Forum » Loža » Nato Jets screaming over Slovenija
Nato Jets screaming over Slovenija
Freelancer ::
Ja boo-hoo no, dva frcoplancka sta letela cez, so what . Jaz sem iz KR, pa sicer tisti dan nisem slisal nic, edino moj fotr je rekel, da jih je slisal, ko je sel na posto. Ce nas bojo ze "varoval", nimam nc proti, ce se "pozanimajo" o terenu, ker je nasa drzavca itak tko drobna, da lahko po nesrec prides k nasim sosedom, ce predolgo letis naravnost . V bistvu bi bla lahko slovenija krozno krizisce za lovce, ker drugega razen v krogu letat itak ne morejo
Vikking ::
res je smešno tole, da f-16 ne bi mogu obrnat nad slovenijo,,, verjetno pobral od trapastih novinarjev!!!
potem bi potniška letala tudi mogla obračat nad slovenijo italijo madžarsko in avstrijo da bi lahko pristala na brniku!
sicer pa takšno letalo ne zavija samo v levo in desno kot avtomobil ampak lahko spremeni smer leta na različne načine!
potem bi potniška letala tudi mogla obračat nad slovenijo italijo madžarsko in avstrijo da bi lahko pristala na brniku!
sicer pa takšno letalo ne zavija samo v levo in desno kot avtomobil ampak lahko spremeni smer leta na različne načine!
ali3n ::
itak je privlečeno za lase.....
turn rate @ Mach 1.5 - F16 - 10,5 sec, F18 - 8,5 sec...
Uporabljaj Google! Življenje bo lažje...
turn rate @ Mach 1.5 - F16 - 10,5 sec, F18 - 8,5 sec...
Uporabljaj Google! Življenje bo lažje...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
BigWhale ::
> potem bi potniška letala tudi mogla obračat nad slovenijo
> italijo madžarsko in avstrijo da bi lahko pristala na
> brniku!
Potniska letala se pa in fact ze precej precej dalec od letalisca postavijo v 'landing pattern'. Ne vem sicer koliko dalj tocno ampak, ce bi to bilo v Avstriji ne bi bilo nic cudnega... :)
Notri imajo potnike ;)
> italijo madžarsko in avstrijo da bi lahko pristala na
> brniku!
Potniska letala se pa in fact ze precej precej dalec od letalisca postavijo v 'landing pattern'. Ne vem sicer koliko dalj tocno ampak, ce bi to bilo v Avstriji ne bi bilo nic cudnega... :)
Notri imajo potnike ;)
ali3n ::
Od Kamnika naprej so pošlihtani s pisto... (relacija Kamnik-Brnik torej)
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
BigWhale ::
Sej niti ne vem smeri piste na Brniku... ;) Ampak, kot pravim, ce bi se dogajalo, da obracajo nad Avstrijo, zadeva ne bi bila nic cudna... Veliko letalisc je, ki so blizu mej... :)
Vikking ::
Bigwhale: pelji se enkrat na ohridsko jezero, pa boš vidu kako obrne potniško letalo nad jezerom da pristane na ohridskem letališču! ta tvoj landing pattern ne velja povsod! sam sm mel priložnost it 5 krat za poletje na Ohrid, vsakič z letalom 2krat podnevi da se je vidlo kok to mrcino obrne....
smešno pa je da nekdo govori da ne more obrnat f-16 nad Slovenijo... mislim da so to eni povzeli od novinarjev ki so satirično (zbadljivo) pisali o bojnih letalih, ki bi jih Slovenija imela,, saj bi imel zelo malo maneverskega prostora za izvajanje bojnih (vadbenih akcij) smel bi jih pa izvajati tako samo nad Slovenijo... in tako so satirično zapisali da še obrnat se ne more nad Slovenijo pa bi radi imeli letala... F-16 lahko brez problema obrne,,,, je pa Slovenija premajhna da bi lahko resno vadili z takšnimi letali,,, boljše je tako da nas drugi varujejo, sami se pa po moji logiki bolje osredotočimo na helikopterje, saj so glede specifičnosti Slovenije, zelo dobrodošla stvar, tako v vojaške namene kot tudi uporaba v namen reševanja!
