» »

Pa kaj je s temi meglenkami?!

Pa kaj je s temi meglenkami?!

Mavrik ::

Kar pomeni, da če gre nekdo po prehitevalnem pasu 120km/h in pride nekdo za njim z 130km/h krši zakon.


V tistem členu ne piše nič niti približno takega. Preberi še enkrat.
The truth is rarely pure and never simple.

oemdzi ::

Meni je tudi inštruktor tako reku, da je treba ob normalnih pogojih pokazati prehitevanje in da če boš 100 vozu za kamionom padeš....

MedusasPath ::

Messiah je izjavil:

M-XXXX je izjavil:

Messiah je izjavil:

Zato ker vsako vozilo predstavlja sebe in ne cele kolone vozil.

In kam boš drugače šel, kot v tisto smer za katero je namenjen pas, na katere si postavljen? Oziroma preden zapelješ v rondo daš tudi žmigavc?:P


Takih pacijentov, ki ob vstopu v rondo dajo žmigavc je 100x manj kot takih, ki ob izvozu iz rondoja POZABIJO NA ŽMIGAVC? Pa naj zaradi tega odprem novo temo? NE :D

Ob vstopu v krožišče vklopiš desni smernik, če ga boš zapustil na prvem izvozu.

M-XXXX ::

Mavrik je izjavil:

Kar pomeni, da če gre nekdo po prehitevalnem pasu 120km/h in pride nekdo za njim z 130km/h krši zakon.


V tistem členu ne piše nič niti približno takega. Preberi še enkrat.

Jaz si razlagam citirani del zakona, tako da ga delim na 2 dela. Prvi del je:

Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu.

Pod kar štejem, da se vozi po omejitvi, kar pomeni če je 130 se vozi 130 (seveda neko minimalno nihanje zmeraj bo), definitivno pa 110km/h v normalnih razmerah ni sprejemljivo nihanje.

Drugi del pa je:

Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

Če iz nevem katerega razloga voziš pozneje (UPRAVIČENEGA- kaj pa vem, rezervna guma, pelješ prikolico, traktorist v prometu,...) pa se moraš v primeru kolone (3 vozila ali več) ob PRVI priložnosti umakniti.


No, vsaj taka je moja razlaga, lahko da si čisto napačno razlagam, bi pa v tem primeru prosil za pravilno interpretacijo.

Meni je tudi inštruktor tako reku, da je treba ob normalnih pogojih pokazati prehitevanje in da če boš 100 vozu za kamionom padeš....

Vsem tako rečejo, prav tako vsi ocenjevalci tako tudi ocenjujejo. Kar je tudi edino pravilno. Če se ti na AC pri 130 v nekem normalnem izpravnem vozilu, v normalnih pogojih zdi da ne obvladaš vozila in ga tudi ne, no potem najbolje, da izpit vrneš!

Ob vstopu v krožišče vklopiš desni smernik, če ga boš zapustil na prvem izvozu.

2 totalne različne stvari. V primeru, ki si ga dal zgoraj nakazuješ kje boš izpeljal IZ krožišča, kar se ne sme enačit s speljevanjem V krožišče. Za lažjo predstavo, ven greš naprimer v 3 izhodu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

šernk ::

Vsem tako rečejo, prav tako vsi ocenjevalci tako tudi ocenjujejo.


dvomim da te vrže če boš vozil 110-120. meni je inštruktor že na prvi uri vožnje težil naj grem 90, medtem ko srečas nasproti vozečo avtošolo, ki gre max 60.

sam sem tudi na glavni vožnji prehiteval čez neprekinjeno črto, šel 54 (rečeno je bilo da 53 naj bi še pogledali skozi prste morda) skozi naselje, pa sem jo naredil z eno samo pripombo takrat in ni bila nobena od teh dveh stvari.

večina tistih, ki gre 100 po AC in pade, jih vržejo najbrž zaradi pospeševanja/zaviranja.

