Forum » Igre » Two Worlds II
Two Worlds II
Izi ::
Two Worlds II je za PC pred nekaj dnevi izšel v Evropi.
Drugod po svetu pride ven Januarja drugo leto, prav tako verzije za Xbox360 in PS3.
Za prave RPG fane je to vsekakor obvezen naslov. Sicer smo v kratkem času dobili 3 odlične RPG naslove (Arcania: Gothic 4, Fallout: New Vegas in sedaj še Two Worlds II), ampak tisti, ki na otročarije tipa Klic Dolžnosti, ne damo nič bomo preigrali vse 3. Do Witcherja 2 je še dobrih pol leta, tako da bo dovolj časa
Bom naredil kar primerjavo med vsemi tremi trenutno aktualnimi RPG-ji.
Splošna ocena:
1. Two Worlds II (najboljši izmed treh, še najbližje tistim starim težkim RPG-jem)
2. Fallout: New Vegas (odlično drugo mesto)
3. Arcania: Gothic 4 (prelahka in premalo RPG elementov, zgodba je vseeno dobra)
Grafika:
1. Two Worlds II (najboljša izmed treh in poleg tega dela na povprečnem računalniku)
2. Arcania: Gothic 4 (odlična, ampak rabi zelo močan računalnik)
2. Fallout: New Vegas (že malo zastarela grafika)
Two Worlds II ima edini sovražnike, ki jih niti v sanjah ne moreš ubiti, dokler nisi dovolj močan. In nanje naletiš že čisto na začetku in se jim moraš seveda na daleč izogniti, drugače si mrtev z enim udarcem. To je dejansko nujen element pravega RPG-ja, ki pa je dandanes vse redkejši. V Fallout: New Vegas, rabiš samo primerno orožje in že lahko pobiješ prav vse sovražnike v igri, pri Arcania: Gothic 4 pa ne rabiš prav nič, vse kar srečaš pada po nekaj udarcih.
Sam lik je najbolj okreten in hiter v Two Worlds II, lahko tečeš zelo hitro, dokler se ne zmatraš, poleg tega imaš na razpolago konje za ježo in še veliko število teleportov po celotnem ozemlju in še teleportni kamen, da se lahko teleportiraš od kjerkoli na katerikoli odkriti teleport.
Arcania: Gothic 4 ima rune za tek, ampak je najhitrejši tek še vedno počasnejši kot pri Two Worlds II, pa še teleporti so hudo redko posejani. V Fallout: New Vegas pa je potovanje daleč najpočasneje, ampak lahko prosto skačemo med vsemi odkritimi lokacijami.
Največ RPG elementov ima Two Worlds II, kar pomeni, da lahko z napačnim razporedom točk svoj lik dejansko narediš neuporaben, medtem ko je to precej manj možno pri Fallout: New Vegas, pri Arcania: Gothic 4 pa dejansko ne moreš pokvariti svojega lika ne glede kam daješ točke.
Kar pa se tiče celotne zgodbe pa še težko rečem, ker Two Worlds II še nisem končal.
Najboljšo zgodbo bi znal imeti Arcania: Gothic 4, ki pa nima prav nobenih stranskih zgodb, vse je popolnoma linearno in to je to.
Fallout: New Vegas pa pravzaprav sploh nima neke omembe vredne glavne zgodbe, ampak ima pa zato cel kup odličnih stranskih zgodb in je popolnoma nelinearen.
Two Worlds II pa ima kot kaže oboje. Glavna zgodba se vleče od začetka od konca, vmes pa spremljamo cel kup stranskih zgodb in vse je tudi popolnoma nelinearno.
Two Worlds II je tako še najbližje tistim starim odličnim Gothic igram.
Moram pa pohvaliti izdelovalce vseh treh iger, saj so vse tri precej nebugaste. Vsi questi v vseh treh igrah delujejo brez problemov.
Arcania: Gothic 4 sicer rabi precej močan računalnik, ampak dela ko šus brez najmanjših napak.
Two Worlds II, zenkrat tudi brez opaznih napak.
Fallout: New Vegas, pa je na začetku sicer imel nekaj napak v questih, ampak so do sedaj že večino napak odpravili, kljub temu pa se včasih nepričakovano sesuje.
Drugod po svetu pride ven Januarja drugo leto, prav tako verzije za Xbox360 in PS3.
Za prave RPG fane je to vsekakor obvezen naslov. Sicer smo v kratkem času dobili 3 odlične RPG naslove (Arcania: Gothic 4, Fallout: New Vegas in sedaj še Two Worlds II), ampak tisti, ki na otročarije tipa Klic Dolžnosti, ne damo nič bomo preigrali vse 3. Do Witcherja 2 je še dobrih pol leta, tako da bo dovolj časa
Bom naredil kar primerjavo med vsemi tremi trenutno aktualnimi RPG-ji.
Splošna ocena:
1. Two Worlds II (najboljši izmed treh, še najbližje tistim starim težkim RPG-jem)
2. Fallout: New Vegas (odlično drugo mesto)
3. Arcania: Gothic 4 (prelahka in premalo RPG elementov, zgodba je vseeno dobra)
Grafika:
1. Two Worlds II (najboljša izmed treh in poleg tega dela na povprečnem računalniku)
2. Arcania: Gothic 4 (odlična, ampak rabi zelo močan računalnik)
2. Fallout: New Vegas (že malo zastarela grafika)
Two Worlds II ima edini sovražnike, ki jih niti v sanjah ne moreš ubiti, dokler nisi dovolj močan. In nanje naletiš že čisto na začetku in se jim moraš seveda na daleč izogniti, drugače si mrtev z enim udarcem. To je dejansko nujen element pravega RPG-ja, ki pa je dandanes vse redkejši. V Fallout: New Vegas, rabiš samo primerno orožje in že lahko pobiješ prav vse sovražnike v igri, pri Arcania: Gothic 4 pa ne rabiš prav nič, vse kar srečaš pada po nekaj udarcih.
Sam lik je najbolj okreten in hiter v Two Worlds II, lahko tečeš zelo hitro, dokler se ne zmatraš, poleg tega imaš na razpolago konje za ježo in še veliko število teleportov po celotnem ozemlju in še teleportni kamen, da se lahko teleportiraš od kjerkoli na katerikoli odkriti teleport.
Arcania: Gothic 4 ima rune za tek, ampak je najhitrejši tek še vedno počasnejši kot pri Two Worlds II, pa še teleporti so hudo redko posejani. V Fallout: New Vegas pa je potovanje daleč najpočasneje, ampak lahko prosto skačemo med vsemi odkritimi lokacijami.
Največ RPG elementov ima Two Worlds II, kar pomeni, da lahko z napačnim razporedom točk svoj lik dejansko narediš neuporaben, medtem ko je to precej manj možno pri Fallout: New Vegas, pri Arcania: Gothic 4 pa dejansko ne moreš pokvariti svojega lika ne glede kam daješ točke.
Kar pa se tiče celotne zgodbe pa še težko rečem, ker Two Worlds II še nisem končal.
Najboljšo zgodbo bi znal imeti Arcania: Gothic 4, ki pa nima prav nobenih stranskih zgodb, vse je popolnoma linearno in to je to.
Fallout: New Vegas pa pravzaprav sploh nima neke omembe vredne glavne zgodbe, ampak ima pa zato cel kup odličnih stranskih zgodb in je popolnoma nelinearen.
Two Worlds II pa ima kot kaže oboje. Glavna zgodba se vleče od začetka od konca, vmes pa spremljamo cel kup stranskih zgodb in vse je tudi popolnoma nelinearno.
Two Worlds II je tako še najbližje tistim starim odličnim Gothic igram.
Moram pa pohvaliti izdelovalce vseh treh iger, saj so vse tri precej nebugaste. Vsi questi v vseh treh igrah delujejo brez problemov.
Arcania: Gothic 4 sicer rabi precej močan računalnik, ampak dela ko šus brez najmanjših napak.
Two Worlds II, zenkrat tudi brez opaznih napak.
Fallout: New Vegas, pa je na začetku sicer imel nekaj napak v questih, ampak so do sedaj že večino napak odpravili, kljub temu pa se včasih nepričakovano sesuje.
Izi ::
Prej sem naredil Two Worlds II krivico, ker sem igro sploh primerjal z drugimi RPG-ji.
Dejansko gre za najboljši RPG kdajkoli narejen do sedaj. Precej pogumna izjava, vem, ampak drži
Že prvi Two Words je precej obetal s precej novim in svežim pristopom k RPG brez dosedanjih omejitev, ampak so zadevo zastavili preveč megalomansko in rezultat je bila nedodelana igra. V drugo pa jim je uspelo.
Pomeni pa to, tudi to, da igra ni primerna za RPG začetnike. Je zelo kompleksna in malodane potrebuješ doktorat, da lahko izdeluješ bolj napredno magijo, ki je v tej igri omejena samo s tvojo domišljijo.
Magijo morajo tukaj uporabljati vsi, tudi neumni bojevnik, ker samo z mahanjem sabljice ne boš kaj dosti opravil, če si prej z urokom dovolj ne dvigneš moči in povečaš svoje obrambne sposobnosti.
Magija temelji na karticah, ki jih zlagaš v medaljone.
8 različnih kartic v treh stopnjah, in prav vsako lahko uporabiš 10 enakih kartic, če jih imaš na voljo, se pravi v en urok lahko teoretično zložiš do 240 kartic
V praksi to seveda ne gre ker gre poraba mane takoj v nebo, ampak z dovolj mane in dovolj znanja lahko dejansko izdelaš atomsko bombo.
V en medaljon lahko torej združiš 3 popolnoma različne učinke, na primer v en urok lahko združiš najprej ognjeno kroglo, ki zleti proti sovražniku, nato sledi eksplozija, ki pobije vse v radiju 5 metrov okoli tebe, na koncu pa se izvrši še zdravljenje, ki ti doda 500 življenjskih točk. Seveda pa ti tak urok pobere kakšnih 10000 mane.
Alkimija tudi nima nobenih omejitev, kombiniraš lahko karkoli ti pade na pamet in nastajajo najrazličnejši bolj ali manj uporabni zvarki. Ko najdeš najbolj uporabne kombinacije si recept poimenuješ in shraniš za kasnejšo uporabo.
Nadgradnja orožij in vse ostale opreme pa je tudi cela znanost. Opremo lahko prodajaš ali pa razgradiš na osnovne gradnike kot so les, usnje, železo, jeklo, blago, ... in te elemente porabiš za nadgrajevanje obstoječe opreme. V vsak del pa seveda lahko vlagaš tudi magične kamne, ki jih tudi lahko kombiniraš med seboj in jih nadgrajuješ po stopnjah.
Kar se tiče grafike pa je treba omeniti, da prvič vidimo, da se trava prvič v igrah upogne in potem vrne v prvotno stanje, ko tečemo po travniku. Lepo za videti.
Tudi obleke in ogrinjala delujejo popolnoma po pravilih fizike, vse se upogiba in plapola glede na hitrost našega premikanja ali skakanja. Tako da je čarovnika v halji in ogrinjalu veselje gledati medtem ko se vrti in maha naokoli z svojo čarobno palico. Tudi bojevniki si lahko na hrbet pripnejo magična ogrinjala, posebej prirejena za najtežje oklepe, ki potem veselo plapolajo v vetru.
In kot sem že zgoraj omenil imamo tukaj povsod naokoli sovražnike, pred katerimi lahko večino igre samo bežiš. Skupaj na travniku lahko najdeš čredo živali, ki jih pobiješ z enim udarcem, zraven pa se v visoki travi plazi velik škorpijon, ki te ubije z enim udarcem in ga v travi sploh ne opaziš. Na srečo v tej igri tečemo hitreje kot sovražniki
Da ne omenjam raznih podzemnih jam v katerih nimaš najmanjših možnosti preživetja vsaj do 10. stopnje ali pa še kasneje.
In seveda živimo v stalnem pomanjkanju denarja, ker je treba najprej nakupiti vse tiste knjige za učenje raznoraznih znanj, da sploh lahko potem vanje začneš vlagati izkustvene točke, in seveda magičnih kartic, ki so tudi drage kot žafran.
