Forum » Loža » tandemski skoki iz aviona
tandemski skoki iz aviona
Pujcek ::
cau, mal sem ze gledal po netu pa najdu kar ene par skupin, ki ponujajo tandemske skoke iz aviona. ker mi ni glih vseeno, kdo me bo porinil iz aviona, vas sprasujem, ali je to ze kdo od vas pocel oziroma ali kdo pozna kaksno dobro solo ki to ponuja...
ajde
ajde
smilyxx ::
Lol. Drgač je velik folka k ponuja tandemske skoke. Moj fotr je že ene 4krat skočil s padalom, pa nikol ni blo problemov. Mislim da je skakal z DEMO TEAM.S kje si drgač? Ker pri nas se s padali skače večinoma v: Bovcu, Novem Mestu, Mariboru pa pri nas v Lescah.
Lp
Lp
Save water.
drink beer.
drink beer.
smilyxx ::
Baje je tam okol 30k, nism zihr. Drgč pa pravjo da je največji užitek ko skačejo s 5000m (tut s tandemi).
Lp
Lp
Save water.
drink beer.
drink beer.
jeti51 ::
Cena 130€ (mogoče 140?), govorim za klub DemoTeam. Skače se ponavadi v Lescah, Bovcu, Novem Mestu... odvisno pač, kje je avion, kje je "izvajalec" tandema (inštruktor) ipd. Gre se na približno 3000m (nad zemljo, nadomorska višina je še malo višja), prostega pada je dobre pol minute. Ljudje, ki izvajajo tandeme, so zelo izkušeni (več tisoč skokov), tako da se tudi glede tega nimaš kaj bati. Če koga zanima, mu lahko na PM dam kontakt, pa naj kar pokliče in se zmeni oziroma se pozanima o vseh podrobnosti (kdaj, kako..). Morda bomo celo v istem letu skočili.
Tattoo- ::
Jest bi vam pa predlagal še eno boljšo adrenalinsko alternativo - Akrobatsko Letenje Ni boljšega
Racing is in my blood - Ayrton Senna
smilyxx ::
sverde: Sej če boš skočil itk ne boš mel časa da bi razmišljal o temu...
Save water.
drink beer.
drink beer.
jeti51 ::
>> a ma ona obleka kako vrečko tam spodi d ne nese onmu zran tebe če kej mokrga spustiš
Hahaha, morali bi videti včeraj v Bovcu, predzadnji let. So enkrat tekom dneva prišli tudi eni Madžari, malo tudi "veseli" ( ), no, in eden izmed njih je šel skočit v tandemu. Potem je pa kar bruhal v zraku, hehehe, posvinjal kombinezon, in potem ko sta oba pristala in ga je izvajalec tandema odpel s sebe, se je pa Madžar samo zakotalil na tla, kjer je še nekaj časa ležal na tleh, se zvijal in bruhal.
Hahaha, mi smo umirali od smeha.
Hahaha, morali bi videti včeraj v Bovcu, predzadnji let. So enkrat tekom dneva prišli tudi eni Madžari, malo tudi "veseli" ( ), no, in eden izmed njih je šel skočit v tandemu. Potem je pa kar bruhal v zraku, hehehe, posvinjal kombinezon, in potem ko sta oba pristala in ga je izvajalec tandema odpel s sebe, se je pa Madžar samo zakotalil na tla, kjer je še nekaj časa ležal na tleh, se zvijal in bruhal.
Hahaha, mi smo umirali od smeha.
Damjan Jagar ::
Jest bi vam pa predlagal še eno boljšo adrenalinsko alternativo - Akrobatsko Letenje Ni boljšega
Lahko kaj več poveš o tem?
http://jagar.si
Tattoo- ::
@Cyb3r:
Kaj točno te zanima ?
Lahko ti povem za Lesce, da to izvajajo z dvosedežnim jadralnim akrobatskim letalom FOX občasno pa tudi z motornim akrobatskim letalom Pitts (če je v tistem času ravno v Lescah in na voljo).
Polet pa zgleda nekako takole...Opremijo te z padalom, pritrdijo v kabino z 5. točkovnim varnostnim pasom (ter za varnost še z dodatnim pasom ), seznanijo z vsemi instrumenti na kontrolni plošči (ki pa jih med poletom itaq nimaš časa gledati ) ter s pomočjo motornega letala povlečejo na približno 1200m nad zemljo. Potem pa pilot opravi začrtan let...Konča pa se ponavadi z nizkim preletom nad letališko stezo (če promet le to dopušča) in pristankom. Celoten polet ponavadi traja okoli 10-12 minut.
