» »

Neverwinter Nights 2

Neverwinter Nights 2

1
2
3

Timmah ::

zaenkrat sem navdusen nad spilom. vsec so mi nekatere spremembe. quicksloti so zdej kot pri wow mas tut poseben meni za quickspele. najbolj sem pa zadovoljen z tem da ce das sopotniku healing potione da ga ta samodejno uporabi ko je to potrebno. ena skrb manj :D moti me edino le da med level upom ni vec samodejne pavze in da se ne da v quick slot nastimat da bi equipnu obe roki naenkrat ko prekljapljas med ranged weapon in close ranged weapon. mrbit pa jest ne znam nastimat. :8) morm rect da so se fantje lepo potrudl in nardil supr spil. Upam da ta teden dobim ze original colector edition >:D
NWN je brezveze primerjat z drugimi spili v cem je boljsa in v cem slabsa. NWN pac je NWN. Preigral sem ze
Icewind Dale I in II, Baldur's Gate I in II, NWN 1 + HOU + SOU, ..., in mi je vsec D&D nacin sploh ker mam D&D board game in ko osvojis pravila si a konju :D

@ Longinus: se strinjam s tabo
donde esta francesca

zbogi ::

NWN je brezveze primerjat z drugimi spili v cem je boljsa in v cem slabsa. NWN pac je NWN. Preigral sem ze
Icewind Dale I in II, Baldur's Gate I in II, NWN 1 + HOU + SOU, ..., in mi je vsec D&D nacin sploh ker mam D&D board game in ko osvojis pravila si a konju

točno tako, men je prov fealing spilat glih zaradi pravil, in vedno spremljam log, ter gledam kako se je metala kocka, kolk ma kdo AC, save ipd. Sploh pri spellih je pomembno, da takoj vidiš kaj se splača castat in kaj ne
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

zbogi ::

sam 2 chapter marsikomu, tak kot meni ne bo všeč, upam da se kmal konča ta stil igranja :(
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Muks ::

Zbogi lahko mal poveš kako poteka to metanje kocke?

Mavrik ::

V manualu je to vse lepo razloženo. Zadeva je namreč precej dolga in ni tako preprosta.

Drugače pa da omenim kar se tiče NPCjev, ki so s tabo v partyu: multiclassat jih ne moreš, torej so omejeni na njihov class, ostalo pa lahko izbiraš sam, torej razporejaš skill pointe, daješ feate, spelle, itd. Me pa moti da so odstranili možnost, da party memberji umrejo, kar naredi Resurrect spelle brezveze. Pa tudi familiari so po novem debilni (mačka, prašič (?)...). Sem mel raje panterje, pseudo-dragone ipd. iz originala.
The truth is rarely pure and never simple.

zbogi ::

ja lej, pri večini zadev se kao meče 20-strana kocka, torej pri vseh save metih in pri udarcu, če zadane tarčo.

zdej normalno gre tako, če ima nasprotnik Armor Calass 20, more bit seštevek meta 20-strane kocke in tvojega bonusa 20 ali več da zadaneš nasprotnika, bonus ti piše koliko ga maš, odvisen je od skilla za določeno orožje in bonus ki ga prinese samo orožje. Torej če imaš ti bonus +5, more padit vsaj 15 da zadaneš nasprotnika z AC 20.
Zdej tle so še dodatni triki, če vržeš 1, je to critical miss, torej vedno fali, tudi če imaš ti bonus +20 pa on AC 15 in če zadaneš critical hit, normalno je to 20, vedno zadane in ponavadi se DMG množi x2. Pri critical hitih je lahko critical pri nekaterih orožjih 19/20, z dodatnim skillom improved critial maš 17-20, če si pa res dokonca nabildan pa tud 15-20.
Zdej DMG se gleda tako, orožja majo vedno napisan 1d4, 1d8, 1d10, 1d12, to samo pomeni da 1x mečeš kocko X, torej pri 1d12 mečeš 12 strano kocko in je lahko DMG od 1 do 12. Če je ponavadi zraven še +X, to prišteješ temu.