Dejansko gre za najboljši RPG kdajkoli narejen do sedaj. Precej pogumna izjava, vem, ampak drži
Že prvi Two Words je precej obetal s precej novim in svežim pristopom k RPG brez dosedanjih omejitev, ampak so zadevo zastavili preveč megalomansko in rezultat je bila nedodelana igra. V drugo pa jim je uspelo.
Pomeni pa to, tudi to, da igra ni primerna za RPG začetnike. Je zelo kompleksna in malodane potrebuješ doktorat, da lahko izdeluješ bolj napredno magijo, ki je v tej igri omejena samo s tvojo domišljijo.
Magijo morajo tukaj uporabljati vsi, tudi neumni bojevnik, ker samo z mahanjem sabljice ne boš kaj dosti opravil, če si prej z urokom dovolj ne dvigneš moči in povečaš svoje obrambne sposobnosti.
Magija temelji na karticah, ki jih zlagaš v medaljone.
8 različnih kartic v treh stopnjah, in prav vsako lahko uporabiš 10 enakih kartic, če jih imaš na voljo, se pravi v en urok lahko teoretično zložiš do 240 kartic
V praksi to seveda ne gre ker gre poraba mane takoj v nebo, ampak z dovolj mane in dovolj znanja lahko dejansko izdelaš atomsko bombo.
V en medaljon lahko torej združiš 3 popolnoma različne učinke, na primer v en urok lahko združiš najprej ognjeno kroglo, ki zleti proti sovražniku, nato sledi eksplozija, ki pobije vse v radiju 5 metrov okoli tebe, na koncu pa se izvrši še zdravljenje, ki ti doda 500 življenjskih točk. Seveda pa ti tak urok pobere kakšnih 10000 mane.
Alkimija tudi nima nobenih omejitev, kombiniraš lahko karkoli ti pade na pamet in nastajajo najrazličnejši bolj ali manj uporabni zvarki. Ko najdeš najbolj uporabne kombinacije si recept poimenuješ in shraniš za kasnejšo uporabo.
Nadgradnja orožij in vse ostale opreme pa je tudi cela znanost. Opremo lahko prodajaš ali pa razgradiš na osnovne gradnike kot so les, usnje, železo, jeklo, blago, ... in te elemente porabiš za nadgrajevanje obstoječe opreme. V vsak del pa seveda lahko vlagaš tudi magične kamne, ki jih tudi lahko kombiniraš med seboj in jih nadgrajuješ po stopnjah.
Kar se tiče grafike pa je treba omeniti, da prvič vidimo, da se trava prvič v igrah upogne in potem vrne v prvotno stanje, ko tečemo po travniku. Lepo za videti.
Tudi obleke in ogrinjala delujejo popolnoma po pravilih fizike, vse se upogiba in plapola glede na hitrost našega premikanja ali skakanja. Tako da je čarovnika v halji in ogrinjalu veselje gledati medtem ko se vrti in maha naokoli z svojo čarobno palico. Tudi bojevniki si lahko na hrbet pripnejo magična ogrinjala, posebej prirejena za najtežje oklepe, ki potem veselo plapolajo v vetru.
In kot sem že zgoraj omenil imamo tukaj povsod naokoli sovražnike, pred katerimi lahko večino igre samo bežiš. Skupaj na travniku lahko najdeš čredo živali, ki jih pobiješ z enim udarcem, zraven pa se v visoki travi plazi velik škorpijon, ki te ubije z enim udarcem in ga v travi sploh ne opaziš. Na srečo v tej igri tečemo hitreje kot sovražniki
Da ne omenjam raznih podzemnih jam v katerih nimaš najmanjših možnosti preživetja vsaj do 10. stopnje ali pa še kasneje.
In seveda živimo v stalnem pomanjkanju denarja, ker je treba najprej nakupiti vse tiste knjige za učenje raznoraznih znanj, da sploh lahko potem vanje začneš vlagati izkustvene točke, in seveda magičnih kartic, ki so tudi drage kot žafran.
Sale_One0 ::
Igra je odlična, tako kot je bila tudi enka, še posebej po enem letu ko je prišlo toliko patch-ev da je bila skorajda nadgrajena na verzijo 2.0 iz 1.0 :D
Grafično je odlična(v izdelavi je tudi ogromen DX 11 patch, kateri naj bi prispel enkrat po novem letu), pogon je tudi zelo dovzeten za modifikacije. Igra ima tudi konzolo v kateri lahko spremenimo dosti opcij katerih v navadnem options meniju ni.
Trenutno edini downside(in zame tudi največje razočaranje) igre je to da je single player in multiplayer campaign ločen, kar pomeni da na največji kos ozemlja v enoigralniškem načinu ne moremo ker je namenjen samo za večigralništvo.
Igra ima, kot vsi RPG-ji nekaj bugov, katere se pa trudijo odpraviti, zunaj je tudi ze 1.01 HotFix Patch
Grafično je odlična(v izdelavi je tudi ogromen DX 11 patch, kateri naj bi prispel enkrat po novem letu), pogon je tudi zelo dovzeten za modifikacije. Igra ima tudi konzolo v kateri lahko spremenimo dosti opcij katerih v navadnem options meniju ni.
Trenutno edini downside(in zame tudi največje razočaranje) igre je to da je single player in multiplayer campaign ločen, kar pomeni da na največji kos ozemlja v enoigralniškem načinu ne moremo ker je namenjen samo za večigralništvo.
Igra ima, kot vsi RPG-ji nekaj bugov, katere se pa trudijo odpraviti, zunaj je tudi ze 1.01 HotFix Patch
Si vis pacem, para bellum.
Berserker ::
Izi očitno igraš samo RPG igre, ampak upogib trave je že imela špijonaža MGS3. SIcer ni jasno kako lahko že nekateri igrajo ker pride igra šele 2011.
Sale_One0 ::
Izi očitno igraš samo RPG igre, ampak upogib trave je že imela špijonaža MGS3. SIcer ni jasno kako lahko že nekateri igrajo ker pride igra šele 2011.
tr33k, igra je v Evropi izšla 9. Novembra, še američani jo uvažajo na veliko od tukaj ker jo oni dobijo šele enkrat v januarju.
Si vis pacem, para bellum.
Buggy ::
moram povedat da me je tale spil kar lepo zasvojil ...se ne spomnim vec kdaj me je kaksen spil tako notri potegnil.
Sem imel tudi prvi del - TW1, kjer smo v multiplayerju kradli konje eden drugemu in delali CO-OP missije. Two worlds je drugacen od ostalih RPG tudi po Multiplayer nacinih ki so prisotni.
...vsekakor krasen RPG, pa sem sele lvl 12!
Zanima pa me ce je kdo vklopil PhysX (naveza ATI + Nvidia li samo na Nvidii) in kaksi efekti so s tem prisotni in koliko vpliva na splosni framerate?
Razmisljam da bi (ce so efekti ok) vzel eno kartico ranga 9600gt in ji dodelil obdelavo za PhysX.
Sem imel tudi prvi del - TW1, kjer smo v multiplayerju kradli konje eden drugemu in delali CO-OP missije. Two worlds je drugacen od ostalih RPG tudi po Multiplayer nacinih ki so prisotni.
...vsekakor krasen RPG, pa sem sele lvl 12!
Zanima pa me ce je kdo vklopil PhysX (naveza ATI + Nvidia li samo na Nvidii) in kaksi efekti so s tem prisotni in koliko vpliva na splosni framerate?
Razmisljam da bi (ce so efekti ok) vzel eno kartico ranga 9600gt in ji dodelil obdelavo za PhysX.
Yohan del Sud ::
Prvi vtis je bil katastrofa (pa sem ravno prešaltal iz obeh drugih omenjenih, s tem da Gothic sploh ni potegnil, Vegas pa ima tudi svoje muhe).
Kaj me je motilo?
Uporabniški vmesnik - vse napol znano ampak nič na mestu. Isto zemljevid in dnevnik. Neintuitivno in češko. Naštimat se da sorazmeroma malo ampak, ok, se privadiš po nekaj urah.
Nič vpliva na lik ob začetku.
Nobenih filtrov, prodaja, nakup in čvajženje po en komad. Halo. Tovoriš lahko 1000 različnih artiklov, a samo 20 jih lahko vidiš hkrati. Pol časa zapraviš za to, da vidiš kaj sploh imaš in kaj bi lahko iz česa naredil.
Fizika je mogoče res prisotna, ampak ni dodelana in ima moteč lag. Lik rabi pol sekunde, da se požene in pol, da se ustavi. Akrobacije so zato težavne četudi marsikje neizogibne.
Kamera je preveč omejena. Prvoosebnega pogleda ni sploh. Mučno v povezavi s prejšnjo točko.
Premalo informacij o nasprotniku, okolici in predmetih nasploh. Svet je velik, barvit in stvari s katerimi se da kaj delat proporcionalno ni veliko, so dostikrat hudo skrite in moraš priti na meter daleč, da lahko kaj narediš z njimi.
Se pa splošen vtis precej izboljša po več urah igranja, ko ugotoviš, da določeni drugod nedodelani rpg-jski prijemi tu preprosto delujejo. Naj omenim samo nekatere: Zares raznolike in originalne nelinearne naloge. Odprt svet. Raznoliki (tudi težavno) nasprotniki na istem terenu. Čisto vsaka žvau tu ima svojo taktiko, ki jo še prilagaja glede na tvojo stanco, distanco, orožje, druge žverce v bliži itd ... Hudo. Hudo napreden in originalen je tudi model napredovanja (ampak spet brez filtra), isto velja za nadgrajevanje orožij, čarovnij, alkemijo, vlamljanje. Bojevanje je na ravni, ampak zaradi kamere tudi občasno hudo nepregledno. Sčasoma so mi postali všeč tudi monologi od junaka, ki so nekje med beavis&buttheadom in dukom, s tem da humorja tudi drugod ne manjka. Klasično rešujejo potovalne probleme (z običajnimi teleporti) in smrtne primere (z game over, hvala luleku), tako da pride save/load gumb spet lepo v poštev. Tudi zaradi kratkih nalagalnih časov.
V glavnem, če zdrži človek prve tri, štiri ure, bo pozitivno presenečen.
Kaj me je motilo?
Uporabniški vmesnik - vse napol znano ampak nič na mestu. Isto zemljevid in dnevnik. Neintuitivno in češko. Naštimat se da sorazmeroma malo ampak, ok, se privadiš po nekaj urah.
Nič vpliva na lik ob začetku.
Nobenih filtrov, prodaja, nakup in čvajženje po en komad. Halo. Tovoriš lahko 1000 različnih artiklov, a samo 20 jih lahko vidiš hkrati. Pol časa zapraviš za to, da vidiš kaj sploh imaš in kaj bi lahko iz česa naredil.
Fizika je mogoče res prisotna, ampak ni dodelana in ima moteč lag. Lik rabi pol sekunde, da se požene in pol, da se ustavi. Akrobacije so zato težavne četudi marsikje neizogibne.
Kamera je preveč omejena. Prvoosebnega pogleda ni sploh. Mučno v povezavi s prejšnjo točko.
Premalo informacij o nasprotniku, okolici in predmetih nasploh. Svet je velik, barvit in stvari s katerimi se da kaj delat proporcionalno ni veliko, so dostikrat hudo skrite in moraš priti na meter daleč, da lahko kaj narediš z njimi.
