» »

World of Warcraft vs Guild wars

strani: « 1 2 3 ... 14

Rotaidal ::

Katera igra vam je boljša, in zakaj??>:D >:D

Mavrik ::

Če bo flamewar... bo prišla čarobna ključavnica. Pridni bodite.
The truth is rarely pure and never simple.

Good Guy ::

vsekakor wow :D
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Rokm ::

Igri je brezveze primerjati saj vsaka prodaja drugačen stil igranja. WoW je pač običajen MMORPG z veliko folka, Guild Wars pa naj bi bili CORPG in naj bi bolj temeljili na team playu, vendar se da tudi to zaobiti in lahko tudi sam igraš cele dneve.

def966 ::

GW mi je boljsi zaradi bolj razvitega pvpjanja
P.S. i can hardly wait for factions :)

Tr0n ::

Ko ze govorimo ravno o Guild Wars - nemska Giga TV bo imela poseben dvo urni special na temo Guild Wars in Guild Wars Factions, kjer bodo predstavili boje nekaj nemskih guildov in kako se sestavljajo team builldi, pa Martin Kerstein iz NCsofta bo pokazal par novosti.

Zadevo lahko gledate tudi preko Winamp/WMP streama.

http://www.guildwars.si/modules/news/article.php?storyid=702

Letos se obeta tudi vse slovenska GW alianca, saj je bilo zanimanje za Faction prednarocila res ogromno (preko 100 komadov). :)

ahac ::

Guild Wars in WoW se zelo razlikujeta.

Že samo igranje je drugačno. V WoW imaš vedno na razpolago ogromno skillov.. in jih moraš tud uporabljat. Po drugi strani... v GW lahko svoj lik velik bolj prilagodiš svojemu načunu igranja (2 classa in izbrani skilli).. pri WoW se to dela samo z talenti (ki so sicer pomembni za način igranja, ampak vseeno ni tolk svobode).

Jaz sem v GW obupal nad poraznim party in quest sistemom. Samo najdt party, da potem delaš queste traja dalj časa kot quest sam.. ko prideš v mesto ti pa disbanda party. No, sej v WoW je pri instancah isti problem, le da je tam tega veliko manj. Normalno greš v WoW pač tja, kjer je quest.. in si tam že najdeš nekoga, če je treba.

PvP v GW sicer ne poznam dost (sem ga bolj mal igral) ampak to, da se igra guild vs guild se mi zdi super. Tega recimo v WoW ni.. pri PvP mapah ne moreš izbirat proti komu boš igral. Pa tudi samo 3 so.. čeprav so super. Ena je capture the flag, ena podobna battlefield načinu (zavzemanje točk) in ena velika 40 proti 40.

Crafting sistem je v WoW boljši (z poklici)... v igri je ogromno receptov, ki se jih dobi na različne načine. Pol imaš reputation sistem z fakcijami, kar je tud super zadeva.
User interface se da totalno prilagodit z modi... pa že tako ima zadeve na katere sem se full navadu in me zelo moti, da jih večina drugih iger nima (quest tracker, linkanje itemov v chat, wardrobe, auction house...).
Za guilde je pa v GW bolje poskrbljeno (pričakovano.. če je pa "Guild" Wars).

Razlik je še ogromno.. moraš sam probat in se odločit.
Men osebno je WoW vreden naročnine (ki jo plačujem že več kot eno leto)... GW sem se pa hitro naveličal in nimam namena nabavit Factions.
This post is awesome. I should get a medal.

Tr0n ::

No, jaz imam seveda malce drugacen pogled na tole.

To, da imas vedno na voljo ogromno stevilo skillov ni nujno boljse, ker se potem velikokrat ti skilli enostavno nepremisljeno spamajo za cimvisji damage ali heal output. Tukaj jaz ne vidim nekega dejanskega skilla igralca, ker gre pac za klasicen level-power princip.

Veliko bolj "stratesko" je recimo izbrati majhno stevilo skillov (iz skupno 750+ kot jih bo sedaj vse skupaj), torej zelo skoncentriran build in iz tega potem iztisniti cimvec, tako sam, kot tudi v skupini pri GvG bojih. To je potem tale pre-planning skill in sestava buildov, kar se dodatno poudari meta igro znotraj igre.

Party sistem je nekaj, kar bodo v Factions predelali (oz. kasneje z brezplacnimi streaming dodatki). Koliko je slisati, bo veliko lazje sestavit party, kako tocno bodo to dosegli, pa se ne vem. Jaz osebno sem imel s sestavo PvE skupine zelo redko tezave, saj sem skoraj vse misije naredil z nakljucnimi igralci brez vecjih tezav. Seveda pa se da celotno zgodbo oz. vse mission queste in tudi sub-queste koncat z henchman NPCji, tako da tukaj ne vidim nekega problema.

Interface je tudi v GW popolnoma "customizable", ampak ne skinable. Zakaj? Pri PvP in GvG je potrebno dosect cimbolj balance igro in enake pogoje za vse. V kolikor bi bili interfaci moddable, obstaja seveda moznost ali potencial, da folk to izkoristi sebi v prid na taksen ali drugacen nacin, kar pa ne pride v postev. Tudi quest tracker je zdaj ze lep cas noter.

Se pa strinjam, da GW nujno potrebuje lazji nacin za trgovanje. Torej kak aucion house tipe WoW bi res pasal in to je definitivno planirano. Verjetno ne bo klasicen aucion house, bo pa definitivno poenostavil trgovanje.

Kar se tice pa placevanja narocnine. Jaz vedno pravim - zakaj bi morali placevat, ko pa ni treba. Imam ze dovolj drugih racunov, ne mislim se za igro placevet, da bom potem bil tako rekoc "prisiljen" igrat. To je ArenaNet zelo lepo dokazala in sicer da taksne igre, ce stojijo na pravih arhitekturah in so pravilno zasnovane, enostavno ne potrebujejo mesecnega placevanja.

Za GW sem placal 7k in ga dandanes, eno leto po izidu, se vedno igram (zdaj sploh ko se bliza drugi dodatek). Na accountu imam preko 200 ur (kar je v primerjavi z drugimi igralci, ki imajo v povprecju od 500-1000 ur) zelo, zelo malo. To je bil definitino moj najboljsi nakup doslej. ;)

strictom ::

No da dam eno primerjavo. Sem (bil) aktivni igralec obeh iger. Sicer GW zdaj ne igram več ampak sem ga pa. In to veliko. Od E34E naprej pa do konca letošnjih poletnih počitnic. WoW pa že kakšne pol leta.

Pri GW se mi je zdel zanimiv predvsem team-play in pa tiste instance pri misijah ki nujno moraš dobit ekipo da sploh lahko kaj narediš. PvP. Je dokaj zanimiv. Ker cela ekipa igrat kot eno. Sam igralec ne more naredit skoraj nič. Vidim pa da vsem paše GW PvP bolj kot pa tisti pri WoW. Ni tako. Pri WoW je odvisno od skilla posameznikov in ne tako od ugrifanosti ekipe. Kaj boš pa pri GW če dobiš kako IWAY skupino vi pa brez kakšnega warderja al pa kaj (sam za primerjavo, kakšno veliko vlogo igrajo team-buildi v PvPju)? Pušiš. Tum tum mltu si.

Questanje. Pri GW si moraš nujno najti skupinco če ne (par misij se da runat), ne nardiš misije. Pa pa, XP in keš pa cajt. V WoWu so questi nareti tako, da se jih večino da solirat. Razen kakšni elite questi za katere je ponavadi potrebna majhna skupinca (lahko pa počakaš neki časa da lvlaš pa je). No. Tu so potem še instance kjer more bit kar dobro uigrana ekipa. Razni raidi itn.