Pri spellih je DMG ponavadi Xd6, torej za fireball pri 6lvl je 6d6 dmg, to pomeni da 6 krat mečeš 6-strano kocko in sešteješ DMG.
Za Save mete je zelo podobno ko pri udarcih, met 20-strane kocke + tvoj bonus pri save metih (trije razližni, piše), ta seštevek more bit enak ali večji od DC od casterja ki je pa spet odvisen od statistike, skillo, ponavadi zelo odvisen od primarnega skilla, torej Sorcerer ma karizmo, Wizard ma INT, ipd. Tukaj spet velja da 1 je vedno failed in 20 je vedno saved, torej če kreatura ni imuna na death magic, jo Finger Of Death vedno ubije, če vrže 1 :D. Mephistopholis, če se ga kdo spomne, ni bil in je zelo hitro umrl zarad Finger of Death, klub temu da je mel save tam +50 in več.

no in v onem logu, ti ponavadi za vsak udarec piše koliko je "vrgel" + bonus = seštevek (hit ali miss) in tako zelo hitro ugotoviš kolk je AC nasprotnika in ali se ga sploh splača tepst na ta način.
še bolj zabavno je to gledat pri spellih, še posebej death spellih
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zbogi ()

Mavrik ::

Dodatek: k criticalom na orožjih pomaga tudi keen lastnost, ki podvoji območje za critical. Tako da orožje ki ma critical range 17-20 dobi s keen range 13-20.

zbogi: Ko sva s kolegom preigravala HotU kampanijo v NWN1, je na koncu Mephisopheles failal save proti Destructionu, ki ga je zacastal summonan Balor. Trajalo kar nekaj časa da sva ugotovila zakaj se je boj končal v manj kot minuti :D
The truth is rarely pure and never simple.

zbogi ::

jah pri Mephistopolisu so naredil katastrofalno napako, vsi te demoni so imuni na death magic, ta pa ni bil, prov smeh

pa IMHO je Finger of Death najbolj imba spell, take fore sem že doživel, dejansko brez problema ubiješ sovraga v sekundi, za katerega bi se matral na konvencionalen način par minut.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zbogi ()

Chronoboy ::

Oktobra sem v Nemčiji kupil pre-release box, tako da sem dobil Toolset za delanje modulov itd.
Ko sem malo opazoval živali in monsterje, sem prisel do nekaj zelo zanimivega: ta slika ni namenjena prikazovanju razlike velikosti dragona in krave. Pokazal sem jo zaradi te slike. Ja, tisto tam spodaj sta dragon in krava.^^

Bug, hec developerjev, ali mislite, da je res tako velik v igri?

Zgodovina sprememb…

5pellfire ::

V NWN1 so bili zmaji nekako tako veliki kot na 1. sliki...tako da je to lahko bug...ali pa bo
treba tako velikega zmaja (..mogoče je to tašča od tamalega iz 1. slike>:D >:D ) pobit.
..to bi bilo kool ..oz. hot ko bi te v sekundi zakuril

zbogi ::

lej, jst že dolgo časa čakam pravega zmaja v takih igrah, ker tisti zmajčki v NVN1 so zmajči, ne pa zmaj, tale zmaj na tej sliki, slin slin, to je pa taprava stvar, ko bi bog dal da je kej takega v igri, pa noro zaf****
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Chronoboy ::

Ja, ko se prikaze, te ubije tako, da ti zapolni celoten ram.>:D

zbogi ::

finger of death spet rula, nasprotniki majo tam save +7, jst ma DC 26 hih
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Izi ::

zbogi, vidim, da si ti strokovnjak za D&D.
Hvala za razlago metanja kock.

Zanima me pa nekaj:
Kakšna je razlika med temi tremi opredelitvami? Zakonito nevtralen, nevtralen, zmedeno nevtralen (Lawfull Neutral, Neutral, Chaotic Neutral)
V igri so sicer opisane vse tri ampak jaz ne razberem nobene bistvene razlike.
Prosim za preprosto kmečko razlago :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Mavrik ::

Glej, preprosto je.