Se pa splošen vtis precej izboljša po več urah igranja, ko ugotoviš, da določeni drugod nedodelani rpg-jski prijemi tu preprosto delujejo. Naj omenim samo nekatere: Zares raznolike in originalne nelinearne naloge. Odprt svet. Raznoliki (tudi težavno) nasprotniki na istem terenu. Čisto vsaka žvau tu ima svojo taktiko, ki jo še prilagaja glede na tvojo stanco, distanco, orožje, druge žverce v bliži itd ... Hudo. Hudo napreden in originalen je tudi model napredovanja (ampak spet brez filtra), isto velja za nadgrajevanje orožij, čarovnij, alkemijo, vlamljanje. Bojevanje je na ravni, ampak zaradi kamere tudi občasno hudo nepregledno. Sčasoma so mi postali všeč tudi monologi od junaka, ki so nekje med beavis&buttheadom in dukom, s tem da humorja tudi drugod ne manjka. Klasično rešujejo potovalne probleme (z običajnimi teleporti) in smrtne primere (z game over, hvala luleku), tako da pride save/load gumb spet lepo v poštev. Tudi zaradi kratkih nalagalnih časov.
V glavnem, če zdrži človek prve tri, štiri ure, bo pozitivno presenečen.
www.strancar.com
Buggy ::
hmm..zdaj ne vem ali sem naletel na prvu bug ali pa sem kaj spregledal.
Namrec, pri Level 14, ko sem krepko skrenil od rdece niti zgodbe in se sprehajal po otoku v okolici mesta Chezznadar ter za salo cistil Varne (dvojni meci upgradani za 6 stopenj (120 DMG) ter z DMG kristali) sem opazil da mi EXP nic ni rastel za "mob kill", rastel pa je samo za queste.
Je morda to kaj povezano s tem ker sem bil "naboostan" z vsemi shrine-i ki so tam posejani ali to da me zgodga/questi se niso peljali na to podrocje.
Verjetno ko je razlika med LVL karakterja ter MOB-a se temu primerno zmanjsa/poveca EXP za kill, samo za Varna nisem dobil niti pike, medtem ko sem za pavijana dobil vsaj 9 EXP, pa se po tezavnosti ravno ne moreta primerjat.
Namrec, pri Level 14, ko sem krepko skrenil od rdece niti zgodbe in se sprehajal po otoku v okolici mesta Chezznadar ter za salo cistil Varne (dvojni meci upgradani za 6 stopenj (120 DMG) ter z DMG kristali) sem opazil da mi EXP nic ni rastel za "mob kill", rastel pa je samo za queste.
Je morda to kaj povezano s tem ker sem bil "naboostan" z vsemi shrine-i ki so tam posejani ali to da me zgodga/questi se niso peljali na to podrocje.
Verjetno ko je razlika med LVL karakterja ter MOB-a se temu primerno zmanjsa/poveca EXP za kill, samo za Varna nisem dobil niti pike, medtem ko sem za pavijana dobil vsaj 9 EXP, pa se po tezavnosti ravno ne moreta primerjat.
Izi ::
Nisem siguren ampak meni se zdi, da je EXP fiksen ne glede na tvoj level. Jaz dobim nekaj malega EXP še vedno tudi če ubijem najbolj šibko živalco, ki jo srečam, pa sem kar visok level. Rabiš pa za vsak naslednji level opazno več EXP točk, tako da zadeva deluje v redu.
Naloge pa kasneje prinašajo bistveno več EXP točk, tako da je hitrost napredovanja levelov skozi celo igro bolj ali manj enaka, kar seveda pomeni, da si ob koncu igre tam okoli level 50 (predvidevam) in imaš dovolj skill točk, da se naučiš vse kar ti srce poželi.
Zadeva gre nekako takole:
Zgodba je razdeljena na 4 poglavja.
Prvi otoček je namenjen učenju, ampak na njem je ker nekaj sovražnikov okoli 15 stopnje, tako da se je nanj pametno vrniti okoli levela 15 in počistiti vso zalego.
Drugi otok je namenjen prvemu poglavju zgodbe. Vsi sovražniki so precej lahki in ko si level 20 lahko bolj ali manj vsakega ubiješ z enim urokom, če si čarovnik (kako je z bojevniki ne vem).
Tretji otok pa je menda od drugega do zadnjega poglavja in ker ni prilagajanja levelov sovražnikov, je prehod na ta otok hudo težaven, saj prideš iz otoka, kjer vsakega ubiješ z enim udarcem na otok, kjer tebe vsak ubije z enim udarcem Pravi boj se torej začne šele v drugem poglavju. Prvo poglavje je bolj za ogrevanje.
Precej ljudi ima probleme z čarovnikom v drugem poglavju, ker umirajo kot za stavo na vsakem koraku. Ampak po drugi strani pa če se posvetiš učenju čarovnij (nekaj dni testiranja različnih kombinacij čarovnij) pa lahko narediš čarovnika, ki je enostavno premočan in cele skupine najhujših sovražnikov ubija z enim urokom.
Največji problem v igri so torej neuravnoteženi čarobni uroki. Uroki, ki naredijo isto škode lahko porabijo tudi 10 krat več mane če ne uporabiš prave kartice.
Ognjene čarovnije so najbolj uravnotežene in tudi precej uporabne.
Vodne čarovnije so enostavno premočne, saj iz neznanega razloga porabijo pol manj mane kot ostali elementi.
Zemeljske čarovnije so močno prešibke vse po vrsti, razen ene same, ki pa tako rekoč instantno ubije skoraj vsakega sovražnika, zna biti, da gre za napako. Ko pogruntaš, kako pričaraš velikansko skalo direkt nad sovražnikovo glavo, ki še tako mogočno pošast v trenutku pokoplje pod seboj postaneš nepremagljiv
Druga stvar kako narediti čarovnika neuničljivega pa je urok, ki za nekaj časa povzroči, da se vsa škoda, ki jo dobivaš jemlje iz mane in ne iz zdravja. In ker ima pravi čarovnik mane tudi 30000 in več je nepremagljiv tudi za najhujše sovražnike, ki delajo 1000 škode z enim udarcem.
Če pa še to ne deluje pa se lahko enostavno narediš nevidnega
Naloge pa kasneje prinašajo bistveno več EXP točk, tako da je hitrost napredovanja levelov skozi celo igro bolj ali manj enaka, kar seveda pomeni, da si ob koncu igre tam okoli level 50 (predvidevam) in imaš dovolj skill točk, da se naučiš vse kar ti srce poželi.
Zadeva gre nekako takole:
Zgodba je razdeljena na 4 poglavja.
Prvi otoček je namenjen učenju, ampak na njem je ker nekaj sovražnikov okoli 15 stopnje, tako da se je nanj pametno vrniti okoli levela 15 in počistiti vso zalego.
Drugi otok je namenjen prvemu poglavju zgodbe. Vsi sovražniki so precej lahki in ko si level 20 lahko bolj ali manj vsakega ubiješ z enim urokom, če si čarovnik (kako je z bojevniki ne vem).
Tretji otok pa je menda od drugega do zadnjega poglavja in ker ni prilagajanja levelov sovražnikov, je prehod na ta otok hudo težaven, saj prideš iz otoka, kjer vsakega ubiješ z enim udarcem na otok, kjer tebe vsak ubije z enim udarcem Pravi boj se torej začne šele v drugem poglavju. Prvo poglavje je bolj za ogrevanje.
Precej ljudi ima probleme z čarovnikom v drugem poglavju, ker umirajo kot za stavo na vsakem koraku. Ampak po drugi strani pa če se posvetiš učenju čarovnij (nekaj dni testiranja različnih kombinacij čarovnij) pa lahko narediš čarovnika, ki je enostavno premočan in cele skupine najhujših sovražnikov ubija z enim urokom.
Največji problem v igri so torej neuravnoteženi čarobni uroki. Uroki, ki naredijo isto škode lahko porabijo tudi 10 krat več mane če ne uporabiš prave kartice.
Ognjene čarovnije so najbolj uravnotežene in tudi precej uporabne.
Vodne čarovnije so enostavno premočne, saj iz neznanega razloga porabijo pol manj mane kot ostali elementi.
Zemeljske čarovnije so močno prešibke vse po vrsti, razen ene same, ki pa tako rekoč instantno ubije skoraj vsakega sovražnika, zna biti, da gre za napako. Ko pogruntaš, kako pričaraš velikansko skalo direkt nad sovražnikovo glavo, ki še tako mogočno pošast v trenutku pokoplje pod seboj postaneš nepremagljiv
Druga stvar kako narediti čarovnika neuničljivega pa je urok, ki za nekaj časa povzroči, da se vsa škoda, ki jo dobivaš jemlje iz mane in ne iz zdravja. In ker ima pravi čarovnik mane tudi 30000 in več je nepremagljiv tudi za najhujše sovražnike, ki delajo 1000 škode z enim udarcem.
Če pa še to ne deluje pa se lahko enostavno narediš nevidnega
MajstrZvasi ::
Upam da porihtajo še teh par stvari ki si jih naštel. Mene je špil res neverjetno pozitivno presenetil potem ko sem bil res razočaran nad gothicom4 ki je šel par korakov nazaj napram predhodnikom je two worlds 2 super osvežitev. Najprej so deep silver in Piranha Bytes (risen) pokazali kako se naredi dober klasičen gothic špil z sodobnih grafičnim srčkom. No sedaj se pa vsi lahko mejčkn pri two worlds učijo kako se stvari streže. Blazno mi je tudi všeč da ni en švoh console port kot je navada novejših iger. Igra teče blazno glatko tudi na švohnejših mlinčkih tudi s vključenim physxom ki tu očitno ne pobere kaj dosti moči.
Letos eno res super presenečenje jest sploh nisem imel nobenih pričakovanj za to igro.
Letos eno res super presenečenje jest sploh nisem imel nobenih pričakovanj za to igro.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
Good Guy ::
tole bo treba mal preigrat..
me lahko en spomni kakšen je konec 1 dela?
mam nekje v spominu da sem zadevo igral, sam se mi sanja ne kakšen je konec...
me lahko en spomni kakšen je konec 1 dela?
mam nekje v spominu da sem zadevo igral, sam se mi sanja ne kakšen je konec...
Izi ::
V bistvu gre za nadaljevanje. Čeprav lahko igraš dvojko brez da bi vedel za kaj se je šlo prej.
V enki so ti ugrabili sestro, igra pa se začne šele 3 leta kasneje, ko jo zavzeto iščeš po celi deželi. Po deželi začno množično divjati horde Orcov in jo uničevati, ti pa srečaš nekega skrivnostnega tujca, ki se predstavi kot tvoj prijatelj in ti da pomembne informacije, ti pa se pridružiš Temni Bratovščini, vsaj tako se ti zdi. Kasneje se izkaže, da je ravno ta tujec, Gandohar, ki ti pol igre pomaga, v resnici tisti, ki ima ujeto tvojo sestro.
Konec ni določen in izbiraš kateri strani se boš pridružil in katere šefe boš premagal. Vsekakor je Gandohar eden izmed glavnih zlobcev, s katerim se lahko boriš ali pa se mu pridružiš.
Drugi del se začne pet let kasneje, ko si skupaj s svojo sestro že dolgo ujetnik v Gandoharjevem gradu
Gandohar je seveda še živ in poln moči in v ujetništvu drži tebe in tvojo sestro in počasi krade moč obema.
Orci, ki si jih tako vneto pobijal v prvem delu, na tvoje presenečenje ustanovijo skupino, ki te reši iz gradu. Seveda si v teh petih letih ujetništva ostal brez vseh moči, ker ti jih je zlobni Gandohar počasi kradel, in spet začneš vse od začetka. Sestra je še vedno ujeta v gradu in tvoj cilj je enak kot v enki, osvoboditi sestro.
In kot ponavadi v takih igrah se pojavi nekaj skrivnostnih oseb, ki so tako mogočne, da bi lahko vse uredile v trenutku, ampak kot ponavadi nihče ne stori ničesar, samo tebi, ki si vedno nekakšne izbranec, zadajo naloge, kako počasi nabrati moči, da boš na koncu lahko premagal vse po vrsti
In tako ti kot vedno ne preostane drugega kot da poslušaš nasvete in ubogaš vsakega, ki ga srečaš, in iz pobijalca podgan počasi postaneš strah in trepet, pred katerim celo bogovi pokleknejo
Seveda moraš obvezno pričakovati, da boš do naslednjega dela spet nekako izgubil moči, ali pa te bo zamenjal kak drug nepomemben pastirček, ki je nekako postal "chosen one"
Težko je življenje junakov
V enki so ti ugrabili sestro, igra pa se začne šele 3 leta kasneje, ko jo zavzeto iščeš po celi deželi. Po deželi začno množično divjati horde Orcov in jo uničevati, ti pa srečaš nekega skrivnostnega tujca, ki se predstavi kot tvoj prijatelj in ti da pomembne informacije, ti pa se pridružiš Temni Bratovščini, vsaj tako se ti zdi. Kasneje se izkaže, da je ravno ta tujec, Gandohar, ki ti pol igre pomaga, v resnici tisti, ki ima ujeto tvojo sestro.
