ima vse na motorju homologacijo? Kako sploh vem kaj imam homologirano in kaj ne? Tehnični pregled vsako leto opravim, samo kako pa oni vedo kaj je homologirano in kaj ne? Me lahko policaj zajebe na ta račun?

skyscan ::

barakus je izjavil:

A ima vse na motorju homologacijo? Kako sploh vem kaj imam homologirano in kaj ne? Tehnični pregled vsako leto opravim, samo kako pa oni vedo kaj je homologirano in kaj ne? Me lahko policaj zajebe na ta račun?


si menjal avspuh? če si, pa da nisi dal homologirat, te bojo letečmani (policaji na motorju) prec pogruntal, dočim navadni prometni policaji ne gledajo tega (se ne spoznajo).
homologirano je samo tisto kar je originalno gor, vse ostalo kar je custom, je že potrebno homoglogirati (nosilci za kovčke, razne dodatne luči, dodatne stopalne plošče, nosilci za registrsko ...)
res pa je da so pozorni samo na avspuh ter nosilce za registrsko, ostalo je takorekoč brezpredmetno.

T-h-o-r ::

še en carski slovenski voznik


itak pa se boš kmalu znajdel na napačni strani avtoceste v begu pred policisti, tvoja obramba pa bo:ker cesta ni tvoja nisi vedel, da se ne sme voziti po napačni strani


potem boš pijan nekoga ubil


potem boš pijan nekoga ponovno ubil


zgodilo se ti pa ne bo 0



lepo je biti nor šofer v sloveniji
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

barakus ::

A to name leti? Jaz ne pijem tako da pijan ne bom nikogar ubil.

Sprašujem pa, ker sem kupil rabljen motor in je bil gor montiran nosilec za kovčke in drugačen nosilec za tablico in pojma nimam če to rabi homologacijo al če je prejšnji lastnik to urejal samo na tehničnem mi nikoli nič ne rečejo glede tega. Malo čudno bi bilo, da bi mi policist rekel, da motor, ki je šel skozi tehnični ni izpraven ali kaj v tem stilu, mislim, zakaj pa potem sploh imamo tehnični?

skyscan ::

barakus je izjavil:

A to name leti? Jaz ne pijem tako da pijan ne bom nikogar ubil.

Sprašujem pa, ker sem kupil rabljen motor in je bil gor montiran nosilec za kovčke in drugačen nosilec za tablico in pojma nimam če to rabi homologacijo al če je prejšnji lastnik to urejal samo na tehničnem mi nikoli nič ne rečejo glede tega. Malo čudno bi bilo, da bi mi policist rekel, da motor, ki je šel skozi tehnični ni izpraven ali kaj v tem stilu, mislim, zakaj pa potem sploh imamo tehnični?


kateri motor pa? če je športni (dirkalni) potem ti priporočam da je vse orignialno, oziroma da je tablica osvetljena in naklonski kot enak orignialnemu, ker največkrat je*ejo dirkalce, čoperisti in touring motorji so nekak uredu, seveda pa nič ne garantiram :)

barakus ::

Enduro motor. Najboljše, da drugič pobaram na tehničnem, če je kaj narobe na motorju ali pa če se ustavim pri kakem policaju na motorju, samo da mi ne bo kako kazen upalil.

KoMar- ::

- se ne zveže takoj,
- če nima avtomatike pozabi prižgat luči,
- na zadnjih klopeh ni nikoli nihče zvezan,
- izven mesta od 20 - 30 več,
- nepravilno napolnjene gume,

Temle točkam se lahko lepo ogne. Osebno imam vseh 6 let enako rutino, kjer imata pas in luči svoje mesto v zaporedju in se ne zgodi, da bi ju pozabil. Kar se tiče pasov zadaj, se splača bit egoističen - če oni niso pripeti in se kaj zgodi, bodo poškodovali tiste, ki sedijo spredaj. Iti 110, kjer je omejitev 90, ni nekaj, kar bi se primerilo povprečnemu vozniku začetniku. Pa gume tudi ne vem, koliko (vsaj Ljubljančanov) nima urejenih.

- v mestih vozi vsaj 10km/h več,
- ne ustavi na znaku stop, če je križišče prazno,
- vozi skozi križišča pri rumeni luči,
- uporablja se telefon,

Glede teh točk se pa strinjam. Nismo popolni, kaj češ.

- ima staro prvo pomoč,

Hm? Mja, verjetno tudi, če že omenjaš. Koliko je veljavnost? :)

amigo_no1 ::

Snohman je izjavil:

Ustavili so me policisti, ker so peljali za mano in ugotovili da gre skuter prehitro. Peljali na izredni tehnični, pokazalo je preveč, jasno. Pobrali so mi tablice, skuter mi je bil začasno odvzet.

Skuter ni moj, pač pa od očeta(dejansko, ne samo na papirju).

Prekršek so napisali na moje ime. Sodnik je odločil, da ker nisem lastnik vozila, ni zakonitih pogojev za storitev prekrška( saj nisem jaz predelal vozila). Skuter se vrne, odločbo sem že dobil, čakam sedaj na sporočilo s policije kam in kdaj ga pridem iskat.


Mogoče lahko probaš na to foro kej...ne vem.

Vsi tisti težki zagovorniki pravne države...mah, solit se pejte.

Policaji niso več policisti, ampak navadni inkasanti. Še posebej se je to spremenilo na slabše, odkar imamo ''tanovo'' ministrico.

Vgradi si (skrito) stikalo, ki omeji vrtljaje motorja, tako skuter ne bo šel več kot 45 km/h na valjčkih.

skyscan ::

zdravo,
mi morda lahko kdo predlaga kakšnega odvetnika kateri je specializiran za prometne prekrške?
lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: skyscan ()

;-) ::

edikta

koyotee ::

lol, najceneje bo, če oddaš vozniško dovoljenje na najbližji upravi. uporabljaj kolo ;)
p.s. plačal boš kazen in še odvetnika, upam, da ti ne ostane niti za žemljico
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

skyscan ::

mogoče v okolici lj ... ? :)

morda maš prav "koyotee", ampak še vedno iščem odvetnika s poznanstvom prometnih prekrškov... pa brez zamere :)

Dr_M ::

Me prov zanima, kako se zgodba razpleta.
Ker sem prebral tole temo in je res...tema. En kup enih bedarij in precej ljudem bi moral dozivljensko prepovedat upravljanje s kakrsnimi prevoznimi sredstvi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Mehmed ::

skyscan je izjavil:


dobro povedano. :) ravno tako je pri odvzemu izpita, do sedaj si znal voziti avto, od neke ure naprej pa nimaš več pojma. lahko bi se reklo samo: Slovenska oblast na pohodu proti "zmagam".


Ne. Ta zabloda verjetno nastaja ker vozniskemu dovoljenju pravis izpit. Noben ne rece, da ne znas vec vozit, samo dovoljenje za to se ti vzame.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Led h7 v avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
7117892 (16010) tomaz-
»

Ali je to legalno (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7812168 (9695) shadeX
»

Ali je potrebno imeti potrdilo o skladnosti vedno pri sebi v vozilu? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10930462 (15002) GrimReaper
»

Sprememba homologacije

Oddelek: Loža
82807 (2554) St235

Policaj dela na svojo roko? kaj storiti? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19031211 (26391) hamax

Več podobnih tem