in srečni tisti, ki niste še vozili skozi pravo meglo, ravno včeraj sem naletel nanjo spet (megla v pravem pomenu besede) in sem se spomnil na to temo in imam vprašanje: kaj se šteje pod vidljivost manjša od 50m?

luči avta bi rekel, da bi včeraj verjetno zagledal na kakšnih 100m, odsev znakov sem tudi videl kar daleč naprej, črte pa praktično nisem videl 20m pred seboj, torej kaj šteješ pod vidljivost?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Mavrik ::

Pod kar štejem, da se vozi po omejitvi, kar pomeni če je 130 se vozi 130 (seveda neko minimalno nihanje zmeraj bo), definitivno pa 110km/h v normalnih razmerah ni sprejemljivo nihanje.


Pojdi v slovar pogledat pomen besede omejitev - to je zgornja meja. To je NAJVEČ kolikor lahko voziš, ne kolikor MORAŠ voziti. A ti je jasna slovenščina?! Pa spregledal si brez upravičenega razloga, ki je lahko tudi "ne zmorem varno voziti 130 km/h".

Če iz nevem katerega razloga voziš pozneje (UPRAVIČENEGA- kaj pa vem, rezervna guma, pelješ prikolico, traktorist v prometu,...) pa se moraš v primeru kolone (3 vozila ali več) ob PRVI priložnosti umakniti.


Tole je jasno. Debil ko ti zadaj na 4m varnostne razdalje na avtocesti blenda ni kolona. Si se mu pa dolžen umakniti ob prvi priložnosti ja. Samo do tedaj pa si kvečjemu on zasluži kazen za ne držanje varnostne razdalje in neupravičeno uporabo svetlobnih signalov.

Vsem tako rečejo, prav tako vsi ocenjevalci tako tudi ocenjujejo. Kar je tudi edino pravilno. Če se ti na AC pri 130 v nekem normalnem izpravnem vozilu, v normalnih pogojih zdi da ne obvladaš vozila in ga tudi ne, no potem najbolje, da izpit vrneš!

Nobenega razloga ni da bi taki vrnili izpit. Veliko nevarnejši so tisti, ki niso sposobni potrpljenja počakati ko kdo po avtocesti prehiteva s 120 km/h. Ti naredijo največ nasreč in spravijo največ ljudi v nevarnost.
The truth is rarely pure and never simple.

dzinks63 ::

Večina voznikov osebnih avtomobilov kateri vozijo po AC 90-100km/h, se pravi po desnem voznem pasu na varnostni razdalji in v tempu v koloni kamionarjev. To ni nič spornega in za te voznike še zdaleč ne moremo govoriti, da se niso sposobni voziti 130km/h, ker enostavno nočejo. So se pač odločili za varčevanje z gorivom in če letno delajo veliko km, recimo se vozijo daleč v službo po AC, je to v končnem izračunu kar precejšen prihranek, recimo v vrednosti letne registracije vozila skupaj z kaskom ali še več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

BlueRunner ::

M-XXXX je izjavil:

Messiah je izjavil:

Zato ker vsako vozilo predstavlja sebe in ne cele kolone vozil.

In kam boš drugače šel, kot v tisto smer za katero je namenjen pas, na katere si postavljen? Oziroma preden zapelješ v rondo daš tudi žmigavc?:P

Ti že... kako pa tisti nasproti tebe ve kam boš šel? Kaj pa morda tisti ob tvojih straneh? Oni ne morejo biti vedno prepričani v to na kakšnem pasu stojiš ti. Z žmigavcem ga o temu obveščaš. Ko stojiš v koloni kot drugi, tretji, četrti, ... pa ga imaš vključenega, ker ljudje večinoma nimamo ravno delujočega multitaskinga. Kar pomeni, da bi potem bilo še več ljudi, ki bi zavijali v križišče brez žmigavcev, ker bi na njih verjetno pozabili. Če pa bi z njimi opletali zadnjo sekundo, bi pa lahko spregledali koga drugega in povzročili še kakšno resno škodo.

