Forum » Igre » The Elder Scrolls IV: Oblivion
The Elder Scrolls IV: Oblivion
VidKo ::
ATI je izdal patch, ki lastnikom serije x1k ATIjevih grafičnih kartic omogoča poganjanje špila z AA + HDR obenem. Špil zgleda res fantastično, vendar ni pravi FRP. Štorijalno je zelo omejen, pa še vidi se, da je poenostavljen, predvsem zaradi xboxa, za katerega je primarno namenjen.
Že sam GUI je dokaz za to. Nikjer v GUI si ne morš pomagat s tipkami, vse morš z miško kar zna biti zelo moteče.
Lp, Vidko
Že sam GUI je dokaz za to. Nikjer v GUI si ne morš pomagat s tipkami, vse morš z miško kar zna biti zelo moteče.
Lp, Vidko
VidKo ::
Res je, je polno modov, tudi sam sem jih instaliral ze dosti, saj je tessource.net prava zakladnica. Vendar grenak priokus ostaja. V primerjavi z Morrowindom je igra pridobila edino v podobi, drugače v večini pogledov zaostaja.
Lp, VidKo
Lp, VidKo
Tr0n ::
Nisem igral Morrowinda, tako da ne vem. Oblivion ima seveda nekaj pomanjkljivosti (in veliko crash bugov ;)), ampak te se proti res cool skonstruiranem svetu IMHO skrijejo.
To daje GUI Xbox like me niti ne moti tak, dokler je gameplay cool. :)
To daje GUI Xbox like me niti ne moti tak, dokler je gameplay cool. :)
Saladin ::
Zasledil sem tiste redke kamnite obeliske, ki so razmetani naokoli.
Ena vsrta teh kamnov ti pričara magičen oklep ali orožje, druga vrsta pa ti da uganko v zvezi z skilli (verjetno da dobiš nekaj, če si dovolj napredoval v neki spretnosti)
Eno tako spretnost mi je uspelo pridobiti - nek ability priročen za lopove. Pa me zanima, če si lahko izbereš le enega takega, ali lahko sčasoma izkoristiš vse te kamne oz. spretnosti?
Ena vsrta teh kamnov ti pričara magičen oklep ali orožje, druga vrsta pa ti da uganko v zvezi z skilli (verjetno da dobiš nekaj, če si dovolj napredoval v neki spretnosti)
Eno tako spretnost mi je uspelo pridobiti - nek ability priročen za lopove. Pa me zanima, če si lahko izbereš le enega takega, ali lahko sčasoma izkoristiš vse te kamne oz. spretnosti?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
tsatthoggua ::
Jap na žalost so res igro preveč poenostavl. Žalostno da igro diktira xbox sranje. Prvi vtisi so bili odlični vendar počasi dojemam vse več in več stvari ki mi motijo.
Npr. najhujše :
- GUI da vidim na zaslonu 3 napitke in scrolam celo uro do podna ( popravil z modom)
- ne morš notes delat na mapi (upam na mod - preklet xbox)
- popolnoma zgubljen občutek ko dobiš lvl up - itak nisi nič pridobil ker so ga vsi okol tebe tud dobil (how more stupid can it get?? - obstajajo modi vendar nočem reskirat ker sem že dokaj daleč v igri )
- fast travel čeprav še nisi odkril mesta (jep za xbox retarde bi lahko kar celo mapo z vsemi shrines, temples, caves odkril in pa opcijo "auto finish game in 10 min", za PC folk bi pa lahko skril vse v smislu MW ) - ne vem kaj je blo narobe s striderji katerim si moral plačat da si prišel lahko v določeno mesto v katero je strider pač vozil.
Za grafiko lahko rečem da je lepa ( čeprav igram na 9800 pro), kar sem zaenkrat srečal monsterjev so dobro narejeni, raziskovanja je lahko veliko (zaenkrat sem odkril Bruma in Cheyyadayada in malo okoli mest počistil), questov je kar nekaj in so mogoče preenostavni, dnevnik je lepo pregleden tako da tudi če eno leto nebi igral bi takoj vedel kako naprej.
Treba bo počakat na Gothic III, ki upam da ne bo preveč odstopal od predhodnika. Sicer mi je bil MW boljši vendar ne bom nikoli pozabil milijon smrti, ki sem jih doživel pri raziskovanju. Komaj sem čakal da si dvignem level in da pokoljem tiste zajce ki so me prej pojedl. Res se mi je šlo za vsako točko na liku v nasprotju z Oblivion sedaj ko mi pravzaprav dol visi.
Zdi se mi, da so bili tisti reviewi po gaming straneh prehitri in če bi danes še enkrat ocenjevali ocena nebi več dosegala tisti brilijantnih številk ki grejo proti 100%. Moje osebno mnenje - 85% max.
Npr. najhujše :
- GUI da vidim na zaslonu 3 napitke in scrolam celo uro do podna ( popravil z modom)
- ne morš notes delat na mapi (upam na mod - preklet xbox)
- popolnoma zgubljen občutek ko dobiš lvl up - itak nisi nič pridobil ker so ga vsi okol tebe tud dobil (how more stupid can it get?? - obstajajo modi vendar nočem reskirat ker sem že dokaj daleč v igri )
- fast travel čeprav še nisi odkril mesta (jep za xbox retarde bi lahko kar celo mapo z vsemi shrines, temples, caves odkril in pa opcijo "auto finish game in 10 min", za PC folk bi pa lahko skril vse v smislu MW ) - ne vem kaj je blo narobe s striderji katerim si moral plačat da si prišel lahko v določeno mesto v katero je strider pač vozil.
Za grafiko lahko rečem da je lepa ( čeprav igram na 9800 pro), kar sem zaenkrat srečal monsterjev so dobro narejeni, raziskovanja je lahko veliko (zaenkrat sem odkril Bruma in Cheyyadayada in malo okoli mest počistil), questov je kar nekaj in so mogoče preenostavni, dnevnik je lepo pregleden tako da tudi če eno leto nebi igral bi takoj vedel kako naprej.
Treba bo počakat na Gothic III, ki upam da ne bo preveč odstopal od predhodnika. Sicer mi je bil MW boljši vendar ne bom nikoli pozabil milijon smrti, ki sem jih doživel pri raziskovanju. Komaj sem čakal da si dvignem level in da pokoljem tiste zajce ki so me prej pojedl. Res se mi je šlo za vsako točko na liku v nasprotju z Oblivion sedaj ko mi pravzaprav dol visi.
Zdi se mi, da so bili tisti reviewi po gaming straneh prehitri in če bi danes še enkrat ocenjevali ocena nebi več dosegala tisti brilijantnih številk ki grejo proti 100%. Moje osebno mnenje - 85% max.
mojsterleo ::
@tsatthoggua S tabo se strinjam glede markerjev na karti in dnevnika ker tudi sam to pogrešam zelo, moja miza je že polna papirčkov kamor si moram zapisovat vsako kvazi pomembno informacijo in skille (za x5 modifierje).
Glede level upov pa po mojih informacijah ni tako kot si ti rekel, namreč samo nekatere pošasti in npcji lvlupajo s tabo, poleg tega pa ne dobivajo x5 modifierjev, in njihov level v bistvu variira glede na tvojega (recimo če si lvl 10 je 10% možnost da nabašeš na lvl 15 nasprotnika in 30% možnost da nabašeš na lvl 12 nasprotnika, možni so tudi šibkejši, večina pa je tvojega levela). Tako da meni se zdi špil v redu uravnotežen, včasih naletiš na čisto lahke nasprotnike včasih pa tudi na kakega "impossible" (in pol grejo noobiči takoj jokat na elderscroll forum kak je špil zajeban). Glede na MW je to napredek ker je špil ratal enostavno prelahek ko si nabildal določene skile in imel levele tam prek 20.
Jaz se recimo pri lvl 10 počutim občutno močnejšega kot pri lvl 5, je pa to odvisno tudi od opreme, ampak hvala bogu so zdaj trgovcem v trgovine dali tudi nekaj drage a dobre opreme da se ne bi zopet ponovila zgodba iz MW kjer si lahko z zarjavelim pipcem kar dolgo pohajkoval ker ni bilo nikjer za dobit nič bolj pametnega.
Fast travel opcija pa je tudi v redu kar se mene tiče, vsaj prihranim si mučno prekladanje robe iz temnice do trgovcev v mestu. Itak pa moraš land marke prej odkriti preden jih lahko obiščeš (razen za velika mesta ki so avtomatsko dosegljiva).
Glede level upov pa po mojih informacijah ni tako kot si ti rekel, namreč samo nekatere pošasti in npcji lvlupajo s tabo, poleg tega pa ne dobivajo x5 modifierjev, in njihov level v bistvu variira glede na tvojega (recimo če si lvl 10 je 10% možnost da nabašeš na lvl 15 nasprotnika in 30% možnost da nabašeš na lvl 12 nasprotnika, možni so tudi šibkejši, večina pa je tvojega levela). Tako da meni se zdi špil v redu uravnotežen, včasih naletiš na čisto lahke nasprotnike včasih pa tudi na kakega "impossible" (in pol grejo noobiči takoj jokat na elderscroll forum kak je špil zajeban). Glede na MW je to napredek ker je špil ratal enostavno prelahek ko si nabildal določene skile in imel levele tam prek 20.
Jaz se recimo pri lvl 10 počutim občutno močnejšega kot pri lvl 5, je pa to odvisno tudi od opreme, ampak hvala bogu so zdaj trgovcem v trgovine dali tudi nekaj drage a dobre opreme da se ne bi zopet ponovila zgodba iz MW kjer si lahko z zarjavelim pipcem kar dolgo pohajkoval ker ni bilo nikjer za dobit nič bolj pametnega.
Fast travel opcija pa je tudi v redu kar se mene tiče, vsaj prihranim si mučno prekladanje robe iz temnice do trgovcev v mestu. Itak pa moraš land marke prej odkriti preden jih lahko obiščeš (razen za velika mesta ki so avtomatsko dosegljiva).
VidKo ::
Na koncu koncev je Bethesda začela tržit še uradne dodatke (do zdaj recimo izdan oklep za konja), ki jih prodaja?!? Saj niso normalni. Najprej izdajo beta verzijo špila, potem pa prodajajo še mode. Ne vem no. Jaz tudi čakam na Gothic III.
Poleg tega se Questi začnejo ponavljati. Ko govoriš z likom, kar naenkrat spremeni glas. Obrazi se začnejo hitro ponavljati. Na žalost je v igrah, kakor tudi v današnnji zahodni družbi v glavnem pomemben samo še image in ne več toliko za vsebina...
aja, pri fast travel pogrešam opcijo ambusha. Da te recimo nekdo iz zasede napade na sredi poti.
Lp, VidKo
Poleg tega se Questi začnejo ponavljati. Ko govoriš z likom, kar naenkrat spremeni glas. Obrazi se začnejo hitro ponavljati. Na žalost je v igrah, kakor tudi v današnnji zahodni družbi v glavnem pomemben samo še image in ne več toliko za vsebina...
aja, pri fast travel pogrešam opcijo ambusha. Da te recimo nekdo iz zasede napade na sredi poti.
