» »

World Of Warcraft

World Of Warcraft

««
17 / 31
»»

ahac ::

shadeX je izjavil:

St235 je izjavil:

15k igralcev

To se sliši kot precej slaba šala

http://www.statista.com/statistics/2766...


Si slabo prebral moj post. Govoril sem o privat (nostalrius) serverju, ne o official.


Mogoče hoče rečt, da 15k ni nič v primerjavi s št. igralcev na official?

Če računaš, da je imel privat server miljon registriranih accountov, ampak od tega samo 15k aktivnih... to tudi ni ravno dober znak.
Verjetno je res, da veliko ljudi proba zaradi nostalgije, ampak potem ugotovijo, da to ni nekaj kar bi želel še vedno resno igrat.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

shadeX ::

Narobe ste razumeli.

15k je bilo vedno istočasno na serverju, ampak ljudje so se menjali. Aktivnih računov oz. rednih igralcev je bilo 150k (od 800k).

(Za primerjavo, je na official serverjih max okoli 2-3k ljudi). Nostalrius se je srečeval s problemom visoke populacije. To je bilo edino kar je mene odvračalo. V vsakem kotičku si našel playerja, levelal si se težko ker ni bilo mobov, itemov za nabrat itd. Je res da je bil spawn hiter ampak vseeno.

Official serverji (za dober user experience) sprejmejo max 4-5k ljudi gor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Truga ::

ahac je izjavil:

Dejansko ne bi bilo tolk lahko naredit tega.

Ne vem kako točno je delal ta server, ampak verjetno se je tam uporabljal nek star WoW client? Recimo zadnja verzija pred 2.0?

Blizzard pa ne more vzet kar starega clienta, ampak bi skoraj moral popravit stvari, ki so bile popravljene v kasnejših verzijah (bugi, izboljšave engina, battle.net login, itd.) brez, da bi dodal spremembe, ki so spremenile igro. To seveda pomeni tudi spremembe na serverju....
Na koncu bi moral pa vse skupaj še supportat. GMi bi moral poznat staro verzijo, uporabljat stara orodja.
Vse to bi bilo ogromno dela in sploh ne enostavno.


Saj zato sem rekel - daj level sync, da lahko folk laufa tiste reci at level, ostalo je pa brezveze. "Vanilla experience" je le zadeva iz 2003. Ce hoces brez raid finderja to se vedno lahko naredis. Ce hoces pesakat do tam to lahko se vedno naredis. Najdes 40 ljudi in je to to. Tisti, ki pa noce bo pa uporabil DF. Level sync pa poskrbi da zadeva ni cakewalk. Kar pa se tice razlik v skillih itd, nasledni expansion bo spet spremenil vse

Jaz igram ff14, kjer je dungeon finder super popularen, prec dobis party za karkoli, pa ga nisem ze 3/4 leta uporabljal skoraj nic. Igram ves content z ljudmi iz guilda. In to je najboljsi del tega. Ce noces nucat pac ne nucaj, samo ne pol jamrat, ce ne najdes grupe, si si lahko kriv samo sam :D

shadeX je izjavil:

Ni isto :)

Pri vanili si se pač za epic gear RES potruditi.


Ce ti je tolko do tega napises na forum "LF static for progression raiding 1.0 raids", se ti folk prijavi, in raidas. Point je, da ce hoces to pocet, se ti omogoci, ce pa hoce kdo drug reci pocet na drugacen nacin je pa to itak njegova stvar, ne tvoja.

FF14 je z expansionom dodal kljukco v dungeon finderju "minimum ilevel", ki spusti item level vseh ljudi v grupi na minimalno kar te sploh se spusti v dungeon/raid, pol se pa znajdi. Ob enem, ko laufas raide s tem vklopljenim so dropi *precej* povisani, dobis namest 0-1 rare itemov iz chestov 3-5.

Epialt ::

Ni poanta content... poanta je community.

Truga ::

If you build it they will come

Epialt ::

Zelo močno dvomim. Igra je trenutno bolj podobna singleplayerju oz. klasičnemu multiplayerju kot MMOju.
Na enem zaslonu več kot 50 ljudi naenkrat že zelo dolgo nisem videl.