Torej ne gledati na položaj strogo linearno. Glej tudi iz vidika drugih, ki se nahajajo na drugih smereh v križišču. Žmigavci so namenjeni njim, ker pač ne moreš vedno vedeti kakšna je razvrstitev pasov na vozišču po katerem se nisi pripeljal.

Zgodovina sprememb…

MedusasPath ::

M-XXXX je izjavil:


2 totalne različne stvari. V primeru, ki si ga dal zgoraj nakazuješ kje boš izpeljal IZ krožišča, kar se ne sme enačit s speljevanjem V krožišče. Za lažjo predstavo, ven greš naprimer v 3 izhodu.

Vključimo se (v krožišče) brez smernika, razen če bomo križišče zapustili na prvem izvozu.

Si je treba kaj prebrati. vir: http://www.tecajcpp.com/cpp/krizisca.php

M-XXXX ::

dvomim da te vrže če boš vozil 110-120. meni je inštruktor že na prvi uri vožnje težil naj grem 90, medtem ko srečas nasproti vozečo avtošolo, ki gre max 60.

To je zelo odvisno od inštruktorja, kako začne... Eni od začetka, eni na začetku nič ne omenjajo (tudi kakšen km/h več ne...) Ampak važno je kakšen je konec in tam naj bi bilo pri vseh enako. Če pa veš, da je bila omenjena avtošola in kandidat v njej tik pred izpitom, no potem imamo pa problem:P

Pojdi v slovar pogledat pomen besede omejitev - to je zgornja meja. To je NAJVEČ kolikor lahko voziš, ne kolikor MORAŠ voziti. A ti je jasna slovenščina?!

Meni je kar, tebi pa mogoče malo manj?
Omejevati: določati mejo nečesa, črta omejuje MINIMALNO razdaljo, katero mora žogica preletet pri servisu badmintona)
Tale del bo zanimiv zate: omejevati izdatke na MINIMUM, določati, predpisovati NAJVIŠJO ali NAJNIŽJO!!!!!!!!!!!!!!!! (da nebi slučajno spregledal). Minimalna omejitev področje vode v rezervoarju. Kakšen avto imaš? Kakšna je omejitev ustreznosti gume v homolagaciji? (max. in MIN. širina, ter premer), otriški vrtiljaki imajo omejitev, da kdorkoli ni visok 1.2m ne sme na njega. Če se že nekaj sklicuješ, pa vsaj preveri prej. (PS: tole je prepisano iz SSKJ, z mojimi primeri).

Pa spregledal si brez upravičenega razloga, ki je lahko tudi "ne zmorem varno voziti 130 km/h".

Ne ne more bit. Protislovje. Kdor ne zmore varno voziti 130km/h ne dobi izpita. Tako, da to ne more biti upravičen razlog.

Tole je jasno. Debil ko ti zadaj na 4m varnostne razdalje na avtocesti blenda ni kolona. Si se mu pa dolžen umakniti ob prvi priložnosti ja. Samo do tedaj pa si kvečjemu on zasluži kazen za ne držanje varnostne razdalje in neupravičeno uporabo svetlobnih signalov.

Se ABSOLUTNO strinjam. Tudi sam naravnost sovražim take voznike in več kot vestno držim varnostno razdaljo, blendam pa le zaradi luči oziroma če je kakšna druga možna nevarnost.

Večina voznikov osebnih avtomobilov kateri vozijo po AC 90-100km/h, se pravi po desnem voznem pasu na varnostni razdalji in v tempu v koloni kamionarjev. To ni nič spornega in za te voznike še zdaleč ne moremo govoriti, da se niso sposobni voziti 130km/h, ker enostavno nočejo. So se pač odločili za varčevanje z gorivom in če letno delajo veliko km, recimo se vozijo daleč v službo po AC, je to v končnem izračunu kar precejšen prihranek, recimo v vrednosti letne registracije vozila skupaj z kaskom ali še več.

Nič nimam proti takim, kar sem omenil že v debati zgoraj. Sam jih ne mečem v isti koš, kot tiste ki se ne upajo, ne morejo, ... voziti po omejitvi.