Lp, VidKo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: VidKo ()
rovtarček ::
Sej sem vam povedal, špil na začetku navduši, pol pa ugotavljaš da je vedno slabš. Pa prvo sem mislil da sem samo jst občutljiv, samo redno spremlam uradni forum in vedno bolj opazujem, da se večina ljudi pritožuje nad istimi stvarmi in špil nikako ne uporaviči bilokakšnega slovesa. Ogromno število pametnih modov je glih za to, ker so določene stvari prov butaste in je poenstran malo bedno, da moreš met 15+ modov inštaliranih, da lahko igraš špil. Jst sem 90% špila naredil brez bilokakšnih modov in mi je po en stran prav žal, samo sej pa tud ne veš, dokler stvari ne izkusiš, da bi blo 100x boljš drugač. Bedno poenstran.
muzičar ::
Jutr dobim spil in me zanima s katerimi modi bi lahko prilagodil gameplay bolj PC-ju kot pa Xbox-u. Sepravi iscem take mode ki popravijo bug-e in izgled samega spila, ne zanimajo me razni dodatki etc. samo problem je ker je narejen bolj za Xbox kot pa PC jst bi pa rd naredu spil bl PC-ju in men prijazn
rovtarček ::
Pomojem, če si naložiš mode, ki boostajo določene iteme, ne boš nič zgrešil, ker ti kr zdele povem, da enga pametnega itema ni v špilu. Takisto bi zelo sedel mod, ki bi dodal kake pametne sovrage, ker spet v celem špilu ni enga omembe vrednega sovraga (okey, mogoč Umbra, samo jst sem delal quest z lvl 25 in je blo prov bedno žalosto, z lvl 7 chr jo je pa brez cheasanja nemogoče ubit, sem tud preveril :D)
MojsterLeo, in točno s tem bedastim balancingom so sfukal cel špil, prov bedno bednasto je igrat. Ko si lvl 5 boš kr skoz srečeval skeletone in zombije, ko si lvl 20 pa Liche in Wraithe, prov bedno. Kr naprej maš eno in iste sovrage. Ko si cca lvl 15, si maximiziral svoj primarni skill. Od tam naprej je brezveze levelat. In to je edin FRP ko se ga jst spomnem, kjer se ti res ne splača specializirat, ker če boš enakomerno boostal vse skile, boš mel dost močnej lik, torej kr pozab all the way Blade, moreš se drkat z Hand to Hand in Blunt, da boostaš multiplyer in men osebno, je to tok bedno, da bolj bedno ne more bit.
MojsterLeo, in točno s tem bedastim balancingom so sfukal cel špil, prov bedno bednasto je igrat. Ko si lvl 5 boš kr skoz srečeval skeletone in zombije, ko si lvl 20 pa Liche in Wraithe, prov bedno. Kr naprej maš eno in iste sovrage. Ko si cca lvl 15, si maximiziral svoj primarni skill. Od tam naprej je brezveze levelat. In to je edin FRP ko se ga jst spomnem, kjer se ti res ne splača specializirat, ker če boš enakomerno boostal vse skile, boš mel dost močnej lik, torej kr pozab all the way Blade, moreš se drkat z Hand to Hand in Blunt, da boostaš multiplyer in men osebno, je to tok bedno, da bolj bedno ne more bit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rovtarček ()
IVo ::
Mam en maaaajčken problem...in sicer...kako odvžem iteme iz inventorija? Preveč sm si naložil in se ne morem premaknit . Prosim za pomoč.
LP
LP
R33D3M33R ::
Mene pa zanima nekaj stvari:
1. Ali že obstaja mod, ki bi omogočal na točke na mapi dodajati svoje zaznamke? Torej da bi bila tam ena jama, v kateri bi nekaj pustil in bi potem zraven nekaj pripisal, kot zabeležko. Dovolj bi mi bilo celo, da bi si lahko označil kako jamo z drugo barvo.
2. Ali obstaja kak trgovec, ki je malo bolj premožen kot 1200 gp? Malo butasto je, da so nekateri itemi bajno dragi, ampak zanje pa ne dobiš nič.
Ok, to sta v bistvu samo dve, ampak dobro je zaenkrat.
Hvala!
P.S: Zapiranje Oblivion Gates začne po določenem času pošteno najedati
1. Ali že obstaja mod, ki bi omogočal na točke na mapi dodajati svoje zaznamke? Torej da bi bila tam ena jama, v kateri bi nekaj pustil in bi potem zraven nekaj pripisal, kot zabeležko. Dovolj bi mi bilo celo, da bi si lahko označil kako jamo z drugo barvo.
2. Ali obstaja kak trgovec, ki je malo bolj premožen kot 1200 gp? Malo butasto je, da so nekateri itemi bajno dragi, ampak zanje pa ne dobiš nič.
Ok, to sta v bistvu samo dve, ampak dobro je zaenkrat.
Hvala!
P.S: Zapiranje Oblivion Gates začne po določenem času pošteno najedati
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
0r9h3us ::
Za mod ki bi ti pustil dodajat zaznamke še nisem slišal, vendar veliko ljudi to moti, verjetno se je kdo našel, ki ga je naredil.
Trgovca z več kot 1200gp brez moda ni, pol ko si expert merchant, lahko vložiš denar v shop in s tem povečaš to, vendar denar prav pride samo na začetku igre, kasneje je samo formalnost, pa niti blizu 75 skill merchant ne prideš, če ti mi major skill.
Maš pa kr nekaj modov, ki dodajo oz povečajo kupno moč trgovcev.
Spoiler!!
Kar se tiče Oblivion Gates, pod nujno, moreš zapret samo 2, prvo pa zadnjo, vse ostale ignoriraš, če želiš pomoč, pol moreš še za vsako mesto eno. Ni neki velik. Drugače se da vrata zapret zelo enostavno, v približno 1 minuti, pač se sprehodiš do Sigil Stonea (beri: invisibility)
Trgovca z več kot 1200gp brez moda ni, pol ko si expert merchant, lahko vložiš denar v shop in s tem povečaš to, vendar denar prav pride samo na začetku igre, kasneje je samo formalnost, pa niti blizu 75 skill merchant ne prideš, če ti mi major skill.
Maš pa kr nekaj modov, ki dodajo oz povečajo kupno moč trgovcev.
Spoiler!!
Kar se tiče Oblivion Gates, pod nujno, moreš zapret samo 2, prvo pa zadnjo, vse ostale ignoriraš, če želiš pomoč, pol moreš še za vsako mesto eno. Ni neki velik. Drugače se da vrata zapret zelo enostavno, v približno 1 minuti, pač se sprehodiš do Sigil Stonea (beri: invisibility)
Saladin ::
2. Ali obstaja kak trgovec, ki je malo bolj premožen kot 1200 gp? Malo butasto je, da so nekateri itemi bajno dragi, ampak zanje pa ne dobiš nič.
Kovač-inja v Skingradu ima 1700 na zalogi, potem ko vložiš v trgovino. Pa še je ene par takih. Da bi pa imeli več pa se sploh nisem spomnil gledat, lol.
Drugače se da vrata zapret zelo enostavno, v približno 1 minuti, pač se sprehodiš do Sigil Stonea (beri: invisibility)
Še tega ti ni treba - samo pretečeš do njega. Ampak Oblivion ima ponavadi dobre unikatne zaklade in je odlično mesto za lovljenje duš. In edino tam dobiš orožja tipa Revealer of Iniquity, Burden of Agnosticism,...
Jih namreč zbiram
A je kdo pogruntal, kako v v najnižjem delu jame Belletor's Folly (tik ob Kvatchu) priti na vrh platoja, kjer se nahajajo 4 archerji?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
Celeborn ::
Za prvo silo se da svoje markerje na mapo s Shift+klik. Ampak samo enega hkrati in brez kakšnega opisa.
If air travel is so safe, why do they call it a "terminal"?
R33D3M33R ::
Hja, sem prečesal precejšnje število modov, a našel nisem pravega.
Tisto da lahko vložiš denar je pa verjetno na voljo šele ko si kak Master of Mercantile. Jaz igram kot Knight in verjetno tega nikoli ne bom dosegel .
Pač denarja imam tako ali tako preveč...
Sem našel pa zelo uporabne stvari kot so Elven Cartographers mod:
- spremeni ikonice (polepša jih) in doda barvno mapo, ki je prav luštna
Našel sem tudi neki mod, ki k standardnim landmarkom doda še zaznamke za wayshrines in podobno. Zelo uporabna zadeva.
Tisto da lahko vložiš denar je pa verjetno na voljo šele ko si kak Master of Mercantile. Jaz igram kot Knight in verjetno tega nikoli ne bom dosegel .
Pač denarja imam tako ali tako preveč...
Sem našel pa zelo uporabne stvari kot so Elven Cartographers mod:
- spremeni ikonice (polepša jih) in doda barvno mapo, ki je prav luštna
Našel sem tudi neki mod, ki k standardnim landmarkom doda še zaznamke za wayshrines in podobno. Zelo uporabna zadeva.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:
Izi ::
Jaz moram reči, da je Oblivion izpolnil vsa moja pričakovanja.
Meni osebno je sicer prelahek ampak, ker je bila bolj ali manj edina zamera Morrowindu, da je pretežak za povprečnega igralca in zaradi tega tudi ni bil tako razširjen, je bilo logično pričakovati, da ga bodo naredili bistveno lažjega za igranje.
Sedaj ga lahko igrajo prav vsi od 5-letnikov pa tudi 100-letni dedki bodo uživalki v njem, ker ne zahteva nekih najstniških refleksov kot povprečne FPS igre.
Seveda se bo tistim, ki so uživali v Morrowindu zdel slabši, kar dejansko tudi je.
Ampak, če ga vzamemo takšnega kot je, se brez problema izkaže za TOP10 igro letošnjega leta.
Najbolj sem zgrešil v prejšnjih člankih, ko sem ga primerjal z Gothic serijo.
The Elder Scrolls z četrtim delom ni več čisto običajni RPG, kjer treba paziti na vsako točko izkušenj, drugače je igro zelo teško končati.
Začne sicer se kot pravi RPG z ustvarjanjem svojega lika, kjer je še vedno nujno, da izberete pravilne karaktreistike za način igranja, ki ste ga namenili svojemu liku.
Ko pa pridete na prosti iz kanalizacije, pa igra preide v čisti FPS (prvoosebno streljačino) z odlično zgodbo.
In tukaj večina dela napako in zato v igri ne uživate.
Prepustiti se je potrebno zgodbi, da vas vodi in uživati v najboljši grafiki dosedaj in v verjetno tudi najboljši štoriji dosedaj.
Izkustvene točke so popolnoma nepomembne. Vse je narejeno popolnoma avtomatsko. Tisto kar uporabljaš se samo izboljšuje in tebi ni treba niti spremljati, kaj se dogaja z karakteristikami.
Nepotrebno se je obremenjevati z multiplajerji pri dodeljevanju izkustvenih točk, ker bo to vse skupaj pokvarilo užitek celotne igre.
Če boš nekaj računal in na silo izbiral samo izkušnje z dodatkom +5, boš pokvaril uravnoteženost igre in boš pri level 15 enostavno premočan in tako bo tudi zgodba izgubila svoj smisel in sredi igre se boš začel dolgočasiti in najbolje, da z takim likom prenehaš igrati, ker od igre ne boš imel kaj dosti.
Ne obremenjuj se z nobenimi izkušnjami, ker bo do level 30, ko navadno končaš igro vse kar si uporabljal tako ali tako na 100.
Se pravi, igrati jo je treba tako, kot je bilo zamišljeno, slediti zgodbi, se včlaniti v kakšen Guild ali v vseh šest ali koliko jih že je, narediti še kakšne postranski Quest, ker so tudi posamezne stranske zgodbice vsaka zase precej zanimive.
In ko se ti zdi, da si dovolj močan nadaljuješ z glavno zgodbo, če se kje zatakneš, ker si prešibek, spet narediš par dodatnih Questov in se zopet vrneš k glavni zgodi.
Ko boš končal, boš zadovoljen ugotovil, da je bila to kljub vsemu najboljša igra, ki si jo končal v svoljem življenju.
Jaz bi jo kot uzvrst uvrstil med Avanturo, ki se igra kot Prvoosebna streljačina z močnimi dodatki igranja domišlijskih vlog.
Bistvo je, da si sam ustvariš svoj lik in nato z njim, namesto trosenja svinca z puško tukaj mečeš ognjene krogle in strele ali pa mahaš z britko sabljico in slediš odlični zgodbi kot v kakšni dobri stari Avanturi.
Leveli, skilli in izkušnje so tukaj povsem postranskega pomena in se z njimi ne obremenjuj. Ko ti bo to jasno boš užival.