Alignmenti tvorijo nekako 3x3 mrežo. Good, Neutral, Evil na eni stranici ter Lawful, Neutral, Chaotic na drugi.
Razliko med Good pa Evil verjetno poznaš.
Pri Lawful in Chaotic pa je tako... Lawful ljudje dosegajo svoje cilje tako da spoštujejo pravila/zakone, ki so postavljeni na določenem kraju ali družbi in jih obrnejo v svoj prid, medtem ko Chaotic ljudje se za to ne sekirajo preveč.
Tako so recimo Paladini Lawful Good, ker pomagajo ljudem in spoštujejo zakone, Robin Hood bi bil Chaotic Good, ker tudi pomaga ljudem, samo pri tem krade in ubija če je potrebno, serijski morilci, demoni ipd. so Chaotic Evil, odvetiki ali politiki (:D) pa bi bili Lawful Evil, ker izkoriščajo nastavljene zakone zato, da pomagajo sebi in škodujejo drugim.
Neutral alignmenti pa so samo vmesni. Tako recimo Lawful Neutral lik dela vse za pravico in zakone (recimo sodniki na sodiščih), brez da bi meli nek jasen namen pomagati ali škodovati drugim. Itd, upam da si zdaj predstavljaš.
The truth is rarely pure and never simple.

Tr0n ::

G33kz. :P

zbogi ::

in zanimivo, je to prvi špil, kjer se ti to lahko spremeni, jst sem začel kot Chaotic Evil in kerj sem bil predober, sem zdej Chaotic Neutral (ghrz)
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Izi ::

Thanks Mavrik, torej, če delaš sama dobra dela boš prešel iz Nevtral v Lawfull Neutral, nato v Chaotic Good, nato v Good in na konci boš Lawfull Good ?
Ali preideš takoj iz Lawfull Nevtral v Lawfull Good ?

Alignmenti so tukaj precej pomembni. Polovica karakterejv ima določeno kater alignment mora imeti, čim se zaradi napačnih odločitev premakneš v drug alignment ne moreš več uporabljati določenih urokov ali orožij. Pa še gledati moraš, da člani tvoje druščine odobravajo tvoja dejanja drugače druščina ne bo funkcionirala kot bi lahko.

crusader ::

Erm, v planescape:torment se ti je tudi alignment spreminjal glede na tvoja dejanja, pa verjetno se v kaki igri..

zbogi ::

@Izi
ja ni čist res, Lawfull-Chaotic je čist svoja veja kot pa Good-Evil
če si Lawfull, pomeni da se strikno držiš, bodisi Good, bodisi Evil, to ni točno povezano z dobroto in dobivaš točke neodvisno od Good-Evil zadeve
vem da je že prej blo tako pri paladinu, ki je lahko samo Lawfull Good in nič druga, da če si bil preveč zloben, prej je bil to reputation, si postal Death Guard in nisi mogel več uporabljat paladinove abilitiye, Monk je lahko samo Lawfull (Good, Neutral, Evil) zdej ne vem kaj se zgodi če prideš v npr Chaotic.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zbogi ()

Izi ::

Aha, zdaj pa mislim, da štekam :D
Se pravi, da se prav vsako moje dejanje točkuje dvakratno.
Točke glede na to ali je bilo dejanje zakonito ali protizakonito in
pa točke glede na to ali je bilo dejanje dobro ali zlobno.
Dobiš nekaj pozitivnih ali negativnih točk, ki te dvignejo ali spustijo na lestvici Lawfull-Chaotic
In dobiš še nekaj pozitivnih ali negativnih točk, ki te dvignejo ali spustijo na lestvici Good-Evil

Verjetno bo tako.

zbogi ::

nekako tako, sej piše v logu, your aligment has shifted 1 point toward Chaotic, ponavadi po kakem pogovoru, za Chaotic če odpreš kako skrinjo v mestu, neke vrste rop.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Mavrik ::

Recimo v Planescape: Tormentu si postajal bolj Chaotic, ko si lagal in kradel. Ne glede na to, če si lagal za dober ali za slab namen. Če pa si se striktno držal zakonov in "pravice" potem pa si postajal bolj Lawful. Tukaj je verjetno precej podobno.

Kot pa so že omenili, Evil - Neutral - Good in Chaotic - Neutral - Lawful sta dve nekoliko ločeni zadevi.
The truth is rarely pure and never simple.

zbogi ::

oh my oh my, it is a dragon and it's big
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Izi ::

Tole je pa največji zmaj dosedaj v igrah.
A tole goro mesa je treba ubiti ali kaj?