Level cap. Pri GW je max lvl 20. Kar me je zelo motilo pri igri. Pri WoW je 60 (pri dodatku The Burning Crusade bo dvignjen na 70). Pri GW mi je šlo najbolj na kurac tisti premade charri. Vsako tele, ki prvič vidi igro nardi enega lvl 20 PvP charra in pol straši po raznih random arenah in nima pojma o pojmu. Pri WoW je treba veliko drkarije da prideš do lvl 60. Ko prideš, imaš svojga charra v malem prstu.

Ekonomija. V GW je skorajda ni. Edino kar raste pa pada je ego igralcev kadar se kakim predmetom cena poveši oz. poniža. V vseh mestih je chat zademfan z WTS lalal pa WTB lalalala... Malokdo upošteva da imajo trade channel. WoW ima rešeno z auction house. Greš, pogledaš, če je kaj zanimivega pa kupiš al pa ne :)

Še ena zanimiva stvar WoW. Poklici. Imaš celga fuka primarnih pa sekundarnih poklicev. Začinijo igro.

In še ena stvar, ki je GW nima. "The Barrens Chat" :D

Je pa res da moraš v WoW vložit ogromno časa ... v GW pač ne.

In case of flame ... Stop, drop and ROFL!
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: strictom ()

Mavrik ::

Da še podam svoje mnenje, igral sem tako GW in WoW.

Predonost GWja je gotovo PvP, ki je v WoW patetičen in je v bistvu še eno farmanje. Prav tako mi je bilo všeč relativno hitro napredovanje, saj relativno hitro dosežeš končni level.
Na žalost pa slabosti veliko prevagajo dobre lastnosti. Prva je že grozljiva količina "leet" folka, ki v večini primerov niti pošteno angleško ne ve in je večina chatov bila polna izjav v vseh drugih jezikih, samo angleškem ne. Potem sistem instanciranih pokrajin, kjer srečaš ljudi samo v mestih, zunaj pa ni nobene dinamike, saj se vsi monsteri neprestano respawnajo. Prav tako ni nobenega equipmenta proti kateremu bi se splačalo redno delati.

Pri tem ima WoW precejšnjo prednost. Vedno imaš na voljo precej skillov, namesto samo 10 izbranih, ki omogoča večjo raznolikost v boju, saj jih je pri večini classov večina uporabnih. Da ni vsak isti določajo talenti, ki tudi znotraj določenih classov naredijo razlike. Da ne govorim o večjem številu classov in dejstvu da ne zgledajo vsi ljudje enako. Ima pa WoW tudi slabosti... potrebuje ogromno časa, professioni so proti koncu igre bolj ali ne samo za okras, saj je resnično uporabnih receptov/načrtov malo in še ti zahtevajo ure in ure grindanja za karkoli. Je pa en poseben občutek prvič z guildom ubit kakega bossa v BWLju :))
The truth is rarely pure and never simple.

Tr0n ::

Nekaj popravkov.

"Pri WoW je odvisno od skilla posameznikov in ne tako od ugrifanosti ekipe. Kaj boš pa pri GW če dobiš kako IWAY skupino vi pa brez kakšnega warderja al pa kaj (sam za primerjavo, kakšno veliko vlogo igrajo team-buildi v PvPju)? Pušiš."

Hehe, neumnost. Seveda mora vsak posameznik v GvG bojih prispevati svoje znanje in znat uporabljat svoj lik in poznati svojo nalogo do potankosti. Ce Mesmerji ne motijo Monkov, ce se Monki ne znajo zorganizirat da ne pride do double-healov, ce ne znajo dovolj hitro odstranjevat conditionov, ce Warriorji in leaderji ne znajo organizirat spike-ov itd... team kot taksen ne uspe. Za dober team rabis dobre posameznike. Ni enega brez drugega.

Kar se tice IWAY in na splosno team buildanja - ne samo, da to nikoli ni bil ne vem kak build, tudi z rednimi balance spremembami se je zadeva zelo omilila. Pac moras v svojem buildu vedno tudi imet kak skill za ta primer. Ravno tukaj pride do izraza team building. Ce te premaga IWAY si pac noob. ;)

"Pri GW si moraš nujno najti skupinco če ne (par misij se da runat), ne nardiš misije. Pa pa, XP in keš pa cajt."

Ja, saj zato pa se temu rece multiplayer igra. :) Misije lahko delas z henchi, pa tudi solirat se jih da (oz. farmat), ampak za to rabis specializirane builde. To je zame pozitivno lastnost igre, ker predstavlja dodaten izziv in ko ti koncno po nekaj urah tezke misije uspe zadevo koncat, je veselje se toliko vecje.

"Vsako tele, ki prvič vidi igro nardi enega lvl 20 PvP charra in pol straši po raznih random arenah in nima pojma o pojmu."

Random arene so za casual igralce, torej za tiste, ki bolj poredko igrajo PvP in niso ravno ne vem kak competitive tip igranja. Tukaj lahko recimo testiras kaksne builde in podobno. Hitra sestava PvP likov je pri taki igri obvezna. Zakaj bi moral mesece in mesece igrat skozi zgodbo in delat queste, ce si jo ze enkrat koncal in ti je cilj igrat PvP/GvG?

Level cap - prezvecena tema. Pri level 20 se igra v GW sele zacne, saj je level 1-20 misljen le kot trening. Pri Factions bos celo nekje pri 20-25% zgodbe ze level 20. Nizek level cap je pomemben tudi zaradi PvPja, kar je logicno. Tukaj zelo tezko razumem igralce, ki bi radi imeli visji level cap. Le zakaj? Seveda pa level 20 se ne pomeni, da obvladas svoj lik. To pride samo z veliko igranja in treninga.

"Se ena zanimiva stvar WoW. Poklici. Imaš celga fuka primarnih pa sekundarnih poklicev. Začinijo igro."

Pri GW in Factions imas sicer samo 8 poklicev, ampak to predstavlja 56 razlicnih kombinacij primarnih in sekundarnih poklicev. In stevilo poklicev se bo z vsakim chapterjem visalo. ArenaNet zeli namrec izdat dve poglavji na leto. Chapter III recimo so zaceli delat ze novembra lani in bi naj izsel okoli bozicne sezone. Takoj po izidu Factions pa bodo zaceli delo na Chapter IV. Vse brez mesecne narocnine seveda.

"Je pa res da moraš v WoW vložit ogromno časa ... v GW pač ne."

Ce govoris o PvE se strinjam. Trenutno je v GW zelo malo end-contenta za PvE igralce razen FoW in UW ter Sorrow's Furnace pa mogoce se stari Tomb of the Primeval Kings. Kar se tice pa PvPja, pa je stevilo ur, ki ga moras vlozit neomejeno.

Mavrik ::

Tr0n, samo da te popravim. S "poklici" so v WoW mišljeni professioni, katerih GW ne pozna.

Dejstvo je, da GW nekako ne dosega določenih ciljev. Po eni strani, naj bi bil dostopen casual igralcu, kar mu pa ne uspeva, zato, ker je tam notri večina ljudi takih... nesposobnežev, da te glava boli. Po drugi strani pa rabiš za neko dobro igranje že ure treninga, za kaj takega mu pa manjka raznolikosti in privlačnosti plačljivih MMORPGjev.
The truth is rarely pure and never simple.