Jarno ::

Epialt je izjavil:

Zelo močno dvomim. Igra je trenutno bolj podobna singleplayerju oz. klasičnemu multiplayerju kot MMOju.
Na enem zaslonu več kot 50 ljudi naenkrat že zelo dolgo nisem videl.

Dead server, se temu reče. Poskusi iti v Stormwind na serverju kot npr. Outland. Stotine ljudi na kupu.
Sicer pa je res, da obstaja ogromno guildov z več sto člani, kjer je aktivnih manj kot 10.
WoD je prinesel osip starih igralcev, ker je enostavno premalo za počet:

1. Apexis grind za baleful gear (sicer dobiš še toy - 50k in mount 150k)
2. Follower in shipyard misije
3. Achievement, heirloom, toy & mount hunt, reputation farming
4. Gold farming na katerikoli način
5. Morda še legendary quest line

Vse manj zanimiv je klasičen PvP, dungeoni, RF je fail (glej baleful in PvP gear), raida se precej manj kot v MoP npr.
Še najbolj smiselni za počet sta točki 3 in 4, gear bo čez nekaj mesecev itak outdated.

Govorim za večino igralcev, na mojem serverju se bolj malo raida, pa tudi PvP ni aktualen. Ko še ni bilo RF je bilo ogromno uspešnih in aktivnih raiding guildov.
Poznam tudi par pugerjev, ampak navadno se zahteva boljši gear, kot pa sploh pada.

Iskreno povedano se mi tudi ne da več raidat, ker je zaradi socioloških tendenc manj prijateljev in več družabnikov po sili.
Po domače povedano, nekoč so guildi pri nas pisarili po svojih forumih, delili slike, rl informacije...vse manj je tega.

Epialt ::

No in tega si ljudje želijo. Zato pravim, da je community bolj pomemben kot content. V Vanilli in TBC si se bil prisiljen socializirati. Ljudje so si te zapomnili. Liki in gear, ki so ga nosili so imeli vrednost.
Highrank pvp igralce so poznali vsi na serverju in ogromno respecta so imeli. Jaz se še vedno spomnem najboljšega / najbolj dedicated pvp playerja na našem serverju. Prvi allience player, ki je prilezel do Grand Marshal, pa je to koliko let nazaj...? Vsak dan si spoznal nove prijatelje, z guildovci se je hodilo na piknike and so on. Ahh nostalgija.
Prvič, da sem dobil ta občutek nazaj je bil začetek Cata-exp. Prva 2 tedna se mi zdi. Ko so bili heroici tako nezgravžno težki, da so jim bili kos le res spodobni pugi. Takrat so "premade" teami ponovno zaživeli, pa magari le za trenutek. Ker takrat ni bilo samoumevno, da bo vsak heroic 10min run si po clearu te ljudi dodal med prijatelje in jih kliknil ob želji po novi avanturi.

Dost jokanja iz moje strani...

Truga ::

Kolikor jaz slisim je glih raiding v wow se vedno dober content. Problem je da zunaj tega mas... garrison. Veliko ljudi nikoli ne raida. Alpa raidajo enkrat na najnizji stopnji in majo dost. Zato pol osip.

Pa jasno, tudi ce raidas 2x na teden, ce nimas zunaj tega nicesar zanimivga za pocet, je $10 na mesec al kolko ze malo glupo. Za 2x na teden ubit bossa mas kup opcij brez narocnine.

ahac ::

Ampak sej tudi v vanilli ni bilo nič več za počet.
Takrat smo raidal pa delal instance. Pa grindal za kakšen reputation...
Ampak takrat smo od MMOjev pričakoval druge stvari kot zdaj.

Community je bil res veliko boljši kot zdaj. Jaz se spomnim, da je nekdo sredi sunken templa moral na kosilo... pa smo ga čakal in medtem chatal.
Zdaj greš pa na WC pa te kickajo iz grupe, v chatu (sploh LFG) pa ljudje ne znajo drugega kot žalit en drugega.