smešno pa je da nekdo govori da ne more obrnat f-16 nad Slovenijo... mislim da so to eni povzeli od novinarjev ki so satirično (zbadljivo) pisali o bojnih letalih, ki bi jih Slovenija imela,, saj bi imel zelo malo maneverskega prostora za izvajanje bojnih (vadbenih akcij) smel bi jih pa izvajati tako samo nad Slovenijo... in tako so satirično zapisali da še obrnat se ne more nad Slovenijo pa bi radi imeli letala... F-16 lahko brez problema obrne,,,, je pa Slovenija premajhna da bi lahko resno vadili z takšnimi letali,,, boljše je tako da nas drugi varujejo, sami se pa po moji logiki bolje osredotočimo na helikopterje, saj so glede specifičnosti Slovenije, zelo dobrodošla stvar, tako v vojaške namene kot tudi uporaba v namen reševanja!
LoneWolf ::
Bigwhale: Brnik ima stezo v smeri 305 - 125 (runway 31 in 13). Vecja letala praviloma pristajajo v smer 31, ta steza ima ILS, lokalizer za nalet na stezo pa je v Mengsu (MG). Kar se tice obracanja, Airbus-om ali celo RegionalJet-om niti slucajno ni treba v Avstrijo da bi obrnil, obrne lahko v radiju par kilometrov brez posebnosti. Ce pride iz severa na Brnik in pristaja na 31, najveckrat pride nekje cez Skofjo Loko, obrne 180 pri Ljubljani, cez Domzale nacilja MG in potem po ILS ali vizualno dol na 31. Nima to zveze s performansami letala, to je bolj predpisana pristajalna procedura. Traffic pattern na vecjih letaliscih je prilagojen predvsem kolicini prometa in razdvajanju letal, ne pa temu, da kak B-747 ne bi bil sposoben hitro obrnit.
Se pa obraca cez drzavno mejo recimo v Portorozu, kjer pista lezi par sto metrov za mejo - s Hrvati imamo v tem primeru ustrezen dogovor. Ce pristajas proti morju, letis na visini par deset metrov direktno cez hrvaske carinike.
Se pa obraca cez drzavno mejo recimo v Portorozu, kjer pista lezi par sto metrov za mejo - s Hrvati imamo v tem primeru ustrezen dogovor. Ce pristajas proti morju, letis na visini par deset metrov direktno cez hrvaske carinike.
LoneWolf ::
Od Kamnika naprej so pošlihtani s pisto... (relacija Kamnik-Brnik torej)
ali3n, Kamnik je kar precej izven osi steze in je ena od vstopnih tock v kontrolirano cono letalisca Brnik (NE). Cez Kamnik gres, ko prihajas iz vzhodne smeri na Brnik, od tam te brniska kontrola usmeri v traffic pattern ob letaliscu. Kamnik ima sicer precej prometa predvsem manjsih sportnih letal, ni pa nobeno letalo nad Kamnikom poslihtano s pisto, vecja potniska pa niti ne letijo cez Kamnik. Poslihtana s pisto so od Mengsa naprej, ce gredo na 31.
ali3n, Kamnik je kar precej izven osi steze in je ena od vstopnih tock v kontrolirano cono letalisca Brnik (NE). Cez Kamnik gres, ko prihajas iz vzhodne smeri na Brnik, od tam te brniska kontrola usmeri v traffic pattern ob letaliscu. Kamnik ima sicer precej prometa predvsem manjsih sportnih letal, ni pa nobeno letalo nad Kamnikom poslihtano s pisto, vecja potniska pa niti ne letijo cez Kamnik. Poslihtana s pisto so od Mengsa naprej, ce gredo na 31.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LoneWolf ()
BigWhale ::
> da kak B-747 ne bi bil sposoben hitro obrnit.