Dnevnik je najboljši dosedaj in tudi, če cel teden ne igraš, lahko brez problema takoj nadaljuješ, kjer si končal. Če pa si že moraš kaj označiti na zemljevidu, še vedno lahko zapičiš svoj plavi marker na zemljevid, kar pa se izkaže za nepotrebno zaradi odličnega dnevnika.
Denar že kmalu ni več problem in kasneje v igri ni potrebno več krasti opreme z pobitih trupel in jih nositi v trgovine, tako da se lahko v celoti posvetiš samo zgobi.
Edit:
Da odgovorim še R33D3M33R, glede trgovine.
Čim več prodajaš, hitreje se ti dviguje Mercantile skill.
Čim višji je ta skill dražje lahko prodajaš robo.
Ko prideš do 50 ti v vsaki trgovini odkupijo prav vso robo in ni treba več hoditi v različne trgovine, da vse prodaš.
Ko prideš do 75 pa lahko svoj denar vlagaš v prodajalne.
Ampak to takrat ni več pomembno, ker imaš precej več denarja kot ga potrebuješ.
Meni osebno je sicer prelahek ampak, ker je bila bolj ali manj edina zamera Morrowindu, da je pretežak za povprečnega igralca in zaradi tega tudi ni bil tako razširjen, je bilo logično pričakovati, da ga bodo naredili bistveno lažjega za igranje.
Sedaj ga lahko igrajo prav vsi od 5-letnikov pa tudi 100-letni dedki bodo uživalki v njem, ker ne zahteva nekih najstniških refleksov kot povprečne FPS igre.
Seveda se bo tistim, ki so uživali v Morrowindu zdel slabši, kar dejansko tudi je.
Ampak, če ga vzamemo takšnega kot je, se brez problema izkaže za TOP10 igro letošnjega leta.
Najbolj sem zgrešil v prejšnjih člankih, ko sem ga primerjal z Gothic serijo.
The Elder Scrolls z četrtim delom ni več čisto običajni RPG, kjer treba paziti na vsako točko izkušenj, drugače je igro zelo teško končati.
Začne sicer se kot pravi RPG z ustvarjanjem svojega lika, kjer je še vedno nujno, da izberete pravilne karaktreistike za način igranja, ki ste ga namenili svojemu liku.
Ko pa pridete na prosti iz kanalizacije, pa igra preide v čisti FPS (prvoosebno streljačino) z odlično zgodbo.
In tukaj večina dela napako in zato v igri ne uživate.
Prepustiti se je potrebno zgodbi, da vas vodi in uživati v najboljši grafiki dosedaj in v verjetno tudi najboljši štoriji dosedaj.
Izkustvene točke so popolnoma nepomembne. Vse je narejeno popolnoma avtomatsko. Tisto kar uporabljaš se samo izboljšuje in tebi ni treba niti spremljati, kaj se dogaja z karakteristikami.
Nepotrebno se je obremenjevati z multiplajerji pri dodeljevanju izkustvenih točk, ker bo to vse skupaj pokvarilo užitek celotne igre.
Če boš nekaj računal in na silo izbiral samo izkušnje z dodatkom +5, boš pokvaril uravnoteženost igre in boš pri level 15 enostavno premočan in tako bo tudi zgodba izgubila svoj smisel in sredi igre se boš začel dolgočasiti in najbolje, da z takim likom prenehaš igrati, ker od igre ne boš imel kaj dosti.
Ne obremenjuj se z nobenimi izkušnjami, ker bo do level 30, ko navadno končaš igro vse kar si uporabljal tako ali tako na 100.
Se pravi, igrati jo je treba tako, kot je bilo zamišljeno, slediti zgodbi, se včlaniti v kakšen Guild ali v vseh šest ali koliko jih že je, narediti še kakšne postranski Quest, ker so tudi posamezne stranske zgodbice vsaka zase precej zanimive.
In ko se ti zdi, da si dovolj močan nadaljuješ z glavno zgodbo, če se kje zatakneš, ker si prešibek, spet narediš par dodatnih Questov in se zopet vrneš k glavni zgodi.
Ko boš končal, boš zadovoljen ugotovil, da je bila to kljub vsemu najboljša igra, ki si jo končal v svoljem življenju.
Jaz bi jo kot uzvrst uvrstil med Avanturo, ki se igra kot Prvoosebna streljačina z močnimi dodatki igranja domišlijskih vlog.
Bistvo je, da si sam ustvariš svoj lik in nato z njim, namesto trosenja svinca z puško tukaj mečeš ognjene krogle in strele ali pa mahaš z britko sabljico in slediš odlični zgodbi kot v kakšni dobri stari Avanturi.
Leveli, skilli in izkušnje so tukaj povsem postranskega pomena in se z njimi ne obremenjuj. Ko ti bo to jasno boš užival.
Dnevnik je najboljši dosedaj in tudi, če cel teden ne igraš, lahko brez problema takoj nadaljuješ, kjer si končal. Če pa si že moraš kaj označiti na zemljevidu, še vedno lahko zapičiš svoj plavi marker na zemljevid, kar pa se izkaže za nepotrebno zaradi odličnega dnevnika.
Denar že kmalu ni več problem in kasneje v igri ni potrebno več krasti opreme z pobitih trupel in jih nositi v trgovine, tako da se lahko v celoti posvetiš samo zgobi.
Edit:
Da odgovorim še R33D3M33R, glede trgovine.
Čim več prodajaš, hitreje se ti dviguje Mercantile skill.
Čim višji je ta skill dražje lahko prodajaš robo.
Ko prideš do 50 ti v vsaki trgovini odkupijo prav vso robo in ni treba več hoditi v različne trgovine, da vse prodaš.
Ko prideš do 75 pa lahko svoj denar vlagaš v prodajalne.
Ampak to takrat ni več pomembno, ker imaš precej več denarja kot ga potrebuješ.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Saladin ::
Ko prideš do 75 pa lahko svoj denar vlagaš v prodajalne.
Ampak to takrat ni več pomembno, ker imaš precej več denarja kot ga potrebuješ.
V enem trenutku sem zbral nekaj čez 300.000 zlatnikov, pa sem jih zapravil v 3 mestih. Če kupiš vse spelle in unique predmete, investiraš v vse trgovine, boostaš vsem personality na 100 (z podkupovanjem) in začneš še kakšne svoje začarane predmete delat, ni denarja nikoli preveč.
Meni pa ni jasno, zakaj mi noče Azura's star sprejeti duše Xivilaiev? Vse druge, nižje Grand duše mi sprejme, le najvišjih duš noče? Potrebujem močnejši Soultrap ali kaj?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
frudi ::
Izi, lepo da si se potrudil, ampak po mojem si povsem zgrešil bistvo te igre :)
1. Oblivion je konkretno težji od Morrowinda. Morrowind je po približno levelu 10 postal enostavno otročje lahek, vse kreature so bile bistveno šibkejše od tebe, pa še dva najmočnejša skilla (alchemy in enchanting) nista bila tako omejena, kot sta v Oblivionu. poleg tega se Oblivion prilagaja tvojemu levelu in zna biti nekje do 30. levela ponekod hudo težak. nekje po tem pa imaš že toliko nabildane skille, da lahko začneš uporabljat (zlorabljat :) vse, kar ti odprt in obsežen sistem dvigovanja skillov in atributov ponuja, tako da tudi Oblivion slejkoprej postane prelahek. razlika glede na Morrowind je vendarle v tem, da v Oblivionu traja precej bolj dolgo, da se nabildaš do takega nivoja in da kljub vsemu nisi toliko vsemogočen kot v Morrowindu.
2. Oblivion ni nič manj FRP kot Morrowind; samo zato, ker je sistem skillov in levelov nekoliko drugačen, še ne pomeni, da gre za avanturo ali FPS... razen EXP vsebuje prav vse elemente, tipične za FRPjke. poleg tega dopušča igralcu izredno svobodo pri razvoju lika, tako da lahko vsak igra prav takšen lik, kot si ga želi - in to je samo bistvo FRP iger.
3. glavna zgodba in z njo povezane naloge so povsem stranskega pomena. tam so toliko, da dajejo nek pečat okolju in času, v katerem se igra odvija in da dajo igralcu nek namen. kdaj in kako se je lotiti, je prepuščeno posamezniku. bistvo igre je v preostalem svetu, v katerem lahko deluješ kakor hočeš in razvijaš svoj lik povsem v skladu s svojimi željami.
4. trditi, da se je neumno obremenjevati z multiplierji in z razvojem lika... je samo neumno. počutim se že kot lajna, ampak ravno to je glavna fora Obliviona - svoboda! lahko se ne obremenjuješ s tem in igraš tako kot ti - kot FPS, kjer se lik sam avtomatsko izboljšuje; ali pa kot pedantn FRP manijak, ki si beleži dvige skillov in atributov, da lahko dobi tistih +5/+5/+1 ali pa +5/+5/+5 pri level up. oboje je lahko enako zabavno!
govoriti, da igra pri takšnem ali drugačnem načinu igranja brezvezna je neumno; govoriti, da je bilo zamišljeno, da se igra na nek način, je neumno; igraš jo lahko kakorkoli hočeš in si jo sam narediš zabavno! kaj je lahko bolj FRP od tega?
1. Oblivion je konkretno težji od Morrowinda. Morrowind je po približno levelu 10 postal enostavno otročje lahek, vse kreature so bile bistveno šibkejše od tebe, pa še dva najmočnejša skilla (alchemy in enchanting) nista bila tako omejena, kot sta v Oblivionu. poleg tega se Oblivion prilagaja tvojemu levelu in zna biti nekje do 30. levela ponekod hudo težak. nekje po tem pa imaš že toliko nabildane skille, da lahko začneš uporabljat (zlorabljat :) vse, kar ti odprt in obsežen sistem dvigovanja skillov in atributov ponuja, tako da tudi Oblivion slejkoprej postane prelahek. razlika glede na Morrowind je vendarle v tem, da v Oblivionu traja precej bolj dolgo, da se nabildaš do takega nivoja in da kljub vsemu nisi toliko vsemogočen kot v Morrowindu.
2. Oblivion ni nič manj FRP kot Morrowind; samo zato, ker je sistem skillov in levelov nekoliko drugačen, še ne pomeni, da gre za avanturo ali FPS... razen EXP vsebuje prav vse elemente, tipične za FRPjke. poleg tega dopušča igralcu izredno svobodo pri razvoju lika, tako da lahko vsak igra prav takšen lik, kot si ga želi - in to je samo bistvo FRP iger.
3. glavna zgodba in z njo povezane naloge so povsem stranskega pomena. tam so toliko, da dajejo nek pečat okolju in času, v katerem se igra odvija in da dajo igralcu nek namen. kdaj in kako se je lotiti, je prepuščeno posamezniku. bistvo igre je v preostalem svetu, v katerem lahko deluješ kakor hočeš in razvijaš svoj lik povsem v skladu s svojimi željami.
4. trditi, da se je neumno obremenjevati z multiplierji in z razvojem lika... je samo neumno. počutim se že kot lajna, ampak ravno to je glavna fora Obliviona - svoboda! lahko se ne obremenjuješ s tem in igraš tako kot ti - kot FPS, kjer se lik sam avtomatsko izboljšuje; ali pa kot pedantn FRP manijak, ki si beleži dvige skillov in atributov, da lahko dobi tistih +5/+5/+1 ali pa +5/+5/+5 pri level up. oboje je lahko enako zabavno!
govoriti, da igra pri takšnem ali drugačnem načinu igranja brezvezna je neumno; govoriti, da je bilo zamišljeno, da se igra na nek način, je neumno; igraš jo lahko kakorkoli hočeš in si jo sam narediš zabavno! kaj je lahko bolj FRP od tega?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: frudi ()
0r9h3us ::
Frudi maš vsaj nek bol celoten pogled o spilu kot Izi, ki sploh ne vem a je res igral Oblivion.