Konec ni določen in izbiraš kateri strani se boš pridružil in katere šefe boš premagal. Vsekakor je Gandohar eden izmed glavnih zlobcev, s katerim se lahko boriš ali pa se mu pridružiš.
Drugi del se začne pet let kasneje, ko si skupaj s svojo sestro že dolgo ujetnik v Gandoharjevem gradu
Gandohar je seveda še živ in poln moči in v ujetništvu drži tebe in tvojo sestro in počasi krade moč obema.
Orci, ki si jih tako vneto pobijal v prvem delu, na tvoje presenečenje ustanovijo skupino, ki te reši iz gradu. Seveda si v teh petih letih ujetništva ostal brez vseh moči, ker ti jih je zlobni Gandohar počasi kradel, in spet začneš vse od začetka. Sestra je še vedno ujeta v gradu in tvoj cilj je enak kot v enki, osvoboditi sestro.
In kot ponavadi v takih igrah se pojavi nekaj skrivnostnih oseb, ki so tako mogočne, da bi lahko vse uredile v trenutku, ampak kot ponavadi nihče ne stori ničesar, samo tebi, ki si vedno nekakšne izbranec, zadajo naloge, kako počasi nabrati moči, da boš na koncu lahko premagal vse po vrsti
In tako ti kot vedno ne preostane drugega kot da poslušaš nasvete in ubogaš vsakega, ki ga srečaš, in iz pobijalca podgan počasi postaneš strah in trepet, pred katerim celo bogovi pokleknejo
Seveda moraš obvezno pričakovati, da boš do naslednjega dela spet nekako izgubil moči, ali pa te bo zamenjal kak drug nepomemben pastirček, ki je nekako postal "chosen one"
Težko je življenje junakov
Good Guy ::
jebemtiš.. očitno bom mogu še enkrat zadevo preobrnt.. ne spomnem se nč.. al pa mam v glav kter drug špil.. vse kar mi je znano neko letenje na ladji na kateri maš vse živo...
Izi ::
Zamešal si
Two Worlds je bila igra iz leta 2007 in nobenega letanja ni bilo v njej. Bilo je jahanje in teleporti, ko si umrl si bil obujen v življenje pri najbližjem oltarju.
Verjetno je sploh nisi igral, ker je igra Evropska in ne Ameriška, podobno kot Gothic je v Ameriki ni igral skoraj nihče, zato niti ni prav znana.
Ocene v Evropi so bile med 80 in 90, v Ameriki pa med 50 in 60, enako kot pri Gothic seriji. In tako je tudi prav. Kaj se je zgodilo z Gothic 4, ko so ga hoteli približati Američanom pa vemo.
Two Worlds in tudi Two Worlds 2 (malo manj) sta še RPG-ja stare šole, podobno kot Gothic 1 in 2. Evropejci v njih uživamo, Američani jih ne prenesejo. Je pa takih pravih iger vse manj ker založniki hočejo igre prodajati tudi v Ameriki. Američani pa na žalost igrajo samo lahkotne igrice, pri katerih ni treba nič misliti. Pa smo tam kjer smo.
Two Worlds je bila igra iz leta 2007 in nobenega letanja ni bilo v njej. Bilo je jahanje in teleporti, ko si umrl si bil obujen v življenje pri najbližjem oltarju.
Verjetno je sploh nisi igral, ker je igra Evropska in ne Ameriška, podobno kot Gothic je v Ameriki ni igral skoraj nihče, zato niti ni prav znana.
Ocene v Evropi so bile med 80 in 90, v Ameriki pa med 50 in 60, enako kot pri Gothic seriji. In tako je tudi prav. Kaj se je zgodilo z Gothic 4, ko so ga hoteli približati Američanom pa vemo.
Two Worlds in tudi Two Worlds 2 (malo manj) sta še RPG-ja stare šole, podobno kot Gothic 1 in 2. Evropejci v njih uživamo, Američani jih ne prenesejo. Je pa takih pravih iger vse manj ker založniki hočejo igre prodajati tudi v Ameriki. Američani pa na žalost igrajo samo lahkotne igrice, pri katerih ni treba nič misliti. Pa smo tam kjer smo.
Good Guy ::
hmm.. kateri je pa un špil ki dobiš neko lebdečo ladjo(dobiš jo kasneje od enga modela) na kateri maš, enga k ti dila orožje, upgrejde...
Sale_One0 ::
Hmmm rovtar, ti pomojem misliš na Rise of the Argonauts mogoče, samo zvrst tiste igre ni bila ravno RPG, bila je bolj action oriented.
http://www.gametrailers.com/game/rise-o...
http://www.gametrailers.com/game/rise-o...
Si vis pacem, para bellum.
Good Guy ::
ne ni to...
je pa v sekvencah med igro ko se zgodba odvija pokaže to lebdečo ladjo na kateri je nek črk princ z velikim draguljem okrog vratu..
je pa v sekvencah med igro ko se zgodba odvija pokaže to lebdečo ladjo na kateri je nek črk princ z velikim draguljem okrog vratu..
Sale_One0 ::
Aha, pol pa nebi vedel kaj je. RotA mi je prišel na misel ker tam si isto dobil letečo ladjo v kateri si imel na stenah obešeno svojo opremo/orožje katerega si po želji lahko menjal.
No da ne bomo čisto off-topic pa še tole. Zdej par dni nisem igral TW2 ker mi je primanjkovalo časa, sem pa lvl 34 trenutno, imam pa že opremo za lvl 46, čeprav dvomim da bom prilezel do tistega levela pred koncem igre.
Pa še to, rovtar, če misliš igrat enko obvezno popatchaj igro pred začetkom, ker brez vseh patcev je igra zelo problematična. Isto velja za dvojko, čeprav je zaenkrat zunaj samo 1.01 hotfix patch kateri pa v igro doda 2 karti kateri sta manjkali(pomembno če boš mage) in popravi par ostalih bugov.
No da ne bomo čisto off-topic pa še tole. Zdej par dni nisem igral TW2 ker mi je primanjkovalo časa, sem pa lvl 34 trenutno, imam pa že opremo za lvl 46, čeprav dvomim da bom prilezel do tistega levela pred koncem igre.
Pa še to, rovtar, če misliš igrat enko obvezno popatchaj igro pred začetkom, ker brez vseh patcev je igra zelo problematična. Isto velja za dvojko, čeprav je zaenkrat zunaj samo 1.01 hotfix patch kateri pa v igro doda 2 karti kateri sta manjkali(pomembno če boš mage) in popravi par ostalih bugov.
Si vis pacem, para bellum.
Buggy ::
@rovtar: a si mogoce mislil finale od gothic2, ko si sel z ladjo in svojimi izbranci na otok sesut zmaja?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Good Guy ::
JC Denton ::
Če je ta igra pol tolk dobra, k eni tle gor pišete jo bom pa še jaz začel igrat.
Še prej pa TW enko in pa Oblivion IV.
Še prej pa TW enko in pa Oblivion IV.
dolenc ::
TW1 sem si jaz naložil po branju te teme.
Enkrat sem jo že sprobal, pa mi ni bila všeč. Sedaj sem se odločil, da malo dle ustrajam :)
Po par dneh igranja lahko malo pokomentiram. Hardversko je špil kar vredu, tako da ga lahko poganjam na laptopu na prebavljivi grafiki.
V samo igro si nekako vržen, ni nekega počasnega uvoda in se na začetku počutiš precej zmedenega. Tudi po parih urcah igranja si že zmeraj precej zmeden :D, in tudi po še nekaj urah igranja ni nič bolše. Glavni "quest" napreduje kar hitro, tako da sem ga dal malo na lager in delam stranske. Stil igranja imam tak da si jih naberem veliko, potem pa ko sem kje rešujem kakšnega, ne grem enega pa po enege. In tudi tukaj je prisotno veliko zmedenosti. Za razliko oblivino/gothic itd... serij si tukaj bolj freelancer, neke pripadnosti nimaš.
Kdo je dober/Slab niti ne veš, delaš po svoje koker ti zapaše. Tvoja dejanja vplivajo na svet in kmalu vidiš da "ljudje" opažajo kaj si počel. Ampak spet je to bistveno manj vidno kot pri, recimo gothicu, kjer si poklal eno vas in si si preusmeril velik del zgodbe. Tukaj ti brezglavo pobijanje ljudi nekako ne prinese nekega zadovolstva, kot ti je to recimo v gothicu 1/2.
Prav tako se ne navezeš na junaka ali na neko ljudstvo, zaradi že prej omenjene zmedenosti v igri. Kdaj pa kdaj sploh ne veš kaj moraš naredit, nekam te pošlejo, narediš nekaj levega in je kar uredu.
Tiste pikice, ki označujejo kam moraš it so bol tko tko, včasih so dobre včasih ne, če pa že zadanejo, pa moreš potem še nazaj do tistega, ki ti je dal nalogo, ker si vse nekako medlo zapomneš ponavadi naletiš na pravega ponesreči :D
Začneš tipično za tak tip igre, najprej te pokonča že trop volkov, kasneje se razviješ in pokolješ vse živo. Gre pa tukaj to napredovanje precej hitro, najbolše je seveda imeti dobro orožje.
Denar ne igra neke večje vloge, namreč ponavadi dobivaš bolše stvari kar od umrlih soborcev in se ne splača zapravljati v štacunah.
Sama pokrajina/mesta so tako narejena da bi mariskje rekel VAV!, ampak nekako ne pride do tega. Mogoče manjka kakšna "napihovaška" glasba v ozadju ko kam vstopiš.
Sicer nimam ravno veliko časa na razpolago, ampak ker sem trmast bom poskusil končati tale špil :D
Kej več pa ko pridem kaj dle.
Za TW2 pa nimam dovolj zmogljive kište, če bo kej keša viška mogoče čez par mescev :)
Enkrat sem jo že sprobal, pa mi ni bila všeč. Sedaj sem se odločil, da malo dle ustrajam :)
Po par dneh igranja lahko malo pokomentiram. Hardversko je špil kar vredu, tako da ga lahko poganjam na laptopu na prebavljivi grafiki.
V samo igro si nekako vržen, ni nekega počasnega uvoda in se na začetku počutiš precej zmedenega. Tudi po parih urcah igranja si že zmeraj precej zmeden :D, in tudi po še nekaj urah igranja ni nič bolše. Glavni "quest" napreduje kar hitro, tako da sem ga dal malo na lager in delam stranske. Stil igranja imam tak da si jih naberem veliko, potem pa ko sem kje rešujem kakšnega, ne grem enega pa po enege. In tudi tukaj je prisotno veliko zmedenosti. Za razliko oblivino/gothic itd... serij si tukaj bolj freelancer, neke pripadnosti nimaš.
Kdo je dober/Slab niti ne veš, delaš po svoje koker ti zapaše. Tvoja dejanja vplivajo na svet in kmalu vidiš da "ljudje" opažajo kaj si počel. Ampak spet je to bistveno manj vidno kot pri, recimo gothicu, kjer si poklal eno vas in si si preusmeril velik del zgodbe. Tukaj ti brezglavo pobijanje ljudi nekako ne prinese nekega zadovolstva, kot ti je to recimo v gothicu 1/2.
Prav tako se ne navezeš na junaka ali na neko ljudstvo, zaradi že prej omenjene zmedenosti v igri. Kdaj pa kdaj sploh ne veš kaj moraš naredit, nekam te pošlejo, narediš nekaj levega in je kar uredu.