Hm, kako je pa s predpisi o dovoljenih naklonih letal s nalozenimi potniki? Vem da so dolocene meje, ki omejujejo pilota koliko lahko nagne letalo, ce prevaza se koga drugega zraven...
Hm, kako je pa s predpisi o dovoljenih naklonih letal s nalozenimi potniki? Vem da so dolocene meje, ki omejujejo pilota koliko lahko nagne letalo, ce prevaza se koga drugega zraven...
frenk ::
jap, da f16 nebi mogu obrnt je lovska...poleg tega pa če smo že v vojni z neko državo sploh ni treba letet samo v območju slovenije, ampak se območje razlega tud čez drugo državo, ki je z nami v konfliktu...problem bi znal bit samo pri urjenju...no ja zdej tega problema ni več ko smo v natu
sm se pa zmer sprašval zakva naših brihtnih glavc na univerzah ne ponucamo za izdelavo prototipov vojaških plovil in vozil...jest bi na fax-u z veseljem delal diplomsko v tej smeri
sm se pa zmer sprašval zakva naših brihtnih glavc na univerzah ne ponucamo za izdelavo prototipov vojaških plovil in vozil...jest bi na fax-u z veseljem delal diplomsko v tej smeri
Thomas ::
> sm se pa zmer sprašval zakva naših brihtnih glavc na univerzah ne ponucamo za izdelavo prototipov vojaških plovil in vozi
Ker ne moremo alocirati 100 milijard dolarjev za druge stroške tega projekta še zraven. Zato.
Ker ne moremo alocirati 100 milijard dolarjev za druge stroške tega projekta še zraven. Zato.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
frenk ::
sej se da to nardit dost cnej...vOdena raketa recimo se mi ne zdi nevemkva zakomplicirana...no ja tud puška bi bla že dost...tako bi mel študenti delo, vojska pa pocen kvalitetno orožje
Vikking ::
frenk: kar se tiče vodenih raket,,, nismo je sposobni naredit v smislu da bi bila primerna za vojaško uporabo!!! kar se tiče orožja je vedno problem,,, ker mora biti narejen v velikih količinah in ne sme zatajiti,,, veš tudi kaj se zgodi če ti raketa explodira z bojno konico, na mestu izstrelitve! pa ponavadi ni sam tista raketa tam ampak jih je več skupaj! poglej si rakete ki nosijo staelite v vesolje,,, sej ni 100% da bo vsak polet uspešen! kar se tiče jederskih balističnih raket, ker so tudi slabo preizkušene,,, le kaj se zgodi če jo raznese na mestu izstrelitve! sicer pa vemo da tudi tomahawki z nevem kakšno teško satelitkso in johoho navigacijo falijo včasih tudi celo mesto,,,
da bi bla pa slovenija sposobna delat takšno orožje, ja izdelat dele, ne bi ga pa znal sprojektirat in izdelati da bi bilo možno realno uporabljat!
sej sam spomnite se na rakete proti toči (k sploh niso letele v pravo smer, sej sploh niso nardile v oblakih kar bi morale, kar so nardile so bili zažgani kozolci).
orožje ni tak simpl nardit kot se zdi!!!
da bi bla pa slovenija sposobna delat takšno orožje, ja izdelat dele, ne bi ga pa znal sprojektirat in izdelati da bi bilo možno realno uporabljat!
sej sam spomnite se na rakete proti toči (k sploh niso letele v pravo smer, sej sploh niso nardile v oblakih kar bi morale, kar so nardile so bili zažgani kozolci).
orožje ni tak simpl nardit kot se zdi!!!