Vendar Oblivion še zdaleč ni tak obljubljen kot si ga opisal. Kar se tiče levelanja, je prov beden, in če si uzameš 5 minut časa, ugotoviš da je otročje nedodelan.
Specializacija, je dejansko ni. Če končaš spil in 90% vseh stranskih questov, torej do neke mere dosežeš max level, se bo moj mag in tvoj fighter razlikovala točno nič. Če imam jst kot mag in ti kot fighter 100 blade in 100 destruction, bova tako v magiji kot v sablanju enakovredna. To je totalno bedno za kvazi FRP. Tudi izbira znamenja na začetku je čist brezpredmetna. Še najbolj se ti splača uzet dvig magicke ali kej takega, ker vse ostalo je brezveze, če si izbereš dvig kakega od atributov, je čez 15 levelov čist brezveze, max je 100 tud za tebe.
Če spet uzamemo levelanje, pri lvl 15 sem kot lik, ki se specializira v nekaj, zmaksimiziral svojo možnost. Lvl 15 lik ma svoj primarni abliti, torej mag destruction, fighter blade/hand/blunt, lokostrelec marksman, 100, in primarni atribut ala inteligence/strenght/agility 100. In tak lik od lvl 15 do 50 bo s tega stališča enak, delal isto damaga, iste efekte ipd. KRETENSKO za FRP.
Tud to, da ko si lvl 50 z najbolj nabildano opremo (ki še vedno predstavlja v 95% svojo enchantano opremo, kljub temu da si omenil da je enchantanje zelo zelo omejeno) ne moreš na easy ubit 20 Imperial Guardov, pa kaj, niti 10 ne, pa si rešil umes svet, postal velesilni Archmage, Gray Fox, Grand Champion, Listner .... je tud KRETENSKO.
Vendar Oblivion še zdaleč ni tak obljubljen kot si ga opisal. Kar se tiče levelanja, je prov beden, in če si uzameš 5 minut časa, ugotoviš da je otročje nedodelan.
Specializacija, je dejansko ni. Če končaš spil in 90% vseh stranskih questov, torej do neke mere dosežeš max level, se bo moj mag in tvoj fighter razlikovala točno nič. Če imam jst kot mag in ti kot fighter 100 blade in 100 destruction, bova tako v magiji kot v sablanju enakovredna. To je totalno bedno za kvazi FRP. Tudi izbira znamenja na začetku je čist brezpredmetna. Še najbolj se ti splača uzet dvig magicke ali kej takega, ker vse ostalo je brezveze, če si izbereš dvig kakega od atributov, je čez 15 levelov čist brezveze, max je 100 tud za tebe.
Če spet uzamemo levelanje, pri lvl 15 sem kot lik, ki se specializira v nekaj, zmaksimiziral svojo možnost. Lvl 15 lik ma svoj primarni abliti, torej mag destruction, fighter blade/hand/blunt, lokostrelec marksman, 100, in primarni atribut ala inteligence/strenght/agility 100. In tak lik od lvl 15 do 50 bo s tega stališča enak, delal isto damaga, iste efekte ipd. KRETENSKO za FRP.
Tud to, da ko si lvl 50 z najbolj nabildano opremo (ki še vedno predstavlja v 95% svojo enchantano opremo, kljub temu da si omenil da je enchantanje zelo zelo omejeno) ne moreš na easy ubit 20 Imperial Guardov, pa kaj, niti 10 ne, pa si rešil umes svet, postal velesilni Archmage, Gray Fox, Grand Champion, Listner .... je tud KRETENSKO.
frudi ::
sej po eni strani imaš prav... ampak meni se to ne zdi neka slabost, temveč enostavno posledica sistema leveliranja (in ja, to besedo sem si ravnokar izmislil ).
pač skilli se dvigujejo z rabo, tako da logično - če boš bildal vse skille, jih boš slejkoprej vse lahko nabildal do konca. večina sicer ne bo imela časa in volje, da bi dvignila vse ali skoraj vse skille na 100, tako da se specializirajo za par področij; eni smo pa fukjeni in pustimo čez noč knjigo na miški, da med spanjem naš lik celo noč čara Restore Health 1 point on Self .
in ja, pri level 49 sem precej siguren, da bi z lahkoto opravil z 20 Imperial Guardi ali pa 20 Ogri brez problema
pač skilli se dvigujejo z rabo, tako da logično - če boš bildal vse skille, jih boš slejkoprej vse lahko nabildal do konca. večina sicer ne bo imela časa in volje, da bi dvignila vse ali skoraj vse skille na 100, tako da se specializirajo za par področij; eni smo pa fukjeni in pustimo čez noč knjigo na miški, da med spanjem naš lik celo noč čara Restore Health 1 point on Self .
in ja, pri level 49 sem precej siguren, da bi z lahkoto opravil z 20 Imperial Guardi ali pa 20 Ogri brez problema
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Rotaidal ::
Tisti ki kritizirate Oblivion, pomislite še enkrat kaj govorite o slabostih Obliviona!
Prav očitno je, da si avtorji pošteno izpilili sistem napredovanja lika, ki ne pozna vlaganja klasičnih izkušenjskih točk, temveč temelji na napredovanju skozi vajo posameznih spretnosti, in ga omislili z dobrodošlimi novosti!
Posameznike, ki bodo v Oblivionu svoj lik skušali nabildati na varnem zavetju mest, čaka novo presenečenje. Špil namreč vsebuje LEVEL SCALING, samodejno prilagajanje težavnosti, ki skladno z rastjo junaka povečuje nagrade za opravljene kveste in izboljšuje kvaliteto najdenih predmetov, a obenem zvišuje izkuštveni nivo sovražne zalege!
Fantje to ni več Morrowind!
Obliviono je odlična igra! Tisti, ki vam ta nov sistem ni všeč, idite igrat Morrowind!
A še nekaj! Oblivion je odlična predjed za Gothic 3
Prav očitno je, da si avtorji pošteno izpilili sistem napredovanja lika, ki ne pozna vlaganja klasičnih izkušenjskih točk, temveč temelji na napredovanju skozi vajo posameznih spretnosti, in ga omislili z dobrodošlimi novosti!
Posameznike, ki bodo v Oblivionu svoj lik skušali nabildati na varnem zavetju mest, čaka novo presenečenje. Špil namreč vsebuje LEVEL SCALING, samodejno prilagajanje težavnosti, ki skladno z rastjo junaka povečuje nagrade za opravljene kveste in izboljšuje kvaliteto najdenih predmetov, a obenem zvišuje izkuštveni nivo sovražne zalege!
Fantje to ni več Morrowind!
Obliviono je odlična igra! Tisti, ki vam ta nov sistem ni všeč, idite igrat Morrowind!
A še nekaj! Oblivion je odlična predjed za Gothic 3
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Rotaidal ()
Saladin ::
Tisti, ki bo raziskoval igro do konca si bo tudi nabildal vse skile do konca, saj to je za pričakovati (in meni najboljša varijanta)
Na koncu bodo liki res enaki, ampak fighter bo moral ure in ure vadit nekje z magijami (ki jih sicer ne uporablja), lokostrelec pa si bo tudi moral vzeti veliko časa, da izpilo drugi pol, torej težki oklep ali blunt.
Tisti, ko bo pa raziskoval le toliko,. kot je potrebno, pa si bo ustvaril specializiran lik, saj drugače nima šans.
Nisem še nič enchantal, ampak ali je sploh možno narediti constant effect orožja?
Na koncu bodo liki res enaki, ampak fighter bo moral ure in ure vadit nekje z magijami (ki jih sicer ne uporablja), lokostrelec pa si bo tudi moral vzeti veliko časa, da izpilo drugi pol, torej težki oklep ali blunt.
Tisti, ko bo pa raziskoval le toliko,. kot je potrebno, pa si bo ustvaril specializiran lik, saj drugače nima šans.
Nisem še nič enchantal, ampak ali je sploh možno narediti constant effect orožja?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
0r9h3us ::
Lej, sej ne pravim da je Oblivion slaba igra, smo ji pa do odličnosti, še marsikej manjka. Sistem levelupanja je 10 let ozadih za recimo D&D 1st edition, pa je zdej odzun še 3.5.
Pol če si slučjano zbereš za major skil kej od armorer/mercantile/speechcraft/security si ga naf... Ker ti skili tok počas upajo da je prov brezveze, po normalni poti nikol ne boš prišel čez 70, kaj šele 100.
Kolikor je tale sistem levelanja zanimiv, je tud bedast, sem dost preigral in vsakokrat se bolj za glavo držim, da je eden izmed najslabših videnih v FRP. Tud sam level nič ne pomeni, jst ti naredim maga z vsemi "čarovnijami" pod major skil komot lvl 30 v 2 urah.
jst sem pa prepričan da se motiš, pejt v Imperial City pa napad Guarda, jih zlo hit pride še 10. Sej nisem rekel da je nemogoče, samo boš mogel spit veliko potionov, uprabljat ivisiblility ali kej podobnega. Razni game brakerji, kot so Shield/Chameleon 105% ne velja, ker je to maltene isto kot GOD cheat.
Če jih hočeš s sablo premlatit. boš rabil vsaj 2 če ne 3, lok takisto in približno 500 puščic. Z magijo je pa itak smeh, ker maš magicke über premal, vedno.
Recimo v Baldur's Gate ali NWN si ko si blil high lvl, z takimi "patetiki" opravil z enim spelov, ali dvemi. Če tak pogledaš, je to v Oblivionu prov smešno. In na koncu če potegneš črto, in pogledaš vse ostale "šefe" ali po zgodbi najbolj zajebane nasprotnike, razne silne necromancerje, od boga do nekih for, je tale Imperial Guard približno isto močn. Mal butast.
Pol če si slučjano zbereš za major skil kej od armorer/mercantile/speechcraft/security si ga naf... Ker ti skili tok počas upajo da je prov brezveze, po normalni poti nikol ne boš prišel čez 70, kaj šele 100.
Kolikor je tale sistem levelanja zanimiv, je tud bedast, sem dost preigral in vsakokrat se bolj za glavo držim, da je eden izmed najslabših videnih v FRP. Tud sam level nič ne pomeni, jst ti naredim maga z vsemi "čarovnijami" pod major skil komot lvl 30 v 2 urah.
in ja, pri level 49 sem precej siguren, da bi z lahkoto opravil z 20 Imperial Guardi ali pa 20 Ogri brez problema
jst sem pa prepričan da se motiš, pejt v Imperial City pa napad Guarda, jih zlo hit pride še 10. Sej nisem rekel da je nemogoče, samo boš mogel spit veliko potionov, uprabljat ivisiblility ali kej podobnega. Razni game brakerji, kot so Shield/Chameleon 105% ne velja, ker je to maltene isto kot GOD cheat.
Če jih hočeš s sablo premlatit. boš rabil vsaj 2 če ne 3, lok takisto in približno 500 puščic. Z magijo je pa itak smeh, ker maš magicke über premal, vedno.
Recimo v Baldur's Gate ali NWN si ko si blil high lvl, z takimi "patetiki" opravil z enim spelov, ali dvemi. Če tak pogledaš, je to v Oblivionu prov smešno. In na koncu če potegneš črto, in pogledaš vse ostale "šefe" ali po zgodbi najbolj zajebane nasprotnike, razne silne necromancerje, od boga do nekih for, je tale Imperial Guard približno isto močn. Mal butast.
0r9h3us ::
Saladin, lej, jst sem igral recimo maga, sem pri lvl 15 imel willpower in inteligence 100, takisto destruction in še kej od magije. Od tu naprej sem prišel do max kar lahko delam damaga, max magicke ipd. In zdej sem ugotovil da je totalno breveze igrat lik, ki ne bo napredoval, magicke je totalno premalo, sovragi bodo rasli. Kaj naj zdej uzamem meč/lok/sekiro, si dam gor Armor in buildam lik v tej smeri, če hočem čarat. Nelogično, kretensko in kompletno breveze.
