Slashdot - Po internetu krožijo prve govorice, ki omenjajo povprečen sistem, na katerem bo tekel Microsoft-ov dolgo pričakovan operacijski sistem Longhorn. Omenjata se dva procesorja s hitrostmi med 4 in 6 GHz, 1 GB pomnilnika, do en terabajt skupnega prostora na disku in kar tri krat hitrejše grafične kartice od danes dostopnih. Prav tako so se na internetu pojavile prve slike Longhorna. Zaenkrat vse skupaj niti ne izgleda tako zelo zahtevno. [:D]
Novice » Grafične kartice » Longhorn - minimalne zahteve in nekaj slik
Jaka83 ::
ROFL!!!!!!!!!! Da bo rabil tak procesor in take grafične kartice ... ROFL!!!!!!!!!!!
Now where did I put my Linux DVD?
Dvomim, da bo tako zahteven, pa meni na prvi pogled zgleda ogabno. Kaj bo pa v njem uporabnega bomo pa še vidli na lastne oči.
Now where did I put my Linux DVD?
Dvomim, da bo tako zahteven, pa meni na prvi pogled zgleda ogabno. Kaj bo pa v njem uporabnega bomo pa še vidli na lastne oči.
franci ::
Pomojem je tole mal zajebancija. Takrat kobo izšel Longhorn bojo najbrš že hude mašine. Ampak minimalne zahteve...
Hello, hello, hello, how low?
IceIceBaby ::
Haha...na konc bo longhorn verjetno en tolk hiter in tolk uporaben kot so ble prve verzije OSXa pred parimi leti. Glede na slike je prihodnost windowsov bolj žalostna. Razen cool wallpaperja res ne vem kaj je tako posebnega na sliki.
Gandalfar ::
men so pa full vsec slikce novga GUI. Zadeva je se lepsa od OSX. Komaj cakam.. mogoce me bo pa preprical :)
Sami ::
Nemogoče, da bodo take minimalne zahteve, to je mal preveč tudi za takrat. To je res mal zajebancija
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Iztok Smolic ::
lol - gledati namizje je res brez pomena, tole lahko naredi na winsih kaka tema , pa mamo longhorn a?.... lol kar se pa tiče zahtev se mi zdi da je zajebancija ...
CCfly ::
Se mi samo dozdeva, ali je tukaj zaznati precej sarkazma. Mogoče je pa kdo nekatere ljudi razkuril v prejšnji novici. Samo pazite, še nekaj komentarjev, potem se bodo pa pritožbe začele deževati. Ne vem sicer zakaj, ker je vmesnik pač rahlo ogaben in *kreh* splonkan. Očitno še ena stvar, ki jo bodo uporabniki izklopili takoj po namestitvi Oken.
PS: Zahteve so pa po mojem mnenju rahlo napihnjene.
PS: Zahteve so pa po mojem mnenju rahlo napihnjene.
Microsoft ::
Po moje so pa zahteve full napihnjene.
Pa tistle na prvi slikci, ko je Toolbar na desni strani ekrana pokoncno, gre men na kura*.
Ce dobim tale OS kdaj, je to prvo, kar skenslam. Toolbar more bit vodoravno spodi, damn.
Pa tamle, ko je ura. Pismo, pa ja zasede skor 1/20 celga zaslona. Gor sta pa ena dva cagra. Damn, to bi blo treba skenslat. Pismo, kdo pa ne pozna, kolk je ura na stevilke (recimo 23:21 PM)?!
Bo ze. Do takrat pa Win2k. :)))
by Miha
Pa tistle na prvi slikci, ko je Toolbar na desni strani ekrana pokoncno, gre men na kura*.
Ce dobim tale OS kdaj, je to prvo, kar skenslam. Toolbar more bit vodoravno spodi, damn.
Pa tamle, ko je ura. Pismo, pa ja zasede skor 1/20 celga zaslona. Gor sta pa ena dva cagra. Damn, to bi blo treba skenslat. Pismo, kdo pa ne pozna, kolk je ura na stevilke (recimo 23:21 PM)?!