Cena se pa giblje nekako v rangu tandemskega skoka (ne vem točno, ker sem jaz član kluba in sem plačal klubsko ceno )
Kaj točno te zanima ?
Lahko ti povem za Lesce, da to izvajajo z dvosedežnim jadralnim akrobatskim letalom FOX občasno pa tudi z motornim akrobatskim letalom Pitts (če je v tistem času ravno v Lescah in na voljo).
Polet pa zgleda nekako takole...Opremijo te z padalom, pritrdijo v kabino z 5. točkovnim varnostnim pasom (ter za varnost še z dodatnim pasom ), seznanijo z vsemi instrumenti na kontrolni plošči (ki pa jih med poletom itaq nimaš časa gledati ) ter s pomočjo motornega letala povlečejo na približno 1200m nad zemljo. Potem pa pilot opravi začrtan let...Konča pa se ponavadi z nizkim preletom nad letališko stezo (če promet le to dopušča) in pristankom. Celoten polet ponavadi traja okoli 10-12 minut.
Cena se pa giblje nekako v rangu tandemskega skoka (ne vem točno, ker sem jaz član kluba in sem plačal klubsko ceno )
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: OwcA ()
Tattoo- ::
Ponavadi pilot inštruktor izvede kar začrtani program iz kakšnega tekmovanja. Jaz sem se odločil za polet ravno v času, ko se je bližalo državno prvenstvo in je opravil kar obvezen tekmovalni program . Ponavadi pa vsebuje kaj takega:
- Kubanska osmica
- Sodček
- Raversmann
- Immelmann
- Luping
To so nekako kar standardne figure...potem pa še razni dinamični prevlečeni leti, hrbtni let - vse je odvisno, kako se zmeniš z pilotom in koliko preneseš
- Kubanska osmica
- Sodček
- Raversmann
- Immelmann
- Luping
To so nekako kar standardne figure...potem pa še razni dinamični prevlečeni leti, hrbtni let - vse je odvisno, kako se zmeniš z pilotom in koliko preneseš
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: OwcA ()
Tattoo- ::
Seveda...to letalo prenese večje obremenitve, kot jih je sposoben prenesti normalen človek
Tovarniško dovoljene obremenitve (s tem, da letalo zaradi varnosti lahko prenese še veliko več):
Load factors (crew of 1) +9.0/-6 0 G
Load factors (crew of 2) +7.0/-5.0 G
Tovarniško dovoljene obremenitve (s tem, da letalo zaradi varnosti lahko prenese še veliko več):
Load factors (crew of 1) +9.0/-6 0 G
Load factors (crew of 2) +7.0/-5.0 G
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Tattoo- ::
Malenkost...upam, da boš užival, če se odločiš za polet
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Tattoo- ::
Nope...kovit je, ko prevlečeš letalo ter krila izgubijo vzgon...tedaj letalo pade v kovit (to je neke vrste spiralno pikiranje). Težko razložiš samo preko besed
Res pa, da tista slika Raversmanna zgoraj ni čisto pravilna...Pravilno izveden Raversmann je takle:
Res pa, da tista slika Raversmanna zgoraj ni čisto pravilna...Pravilno izveden Raversmann je takle:
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Gandalfar ()
jype ::
Mhm, se mi je zdelo. Pri kovitu na vrhu pot ni lepo okrogla, ampak pustis letalo, da omahne na krilo, ne? Sem vcasih ves cas to pocel z modelckom :)
Tattoo-: imas zasebno sporocilo :)
Tattoo-: imas zasebno sporocilo :)
smilyxx ::
Tattoo- A nista na letališču tidi ene dva ruska yak-a al nekaj podobnega? Se s tistmu da pelat? A kdo ve kako je kej na leškem letališču s hellikopterskimi poleti, ker zdej ko ga Stroj nima več, ne vem kje bi se še dalo pelat?
Lp
Lp
Save water.
drink beer.
drink beer.
Pujcek ::
Tattoo-,
kateri klub (link????) da se bolj natancno pozanimam...
aja, pa hvala za odgovore!
lp
pujcek
kateri klub (link????) da se bolj natancno pozanimam...
aja, pa hvala za odgovore!
lp
pujcek
BigWhale ::
Tisti prvi Raversmann men zgleda bolj kot hammerhead...
Navpicno gor, ko zacne zmanjkovat hitrosti, pa pedalo v extrem, tako da se avion prevesi na eno stran in potem pade na krilo, navicno nazaj proti zemlji...