Če ni imun na vse elemente potem ima čarovnik še nekaj šans.
Kaj bo pa naredil bojevnik? Z svojo sabljico ga bo samo žgečkal po trebuhu. :D

zbogi ::

ja mus ni, samo tole je greh ne fentat >:D

ja zmaji na magijo nikoli niso bili preveč odporni, samo veliko število HPjev ma, pa odfukane save statistike.
zdej jst zmaja ubijam vedno z magom in tud tle sem mu dal 95% dmgja z mojo sorco, v ekipi sem mel pa še dwarfa, ki klub +4 sekiri ni dal veliko dmgja, pa alienko (clerica), ki je bolj healala fighterja.

je pa zanimivo da se zmaj tle tepe po normalnih pravilih, ni nobenih čudnih for, da kr umreš, al pa kr dmg dobivaš, dejansko moj zaščiten mag (imp. mage armor + mirror + greater stonsk + še neki :D) čist lepo stoji pred zmajem par turnov brez dmgja.
če bi se lohk zaščitil še pred knockdownom, bi zmaja z 16lvl čarovnico spokal 1 na 1, brez summonov

p.s. aja, pa so barabe propravili crushing hand, dejansko je zmaj imun na grapp :(, sej če ne bi blo pač čist preveč enostavno
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zbogi ()

Muks ::

A mi lahko kdo pove če je dwarf v kombinaciji z barbarianom in blackguardom dobra izbira sicer sm hotu it fighter - blackguard ampak ne vem se mi zdi barbarian boljša izbira??????

zbogi ::

dwarf fighter je čist sick, on fury od barbariana je kr neki imho, pa specializiri se za warhammer (eno čist preveč sick orožje v igri)

ej, naj mi ne pove, a lohk jst na clerica v tem špilu obesim Heavy Armor brez spell penaltiya al ne ?
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Muks ::

jah samo če se ne motm fighter z vsakim novim lvl ne dobi nobenega bonusa čisto nobenega medtem ko jah ostale classe pa.

Pr fighterju se ti itak specializiraš samo za orožje kaj mi bo to jz rabm tut bonuse drugje (ne feate), sicer se pomoje motm ker sm totaln noob v tem a jebi ga!

Mavrik ::

ej, naj mi ne pove, a lohk jst na clerica v tem špilu obesim Heavy Armor brez spell penaltiya al ne ?


Saj pa kleriki v nobenem D&D špilu ne dobijo penaltya zaradi armorja, penalty se šteje samo za arcane spellcasting.

Ksim: Seveda da fighterji dobivajo... imajo več featov kot ostali classi, dobivajo večji attack bonus (mislim da je večji od barbarianovega, bi moral tabele pogledati). Večina fighterjevih abilitiyev pa itak izvira iz featov (knockdown, called shot...)
The truth is rarely pure and never simple.

Izi ::

ej, naj mi ne pove, a lohk jst na clerica v tem špilu obesim Heavy Armor brez spell penaltiya al ne ?

Lahko. Celo moraš ga obleči v najhujše oklepe, da se dobro obnese.
Cleric že po defaultu lahko uporablja vse armorje brez, da bi dobil kakšno kazen pri delanju urokov.
Clerik je v bistvu bojevnik, ki lahko poleg tega uporablja uroke.
Uporablje pa čisto svoje uroke in ne iste kot Wizard ali Sorcerer.
Njegovi uroki so bolj uporabni za celo druščino, kot za ubijanje nasprotnikov.
Tako, da Cleric v teškem oklepu in z mečem pobija nasprotnike, hkrati pa dviguje statistike za celo druščino, jih obdaja z ščiti in jih še zdravi.
Clerik tudi ne rabi čisto nobenih napitkov. Vse opravi direkt z čaranjem.
Samo nekaj zabrunda in že so vsi osebki v krogu 50 metrov okoli njega do konca polni zdravja, hkrati pa vsi undead stvori mrtvi ležijo na tleh. :D Vse to z enim samim urokom.

Clerik je tako najbolj vsestranski in sem skoraj prepričan, da bi v bolju eden na enega, ravno Clerik brez problema opravil z vsemi ostalimi karakterji.

Če misliš igrati povsem sam brez druščine potem je Clerik daleč najboljša izbira.

Se mi pa zdi, da bi Clerik znal biti omejen pri svojih dejanjih, ker njemu moč dajejo bogovi direktno in verjetno ne bi bili najbolj zadovoljni če bi njihovo moč uporabljal za zlobna dejanja >:D

Mavrik ::

Uhm, Evil Clerici obstajajo... o ja. Niso vsi bogovi goodygoody če si opazo ;) Če se spomniš recimo Viconie DeVir iz Baldur's Gate II, je tudi bila Evil klerikinja ki je častila Shar.