Rotaidal ::

Valda, zato pa tolko folka igra WoW, čeprav je treba plačat za igranje! Samo v Sloveniji igra WoW 5000 folka! In v wow je tolko humorja da se smejiš skoraj na vsakem koraku:D Blizzard ima smisel za humor:)) Za Gw, pa nevem ,ker še ga nisem igral>:D

Tr0n ::

"Po eni strani, naj bi bil dostopen casual igralcu, kar mu pa ne uspeva, zato, ker je tam notri večina ljudi takih... nesposobnežev, da te glava boli."

Zacetnikov je polno pri vsaki online igri in to ni nekaj, kar bi bilo specificno za GW. Pri GW imas tukaj se dodatno prednost, ker lahko enostavno zamenjas district, ce ti gre nekdo na zivce. Zato pa so tukaj friends liste in guildi. :)

"Po drugi strani pa rabiš za neko dobro igranje že ure treninga, za kaj takega mu pa manjka raznolikosti in privlačnosti plačljivih MMORPGjev."

Odvisno kaksno raznolikost imas tukaj v mislih. 56 kombinacij poklicev in preko 750 skillov je zame ogromna raznolikost. V bistvu je na voljo neomejeneo stevilo kombinacij in buildov. V Factions bos imel recimo zraven klasicnih questov in PvE msij se tako imenovane challenge misije, co-op misije z vec teami, alliance boje, kjer se bo pomikala meja na zemljevidu, competitive misije in elite misije za tiste, ki bodo drzali dolocen del ozemlja.

Jaz klasicnih questov v WoW in podobnih ne bi ravno imenoval raznolikost. Gre le za umetno podaljsevanja vsebine, ki se doseze s ponavaljajocimi se questi v razlicnih verzijah. Potem mi je story-line v GW veliko ljubsi, ker imas dejansko neko zgodbo in nek globalen cilj v igri, ce ze igras samo PvE.

Strinjal bi pa se, da je raznolikost predmetov v igri majhna v primerjavi s klasicnimi MMORPGji. Delno tudi zato, ker je pomembno vzdrzevat balance itemov in v igri enostavno ni "uber" opreme. Seveda imas v GW tudi posebne armorje in orozja, za katere moras vlozit veliko dela, ampak tudi ti se razlikujejo le po izgledu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tr0n ()

strictom ::

Hehe. S poklici sem mislil professione, kot so leatherworking, skinning, enchanting, yada yada yada.

-Hehe, neumnost. Seveda mora vsak posameznik v GvG bojih prispevati svoje znanje in znat uporabljat svoj lik in poznati svojo nalogo do potankosti. Ce Mesmerji ne motijo Monkov, ce se Monki ne znajo zorganizirat da ne pride do double-healov, ce ne znajo dovolj hitro odstranjevat conditionov, ce Warriorji in leaderji ne znajo organizirat spike-ov itd... team kot taksen ne uspe. Za dober team rabis dobre posameznike. Ni enega brez drugega.

Že da morajo bit dobri igralci ampak če maš mesmerja da moti monke je to edina stvar ki jo bo delal med bitko (mogoče par drugih malenksoti ampak to je to). Vsak je samo za nekaj. Pri WoW pa je lahko vsak za vse. Dober mage lahko recimo zradira celo napsrotno ekipo če zna uporabljat AoE spelle (pa če so uni lih slučajno vsi na kupu).

-Ja, saj zato pa se temu rece multiplayer igra. :) Misije lahko delas z henchi, pa tudi solirat se jih da (oz. farmat), ampak za to rabis specializirane builde. To je zame pozitivno lastnost igre, ker predstavlja dodaten izziv in ko ti koncno po nekaj urah tezke misije uspe zadevo koncat, je veselje se toliko vecje.

Ne vidim kk lahko solirš recimo kakšno misijo v Ring of Fire. Z henchi je pa izredno težko ker so po domače povedano totalni retardi.

Level cap. Stvar je pač taka pri WoW da sta dve strani. Horda in pa Allianca. Kjer je pa zelo visok level kar pomemben. Delaš lepo quest... Si level 30... Ti prinese enega level 40 shamana... GANKED! Ko si ti level 40 greš pa delaš isto. Zvišuje ego ;)

Sicer pa tisto da se pri 20 lvlu igra šele začne je fu. Takrat se začne pvp ki je pa prekleto dolgočasen če nisi v dobrem guildu. Questov je enih par. Saj večinapostane lvl 20 šele pri asscendanju. Kaj mu pol ostane od PvE? shiverpeksi in pa Ring of Fire. Tisti Tombsi so pa samo za farmat. Kjer so pa (proti koncu moje igranja) delali samo barrage ekipe. Tako da če nisi bil ranger, necromancer al monk si zelo težko najdel ekipo.
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

bajro ::

absolutno wow 0:)
bajro

Tr0n ::

"Pri WoW pa je lahko vsak za vse. Dober mage lahko recimo zradira celo napsrotno ekipo če zna uporabljat AoE spelle (pa če so uni lih slučajno vsi na kupu)."

Ce je res tako, kot pravis, potem je to zelo slabo narejen sistem in dodaten dokaz, da je level res najpomembnejsi faktor.

Ravno zato pravim, da je primerjava dveh razlicnih tipov iger brezpredmetna. Eno je casual, drugo je competitive, ki je ze od "group-up" zgrajen tako, da ponuja enake moznosti in pogoje za vse skupine oz. igralce. MMORPG ni competitive, niti ni skill balanced, ampak casual power-leveling princip, ki je zastarel in ne ponuja nic novega. ArenaNet na tem podrocju odpira nove moznosti, pa ne samo na poslovnem modelu.

"Ne vidim kk lahko solirš recimo kakšno misijo v Ring of Fire. Z henchi je pa izredno težko ker so po domače povedano totalni retardi."

Jaz pa ne vidim zakaj bi jo moral solirat, ce pa je v skupini dosti bolj fun. :) Ravno zato so misije zasnovane tako, da jih je veliko lazje koncat z dobro skupino, kot pa da bi sam soliral. Zakaj bi kupil MMO spil in potem soliral queste?

"Level cap. Stvar je pač taka pri WoW da sta dve strani. Horda in pa Allianca. Kjer je pa zelo visok level kar pomemben. Delaš lepo quest... Si level 30... Ti prinese enega level 40 shamana... GANKED! Ko si ti level 40 greš pa delaš isto. Zvišuje ego ;)"

Pri Factions so Kurzics vs. Luxon aliance. Imas svetovno mapo na kateri se guildi povezujejo v aliance in eni izmed strani, nato pa se odvijajo alliance boji in vsake 3 ure se meja na zemljevidu premakne glede na stevilo zmag in dobljenih Factions tock. Pri spodnji sliki lahko vidis mejo, ki se pomika glede na alliance boje.

GW

Torej spet - level sploh ni pomemben in prav je tako. Pri 12 vs. 12 (3 skupine po 4 igralce) je potrebno zavzemat kontrolne tocke, ki prinasajo bonuse in seveda visajo score list. ArenaNet je torej k obstojecemu PvP sistemu dodala nekaj RTS elementov.

Aliance imajo torej moznost vplivati na svet in sicer tako, da pomikajo meje na zemljevidu. Najboljse alliance imajo nato dostop do t.i. Elite misij, pa celo parade lahko prirejajo v mestih. To je nekaj, kar pri ne-instancnih svetovih, torej klasicnih MMORPGjih ni mozno, ker mora bit svet in respawni vedno konstantni, da lahko naslednja skupina gre skozi iste queste.

To je pravi alliance battle - ne pa casual rushi v nasprotnika in stevilcna premoc.