Kovit, hm, spin, je pa, ko zmanjka vzgona. Letalo se nekontrolirano vrti v eno smer in pada proti tlem. Resitev pa je yoke v smer vrtenja, rudder kontra... (Hm, no mogoce je obratno ;>)
Navpicno gor, ko zacne zmanjkovat hitrosti, pa pedalo v extrem, tako da se avion prevesi na eno stran in potem pade na krilo, navicno nazaj proti zemlji...
Kovit, hm, spin, je pa, ko zmanjka vzgona. Letalo se nekontrolirano vrti v eno smer in pada proti tlem. Resitev pa je yoke v smer vrtenja, rudder kontra... (Hm, no mogoce je obratno ;>)
Tattoo- ::
Ste me pa zasuli z vprašanji
@jype:
Ja kovit (ali vrij po slovensko ) je točno to, kar si opisal...počasi zmanjšuješ hitrost letala in ko se na krilih poruši vzgon, letalo omahne preko krila.
Za odgovor na tvoje zasebno sporočilo glej spodaj...
@smilyxx:
Ja, v Lescah sta tudi dva Yak-a, vendar sta oba v zasebnih rokah. Yak-55M je tako ali tako enosedežno akrobatsko letalo, medtem ko je Yak-52 dvosedežno letalo v lasti Silva Oražem-a ( Falcon Air) preko katerega se lahko zmenite za motorne akrobacije.
Za helikopterske polete pa ne bi vedel kaj preveč (vem, da ima podjetje Flaycom iz Žirovnice v Lescah postavljen zasebni hangar za svoje helikopterje). Kako pa je z možnostjo poletov pa res ne bi vedel. Najboljše, če pokličeš in se pozanimaš.
@Pujcek:
Jaz sem bil (trenutno sta moje članstvo in jadralna licenca zaradi pomankanja časa v mirovanju...) član ALC-Lesce
Za več informacij pa se lahko pozanimate tukaj:
ALC naslovi
kot tudi tukaj (članska stran):
ALC Informacije (Članska stran)
@jype:
Ja kovit (ali vrij po slovensko ) je točno to, kar si opisal...počasi zmanjšuješ hitrost letala in ko se na krilih poruši vzgon, letalo omahne preko krila.
Za odgovor na tvoje zasebno sporočilo glej spodaj...
@smilyxx:
Ja, v Lescah sta tudi dva Yak-a, vendar sta oba v zasebnih rokah. Yak-55M je tako ali tako enosedežno akrobatsko letalo, medtem ko je Yak-52 dvosedežno letalo v lasti Silva Oražem-a ( Falcon Air) preko katerega se lahko zmenite za motorne akrobacije.
Za helikopterske polete pa ne bi vedel kaj preveč (vem, da ima podjetje Flaycom iz Žirovnice v Lescah postavljen zasebni hangar za svoje helikopterje). Kako pa je z možnostjo poletov pa res ne bi vedel. Najboljše, če pokličeš in se pozanimaš.
@Pujcek:
Jaz sem bil (trenutno sta moje članstvo in jadralna licenca zaradi pomankanja časa v mirovanju...) član ALC-Lesce
Za več informacij pa se lahko pozanimate tukaj:
ALC naslovi
kot tudi tukaj (članska stran):
ALC Informacije (Članska stran)
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tattoo- ()
Tattoo- ::
@BigWhale:
Ja, tisti prvi Raversmann je bil v bistvu HammerHead...jaz sem zajebal, ker najprej nisem našel pravilne slikce
Glede izravnavanja letala iz kovita, bi se pa po tvojem nasvetu pilot zapičil v zemljo . Iz kovita se rešiš tako, da daš polno nogo (rudder control) nasproti od smeri vrtenj ter obenem popustimo palico naprej, da se na krilu spet vzpostavi vzgon ter letalo pridobi hitrost.
Ja, tisti prvi Raversmann je bil v bistvu HammerHead...jaz sem zajebal, ker najprej nisem našel pravilne slikce
Glede izravnavanja letala iz kovita, bi se pa po tvojem nasvetu pilot zapičil v zemljo . Iz kovita se rešiš tako, da daš polno nogo (rudder control) nasproti od smeri vrtenj ter obenem popustimo palico naprej, da se na krilu spet vzpostavi vzgon ter letalo pridobi hitrost.
Racing is in my blood - Ayrton Senna
BigWhale ::
Saj sem rekel, da lahko da je obratno... Meni so razlagali, da pomaga, ce das potem yoke v smer vrtenja... Ven iz vrtenja pa prides pac invertiran...