Drugače pa se je v NWN izkazalo da je v 1v1 bil najmočnejši link Monk, ki bi znal tudi biti zanimivi za špilati. Drugače pa klerika v prvi vrsti ni glih najbolje uporabljati, saj nimajo tako visokega BAB, kar pomeni da tudi luftajo več in ne morejo uporabljati vseh orožij.
Težki armor rabijo zato, ker nimajo toliko zaščitnih spellov kot jih imajo arcane spellcasterji, in v bistvu samo težak armor in concentration preprečujeta prekinitev castanja spellov.
Pa tudi njihovi buffi niso tako močni kot recimo kaki bardovi. Ima pa zato nekaj zelo zanimivih in močnih spellov (Gate, Harm, Restoration, Heal), ki zlahka odtehtajo pomanjkljivosti.
The truth is rarely pure and never simple.

zbogi ::

vredu, pol mu pa dam gor tahujš armor, jst mam naštudiran dobr sam Sorcerke, ostalo je bolj megleno :D
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

zbogi ::

zanimiva ugotovitev, zmaja se da knockdownat (pa ne onga tavelikega)
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Mr_Globus ::

offtopic: Kriza šteka mi :\ NWN in BG sem preigral že prevečkrat. Je še kaka podobna?

Muks ::

Evo odloču sm se izbral sem paladin in sicer z namenom da le ta postane blackguard oz. fallen paladin! Zdej neki me pa moti sem slišal da po pravilih d&d 3.5 paladin ki postane evil naj bi svoje lvle zamenju za blackguarda ampak eni pravijo da to čeprav je napisano ni impletirano? a lahko kdo to potrdi?

Aja pa katero je trenutno najboljše orožje v nwn2 oz za kaj se je najbolje specializirat??

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Muks ()

zbogi ::

če si dwarf, se ti full splača Warhammer, ker dobiš eno sick orožje, kot fighter je pa več ali manj vseeno, za vsak predstavnik dobiš kr poštena orožja, čeprav kot paladin itak potem uporabljaš Holy Sword spell (+5)

Spoiler !

drugače pa boš kot main lik, itak šaltal na "Universal Sword" za katerega pa ne vem katere specializacije štejejo, pomojem nobene
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

5pellfire ::

Je že pri nas ....yeeeyyyy.....upam da dobim jutri.

Izi ::

Naj delim z vami svoje razodetje glede izbire orožja v igri. :D

Ko izbiraš, katero orožje je bolje, se ob vsakem orožju spremeni attack bonus in damage, ki ga orožje naredi z enim udarcem.
Čim težje in večje je orožje večji je damage ampak je pa attack bonus precej manjši.
Študiral sem D&D pravila in kot kaže je attack bonus precej bolj pomemben kot damage.

Kar sem našel je sledeče:
Če je attack bonus manjši od +6 potem naredi oseba samo en udarec na potezo.
Če je attack bonus med +6 in +11 potem naredi dva udarca v eni potezi.
Če pa je attack bonus med +11 in +16 potem naredi tri udarce vsako potezo.
Če pa je +16 ali več pa kar 4 udarce na potezo.

Iz tega sledi, da lahko narediš več škode z manjšim orožjem, ker udarjaš večkrat na potezo.

Če vzamem za primer demonko Nežko :D , ki jo imam v skupini, sem opazil, da hitreje pobija sovražnike, kot do konca nabildani Dwarf z teško sekiro.

Najprej sem mislil, da bo boljše, če ji dam v roke meč, ki dela 1d10 škode in nisem gledal, da ima potem samo +5 attack bonusa.
Se pravi, da je vsako potezo delala med 1 in 10 točkami škode na sovražnikih.
Potem pa sem jo opremil z majhnim nožkom, ki dela samo 1d4 škode ampak attack bonus z takim nožkom je pri Nežki kar +12, kar ji da 3 udarce v vsakem krogu ko pride na vrsto.
Torej z majhnim nožkom dela med 1 in 4 točkami škode ampak to kar trikrat zapored, kar pomeni, da lahko naredi do 12 točk škode na vsak krog medtem, ko z mečem lahko naredi v najboljšem primeru samo 10 točk škode na krog.

