Forum » Na cesti » Hyundai - pozicija zadnjih luči na novih modelih
Hyundai - pozicija zadnjih luči na novih modelih

AnotherMe ::
Zanima me, ali mi mogoče lahko kdo pojasni zakaj so pri hjundaju začeli zadnje luči montirati tako nizko?
Primer:
Vse skupaj precej nizko postavljeno:
"light bar" na normalni višini, se ostalo pa nekje nizko na bokih:
lightbar in zavorne luči na normalni poziciji, smerokaci pa popolnoma spodaj na odbijaču:
Na pogled je meni grdo - ampak ok - pustimo estetiko - se mi pa zdi tudi precej manj varno, saj recimo smerokaz dosti težje opaziš nekje na spodnji strani odbijača kot pa na sredini zadnjega dela vozila...
Pa verjetno tudi dražje za popravila, če skupaj z odbijačem razbiješ še luči...
Gre to enostavno za "modo", da so "drugačni"? Kakšne nove smernice glede ergonomije?
Primer:
Vse skupaj precej nizko postavljeno:
"light bar" na normalni višini, se ostalo pa nekje nizko na bokih:
lightbar in zavorne luči na normalni poziciji, smerokaci pa popolnoma spodaj na odbijaču:
Na pogled je meni grdo - ampak ok - pustimo estetiko - se mi pa zdi tudi precej manj varno, saj recimo smerokaz dosti težje opaziš nekje na spodnji strani odbijača kot pa na sredini zadnjega dela vozila...
Pa verjetno tudi dražje za popravila, če skupaj z odbijačem razbiješ še luči...
Gre to enostavno za "modo", da so "drugačni"? Kakšne nove smernice glede ergonomije?

fikus_ ::
Za prodajo na EU trgu morajo upoštevati tehnične smernice za vozila, ki predpisujejo v katerem območju na vozilu morajo biti svetlobna telesa.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

AnotherMe ::
Ker se je nekdo tako odlocil. Ce ti ni vsec pac ne kupis
Razumem, da mi ni treba kupit - ampak sem pa skoraj enega povozil, ker nisem videl da zavija (smernikov nisem moregel videt, ker so bili skriti "pod mojo haubo"...
Za prodajo na EU trgu morajo upoštevati tehnične smernice za vozila, ki predpisujejo v katerem območju na vozilu morajo biti svetlobna telesa.
In ravno to mi ni jasno - ali je to kar na novo delajo po nekih novih smernicah? In če je - kaj je smisel teh smernic? Kaj je zaradi tega bolje?

ZveeZ ::
Razumem, da mi ni treba kupit - ampak sem pa skoraj enega povozil, ker nisem videl da zavija (smernikov nisem moregel videt, ker so bili skriti "pod mojo haubo"...
To je bil bolj problem v tvoji razdalji do vozila spredaj.
Doticni Santafe ima verjetno zadnje luci na priblizno enaki visini kot kaksen oldsql kavaran ali limuzina in verjetno visje od kaksnih kupejev/cabriev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()

kriptobog ::
Ker se je nekdo tako odlocil. Ce ti ni vsec pac ne kupis
Razumem, da mi ni treba kupit - ampak sem pa skoraj enega povozil, ker nisem videl da zavija (smernikov nisem moregel videt, ker so bili skriti "pod mojo haubo"...
Za prodajo na EU trgu morajo upoštevati tehnične smernice za vozila, ki predpisujejo v katerem območju na vozilu morajo biti svetlobna telesa.
In ravno to mi ni jasno - ali je to kar na novo delajo po nekih novih smernicah? In če je - kaj je smisel teh smernic? Kaj je zaradi tega bolje?
Se enkrat na cpp in voznjo. Pri pravi varnostni razdalji bos videl vse. Ce drzis varnostno razdaljo, potem tudi ce zavije brez smernika, ne bo ravno tezava

AnotherMe ::
Ker se je nekdo tako odlocil. Ce ti ni vsec pac ne kupis
Razumem, da mi ni treba kupit - ampak sem pa skoraj enega povozil, ker nisem videl da zavija (smernikov nisem moregel videt, ker so bili skriti "pod mojo haubo"...
Za prodajo na EU trgu morajo upoštevati tehnične smernice za vozila, ki predpisujejo v katerem območju na vozilu morajo biti svetlobna telesa.
In ravno to mi ni jasno - ali je to kar na novo delajo po nekih novih smernicah? In če je - kaj je smisel teh smernic? Kaj je zaradi tega bolje?
Se enkrat na cpp in voznjo. Pri pravi varnostni razdalji bos videl vse. Ce drzis varnostno razdaljo, potem tudi ce zavije brez smernika, ne bo ravno tezava
Pred časom so na avtomobile uvedli tretjo zavorno luč, ki je bila postavljena visoko, višje nad obstoječe - kar mi je logično, saj se s tem poveča opaznost, ko nekdo zavira.
Se pravi trend bi naj bil, da se zadeve urejajo k POVEČANJU opaznosti.
Tukaj pa so smernike iz relativno ok lokacije prestavili popolnoma na dno odbijača, se pravi so zmanjšali možnost da opaziš nekoga ki zavija!
In ker sem to opazil na vsaj treh avtomobilih me zanima če bi kdo vedel ZAKAJ je tako.
Medtem ko po tvoji logiki (da je problem moja varnostna razdalja) očitno ne rabimo nobenih smernikov ipd...

