» »

Gothic 3

strani: 1 ... 5 6 7 8 9

CyberAD ::

če kdo rabi quest guide (potrebno znat nemško :P )
KLIK

prav neverjetno kako močan community ma ta igra (seveda nemško govoreči, angleški je bolj bogi - ali pa ga nisem našel hehe)

5pellfire ::

A mi lahko kdo pove kje se preveri verzija igre...inštaliral sem zadnji patch pa mi je čisto na koncu
zmrznilo...igra se sicer zažene in normalno deluje ...samo bi rad vedel katera verzija je oz.če se je
1.09 uspešno inštaliral.
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

ragnarock ::

Desni klik na Gothic3.exe (v direktoriju kamor si namestil zadevo), properties, nato pa v zavihku version najdes postavko file version.

Zgodovina sprememb…

5pellfire ::

I see. In koliko mora pisati za najnovejši patch ...1.09?? ...jaz sem zaenkrat odinštaliral
igro in jo moram jutri še enkrat namestit
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

ArYeS ::

Z novim 1.09 patchom je file version 1.9.25824.0
Imam original torej je 100%.

Igra pa totalno owna, večina ljudi na v tej temi govori bedarije in so igrali igro pred 1.08 patchom (velika izjema je Izi).

zbogi ::

@ArYeS IMHO je špil eden najslabših FRPov kar sem jih igral, pa BMK kaj drugi pravte
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Izi ::

Zbogi motiš se :D
Jaz sem že na polovici NWN 2 in lahko rečem, da sta odlični obe igri ampak je Gothic 3 vseeno boljši.
Je pa to seveda precej stvar okusa, ker sta igri precej različni.

V RPG zvrsti bo potrebno narediti dve ločeni zvrsti, v eni bodo igre, ki posnemajo Gothic, kot naprimer Oblivion, v drugi pa naj bojo igre z metanjem kocke po pravilih D&D.

Serija Gothic nudi preveč svobode in kot v resničnem življenju so ljudje izgubljeni, če imajo popolno svobodo.
Še posebno Gothic 3 z velikanskim ozemljem kjer lahko greš kamorkoli in počneš karkoli ljudi takoj prestraši in so v igri popolnoma izgubljeni.
Za take ljudi je seveda bolj primeren NWN 2, ki te nenehno vodi za roko po popolnoma linearni zgodbi in ti samo enkrat klikneš na vsako bitje ki ga srečaš. Vse ostalo naredi igra samo. Tista bitja, ki svetijo rdeče bo računalnik napadel, z tistimi zelenimi pa bo začel pogovor. Ti pa samo gledaš v ekran in slediš zgodbi skoraj kot bi gledal film. Ne rabiš nič razmišlati.

Občutek pri Gothicu 3 je kot, da si se prebudil v neki tuji deželi in sedaj živiš naprej neko drugo življenje v novi deželi.
Občutki pri NWN 2 pa ne presežejo občutkov pri gledanju dobrega filma.

Poleg tega ima Gothic 3 manj motečih bugov kot jih ima v NWN 2. Obe igri sta izšli v beta verziji ampak sedaj je Gothic 3 že precej porihtan, NWN 2 pa je še vedno polen bugov, čeprav se ga po dveh popravkih menda že da končati brez, da bi odpiral konzolo.
Pa če je komu to pomembno ima Gothic 3 trenutno tudi najlepšo grafiko med vsemi igrami, medtem ko ima NWN 2 dokaj zastarelo grafiko in kljub temu ne teče nič hitreje kot Gothic 3.

Zgodba pa vleče pri obeh igrah.

cole-22 ::

"Malo" screenov >:D

KLIK1

KLIK2

KLIK3

@Izi
Brezveze se trudš razlagat Zbogiju k ne boš nič dosegu :P
On ga ne mara, mi ga pa obožujemo. Simpl k pasulj ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cole-22 ()

zbogi ::