OwcA ::
@Vikking: glede na naše delo (in plodno sodelovanje z Izraelci) na Pilatusih PC-9 in tankih T-72 so tvoje trditve pretežno iz trte izvite, da ne omenjam uspehov naših modelarjev, robotikov ... Problem je predvsem denar in morda še nezainteresiranost oziroma odklonilenodnos množic.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
Vikking ::
čaki mal,,, to je samo merilni sistem,,, govorimo o celotni izdelavi, ker si omenil tanke, tudi izraelci ne znajo sami narditi vsega in rabijo od drugod pomoč!,,, govorimo o izdelavi nekega konkretnega orožja,,, to so zmožni samo američani, rusi, francozi, angleži,,, ostali rabijo sodelovanje več držav ker sami nimajo dovolj znanstvenikov, kapacitet, ali se jim določeni del ne splača razvijat doma!
da bi pa v sloveniji znali naredit vodene rakte, mogoče take za hobi program, ampak za vojaške namene nimamo osnovnih šans da bi znal naredit!
imamo pa v sloveniji kar nekaj podjetij ki so specializirane za izdelavo določenega dela orožja, owca verjetno si mislu na podjetje Fotona ki se ukvarja z izdelavo merilnih naprav za tanke!
res pa je denar velika ovira, in znanost odhaja tja kjer je denar!
pa ne mešat hobi programa (modelarje) z vojaškimi zadevami!
da bi pa v sloveniji znali naredit vodene rakte, mogoče take za hobi program, ampak za vojaške namene nimamo osnovnih šans da bi znal naredit!
imamo pa v sloveniji kar nekaj podjetij ki so specializirane za izdelavo določenega dela orožja, owca verjetno si mislu na podjetje Fotona ki se ukvarja z izdelavo merilnih naprav za tanke!
res pa je denar velika ovira, in znanost odhaja tja kjer je denar!
pa ne mešat hobi programa (modelarje) z vojaškimi zadevami!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
LoneWolf ::
Hm, kako je pa s predpisi o dovoljenih naklonih letal s nalozenimi potniki?
Tule bom jaz raje tiho, s predpisi v potniskem letalstvu nisem prevec domac. Lahko ti povem, da je obicajen naklon pri zavoju vecjega potniskega letala nekje med 10-15 stopinj, na ta malih sportnih je 15 stopinj obicajen zavoj, medtem ko je 30, 45 ali celo vec stopinjski ze precej agresiven in cutis dobro mero dodatnih kil v riti. Vecina (neakrobatskih) letal ima predpisane omejitve o nagibu letala iz cisto tehnicnih razlogov - rezervoarji za gorivo imajo zracne oddusnike in lahko kaj tece ven, olje v batnem motorju se lahko znajde tam, kjer nima kaj iskat in obratno etc.
Sicer pa tudi B-747 pri obicajnem 15 stopinjskem zavoju kar hitro obrne, kolikor sem letel s temi mislim, da bi naredil 360 stopinj v slabi minuti. V zraku sploh ni tako storast, kot je videt na zemlji.
Tule bom jaz raje tiho, s predpisi v potniskem letalstvu nisem prevec domac. Lahko ti povem, da je obicajen naklon pri zavoju vecjega potniskega letala nekje med 10-15 stopinj, na ta malih sportnih je 15 stopinj obicajen zavoj, medtem ko je 30, 45 ali celo vec stopinjski ze precej agresiven in cutis dobro mero dodatnih kil v riti. Vecina (neakrobatskih) letal ima predpisane omejitve o nagibu letala iz cisto tehnicnih razlogov - rezervoarji za gorivo imajo zracne oddusnike in lahko kaj tece ven, olje v batnem motorju se lahko znajde tam, kjer nima kaj iskat in obratno etc.
Sicer pa tudi B-747 pri obicajnem 15 stopinjskem zavoju kar hitro obrne, kolikor sem letel s temi mislim, da bi naredil 360 stopinj v slabi minuti. V zraku sploh ni tako storast, kot je videt na zemlji.
OwcA ::
Programska logika tukaj, robotizacija pri sosedu, aerodinamika v sosednji ulici, kaj pa tudi kupiš.