LoneWolf ::
Vsak tip letala ima lahko svoj nacin resevanja iz vrija, so pa neka splosna navodila, ki veljajo za vecino.
V splosnem velja, da se odvzame plin (pri motornem letalu), da polno nogo nasprotno smeri vrtenja in s tem z rudderjem ustavi vrtenje, pusti nos da ostane dol in doda plin, dokler letalo ne nabere dovolj hitrosti za ponovno vzpostavitev vzgona in varen prehod v vodoravni let. Cel recovery traja 2-3 sekunde. Yoke naj bi bil ves cas v nevtralnem polozaju - v vriju krilca nimajo posebnega efekta in so mlahava, ob ponovni vzpostavitvi vzgona pa je zazeljeno, da dobita obe krili enak vzgon - sicer lahko ob minimalni hitrosti in razlicno odklonjenih krilcih eno krilo pridobi vzgon, drugo se ne, prvega dvigne in tvegas ponoven zlom vzgona na enem krilu in nov vrij. Poln rudder povsem zadosca, da hitro ustavis vrtenje.
V splosnem velja, da se odvzame plin (pri motornem letalu), da polno nogo nasprotno smeri vrtenja in s tem z rudderjem ustavi vrtenje, pusti nos da ostane dol in doda plin, dokler letalo ne nabere dovolj hitrosti za ponovno vzpostavitev vzgona in varen prehod v vodoravni let. Cel recovery traja 2-3 sekunde. Yoke naj bi bil ves cas v nevtralnem polozaju - v vriju krilca nimajo posebnega efekta in so mlahava, ob ponovni vzpostavitvi vzgona pa je zazeljeno, da dobita obe krili enak vzgon - sicer lahko ob minimalni hitrosti in razlicno odklonjenih krilcih eno krilo pridobi vzgon, drugo se ne, prvega dvigne in tvegas ponoven zlom vzgona na enem krilu in nov vrij. Poln rudder povsem zadosca, da hitro ustavis vrtenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LoneWolf ()
BigWhale ::
Meni je precej zanimivo, da nekatera letala sploh ne padejo v spin, oziroma, njihov spin sploh ni spin. F-16 ob utrganem zracnem toku na krilih omahne navzdol potem pa nos letala zacne nihat gor in dol in kar niha in niha in niha... Avion pa pada kot kamen... ;> Edina resitev ti je, da opazujes visino in pocasi z flight stickom zacnes nihat in ujames ritem aviona. Motorju odvzet moc in cakat, da ti morda uspe... sicer pa... velika rumeno/crna rocica med nogami ;)
LoneWolf ::
Yup, to je flat spin, ki je neresljiv problem predvsem za veliko vojaskih reaktivnih lovcev. Letalo se enostavno ne more postavit na nos - motorji zadaj so pretezki, aerodinamicnih sil za uravnotezenje leta pa v spinu ni zaradi premajhne hitrosti. Ce se kdo spomni strmoglavljenja F-14 v filmu Top Gun, to je bil flat spin.
Spini so stvar konstrukcije letala. Celo solska in sportna letala niso vsa avtorizirana za spine, Utva 75 ima kar malo slab sloves zaradi obcasno tezavnih spinov, ceprav je izrazito solsko letalo.
Spini so stvar konstrukcije letala. Celo solska in sportna letala niso vsa avtorizirana za spine, Utva 75 ima kar malo slab sloves zaradi obcasno tezavnih spinov, ceprav je izrazito solsko letalo.
BigWhale ::
Sicer v modernih letalih spin skorajda ni mogoc, ker ti elektronika preprecuje (razen ce je ne izklopis :P) prevelik AoA in taksno letenje, da bi padel v spin. Hecno edino to, da se nisem slisal za kak auto recovery :)
jype ::
Ko imas potisk/masa priblizno 1:1 samo rocko pod levo dlanjo pritisnes do konca naprej in je. Ce se turbina se vrti, ce ne so pa tiste crno oranzne rocke "best bet".
Tattoo- ::
Še en small upadte za motorne akrobacije:
Akro Poljanec Lesce
P.S.: Pogljete si tudi kratke filmčke akrobacij
Akro Poljanec Lesce
P.S.: Pogljete si tudi kratke filmčke akrobacij
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tattoo- ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj letalo leti (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 74164 (69586) | seminal |
» | Poleti z letalom (akrobatski)Oddelek: Loža | 4148 (3798) | destiny |
» | Skoki s padalomOddelek: Loža | 3630 (3470) | smilyxx |
» | Skepticizem (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 6729 (5362) | SavoKovac |
» | Aerodinamika (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 7385 (6287) | Boeing |