@Izi, vse lepo in prav, pa ti povem kaj sem najbolj zameril Gothicu 3:
1. katastrofalen sistem level upanja, abilitiyev, spellov in vsega kar gre zraven
2. dolgcajt
3. katastrofalen izbor itemov
4. dolgočasno raziskovanje, brez bilokakšne nagrade
5 .katastrofalno čaranje in izbor spellov, avtorji res ne marajo čarovnikov (uporabni so dejansko samo fireball/ice lance/lightning, pa še to krepko proti sredini igre, čisto vsi ostali spelli so useless)
6. dolgcajt
7. sama zgodba in razplet dogodkov prov nič posebnega, še posebej pa konec in kao trije konci, pa če ne bi blo sploh konca bi blo isto
8. a sem že rekel dolgcajt
9. čist vsi sovragi so enaki, tupavi, laufajo prot teb ali casterji, ki stojijo pri miru in čarajo
10. dolgcajt

a še kej povem? mam velik še za povedat, pa da ne govorim o daleč najbolj bugasti igri leta, daleč najslabše delujoči igri leta, pa tok buggov, pa da jih ni sram.

pa da ne govorim sploh o tem da se jim ni dalo več oblik delat, govorš kao s senilnim stracem in gledaš skin mladega sužnja, cela igra ma 5 različnih glasov, ipd. mislim ej, pebi, tole je pogreb na vsej črti.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

macgajver ::

zbogi sej veš vsak po svoje bohinc pa s svedram. men je gothic kul špila me ni razočarou recimo da bi lahko mal od obliviona kej pokopiral ker ma nekej res hudih lastnosti samo oblivion je šel men na živce ker je blo res premal teh pošasti različnih si lahko šetal po gmajnah ceu dopoldne pa si mogu met smolo da te je kej ubil pa te oblivion gates so bila skoz bol dolgočasna poj pri gothicu pa kamr kol zalutaš iz poti maš šanse da te kej ubije res če ne drucga mi je gothic veliko bol zanimiv za igrat že zaradi tega pa še zanima me kaj bo k sm že 1in2 obrnu.
tenstan krompir je pa zakon

Vlady ::

zbogi s tabo se strinjam edino v temle:

a še kej povem? mam velik še za povedat, pa da ne govorim o daleč najbolj bugasti igri leta, daleč najslabše delujoči igri leta, pa tok buggov, pa da jih ni sram.

Ostalo je kar v redu špil. Je pa tud to res, da je špil zelo predvidljiv. Je pa res, da jih je lohka sram, da so sploh dali ven ta špil, ker tolk bugastega špila mislm da še nism vidu. Že gothic 2 je imel veliko bugov, ki na srečo niso bili moteči, tu pa gre predvsem za tehnične bug-e. Od slabega performanca na dokaj močni mašini, pa tja do vozualnih bug-ov, kjer mi pol tekstur vsake toliko časa utripa, in da ne govorim o sencah, ki sem jih moral povsem izklopiti, da ne mislim, da sem prstal na luni. Misml, totalno sram jih je lahko. Od naslova najboljpše igre leta, so prišli po mojem okusu na najslabšo in najbolj bugasto igro leta. In to samo zarad tega, ker niso igre stestiral na AMD dual core procesorjih, preden so jo dali ven. Še bolj jih je lahko sram, ker so dobesedno zajebali vse lastnike AMD dual core procesorjev s tem, da niso niti povedali da na teh procih igra ne bo laufala normalno, in da je bolje imeti intelovega hrčka. Da ne omenjam tega, da je izšel prvi patch preden je sploh igra prišla na police, in da ne omenjam tega, da sploh niso dali na začetku change log-a od prvega patch-a gor.

In na koncu za poslastico: kolikor vidim, gre razvoj novih patch-ov tako izredno počasi, da bi pomoje lahko igro spisali na novo. Da ne pomislim na to, da pomoje sploh ne vedo kako popraviti igro, da bo delovala normalno na dual core AMD procih. Če sploh bodo dali še kak patch ven... :\ Aja, pa še na forumih nič ne odgovarjajo ampak samo "berejo".

In potem še nagradno vprašanje:
Ali bi morala igra delovati na takem sistemu tekoče:
AMD X2 4200+
ASUS A8N-SLI SE
2x GeForce 7900GT SLI mode
2,5GB RAM.
?????
Po vseh testih na internetu (ala will it run on my computer?) sem dobil rezultate krepko nad recommended in nekako mislm, da bi mogu gothic 3 laufat normalno. Ampak, ko pridem v mesto gledam diapozitive.
In da ne pozabim na to, da sem probal že vse fore: od novih driverjev, raznih programov in ne vem kaj še vse. Ampak nič ne pomaga, ker je že sam engine gothic-a totalno zgrešen za moj proc. Diapozitive gledam ne glede, ali imam vse na full ali na low.