Tudi veliki kaj kupija ali skupno razvijejo.
Tudi veliki kaj kupija ali skupno razvijejo.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
frenk ::
v sloveniji imamo zelo veliko podjetij, ki bi jih lahko izkoristili...kaj pa recimo laserska tehnologija...veliko bolj natančna od ostrostrelske puške...kar je potrebno je skoraj samo znanje, ki ga pri nas ne primanjkuje...poleg tega pa amatersko modelarstvo ni dost delč od profesionalne vojaške opreme...koneckoncev bi že navadno sniper puško za začetek lahko nardil pri nas...treba se je samo skup usest
...tole je mal offtopic in če koga moti naj pove
...tole je mal offtopic in če koga moti naj pove
cryptozaver ::
frenk...poleg tega pa amatersko modelarstvo ni dost delč od profesionalne vojaške opreme...
Ne ga biksat. Ne moras primerjat modelarstva z vojasko tehnologijo. Pa saj vsa napredna civilna tehnologija (zadnje case manj) izvira iz vojaske!!! Mimgrede tut protokol (TCP/IP) na katerem sloni internet.
Zadaj je tolk dnarja, da si stevilk niti zamislt ne mores. Razvoj enega letala ali recimo orozja zahteva poleg znanja (tega imamo pri nas kar nekaj) ogromno testiranj, ogromno ljudi, ogromno casa. Pa saj je cist transparentno. Kdo ima dalec pred vsemi najbolj razvito tehniko? Ja Amerika! Zakaj? Imajo prvic interes in drugic denar. Veliko denarja. Poleg tega znajo pa s tega narest se dober biznis.
Ne ga biksat. Ne moras primerjat modelarstva z vojasko tehnologijo. Pa saj vsa napredna civilna tehnologija (zadnje case manj) izvira iz vojaske!!! Mimgrede tut protokol (TCP/IP) na katerem sloni internet.
Zadaj je tolk dnarja, da si stevilk niti zamislt ne mores. Razvoj enega letala ali recimo orozja zahteva poleg znanja (tega imamo pri nas kar nekaj) ogromno testiranj, ogromno ljudi, ogromno casa. Pa saj je cist transparentno. Kdo ima dalec pred vsemi najbolj razvito tehniko? Ja Amerika! Zakaj? Imajo prvic interes in drugic denar. Veliko denarja. Poleg tega znajo pa s tega narest se dober biznis.
mesoreznica ::
Jao, jao fantje. Kar neki pacate vseokrog.
Najprej glede izraelcev. Tista fora da so samostojni razvoj orožnih sistemov sposobne samo ZDA, Britanija... je en navaden bla, bla.
Poglejte recimo švedsko. V špici tehnološkega razvoja z ladjami in letali. Prav tako Izrael. Res da letal sam ne razvija, ima odlične ladje in recimo tanke. Najpomembnejše pa je, da dizajn njihovega orožja izvira predvsem iz bojnih izkušenj. Z tem se tudi ZDA ne morejo pohvalit.
Kar se tiče samostojnega razvoja recimo najmočnejše države danes ZDA. Tistga svojiga Abramsa so žulili okoli, dokler niso naredili najdražji tank na svetu (OK japonci majo še dražjega ampak zaradi majhne serije). Pa Abrams sploh ne more konkurirat Leopardu2. Američani so recimo pacali skupaj svoj top izredno dolgo, potem pa so lepo kupili licenco od Nemškega Rheinmetall za njihovo gladkocevno 120-ko.
No potem so pacali in še pacajo z turbino in hvalijo prednosti turbine pred dizli. Pa so vseeno ugotovili, da ima več slabosti kot prednosti. Svojega dizla ne znajo kvaliteno spacat, pa bodo spet kupili licenco od MTU-ja.