"Sicer pa tisto da se pri 20 lvlu igra šele začne je fu. Takrat se začne pvp ki je pa prekleto dolgočasen če nisi v dobrem guildu. Questov je enih par."

Vidim, da ze dolgo nisi probal GW. :) Questi in material se redno obnavlja in dodaja v igro. Mogoce v prvem delu Prohpecies ni bilo ocitno, da je level 1-20 trening, ker si ascendal nekje pri 3/4 igre. Pa se vedno je potem ogromno misij in questov (Titan Quests, Surrow's Furnace,...) ki jih je mozno delat.

Ampak ja, PvP je misljen kot end-content, saj je to ravno tisti glavni aspekt igre Guild Wars. In tega lahko igras pri tej raznolikosti, ki jo GW ponuja, res v nedogled.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tr0n ()

Rotaidal ::

" Ce je res tako, kot pravis, potem je to zelo slabo narejen sistem in dodaten dokaz, da je level res najpomembnejsi faktor".

Zelo slabo narejen sistem?? Vidim, da slabo poznaš Wow! Valda, da je pomemben lvl, pri lvl 60 se komaj začne pravo igranje! Do lvl 60 doživiš mnogo porazov v PvP, vendar to v tebi samo podžiga željo, da bi bil čimprej lvl 60, da se najbolj nabildaš, in takrat komaj se žačne pravo igranje! Da se potem maščuješ za vsak boleč poraz, ki si ga doživel, ko si bil slabši lvl! Ko se celotni guild združi in napade nasprotnikovo mesto (raid) Ali gre v mogočne istance (AQ) da si pridobijo mogočne predmete (epic drope)! To je užitek!!!

"Jaz pa ne vidim zakaj bi jo moral solirat, ce pa je v skupini dosti bolj fun. :) Ravno zato so misije zasnovane tako, da jih je veliko lazje koncat z dobro skupino, kot pa da bi sam soliral. Zakaj bi kupil MMO spil in potem soliral queste"

Hmmm, kak dolgo rabiš da grupo najdeš?

Soliranje je za posameznika zelo pomembno! Saj se s tem najbolje nauči obvladanje svojega lika! V grupi pa imaš nekaj višjih lvl, ki ti potem ta quest naredijo prelahek!
Drugo pa je igranje v istancah, tam je potem zelo pomembno, da grupa deluje zelo dobro, saj drugače se konča klaverno za celotno grupo! Tu je pomebno da "tank" obvlada svoje delo! Kaj šele priest ali druid, ki je odgovoren za "hilanje" grupe!

In na koncu, zakaj je Wow bolj popularen od Gw? Kljub 2 mesečnem plačevanju? Za Wow vem da na svetu igra več kot 6.000.000 igralcev! Za Gw ne vem, lahko pa kateri pove!

In kje je kakšen humor v Gw? V Wow so za božič postavili božične drevesa, okrasili mesta... Za valentinovo so mesta okrasili z srčki.... Da ne omenjam kakšno je blo proslavljanje 1 rojstnega dne v Wow v evpropi! FOR THE HORD>:D >:D >:D

ahac ::

Tr0n sicer pozna GW, WoW pa očitno čisto nič. Torej je malo težko primerjat.

Pri 12 vs. 12 (3 skupine po 4 igralce) je potrebno zavzemat kontrolne tocke, ki prinasajo bonuse in seveda visajo score list.

Tega sicer ne poznam, ampak sliši se podobno kot Arathi Basin v WoW.
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/battlegrounds/info-arathi.html
Potem je pa v WoW še capture the flag in ena velika mapa za 40 proti 40, kjer boj traja več ur in je vmes cel kup questov (za poklicat air support, boljša orožja za NPC guarde, za summonat nekega full močnega NPCja, ...).

Ampak vseeno.. WoW nima GvG.. vedno igraš proti random nasprotniku (horda proti alliance) in treba je dalj čakat, kot v GW (ker je ločeno na posamezne serverje)... sploh, če ima server slab alliance vs horde ratio (torej št. igralcev na vsaki strani).
Pri tem je GW boljš... tukaj ni vprašanja. Sploh tole v Factions izgleda, da bi super. V WoW je za guilde dost slabo poskrbljeno.
PvP sicer ni omejen na posebne mape.. to se da delat tudi zunaj na prostem... dostikrat nastane orenk fajt med alliance in hordo.. sploh pred instancami. Honor sistem je tudi OK, ampak ne dober.. za dober honor rank je pa treba ogromno grindat PvP čez dolgo obdobje. Tle je preveč povdarka na tem kolk igraš.. in ne kako igraš. V GW je to boljše.

Kar se tiče classov in teamworka mislim, da je povsod tko, da seveda rabiš prave classe, ampak samo če imaš dober teamwork. Če gremo v battlegroundse z guildom potem je velik lažje igrat, kot z pickup grupo... ker se pač znamo zmenit in hitro reagirat.
Mislim, da je teamwork (pa tudi oprema) bolj pomemben od classov. Poglejte si npr. en filmček, kjer 10 warlockov totalno raztura Warsong Gulch (CTF battlegrounds).

Storyline.. v WoW jih je ogromno preko quest chainov, od tega par glavnih, ki so povezani z celotnim dogajanjem in instancami (ki so tud vse povezane v zgodbo). V bistvu obstaja par niti zgodbe, ki se vlečejo že od Warcraft 1 dalje (in vključujejo tudi knjige). "Warcraft lore" je genialen. Za pozornega igralca je tolk stvari.. očitnih in skritih.
Globalen cilj.. heh.. moral bi spremljat Ahn'Qiraj event, da bi to lahko komentiral. Namreč šlo je za novo instanco in za dostop je bilo treba:
1) nabrat veliko materialov.. tako pri hordi kot pri alliance. Tukaj je sodeloval skoraj cel server. V mestih se je vedno videlo kako je materialov naloženih vedno več.
2) sestavit nek scepter.. z enim norim quest chainom, ki je vključeval instance (treba je blo počistit do zadnjega bossa v 5 urah), outdoor bosse.. pa tud grindanje.
3) uporabit scepter na gongu, kar je štartalo 10 uri event, ko so se po svetu spawnali novi nasprotniki.. po tem je pa instanca odprta za cel server.
Napredovanje po serverjih se je pa dalo spremljat na uradni strani.

Soliranje.. pri obeh se da.. v GW in WoW. V WoW imaš pač navadne queste, ki jih je pa vseeno lažje delat v grupi. Imaš pa tud elite queste.. in instance (nujno v grupi). V GW imaš pa henchmane (ki so bedaki) in igralce (ki so v dost primerov tud bedaki). Jaz sem večino GW presoliral.. v tistih misijah, ki jih je nujno delat v teamu se mi je pa ravno zadnjič spet zgodilo, da sem ene 3x probal.. pa nismo nikamor prišli, ker je vedno nekdo šel ven. To se sicer lahko zgodi tud v WoW instancah.. ampak je pa tega manj.
No.. po lvl 60 se v WoW vse spremeni. Takrat rabiš resen guild za raide. Ampak do lvl 60 se vsakdo nauči igrat svoj char (za razliko od premade v GW). Sej lvlanje do 60 sploh ne vsame tolk časa.. sploh ko lvlaš nov char ni treba delat istih questov in misij ter sledit isti zgodbi, ker obstaja dost območij, da lahko delaš stvari, ki jih z prejšnjim nisi (sploh, če greš drugo fakcijo).