Aja, Oblivion mi dela normalno na full do konca vse, tudi v mestih.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vlady ()

ArYeS ::

Jah glede prefomanca ma res nekaj težav, drugače pa ni toliko bugast. Zbogi govori itak kar nekaj, ker igre ni niti zares igral. Verjetno igra z crackanim 1.08 patchom, kateri ne popravi niti pol težav, katere je imela igra.

Za igralce Gothic 1 in 2 bo ta igra res ubijalska in ne vidim razloga zakaj je ne poizkusiti..

Gothic3 patchajo zelo aktivno kot zgleda, upam da bodo na preformansu dosti popravili, saj drugje itak nimajo dosti dela več.

Zdaj sem osvobodil tretje mesto (če štejemo tudi ono v začetku) in moram reči da je potekal tak boj katerega bi bolj pričakoval od Lord of The Rings igre kot od Gothica, ampak tako je še večji feeling da si res kaj naredil. Soundtrack te lepo opozarja in vodi skozi boje ter raziskovanja.

Zbogi, sistem levelanja in abilitijev je več al manj enak kot v prejšnjih gothicih, levelaš pač tako da pobijaš monsterje in rešuješ queste.

Nevem kako bi nagrajevali za raziskovanje, jaz sem ves presenečen ko sem opazil jelene ali bizone tekati po planjavah..

Dolgčas? Včeraj sem igro dobil od 11h zjutraj, igral sem jo do 4h ponoči z nekaj postanki - skupaj 11ur v dnevu. Ta igra je vse drugo od določasnega, edino zna biti dolgočasna če ne poslušaš pogovorov in spremljaš questov, če greš tekati nevemkam pač ne moreš pričakovati, da se bo dogajalo dosti.

bond007 ::

JSt se kar bojim takih iger. Ko enkrat začneš špilat gre res dosti časa, čeprav uživam v igranju. Trenutno si tega ne morm privoščit. Bo moralo počakat...

Vlady ::

U ja, bug-ov je še kar dosti. Eden najbolj smešnih je ta, da so jastrebi na poti iz myrtane v varant kar na tleh in čisto pri miru, in jih kumot lahko fentaš. Za vsakega dobiš +25 exp. Nekako mislim, da bi morali biti ti ptiči nekoliko v zraku, mogoče pa še kaj kljuvati nazaj, ne pa da se samo premikajo malo sem in tja. Da ne omenjam par questov, ki jih sploh ne moreš dokončati, pa čeprav si naredil vse kar je bilo treba, celo po navodilih iz forumov. Potem je tu še kaka "zataknjena" žival, ki jo lahko fentaš z par streli z lokom. Aja, in da ne omenjam tistih ljudi, ki laufajo za tabo, ki se "zataknejo" ob najmanjši kamenček, ali pa celo ne morejo v kak klanec. In potem je tu še combat... divje svinje so sicer popravili, pa mogoče volkove, so pa recimo sandcrawlerji pa levi še vedno malo premočni, še posebej na to, da tepeš enega, pa te drugi od zadaj. Edina možnost pri tem je da imaš dva meča in se vrtiš kot vrtavka, samo problem je, da ko tisti drugi sandcrawler ali lev začne enkrat skakati po tebi, potem začne tudi tisti sprednji in imaš tako 10% možnosti, da se začneš vrteti. In potem če nebi bil špil tako neoptimiziran, imaš nesrečo, da ti začne malo štekat, tvoj človeček malo pozabi, kako se tepe z dvema mečema, in te v delčku sekunde spet začnejo "kljuvat" in potem obležiš mrtev. In da ne pozabim na kake shaman-e in undead priest-e, ki streljajo tako hitro tiste fireball-e, kot da bi imeli UZI-ja. In seveda še vpliv endirance-a na zmožnost mahanja z mečem naokoli. Ko ti endurance pade na 0, tvoj človeček še vedno poskakuje z meči naokoli veselo, pa čeprav naj bi bil teoretično "zmatran". Ne vem, nekako bi moral vsaj malo upočasniti tempo, ali pa nekaj, čeprav bi bil potem pomoje špil pretežak, vsaj nazačetku, ko imaš endurance za ene 5x pošteno usekati, pa je konec. Ta bug, jim sicer spregledam v dobro igralcev. In na koncu še armor bug, kjer imaš vse armor-je in ščite samo za okras. Pa so napisali, da so popravili v 1.08 patch-u, pa mi še vedno ne delajo niti v 1.09 patch-u. Tudi če sem imel paladin armor, me je kak sabertooth še vedno ubil za šalo, pa čeprav bi moral imeti 100 zaščite. Aja, pa recimo flaming sword, ti naredi samo fizičen damage, pa bi moral poleg fizičnega narediti še mogoče kak energy, ali fire damage, saj vendar po logiki, ker meč "gori". V čem je pol fora takega meča? Okras? :\ Prav tako goreče puščice za lok ne naredijo nobenega dodatnega damaga-e, in prav tako ne tiste ki naj bi eksplodirale in tiste, ki naj bi bile zastrupljene. Vsaj ne na žvaleh.
Še bi lahko našteval bug-e, ampak mislim da so to tisti, ki so najbolj moteči. :D
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