ZveeZ ::
Pred časom so na avtomobile uvedli tretjo zavorno luč, ki je bila postavljena visoko, višje nad obstoječe - kar mi je logično, saj se s tem poveča opaznost, ko nekdo zavira.
Se pravi trend bi naj bil, da se zadeve urejajo k POVEČANJU opaznosti.
Tukaj pa so smernike iz relativno ok lokacije prestavili popolnoma na dno odbijača, se pravi so zmanjšali možnost da opaziš nekoga ki zavija!
In ker sem to opazil na vsaj treh avtomobilih me zanima če bi kdo vedel ZAKAJ je tako.
Medtem ko po tvoji logiki (da je problem moja varnostna razdalja) očitno ne rabimo nobenih smernikov ipd...
Zanimivo, jaz na dnu santafeja vidim meglenko in rikverc luc. Malo visje opazim svetlobne odsevnike, se visje pa luci + smernike. Res da so luci relativno nizko glede na visino avtomobila. Absolutno pa so oddaljeni od tal cca 70-90cm, kar je +- enako kot npr moja mazda 6.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()

AnotherMe ::
novi santafe in kona imata še relativno ok pozicijo.
tucson pa ima smernike spodaj na odbijaču - se pravi 15-25cm od tal...
kot rečeno - razume, da gredo zadeve čez kar se tiče regulacij, razume, da imajo oblikovalce z "idejami". Ampak vseeno mi je nenavadn poteza in zato sprašujem ali kdo ve za kak razlog tega? Se s tem kaj pridobi?
Recimo, če smerniki niso na vratih prtljažnika, so še vseeno vidni, če stojih z odprtim prtljažnikom - ampak to je imel rešeno tudi prejšnji tucson, ki je imel luči na "standarni" lokaciji...
tucson pa ima smernike spodaj na odbijaču - se pravi 15-25cm od tal...
kot rečeno - razume, da gredo zadeve čez kar se tiče regulacij, razume, da imajo oblikovalce z "idejami". Ampak vseeno mi je nenavadn poteza in zato sprašujem ali kdo ve za kak razlog tega? Se s tem kaj pridobi?
Recimo, če smerniki niso na vratih prtljažnika, so še vseeno vidni, če stojih z odprtim prtljažnikom - ampak to je imel rešeno tudi prejšnji tucson, ki je imel luči na "standarni" lokaciji...