Tiste pikice, ki označujejo kam moraš it so bol tko tko, včasih so dobre včasih ne, če pa že zadanejo, pa moreš potem še nazaj do tistega, ki ti je dal nalogo, ker si vse nekako medlo zapomneš ponavadi naletiš na pravega ponesreči :D
Začneš tipično za tak tip igre, najprej te pokonča že trop volkov, kasneje se razviješ in pokolješ vse živo. Gre pa tukaj to napredovanje precej hitro, najbolše je seveda imeti dobro orožje.
Denar ne igra neke večje vloge, namreč ponavadi dobivaš bolše stvari kar od umrlih soborcev in se ne splača zapravljati v štacunah.
Sama pokrajina/mesta so tako narejena da bi mariskje rekel VAV!, ampak nekako ne pride do tega. Mogoče manjka kakšna "napihovaška" glasba v ozadju ko kam vstopiš.
Sicer nimam ravno veliko časa na razpolago, ampak ker sem trmast bom poskusil končati tale špil :D
Kej več pa ko pridem kaj dle.
Za TW2 pa nimam dovolj zmogljive kište, če bo kej keša viška mogoče čez par mescev :)
MajstrZvasi ::
Eno vprašanje kostkoti in uni stražarji iz kamna s čim jih pobijate? Jest sem warior pa ga moram s mečem toučt najdlje meč imam nekaj čez 600.
mercenary armor je res hud.
mercenary armor je res hud.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MajstrZvasi ()
Sale_One0 ::
Blunt weapon rabiš za njih, mace ali pa axe. Axe je v redu ker je both sharp and blunt weapon. Z močnim 2 hand weaponom jih lahko pokosiš ko travo na tvojem screenshotu
Si vis pacem, para bellum.
MajstrZvasi ::
Hehe jest sm se samo z meči ubadal. Sekire pa prodajal. A ni lepa travca:) Nasploh mi je na prvem otoku čeljust padala po tleh potem sem še vklopil 16xAA :)
A vas kej motion blur moti?
Men je velik bolš brez pa še par komand sem v konzolo napisal trave,tla ne megli draw distance večji.
A vas kej motion blur moti?
Men je velik bolš brez pa še par komand sem v konzolo napisal trave,tla ne megli draw distance večji.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MajstrZvasi ()
Izi ::
MajstrZvasi je izjavil:
A vas kej motion blur moti?
Ja, sicer niso pretiravali z motion blurom, ampak meni je vseeno lepše brez.
Nisem uporabil konzole ampak sem naredil: (mapa in datoteka ne obstajata)
..\Two Worlds II\Parameters\Autoexecgame2.con
z ukazom:
graph.setfastrunspecialefx 0
Ker sem opazil, da se motion blur vklopi samo pri najhitrejšem teku nisem nič spreminjal nastavitve motorja, ampak sem samo ugasnil efekte pri hitrem teku.
Engineer_SLO ::
dobra igra, zdajle sem se poglobil in poročam...
ASUS ROG Maximus X Hero, I9 9900K, NZXT Kraken X62
32GB DDR4 3200 CL16, 512MB + 1024GB GB NVME SSD+ 2x2TB 7200rpm
EVGA GeForce RTX 3090 FTW3 ULTRA, ALIENWARE 38 - AW3821DW
32GB DDR4 3200 CL16, 512MB + 1024GB GB NVME SSD+ 2x2TB 7200rpm
EVGA GeForce RTX 3090 FTW3 ULTRA, ALIENWARE 38 - AW3821DW
fireX88 ::
očitno moram probat igro
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
Izi ::
Dolgo je tudi kar precej vse skupaj. Igram že skoraj en mesec, v tem času mi kaže celotni igralni čas 23 ur 50 minut. Vem, mojih 3/4 ure na dan ni ravno primerljivo s fanatičnimi igralci
Kakorkoli že, po 24 urah v igri sem še vedno v Chapter 1, questov kar noče zmanjkati. Sem pa prilezel do level 26.
Tja do level 20 je bilo pomanjkanje denarja, sedaj pa ga imam vedno dovolj. Kupil sem celo svojo lastno hišo v Hatmandorju za 50.000 Aurasov. Zanimivo, da so bile prav vse skrinje v moji lastni velikanski hiši zaklenjene in polne dragocene robe
Videl sem celo popolnoma nago bejbo z uhančkom v popku in pobrito med nogami, ki se je za nagrado, ker sem ji pomagal, dala dol z mano. Samega spolnega akta ni kazalo, vseeno zanimivo, glede na to kako puritanske so ponavadi igre.
Prehodil sem najbolj zajebane labirinte, ki so jih kdajkoli naredili v igri. 10 svečenikov ima 10 labirintov in v njih je najti cel kup draguljev 6. stopnje. Zadnji štirje labirinti so tako zajebani, da v njih lahko dobesedno obtičiš za vedno, ker ne najdeš ven. Namig: na tleh so sodčki, ki na pomembnih razpotjih kažejo pravo pot.
Questi se rešujejo popolnoma poljubno in brez omejitev. Če te najamejo za nekoga ubiti mu vedno lahko namesto tega pomagaš, kar odpre novo vejo questov in spremeni zgodbo, ker naročnik seveda ne bo zadovoljen.
Hkrati pa so questi otročje lahki, saj te igra dobesedno vodi za roko od točke do točke z zelo natančnimi lokacijami na zemljevidu in s hkratno razlago v Quest Logu. Zgubiti se torej ne moreš v nobenem questu, imaš pa povsem proste roke v zaporedju delanja questov. Pa še mimogrede lahko zgrešiš, ali zaradi napačnega odgovora prekineš celo serijo questov.
Najboljši questi so spet stranski, tistih obveznih, ki vodijo zgodbo po poglavjih je kakšna petina, vse ostalo je neobvezno.
Bolj ali manj lahko spremeniš politično sliko celega otoka, odločaš, ali bodo prebivalci stradali ali živeli v izobilju, odločaš, kdo bo na oblasti v posameznem mestu. Postaneš najboljši konjski dirkač in najboljši gladiator. Ne pridružiš se nobeni bratovščini, ampak nabiraš pozitivne točke pri vseh bratovščinah, ki ti z večanjem priljubljenosti omogočajo nove queste. Bratovščine so čarovniki, bojevniki, trgovci, tatovi in nekromancerji. Vsi ti nalagajo naloge, ki jim pritičejo. Za tatove kradeš, za nekromancerje prenašaš naokoli dele trupel, za trgovce odstranjuješ ali podkupuješ konkurenco, čarovniki so v tej igri bolj kot kašen cerkveni Karitas in se ljudje obračajo nanje po pomoč in na koncu si ti tisti, ki ureja take malenkosti, kot iskanje izgubljenega hišnega ljubljenčka za malo deklico, za katerega pa se kmalu izkaže, da ni ravno nek nebogljen kužek ampak divja zver ki pokolje vse kar ji prekriža pot in je edina pametna rešitev, da ljubljenčka "uspavaš"
Kakorkoli že, po 24 urah v igri sem še vedno v Chapter 1, questov kar noče zmanjkati. Sem pa prilezel do level 26.
Tja do level 20 je bilo pomanjkanje denarja, sedaj pa ga imam vedno dovolj. Kupil sem celo svojo lastno hišo v Hatmandorju za 50.000 Aurasov. Zanimivo, da so bile prav vse skrinje v moji lastni velikanski hiši zaklenjene in polne dragocene robe
Videl sem celo popolnoma nago bejbo z uhančkom v popku in pobrito med nogami, ki se je za nagrado, ker sem ji pomagal, dala dol z mano. Samega spolnega akta ni kazalo, vseeno zanimivo, glede na to kako puritanske so ponavadi igre.
Prehodil sem najbolj zajebane labirinte, ki so jih kdajkoli naredili v igri. 10 svečenikov ima 10 labirintov in v njih je najti cel kup draguljev 6. stopnje. Zadnji štirje labirinti so tako zajebani, da v njih lahko dobesedno obtičiš za vedno, ker ne najdeš ven. Namig: na tleh so sodčki, ki na pomembnih razpotjih kažejo pravo pot.
Questi se rešujejo popolnoma poljubno in brez omejitev. Če te najamejo za nekoga ubiti mu vedno lahko namesto tega pomagaš, kar odpre novo vejo questov in spremeni zgodbo, ker naročnik seveda ne bo zadovoljen.
Hkrati pa so questi otročje lahki, saj te igra dobesedno vodi za roko od točke do točke z zelo natančnimi lokacijami na zemljevidu in s hkratno razlago v Quest Logu. Zgubiti se torej ne moreš v nobenem questu, imaš pa povsem proste roke v zaporedju delanja questov. Pa še mimogrede lahko zgrešiš, ali zaradi napačnega odgovora prekineš celo serijo questov.
Najboljši questi so spet stranski, tistih obveznih, ki vodijo zgodbo po poglavjih je kakšna petina, vse ostalo je neobvezno.
Bolj ali manj lahko spremeniš politično sliko celega otoka, odločaš, ali bodo prebivalci stradali ali živeli v izobilju, odločaš, kdo bo na oblasti v posameznem mestu. Postaneš najboljši konjski dirkač in najboljši gladiator. Ne pridružiš se nobeni bratovščini, ampak nabiraš pozitivne točke pri vseh bratovščinah, ki ti z večanjem priljubljenosti omogočajo nove queste. Bratovščine so čarovniki, bojevniki, trgovci, tatovi in nekromancerji. Vsi ti nalagajo naloge, ki jim pritičejo. Za tatove kradeš, za nekromancerje prenašaš naokoli dele trupel, za trgovce odstranjuješ ali podkupuješ konkurenco, čarovniki so v tej igri bolj kot kašen cerkveni Karitas in se ljudje obračajo nanje po pomoč in na koncu si ti tisti, ki ureja take malenkosti, kot iskanje izgubljenega hišnega ljubljenčka za malo deklico, za katerega pa se kmalu izkaže, da ni ravno nek nebogljen kužek ampak divja zver ki pokolje vse kar ji prekriža pot in je edina pametna rešitev, da ljubljenčka "uspavaš"
MajstrZvasi ::
MajstrZvasi je izjavil:
A vas kej motion blur moti?
Ja, sicer niso pretiravali z motion blurom, ampak meni je vseeno lepše brez.
Nisem uporabil konzole ampak sem naredil: (mapa in datoteka ne obstajata)
..\Two Worlds II\Parameters\Autoexecgame2.con
z ukazom:
graph.setfastrunspecialefx 0
Ker sem opazil, da se motion blur vklopi samo pri najhitrejšem teku nisem nič spreminjal nastavitve motorja, ampak sem samo ugasnil efekte pri hitrem teku.
hvala ti sem naredil tako in končno mi oči ne trpijo več pri teku.
Sem pa dodal še par stvari ki za moje pojme grafiko v igri še dodatno precej popravijo.
graph.setfastrunspecialefx 0
engine.paralaxonterrain 0 tla naredi bolj resnična ampak ne pusti uporabe 16AF
engine.GrassUserDistance 2.0 travo riše dlje
engine.edgeaablend 0 trava ni več zamegljena
engine.MBlurIntensity 0 ni blura
engine.Mblurscale 0 ni blura
engine.farplane 2000 za detajle oddaljenih predmetov priporoča se nekje do 2000
engine.dstfarplane 10000 za detajle oddaljene pokrajine priporoča se nekje do 15000
engine.maxanisotrophy 16 za bolj izostrene texture
Stvar je za zalaufat preprosta enostavno prekopiraš komande v beležnico in shraniš poljubno ime primer: moje.txt v mapo kjer je inštalirana igra
v igri poženeš tako da odpreš konzolo in vpišeš @moje.txt.
Te nastavitve ki sem jih napisal preizkušeno delujejo igra teče s60fpsji vsync ON na gtx480 + physx card.