Ne vem kako je bilo s tem na tem privat serverju, ampak mogoče je pa tudi to tisto, kar je privabilo igralce...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Epialt ::

V vanilli je bila pot pomembnejša od cilja. Že med levelanjem si igral igro. Ni se ti mudilo do max levela.
Pred parimi tedni sem malo zaradi dolgčasa, malo zaradi nostalgije poskusil en privat server. Igral sem priesta (dps), do level 20.
V teh 20ih levelih, nisem bil niti enkrat na zaslonu sam več kot 30sec. Prav neverjetno je, koliko igralcev je bilo okoli mene.
Ko je pišel čas za DM sem dobil groupo v pičlih 30sec in to brez LFDja. Preden smo se zadeve lotili smo po SWju poiskali vse queste, jih poshareali in se napotili tja.
Cel dungeon s questi vred smo delali približno 45min. 2x smo wipali, saj sta bila tank in en mage čista začetnika, a ko se je to zgodilo je bilo v ekipi polno smeha in opravičevanja,
po clearu vsakega bossa pa je bil chat poln pohval, čestitk in veselja.
Težko razumljiv scenarij za trenutne razmere, ki so v WoWu. Tega strežnika žal ni več, ker je po sreči ravno ta strežnik pred dnevi zaprl blizzard. Zgodbo okoli tega tako poznate.
Trenutno poteka na netu peticija, ki bo po vsej verjetnosti ignorirana, čeprav bo do konca tedna verjetno zbranih že 100.000 podpisov.

https://www.change.org/p/mike-morhaime-... - če kršim kakšna pravila naj moderator zbriše link.

Wazzock ::

Sem imel na tem serverju fully Bis geared Priesta (Tier 2). Saj ti je malo žal da je šu v k..., sam je sedaj cel guild romal na drugi server in je trenutno še bolj zabavno k vsi štartamo od začetka in se zabavamo med lvlanjem. Serverju je populacija zrasla za 500% in je sedaj po populaciji k Nostalrius izpred pol leta, s tem da nas je 80% pod lvl 40 (Nostalrius Refugees).

shadeX ::

@Epialt

Blizzard ima gluha ušesa za vanila server. Nobena peticija ne bo pomagala. Na eu wow forumu se je nekdo zelo močno razpisal, zlil svoja čustva v text, in razloge zakaj bi moral poslušati fane.

Tema je bila zaklenjena skoraj v trenutku.

Epialt ::

Vem. Precej žalostno tbh.
Bo pač treba na privat serverjih igrat za dušo. =)

shadeX ::

Mja. Ampak sem ugotovil da privat so čista potrata časa. Če je resnično dober (nostalrius) ga zaprejo, če je slab pa se itak ne da igrat na njem. Nekako mi bugi ne sedejo preveč :)

Škoda samo ker je Blizz uničil tako dobro igro. Številke se tudi strinjajo z mano :)

kopriwa ::

Če imaš probleme s hrošči in slabim skriptiranjem poskusi z vanilla wow serverjem imenovanem po bogu časa. Top server, ki ga je prej pestila nižja populacija, je sedaj v vzponu prav zarad zaprtja nekaterih serverjev.

shadeX ::

Veliko ljudi se je odločalo med nostalriusem pa tem kot ga ti omenjaš, ampak večina se je za prvega odločila ravno zaradi populacije. Ti pa verjamem, da je na drugem sedaj veliko več ljudi.

Sam nikol ne veš kdaj Blizzard zateži pa vržeš spet cel čas, ki si ga vložil proč.

Wazzock ::

Z tem da vržeš čas stran... V večini iger je isti point. Pride nova sezona PoE, Diablo, umreš na hardcoru in podobno. Ravno to doda k igralnosti oz. vzdušju med igranjem. Je pa res da te en Blizzard lahko prikrajša ravno takrat ko nisi ravno pripravljen končat z igro. (patch AQ in AQ war effort, dayum)

Nost je tako "lahko" padel ker je bil pozicioniran v Franciji, zaradi prijaznosti do američanov z pingom. Bog časa domuje na Švedskem, kjer naj bi bil bolj varen. Bomo pa videli koliko časa bo zdržal in ali bo takšen trn v peti kot je bil Nost.