Ti že... kako pa tisti nasproti tebe ve kam boš šel? Kaj pa morda tisti ob tvojih straneh? Oni ne morejo biti vedno prepričani v to na kakšnem pasu stojiš ti. Z žmigavcem ga o temu obveščaš. Ko stojiš v koloni kot drugi, tretji, četrti, ... pa ga imaš vključenega, ker ljudje večinoma nimamo ravno delujočega multitaskinga. Kar pomeni, da bi potem bilo še več ljudi, ki bi zavijali v križišče brez žmigavcev, ker bi na njih verjetno pozabili. Če pa bi z njimi opletali zadnjo sekundo, bi pa lahko spregledali koga drugega in povzročili še kakšno resno škodo.

Tudi to sem že rekel. Ko se približam dejanskemu zavijanju vedno dam žmigavc in to tudi podpiram(oziroma lažem, če grem sredi noči, ko ni nikjer žive duše, potem ga včasih tudi ne dam). Če pa je pred tabo 200m kolona in ti si na razvrstilnem pasu za levo boš imel pa 5 minut prižgan žmigavec, čeprav je pred tabo kolona, za tabo je kolona?

Vključimo se (v krožišče) brez smernika, razen če bomo križišče zapustili na prvem izvozu.

Si je treba kaj prebrati. vir: http://www.tecajcpp.com/cpp/krizisca.php

Glej ga, ravno v citatu, ki si ga citiral sem napisal da je to različen primer. Enkrat je to, da zapelješ v krožišče (v tem primeru po zakonu ne smeš imet žmigavca), prav tako sem napisal, da v primeru da ga imaš pred s tem ne kažeš, da boš zabil v rondo, ampak da boš zavil IZ njega.

Furbo ::

Obup, nekateri se ne upajo peljati po AC 130km/h in še ponosni so na svojo nesposobnost.
Lp,f

oemdzi ::

Najboljsi so pa tisti, ko ti pelje na regionalni 60-70 pa si mislim pac je bolj pocasen voznik kaj mu naj pa potrpim. Pa pridemo v naselje on pa kar naprej 70 ....;((

Messiah ::

ti pa za njemu :D

zee ::

Citat uporabnika Furbo:
Obup, nekateri se ne upajo peljati po AC 130km/h in še ponosni so na svojo nesposobnost.


Citat uporabnik dzinks63:
Večina voznikov osebnih avtomobilov kateri vozijo po AC 90-100km/h, se pravi po desnem voznem pasu na varnostni razdalji in v tempu v koloni kamionarjev. To ni nič spornega in za te voznike še zdaleč ne moremo govoriti, da se niso sposobni voziti 130km/h, ker enostavno nočejo. So se pač odločili za varčevanje z gorivom in če letno delajo veliko km, recimo se vozijo daleč v službo po AC, je to v končnem izračunu kar precejšen prihranek, recimo v vrednosti letne registracije vozila skupaj z kaskom ali še več.

(poudarke sem dodal jaz)
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

BlazP ::

zee je izjavil:

Citat uporabnika Furbo:
Obup, nekateri se ne upajo peljati po AC 130km/h in še ponosni so na svojo nesposobnost.


Citat uporabnik dzinks63:
Večina voznikov osebnih avtomobilov kateri vozijo po AC 90-100km/h, se pravi po desnem voznem pasu na varnostni razdalji in v tempu v koloni kamionarjev. To ni nič spornega in za te voznike še zdaleč ne moremo govoriti, da se niso sposobni voziti 130km/h, ker enostavno nočejo. So se pač odločili za varčevanje z gorivom in če letno delajo veliko km, recimo se vozijo daleč v službo po AC, je to v končnem izračunu kar precejšen prihranek, recimo v vrednosti letne registracije vozila skupaj z kaskom ali še več.

(poudarke sem dodal jaz)


+1

Na ta nacin letno prisparam za registracijo z zavarovanjem.

Ko grem na prehitevalni pas, pospesim, da ne oviram ostalih.
Med prehitevanjem dveh tovornjakov, ki sta narazen vec kot 100 metrov, se umaknem nazaj na desni pas in ne vztrajam na levem ko mutav.