macgajver ::

Kle se jest srinjam bug-ov je dost in upam da jih bojo uštimal samo do sedaj me to sploh ni tako zelo motilo mi pa sigurno kvari veselje sploh zato ker sm za špil dau 10k in pričakujem da bo zadeva laufala tako kot je treba. Ampak jest sem bol flegma men je useen če počakam kšn mesc da to uštimajo pa poj naprej igram.
tenstan krompir je pa zakon

CyberAD ::

meni res ni jasno kaj nekateri nekaj na pamet pišete ali igramo drugačno igro???
igram 1.08 od vsega začetka in sem do zdaj še vse queste lepo rešil pa tudi drugače imam zelo malo bugov. in nekaj komentarjev glede na Vladyja...

Ko ti endurance pade na 0, tvoj človeček še vedno poskakuje z meči naokoli veselo, pa čeprav naj bi bil teoretično "zmatran". Ne vem, nekako bi moral vsaj malo upočasniti tempo, ali pa nekaj..."
Si že kdaj v Nordmarju se zakadil v grobnico polno okostnjakov? Če si, potem bi moral opazit razliko med 0 in >0 endurance, kajti ko ti pade na 0, počasneje mahaš okrog in da ne govorimo o tem, da ne moreš več šprintat da bi tistih zoprnih 7 archerjev pobil, ki pridno po tebi strelajo.

"In da ne pozabim na kake shaman-e in undead priest-e, ki streljajo tako hitro tiste fireball-e, kot da bi imeli UZI-ja."
Če ima UZI 40 RPM (ali nekaj takega, se mi ravno ni dalo štopati) potem ja, sicer pa ne vidim problema v hitrosti saj se jim da čisto lepo izogibati s sidesteppanjem ;)

"Aja, in da ne omenjam tistih ljudi, ki laufajo za tabo, ki se "zataknejo" ob najmanjši kamenček, ali pa celo ne morejo v kak klanec."
Zanimivo da se mi do zdaj še noben NPC ni matral v hrib pa tudi zelo zelo redko so se mi zataknili. Od vseh iger, ki sem jih igral, lahko rečem, da so NPCji v sledenju skoraj enako inteligentni kot v CSS, ali pa mogoče celo bolj (že dolgo nisem CSS igral zato sem že malo pozabil :))

Se pa strinjam, da je oklep rahlo beden in da bi morala biti večja razlika. Pa tisti jastrebi so tudi pri meni vzbudili pozornost :D.
Fire sword pa je bil prvotno mišljen kot meč, rezerviran za mage, saj bi morala biti edina metoda kako ga lahko dobiš, da si ga summonaš. Zakaj je tole buggano tako, da ga lahko kjerkoli kupiš in zakaj ne odpravijo buga kljub veliko reportom pa mi žal ni jasno.

pa glede tistega, da ti ne dela normalno pri tvoji super mašini - zgleda si zelo redka izjema, ki je statistično praktično zanemarljiva ali pa se je usoda hotela ironično ponorčevati iz tebe

aja pa Izi, komentar:
"Serija Gothic nudi preveč svobode in kot v resničnem življenju so ljudje izgubljeni, če imajo popolno svobodo.
Še posebno Gothic 3 z velikanskim ozemljem kjer lahko greš kamorkoli in počneš karkoli ljudi takoj prestraši in so v igri popolnoma izgubljeni."

je zame vsaj komentar tedna če ne kar meseca - res dobro napisano:D

ArYeS ::

Zakaj jaz nisem še videl tistega meča pa sem večina Myrtane ("zeleni" svet) obiskal?