Lahko probate če vam igra začne preveč štekat se poigrajte s temi nastavitvami ki bremenijo vašo grafično kartico. Upam da sem komu pomagal.
engine.GrassUserDistance 2.0
engine.farplane 2000
engine.dstfarplane 10000
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
vorantz ::
Let's say that as leader, the Captain is more "queen" than "king"
Pri tem questu me je pobralo
MajstrZvasi ::
Jas sem sedaj prišel do chapterja 3. Najbolj me ubija ker nikjer ne morem kupit surovin za upgrejdat meče in armor tistega kar uplenim in potem razstavim je full premalo. Je kdo naštudiral kaj v tej smeri?
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
Engineer_SLO ::
men se je zataknil že v prologu in to v temnici, ko moraš ven in ne vem kaj naj naredim z tistim debeluhom... :(
ASUS ROG Maximus X Hero, I9 9900K, NZXT Kraken X62
32GB DDR4 3200 CL16, 512MB + 1024GB GB NVME SSD+ 2x2TB 7200rpm
EVGA GeForce RTX 3090 FTW3 ULTRA, ALIENWARE 38 - AW3821DW
32GB DDR4 3200 CL16, 512MB + 1024GB GB NVME SSD+ 2x2TB 7200rpm
EVGA GeForce RTX 3090 FTW3 ULTRA, ALIENWARE 38 - AW3821DW
MajstrZvasi ::
Sledi navodilom namesto ogna ker je odporn nanj naredi s čarovniškimi kartami mislim da led. Mogoče boš moral prebrati še skill book ne spomnim se točno.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MajstrZvasi ()
Yohan del Sud ::
MajstrZvasi hvala za opozorilo. Sem na sredi chapter dva in sem ugotovil, da je vedno manj materiala. Ampak po drugi strani, se mi zdi, da je catch ravno v tem, da je te zadeve treba resno šparat in sam ne nadgrajujem, če res ne dobim v roke nekaj izjemnega ... Itak vložiš 100 kosov surovin in ko zastari in razstaviš dobiš ven tri. Poleg tega je še na prvem otoku nekaj lis, kjer je gotovo nekaj varn kempov, bogatih s cenenimi sekirami :) Se mi pa kul zdi, da je končno spet en pošten frp, za katerega ni treba gledat v forume, da bi ga obrnil, ker bi avtorji do amena zakompliciral naloge v rdeči niti. Za posamezne stranske naloge morda že, o ja, ampak še nobene od kritičnih zaenkrat.
www.strancar.com
Izi ::
Glede surovin je tako, da jih moraš začeti zbirati že od začetka igre in si delati zalogo.
Ko si recimo level 20 prodajaš samo dražje premete od level 15 do 20, vse ostalo pa predelaš v surovine.
In ko imaš v inventarju več enakih stvari je pametno prodati samo 3 do 4 ostale pa predelati v surovine, ker prodajna cena kot ste verjetno opazili opazno pada z vsakim prodanim enakim predmetom.
Če si recimo čarovnik ti niti na kraj pameti ne sme priti, da bi recimo prodal kakšno čarobno palico. Te vsebujejo namreč svoje čarobno bistvo (essence), ki ga boš nujno rabil pri nadgradnji in ga ne moreš dobiti nikjer drugje.
Nujno si je treba narediti spisek katere stvari moraš nujno predelovati v surovine. Čarovnik recimo mora nujno razstaviti vse čarobne palice, še posebno tiste z njegovim izbranim elementom in pa vse kar vsebuje blago, les in usnje. Kar vsebuje železo in jeklo pa lahko bolj ali manj vse prodaja.
Najbolj pomembno pa je, da ne nadgrajuješ kar vse povprek ampak samo najpomembnejše zadeve, ki jih nameravaš nositi zelo dolgo.
Nesmiselno je nadgrajevati neko orožje, če pa boš čez 5 levelov itak našel boljše in si torej vse surovine prej vrgel stran.
Najbolj pametno je torej počakati, da najdeš najmočnejši predmet iz določene skupine in se šele tedaj lotiš nadgrajevanja.
Predmeti kolikor mi je znano gredo največ do kvalitete 50 (50 zvezdic). Te lahko začneš uporabljati tam nekje okoli level 46, če se ne motim.
Ogrinjala obstajajo samo kvalitete 10 zvezdic, tako čarobne kot bojevniške. Svoje izbrano ogrinjalo lahko takoj začneš nadgrajevati, saj boljšega ne boš več našel.
Čarobne palice, kakor zaenkrat kaže, gredo največ do 27 zvezdic. Vsaj jaz nisem našel kakšne boljše. Torej ko jo najdeš jo lahko začneš nadgrajevati.
Vse ostalo, kar uporabljam, pa jaz nadgradim samo enkrat, ravno toliko, da lahko v predmet vtaknem en čarobni kamen.
Vsak predmet se lahko nadgradi največ 20 krat. 10 krat z normalno nadgradnjo in potem še 10 krat s specialno nadgradnjo če si seveda v kovaštvo vtaknil dovolj izkustvenih točk. Najmočnejši predmet v igri je torej 50+20 zvezdic.
Vijolični kristal (Sealing Crystal), ki ti zapečati predmet poveča vrednosti samo že vloženim kristalom, na same vrednosti predmeta pa ne vpliva. Smisel ga je torej vtakniti samo kot zadnji, četrti, kristal, drugače pa ne.
Glede kristalov pri nadgrajevanju pa gre takole:
1. mesto za kristal dobiš pri nadgraditvi +1
2. mesto za kristal dobiš pri nadgraditvi +6
3. mesto za kristal dobiš pri nadgraditvi +12 (samo za headgear, pants, chest, weapons in shield)
4. mesto za kristal dobiš pri nadgraditvi +19 (samo za chest, weapons in shield)
Ko si recimo level 20 prodajaš samo dražje premete od level 15 do 20, vse ostalo pa predelaš v surovine.
In ko imaš v inventarju več enakih stvari je pametno prodati samo 3 do 4 ostale pa predelati v surovine, ker prodajna cena kot ste verjetno opazili opazno pada z vsakim prodanim enakim predmetom.
Če si recimo čarovnik ti niti na kraj pameti ne sme priti, da bi recimo prodal kakšno čarobno palico. Te vsebujejo namreč svoje čarobno bistvo (essence), ki ga boš nujno rabil pri nadgradnji in ga ne moreš dobiti nikjer drugje.
Nujno si je treba narediti spisek katere stvari moraš nujno predelovati v surovine. Čarovnik recimo mora nujno razstaviti vse čarobne palice, še posebno tiste z njegovim izbranim elementom in pa vse kar vsebuje blago, les in usnje. Kar vsebuje železo in jeklo pa lahko bolj ali manj vse prodaja.
Najbolj pomembno pa je, da ne nadgrajuješ kar vse povprek ampak samo najpomembnejše zadeve, ki jih nameravaš nositi zelo dolgo.
Nesmiselno je nadgrajevati neko orožje, če pa boš čez 5 levelov itak našel boljše in si torej vse surovine prej vrgel stran.
Najbolj pametno je torej počakati, da najdeš najmočnejši predmet iz določene skupine in se šele tedaj lotiš nadgrajevanja.
Predmeti kolikor mi je znano gredo največ do kvalitete 50 (50 zvezdic). Te lahko začneš uporabljati tam nekje okoli level 46, če se ne motim.
Ogrinjala obstajajo samo kvalitete 10 zvezdic, tako čarobne kot bojevniške. Svoje izbrano ogrinjalo lahko takoj začneš nadgrajevati, saj boljšega ne boš več našel.
Čarobne palice, kakor zaenkrat kaže, gredo največ do 27 zvezdic. Vsaj jaz nisem našel kakšne boljše. Torej ko jo najdeš jo lahko začneš nadgrajevati.
Vse ostalo, kar uporabljam, pa jaz nadgradim samo enkrat, ravno toliko, da lahko v predmet vtaknem en čarobni kamen.
Vsak predmet se lahko nadgradi največ 20 krat. 10 krat z normalno nadgradnjo in potem še 10 krat s specialno nadgradnjo če si seveda v kovaštvo vtaknil dovolj izkustvenih točk. Najmočnejši predmet v igri je torej 50+20 zvezdic.
Vijolični kristal (Sealing Crystal), ki ti zapečati predmet poveča vrednosti samo že vloženim kristalom, na same vrednosti predmeta pa ne vpliva. Smisel ga je torej vtakniti samo kot zadnji, četrti, kristal, drugače pa ne.
Glede kristalov pri nadgrajevanju pa gre takole:
1. mesto za kristal dobiš pri nadgraditvi +1
2. mesto za kristal dobiš pri nadgraditvi +6
3. mesto za kristal dobiš pri nadgraditvi +12 (samo za headgear, pants, chest, weapons in shield)
4. mesto za kristal dobiš pri nadgraditvi +19 (samo za chest, weapons in shield)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
NSA Agent ::
Level 39 poglavje 4 - nisem naredil vseh stranskih misij v poglavju 2, denarja je dosti 130.000+ edino v poglavju 1 mi ga je primankoval (ko ubiješ pošast vse uzem, orožje pretvori v surovine, iz ostalih reči pa delaj napoje in te napoje prodajaj - za vsakih par narejenih napojev boš dobu exstra skill point)
20-12 življenja : 2700HP
138-44 moći : 1000+ attack
7 lokostrelstvo in magic. (pri določenih ljudeh lahka za 500 zlatnikov delno reseteraš te točke, in jih nato razporediš)
uporablam meč(Executer Blade 30+20) in sikero(Sulejman's Masterpice 15+20)
Mam tud Claymore(Demon Tamer 40+0)
Za okestnjae uporabljam napad 3 - Block Breaker
1 na 1 premagam kar koli hočeš, 5 na 1 je manjši problem samo še vedno enostavn.
Neki bugov je v igrc, naprimer včasih je polovico pošasti pod zemljo ali so nagjene za skoraj 90 stopinj, kakšna pošast ali škatla včasih lebdi v zraku. Podnapisi in sihronizacija se včasih ne ujema govori eno piše pa drugo - totalno različno, ne da bi zaostajal ampak totalno različno. Halja malo preveč plapota ko se premikaš, ter ko odpiraš skrinje oklep prebode haljo.
Malo se vidi da jim je časa primankoval, saj je poglavje 3 zlo kratko...
Ko plavaš se med plavanjem dvigaš in spuščaš zaradi valov :) Zelo lepi valovi. Lahka si tut kupiš ladjo in se z njo peleš :) Tek je tut super, če lafaš na polno potem ko nehaš teči traja nekaj šasa preden se ustaviš, zlasti fajn če po kakem prepadu lafaš :) ali po strehih. Pokrajne so lepe greš na vrh griča in občuduješ okolico zlasti na 2 oroku, ali ob morju ko vidiš otok v daljavi.
20-12 življenja : 2700HP
138-44 moći : 1000+ attack
7 lokostrelstvo in magic. (pri določenih ljudeh lahka za 500 zlatnikov delno reseteraš te točke, in jih nato razporediš)
uporablam meč(Executer Blade 30+20) in sikero(Sulejman's Masterpice 15+20)
Mam tud Claymore(Demon Tamer 40+0)
Za okestnjae uporabljam napad 3 - Block Breaker
1 na 1 premagam kar koli hočeš, 5 na 1 je manjši problem samo še vedno enostavn.
Neki bugov je v igrc, naprimer včasih je polovico pošasti pod zemljo ali so nagjene za skoraj 90 stopinj, kakšna pošast ali škatla včasih lebdi v zraku. Podnapisi in sihronizacija se včasih ne ujema govori eno piše pa drugo - totalno različno, ne da bi zaostajal ampak totalno različno. Halja malo preveč plapota ko se premikaš, ter ko odpiraš skrinje oklep prebode haljo.
Malo se vidi da jim je časa primankoval, saj je poglavje 3 zlo kratko...
Ko plavaš se med plavanjem dvigaš in spuščaš zaradi valov :) Zelo lepi valovi. Lahka si tut kupiš ladjo in se z njo peleš :) Tek je tut super, če lafaš na polno potem ko nehaš teči traja nekaj šasa preden se ustaviš, zlasti fajn če po kakem prepadu lafaš :) ali po strehih. Pokrajne so lepe greš na vrh griča in občuduješ okolico zlasti na 2 oroku, ali ob morju ko vidiš otok v daljavi.