Bo ze. Do takrat pa Win2k. :)))
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
CCfly ::
Nočem biti preveč zloben in prosim da mi tisti, ki jim danes vratna žila že precej hitro utripa, ne zamerite preveč. Kdo bi si upal staviti, koliko časa bo porabil Microsoft, da proda vse izboljšave, ki so jih Apple-ovi inženirji pogruntali do npr.: OSX 10.3 ? Mislim pa tako, da bodo dejansko spodobno izgledale. Ker tisto s toolbarom na desni je zločin. Barvne slepote pa raje ne bom omenjal.
pirx ::
Longhorna sem testno inštaliral na Celerona 500 z 256MB RAMa (s 128 inštalacije niti ni možno izvesti) - dela sicer, vendar neuporabno počasi. Kar se pa GUIja tiče - no ja... meni je klasičen (Win2k) še vedno najlepši :)
S-Master ::
kakšne minimalne zahteve vi tu sanjate???
stvar je tekla na P4 2.4 GHz,
povprečen sistem takrat pa bo med 4 - 6 GHz in trikrat hitrejšo grafično
leto 2006
stvar je tekla na P4 2.4 GHz,
povprečen sistem takrat pa bo med 4 - 6 GHz in trikrat hitrejšo grafično
leto 2006
traktor ti matr jebal !!
Malner ::
Razumem, da bom rabu tak sistem da bom u real time-u editiral HDTV movie al pa kej podobnga delu, sam da bi pa sam za sistem rabu tak racunalnik. Microsoft *?!+ OFF.
Dr_M ::
CCfly: najvecja napaka OSXa je, da ne laufa na x86.... ostalih skretov pa pr nas ne bos vidu, razn pr ksnih ljubiteljih, ki hocejo bit glavni na vasi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
KTr1sk ::
Takrat bodo baje drugačni monitorji, šišri bodo ker bo tudi v drugih programih opravilna vrstica v desnem oz. v levem delu zaslona (Sidebar). Sam je pa vseskup brezveze (izgled mislim), saj lahko WinXP spremeniš dizajn (StyleXP) in imaš isto, samo važno je kako bo to laufalo (igre, programi..vglaven hitrost in zanesljivost je meni pomembno)
CCfly ::
najvecja napaka OSXa je, da ne laufa na x86
Če bi tekel na x86, verjetno Appla res ne bi bilo več med živimi.Kar bi bila izredna škoda ker ... ... danes sem videl 12.1" iBook .
Če bi tekel na x86, verjetno Appla res ne bi bilo več med živimi.Kar bi bila izredna škoda ker ... ... danes sem videl 12.1" iBook .
PlayTheGame ::
Še najmanj pa razumem od kje zahteva po celem terabajtu (1000 giga) prostora na disku?!?! Pa tud zahteva po GHz je zelo iz trte zvita, ker vemo da že danes ni vse le v hitrosti frekvence delovanja procesorja, prihodnost je pa itak v dvojedrnih procesorjih in drugih tehnologijah, ne pa v GHz.
MSI B650 Tomahawk WiFi|AMD Ryzen 7 7700|Asus RTX 4070 Super 12Gb
32GB DDR5 6000|Samsung NVMe SSD 990PRO 2TB|Corsair 850W 80+Gold
32GB DDR5 6000|Samsung NVMe SSD 990PRO 2TB|Corsair 850W 80+Gold
S-Master ::
PlayTheGame, prav imaš, nikoli ne bomo potrebovali večjih diskov, niti hitrejših procesorjev ne
mislim ej, kire izjave
mislim ej, kire izjave
traktor ti matr jebal !!
PlayTheGame ::
Ej čaki mal, ampak za sam OS en terabajt????!!!!
MSI B650 Tomahawk WiFi|AMD Ryzen 7 7700|Asus RTX 4070 Super 12Gb
32GB DDR5 6000|Samsung NVMe SSD 990PRO 2TB|Corsair 850W 80+Gold
32GB DDR5 6000|Samsung NVMe SSD 990PRO 2TB|Corsair 850W 80+Gold
Spc ::
Če bojo to res min req. potem si jih niti slučajno ne bom inštaliral.
Windows Server 2003 bo še vedno and allways the best and fastest OS (microsoft).
Windows Server 2003 bo še vedno and allways the best and fastest OS (microsoft).
PlayTheGame ::
Microsoft is expected to recommend that the "average" Longhorn PC feature a dual-core CPU running at 4 to 6GHz; a minimum of 2 gigs of RAM; up to a terabyte of storage; a 1 Gbit, built-in, Ethernet-wired port and an 802.11g wireless link; and a graphics processor that runs three times faster than those on the market today.