Ni mi pa jasno, kako vas lahko zadnje meglenke toliko motijo. Do sedaj se nisem videl nobenih, ki bi mi tako blescale, da bi me motilo. Ce pa vozite nekomu 5 metrov za ritjo, pa verjamem, da koga moti.

Furbo ::

Zaupaj nam in kar ugasni blesave zadnje meglenke. V vseh letih kar vozim, sem jih prižgal morda dvakrat. Pa je z njimi samo delo, ker jih moraš ugašati za vsakega, ki gre mimo.

Vi pa varčujte, samo to počnite na desnem pasu. Pa zakaj sploh prehitevati tovornjake, če ne vozite nič hitreje od njih??
Lp,f

Mavrik ::

Ker mi je všeč vozit 120 km/h, ki je pri mojem avtu najbolj optimalna hitrost za porabo in je še vedno dost hitra. Če nisi sposoben dvignit noge z gasa in popizdiš zaradi takih stvari pa morda ne bi smel na cesto in raje drugič vzemi avtobus.

Zaupaj nam in kar ugasni blesave zadnje meglenke. V vseh letih kar vozim, sem jih prižgal morda dvakrat. Pa je z njimi samo delo, ker jih moraš ugašati za vsakega, ki gre mimo.


Zakaj pa sploh žmigavce daješ? Saj je samo delo pa itak vsi vidijo kam greš ko zaviješ!
The truth is rarely pure and never simple.

kalko ::

Še nekaj glede zadnjih meglenk. Po občutku bi rekel, da se zadnje luči novejših avtov (klarglass ali LED) precej bolje vidijo v megli in dežju kot so se luči pri starejših. Vsaj jaz avte s klarglass ali LED lučmi prej opazim kot starejše, katerih luči imajo bolj "mlečno" svetlobo.

Furbo ::

Mavrik je izjavil:

Ker mi je všeč vozit 120 km/h, ki je pri mojem avtu najbolj optimalna hitrost za porabo in je še vedno dost hitra. Če nisi sposoben dvignit noge z gasa in popizdiš zaradi takih stvari pa morda ne bi smel na cesto in raje drugič vzemi avtobus.

Zaupaj nam in kar ugasni blesave zadnje meglenke. V vseh letih kar vozim, sem jih prižgal morda dvakrat. Pa je z njimi samo delo, ker jih moraš ugašati za vsakega, ki gre mimo.


Zakaj pa sploh žmigavce daješ? Saj je samo delo pa itak vsi vidijo kam greš ko zaviješ!


Kaj zdaj mešaš nekaj kar je koristno, z nečem kar si ti prižigaš, ker ti daje občutek varnosti, v bistvu pa samo motiš druge?
Lp,f

gokky ::

zee je izjavil:

b) Omejitev hitrosti na AC je v Sloveniji 130 km/h, kar pomeni, da se lahko voziš največ 130 km/h, lahko se pa po lastni presoji voziš počasneje, vendar ne počasneje od 65 km/h, kar je (AFAIK) zakonsko dovoljena najnižja hitrost na AC.


ZVCP-UPB5 110. člen, 1. odstavek:

(1) Na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.


Upoštevajoč še manjše klance (za večje je počasni pas), bi rekel, da ostaja staro pravilo (ne smeš voziti manj kot 50kmh). K temu me navaja tudi člen o vleki na AC, kjer hitrost ne sme preseči 60km/h.

Mavrik ::

Kaj zdaj mešaš nekaj kar je koristno, z nečem kar si ti prižigaš, ker ti daje občutek varnosti, v bistvu pa samo motiš druge?


Saj po tvoji logiki tudi dajejo žmigavci samo občutek varnosti, v bistvu pa samo druge motijo (par sporočil nazaj se je lih nekdo pritoževal nad njimi). A vidiš bebav argument počasi? ;)
The truth is rarely pure and never simple.