Izi ::
Nujno je od časa do časa treba odpreti Reputation Log, kjer vidiš koliko ti še manjka do naslednjega dobljenega ekstra skill pointa.
Da se dobiti kar precej dodatnih skill pointov, z opravljanjem šestih normalnih opravil:
Monsters and Enemies Killed 0/5
Lockpicks 0/5
Thefts 0/5
Alchemy Performed 0/5
Metallurgy Performed 0/5
Teleports Activated 0/5
Se pravi 6 skill točk dobiš ko vsa ta opravila opraviš 5-krat. In to se nadaljuje v neskončnost, seveda je treba za vsako naslednjo točko zadevo opraviti večkrat.
Nove skill točke pridejo na 5, 25, 50, 100, 170, 260, 370, ... opravil
Vsaj tja do 170 se splača spraviti vseh 6 opravkov, kar prinese že ogromnih 30 dodatnih skill točk
Edit:
Prej pri pridobivanju opreme sem pozabil dodati, da se precej več opreme da najti v zaklenjenih skrinjah kot pa pri ubitih sovražnikih.
Hiš v vseh večjih mestih z vsemi stranskimi questi obiščeš manj kot pol. Za pridobitev večino opreme iz večine hiš se moraš torej preleviti v vlomilca. Opreme v skrinjah je ogromno.
Kdaj se odpraviti na vlomilski pohod pa je težko vprašanje. Podnevi je zunaj na ulicah toliko ljudi, da te pri vlomu opazijo še preden prideš v hišo. Ponoči, ko so na ulicah samo patrulje, te pa znotraj hiš takoj najde lastnik, ker je pač doma in ne na ulici in če takoj ne odideš že teče poklicati paznike. Težko je življenje vlomilcev, ampak se splača
Da se dobiti kar precej dodatnih skill pointov, z opravljanjem šestih normalnih opravil:
Monsters and Enemies Killed 0/5
Lockpicks 0/5
Thefts 0/5
Alchemy Performed 0/5
Metallurgy Performed 0/5
Teleports Activated 0/5
Se pravi 6 skill točk dobiš ko vsa ta opravila opraviš 5-krat. In to se nadaljuje v neskončnost, seveda je treba za vsako naslednjo točko zadevo opraviti večkrat.
Nove skill točke pridejo na 5, 25, 50, 100, 170, 260, 370, ... opravil
Vsaj tja do 170 se splača spraviti vseh 6 opravkov, kar prinese že ogromnih 30 dodatnih skill točk
Edit:
Prej pri pridobivanju opreme sem pozabil dodati, da se precej več opreme da najti v zaklenjenih skrinjah kot pa pri ubitih sovražnikih.
Hiš v vseh večjih mestih z vsemi stranskimi questi obiščeš manj kot pol. Za pridobitev večino opreme iz večine hiš se moraš torej preleviti v vlomilca. Opreme v skrinjah je ogromno.
Kdaj se odpraviti na vlomilski pohod pa je težko vprašanje. Podnevi je zunaj na ulicah toliko ljudi, da te pri vlomu opazijo še preden prideš v hišo. Ponoči, ko so na ulicah samo patrulje, te pa znotraj hiš takoj najde lastnik, ker je pač doma in ne na ulici in če takoj ne odideš že teče poklicati paznike. Težko je življenje vlomilcev, ampak se splača
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
NSA Agent ::
V čem je smisel Epiloga? Da dokončaš tiste misije, ko jih še nisi naredu ali je kaka bonus misija? (Ko si konc igrce še lahka kar naprej špilaš podobn kot Oblibion)
Pa za misijo, ko moraš s piščalko in pesmimi odpirat vrata, katere pesmi potrebuješ? (Pleasure of Treasure)
Pa za misijo, "The Ashos Tea Party" kaj morš narest? tist zmešam postavm not sam se nič ne zgodi :(
Aja pa še en bug ma igrca če maš čelado na glav. Potem si v vseh sekvencah golobučen :) Pa če greš v epilogu v palačo pol ven nemorš pridet :(
Pa za misijo, ko moraš s piščalko in pesmimi odpirat vrata, katere pesmi potrebuješ? (Pleasure of Treasure)
Pa za misijo, "The Ashos Tea Party" kaj morš narest? tist zmešam postavm not sam se nič ne zgodi :(
Aja pa še en bug ma igrca če maš čelado na glav. Potem si v vseh sekvencah golobučen :) Pa če greš v epilogu v palačo pol ven nemorš pridet :(
Sale_One0 ::
Patch 1.1 "Gold" je prispel danes. Priporočena je namestitev :)
http://board.zuxxez.com/showthread.php?...
EDIT: Aja, pa še changelog:
Changelog
1.1 Upgrade Two Worlds II
- Several quests have been streamlined and augmented
- Game will no longer occasionally hang when buying a boat
- New Cassara voiceovers have been added
- Plants tooltip will now show their alchemy effect when viewed in the game world
- Player levels are now visible in the session menu (Multiplayer)
- Problem with hero not being able to loot some containers has been resolved
- Quivers can now be upgraded by additional 10 levels (using Bowyer skill)
- Reptiles will no longer deal triple damage on their knockdown attack
- Map terrain & clipping problems have been resolved
- Skills for non-physical resistance now offer greater protection
- Some items contain more crystal slots now (maximum +20 upgrade)
Mage staves: - 6
Body armor: - 5
Mage robes: - 6
- Torches can now be purchased at merchant shops
- "Jump", "Animate Dead", DOT, positive traps, "Invisibility" and "Open lock" spells have been repaired
- A crash issue on ATI cards has been addressed
- Character's face and all lighting bugs have been resolved
- Added and changed some unit sounds
- Additional graphics settings have been included in the menu
- Additional/Special mouse buttons are now properly supported
- Several tooltip display errors have been repaired
- Blinding and holding effects of spells now only have a 30% chance of working against other player characters in Multiplayer
- Bug with skipping skill requirements has been repaired
- Guild discounts are now properly calculated
- Several particle issues have now been addressed
- Skill descriptions now contain information about skill crystal bonuses
- Village quests frequency and reward has been changed
- Water rendering has been improved on low and medium detail settings
- Willpower now adds to the mana regeneration rate, mana formula has been changed, bugged mana costs have been augmented
- Summons' stats have been changed, summoned Stone Golems no longer knock down opponents
- Soulpatchers have been augmented
- "Delete character" button in the network menu has been moved to avoid accidental character deleting
- Action and Jump buttons can now be mapped separately
- Elemental resistances are now properly calculated
- Horse position will now be shown on the mini-map
- Inventory icons can now be set to a smaller size (via Interface options menu)
- It is possible to turn off bow & magic auto-targeting
- Mana shield spell has been changed
- Several data storage issues have been addressed
- Shield blocking animations have been added
- Shop prices were not properly calculated at some locations - this issue has been fixed
- Spell effects will be cancelled when one of the players scores a point in Duel mode
- Spell effects from a dying player in Team Deathmatch mode will be cancelled
1.0.1 patch:
- Repaired crash in single player campaign during streaming of levels (CD icon) or during teleportation.
- Repaired one crash in multiplayer.
- Repaired quality of rendering ogg videos (when HD video option is off)
- If game crashes while playing wmv videos then it is switched to ogg mode and next time ogg will be played.
- Repaired missing magic cards in shops: Air Life and Air Lightning
- Repaired types of potion ingredients generated in village shops.
- Repaired endless invisibility spell error.
- Repaired wrong direction of camera in sniper mode when in reversed vertical view.
- Repaired problem with changing bid by +/- keys in dice mini-game on laptop keyboards.
- Repaired displaying wrong number of equipment parts in "destroy equipment" message box
- Added missing "Check for updates" option to settings.
- Some players reported in an increased time to create saved games in full screen mode. This was,
possibly, caused by the player taking a screen shot on accident instead of saving the game. Save
screen shots can be now be turned off by console command: game.MakeSaveScreenShot 0 - it will
be added to autosaveGame3.con file in Parameters subdirectory of saved game.
- Change was made to improve multiplayer character saves within in village mode - now if server fails
when sending data - the game will automatically make two more attempts to send
http://board.zuxxez.com/showthread.php?...
EDIT: Aja, pa še changelog:
Changelog
1.1 Upgrade Two Worlds II
- Several quests have been streamlined and augmented
- Game will no longer occasionally hang when buying a boat
- New Cassara voiceovers have been added
- Plants tooltip will now show their alchemy effect when viewed in the game world
- Player levels are now visible in the session menu (Multiplayer)
- Problem with hero not being able to loot some containers has been resolved
- Quivers can now be upgraded by additional 10 levels (using Bowyer skill)
- Reptiles will no longer deal triple damage on their knockdown attack
- Map terrain & clipping problems have been resolved
- Skills for non-physical resistance now offer greater protection
- Some items contain more crystal slots now (maximum +20 upgrade)
Mage staves: - 6
Body armor: - 5
Mage robes: - 6
- Torches can now be purchased at merchant shops
- "Jump", "Animate Dead", DOT, positive traps, "Invisibility" and "Open lock" spells have been repaired
- A crash issue on ATI cards has been addressed
- Character's face and all lighting bugs have been resolved
- Added and changed some unit sounds
- Additional graphics settings have been included in the menu
- Additional/Special mouse buttons are now properly supported
- Several tooltip display errors have been repaired
- Blinding and holding effects of spells now only have a 30% chance of working against other player characters in Multiplayer
- Bug with skipping skill requirements has been repaired
- Guild discounts are now properly calculated
- Several particle issues have now been addressed
- Skill descriptions now contain information about skill crystal bonuses
- Village quests frequency and reward has been changed
- Water rendering has been improved on low and medium detail settings
- Willpower now adds to the mana regeneration rate, mana formula has been changed, bugged mana costs have been augmented
- Summons' stats have been changed, summoned Stone Golems no longer knock down opponents
- Soulpatchers have been augmented
- "Delete character" button in the network menu has been moved to avoid accidental character deleting
- Action and Jump buttons can now be mapped separately
- Elemental resistances are now properly calculated
- Horse position will now be shown on the mini-map
- Inventory icons can now be set to a smaller size (via Interface options menu)
- It is possible to turn off bow & magic auto-targeting
- Mana shield spell has been changed
- Several data storage issues have been addressed
- Shield blocking animations have been added
- Shop prices were not properly calculated at some locations - this issue has been fixed
- Spell effects will be cancelled when one of the players scores a point in Duel mode
- Spell effects from a dying player in Team Deathmatch mode will be cancelled
1.0.1 patch:
- Repaired crash in single player campaign during streaming of levels (CD icon) or during teleportation.
- Repaired one crash in multiplayer.
- Repaired quality of rendering ogg videos (when HD video option is off)
- If game crashes while playing wmv videos then it is switched to ogg mode and next time ogg will be played.
- Repaired missing magic cards in shops: Air Life and Air Lightning
- Repaired types of potion ingredients generated in village shops.
- Repaired endless invisibility spell error.
- Repaired wrong direction of camera in sniper mode when in reversed vertical view.
- Repaired problem with changing bid by +/- keys in dice mini-game on laptop keyboards.
- Repaired displaying wrong number of equipment parts in "destroy equipment" message box
- Added missing "Check for updates" option to settings.
- Some players reported in an increased time to create saved games in full screen mode. This was,
possibly, caused by the player taking a screen shot on accident instead of saving the game. Save
screen shots can be now be turned off by console command: game.MakeSaveScreenShot 0 - it will
be added to autosaveGame3.con file in Parameters subdirectory of saved game.
- Change was made to improve multiplayer character saves within in village mode - now if server fails
when sending data - the game will automatically make two more attempts to send
Si vis pacem, para bellum.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sale_One0 ()
Meizu ::
Sej nevem, če ste to že omenjali, ker nisem prebral celotne teme, vendar bom vseeno omenil.