Vlady ::

Sem se zakadil v temple v puščavi, polnega okostnjakov in ostale "nesmrtne" golazni. Imam dual blades in samo na dolgo držim tipko, in mi čisto nič počasneje ne klofa, ko pade endurance. Ampak itak sem rekel, da me to ne moti preveč strašno, ampak štejem pa kot bug.

Kar se tiče pries-ov inshamanov: jaz komaj enega ubijem, dveh nekako ne morem, ker me 2-3x zadane in sem gotov. Pa tudi sidesteppanje ne pomaga, ko mu prideš dovolj blizu te zadane, pa če ga preskočiš. Edino kar pomaga, je juriš, če sta dva imaš probleme. Edinim katerim sem se lahko izogibal, so bili goblin shamani. Tisti so razmeroma lahki. Ostali so katastrofa. Pa nism ne pameten, ne nesposoben, ampak je to potem bug, če meni dela drugače kot drugim. :\

Potem folk, ki je laufal za mano, se je zatikal že v puščavi na raznih sipinah. Že malo večji klanček jim dela probleme, in jih moram voziti naokoli. :\ Če tebi dela normalno, potem spet ne vem zaka men ne.

In ne, nisem jaz edina izjema, ki mi dela špil katastrofalno. So tudi drugi, kot sem napisal v večini lasniki AMD-jevih dvojedrnikov in Nvidiinih kartic. Čeprav detajli na min ali max sploh ne vplivajo na performance. In sorry, če mislš, da moj kompjuter ni dovolj močen za gothic 3, potem me z veseljem razsvetlite in povejte kateri je. Bral sem, da dela gothic normalno folku na enojedrnikih, in slabših procih, z man ram-a in slabšimi grafami. Fora je v tem, da sploh špila niso stestirali, ampak so ven butnili BETA verzijo. Sram jih bodi. ;( ;((
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Vlady ::

Ognjeni meč, lahko kupiš v Reddock-u in v Arde-i pri smith-iju. Stane 1000 golda.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Scorpio23 ::

Sem še nov v tem in me samo zanima, če se to gra online al SP?

Chronoboy ::

Single player only (na zalost). Bi moralo biti zanimivo imeti mp nacin.
Se posebej score list:
Nameless Hero: 10kills
Nameless Hero: 8 kills
Nameless Hero: 7 kills
.
.
.

:D

Pravzaprav pa je za to prisel Dark Messiah, katerega bi rad proval mp.

Nameless ::

Mene pa zelo zanima kak kode vpišeš!!! kr samo pise da pritisnes ~, potem pa se nic ne zgodi, ce kdo ve naj pove:D

Vesoljc ::

developer mode rabis, da dobis konzolo na ~
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Nameless ::

Ce bi jas vedel kaj vse to pomeni... V bistvu sem odkril kak odpres konzolo, vseeno hvala:D :)) :)

R33D3M33R ::

Ne upam si brati teme, ker je v njej zagotovo cel kup spoilerjev, ampak bi vseeno rad vedel kako minimizirati tiste zatike, vsake toliko časa za sistem z 1 GB RAM. Če bi mogoče kdo, ki ima podoben sistem kot jaz (Sempron 3000+@2GHz, 1GB RAM, 6600GT 128MB) in je uspel zoptimizirati igro, sem priložil kak ini, bi mu bil zelo hvaležen. Imam pa patch 1.12

Glede igre me je pa začetek zelo razočaral, saj je prelahka. V enici in dvojki si na začetku nisem niti približno upal iti ponoči v gozd, ker sem vedel, da bi ob srečanju z volkom ali vargom bil boj končan v par sekundah, tu pa volka ubijem za malo šalo. Zmotil me je inventorij, kjer orožje ne glede na svojo velikost zavzame 1 slot! Povrhu pa se podobni predmeti še kopičijo. OK, v bistvu bi se moral zahvaliti avtorjem za to potezo, ker jaz zelo rad poberem vse kar vidim, vendar mi je vseeno čudno kako lahko junak tovori celo tono inventorija.
O hroščih ne bi. Ko sem se poskusil uleči na posteljo se je junak ulegel poleg postelje in lebdel v zraku :\ . Vem da sta bili enica in dvojka hroščev polni (pa ne le onih meatbugov ;) ), ampak za trojico bi se pa lahko potrudili. Pa če so videli, da jim ne bo ratalo spacati skupaj dovolj hitrega pogona za današnje PCje, bi pa kupili kakega prednarejenega.
Quick save s par sekundami čakalnega časa je enostavno smešen
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

macgajver ::

Zatiki so domala neizbežni in zelo nadležni jest sem se po dolgem igranju vsega skup pošteno naveličou imam več kot dovolj močan računalnik igra se pa tatika ko svinja tud s 2gb rama Pogon je mislim da enak kot pri oblivionu samo še bolj ponesrečeno nrjen.
tenstan krompir je pa zakon

Vesoljc ::

ti, sam ta zadnjo piko ti je pa uspel narest...
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

dolenc ::

Tisto ko imaš v nastavitvah chache in podobno dej vse do konca.