Orožja vedno rabijo dušo, to je spet en kretenizem v igri, in kompletno nelogičen, ampak se da rešit. Greš po Azure Star in si narediš meč, po možnosti deadric, pa najboljš je seveda dagger, z Grand Soul Stone, ki vsebuje 14dmg fire + 14dmg ice + 14dmg shock + 5s soul trap. 1600/20 udarcev, Z enim Grand Soul ga napolniš, torej Azure Star combo, in to je daleč najboljši in najbolj uporaben meč v celi igri. Takisto narediš z lokom.
B E D N O s stališča FRPja.
Orožja vedno rabijo dušo, to je spet en kretenizem v igri, in kompletno nelogičen, ampak se da rešit. Greš po Azure Star in si narediš meč, po možnosti deadric, pa najboljš je seveda dagger, z Grand Soul Stone, ki vsebuje 14dmg fire + 14dmg ice + 14dmg shock + 5s soul trap. 1600/20 udarcev, Z enim Grand Soul ga napolniš, torej Azure Star combo, in to je daleč najboljši in najbolj uporaben meč v celi igri. Takisto narediš z lokom.
B E D N O s stališča FRPja.
Saladin ::
Brez zamere, ampak si videl v bilokakšni FRP igri, da bo striktno Mag šel solo skozi celotno igro?
Sej se da, ampak se boš presneto namantral in dvomim, da boš užival. TESC so solo igre, in kot tak ti mora lik obvladat tudi osnovne melle skille.
A se dajo naredit constant effect orožja?
Sej se da, ampak se boš presneto namantral in dvomim, da boš užival. TESC so solo igre, in kot tak ti mora lik obvladat tudi osnovne melle skille.
A se dajo naredit constant effect orožja?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
0r9h3us ::
Dej ti men povej en FRP kjer se ne da solo Mag skoz celo igro?
Baldur's Gate sta itak multi špila, samo najbolj sem užival ko sem solira Maga. V 2 je solo Sorcerer itak über močn (Vecna's Robe+Alcary+Time Stop).
Diablo II itak Mag all the way. NeverwinterNight's, all the way mag, pomojem eden najmočnejših likov sploh. Še Dungeon Siege oba dela Mage kr lepo seka. Sej ti pravi, igral skor vse FRPje, pa se zdele ne spomnem enga, ker Mage ne spada med močnejše like in brezskrbi, nikol nisem oponašal Gandalfa.
In sem ti že povedal, ne da se !!!
Baldur's Gate sta itak multi špila, samo najbolj sem užival ko sem solira Maga. V 2 je solo Sorcerer itak über močn (Vecna's Robe+Alcary+Time Stop).
Diablo II itak Mag all the way. NeverwinterNight's, all the way mag, pomojem eden najmočnejših likov sploh. Še Dungeon Siege oba dela Mage kr lepo seka. Sej ti pravi, igral skor vse FRPje, pa se zdele ne spomnem enga, ker Mage ne spada med močnejše like in brezskrbi, nikol nisem oponašal Gandalfa.
In sem ti že povedal, ne da se !!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 0r9h3us ()
Rotaidal ::
"Sistem levelupanja je 10 let ozadih za recimo D&D 1st edition, pa je zdej odzun še 3.5."
Ta sistem je 10 let spredaj, ne pa zadaj! In to sem že omenil, da so avtorji naredili nov sistem!
Ta sistem je 10 let spredaj, ne pa zadaj! In to sem že omenil, da so avtorji naredili nov sistem!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Rotaidal ()
0r9h3us ::
Tinček, jst sem utemeljil, večkrat zakaj je sistem zanič, zdej pa ti utemelji zakaj je tako legendaren.
Furbo ::
Ja hvala bogu da se Obliuvion ne oklepa klasičnega D&D sistema, jaz osebno sem ga že orenk naveličan iz ostalih iger. Komu se pa da it spat, vsakič ko pokuriš tiste 3 spele ki jih imaš, medtem ko fighter lahko neomejeno opleta s svojim pipcem in se nikdar ne zmatra.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
0r9h3us ::
Sej nobeden ne pravi da je D&D popolen, samo jst karakoli tradam bilokir leveling sistem viden do danes s tem ki je v oblivionu D&D bi bil prav luksuz.
Mavrik ::
Zanimivo, meni pa je tak sistem ravno bolj logičen... a ni bolj logično da se ti bo skill povečeval, ko ga boš uporabljal in ne kot pri D&D, ko si lahko s quest XPjem treniraš stvari, kere še nikoli uporabil nisi.
Dejstvo je da to ni D&D špil... v bistvu je primerjava z D&D špili precej zgrešena. Elder Scrolls serija je bila že taka od vsega začetka in je vedno veliko dala na ogromno svobodo, tudi pri ustvarjanju lika. Medtem ko te D&D sistem stisne v kalup, ne glede kako ga daš, ti tukaj nič ne preprečuje da ne bi naredil lika, ki bi bil dober v težkem oklepu, kraji ter za povrh metanju določenih čarovnij. Ravno ta svoboda je srce igre. Prav tako recimo BG in NWN serija dajeta več na glavno zgodbo, pri Oblivionu je pa zgodba manjši del izkušnje.
Je pa dejstvo da ima Oblivion nekaj napak... to so v prvi vrsti debilini konzolastični vmesnik, ki se je hudo poslabšal od Morrowinda in (pregovorna) hroščavost.
Dejstvo je da to ni D&D špil... v bistvu je primerjava z D&D špili precej zgrešena. Elder Scrolls serija je bila že taka od vsega začetka in je vedno veliko dala na ogromno svobodo, tudi pri ustvarjanju lika. Medtem ko te D&D sistem stisne v kalup, ne glede kako ga daš, ti tukaj nič ne preprečuje da ne bi naredil lika, ki bi bil dober v težkem oklepu, kraji ter za povrh metanju določenih čarovnij. Ravno ta svoboda je srce igre. Prav tako recimo BG in NWN serija dajeta več na glavno zgodbo, pri Oblivionu je pa zgodba manjši del izkušnje.
Je pa dejstvo da ima Oblivion nekaj napak... to so v prvi vrsti debilini konzolastični vmesnik, ki se je hudo poslabšal od Morrowinda in (pregovorna) hroščavost.
The truth is rarely pure and never simple.
Rotaidal ::
O tem sem jaz tudi govoril! Zato so avtorji uporabili nov sistem! Ki je tak kot je rekal Mavrik bolj logičen!
Chronoboy ::
Hehe, mavrik: resil si tincka, ker sicer ne vem ce bi dobil on svojo utemeljitev.
Ze res da je to logicno in svobodno, a vseeno se mi ne zdi ravno najboljsa zamisel to, da si lahko v vsemu dober.
PS. Aja, podobno "LVLup-anje" je ze imel Fable: The Lost Chapters. Ce si uporabljal melee orozja si dobival strenght xp, ce si uporabljal lok si dobival agility xp, ce si pa uporabljal magic si dobival will (magic) xp. Vsakic pa si dobil tudi "basic" xp, katerega si lahko dodelil katerikoli smeri.
PS^2. Kljub temu pa je bilo tam zbalancirano; nisi mogel imeti vsega do konca (oz. bi potreboval veliko casa da bi prisel do tega), lahko si se vsmeril v eno stran in imel malo druge, ce si pa zelel imeti vsega po nekaj si imel dobesedno samo nekaj od vsakega.
Ze res da je to logicno in svobodno, a vseeno se mi ne zdi ravno najboljsa zamisel to, da si lahko v vsemu dober.
PS. Aja, podobno "LVLup-anje" je ze imel Fable: The Lost Chapters. Ce si uporabljal melee orozja si dobival strenght xp, ce si uporabljal lok si dobival agility xp, ce si pa uporabljal magic si dobival will (magic) xp. Vsakic pa si dobil tudi "basic" xp, katerega si lahko dodelil katerikoli smeri.
PS^2. Kljub temu pa je bilo tam zbalancirano; nisi mogel imeti vsega do konca (oz. bi potreboval veliko casa da bi prisel do tega), lahko si se vsmeril v eno stran in imel malo druge, ce si pa zelel imeti vsega po nekaj si imel dobesedno samo nekaj od vsakega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Chronoboy ()
0r9h3us ::
To da se ti recimo Blade skill veča z mečevanjem je men čist popolnoma jasno logično in dobrodošlo. Ni pa logično to tak kot je v Oblivionu. Če bom jst sovraga tepel z navadnim Iron Swordom, da bom udaril 100x in bom recimo 3x gainal skill, medtem ko če ga bom tepel z nabildanim swordom, s katerim ga lahko ubijem s 5 udarci, bom mogel pa za isti lvl ubit 20 takih sovragov. Takisto je s speli. Če se bom healal s minor healing, jih bom zacastal 10 namesto en major heal in tako 10x hitreje levelal. Prvi kretenizem.
Pol, to da levelaš v recimo Destruction, je med skilom 25 in 49 razlika 0, delaš isto damaga, castaš približno isto, malenkost manj stane spell, nč, pa velik časa buildaš iz 25 na 49. Šele ko si lvl 50 lahko castaš spell, ki daje več dmga, samo stane tok več mane in si spet na slabšem, ker če ga boš castal, boš sicer hitrej ubil sovraga, samo boš počasneje levelal. Drugi kretenizem.
Pol če izbereš fighterja in imaš Blade kot major skill, je edina razlika med tem če ga imaš minor skill to da počasneje gainaš lvl. 100max, torej isti konec, kar dosežeš zelo hitro. Tretji kretenizem
Ni specializacije, če si zberem pod nebesni znak al kakrkoli že je, da sem fightersko usmerjen in mam dvigjen strenght in edurance, sem si naredil še kakšno uslugo, eno veliko 0. Četrti kretenizem
Določeni skilli tok počas dvigajo, recimo Ilusion, začaraš približno 15-20 spelov za lvl, medtem ko za Restoration rabiš zihr več kot 50 healov, FFS, če ne cheasaš boš mel vse ostale šole na 100, Restoration pa na 50. Peti kretenizem
Recimo Armorer, raibš vsaj 50 da lahko popravljaš Enchanted iteme, začneš s 30. Velik velik armorja moreš popravit da prideš do 50. Do takrat dejansko ne smeš uporabljat Enchanted itemov, katere itak ne moreš popravljat, torej ne moreš dvigovat skilla, itemi se full hit zrabijo. ene 100 udarcev/puščic, kar včas porabiš za enga sovraga. Šesti VELIK kretenizem
To da lahko večino skilov od maga, nabiladaš čist brezveze. Ilusion nonstop castaš light, Restoration se skoz healaš.... gainaš lvl čist brezveze, sicer ti ne koristi če so to major skilli, če so pa minor pa še kako. Recimo kot fighter komo uporablaš visok shield, samo zato ker si obtežil tipko za cast spell in pustil igro 2 uri castat en spell, odklepaš vrata/skrinje brez problema, samo zato ker si castal en spel v ena vrata 2 uri ipd. Brezvezni Abusi. Sedmi kretenizem
Pa še enkrat tok bi se jih našlo, sicer nimam nič proti takemu sistemu levelanja, bil sem zelo navdušen nad njim ko sem ga spoznal, samo po dnevu igranja kmalu uvidiš da bi ga mogli zelo zelo dodelat.
p.s. Še ena smešna fora, Lahko z lvl 1 likom, ki je po naravi fighter, nabildam destruction 100 (kot minor skill) in ubijem vse sovrage z 1 spellom in obrneš spil z likom lvl 1, komot.
Pol, to da levelaš v recimo Destruction, je med skilom 25 in 49 razlika 0, delaš isto damaga, castaš približno isto, malenkost manj stane spell, nč, pa velik časa buildaš iz 25 na 49. Šele ko si lvl 50 lahko castaš spell, ki daje več dmga, samo stane tok več mane in si spet na slabšem, ker če ga boš castal, boš sicer hitrej ubil sovraga, samo boš počasneje levelal. Drugi kretenizem.