Epialt ::

Ravnokar (danes) se odpira nov TBC server, kateri je zaradi Nost... raje dom našel v Rusiji.
Provider bo isti kot ga ima trenutno najbolj popularen WOTLK privat server. Američani imajo na njemu okol 120-140pinga, kar je zelo spodobno.

shadeX ::

Se mi ne dopade, ker mas moznost izbirat a bos zacel z lvl 1 ali 60.

Hk416 ::

Epialt je izjavil:

Ravnokar (danes) se odpira nov TBC server, kateri je zaradi Nost... raje dom našel v Rusiji.
Provider bo isti kot ga ima trenutno najbolj popularen WOTLK privat server. Američani imajo na njemu okol 120-140pinga, kar je zelo spodobno.


Samo ne s temi klingonci po serverju (Bolgari, Srbi, Rusi...), ker z njimi se enostavno ne da igrati absolutno nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hk416 ()

Epialt ::

Jah, tudi mene skrbi, ampak baje pride na strežnik vsaj 2000-3000 Nost igralcev.

Master_Yoda ::

Kateri server pa se zdaj priporoca ko je Nost down ? Je bog casa OK izbira ali je kaj boljsega veni (upam da ni kaka pay to win finta tukaj, saj ko sem si ustvaril racun sem mislim da vido opcijo za prodajo accounta/karakterja)?

kopriwa ::

Tam sem igral prvih 6 mesecev po odprtju serverja in sem res doživel pravo vanilla izkušnjo. Kolikor vem ni nobene pay to win fore, z donacijami si dobil specialni mount ali morda kakega "peta". Skratka nič takega kar bi preferiralo donatorje znotraj igre. Čeprav ne igram več zaradi pomanjkanja časa lahko rečem, da je takrat bil zelo kvaliteten server, verjamem pa da je še vedno. Po forumu sodeč pa je sedaj manjši problem vsa populacija, ki se zgrinja na server in seveda potreba po večji kontroli nad boti, gold sellerji ipd (kitajci so baje problem :)...

Wazzock ::

Lvl 60 chari se prodajajo za 300-350€ sam ne vrjamem da jih kdo kupi, niti zgearani niso za ta denar. Donacije so pa za mounte in pete katere ingame ne morš dobiti, nekako kot WoW shop na retailu.

ahac ::

THE LEGION™ INVADES WORLD OF WARCRAFT(R) AUGUST 30
http://blizzard.gamespress.com/THE-LEGI...

Pa spet boost, če preorderaš...
Players who pre-purchase will receive an instant level-100 character boost, as well as unlock early access to the new Demon Hunter hero class prior to the expansion's release.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Wazzock ::

Ja pa neki posti kako bojo spet prednosti in slabosti pri klasah bolj izrazite.

ahac ::

Obdobja med patch so vedno daljša in vsak expansion ima manj raid contenta do naslednjega expansiona...


Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Truga ::

Kaj pa stevilo raid bossov na expansion? Ce ma raid malo trasha in enga bossa je to vseeno mal drugace kot ce ma raid 10 bossov.

shadeX ::

Očitno bo Nost še nekje živel :)

Podatkovna baza Nosta se bo združila z enim drugim serverjem, ki sliši na ime Firestorm :)

We are proud to announce that Firestorm is going to pick the same Vanilla database from Nostalrius, and all player accounts with all characters, guilds, mounts, items and all the progress that everyone had on that server and we are going to open a Vanilla International realm (called Sulfuras), in which all Nostalrius players will be able to connect back with their accounts. Also, we will allow Nostalrius players to merge their Nostalrius player account with a Firestorm account, so they can continue their journey on our WotLK, Cata, MoP or WoD realms by just transfering their characters if they want, and they will be able to access the webpage and the forum features.

Wazzock ::

Ok, sliši se dobr. Sam ko počekiraš njihovo stran... Imajo še hujši shop k blizzard. Upam da za vanillo ne bo obstajal shop. ^^

25€ košta premade lvl 80 char na Wotlk serverju. Sam boost do 80 je še cenej.

ribac7 ::

Pozdravljeni sem nov na forumu in bi prosil če mi podate odgovore na mojih par vprašanj glede wow-a.
Igrica mi je zanimiva in jo nameravam kupiti: Kaj vse potrebujem kupiti da bom igro lahko igral?
Slišal sem da te igrica zelo zasvoji ali je to res, ker me je strah, da bi postal odvisen.
Igrica je stara že več kot 10 let. Koliko časa mislite da bo igrica še aktivna oz. bo igralnost velika(mislim da ima sedaj
6 milijonov naročnikov če se ne motim) in ali je to pametna naložba za 1h mogoče 2h igranja na dan?