Je pa na forumu od gothica ena al celo dve temi o teh optimizacijah. Sam koker sm jst probavu, pa sem mel takrat podobno konfiguracijo kot ti, še najbolj pomaga tale chache do konca, ostalo je pa vse bol tko, še slabš rata :)

Pa tko na začetku je tud največ loadinga ko si v Mirtani, ko prideš do drugih terenov, sploh puščave je dosti boljše.

Bojevanje je pa tko tko ja.. Sploh ko sam pokolješ celo mesto orcov :D. Pa čez čas ti dopizdi da moreš eno in isto delat, skos se sisat glavnim v mestu da te pustijo v un glavni predel in tako dalje. Edin občasno naletiš na kj doberga.

R33D3M33R ::

Sem gledal že številne tweak teme in probal mnogo različnih inijev pa ni bilo neke razlike. Saj FPS je bil visok, ampak zatiki so se pa pojavljali. Bom preizkusil spreminjat Cache (se mi zdi najbolj logično, da spreminjaš to) pa še kak View distance, čeprav je potem že brezveze, če ne vidiš daleč naprej in priletiš v bazo polno sovražnikov.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Vesoljc ::

vecji cache ti odpravi ponovno nalaganje podatkov. ko prvic vidis nekaj/prides nekam bo se vedno moralo to nalozit, kar povzroci stek stek. ko je enkrat v ramu, stekanja ni vec (naceloma).
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Vlady ::

Jaz sem DDR400 navil oz. zmanjšal clock-e in ga dal v dual channel način in mi veliko manj šteka, kot prej. RAM pomaga, kmalu bom dokupu še 1GB, tako da bom imel 3GB in potem upam da mi bo uspelo usposobiti zadevo.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

macgajver ::

LOOOL 3gb rama dam takoj 100eur na mizo da nebo 1% razlike kot s 2gb pa še 64bitne winse rabiš za iskoristek mogoče bo še počasnejš če ti bo delovalo v single chanel.
tenstan krompir je pa zakon

Vlady ::

Cache povečam za 100% in seveda zagotovim double channel. :) Must work. Glede na to, da je razvijalcem zgleda delal BP, je torej krivec ali RAM ali CPU, grafa ne more bit (2x7900GT SLI).
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

R33D3M33R ::

Na štekanje sem se nekako navadil. Bom nekak že preživel. Moti me še to, da je brezglavo udrihanje na začetku veliko učinkovitejše kot pa neka taktika. Mi je pa postala zadeva všeč. Prejle sem pošteno zašvical pri pobijanju Ogrov in minecrawlerjev :) .Zgleda da neka stopnja težavnosti le je (čeprav bi lahko bilo živalstvo še za eno stopnjo agresivnejše kot je sedaj). Nekak voham dobri stari Gothic v tej igri, upam da ne bom razočaran.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Vlady ::

Aja kot sem že prej omenil, igro so razvijali na Intel C2D procesorjih, in jim je delala tekoče, medtem ko imam jaz AMD X2 4200+. Lahko da je vzrok tu, saj AMD še vedno ni izdal novega driverja oz. dodatka za driver za procesor, od lanskega junija in novembra. Sicer mi igra še vedno šteka, če grem gledati v task manager medtem ko laufa, mi požre od 1,3-1,6GB RAM-a, ostalo pa je namenjeno "system cache"-u in ostalim malim programsčkom, ki laufajo v ozadju. Možno da je res tu zelo vpliva količina RAM-a. No razvijalci prav tako niso ozdali koliko RAM-a so imeli sami, ko so igro delali. In da, igro so delali po kosih, torej je na vsakem njihovem računalniku laufal le majhen košček igre in ne cela, kar je lahko tudi možen vzrok da je njim delal BP, medtem ko nam šteka. Sicer pa neuradno se šušlja, da naj bi bil dodatek že v delu, ki naj bi vseboval tudi skriti "patch" za original. Če je kdo obrnil igro in delal za Xardasa vem o čem govorim... :D Prav tako na mapi vidimo napis "Unknown Lands", ki kar kliče po dodatku.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