val64 ::
To niso avti, AVTO je Opel Astra K 1.6T 200, poceni, dobro izgleda (ni neki smešen, ne gleda pa tudi tako grdo kot kak BMW. Po svoje še bolje, ker na AC itak to ne pali neki, jaz raje počakam če se nekdo cijazi 120-140 po prehitevalnem kot pa da ga preganjam dol), leti ko raketa (7,0s do 100 za 20k, po regionalki imaš noter 130 kot bi mignil, na AC 210 v 5. prestavi tudi čez dan ko je prometna cesta, ne vem kdo bi rabil več), ročni menjalnik, da imaš vsaj kaj od vožnje.
Za BMW, Audi, moraš dati za take performanse 30-80k (2.0 TDI 190 je še prešvoh, ker imajo tudi 500 kg več). Pa to dobiš že eno garsonjero. Tako da tudi če bi imel na TRR 200k, bi za avto raje kupil tako Astro. Šele pri milijon ali več bi šel gledati boljši avto.
Šele Audi 45 TDI 231 KM se primerja:
https://zeperfs.com/en/duel6318-7500.htm
Jaz vem da sem dobro kupil, vi pa kakor veste. Ja, GTI 230 ima malo več prezence, malo boljši zvok, kar pride prav samo če se greš afnat skozi naselja, ampak je 2.0 in tako dražja cestnina (153EUR namesto 96EUR). Hitrejši pa ni toliko, da bi te šel prehitevat v praksi, če že ti pospešuješ na max, to bi rabil vsaj 300 KM. Vsaj jaz vem, da bi rabil toliko, da bi se spravil prehitevat Astro, ki pospešuje izven naselja proti 130 ali pa na AC proti 210, oz. v takih primerih ne bi prehiteval niti s 1000 KM, ker potem bi imel noter že 200 oz. na AC 300. Zaenkrat me pa izven naselja še noben ni, na AC pa kvečjem da je bil enako hiter do 210. Saj Nemci itak da imajo stroje, ampak hodijo čez SLO na počitnice, tako da ne priganjajo na max.
Za BMW, Audi, moraš dati za take performanse 30-80k (2.0 TDI 190 je še prešvoh, ker imajo tudi 500 kg več). Pa to dobiš že eno garsonjero. Tako da tudi če bi imel na TRR 200k, bi za avto raje kupil tako Astro. Šele pri milijon ali več bi šel gledati boljši avto.
Šele Audi 45 TDI 231 KM se primerja:
https://zeperfs.com/en/duel6318-7500.htm
Jaz vem da sem dobro kupil, vi pa kakor veste. Ja, GTI 230 ima malo več prezence, malo boljši zvok, kar pride prav samo če se greš afnat skozi naselja, ampak je 2.0 in tako dražja cestnina (153EUR namesto 96EUR). Hitrejši pa ni toliko, da bi te šel prehitevat v praksi, če že ti pospešuješ na max, to bi rabil vsaj 300 KM. Vsaj jaz vem, da bi rabil toliko, da bi se spravil prehitevat Astro, ki pospešuje izven naselja proti 130 ali pa na AC proti 210, oz. v takih primerih ne bi prehiteval niti s 1000 KM, ker potem bi imel noter že 200 oz. na AC 300. Zaenkrat me pa izven naselja še noben ni, na AC pa kvečjem da je bil enako hiter do 210. Saj Nemci itak da imajo stroje, ampak hodijo čez SLO na počitnice, tako da ne priganjajo na max.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: val64 ()

val46 ::
Sicer pa, za koji K se je spet ta pacient oglasu sem noter v to temo, k se ne tiče ne njega, ne njegove podrsane astre? In nima čisto nobene veze s hyundai-i in pozicijami luči na njemu. Niti ni v celem romanu niti malo omenil tega "problema", sam še enkrat več je napisal kako je on oh in sploh na cestah, pa kako je njegov avto top šhit. Brez veze.
Kar se pa teme tiče...pomoje nima čisto nobenega tehtnega razloga zakaj so tako postavili luči. Verjetno ima oblikovalec teh avtov tak fetiš in je to to. Pa morda so hoteli nekoliko odstopat od nekih norm in s tem pritegnit kupce, ki hočejo nekaj drugačnega, da ni njihov avto enak oziroma podoben, kot 150 drugih znamk podobnih karakteristik. Če mene vprašaš, je to edini razlog. In predvidevam da je vse po regulativih, drugače ne bi opravili homologacije za na cesto. Sploh EU zna bit tle zajebana kar se tega tiče.
Kar se pa teme tiče...pomoje nima čisto nobenega tehtnega razloga zakaj so tako postavili luči. Verjetno ima oblikovalec teh avtov tak fetiš in je to to. Pa morda so hoteli nekoliko odstopat od nekih norm in s tem pritegnit kupce, ki hočejo nekaj drugačnega, da ni njihov avto enak oziroma podoben, kot 150 drugih znamk podobnih karakteristik. Če mene vprašaš, je to edini razlog. In predvidevam da je vse po regulativih, drugače ne bi opravili homologacije za na cesto. Sploh EU zna bit tle zajebana kar se tega tiče.

LeQuack ::
lightbar in zavorne luči na normalni poziciji, smerokaci pa popolnoma spodaj na odbijaču:
Na pogled je meni grdo - ampak ok - pustimo estetiko - se mi pa zdi tudi precej manj varno, saj recimo smerokaz dosti težje opaziš nekje na spodnji strani odbijača kot pa na sredini zadnjega dela vozila...
Pa verjetno tudi dražje za popravila, če skupaj z odbijačem razbiješ še luči...
Gre to enostavno za "modo", da so "drugačni"? Kakšne nove smernice glede ergonomije?
Tega Tuscona sem ravno pred dnevi videl na cesti ker se za njem vozil, in ko je zavijal mi je bilo čudno zakaj ima žmigavce samo na ogledalih. Šele ko je bil malo stran od mene sem videl da so tudi spodaj žmigavci, poleg tega so zelo majhni in slabo svetijo, tako da zelo velik fail. Jaz sem mislil da ima človek pokvarjene luči ali pa nek aftermarket odbijač.
Quack !
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj ne daste žmigavca??? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 42528 (28516) | DostMam |
» | Pa kaj je s temi meglenkami?! (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Loža | 75854 (60292) | Matako |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 105319 (96087) | St235 |
» | prometna nesreca (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19716 (17178) | St235 |