Torej kar sem ugotovil je, da lahko manjše orožje dela več škode kot močnejše.

Konkretno se je v mojem primeru najbolje obneslo, če sem Nežki v vsako roko porinil po en najmanjši nožek, ki obstaja v igri.
Z dvema orožjema je vedno nekaj kazni pri attack bonusu ampak še vedno je imela v desni roki +11 attack bonusa v levi roki pa +8 attack bonusa, kar naj bi ji dalo 3 udarce z desno in 2 udarca z levo roko, se pravi 5 udarcev na krog.
Se pravi, da lahko z nožkom 1d4 naredi do 20 točk škode na vsak krog, kar dwarfu, ki ga imam tudi v skupini nikakor ne uspe.

Ali lahko kdo potrdi moje ugotovitve?
Ali pa sem kaj narobe razumel?

Alpheus ::

no končno, zdaj pa težit za CE

edit: @Izi

Če se ne motim se količina udarcev tudi spreminja z raznimi feati ali pa nasplošno razlikujejo med classi. Ne smeš pa tudi pozabit, da čim več udarcev maš, tem manjši Attack bonus bo mel naslednji udarec, ki ga narediš v tisti rundi (tudi če zgrešiš). Potem je pa še seveda dejstvo da lahko s počasnejšim orožjem bolj spike-asto delaš škodo. Torej če delaš čez čas več škode s hitrim orožjem, bi vseeno en hiter poglaviten udarec s počasnim orožjem naredil več skode v tistem trenutku, če je le-ta poglavitnega pomena za bojevanja z določenim nasprotnikom (recimo se hitro hočeš znebit tečnega generičnega iksonogega pošastka).

edit: typo
VI VERI VENIVERSUM VIVUS VICI.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alpheus ()

Izi ::

čim več udarcev maš, tem manjši Attack bonus bo mel naslednji udarec

Aha :(
Ti je kaj znano za koliko približno se zmanjša attack bonus z vsakim udarcem ?
Se pravi, da +11 ali +12 attack bonus v praksi nikoli ne bo prinesel treh udarcev ampak verjetno samo 2.

Še eno spoznanje lahko delim z vami. :D
Če mislite igrati katerega izmed prestižnih classov potem to storite čim hitreje na začetku po prvem ali drugem levelu.
In nato igrajte samo prestižni class onega prvotnega pa zanemarite.
Razvijati dva classa hkrati, se v tej igri nikakor ne obnese. Character bo slab v obeh classih.

Torej takoj na začetku preverite katere zahteve ima določen prestižni class in takoj vse točke usmerite tako, da boste zahteve izpolnili čim prej.


Imam pa še tretje spoznanje. :P
Igra ni narejena za igranje zlobnih vlog.
Zgodba je popolnoma ista, če igrate največjo dobričino ali pa najhujšega zločinca. (Nisem še prišel do konca ampak do sedaj kaže tako)
Osnovna zgodba je narejena tako, kakor da smo skozi delali dobra dela.
Torej če igrate kot Hanžek potem se bo zgodba oz. video sekvence vedno pokrivala z vašimi dejanji.
Ča pa igrate kot Plut potem pa boste recimo kralju pobili vso osebno stražo in ga hudo opsovali on pa vam bo takoj nato podelil odlikovanje za dobra dela, ki naj bi jih naredili za mesto. >:D

zbogi ::

@Izi, ni čist tak, je podobno, jst sem bil Evil, pa mi je Kralj ob podelitvi rekel da sem zadevo dobil iz nuje, ne pa zaradi njegove želje ali zato ker sem si zaslužil (omenil je tudi mojo povezanost z roparji ipd.) je pa res da je igra narejena tako da je cilj vedno isti, ne glede na to ali si dober ali ne, se pa potek sklepnega dejanja malce razlikju kako si delal čez igro, katere si imel v druščini, kaj in kako si z njimi shajal ipd. boš že videl, je pa res da IMHO, zadnji del igre zanič, vse do konca.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Alpheus ::

@Izi: tisti post je že PRECEJ blizu spoilerja tako da pazi kaj pišeš :)
VI VERI VENIVERSUM VIVUS VICI.