Za odgovore bi vam bil neskončno hvaležen

Lp

Ahiles ::

do lvl 20 je zastonj lahko probas naredis račun potegnes client in začenš je pa zelo omejena ker morjo gold spamerje preprečit. Potem kupiš osnovni paket za 15€ skermu lahko igraš do lvl 90 nato pa še za 10€ wod skermu lahko do 100.

igra bo še vsaj 10 let aktivna oz vrjetno še več.

z 1-2h na dan ne boš dlih veliko naredu in boš hitro ob 3-5h na dan :)

ribac7 ::

hvala za odgovor:D ja vem ob vikendih bom menda igral malce vec do 4h ampak med vikendom zagotovo ne vec ker imamo šolo. Free trial sem že sprobal in ja vem da je treba vložit ogromno časa ampak jaz bi igrico igral samo v prostem času in tako za zabavo in bi si lika gradil in izboljševal počasi:D Kaj menite o zasvojenosti z igrico je bil kdo že zasvojen z njo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ribac7 ()

Jarno ::

Najprej si ustvari Battle.NET account.
Če kupuješ v digitalni obliki kupiš World of Warcraft (14.99EUR) + Warlords of Draenor (9.99EUR) - se kar splača in dobiš še 30 dni igralnega časa.
Potem je tricky part, da si izbereš dober server in pa seveda Alliance oz. Horde stran.

Sledi izbira klase, ene so bolj primerne za začetnike kot druge. Seveda ne boš imel časa, da najprej izbereš kak class in kasneje kaj drugega, zato že na začetku izberi pametno.
Fino je imet kakšnega za tankat oz. zdravit, ker se v raid finderju tako služi denar. (v RF je za začetnike bolj hvaležno zdravit, omenjam).

No, ko izbereš class, izbereš še profesije za služit denar. Z mining-blacksmithing npr. ne moreš zgrešit, ker BS proizvaja stvari, ki se kar prodajajo.
Nato levlaš svoj character, bodisi s questi po območjih, bodisi z dungeoni po level 15.
Denar boš potreboval, da boš lahko treniral riding skill (uporaba "prevoznega sredstva"), kar zna biti za začetnike drago. Lahko tudi beračiš.

Čim hitreje prilezi do level 100, kjer se začne drugačni slog igranja. Lahko služiš denar ali pa igraš za gear.
Garrison je vreden pozornosti, ker lahko easy dnevno zaslužiš par stotakov (rabil boš followerje, ki jih nabiraš po Dreanorju in še kako drugače).
Denar se drugače služi s profesijami, daily questi, misijami followerjev, ladij, v raid finderju in v pucanju starih raidov na 25 man (heroiv) težavnosti.
Omenim še, da lahko kupiš WoW token in dobiš caa. 80k golda za 20EUR.

Do novega expansiona naj ti bo cilj prilesti do level 100 in nabrati par tisočakov golda.
Če prednaročiš expansion Legion, si lahko svoj char boostaš na level 100, dobiš pa še mislim da lvl. 640 gear in riding skile.
Če je tvoj char že vsaj level 60, ti mislim da boostajo še professions na max. level, kar prihrani čas.

Nekaj osnovnih nasvetov pač, če želiš igro igrati kot resen igralec.:)

PS: igro so spremenili in ni strahu za zasvojenost. Nekaj maš pa vedno za počet in dvomim, da ti bo par let dolgčas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jarno ()

ribac7 ::

Res hvala za odgovore:D Ali misliš da mi bo uspelo v roku 4 mesecov prilezti do lvl 100 z igranjem med tednom do 2h in med vikendom do 4h? Gledal sem tudi Legion in mislim da bo dodatek noro dober:D
Če sem razumel bom moral porabiti 15e za BC ,10 za WoD in 12e za naročnino na mesec če se ne motim?