R33D3M33R ::

Bi skoraj prej rekel, da moraš imeti za igranje prej hiter disk kot več pomnilnika. Mislim da je to ozko grlo pri tej igri.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Izi ::

Se strinjam z R33D3M33R-jem, glede hitrega diska.
Ko smo na uradnem forumu primerjali konfiguracije, se je izkazalo, da je za zatikanje v največji meri kriv prav trdi disk in njegova počasnost.
Večina, ki se nismo pritoževali nad zatikanjem smo imeli eno skupno lastnost v računalniku in sicer Raptorja.
Tudi, če imaš 4 GB RAMA, bo imel trdi disk še vedno precejšnjo vlogo pri nalaganju novih območij.
Ljudje si gradijo super hitre igričarske računalnike in dostikrat pozabijo, da je pač veriga tako močna, kot je močan njen najšibkejši člen. In kot morda kdo ne ve, je trdi disk daleč, daleč najpočasnejša zadeva v računalniku.

Skratka, če hočeš odpraviti zatikanje rabiš trdi disk z 10000 obrati, poleg 2 GB RAMA in hitre grafične.

Jaz sem igro poganjal na 150 GB Raptorju in zatikanje se opazi samo na začetku kakšnih 5 sekund, potem pa zatikanj, če tečen v krogu ali po mestu ni več opaziti. Razen če tečem po pokrajini v ravni črti se na približno vsake pol minute malenkost zatakne, ampak to ni več moteče.

Imam X2 3800+ in 7800GTX, kar že nekaj časa ni več hi-end računalnik za igre, ampak ob 2 GB RAMA in Raptorju mi je vse teklo brez zatikanja na najvišjih nastavitvah na zelo visoki resoluciji.

Torej rešitev za zatikanje je Raptor >:D
Zatikanja ne odstrani popolnoma ampak ga spravi na mero, ko ni več moteče.

R33D3M33R ::

Sam sem naredil en test s Sisoft Sandro glede hitrosti particij in moja particija s podatki dobi 27k, medtem ko dobi sistemska 34k. Sicer logičen rezultat, ker je sistemska na disku pred podatkovno, ampak sem se vseeno začel spraševati ali bi bilo bolje, če bi particiji združil v eno. Torej a bi delovalo hitreje?
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

dolenc ::

Pomojem ne, odvisen kam bi swap file zapisaovalo. Če ti je že dalo tisto particijo na hitrejši del, je pomojem najhitrej če je tam swap, ker če daš na eno particijo ne veš kaj boš dobil :D

Sej drgač špil je hud, dost bol masoven kot 2jka, pa ful je stvari, res prava avantura, sam čez čas začne mal to ponavlanje najedat. Pa to je dober, da vse kar narediš bo vplivalo na nadaljevanje igre, konci so pa koker je men uspelo najdet 3je različni, odvisen za kerga boga se odločiš.

Izi ::

ampak sem se vseeno začel spraševati ali bi bilo bolje, če bi particiji združil v eno. Torej a bi delovalo hitreje?

Ne bi bilo bistvene razlike. Kot si ugotovil se hitrosti istega diska močno razlikujejo. Logično je, da so zunanji deli diska bistveno hitrejši kot notranji, ker se pač zunanji deli vrtijo hitreje.
Na hitrost diska bo precej vplivalo redno defragmentiranje diska, da so podatki bolj skupaj in ne razmetani po celem disku.
Priporočam, da instaliraš igro raje na tvojo sistemsko particijo, če je le ta bolj pri robu diska. Tam je v povprečju vse skupaj kot si že ugotovil za četrtino hitrejše.

Na tahitri particiji je pametno imeti sistem, swap file in igre. Filmi, slike, muzika in uporabni programi gredo lahko na počasnejši del diska.