Kaj ti ni jasno?! Sem mogoče kje omenil, da gre za minimalno konfiguracijo?! In kje hudiča sem omenil, da v prihodnosti ne bomo rabili hitrejših procesorjev? Hotel sem samo povedat, da NI VSE v samih gigaherzih ampak v dual-core procesorjih in drugih tehnologijah, ki nam jih bo prinesla prihodnost in zaradi česar bodo procesorji hitrejši.
Kaj ti ni jasno?! Sem mogoče kje omenil, da gre za minimalno konfiguracijo?! In kje hudiča sem omenil, da v prihodnosti ne bomo rabili hitrejših procesorjev? Hotel sem samo povedat, da NI VSE v samih gigaherzih ampak v dual-core procesorjih in drugih tehnologijah, ki nam jih bo prinesla prihodnost in zaradi česar bodo procesorji hitrejši.
MSI B650 Tomahawk WiFi|AMD Ryzen 7 7700|Asus RTX 4070 Super 12Gb
32GB DDR5 6000|Samsung NVMe SSD 990PRO 2TB|Corsair 850W 80+Gold
32GB DDR5 6000|Samsung NVMe SSD 990PRO 2TB|Corsair 850W 80+Gold
S-Master ::
BTW:
zadeva bo laufala na 10GB disku, 1.5 GHz proc, DirectX 9 grafična (katerakol)
zadeva bo laufala na 10GB disku, 1.5 GHz proc, DirectX 9 grafična (katerakol)
traktor ti matr jebal !!
Dr_M ::
Windows Server 2003 bo še vedno and allways the best and fastest OS
za "the best" ne morem rect, ampak win2k so precej hitrejsi
za "the best" ne morem rect, ampak win2k so precej hitrejsi
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Syus ::
jao folk ne zastopim zakaj kr se kr neki prituzujete nad temi parimi stavki kr ze sklepate da bojo ti winsi za ku..c pa kje vam je logika.
longhorn je popolnoma na novo spisan ze zarad novga datotecniga sistema za ta sidebar pa lahk povem za tiste ki ne vedo da se da izklopit kot vecina drugih novih reci in prosim ne se naprej zej lajne gonit.
sm tud skor gotov da bote pol vsi tud tisti k zle jamrate neki v brezveze mel ta OS
longhorn je popolnoma na novo spisan ze zarad novga datotecniga sistema za ta sidebar pa lahk povem za tiste ki ne vedo da se da izklopit kot vecina drugih novih reci in prosim ne se naprej zej lajne gonit.
sm tud skor gotov da bote pol vsi tud tisti k zle jamrate neki v brezveze mel ta OS
CaqKa ::
meni pa se zdi totalno nefunkcionalno da imaš tolko neizkoriščene prostora okrog "adressbara" ter tam ko bi naj bil meni (file, viev, edit)
hruske ::
Syus: datotečni sistem ni nov, je le nadgradnja NTFS-ja za hitrejše iskanje... pa tudi: kateri norec bi šel na novo pisat *cel* operacijski sistem? Microsoft ziher ne.
undefined ::
IQ Slo-Tech uporabnikov? Po mojem ni tako nizek, je pa res, da je tu dosti otrok, ki klobasajo same neumnosti.
> za "the best" ne morem rect, ampak win2k so precej hitrejsi
V tem pogledu so Win NT4 in 98SE še hitrejši. Ampak kot vemo, to ni glavnega pomena.
Anyway, malo se naučte brat. To, kar je pisec napisal, zdaleč niso minimalne zahteve. Omenjajo se le sistemi, ki bodo tekli v tistem času.
Postanite pismeni, lepo vas prosim.
> za "the best" ne morem rect, ampak win2k so precej hitrejsi
V tem pogledu so Win NT4 in 98SE še hitrejši. Ampak kot vemo, to ni glavnega pomena.
Anyway, malo se naučte brat. To, kar je pisec napisal, zdaleč niso minimalne zahteve. Omenjajo se le sistemi, ki bodo tekli v tistem času.
Postanite pismeni, lepo vas prosim.
Witboy ::
Eh... to bo kak windows 2003 s kakimi lepotnimi dodatki... jst bom kr ostal na OSX. It's beautiful and it's stable ;)
mathjazz ::
No way. Zadeva je še v taki razvojni fazi, da tako že ne bo zgledala. Prevč neizkoriščenega prostora je, tu še marsikaj manjka.