Pa recimo njihov izredno drag razvoj protiletalskega topovskega sistema na gosenicah. Nabili so 2 boforsa 40mm na podvozje od 113-ke (tudi M-48) in zraven dodali radar od F-16. Zadeva je delala čudovito. Za ta sistem je recimo bil prenosni WC rotor od helikopterja. Posledice uporabe takšnega sistema si lahko zamislite. Veliko denarja potem pa samo v smeti z njim. In še danes nimajo podobnega sistema, ki bi ga sami izdelovali.
To je bil samo en primer, da nobena država danes ni popolnoma neodvisna v snovanju orožja. Ker če izberete tak model razvoja, delate kot rusi. Vse imate največje, najhitrejše, najtežje, njvečjo število-- ampak vse skupaj na koncu ni vredno nič.
Kar se tiče slovenske sposobnosti izdelovanja orožja. Samostojno izdelovat recimo vodeno raketo je za slovenijo absolutno prevelik zalogaj. Cena razvoja moderne rakete odporne na moderne protiukrepe in ob tem ponuja možnost uničenja cilja z veliko verjetnostjo je ogromna. Verjetno bi presegla naš letni Bruto proračun. Izdelava kakšne drugorazredne robe je pa brezvezna.
Je pa opcija v izdelavo določenih komponent (optika, cevi tpov....).
LP
Najprej glede izraelcev. Tista fora da so samostojni razvoj orožnih sistemov sposobne samo ZDA, Britanija... je en navaden bla, bla.
Poglejte recimo švedsko. V špici tehnološkega razvoja z ladjami in letali. Prav tako Izrael. Res da letal sam ne razvija, ima odlične ladje in recimo tanke. Najpomembnejše pa je, da dizajn njihovega orožja izvira predvsem iz bojnih izkušenj. Z tem se tudi ZDA ne morejo pohvalit.
Kar se tiče samostojnega razvoja recimo najmočnejše države danes ZDA. Tistga svojiga Abramsa so žulili okoli, dokler niso naredili najdražji tank na svetu (OK japonci majo še dražjega ampak zaradi majhne serije). Pa Abrams sploh ne more konkurirat Leopardu2. Američani so recimo pacali skupaj svoj top izredno dolgo, potem pa so lepo kupili licenco od Nemškega Rheinmetall za njihovo gladkocevno 120-ko.
No potem so pacali in še pacajo z turbino in hvalijo prednosti turbine pred dizli. Pa so vseeno ugotovili, da ima več slabosti kot prednosti. Svojega dizla ne znajo kvaliteno spacat, pa bodo spet kupili licenco od MTU-ja.
Pa recimo njihov izredno drag razvoj protiletalskega topovskega sistema na gosenicah. Nabili so 2 boforsa 40mm na podvozje od 113-ke (tudi M-48) in zraven dodali radar od F-16. Zadeva je delala čudovito. Za ta sistem je recimo bil prenosni WC rotor od helikopterja. Posledice uporabe takšnega sistema si lahko zamislite. Veliko denarja potem pa samo v smeti z njim. In še danes nimajo podobnega sistema, ki bi ga sami izdelovali.
To je bil samo en primer, da nobena država danes ni popolnoma neodvisna v snovanju orožja. Ker če izberete tak model razvoja, delate kot rusi. Vse imate največje, najhitrejše, najtežje, njvečjo število-- ampak vse skupaj na koncu ni vredno nič.
Kar se tiče slovenske sposobnosti izdelovanja orožja. Samostojno izdelovat recimo vodeno raketo je za slovenijo absolutno prevelik zalogaj. Cena razvoja moderne rakete odporne na moderne protiukrepe in ob tem ponuja možnost uničenja cilja z veliko verjetnostjo je ogromna. Verjetno bi presegla naš letni Bruto proračun. Izdelava kakšne drugorazredne robe je pa brezvezna.
Je pa opcija v izdelavo določenih komponent (optika, cevi tpov....).
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mesoreznica ()
cryptozaver ::
mesoreznica...