Vlady ::

Ja ne vem, jaz imam 2x 200GB maxtorja v RAID 0 in mi še vedno šteka... po performanci dohaja diske z 10000 obrati, tako da ne vem če bi bil to razlog pri meni. Kolikor sem jaz gledal, je delal folku normalno z Intelovimi procesorji, lastnikom AMD-ja p je vedno štekalo skoraj ne glede kaj so naredili. Delal je folku že s slabšimi grafičnimi kot jo imam jaz in to tekoče.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Izi ::

AMD pomoje ni nič kriv, ker imam jaz X2 3800+ in se mi ni nič zatikalo oz. samo toliko kot sem že zgoraj opisal

Glede RAID 0 polja je pa tako, da se skoraj podvoji hitrost branja in pisanja velikanskih datotek, medtem ko se dostopni čas do določene datoteke celo za malenkost upočasni ker imamo vmes še kontroler, ki si tudi vzame nekaj časa za organiziranje, na kateri disk se bo kaj pisalo in bralo.
Hitrost branja in pisanja je bistvena samo pri video obdelavi.
Današnji trdi diski pa imajo hitrost branja in pisanja vsi že povsem dovolj veliko, edina stvar, ki močno zavira vse skupaj pa je še edina preostala mehanska zadeva v računalniku in to so glave, ki se premikajo po diskih. Če se disk premika hitreje bodo tudi glave hitreje na tistem mestu, ki ga iščejo.
In prav ta dostopni čas je tisti najpočasnejši del, ki zavira celotni računalnik.
Torej z RAID 0 poljem ne profitiraš v vsakdanjem delu prav nič oziroma si lahko z slabim kontrolerjem še na slabšem.
Vsako RAID 0 polje se skrije proti enemu samemu disku na 10000 obrati.

R33D3M33R ::

Dobil sem nov SATA disk in zatikanje se je močno močno izboljšalo. Skoraj ga ni. Zdaj je zadevo celo normalna za igrati -> seveda izvzemši dolgih nalagalnih in shranjevalnih časov.
Moja domača stran: http://andrej.mernik.eu
Na spletu že od junija 2002 ;)
:(){ :|:& };:

Vlady ::

Da ne bo kdo pameten glede RAID-a: Probal sem hitrost diska v RAID načinu in brez.

RAID 0: 8MB file -> burst speed = 292,5MB/s
average speed = 110,3MB/s
32MB file -> burst speed = 296,8MB/s
average speed = 110,3MB/s
Navadno: 8MB file -> burst speed = 213,7MB/s
average speed = 58,0MB/s
32MB file ->burst speed = 212MB/s
average speed = 58,6MB/s

Nekako občutna razlika v average speed pri RAID 0 in kar lepa razlika pri burst. Testiral sem na diskih brez particije gor (torej prazen disk).
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Mavrik ::

Na žalost so pri igrah pomembni dostopni časi, ne pa sama hitrost branja. RAID ti pri tem prav nič ne pomaga. Tako, da ti Gothic 3 ne bo nič kaj lepše delal če boš mel RAID 0, ti bo pa opazno delal lepše, če boš mel 10k RPM disk.
The truth is rarely pure and never simple.

Vlady ::

Gor al pa dol vse skup, ravnokar sem usposobil komp na novo in vrgel počasne diske ven in lahko rečem samo eno: gothic dela skoraj brez zatikanja. Zdej se da vsaj pošteno špilat :) Dostopni čas se sicer malo poveča na RAID, za 4ms, ampak je fora, da se podatki veliko hitreje prenesejo in tako traja celotni čas prenosa manj, kot pa pri enem samem disku. Prav tako sem opazil, da disk med igrco dela, in ko utripa dioda ne šteka več, prej je. :D
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Razerzone ::

Meni pa vsake tok casa ko shranjujem polozaj, vrze iz igre v windows in mi napise Not Enough Memory!???????

Vlady ::

Že nekaj časa je zunaj comunity patch 1.4, potegni dol in težave naj bi bile manjše :)
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Razerzone ::

Ko nalozim comunity patch 1.4 igra veliko bolje "laufa" ampak se sesuje brez razloga vsakih 10 min....;((

Vlady ::

Kakšno poročilo o napaki? A ti dela težave Heap memory library?

DAj napiši na hitro specifikacije in katere verzije driverjev uporabljaš...
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
strani: 1 ... 5 6 7 8 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

The Elder Scrolls IV: Oblivion (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Igre
30316386 (2112) Jerry000
»

Arcania: Gothic 4 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
25814048 (6940) Izi
»

Risen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1395748 (2152) Azgard
»

Glasovanje za naj naj

Oddelek: Igre
11954 (630) mihakrt1
»

Neverwinter Nights 2 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1475303 (2806) Alpheus

Več podobnih tem