Dizajn mi je pa zelo všeč, moram priznat. Samo se mi nekako zdi, da tudi tega čaka še marsikatera sprememba.
Dizajn mi je pa zelo všeč, moram priznat. Samo se mi nekako zdi, da tudi tega čaka še marsikatera sprememba.
www.getfirefox.com
andrej ::
JimBtn: tisto ni toolbar, ampak ena dodatna zadeva. toolbar je se vedno odspodaj, oz kam ga sam postavis ;)
vsi: btw: pravi uporabniski vmesnik Longhorna se ni videl luci javnosti. To kar vidimo zdaj je se zelo zelo dalec od tistega, kar bomo dobili. Vmesnik je ena najvecjih skrivnosti povezanih z Longhornom... Zelo redki so ljudje, tudi znotraj MS-ja, ki so videli pravi vmesnik!!!
tisti terabajt pa niso zahteve. Gre se za to, da je Gates pred casom reko, da bo takrat to povprecen PC. Nikakor pa minimalne zahteve za Longhorna... Eh ti novinarji....
syus: hm, longhorni niso na novo spisani. datotecni sistem pa tudi ni nov. WinFS je samo relacijska baza nad NTFS. se pa strinjam, da folk prevec bere govorice in se potem nekaj buni brez veze...
vsi: btw: pravi uporabniski vmesnik Longhorna se ni videl luci javnosti. To kar vidimo zdaj je se zelo zelo dalec od tistega, kar bomo dobili. Vmesnik je ena najvecjih skrivnosti povezanih z Longhornom... Zelo redki so ljudje, tudi znotraj MS-ja, ki so videli pravi vmesnik!!!
tisti terabajt pa niso zahteve. Gre se za to, da je Gates pred casom reko, da bo takrat to povprecen PC. Nikakor pa minimalne zahteve za Longhorna... Eh ti novinarji....
syus: hm, longhorni niso na novo spisani. datotecni sistem pa tudi ni nov. WinFS je samo relacijska baza nad NTFS. se pa strinjam, da folk prevec bere govorice in se potem nekaj buni brez veze...
undefined ::
> Gre se za to, da je Gates pred casom reko, da bo takrat to povprecen PC. Nikakor pa minimalne zahteve za Longhorna... Eh ti novinarji....
Ti "novinarji", vsaj nekateri, namerno zavajajo ljudi in obračajo besede, le zato, ker se jim zdi Microsoft evil. Malo poglej na tuje boarde kakšne traparije pišejo o tem.
Sicer pa drži, to zdaleč ni končna oblika grafičnega vmesnika. Se že opazi ogromna razlika med buildi 4053 in 4074. Pa je vse to še daleč od leta 2006, ko bomo dočakali končno različico.
Ti "novinarji", vsaj nekateri, namerno zavajajo ljudi in obračajo besede, le zato, ker se jim zdi Microsoft evil. Malo poglej na tuje boarde kakšne traparije pišejo o tem.
Sicer pa drži, to zdaleč ni končna oblika grafičnega vmesnika. Se že opazi ogromna razlika med buildi 4053 in 4074. Pa je vse to še daleč od leta 2006, ko bomo dočakali končno različico.
Beernarrd ::
Men se pa tisti neizkoriščen plac (in to ogromn; uporabne je manj kot dve tretjine površine. - kaj za vraga kupujemo 19 inčne monitoreje, če jih je izrabljenih sam pet inčev!!!) ravno pravšnji za kakšno reklamno pasico. ---> Mogoče gre pa MS v brezplačne vode? ---!!Ne, plačali bomo os za 300 dolarjev, zraven bomo pa dobili še adware in spyware.
andrej ::
bernaard: se enkrat. To sploh ni UI, ki ga bomo vidli na koncu...
aja, se tale povezava: http://radio.weblogs.com/0001011/2004/0...
Preberite si na kaksnih masinah razvijajo Longhorn...
aja, se tale povezava: http://radio.weblogs.com/0001011/2004/0...