Poklici.. v zgornjih postih so mišljeni crafting poklici. Ti so v WoW super... dela se lahko take nore zadeve... sploh kakšen engeneering. Obstaja cel kup receptov za trinkete, napitke, enchante, itd. Načini kako se naučit nek skill.. recimo "smelt elementum" za rudarje... zadevo se naučiš tako, da nekdo mindcontrola nekega določena NPCja v eni najtežjih instanc in preko njega caste spell, ki te nauči skill. Pa podobnih for je še ene par..
To je v GW dost slabo.. tisto craftanje pri NPCjih mi res ni všeč.

Humor.. tle Blizzard raztura. Obstaja ogromno povezav z filmi, igrami, knjigami.. recimo quest chain od nekega gnoma, ki mu je ime Linken (Link z Zelde) in je izgubil spomin.. al pa monster z imenom Ghadzila (oz. nekaj podobnega)... al pa npc. Lapforge < Away Team > (pri teleporterju).. takih for je na stotine. Pa tud nekateri itemi so res smešni.

User interface...
Shift + click na item ti ga "linka" v izbran chat. Ko pa nekdo klikne na ime itema v chatu se mu izpišejo vsi statsi. Če naredi ctrl+click se mu pokaže kako bi item izgledal na njem. Shift+click na quest ti napiše ime questa v chat (super za iskanje grupe). Shift+click na ime igralca v chatu ti izpiše podatke o njem (lvl, guild, rasa in class).
Quest tracker imaš lahko vedno prikazan na ekranu (oz. samo queste, ki jih izbereš) in vedno vidiš kje si pri questu. Itd, itd.. UI je WoW je vsaj par let pred UIjem katerekoli podobne igre (od teh, ki se jih igral.. pa jih nisem malo).
Z modi se pa sploh da UI totalno spremenit (veliko bolj, kot se to da v GW). Je pa res, da pri GvG ne moreš dovolit tolk stvari tko, da je prav, da v GW tega ni.


ps. Mogoče je prav, da omenimo še način patchanja. Tukaj pa GW totalno poseka vsako konkurenco.
V WoW se patch downloada preko internega bittorent patcherja, kar ti zabaše povezavo. Vsako sredo je server maintainance do 11. Včasih se pa še to zavleče.
Pri tem je pa GW par let naprej. To so res kul naredil.
Blizzard je z zadnjim patchem sicer dodal "background downloader", ki bo počasi v ozadju (med igro) downloadal patche še preden bo šel server dol, ampak to je še vseeno daleč od GW sistema.

ps2. Tinček: Za praznike je bil GW sicer lepo okrašen in predelan (bolj kot WoW). Ampak ja.. WoW ima res dobre evente.
GW mislim, da ima čez miljon prodanih izvodov, kar ne pomeni, da ga vsi še vedno igrajo.
WoW ima pa čez 6 miljnov aktivnih igralcev (plačana naročnina oz. na Kitajskem logiran v določenem času - ker nimajo naročnine, ampak plačujejo na ure).
This post is awesome. I should get a medal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

gumby ::

a ima sploh smisla primerjat ta dva spila?

kaj je boljse, RTS ali potezne strategije?

def966 ::

Te2 spila sploh ne mores primerjati med seboj kot prvo WoW je mmorpg in GW corpg.
Vsak ima svoje prednosti in tudi svoje slabosti tako, da se mi zdi potrata casa da se tukaj prepirate med seboj kaj je boljse kaj je slabse itd.

ahac ::

Te2 spila sploh ne mores primerjati med seboj kot prvo WoW je mmorpg in GW corpg.

Sorry, men se to zdi kot izraz, ki je namenjen marketingu in ne priznana oznaka za žanr igre.

Pa tud prepiramo se ne.. ampak ravno tiste prednosti in slabosti naštevamo.
Za nekoga, ki se odloča za nakup igre (in med GW ter WoW se odločajo mnogi) se mi zdi je kar zanimivo.

Ne glede na to, da GW ni klasičen mmorpg je pa vseeno glavna konkurenca WoW. A mislite, da sta mogoče to Everquest 2 ali Lineage 2 (vsak z peščico igralcev v Sloveniji - če ne upoštevamo piratskih serverjev pri drugi)?
This post is awesome. I should get a medal.

Tr0n ::

"Vidim, da slabo poznaš Wow! Valda, da je pomemben lvl, pri lvl 60 se komaj začne pravo igranje!"

No, podoben princip je tudi pri GW. Z razliko seveda, da je tukaj max level 20 in le-tega dosezes veliko hitreje, namesto da se levelas po vec mesecev (predvidevam, da je kar dolgotrajen proces v WoW). Se boljse - enostavno si lahko naredis level 20 PvP lik z max opremo in takoj zacnes PvPjat.

In kako je z expansioni pri WoW, ki bo dvignil level do 70? Bodo pogojeni z naslednjimi dodatki ali stand-alone igre? Bo mozno igrati s tistimi, ki dodatka nimajo? Bodo igralci, ki imajo originalno igro in dodatek lahko potovali nazaj v originalno igro?

Ne vem, tukaj se mi zdi ArenaNet sistem poglavij zelo dobro zasnovan. Vsako poglavje je igra za sebe, ampak ce hoces, jih lahko povezujes. PvP je na locenem otoku, torej ima do njega dostop vsak igralec, ne glede na to, kateri dodatek ima. Ter vsako poglavje ima 6 core poklicev iz prvega dela, tako da lahko igralci z razlicnimi poglavji igrajo med seboj brez balance tezav.

" Hmmm, kak dolgo rabiš da grupo najdeš? Soliranje je za posameznika zelo pomembno! Saj se s tem najbolje nauči obvladanje svojega lika! V grupi pa imaš nekaj višjih lvl, ki ti potem ta quest naredijo prelahek!"

Zelo hitro. Zato pa so mission outposti, kjer se srecujejo ljudje, ki pac zelijo delat to specificno misijo. Soliranje je pomembno samo od zacetka, da se igralec navadi na cisto osnovne finte igre in za to je v GW t.i. tutorial/noob area, kjer novo ustvarjeni liki zacnejo svojo pot. Misije so vedno zasnovane tako, da v njih najdes ljudi s podobnimi leveli ter stevilcno omejene, da je igra zanimiva.

"In na koncu, zakaj je Wow bolj popularen od Gw? Kljub 2 mesečnem plačevanju? Za Wow vem da na svetu igra več kot 6.000.000 igralcev! Za Gw ne vem, lahko pa kateri pove!"

Okoli 2 milijona, kar se seveda ne more primerjat z WoW. Seveda je tukaj treba upostevat dejstvo, da je ArenaNet novo podjetje (ceprav z veliko folka iz Blizzarda) in da je GW njihova prva igra. Z Guild Wars zacenjajo svojo niso, Blizzard pa ima ze zelo dobro znana imena Warcraft, Starcraft in Diablo. Ampak to se bo v prihodnje se spremenilo.

" In kje je kakšen humor v Gw? V Wow so za božič postavili božične drevesa, okrasili mesta.."

Uff, odlicen. :) Ne samo da ob praznikih kot so Halloween, bozic in novo leto v celoti spremenijo mesta, dodajo kaksne nove queste in event specificne predmete, ampak tudi spremenijo nacin igre.

Za bozic so recimo dodali bozicno random areno, v kateri se je folk lahko kepal z novimi skilli, ki so bili zasnovani posebaj za ta dogodek.

GW GW

Za halloween so v mesto spawnali king NPCja, ki je folku razlagal sale in jih obdaroval, ce so z njim igrali "rock, paper, scissor" ali plesali na ukaz. :)

GW GW

V bistvu za vsak brezplacen dogodek ArenaNet pripravi kak poseben event, zato ker lahko hitro streamajo nove stvari v spil in spreminjajo svet.