...Poglejte recimo švedsko. V špici tehnološkega razvoja z ladjami in letali. Prav tako Izrael. Res da letal sam ne razvija, ima odlične ladje in recimo tanke. Najpomembnejše pa je, da dizajn njihovega orožja izvira predvsem iz bojnih izkušenj. Z tem se tudi ZDA ne morejo pohvalit...
Strinjam se da imajo visoko tehnolosko razvito orozje. Ampak njihove bojne izkusnje??????
Svedska ze 200 let ni bila v vojni!!! Od kje ji vecje bojne izkusnje kot ZDA ???
ZDA je razvila nekaj sistemov: Tomahawk, Patriot, Proti jedrski deznik (se v fazi razvoja) in se in se o katerih drugi lahko samo sanjajo.
Sicer mi to niti slucajno ni vsec ampak so dalec pred Evropo, Japonci ...
Tako pac je. In verjetno tudi se neki casa bo. Njihov strateski interes je absolutna vojaska prevlada v primerjavi z ostalimi.
...Poglejte recimo švedsko. V špici tehnološkega razvoja z ladjami in letali. Prav tako Izrael. Res da letal sam ne razvija, ima odlične ladje in recimo tanke. Najpomembnejše pa je, da dizajn njihovega orožja izvira predvsem iz bojnih izkušenj. Z tem se tudi ZDA ne morejo pohvalit...
Strinjam se da imajo visoko tehnolosko razvito orozje. Ampak njihove bojne izkusnje??????
Svedska ze 200 let ni bila v vojni!!! Od kje ji vecje bojne izkusnje kot ZDA ???
ZDA je razvila nekaj sistemov: Tomahawk, Patriot, Proti jedrski deznik (se v fazi razvoja) in se in se o katerih drugi lahko samo sanjajo.
Sicer mi to niti slucajno ni vsec ampak so dalec pred Evropo, Japonci ...
Tako pac je. In verjetno tudi se neki casa bo. Njihov strateski interes je absolutna vojaska prevlada v primerjavi z ostalimi.
frenk ::
za simulacije bi itaq lahko uporabil distributed computing...pol pa nardiš nekaj prototipov in pošleš v proizvodnjo, ter prodajaš ostalim...koneckoncev lahko začnemo z strojnico, ki niti ni tako zakomplicirana, ali pa sniper rifle...lahko začnemu tudi z granatami...point je da se študentske glavice uporabjo za izdelavo tehnologij, ki bi jih pozneje lahko tud uporabil...sem 100% da bi pri nas nardil bolši in cenejši p-111 čoln...zavedat se je treba da bi bilo znanje v tem primeru zastonj...izkušenj pa tud ne rabš če poznaš naravne zakone
mesoreznica ::
@cryptozaver še enkrat preberi moj prejšni post. O bojnih izkušnjah se gre za Izrael in ne švedsko.
Sem lepo napisal "najmočnejše države danes ZDA". Tu ni vprašanje kdo je močnejši. Vsi vemo, da so to ZDA. Govor je bil katere države zmorejo samostojni razvoj.
In če bi bile bojne izkušnje najpomembnejša zadeva potem bi vodil Izrael.
Pa gremo po vrsti. Patriot ni nobeno tehnološko čudo. Malo preberi o konkurenčnih izdelkih (recimo ruskih).
Tomahavk ima tudi Francosko in Britansko konkurenco.
Ne ameriški sistemi posamezno nikjer ne vodijo. Tisto kar daje moč ZDA je fantastičen nadzor in usklajenost vseh vojaških vej med napadom. In seveda odlična tehnologija (predvsem vojaške elktronike).
LP
Sem lepo napisal "najmočnejše države danes ZDA". Tu ni vprašanje kdo je močnejši. Vsi vemo, da so to ZDA. Govor je bil katere države zmorejo samostojni razvoj.
In če bi bile bojne izkušnje najpomembnejša zadeva potem bi vodil Izrael.
Pa gremo po vrsti. Patriot ni nobeno tehnološko čudo. Malo preberi o konkurenčnih izdelkih (recimo ruskih).