VidKo ::

A obstaja v tem špilu NPC wizard ki se ti lahko priduži? Ona druidka je kr neki. Še najbolj se mi je obnesla skupina z mojim fighterjem, dwarfom, paladinom in demonsko zmikavtko. Pogrešam enga hudega wizarda...
http://www.commit.si
spletna računalniška trgovina za overclockerje, gamerje in modderje

Mavrik ::

Precej prepričan sem da se da dobiti tudi wizarda in še keri drugi class, samo najti ga moraš.
The truth is rarely pure and never simple.

zbogi ::

dobiš Wizarda tud ja
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Izi ::

Alpheus, pazim, nobenih spoilerjev glede zgodbe :D

V skupini so lahko 4 člani vključno u teboj in vsak član lahko prikliče še enega ali dva svoja spremljevalca, tako, da so bitke lahko kar številčne.

Izbiraš lahko skoraj med vsemi možnimi spremljaevalci. Vsi ki jih je možno dati v grupo te zvesto čakajo v gostilni v mestu Neverwinter tudi, če si jih nazijal in besno vrgel iz grupe, tako, da jih lahko vedno brez problema menjaš.

Na razpolago pa so po vrsti kot jih srečuješ Fighter, Rough, Druid, Sorcerer, Bard, Paladin, ...

Po mojih izkušnjah se najbolje obnesejo kar prvi trije ki jih srečaš.
Ker igram sorcerja še enega ne rabim poleg tega je pa tista Sorcerka tako sitna in vzvišena, da jo tudi drugače nebi nikoli vzel v grupo. :D
Druidka se v grupi obnese precej dobro. Casta lahko iste morilske uroke kot sorcerer poleg tega pa ima še zdravilne uroke. Ima hudo uporaben urok "Barkskin", z katerim lahko naredi celotno grupo skoraj nesmrtno. Pa še v nekaterih questih je precej uporabna, ker se lahko pogovarja z živalmi.
Če na sebi uporabim "Barkskin" in pa še svoj "Mage Armor" in nato še "Stoneskin" je moj Sorcerer praktično nesmrten za ves čas dokler mu ne zmanjka urokov. Potem pa je tako ali tako treba počivati.
Druidka je tako moja prva nepogrešljiva spremljevalka :D
Bojevnika Dwarfa, ki je bil na začetku ključen mož v bojih imam sedaj samo še za mulo, ker lahko zaradi svoje moči nosi ogromno predmetov. Jaz in moja druidka pa sva namreč fizično precej švoh in jaz sem preobtežen že če nosim 2 ali 3 malo večja orožja.
Demonka Nežka pa je v supini zaradi dobrega vzdušja ker mi je prav simpatična, ko se stalno nekaj razburja :D Z Dwarfom se ne moreta in njune besedne dvoboje je prav zanimivo poslušati med potovanji.
Z svojimia dvema nožkoma pa je tudi precej morilska. Za pasti odstranjevati jo ne rabim več ker to zahteva preveč časa.
V vsako past raje kar stopim, da jo aktiviram in vsa ostala skupina gre lahko naprej brez strahu. Z vsemi mogočimi zaščitnimi uroki je ni pasti, ki bi mi odvzela eno samo točko življenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

zbogi ::

Spoiler!!


on Dwarf je tok sick, še posebej ko postane monk, dejansko lahko na koncu, čist tazaden fight, sam, brez bilokakšne pomoči in potionov, spoka šefa.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

5pellfire ::

Zbogi glede dwarfa...kaj ko switcha v monka a mu xp-ji ostanejo....postane monk level 1 ..xp pa ostane
npr. na 25.000 in lahko takoj narediš level up na monk level 10?

a skilli in feati se mu tudi resetirajo ...za stat abilities vem da ostanejo in da jih lahko ponovno dobiš pri
levelu 4, 8, 12 ...

zbogi ::

jop, ko postane monk, se ti lik "resetira" in narediš lvl X lik od začetka.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

The Elder Scrolls 5: Skyrim (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Igre
1818304498 (3916) oo7
»

The Elder Scrolls IV: Oblivion (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Igre
30828691 (1230) oo7
»

Two Worlds II (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9310973 (6126) oo7
»

Arcania: Gothic 4 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
25837395 (30287) Izi
»

Glasovanje za naj naj

Oddelek: Igre
111742 (1418) mihakrt1

Več podobnih tem