Preberite si na kaksnih masinah razvijajo Longhorn...
alesrosina ::
naj samo omenim, da tole ni se niti beta verzija .... In user-interface (=Avalon) je in bo ostala strogo varovana skrivnost cisto do izida. Tud na raznih MS konferencah, kjer pradavjo ljudje ki dejansko delajo na Longhornu in razvijajo recimo nov filesistem (= WinFS) pravijo, da ne vejo kaksen bo user interface. Tisti, ki pa delajo na Avalonu, jih pa MS ne spusti blizu takih konferencam :)
andrej ::
se tole glede performans:
"
During a demo, he showed Longhorn playing 6 high-resolution videos simultaneously while playing Quake III Arena in the background; a comparable XP system was unable to play four of the videos simultaneously.
"
Tule
"
During a demo, he showed Longhorn playing 6 high-resolution videos simultaneously while playing Quake III Arena in the background; a comparable XP system was unable to play four of the videos simultaneously.
"
Tule
Beernarrd ::
andrej: ja, ja, saj sem videl. Ampak malo dopoldanskega cinizma mi je tako dobro delo. Glede gui-ja pa sem pred časom bral, ne vem več kje, dokaj poučna teoretska izhodišča za dober gui. Potem pa so na osnovi tega primerjali xpje in osx. Vsak sta imela pri tem svoje pomanjkljivosti. za vzorec ena fora: z miško je najlažje ciljati stvari, ki se nahajajo na robu in v kotih. s tega vidika je title bar v winsih čist mimo usekan. pa tudi ikonce v osxu, ki se premikajo in povečujejo..
Me zanima, če bo avalon s tega vidika napravil korak naprej ali nazaj. Sumim da bo šel v razne 3d variante pri takih 'zahtevah' (sum ni osnovan na čem konkretnem). glede na dvodimenzionalnost monitorjev pa je to najbrž z uporabnega vidika korak nazaj.
Me zanima, če bo avalon s tega vidika napravil korak naprej ali nazaj. Sumim da bo šel v razne 3d variante pri takih 'zahtevah' (sum ni osnovan na čem konkretnem). glede na dvodimenzionalnost monitorjev pa je to najbrž z uporabnega vidika korak nazaj.
Dr_M ::
V tem pogledu so Win NT4 in 98SE še hitrejši. Ampak kot vemo, to ni glavnega pomena.
win9x sploh nebi omenju. win2k so ogromen napredek glede na nt4 (ki mimogrede ni tok hitrejsi od win2k, kot so win2k od 2003), 2003 majo pa glede na 2k samo lepotne popravke in niso nic bolj funkcionalni.
win9x sploh nebi omenju. win2k so ogromen napredek glede na nt4 (ki mimogrede ni tok hitrejsi od win2k, kot so win2k od 2003), 2003 majo pa glede na 2k samo lepotne popravke in niso nic bolj funkcionalni.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Beat-O ::
Beernarrd: Ikone v OS Xu premikajo in povečujejo? Običajne ikone so kar lepo pri miru, če pa misliš tiste v docku, se lahko to premikanje in povečevanje preprosto izklopi z dvema klikoma v nastavitvah. Dock je ponavadi (razen če uporabnik nastavi drugače) na dnu ekrana, tako, da ga ni ravno problem zadeti.
undefined ::
> win9x sploh nebi omenju.
Jaz v istem smislu ne bi win2k omenjal. ;)
> win2k so ogromen napredek glede na nt4 (ki mimogrede ni tok hitrejsi od win2k, kot so win2k od 2003), 2003 majo pa glede na 2k samo lepotne popravke in niso nic bolj funkcionalni.
Tudi win2k3 so ogromen napredek glede na win2k. Oglej si testne tabele na spletu za primer. In tudi osebno ti lahko povem, da win2k3 niso skoraj nič počasnejši od win2k, so pa dosti bolj stabilni in imajo dosti manj težav s hardwarerom.
Lepotnih popravkov pa nimajo, saj imajo čisto enak vmesnik kot win2k. Po tej izjavi sodeč win2k3 še videl nisi od blizu, kaj šele preizkusil.
Jaz v istem smislu ne bi win2k omenjal. ;)
> win2k so ogromen napredek glede na nt4 (ki mimogrede ni tok hitrejsi od win2k, kot so win2k od 2003), 2003 majo pa glede na 2k samo lepotne popravke in niso nic bolj funkcionalni.
Tudi win2k3 so ogromen napredek glede na win2k. Oglej si testne tabele na spletu za primer. In tudi osebno ti lahko povem, da win2k3 niso skoraj nič počasnejši od win2k, so pa dosti bolj stabilni in imajo dosti manj težav s hardwarerom.