Rotaidal ::

Ahac vidim da obvladaš obe igri:D Maš čas, da obe igraš? oz. si igral?

Zanima me pa to kar je vprašal Tron!

"In kako je z expansioni pri WoW, ki bo dvignil level do 70? Bodo pogojeni z naslednjimi dodatki ali stand-alone igre? Bo mozno igrati s tistimi, ki dodatka nimajo? Bodo igralci, ki imajo originalno igro in dodatek lahko potovali nazaj v originalno igro?"

Ker to pa res nevem, kako bo! Mam pa namen kupit Burning Crusade, ker mi je carska rasa blood elf! Pa seveda bildanje do lvl 70!

PaJo ::

Ahac je kar dobro opisal vecino zadev, tudi sam imam namrec izkusnje z igranjem obeh iger. Wow sem probal le trial acc, tako da sem videl koncept in moznost igranja, GW pa igram ze od prvega beta eventa in se zmeraj ostajam pri GW. Namrec za Wow enostavno rabis cas in bi mi bilo skoda placevat, igrat pa ne bi imel casa. GW pa lahko igras, ko ti je, se namrec zmeraj najde folk za odigrat kaksno misijo. Absolutni car GW-ja pa je trenutno v PvP igranju, za kar pa seveda moras imeti dober team in to mi je pri igri vsec. Nadaljevanje GW pa obeta se veliko moznosti v PvE nacinu in stvar bo postala zelo zanimiva.
Vsekakor pa je je res, da je nacin igranja med igrama razlicen in kakor je tron povedal, GW odpira nov svet online iger, Wow pa pobira ze preizkusen, ampak se zmeraj aktualen nacin masivnega online igranja.
Vsekakor pa je ta tema dobra iztocnica nekomu, ki se odloca, kaj bo igral. Brez veze se je tukaj kregat kaj je boljse, jaz pravim vsakemu svoje, mora pa se vsak odlocit za kaj ima cas in denar ter seveda voljo do igranja:D
Ne se preveč sekirat, rajši uživat:)

Tr0n ::

Ja, to o cemer PaJo govori je ravno nekaj, na kar je ArenaNet ciljala. Ce recimo koncas PvE zgodbo in ti ni vec za igrat PvP, enostavno das spil na polico in pac igras druge igre.

Sedaj, ko se bliza Factions, pa je veliko ljudi spet vzelo igro s polic in se zacelo pripravljat na dodatek. Pa tudi ne rabis skrbet, da bi recimo tvoj soigralec tecas dosegel visji level ali ne vem kaksen napredek, ker ti nisi igral.

To je zelo fajn. :)

ahac ::

Tinček: GW ne obvladam tolk. Ga imam inštaliranega, ampak ne sploh ne vleče več, da bi ga pognal... tako, da ga zadnje čase igram zelo redko.


Se boljse - enostavno si lahko naredis level 20 PvP lik z max opremo in takoj zacnes PvPjat.

Men se ravno to zdi bedasto. Že tko ni problem pridt do lvl 20.. tko pa pride še cel kup folka, ki svojih charov ne obvlada.

namesto da se levelas po vec mesecev (predvidevam, da je kar dolgotrajen proces v WoW)

Rekord je nekaj čez 4 dni playtime.. jaz sem sicer imel 20 dni playtime do lvl 60 (zdaj imam čez 50 dni na main charu).

In kako je z expansioni pri WoW, ki bo dvignil level do 70? Bodo pogojeni z naslednjimi dodatki ali stand-alone igre? Bo mozno igrati s tistimi, ki dodatka nimajo? Bodo igralci, ki imajo originalno igro in dodatek lahko potovali nazaj v originalno igro?

Zelo dolgo se ni vedl kako bo z expansioni v GW. Ja, ok.. dal se bo igrat z tistimi, ki nimajo.. ampak ni se vedl, če bo treba imet prvi GW, itd..
V WoW tud še ni potrjeno, ampak zelo verjetno je, da tisti brez expansiona pač ne bodo imel dostopa do novih ozemelj.. obratno bo pa še vedno.

Misije so vedno zasnovane tako, da v njih najdes ljudi s podobnimi leveli ter stevilcno omejene, da je igra zanimiva.

Tiste misije je.. ostalih questi pa ne. Pri teh misijah še nekako gre.. čeprav sem zadnjič obupal, ker so nonstop quital z misije. Pri navadnih questih, ko iščeš folk v mestu je pa (vsaj men) res težko najdt grupo. In tud če jo.. prideš v drugo mesto pa se disbanda.

Kar se prodaje tiče.. ogromno ljudi je kupil GW samo zato, ker nima naročnine.

Uff, odlicen. :) Ne samo da ob praznikih kot so Halloween, bozic in novo leto v celoti spremenijo mesta, dodajo kaksne nove queste in event specificne predmete, ampak tudi spremenijo nacin igre.

GW je ponavad res bolj predelan (sneg za novo leto, PvP z kepanjem).. ampak WoW ima več takih eventov prav tako z questi, itemi, itd.. Glede na to, da sem videl evente v GW in v WoW lahko rečem, da so v WoW boljši. Sicer ni takih sprememb na ozemlju (je pa vse okrašeno), ampak questi in fun itemi so pa boljši.
Sicer pa humor ni samo to.. kot sem že napisal prej.. v WoW je na stotine raznih for...
Fishin fer sissies. Nat Pagle.

PaJo: Ja. Za WoW res rabiš čas. Sicer se da lvlat tudi, če ga nimaš veliko (WoW to celo podpira z ti. "rested state"), ampak pri lvl 60 ga pa res rabiš veliko (za raide).
GW je pa res igra, ki jo kupiš.. in ni važno, če si vzameš vmes dolgo pavzo. Za tiste z malo časa po moje bolj primerna.
This post is awesome. I should get a medal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Tr0n ::

"Men se ravno to zdi bedasto. Že tko ni problem pridt do lvl 20.. tko pa pride še cel kup folka, ki svojih charov ne obvlada."

Verjetno govoris o random arenah. Ja, tam je veliko zacetnikov, ki pac probavajo PvP. Random arene so namenjene ravno tem igralcem.

Edini nacin igranja Tombsov in GvG je seveda v guildu z ljudmi, ki jih poznas. Pri GW je to se toliko bolj pomembno, ker je skill igralca glavni faktor. Ce igras casual PvP v GW seveda ne mores pricakovat, da bodo pa zdaj vsi experti. Zato imas druge tipe PvPja.

"V WoW tud še ni potrjeno, ampak zelo verjetno je, da tisti brez expansiona pač ne bodo imel dostopa do novih ozemelj.. obratno bo pa še vedno."

V tem primeru me skrbi, da bodo level 70 liki nabildani z novo "uber" opremo hodili pobijat folk v originalno igro, ki nimajo dodatka. Kje je tukaj skill, ne vem.

Drugo vprasanje je, kaksne bodo vse novosti v dodatku in kaksna bo cena. Factions bo po stevilu misij in na splosno vsebini enak ali celo presegel prvo poglavje, cena pa bo predvidoma nizja za 2k (maloprodajna cena za Factions je 8k, za Prophecies je bila 10k za standardni paket).

Kje dobis vec za svoj denar je mislim da vsem jasno.

"Pri navadnih questih, ko iščeš folk v mestu je pa (vsaj men) res težko najdt grupo. In tud če jo.. prideš v drugo mesto pa se disbanda."