Igra zgleda kul in vse, bo treba sprobat definitivno, edino ni mi jasno, zakaj se razvijalci iger očitno trudijo delat like čimbolj "defektne". Vsaj po filmčkih na youtubeu zgleda lik ko laufa, kot da je invalid? Nekako ne deluje mi naravno, nikakor ne zgleda kot hoja ali tek normalnega zdravega človeka. Bolj fizično prizadetega, pa se opravičujem izrazom.
Igra zgleda kul in vse, bo treba sprobat definitivno, edino ni mi jasno, zakaj se razvijalci iger očitno trudijo delat like čimbolj "defektne". Vsaj po filmčkih na youtubeu zgleda lik ko laufa, kot da je invalid? Nekako ne deluje mi naravno, nikakor ne zgleda kot hoja ali tek normalnega zdravega človeka. Bolj fizično prizadetega, pa se opravičujem izrazom.
Sale_One0 ::
Sej nevem, če ste to že omenjali, ker nisem prebral celotne teme, vendar bom vseeno omenil.
Igra zgleda kul in vse, bo treba sprobat definitivno, edino ni mi jasno, zakaj se razvijalci iger očitno trudijo delat like čimbolj "defektne". Vsaj po filmčkih na youtubeu zgleda lik ko laufa, kot da je invalid? Nekako ne deluje mi naravno, nikakor ne zgleda kot hoja ali tek normalnega zdravega človeka. Bolj fizično prizadetega, pa se opravičujem izrazom.
LOL, če bi handicapped oseba lahko šprintala tako hitro sem prvi ki se javim za to vrsto prizadetosti
Si vis pacem, para bellum.
Meizu ::
No, če pustimo to ob strani, je movement še vedno smešno čuden. Sej ko nekaj časa to zadevo igraš se privadiš, ampak še vedno čakam RPG, kjer se bojo liki končno premikali normalno in ne kot kakšni spački.
Izi ::
Proti ostalim igram je premikanje in tek tukaj še najbližje naravnemu. Ne začneš s polno hitrostjo v hipu, kar je naravno in če tečeš z najvišjo hitrostjo potem rabiš kar nekaj časa, da se ustaviš, kar je povsem normalno v realnem svetu. In tukaj lik med tekom dejansko premika vse okončine kot je treba. Predvsem precejšnje mahanje z rokami na katerega izdelovalci dostikrat pozabijo.
Na koncu pa si pojdi pogledati tek ljudi v živo, ne nekih profesionalnih športnikov, ampak povsem navadnih ljudi. Tečejo zelo različno, nekateri, predvsem ženske, včasih tako smešno, da še pingvini med tekom izpadejo bolj elegantno
In da te bo tek čim manj motil si izdelaj čarovnika. Z velikim klobukom, ki prekrije celo glavo in ramena in v dolgi halji do tal izpod katere se nikoli ne vidijo noge, te bo tek manj motil
Lahko pa uporabljaš tudi konja in ti sploh ni treba teči.
Sedaj pa k nameščanju novega popravka, ki kot kažejo spremembe bo kar drastičen. Do konca nadgrajene čarobne palice in halje kot vidim bodo sedaj imele po 6 vtičev za kristale, kar je pravično, saj če kdo ni opazil čarovnik ne more nositi rokavic in pod haljo ne nosi hlač
Na koncu pa si pojdi pogledati tek ljudi v živo, ne nekih profesionalnih športnikov, ampak povsem navadnih ljudi. Tečejo zelo različno, nekateri, predvsem ženske, včasih tako smešno, da še pingvini med tekom izpadejo bolj elegantno
In da te bo tek čim manj motil si izdelaj čarovnika. Z velikim klobukom, ki prekrije celo glavo in ramena in v dolgi halji do tal izpod katere se nikoli ne vidijo noge, te bo tek manj motil
Lahko pa uporabljaš tudi konja in ti sploh ni treba teči.
Sedaj pa k nameščanju novega popravka, ki kot kažejo spremembe bo kar drastičen. Do konca nadgrajene čarobne palice in halje kot vidim bodo sedaj imele po 6 vtičev za kristale, kar je pravično, saj če kdo ni opazil čarovnik ne more nositi rokavic in pod haljo ne nosi hlač
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Sale_One0 ::
Pa willpower ima efekt na mana regen zdej, kar je super za vse wizzije ki želijo bit kot Gandalf the White v moči urokov.
Si vis pacem, para bellum.
Izi ::
Sedaj imamo dve štartni datoteki za zagon igre in sicer za DX9 in DX10. Sem malo primerjal in vizualne razlike nisem opazil mi pa tista z DX10 opazno hitreje deluje. Verjetno nekaj dela, ki ga na DX9 še opravlja CPU pri DX10 prevzame GPU.
Za čarovnika se je resnično veliko spremenilo s to "zlato nadgradnjo", kakor pravijo popravku 1.1. Bistvena sprememba je, da večina magije porablja opazno manj mane, pa še mana se precej hitreje obnavlja, ker na regeneracijo sedaj vpliva tudi Willpower. Seveda še vedno lahko mimogrede ostaneš brez mane, če sestaviš premočan urok, kar se v tej igri zgodi mimogrede, ker so meje pri magiji samo v tvoji domišljiji.
Tudi bolj so uravnotežili različne elemente magije, da so sedaj vsi približno enako uporabni.
Nevidnost sedaj deluje pravilno, prej te niso opazili samo sovražniki, sedaj pa te ne opazijo tudi prebivalci mest in neviden lahko sedaj mirno vlamljaš v hiše in prazniš skrinje (za nevidnost rabiš zračno in časovno kartico)
Zaklenjene skrinje vseh težavnostnih stopenj sedaj lahko odklepaš z magijo (ledene kartica), prej se je dalo odkleniti samo najlažje skrinje.
Pomočniki, ki jih pričaraš z urokom so sedaj bistveno močnejši, čeprav so v resnici še vedno najbolj uporabni samo za prevzemanje pozornosti sovražnikom. Toliko škode, da bi ubili močnejše sovražnike še vedno nimajo razen če skupaj zmečeš toliko kartic, da s priklicem enega pomočnika ostaneš brez mane, kar pa ni pametno.
So pa tudi močno zmanjšali moč nekaj prej premočnim urokov.
Prejemanje škode iz mane namesto iz zdravja sedaj v osnovi traja sedaj samo okoli 5 sekund namesto prejšnjih 30, pa še redukcija škode je precej manjša. Kljub temu še vedno uporaben urok, ki ga je treba izvesti tik preden se vržeš v večjo skupino sovražnikov.
Earthquake je še vedno precej uporaben, kljub temu, da so mu zmanjšali moč za okoli 80%. Za boj od daleč in z enim samim močnim sovražnikom je nepogrešljiv.
Za čarovnika se je resnično veliko spremenilo s to "zlato nadgradnjo", kakor pravijo popravku 1.1. Bistvena sprememba je, da večina magije porablja opazno manj mane, pa še mana se precej hitreje obnavlja, ker na regeneracijo sedaj vpliva tudi Willpower. Seveda še vedno lahko mimogrede ostaneš brez mane, če sestaviš premočan urok, kar se v tej igri zgodi mimogrede, ker so meje pri magiji samo v tvoji domišljiji.
Tudi bolj so uravnotežili različne elemente magije, da so sedaj vsi približno enako uporabni.
Nevidnost sedaj deluje pravilno, prej te niso opazili samo sovražniki, sedaj pa te ne opazijo tudi prebivalci mest in neviden lahko sedaj mirno vlamljaš v hiše in prazniš skrinje (za nevidnost rabiš zračno in časovno kartico)
Zaklenjene skrinje vseh težavnostnih stopenj sedaj lahko odklepaš z magijo (ledene kartica), prej se je dalo odkleniti samo najlažje skrinje.
Pomočniki, ki jih pričaraš z urokom so sedaj bistveno močnejši, čeprav so v resnici še vedno najbolj uporabni samo za prevzemanje pozornosti sovražnikom. Toliko škode, da bi ubili močnejše sovražnike še vedno nimajo razen če skupaj zmečeš toliko kartic, da s priklicem enega pomočnika ostaneš brez mane, kar pa ni pametno.
So pa tudi močno zmanjšali moč nekaj prej premočnim urokov.
Prejemanje škode iz mane namesto iz zdravja sedaj v osnovi traja sedaj samo okoli 5 sekund namesto prejšnjih 30, pa še redukcija škode je precej manjša. Kljub temu še vedno uporaben urok, ki ga je treba izvesti tik preden se vržeš v večjo skupino sovražnikov.
Earthquake je še vedno precej uporaben, kljub temu, da so mu zmanjšali moč za okoli 80%. Za boj od daleč in z enim samim močnim sovražnikom je nepogrešljiv.
MajstrZvasi ::
Špil je res fenomenalen ne pusti mi da odneham in še tale popravk sam škoda ker sem že level 40 in chapter 4. za to sem porabil približno 25ur bom pa sigurno ko končam šel obrnit še ostale stranske misije ki sem jih izpustil. Čakam Elven armor mmmmmmhhhhhmmmmmm.
Glede hoje meni se zdi ok nasplošno fizika v špilu je full uredu in te slomo dodatki ko izvedeš kakšen lep udarec z mečem ali finish super dodajo k vzdušju.
Zgodba mi je vedno bolj včeš sploh sedaj ko sem dobil nekakšne oči in se mi razkrivajo filmčki od gandoharja in te odločitve ki jih moraš sprejemat sploh tista pri čarovnici zelo všečno in na koncu tega chapterja res zanimiv preobrat samo gledal sem zveš res precej zanimivih stvari. Grem igrat uživajte.
Glede hoje meni se zdi ok nasplošno fizika v špilu je full uredu in te slomo dodatki ko izvedeš kakšen lep udarec z mečem ali finish super dodajo k vzdušju.
Zgodba mi je vedno bolj včeš sploh sedaj ko sem dobil nekakšne oči in se mi razkrivajo filmčki od gandoharja in te odločitve ki jih moraš sprejemat sploh tista pri čarovnici zelo všečno in na koncu tega chapterja res zanimiv preobrat samo gledal sem zveš res precej zanimivih stvari. Grem igrat uživajte.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
Buggy ::
hmm...po patch in igranju z DX10 imam na gtx460 z zadnjimi 260.99 driverji cudne probleme v temnicah kjer orozje, ki ima kaksne kristale gor in svetijo, oddajajo svetlobo v obliki pravilnega kroga :(
imam pa nastavljen AA 4x /8 samplov in AF 16x, resolucija 1080p preko HDMI ostalo vse na high + HW physic on
Ima se kdo taka opazanja? Pred tem patchom tega ni bilo.
imam pa nastavljen AA 4x /8 samplov in AF 16x, resolucija 1080p preko HDMI ostalo vse na high + HW physic on
Ima se kdo taka opazanja? Pred tem patchom tega ni bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Saladin ::
Samo eno vprašanje imam - imaš lahko sokompanjone ali ne?
Dobro je kar nosi največ svobodne koristi/najmanj bolečine čim več sentientom
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
na najhitrejši, najvarnejši in najbolj moralen način za najdaljše obdobje.
"Utilitarianizem po Saladinovo"
MajstrZvasi ::
Sam samcat heroj si. Jep svetloba je čisti krog mal smešn zgleda ampak ok ostalo so poštimal zdej v nastavitvah lahko naštelaš tko kot je treba samo še cfg za draw distance in grass distance imam ostalo je bomba res so se potrudili za pc s tem špilom ni en gnil console port kot kakšen gothic need for speed mx vs atv cod black ops AC2 in še bi našteval letos polomije od portov.
Pjača je kurba kurbe mamo pa rad.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MajstrZvasi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | GreedFall (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 16165 (704) | oo7 |
» | Kingdoms of Amalur: Reckoning (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 24434 (8109) | Twixz |
» | Risen 3: Titan Lords (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 20937 (13120) | opeter |
⊘ | RPG/MMORPG - a je kej hudga na sceni? (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6900 (5987) | Rotaidal |
» | Arcania: Gothic 4 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 40024 (32916) | Izi |