Lepotnih popravkov pa nimajo, saj imajo čisto enak vmesnik kot win2k. Po tej izjavi sodeč win2k3 še videl nisi od blizu, kaj šele preizkusil.
Dr_M ::
IceMan: a tok nizko si se spustu...no ql
Lepotnih popravkov pa nimajo, saj imajo čisto enak vmesnik kot win2k. Po tej izjavi sodeč win2k3 še videl nisi od blizu, kaj šele preizkusil.
zase govor. win2003 so bolj podobni XPjom...isti boot screen, po defultu brez my computer ikone na namizju, XP start menu. OOPSS... a nisi opazu tega??
In tudi osebno ti lahko povem, da win2k3 niso skoraj nič počasnejši od win2k
skoraj...sej tut XP skoraj niso, ampak win2003 je nekak primerljiv z XP, mogoce ksno malenkost hitrejsi. boot frisnih win2003 traja skor 2x dlje kot ksnih starih win2k.
so pa dosti bolj stabilni in imajo dosti manj težav s hardwarerom.
s stabilnostjo u win2k nimam tezav, kar se pa hardwarea tice, mam pa probleme z zvocno kartico v win2k,XP in win2003...povsot ista napaka.
kdo zdej ni od bliz vidu win2003?
Lepotnih popravkov pa nimajo, saj imajo čisto enak vmesnik kot win2k. Po tej izjavi sodeč win2k3 še videl nisi od blizu, kaj šele preizkusil.
zase govor. win2003 so bolj podobni XPjom...isti boot screen, po defultu brez my computer ikone na namizju, XP start menu. OOPSS... a nisi opazu tega??
In tudi osebno ti lahko povem, da win2k3 niso skoraj nič počasnejši od win2k
skoraj...sej tut XP skoraj niso, ampak win2003 je nekak primerljiv z XP, mogoce ksno malenkost hitrejsi. boot frisnih win2003 traja skor 2x dlje kot ksnih starih win2k.
so pa dosti bolj stabilni in imajo dosti manj težav s hardwarerom.
s stabilnostjo u win2k nimam tezav, kar se pa hardwarea tice, mam pa probleme z zvocno kartico v win2k,XP in win2003...povsot ista napaka.
kdo zdej ni od bliz vidu win2003?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
undefined ::
Ja, če gledaš boot screen (kar ga jaz največ 1x na teden, ko sem primoran po konfiguriranju softwarea), je res ogromna razlika med win2k3 in win2k. Ena BMP slika, ki je resnično drugačna. Res velik lepotni popravek.
Kar pa se tiče manjkajočih ikon in drugačnega start menija, pa je to le stvar privzetosti. Jaz sem takoj po inštalaciji prestavil na meni prijazni način (win95/98/2k stil).
Boot win2k3 je najmanj 3x hitrejši od win2k, saj poseduje tehnologijo startup optimizacije, katere win2k nima.
Glede hardwarea pa sem v win2k non-stop gledal modre zaslone in sporočila o hardware napakah. V win2k3 po več kot enem letu intenzivne uporabe nisem ugledal niti enega.
> kdo zdej ni od bliz vidu win2003?
Ti.
Kar pa se tiče manjkajočih ikon in drugačnega start menija, pa je to le stvar privzetosti. Jaz sem takoj po inštalaciji prestavil na meni prijazni način (win95/98/2k stil).
Boot win2k3 je najmanj 3x hitrejši od win2k, saj poseduje tehnologijo startup optimizacije, katere win2k nima.
Glede hardwarea pa sem v win2k non-stop gledal modre zaslone in sporočila o hardware napakah. V win2k3 po več kot enem letu intenzivne uporabe nisem ugledal niti enega.
> kdo zdej ni od bliz vidu win2003?
Ti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | TV Tuner in FM Radio ?Oddelek: Zvok in slika | 2067 (2067) | KontraCepec |
» | Izšel je Internet Explorer 7.0 beta 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Brskalniki | 10368 (8602) | [BISI] |
» | Nova beta verzija Viste (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 22386 (15659) | simnov |
» | Razvijalska verzija Longhorna na internetuOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 2314 (2314) | Road Runner |
» | Radeon 9800 pro se pregreva z saphire hlajenjem...Oddelek: Hlajenje in modifikacije | 1656 (1102) | iElectric |