Zdaj se vec ne disbanda party. Se pa strinjam, da je iskanje folka za navadne queste dokaj dolgotrajno opravilo, ki ga ArenaNet namerava popravit. Tukaj ne vem, kako ima WoW tole reseno. Sem ga sicer kar nekaj igral ko je bil open beta, ampak na zalost nima taksnih free eventov kot GW, da bi lahko probal nedavne spremembe.

Ahiles ::

Kar se Tice dodatka za WoW:The Burning Crusade

Serverji bojo ostali isti in preden bo dodatek izsel bojo vsi tudi uni k ne bojo kupil dodatka preko patchov dobil vse potrebno da bo zadeva spilala(grafika za opremo etc). Na cedju pa s ebo dobila grafika iz outlands novih instanc v kere bojo imeli dostop samo igralci z dodatkom in vse ostalo.

Štos je le v tem da bo tisti k bo kupu dodatek lahko uporabil 61+ lvl opremo, skile, recepte, vstopil na nova ozemlja(vrjetno v obliki portala etc). Opremo bojo tisti brez dodatka videli normalno le da bo lvl req rdec(da se bo folk slinu nad novo opremo in kupu dodatek) in seveda dropal bo samo na ozemlju za katerega rabis dodatek tko da tud ce bo (boe) oprema dropala bo se zmeri mela lvl req 6x+ in ga folk brez dodatka ne no mogu oblect.

Ker nihce ne bo hotel biti lvl 60(zarad pvp) bo velika vecina tudi kupila dodatek kajti lvl 70 bo lohka sesu celo grupo lvl 60 :) Tko kot zdej lvl 60 lohka sesuje lvl 50.

Seveda bodo razsirili tudi obstojeca ozemelja na kera bodo imeli dostop tudi tisti igralci ki ne bojo kupili dodatka. V glavnem 2 novi zoni za novi rasi 1-10 lvl in 10-20 na vsaki strani.

Tr0n ::

Hmm, nove high-level instance in 2 coni za nove poklice se slisi bolj bogo.

strictom ::

Poglej si en od dveh otokov v WoW. En sam je cca. 5x večji kot celotna pokrajina v GW :)

Sta pa dva :). Pa še ogromno instant ki tut niso kaj prida majnše :)
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Dami ::

Pri WoW je 99% PvE igranja, torej kot se spodobi za mmorpg.In tukaj se nove stvari dodajajo sproti in jih je ogromno. Ne predstavlam si da bi folk lahk igral GW dlje časa kjer je samo pvpjanje. Če rajsi ubijate soseda namesto da z guildom spucate kako dolgo instanco in ubijete uber bossa, pol pejte rajs igrat battlefield 2.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Chronoboy ::

Poglej si en od dveh otokov v WoW. En sam je cca. 5x večji kot celotna pokrajina v GW :)

S tem se ne bi prav strinjal.
Zdi se mi da sta terena (ne samo en otok pri wow) kar priblizno enaka, ce ni od GW celo vecji (bo pa to 100% postal, ko pride ven Factions>:D ).

Zgodovina sprememb…

gumby ::

>>Pri WoW je 99% PvE igranja, torej kot se spodobi za mmorpg.

od kdaj pa je PVE bistvo teh spilov?

Chronoboy ::

gumby: /agree

Se nekaj: trona bi prosil, ce lahko tukaj napise link do tiste nemske strani, kjer so "dajali" awarde MMO-jem.

Tr0n ::

Kar sem seveda zelel z mojo neprimerno opazko povedat je to, da se Blizzardu sploh ni potrebno vec trudit in to se tudi opaza. Pri 6+ milijonih mesecnih narocnin na mesec lahko gre cela firma v predcasen pokoj, a server maintance je se vedno vsak torek po vec ur (vsaj kolko spremljam zadeve na forumih). Sramota ce mene vprasate.

GW je imel vse od izida 28. aprila 2005 pa do danes le kaksnih 12 ur downtime-a pa imajo prav tako ogromne kolicine serverjev in socasnega prometa po vsem svetu na globalnem networku. Ce nek server pade dol, se load zacasno prenese pac na drug server znotraj clusterja.

Vsebina vs. cost - ArenaNet pac mora vedno nov material in poglavja izdajat, ker je njim to eden izmed glavnih virov prihodka in od tega imajo najvec ravno igralci. Zraven tega da so vsi dodaki opcijski in predstavljajo v celoti samostojno in kompletno igro seveda.

Chronoboy: http://mmog.onlinewelten.com/index.php?p=award_winner&area=1

Chronoboy ::

Tr0n: hvala:)

Mojo prejsnjo trditev pa bi popravil: terena sta si mogoce priblizno enako velika, prehodljivega pa je v gw kar veliko manj. Vseeno pa se bo vse veliko bolj povecalo s Factionsi.:D

Tr0n ::

Tukaj moras locit velikost terena in kolicino materiala.

Zaradi mene je lahko teren ranga ZDA, ampak ce je vecina stvari na njem samo dolgocasnih FedEx questov in spawn killanja mi to prav nic ne koristi.

Imam potem veliko raje bolj kompakten kontinent z veliko razlicnimi tipi misij, tako PvE, kot PvP in sedaj v Factions celo kombinacijo obeh.

Rotaidal ::

"Kar sem seveda zelel z mojo neprimerno opazko povedat je to, da se Blizzardu sploh ni potrebno vec trudit in to se tudi opaza. Pri 6+ milijonih mesecnih narocnin na mesec lahko gre cela firma v predcasen pokoj, a server maintance je se vedno vsak torek po vec ur (vsaj kolko spremljam zadeve na forumih). Sramota ce mene vprasate."

Tron, to da ma Blizzard 6.000.000 mešečnih naročnin, še ne pomeni, da zanemarjajo WoW! Povej mi na kater forumu si to videl! Idi na wow-slo.com in mi povej kje to piše!

Chronoboy ::

Tron ni nikjer napisal, da blizzard zanemarja wow. Govoril je o temu.

Starting with scheduled maintenance on Tuesday, May 10, 2005, all scheduled maintenance will be performed with a new schedule that begins at 5 AM and ends at 11 AM PST. This will allow us the window of time we need to perform the necessary maintenance tasks to our infrastructure as part of our continued efforts in improving realm stability and performance. We realize that this is inconvenient, yet we believe that it will result in an overall improvement for our player base.

strictom ::

>Zdi se mi da sta terena (ne samo en otok pri wow) kar priblizno enaka, ce ni od GW celo vecji (bo pa to 100% postal, ko pride ven Factions>:D ).

Hehehehehehehehehehehehe.

No. Vidim da še v življenju nisi videl WoWa. Že sam Elwyn Forest + Westfall je tako velik kot Ascalon City + okolje do shiverpeaksov :)
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Rotaidal ::

"Zdi se mi da sta terena (ne samo en otok pri wow) kar priblizno enaka, ce ni od GW celo vecji (bo pa to 100% postal, ko pride ven Factions>:D"

HALO?? Praviš da bo Gw z dodatkom mel večjo mapo od WoW?
Kako še bo le potem ko pride za WoW Burning crusade?? -- tu bo ena celotna mapa, pa še stari 2 mapi se bosta povečali!

Bravo STRiCtom!!:D :D

Rotaidal ::

" Hmm, nove high-level instance in 2 coni za nove poklice se slisi bolj bogo."

Tron! Če bodo hotli igrat na novi mapi, ali imet nove opreme za lvl 61+, si bodo moral pač nabavit Burning crusade! Kako bi potem to blo če bi lahko ostali igralci ki nimajo dodatka, pravtako igrali z dodanimi novosti? Potem bi bilo dovol, da si en sam nabavi dodatek, ostali pa potem samo dobijo ostale stvari!