šernk ::

Upoštevajoč še manjše klance (za večje je počasni pas), bi rekel, da ostaja staro pravilo (ne smeš voziti manj kot 50kmh). K temu me navaja tudi člen o vleki na AC, kjer hitrost ne sme preseči 60km/h.


od kdaj je pa vleka na AC dovoljena? še na normalni cesti je prepovedana mimogrede.

na navadnih cestah je vleka dovoljena, do prvega primernega prostora za odstranit avto iz cestišča in ne do doma!!!

ali je na AC sploh dovoljena do SOS ali ne, pa ne vem, vendar več kot do SOS ne more biti dovoljena.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Mavrik ::

Vleka pokvarjenih vozil je prepovedana na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila razen, če se je vozilo pokvarilo na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, je vleka dovoljena le do prvega izvoza.


Takole je.
The truth is rarely pure and never simple.

balocom ::

šernk je izjavil:

še na normalni cesti je prepovedana mimogrede.


Ja seveda...
Tako kot je zgoraj napisano, do prvega izvoza na AC/HC je dovoljena vleka, nato pa po lokalnih/regionalnih/državnih/glavnih cestah in ulicah. Ker večini vlečenih vozil ne dela motor ne delajo servo bremze, je treba uporabit vlečni drog.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: balocom ()

TheJack ::

Evo, se oglašam še jaz po dolgem času.

V petek sem se peljal iz Ljubljane v Lendavo. Kakšne hude megle ni bilo. Kljub temu je imelo ogromno ljudi prižgane zadnje meglenke (na prve niti nisem bil pozoren). Ker ste mi v tem topicu tako lepo predočili določbe ZVCPja, sem bil malce bolj pogumen in sem tu pa tam komu tudi poblendal, češ, ugasni no meglenke.

Odziva seveda ni bilo nobenega.

Mimogrede. Tisti, ki so vozili najhitreje in so bili večinoma na prehitevalnem pasu, so imeli skoraj vsi prižgane meglenke. Zakaj tako, pa ne vem.

Furbo ::

Mavrik je izjavil:

Kaj zdaj mešaš nekaj kar je koristno, z nečem kar si ti prižigaš, ker ti daje občutek varnosti, v bistvu pa samo motiš druge?


Saj po tvoji logiki tudi dajejo žmigavci samo občutek varnosti, v bistvu pa samo druge motijo (par sporočil nazaj se je lih nekdo pritoževal nad njimi). A vidiš bebav argument počasi? ;)


Vidim tvoje bebave argumente že od začetka.

Prižigaš zadnjo meglenko, ker te je na AC strah voziti in te tolaži.
Prižigaš jo, ker se bojiš vsakega, ki te dohiti in bi ga z njo rad distanciral.
Prižigaš jo, ker misliš, da te to naredi dobrega šoferja.

Tolažiš se z res bebavimi argumenti, da če koga ta luč moti, da ti je pač preblizu. Kaj pa tisti, ki te prehitevajo? Aja sem pozabil, ves čas si na levi strani. Verjetno te je strah voziti tudi med tovornjaki, zato svoj položaj na levi strani braniš na take bebave načine.

Kot rečeno, zadnjo meglenko človek nima priložnost prižgati več kot parkrat v življenju, ti bi si pa verjetno rad namestil še dodatno ali dve.
Lp,f

Mavrik ::

Podtikanje izjav ni argumentirana debata. Probaj še enkrat in preberi kdo kaj piše.
The truth is rarely pure and never simple.

solatko ::

Tu debatirate o meglenkah in smernikih, v trgovskem središču na Rudniku pa lahko opazujete, kako vozniki opazujejo prometne znake. Nekatere ceste so označili z enosmernim prometom, pametni folk pa se vztrajno vozi v napačno smer in te, ko mu poblendaš in pelješ po levi strani voznega pasu, prav butasto gleda, blenda, hupa in še kakšen prst vidiš, ko jih goniš v rikverc do znaka, pa prav čukast opazijo, svojo bebavost.

RockyS ::

Pod kar štejem, da se vozi po omejitvi, kar pomeni če je 130 se vozi 130 (seveda neko minimalno nihanje zmeraj bo), definitivno pa 110km/h v normalnih razmerah ni sprejemljivo nihanje.