Ahiles ::

Z heirloom gerom se da do 100 prilezt v ene 20h sam tega gera ti nimaš pa tud zon in questov ne poznas tko da bi od oka reku kaksne 100h aktivnega igranja in ne afkjna v mestih. Pa predlagu bi ti questenaje v zunanjem svetu in ne grindanja dungeonov ko prilezes do 15 je počasnej sam tako vsaj svet vidis pa story.

ribac7 ::

Vem da gre vse to zelo počasi ampak po mojem mnenju je point v tem da se počasi daleč pride in da se ob levelanju svojega lika zabavaš. Kaj si misliš s tem afkjanjem in kakšen zunanji svet imaš v mislih(Ali ne prideš v dungenih prej v višji level kot s questi?).

Jarno ::

Recimo, da trenutno svojega chara levlam skozi dungeone, je prav hiter način, sploh, če se spočit in s heirloom gearom. Sem že prilezel do level 62, pa nisem po level 15 nič kaj dosti questal. Fora je, da v dungeonih dobiš še enkratne dungeon queste in če jih opraviš, skoraj gotovo pridobiš še en level na dungeon. Dobiš pa še achievemente itd.

Če se navadiš na ta način, si navadno v glavnem mestu in tam nardiš en podvig, potem pa si malo afk itd.

Drug način levlanja je, da greš na območje (kam iti ti pogosto povejo questi iz capitol city) in tam delaš queste, grindaš mobe in odkrivaš svet. Dobra stran je, ker sproti odkrivaš flight pointe, dobiš achievemente za raziskovanje in vse opravljene queste in seveda za levlanje profesij. Slednje ti zna vzeti dodatni čas, ampak se splača ker je zanimivo in relativno dobičkonosno za začetek (prodajanje materialov).

V zgodnjem WoW-u je bila aktualna kombinacija obojega (dungeoni za opremo), ker si napredoval res počasi. Danes leveli kar letijo...meja je nekje level 58, ko lahko greš normalno v Outland.
To je tudi nek mejnik v igri, od tod naprej se splača še malce questat.

Tebi kot začetniku bi priporočal, da najprej nafehtaš za torbice v glavnem mestu, potem pa greš v Svet in nabiraš izkušnje in točke za poklic. Tako smo igrali nekoč in smo se zelo zabavali ob igri.

Omenil bi še, da si nabavi dodatek Recount, ki ti kaže statistiko za škodo, ki jo kdo dela itd. Prikaži si dodatne action bare, vklopi raid vmesnik za party, dodeli bližnjice itd.
Npr. zanimive so tipke ¸ (levo od 1),Q, E in R, pa F,G, kolešček na miški itd. (pazi, da boš uporabne stare funkcije teh tipk varno dodelil drugam). Potem uporabljaj kombinacijo s shift npr. shift+E itd.

yoco ::

Razmišljam da bi kupil WoD. Sem noob kar se tiče igre, igral sem samo hunterja 2 leti nazaj, ene dva tedna.
Kateri healer class je najbolj igran oz. popularen?

Wazzock ::

Vseeno, igraj kar te zanima in ti je ušeč.

shadeX ::

Fantje, nekaj se končno premika v smeri "Vanilla Wow-a". Blizzard je odprl uradno temo na svojem forumu ter napisal:

We wanted to let you know that we've been closely following the Nostalrius discussion and we appreciate your constructive thoughts and suggestions.

Our silence on this subject definitely doesn't reflect our level of engagement and passion around this topic. We hear you. Many of us across Blizzard and the WoW Dev team have been passionate players ever since classic WoW. In fact, I personally work at Blizzard because of my love for classic WoW.

We have been discussing classic servers for years - it's a topic every BlizzCon - and especially over the past few weeks. From active internal team discussions to after-hours meetings with leadership, this subject has been highly debated. Some of our current thoughts:

Why not just let Nostalrius continue the way it was? The honest answer is, failure to protect against intellectual property infringement would damage Blizzard's rights. This applies to anything that uses WoW's IP, including unofficial servers. And while we've looked into the possibility - there is not a clear legal path to protect Blizzard's IP and grant an operating license to a pirate server.