Pol če izbereš fighterja in imaš Blade kot major skill, je edina razlika med tem če ga imaš minor skill to da počasneje gainaš lvl. 100max, torej isti konec, kar dosežeš zelo hitro. Tretji kretenizem
Ni specializacije, če si zberem pod nebesni znak al kakrkoli že je, da sem fightersko usmerjen in mam dvigjen strenght in edurance, sem si naredil še kakšno uslugo, eno veliko 0. Četrti kretenizem
Določeni skilli tok počas dvigajo, recimo Ilusion, začaraš približno 15-20 spelov za lvl, medtem ko za Restoration rabiš zihr več kot 50 healov, FFS, če ne cheasaš boš mel vse ostale šole na 100, Restoration pa na 50. Peti kretenizem
Recimo Armorer, raibš vsaj 50 da lahko popravljaš Enchanted iteme, začneš s 30. Velik velik armorja moreš popravit da prideš do 50. Do takrat dejansko ne smeš uporabljat Enchanted itemov, katere itak ne moreš popravljat, torej ne moreš dvigovat skilla, itemi se full hit zrabijo. ene 100 udarcev/puščic, kar včas porabiš za enga sovraga. Šesti VELIK kretenizem
To da lahko večino skilov od maga, nabiladaš čist brezveze. Ilusion nonstop castaš light, Restoration se skoz healaš.... gainaš lvl čist brezveze, sicer ti ne koristi če so to major skilli, če so pa minor pa še kako. Recimo kot fighter komo uporablaš visok shield, samo zato ker si obtežil tipko za cast spell in pustil igro 2 uri castat en spell, odklepaš vrata/skrinje brez problema, samo zato ker si castal en spel v ena vrata 2 uri ipd. Brezvezni Abusi. Sedmi kretenizem
Pa še enkrat tok bi se jih našlo, sicer nimam nič proti takemu sistemu levelanja, bil sem zelo navdušen nad njim ko sem ga spoznal, samo po dnevu igranja kmalu uvidiš da bi ga mogli zelo zelo dodelat.
p.s. Še ena smešna fora, Lahko z lvl 1 likom, ki je po naravi fighter, nabildam destruction 100 (kot minor skill) in ubijem vse sovrage z 1 spellom in obrneš spil z likom lvl 1, komot.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 0r9h3us ()
Saladin ::
Prva dva kretenizma sta pravzaprav zelo originalen način, kako omejevati prehitro levelanje.
ALi boš uporabljal uporabljal slabše spelle in orožja (ki jih ponavadi najdeš na začetku igre) in z tem hitreje napredoval, ali pa boš uporabljal močnejša in bolj učinkovita orožja, in z tem počasneje napredoval (ponavadi na višjih stopnjah)
V prvem primeru boš imel veliko več dela, je pa zato tudi nagrada večja. V drugem primeru pa itak lamlješ vse po vrsti, bo pa zato samo napredovanje počasnejše. Čist stvar balansiranja - že tak se sekirate, da igra postane prehitro prelahka.
Pa si izbereš drugi znak. Tistim, ki ne raziščejo celotne igre, ali pa se jim mudi, pa jim pride zelo prav.
Restoration je verjetno najbolj uporabljan magic skill in posledično je stvar zbalansirana, da kljub množični uporabi ne prideš takoj do 100.
V mojem primeru (fighter z primesmi vsega ostalega) sem imel nekje na level restoration okoli 70, vse druge magic skille pa na 25, saj jih praktično nisem uporabljal. Pa nisem nič posebej treniral restoration, ampak sem sem dosegel to stopnjo čisto naravni pri bitkah, saj se zdravim le z magijo in ne z napitki. Še čudil sem se, kako hitro mi restoration napreduje.
Koliko enchantanih itemov pa imaš na začetku igre? Sam sem tiste redke nosil le ob posebnih prilikah oz. dokler seniso pokvarile.Seveda vse spravljaš za kasneje.
Vedno imej 10 kladiv z sabo in pred prodajo popravi vsak set dobrin, ki jih prineseš domov (oz. vse, na kaj naletiš) Hvala Bogu, da se kvarijo - imaš potem vsaj kaj popravljat.
Če pa ti je Armorer tako nujen, pa greš k trainerju - če maš 30 na začetku lahko spraviš na 50 čez 4 levele. To velja za vse ostale skille.
Meni pa je bilo prav način bildanja magije všeč.
ALteration je enostavno bildad, ker imaš čisto poceni spell in lahko vadiš na vsakih vratih. Destruktion, po drugi strani, pa je veliko težje nabildad, saj ni dovolj, da strelaš fireballe samo v zrak, ampak ti morajo tudi zadeti živo tarčo. Če ne planiraš pobiti celotnega mesta, boš moral zavihat rokave in zadevo pogosto uporabljat na sovražnikih. In tega ne boš v niti v dveh dneh nabildal, kaj šele v dveh urah.
ALi boš uporabljal uporabljal slabše spelle in orožja (ki jih ponavadi najdeš na začetku igre) in z tem hitreje napredoval, ali pa boš uporabljal močnejša in bolj učinkovita orožja, in z tem počasneje napredoval (ponavadi na višjih stopnjah)
V prvem primeru boš imel veliko več dela, je pa zato tudi nagrada večja. V drugem primeru pa itak lamlješ vse po vrsti, bo pa zato samo napredovanje počasnejše. Čist stvar balansiranja - že tak se sekirate, da igra postane prehitro prelahka.
Ni specializacije, če si zberem pod nebesni znak al kakrkoli že je, da sem fightersko usmerjen in mam dvigjen strenght in edurance, sem si naredil še kakšno uslugo, eno veliko 0.
Pa si izbereš drugi znak. Tistim, ki ne raziščejo celotne igre, ali pa se jim mudi, pa jim pride zelo prav.
Določeni skilli tok počas dvigajo, recimo Ilusion, začaraš približno 15-20 spelov za lvl, medtem ko za Restoration rabiš zihr več kot 50 healov, FFS, če ne cheasaš boš mel vse ostale šole na 100, Restoration pa na 50. Peti kretenizem
Restoration je verjetno najbolj uporabljan magic skill in posledično je stvar zbalansirana, da kljub množični uporabi ne prideš takoj do 100.
V mojem primeru (fighter z primesmi vsega ostalega) sem imel nekje na level restoration okoli 70, vse druge magic skille pa na 25, saj jih praktično nisem uporabljal. Pa nisem nič posebej treniral restoration, ampak sem sem dosegel to stopnjo čisto naravni pri bitkah, saj se zdravim le z magijo in ne z napitki. Še čudil sem se, kako hitro mi restoration napreduje.
ecimo Armorer, raibš vsaj 50 da lahko popravljaš Enchanted iteme, začneš s 30. Velik velik armorja moreš popravit da prideš do 50. Do takrat dejansko ne smeš uporabljat Enchanted itemov, katere itak ne moreš popravljat, torej ne moreš dvigovat skilla, itemi se full hit zrabijo. ene 100 udarcev/puščic, kar včas porabiš za enga sovraga.
Koliko enchantanih itemov pa imaš na začetku igre? Sam sem tiste redke nosil le ob posebnih prilikah oz. dokler seniso pokvarile.Seveda vse spravljaš za kasneje.
Vedno imej 10 kladiv z sabo in pred prodajo popravi vsak set dobrin, ki jih prineseš domov (oz. vse, na kaj naletiš) Hvala Bogu, da se kvarijo - imaš potem vsaj kaj popravljat.
Če pa ti je Armorer tako nujen, pa greš k trainerju - če maš 30 na začetku lahko spraviš na 50 čez 4 levele. To velja za vse ostale skille.
To da lahko večino skilov od maga, nabiladaš čist brezveze. Ilusion nonstop castaš light, Restoration se skoz healaš.... gainaš lvl čist brezveze, sicer ti ne koristi če so to major skilli, če so pa minor pa še kako. Recimo kot fighter komo uporablaš visok shield, samo zato ker si obtežil tipko za cast spell in pustil igro 2 uri castat en spell, odklepaš vrata/skrinje brez problema, samo zato ker si castal en spel v ena vrata 2 uri ipd. Brezvezni Abusi. Sedmi kretenizem
Meni pa je bilo prav način bildanja magije všeč.
ALteration je enostavno bildad, ker imaš čisto poceni spell in lahko vadiš na vsakih vratih. Destruktion, po drugi strani, pa je veliko težje nabildad, saj ni dovolj, da strelaš fireballe samo v zrak, ampak ti morajo tudi zadeti živo tarčo. Če ne planiraš pobiti celotnega mesta, boš moral zavihat rokave in zadevo pogosto uporabljat na sovražnikih. In tega ne boš v niti v dveh dneh nabildal, kaj šele v dveh urah.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
0r9h3us ::
Prva dva kretenizma sta pravzaprav zelo originalen način, kako omejevati prehitro levelanje.
ALi boš uporabljal uporabljal slabše spelle in orožja (ki jih ponavadi najdeš na začetku igre) in z tem hitreje napredoval, ali pa boš uporabljal močnejša in bolj učinkovita orožja, in z tem počasneje napredoval (ponavadi na višjih stopnjah)
V prvem primeru boš imel veliko več dela, je pa zato tudi nagrada večja. V drugem primeru pa itak lamlješ vse po vrsti, bo pa zato samo napredovanje počasnejše. Čist stvar balansiranja - že tak se sekirate, da igra postane prehitro prelahka.
Sej ne verjamem da se ti tole zdi logično, prvo nalagate, da je tako napredovanje bolj logično/življenjsko, pol se vam pa take restrikcije zdijo normalne. FFS!
Pa si izbereš drugi znak. Tistim, ki ne raziščejo celotne igre, ali pa se jim mudi, pa jim pride zelo prav.
Ja pa kva še, tale zadeva je bla pomojem dana not v 5 minutah in si nobeden od programerjev niti 2 minute časa za razmislek ni uzel.
Restoration je verjetno najbolj uporabljan magic skill in posledično je stvar zbalansirana, da kljub množični uporabi ne prideš takoj do 100.
V mojem primeru (fighter z primesmi vsega ostalega) sem imel nekje na level restoration okoli 70, vse druge magic skille pa na 25, saj jih praktično nisem uporabljal. Pa nisem nič posebej treniral restoration, ampak sem sem dosegel to stopnjo čisto naravni pri bitkah, saj se zdravim le z magijo in ne z napitki. Še čudil sem se, kako hitro mi restoration napreduje.
Restoration je mogoče za Mele karakter zlo uporaben, pa še tak ne morem verjet, kako nisi uporabljal Live Detection, Water Breathing, Ivisiblity/Chameleon, Shield. Malo probaj, pa boš videl kaj pomeni napredovat. Verjemi mi da od vseh čarovniških zadevev, restoration napreduje 1/2 ob isti uporabi, pa čarovnik tega maltene sploh ne rabi.
Koliko enchantanih itemov pa imaš na začetku igre? Sam sem tiste redke nosil le ob posebnih prilikah oz. dokler seniso pokvarile.Seveda vse spravljaš za kasneje.
Vedno imej 10 kladiv z sabo in pred prodajo popravi vsak set dobrin, ki jih prineseš domov (oz. vse, na kaj naletiš) Hvala Bogu, da se kvarijo - imaš potem vsaj kaj popravljat.
Če pa ti je Armorer tako nujen, pa greš k trainerju - če maš 30 na začetku lahko spraviš na 50 čez 4 levele. To velja za vse ostale skille
Ko sem igral z Fighterjem, na začetku kr najdeš kak ecnhantan kos armorja in zelo hitro ugotovil da je neuporabno in namesto uporabljal navdnega (Prvič v zgodovini igranja FRPjev, da sem uporabljal navaden armor namesto enchantanega). Orožje itak ne moreš uporabljat, ker boš ubil 3 sovrage in si končal.
A 10 kladiv si nosil, eno pametno kladivo tehta 60 (Daedric 96). Kaj pol naj pa na mestu stojim pa čakam da pridejo sovragi do mene?