Chronoboy ::

Saj sem se popravil, preberite vse poste.
In igral sem tudi wow, ne skrbet. V treh dneh triala (z dial-upom!!!!!! sparal sem se) sem prisel ven z otoka night elfu, tako da ni nic takega ta mapa.
edit: na tem otoku sem opravil vse mozne queste in ne, ta otok ni tolko velik kot ascalon (saj je to elwyn forest, ane? Bilo je ze kar nekaj casa od tega:) )

Zgodovina sprememb…

kopriwa ::

Bom mal pokritiziral wow. Glede na to kok Blizzard cuza dnarja od 6mio naročnikov in koliko stane še originaln izvod bi lahko vsaj serverje zrihtal in jih naredili vsaj igralne. Te dni je namreč tak lag da so tudi instance nemogoče za igrat. In to še zmeraj po enem letu niso popolnoma poštimal.
In ja ko si v wow lvl 60 in če ti je pvp dolgčas (vsaj v primeri wowa, ker bgji so sam še honor farm), potem ti ne preostane drugega kot pve. Tle je pa tko raidi so organizirani. In trajajo po več ur. In če hočš dobit kak item boš pač moral hoditi na raide. In to postane neka obveza (takrat pa takrat je raid!!). Za moje pojme bi špil moral bit tak:
-lvlaš lahko do neke meje tako da igraš nekaj časa
-lvlanje od nekega lvla naprej zahteva skill, oz. delanje questov ki niso taki (ubij nekoga in prinesi glavo)...izcuzana tema
-v špilu lohk nekaj dosežeš tudi če igraš občasno oz. takrat ko se ti zljubi, ne pa neka obveza kot so high lvl raidi
No tko nekaj negativnih stvari wowa, jih je pa veliko seveda tudi pozitivnih ampak jih je preveč za naštevat.

Rotaidal ::

Alo kopriva jaz celi tedn igram WoW, in nisem opazil da bi bili kaki problemi! In tudi v istancah ne! Prvi dan po patchu je blo malo problemov.;((

"In ja ko si v wow lvl 60 in če ti je pvp dolgčas (vsaj v primeri wowa, ker bgji so sam še honor farm), potem ti ne preostane drugega kot pve. Tle je pa tko raidi so organizirani. In trajajo po več ur. In če hočš dobit kak item boš pač moral hoditi na raide. In to postane neka obveza (takrat pa takrat je raid!!). Za moje pojme bi špil moral bit tak"

Da ti je v WoW dolčas, potem pa si res čudn! Ti sploh igraš wow?
In za lvl 60 je tolko stvari za počet da glava peče! Da ne naštevam vlko število istanc za lvl60!
In v AQ istanci ti res nemore bit dolgčas!:D

kopriwa ::

Ja na Daggerspinu (aka Laggerspine) majo že cel tedn probleme. Po patchu so vsak dan resetiral instanco. Allianca je šla clo z random grupo nad raggya in jim je med fajtom restartal (nekaj v tem smislu). Trenutno mi je najbolj v wow všeč ekonomija. Skrbim za to da guild dobi poceni robo itd. Trenutno v našem guildu raidamo MC, AQ, ZG. Kaj sm hotu z tistim stavkom povedat je, da če mislš resno vzet raide pol si morš čas utšimtat tko, da si vzameš 5 ur prosto in greš na raid. In če je to 3x na tedn je to že kr velika obveza.

strictom ::

>Saj sem se popravil, preberite vse poste.
In igral sem tudi wow, ne skrbet. V treh dneh triala (z dial-upom!!!!!! sparal sem se) sem prisel ven z otoka night elfu, tako da ni nic takega ta mapa.
edit: na tem otoku sem opravil vse mozne queste in ne, ta otok ni tolko velik kot ascalon (saj je to elwyn forest, ane? Bilo je ze kar nekaj casa od tega:) )

Tisto "otok" je v bistvu The mother tree. Moonglade ali neki takega. Je pa eden izmed najmanjših predelov v WoW.

More luck next time.

Lih prej sem laufal iz Darkshireja v Bootybay. Iz enega predela v drugega. Potreboval sem cca. 20min :) Iz enega predela v drugega :)
"Violence is the last refuge of the incompetent" - Salvor Hardin

Tr0n ::

"Že sam Elwyn Forest + Westfall je tako velik kot Ascalon City + okolje do shiverpeaksov :)"

Kot receno, eno je velikost terena, spet drugo vsebina.

Factions bo imel recimo v celoti nov kontinent, preko 50 PvE misij in questov, 300 novih skillov, dva nova poklica, nove tipe PvE in PvP iger, alliance boje, novo zgodbo, vec kot 100 novih monsterjev itd... in to vse bos dobil za borih 8k, kar je ekvivalent dva meseca WoW narocnine.

Sure, ozemlje je v WoW vecje, ampak ravno to je car GWja. Bolj kompakten teren pomeni manj casa za potovanje in manj izgube casa. Enostavno se takoj teleportiras tja, kjer hoces in si instantno v akciji. Koliko % dejanske igre v WoW porabis samo za potovanje od enega questa oz. mesta do drugega? :) Taksno potovanje ima prvic svoj car, ko se raziskujes teren, kasneje je pa mukotrpno, tudi z mountom.

Zakaj so questi in teren tako zasnovani? Seveda, da ljudje cimvec casa ostanejo v spilu in placujejo narocnino. :)

Tr0n ::

"Tron! Če bodo hotli igrat na novi mapi, ali imet nove opreme za lvl 61+, si bodo moral pač nabavit Burning crusade! Kako bi potem to blo če bi lahko ostali igralci ki nimajo dodatka, pravtako igrali z dodanimi novosti? Potem bi bilo dovol, da si en sam nabavi dodatek, ostali pa potem samo dobijo ostale stvari!"

Saj to je ok. Tisti, ki kupijo dodatek imajo seveda edini dostop do novega materiala, to je logicno.

Kar ni logicno je to, da se povecuje level cap in postane tako igra se dodatno unbalance za tiste, ki dodatka nimajo in jih s tem v bistvu Blizzard prisili, da morajo kupit dodatek.

To je v GW reseno takole:

# Level cap bo vedno 20

# Novi skilli so zbalancirani s starimi in vise-versa skozi vsa poglavja

# Igralec z vec poglavji bo imel vecjo raznolikost skillov, ne pa tudi mocnejse

# Tudi tisti, ki nimajo dodatka lahko uporabljajo recimo orozja iz dodatka, ce jim ga nekdo proda ali dropa. Zakaj to ne predstavlja tezav z balance? Ker so itemi specificni za dolocene poklice in imajo pac dodatke (mode) za tiste poklice. V tem primeru recimo kak Assasin dagger ne bo prav nic koristo navadnemu Warriorju.

Seveda pa bodo vsi igralci, ne glede na to kateir dodatek imajo, dobili zastreamano ves graficni material od ostalih dodatkov avtomatsko.
strani: « 1 2 3 ... 14


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rift: Planes of Telara

Oddelek: Igre
483368 (816) Denis6

Guild Wars 2

Oddelek: Igre
311766 (506) Tilen
»

Age of Conan (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
845754 (1056) Buggy
»

Titan Quest Gold

Oddelek: Igre
9816 (694) R33D3M33R
»

Brezplačen Guild Wars Vikend

Oddelek: Novice / Igre
142436 (1951) Tr0n

Več podobnih tem