We explored options for developing classic servers and none could be executed without great difficulty. If we could push a button and all of this would be created, we would. However, there are tremendous operational challenges to integrating classic servers, not to mention the ongoing support of multiple live versions for every aspect of WoW.

So what can we do to capture that nostalgia of when WoW first launched? Over the years we have talked about a "pristine realm". In essence that would turn off all leveling acceleration including character transfers, heirloom gear, character boosts, Recruit-A-Friend bonuses, WoW Token, and access to cross realm zones, as well as group finder. We aren't sure whether this version of a clean slate is something that would appeal to the community and it's still an open topic of discussion.

One other note - we've recently been in contact with some of the folks who operated Nostalrius. They obviously care deeply about the game, and we look forward to more conversations with them in the coming weeks.

You, the Blizzard community, are the most dedicated, passionate players out there. We thank you for your constructive thoughts and suggestions. We are listening.

J. Allen Brack


Link do uradne teme

Še vedno pa lahko podpišete peticijo tukaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

yoco ::

Če trenutno nimam naročnine in kupim WoD, a dobim 30 dni "free" a moram še gametime card kupit oz. naročnino?

shadeX ::

Samo WoD ti ne bo dal naročnine če maš ŽE obstoječ Wow account. Se pravi moraš kupit naročnino.

Če pa kupiš nov account z vsemi dodatki pa dobiš 30 dni zastonj igranja ja.

shadeX ::

Glavni WoW vanila dizajner sporoča Blizzardu :)

ribac7 ::

A je res ta taprvi vanilla wow tolk bolši od tega sedaj??

ahac ::

Bil je drugačen.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

ribac7 ::

Ja to vem da je bil drugačen ampak zakaj je po vašem mnenju bil boljši od zdajšnjega wow-a?
Ali tale wow, ki ga igramo danes ni dovolj dober za Vas igralce, ki ga igrate od začetka?

Ps. Informativno vprašanje

Jarno ::

1. Svet se ti je vtisnil v spomin, ker si v njem res moral prebiti veliko časa in se mu posvetiti. Posameznih (chain) questov se spominjam še danes.
Skratka, pot do levela 60 je bila dokaj naporna, a zabavna.
2. Tudi navadni mobi so bili morilski, če jih je bilo precej in so se hitro respawnali. Moral si igrati hitro in taktično.
V aktualnem WoW-u si morislki stroj, ki se skozi queste prebija precejšnjo lahkoto.
3. Server je bil zaprta skupnost s katero si moral sodelovati in je šlo za MP game v pravem pomenu besede.
4. Dungeoni so predstavljali velik izziv, tudi logistično.
5. Ekonomija je bila drugačna. Imel si precej manj golda, ki si ga zapravljal preudarno.
6. Sistem talentov je bil takšen, da si jih lahko prilagodil svojem slogu igranja. Precej bolj kot sedaj, recimo.
...

Bili so tudi minusi:
1. Občasni igralci niso nikamor prilezli.
2. Buffi so bili kratkotrajni in zaj. za vzdrževanje, recimo v raidu.
3. 40 man raidi so bili socialni in komunikacijski podvig. Dobršen del populacije jim ni bil kos.
4. Dungeoni so se znali zavleči.
...

Osebno mislim, da je Burning Crusade prinesla boljše raide, prav tako WotLK.
Ampak takšnega taktičnega levlanja in igranja v svetu, kot si ga deležen pri vanili, si deležen v redkokateri igri.

shadeX ::

Tistemu, ki se kolca po Vanili naj izpolni anketo, katero bodo potem Nostalrius admini, nesli direktno na Blizz HQ, kadar bodo organizirali sestanek :)

Klik do ankete
««
17 / 31
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Šestnajst let pozneje: World of Warcraft

Oddelek: Novice / Igre
225595 (2814) shadeX
»

World of Warcraft vs Guild wars (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Igre
67259767 (12797) kr?en
»

Star Wars - The Old Republic (strani: 1 2 3 416 17 18 19 )

Oddelek: Igre
915132369 (62080) ahac
»

Aion (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Igre
81461433 (23728) Meizu
»

Rift: Planes of Telara

Oddelek: Igre
487172 (4620) Denis6

Več podobnih tem