Tomahavk ima tudi Francosko in Britansko konkurenco.
Ne ameriški sistemi posamezno nikjer ne vodijo. Tisto kar daje moč ZDA je fantastičen nadzor in usklajenost vseh vojaških vej med napadom. In seveda odlična tehnologija (predvsem vojaške elktronike).
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
mesoreznica ::
@frenk idelava ostrostrelske puške je večja umetnost kot se tebi zdi. Vojaške izkušnje so že pokazale, da produkt, ki je bil v vseh pogledih vrhunski ni bil najbolj uspešen. Ni vse tako preprosto.
LP
LP
Gigabyte UD3P, E8500 @ 4.5 GHz , HD4870-X2, 4GB ram (Xtreeme Dark),
WD Velociraptor, LC Legion-X
WD Velociraptor, LC Legion-X
frenk ::
@mesoreznica: seveda je umetnost, ampak to ne pomeni da je neizvedljivo...sploh pa ne rabiš nevemkakšne tehnologije če vse simuliraš...spyplane(brez posadke) je recimo tud ena takih stvari ki jih ni problem nardit...med vojno so si v bosni sami nardil puško brez nevemkašne tehnologije in glede na to da so oni nardil doma puško ki je celo delala, bi mi v laboratorijih razvil puško ki bi celo presenetljivo dobro delala
ali3n ::
spyplane(brez posadke) je recimo tud ena takih stvari ki jih ni problem nardit...
Spyplane mora letet tja kamor ga usmeriš, fino je če zadane nasprotnika in ne tvojih... pomoje ni tko enostavno...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
BigWhale ::
Slovenija, ce ze dela, bi morala delati na tem kar so zaceli dobro. Recimo Valuk. O letalih raketah in podobnim je pa skoda zgubljat cas in denar, ker se ne bomo nikomur niti priblizali. Nima smisla.
Ne kujte Ameriki v sam vrh po vrhunski tehnologiji orozja, ker to ni. Marsikaj imajo drugje bolje... :)
Ne kujte Ameriki v sam vrh po vrhunski tehnologiji orozja, ker to ni. Marsikaj imajo drugje bolje... :)
frenk ::
ali3n: sej spyplane samo slika in snema in se ne zaletava
bigwhale: no sej ni nujno da so avioni...važno je da se nekaj razvija pri nas in zraven sodelujej(m)o študentje, ki smo še tolk neumni da bi zaston ali za male pare razvijal, poleg tega mamo pa velik več znanja kot pa zastareli nazadnjaški "majstri" iz socialističnih časov
bigwhale: no sej ni nujno da so avioni...važno je da se nekaj razvija pri nas in zraven sodelujej(m)o študentje, ki smo še tolk neumni da bi zaston ali za male pare razvijal, poleg tega mamo pa velik več znanja kot pa zastareli nazadnjaški "majstri" iz socialističnih časov
sketch ::
Ko smo pri vojaški industriji, se kdo spomni Fotone in njihovih optičnih sistemov, laserskih merilnikov... AFAIK je to šlo tudi v vojaško uporabo na zahod, dokler ni šla fotona pod vodo.
lp
s.
lp
s.
Adapt and overcome.
iration ::
Sem bral da se spet nekaj prebujajo pri Fotoni. Čas je taprav.
Tudi jaz bi imel kakšno pravico rad v življenju. Npr. pravico do tega, da delam
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
12 ur na dan in sem za to nagrajen s strani delujočega ekonomskega prostora, ne
pa kaznovan s strani Salmoneličevih gremlinov. - NavadniNimda
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dovoljenje za lovca F22? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10948 (8216) | mn |
» | SV nakupuje (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10001 (7918) | sid911 |
» | Aje res SV hotla kupet F16Oddelek: Loža | 3224 (2305) | BigWhale |
» | Pilatusa prestregla F-16 (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 6136 (4842) | Gh0st |