A na začetku igre naj zapravim po 10k golda za nek brezvezen ablity Armorer in če je slučajno major skill, si umetno dvignem skor 4 levele, no thx.
Meni pa je bilo prav način bildanja magije všeč.
ALteration je enostavno bildad, ker imaš čisto poceni spell in lahko vadiš na vsakih vratih. Destruktion, po drugi strani, pa je veliko težje nabildad, saj ni dovolj, da strelaš fireballe samo v zrak, ampak ti morajo tudi zadeti živo tarčo. Če ne planiraš pobiti celotnega mesta, boš moral zavihat rokave in zadevo pogosto uporabljat na sovražnikih. In tega ne boš v niti v dveh dneh nabildal, kaj šele v dveh urah.
Se vidi da nisi kej dost igral "Čarovnika". Destruction kot major skill zelo hitro napreduje, lvl 13-14 je že 100 komot. Pa če castaš nek Flare (5dmg) v enga brezvezno počasnega zombija, zelo hit nabildaš.
In zaradi tega edinstvenega sistema napredovanja, je prvič v zgodovini igranja FRP možno oz celo lažje igrat špil z likom, narejenim za mele in igraš čarovnika. LVL 1 lik z magijo z lahkoto pomojem pobije vse sovrage, glede na to da se itak prilagajajo tvojemu levelu.
p.s. sej nekje umes sem tud jst prišel do ideje, da sem vse iteme od sovragov pobiral, popravljal in odvrgel, samo sem se tam pri lvl 40 vprašal, pa kva jst delam, pa sej kej bol kretenskega pa res ne moreš počet in sem stisnil tildo napisal modpcs armorer 10 in sem rešil zadevo. Pač kar avtorji zajebejo, cheati popravijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 0r9h3us ()
mojsterleo ::
Ni specializacije, če si zberem pod nebesni znak al kakrkoli že je, da sem fightersko usmerjen in mam dvigjen strenght in edurance, sem si naredil še kakšno uslugo, eno veliko 0.
V tem špilu imaš na grobo dva načina igranja. Eden se imenuje role-playing drugi pa power-playing.
Role-playing način pomeni da pač narediš na začetku lik ki mu bo ustrezala nekakšna osebnost in ustrezne sposobnosti. Recimo boš naredil Paladina ki se ne bo nikoli pridružil zlobnim gildam niti ne bo nikoli moril nedolžnih. Na drugi strani lahko recimo narediš morilca ki se bo pridružil samo DB (eventuelno še TG). Večinoma se pač take like roleplay-a preko kvestov in potem vse do konca igre. Ko je igre konec je pač lik dosegel svoj namen - zabavnost. Zato jim lahko zelo koristijo birthsigni kot so warrior, thief, steed, itd... ker nikoli ne bojo dosegli nekih bajnih uber levelov niti niso bili za to narejeni. Igrajo se morda kakih 40 ur max.
Power-playing pa pač pomeni da se sestavi glavni lik tako da bo lahko preigral kompletno igro, dosegal visoke levele in bo lahko preiskal večji del mape. Pomembna je tudi sposobnost nadziranja multiplierjev ker vsak power player bo definitivno hotel x5 ob vsakem levelu če ne enostavno ni poante ker hoče imeti uber lik.
Osebnost lika igralca niti ne zanima toliko, gleda se predvsem na učinkovitost lika da je čim večja. Prav tako se bo igralec pridružil vsaki gildi ki mu bo to dopustila, saj novi kvesti pomenijo boljšo opremo, več denarja in daljši penis. Za take so pač signi tipa Atronach, The Apprentice itd ki znajo biti ob power-level kombinacijah res nadmočni. Taki liki se lahko igrajo neomejeno število ur.
Tako da,
dragi 0r9h3us.
Če si ti pristaš power gaminga še ne pomeni da je tudi preostali del sveta.
LP
0r9h3us ::
Mojster, večje bedarije kot to pa še nisem slišal, To je isto kot bi jst tlele neki razlagal, da se da Doom3 igrat na dva načina, en je klasičen FPS način, kjer pač pobiješ vse kar vidiš, drug je pa pustolovski način, kjer vržeš puško v omaro in probaš z raznimi kombinacijami uporabnih predmetov in govorom se dokopat do konca. FFS.
Pač bolj razdelani FRPi imajo izpeljan queste tak, da jih lahko narediš good ali evil, nekaj je takih questov kjer jih lahko narediš samo good, nekaj pa samo evil. No, Oblivion ne spada med take FRPje, zelo zelo malo je questov kjer imaš možnost izbirat, sicer se lahko greš dobrega Paladina, samo je men v tem primeru čist nejasno zakaj. Po pravici rečeno, lahko greš varno delat samo main štorijo, ker vse ostalo zelo hitro potegne na neko ubijanje in če se izogibaš temu boš zamudil cca 1/2 igre in vse "taboljše" queste,
In če maš recimo kako osebo, ki bi imela željo tale špil igrati po tvoje na Role-playing način, kje ti tle kej od tega kar sem jst naštel pomaga. Še vedno ni specializacije, Solo Maga ne moreš igrat, solo fighter tud kr najebe ipd. In pri lvl 14 približno se ti razvoj ustavi, to je približno na 1/5 špila.
Pač bolj razdelani FRPi imajo izpeljan queste tak, da jih lahko narediš good ali evil, nekaj je takih questov kjer jih lahko narediš samo good, nekaj pa samo evil. No, Oblivion ne spada med take FRPje, zelo zelo malo je questov kjer imaš možnost izbirat, sicer se lahko greš dobrega Paladina, samo je men v tem primeru čist nejasno zakaj. Po pravici rečeno, lahko greš varno delat samo main štorijo, ker vse ostalo zelo hitro potegne na neko ubijanje in če se izogibaš temu boš zamudil cca 1/2 igre in vse "taboljše" queste,
In če maš recimo kako osebo, ki bi imela željo tale špil igrati po tvoje na Role-playing način, kje ti tle kej od tega kar sem jst naštel pomaga. Še vedno ni specializacije, Solo Maga ne moreš igrat, solo fighter tud kr najebe ipd. In pri lvl 14 približno se ti razvoj ustavi, to je približno na 1/5 špila.
Izi ::
Ničrdevethtrius, sprijazni se, da ta igra pač ni zate. Ti si eden izmed tistih, ki sem jih opisal zgoraj in ki so popolnoma zgrešili bistvo cele stvari.
Saladin je odlično opisal zadevo in ni kaj dosti za dodati.
MojsterLeo je tudi povedal bistvo.
Ko Saladin napisal, da moraš vedno z seboj nositi 10 kladiv je mislil na tiste ki tehtajo eno kilo in z njimi popravljaš robo. Jaz sem jih vedno nosil vsaj 20.
Enchantane iteme pa na začetku popravljaš v prodajalni, kjer prodajaš robo. Vsak prodajalec, ki prodaja orožje in oklepe zna menda popraviti vse. na začetku si tako ali tako vsakih deset minut pri prodajalci, ker si prešibek, da bi nosil vso robo naokoli.
Glede po tvojem lahkega igranja z magom, naj ti omenim samo igro Gothic, kjer je splošno znano, da se z bojevnikom skozi igro samo sprehodiš skoraj brez problema, medtem ko je treba z magom hudo hudo garati in marsikdo je obupal in izjavil, da je igranje Gothica z magom mučenje in ne užitek, ker naj bi igranje iger bilo.
V Oblivionu pa je precej uravnoteženo. Celo se upam trditi, da je z magijo na koncu lažje, ker napitki z mano tukaj niso problem. Jaz nosim z seboj vedno okoli 1000 napitkov z mano, ki delujejo po celo minuto in v tem času se mana fila tako hitro, da jo ne morem porabiti z še tako hitrim čaranjem.
Če izbereš znamenje"attronach" ali kaj je že pa mano vlečeš iz urokov, ki jih drugo mečejo nate in tako na koncu med hudimi boji z magičnimi bitji, napitkov z mano sploh ne potrebuješ več.
Če si sestaviš pravi urok, ki deluje na večje območje in dalj časa, dodaš mu še občutljivost na dotični urok, potem lahko ubiješ z parimi uroki 5 ali pa 50 guardov, ki si jih ravno omenjal nekje, če se lepo nagnetejo na kupu, ker z enim urokom deluješ na vse naenkrat, se pravi, da z enakim številom urokov lahko ubiješ neomejeno število sovražnikov na enkrat, če izbereš dobolj široko področje delovanja uroka in njegovo delovanje še podaljšaš na ene 5 sekund, kar pomeni 5 kratno delovanje.
Seveda si moraš samo nabiti inteligenco do 500 z napitki ali uroki nato popiti nekaj mane in že lahko z lahkoto premagaš samega boga, če pride ravno na zemljo
Bojevnik se v Oblivionu skrije pred Magom.
V ostalih RPGjih pa je vedno lažje igrati z bojevnikom, kjer mane vedno primankuje. V Oblivionu pa mana teče v potokih, saj si jo delaš sam iz rožic, ki jih naberaš ali pa enostavno kupiš za 2 cekina in že imaš flaško mane, ki je vredna 40 cekinov. Če jih pravilni izdelaš so težke 0,1 kilo in jih brez problema tovoriš nakoli tudi 2000 če grež v težak boj.
Saladin je odlično opisal zadevo in ni kaj dosti za dodati.
MojsterLeo je tudi povedal bistvo.
Ko Saladin napisal, da moraš vedno z seboj nositi 10 kladiv je mislil na tiste ki tehtajo eno kilo in z njimi popravljaš robo. Jaz sem jih vedno nosil vsaj 20.
Enchantane iteme pa na začetku popravljaš v prodajalni, kjer prodajaš robo. Vsak prodajalec, ki prodaja orožje in oklepe zna menda popraviti vse. na začetku si tako ali tako vsakih deset minut pri prodajalci, ker si prešibek, da bi nosil vso robo naokoli.
Glede po tvojem lahkega igranja z magom, naj ti omenim samo igro Gothic, kjer je splošno znano, da se z bojevnikom skozi igro samo sprehodiš skoraj brez problema, medtem ko je treba z magom hudo hudo garati in marsikdo je obupal in izjavil, da je igranje Gothica z magom mučenje in ne užitek, ker naj bi igranje iger bilo.
V Oblivionu pa je precej uravnoteženo. Celo se upam trditi, da je z magijo na koncu lažje, ker napitki z mano tukaj niso problem. Jaz nosim z seboj vedno okoli 1000 napitkov z mano, ki delujejo po celo minuto in v tem času se mana fila tako hitro, da jo ne morem porabiti z še tako hitrim čaranjem.
Če izbereš znamenje"attronach" ali kaj je že pa mano vlečeš iz urokov, ki jih drugo mečejo nate in tako na koncu med hudimi boji z magičnimi bitji, napitkov z mano sploh ne potrebuješ več.
Če si sestaviš pravi urok, ki deluje na večje območje in dalj časa, dodaš mu še občutljivost na dotični urok, potem lahko ubiješ z parimi uroki 5 ali pa 50 guardov, ki si jih ravno omenjal nekje, če se lepo nagnetejo na kupu, ker z enim urokom deluješ na vse naenkrat, se pravi, da z enakim številom urokov lahko ubiješ neomejeno število sovražnikov na enkrat, če izbereš dobolj široko področje delovanja uroka in njegovo delovanje še podaljšaš na ene 5 sekund, kar pomeni 5 kratno delovanje.
Seveda si moraš samo nabiti inteligenco do 500 z napitki ali uroki nato popiti nekaj mane in že lahko z lahkoto premagaš samega boga, če pride ravno na zemljo
Bojevnik se v Oblivionu skrije pred Magom.
V ostalih RPGjih pa je vedno lažje igrati z bojevnikom, kjer mane vedno primankuje. V Oblivionu pa mana teče v potokih, saj si jo delaš sam iz rožic, ki jih naberaš ali pa enostavno kupiš za 2 cekina in že imaš flaško mane, ki je vredna 40 cekinov. Če jih pravilni izdelaš so težke 0,1 kilo in jih brez problema tovoriš nakoli tudi 2000 če grež v težak boj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
0r9h3us ::
Izi, jst sem zgrešil bistvo? Sej res, kaj sem pa mislil, FRP seveda igraš kot FPS, stupid me?
Aha, a mano praviš, dobiš iz potionov, a ti veš da recimo spell ki da 80 dmga single target stane cca 70 mane. Če ibereš High Elfa, ki ima +100 to mana, kar je daleč največ, če izbereš kiro drugo raso kr pozab maga. Izbereš še sign mage seveda, +50 to mana, maš na konc, full nabildan cca 400 mane. Če si namečeš gor še vse iteme, enchancane z Forty Macika ali Inteligence, dobiš po itemu 24 magicke, prideš tam na 500.
Če greš pogledat speell, ki ma range okoli tarče 10 feet, kar je najmanj kar lahko izbereš, če si ga sam delaš, bo tak spel za 80dmg stal približno 130 mane. Pa ti iz prakse povem, da redko zadane več kot 3 sovrage. Pa če izbereš 20 feet, si ga pa sploh nafuk. Ti bi pa tole še kombiniral z mass weaknes spellom. Pol prideš na 300 mane, in castaš točno 2 spela mogoč. Pa verjem da ne boš ubil sovragov. Pol majo vsi lichi in Xi... obvezno Spell Reflection tam 30%, pol ostalih sovragov Spell Absorbtion, ostali so pa ponavad imuni na eno od šol.
Strong Potion of Sorcery ti povrne 50 mane, zdej jst močnejšega nisem mel. Pa 200 potionov ne moreš kr kupit pri trgovcu, dobiš tud max 4 pri sovragih, zdej z alchemy sem se igral, samo tam do 75 skill ne narediš čist nič pametnega v tej smeri, to je pa veliko veliko potionov za nardit, prej končaš igro
Zdej kaj od tega je tle lahko, jst ne vem, sej nisem rekel da je nemogoče, samo si probal igrat z lokom? Ko si Expert Marksman, maš Knockdown, torej vedno sta 2 sovraga na tleh, samo veliko veliko puščic rabiš, pa redno jih moreš pobirat iz sovragov.
Aha, a mano praviš, dobiš iz potionov, a ti veš da recimo spell ki da 80 dmga single target stane cca 70 mane. Če ibereš High Elfa, ki ima +100 to mana, kar je daleč največ, če izbereš kiro drugo raso kr pozab maga. Izbereš še sign mage seveda, +50 to mana, maš na konc, full nabildan cca 400 mane. Če si namečeš gor še vse iteme, enchancane z Forty Macika ali Inteligence, dobiš po itemu 24 magicke, prideš tam na 500.
Če greš pogledat speell, ki ma range okoli tarče 10 feet, kar je najmanj kar lahko izbereš, če si ga sam delaš, bo tak spel za 80dmg stal približno 130 mane. Pa ti iz prakse povem, da redko zadane več kot 3 sovrage. Pa če izbereš 20 feet, si ga pa sploh nafuk. Ti bi pa tole še kombiniral z mass weaknes spellom. Pol prideš na 300 mane, in castaš točno 2 spela mogoč. Pa verjem da ne boš ubil sovragov. Pol majo vsi lichi in Xi... obvezno Spell Reflection tam 30%, pol ostalih sovragov Spell Absorbtion, ostali so pa ponavad imuni na eno od šol.
Strong Potion of Sorcery ti povrne 50 mane, zdej jst močnejšega nisem mel. Pa 200 potionov ne moreš kr kupit pri trgovcu, dobiš tud max 4 pri sovragih, zdej z alchemy sem se igral, samo tam do 75 skill ne narediš čist nič pametnega v tej smeri, to je pa veliko veliko potionov za nardit, prej končaš igro
Zdej kaj od tega je tle lahko, jst ne vem, sej nisem rekel da je nemogoče, samo si probal igrat z lokom? Ko si Expert Marksman, maš Knockdown, torej vedno sta 2 sovraga na tleh, samo veliko veliko puščic rabiš, pa redno jih moreš pobirat iz sovragov.
Izi ::
Alchemy je bil moj prvi skill, ki je prilezel do 100.
Ko ga imaš 100 rabiš samo eno rožo, da izdelaš napitek. Prej rabiš najnaj dva.
Seveda moraš imeti vse priprave za izdelovanje nmenjene masterju, ker tako izdelaš boljše napitke.
Napitkov zato ne kupuješ ampak pokupiš rožice, ki jih rabiš za izdelavo napitkov.
Kot sem rekel imam jaz vedno na zalogi vsaj 1000 napitkov za mano
Imaš pa napitke in uroke, ki ti ZAČASNO dvignejo inteligenco. Inteligenca pa ti dvigne količino mane. In če si začasno inteligenco nabiješ v višave se ti bo tudi mana dvignila v višave. Tako imaš lahko, za par minut, mane tudi precej čez 1000 in z tako količino mane lahko delaš hude masakre
Ko ga imaš 100 rabiš samo eno rožo, da izdelaš napitek. Prej rabiš najnaj dva.
Seveda moraš imeti vse priprave za izdelovanje nmenjene masterju, ker tako izdelaš boljše napitke.
Napitkov zato ne kupuješ ampak pokupiš rožice, ki jih rabiš za izdelavo napitkov.
Kot sem rekel imam jaz vedno na zalogi vsaj 1000 napitkov za mano
Imaš pa napitke in uroke, ki ti ZAČASNO dvignejo inteligenco. Inteligenca pa ti dvigne količino mane. In če si začasno inteligenco nabiješ v višave se ti bo tudi mana dvignila v višave. Tako imaš lahko, za par minut, mane tudi precej čez 1000 in z tako količino mane lahko delaš hude masakre
0r9h3us ::
In ti dejansko vidiš smisel igranja, tako da po vsakem sovragu spiješ 10 potionov za mano in pred vsakim fightom 5 potionov za dvig intelegence/mane. in 1/3 igranja zapraviš za pobirajne rožic. Plus to da imaš omejeno, koliko potionov lahko spiješ.
Zakaj bi se sploh zajebaval s tem, raje si narediš, pazi to, sneak lokostrelca, v heavy armourju, ki je izjemno izučen čarovnik. Samo Oblivon, ladys and gentlemen.
Mam še bretona, torej cca 400 mane, z lokom dam 28+42+18*3 dmga, imam soul trapment, sem praktično neviden, ker lahko sneaknem sovragu dejansko pred oči. pa ne bo niti prdnil, če preživi strel, ga pa udarim še z spelom za 200 mane, ki da 33+33+33dmg za 5 sekund. Pri loku je vsak drugi strel bodisi paralysation bodisi knockdown.
Zakaj bi se sploh zajebaval s tem, raje si narediš, pazi to, sneak lokostrelca, v heavy armourju, ki je izjemno izučen čarovnik. Samo Oblivon, ladys and gentlemen.
Mam še bretona, torej cca 400 mane, z lokom dam 28+42+18*3 dmga, imam soul trapment, sem praktično neviden, ker lahko sneaknem sovragu dejansko pred oči. pa ne bo niti prdnil, če preživi strel, ga pa udarim še z spelom za 200 mane, ki da 33+33+33dmg za 5 sekund. Pri loku je vsak drugi strel bodisi paralysation bodisi knockdown.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 0r9h3us ()
Saladin ::
kako nisi uporabljal Live Detection, Water Breathing, Ivisiblity/Chameleon, Shield.
Ker nisem čisto nič od tega potreboval. Pa še imam ducat itemov ki imajo prav te efekte (razen invisibillity/chameleon), tako da mi je škoda zapravljat magicko za spelle.
Še vedno rečem, da je igranje z striktno magom VEDNO povsem mazohistična izkušnja. Brez maga (ali clerica) ne moreš, ampak solo je naj.....
Si obrnil kdaj BG2 striktno solo z Magom? Skoraj nemogoče. Vsakl solo lik mora imeti vsaj polovico svojih sposobnosti usmerjenih v melle.
Oblivion ti tudi pusti na izbiro, da igraš striktno maga. Ampak ti bo težka. Mišljeno je, da si ob tem še precej drugega.
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
0r9h3us ::
Aha pol si šel brute force in mass healing, tud tak se da.
Saladin, ko začneš igrat BG2 itak da ne moreš solirat, potem ko pa že veš kaj počneš, pa lahko. v Baldurju si prišel pred zmaja, zacastal time stop v time stopu v time stopu, umes castal pač ve živo, in potem je zmaj padel dol. Če si pred tem zacasal Image neki, so ti ostali še vsi spelli in jovo na novo.
Saladin, ko začneš igrat BG2 itak da ne moreš solirat, potem ko pa že veš kaj počneš, pa lahko. v Baldurju si prišel pred zmaja, zacastal time stop v time stopu v time stopu, umes castal pač ve živo, in potem je zmaj padel dol. Če si pred tem zacasal Image neki, so ti ostali še vsi spelli in jovo na novo.
mojsterleo ::
Ej, 0r9h3us, saj ne da bi težil ampak ti očitno ne spremljaš kaj dosti community od Obliviona. Jaz bi takole od oka rekel da je najmanj 1/3 folka takih ki so zapriseženi roleplayerji in jih power gaming ne zanima. Raje grejo igro petkrat skozi z roleplay liki kot pa enkrat z powerplay likom, vsakič pa raziščejo različne dele igre in se pridružujejo različnim skupinam.
Ravno včeraj sem bral en bizaren topic na elderscrols.com forumu kjer je eden špilal kot the do-gooder paladin in mu je šlo blazno na živce da se šteje zadnji boj z GC v areni kot umor če prej opraviš njegov kvest. Roleplaya pač paladina.
Mnogi so tudi že spraševali če se da Gray Foxa prijaviti oblastem. Itd.
Alkimija naredi The Atronach znak zelo močan ker lahko z dobro alckemy opremo in visoko sposobnostjo delaš napitke ki ti nafilajo cca 1300 magicke (20magicka/65 sec). Pri master level alkimiji rabiš samo eno sestavino (recimo flax ki je vsepovsod, v manj kot 10 minutah najdem prek 100 flax semen kar je 100 napitkov ali pa 130,000 enot magicke) in lahko delaš take napitke za magicko filat. Napoji tehtajo samo 0.1 zato se jih da z lahkoto tudi 100 vlačit okrog in jih požret preko hot keya.
Ravno včeraj sem bral en bizaren topic na elderscrols.com forumu kjer je eden špilal kot the do-gooder paladin in mu je šlo blazno na živce da se šteje zadnji boj z GC v areni kot umor če prej opraviš njegov kvest. Roleplaya pač paladina.
Mnogi so tudi že spraševali če se da Gray Foxa prijaviti oblastem. Itd.
Alkimija naredi The Atronach znak zelo močan ker lahko z dobro alckemy opremo in visoko sposobnostjo delaš napitke ki ti nafilajo cca 1300 magicke (20magicka/65 sec). Pri master level alkimiji rabiš samo eno sestavino (recimo flax ki je vsepovsod, v manj kot 10 minutah najdem prek 100 flax semen kar je 100 napitkov ali pa 130,000 enot magicke) in lahko delaš take napitke za magicko filat. Napoji tehtajo samo 0.1 zato se jih da z lahkoto tudi 100 vlačit okrog in jih požret preko hot keya.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Elder Scrolls 5: Skyrim (strani: 1 2 3 4 … 34 35 36 37 )Oddelek: Igre | 317971 (5097) | Furbo |
» | Two Worlds II (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 11599 (6752) | oo7 |
» | Gothic 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Igre | 43799 (23047) | Lonsarg |
» | Risen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 10362 (6766) | Lonsarg |
» | Neverwinter Nights 2 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 9156 (6659) | Alpheus |