Pojdi v slovar pogledat pomen besede omejitev - to je zgornja meja. To je NAJVEČ kolikor lahko voziš, ne kolikor MORAŠ voziti. A ti je jasna slovenščina?! Pa spregledal si brez upravičenega razloga, ki je lahko tudi "ne zmorem varno voziti 130 km/h".


To definitivno ne more bit upravičen razlog. Ker če ne zmoreš varno voziti 130km/h in se zato pelješ 90km/h nisi dovolj usposobljen za pridobitev vozniškega dovoljenja in ti ga je treba odvzet.

imagodei ::

solatko> "Tu debatirate o meglenkah in smernikih, v trgovskem središču na Rudniku pa lahko opazujete,"

Z namenom tu debatiramo o meglenkah - ker je to tema s prikladnim naslovom Pa kaj je s temi meglenkami?! Morda bi bilo smiselno, da se v tej temi omejimo zgolj na meglenke, sicer bomo kmalu debatirali še o obvezni uporabi varnostnega pasu in vožnji v napačno smer po AC.
- Hoc est qui sumus -

Mavrik ::

To definitivno ne more bit upravičen razlog. Ker če ne zmoreš varno voziti 130km/h in se zato pelješ 90km/h nisi dovolj usposobljen za pridobitev vozniškega dovoljenja in ti ga je treba odvzet.


Citiraj zakon.


Pa dajmo tisti stavek parafrizirat v "sem presodil da razmere na cesti ne omogočajo varne vožnje pri 130 km/h" ker očitno nekateri niste sposobni smiselno izluščiti bistva besedila.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Pyr0Beast ::

Če je treba se lahko po AC voziš 5km/h. Razmeram primerno seveda.

Zadnje meglenke sploh niso tako moteče. Sprednje pa so, in to zelo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Keyser Soze ::

Mavrik je izjavil:

Pa dajmo tisti stavek parafrizirat v "sem presodil da razmere na cesti ne omogočajo varne vožnje pri 130 km/h" ker očitno nekateri niste sposobni smiselno izluščiti bistva besedila.

True, true.

Če razmere ne dovoljujejo vožnje s 100km/h, je pač treba vozit počasneje. Vendar... V nobenem primeru oseba, ki se v lepem, sončnem vremenu, na urejeni lepo prevozni avtocesti, s tehnično izpravnim vozilom, ne zmore peljat nad 100km/h, sploh pa oseba, ki ni zmožna hitro prehitet drugih (tovornih) vozil na prej omenjeni cesti, ampak to počne z malenkost višjo hitrostjo od prehitevanega vozila, ne bi smela imeti vozniškega dovoljenja, ker žal ni dovolj "sigurna" v svojo vožnjo.

Določen standard je treba imet. In pač, dokler se trudimo iz cest spravit divjake in tiste, ki ne upoštevajo predpisov, je treba delat tudi v drugi smeri "ekstremov". Odstranit tudi vse tiste, ki niso prepričani v svoje znanje oz. svoje sposobnosti in promet ovirajo.

Je pa res da mamo pač takole. Da zavarovalnice 90 letno babico smatrajo za varnejšo voznico kot enega 30 letnika. Go figure.
OM, F, G!

darkolord ::

V nobenem primeru oseba, ki se v lepem, sončnem vremenu, na urejeni lepo prevozni avtocesti, s tehnično izpravnim vozilom, ne zmore peljat nad 100km/h
Ne zmore ali noče?

zee ::

Zakaj problematizirate in stigmatizirate voznike, ki ne vozijo 130 km/h, in vas tipično ne ovirajo pri vožnji na prehitevalnem pasu?
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Keyser Soze ::

No, probajta ne iskat dlake v jajcu, ampak se osredotočit na očiten problem (če ga vidva ne vidita, še ne pomeni, da ga ni).

Ane? (se jajcajta s temi "političnimi" vprašanji)
OM, F, G!

zee ::

Naslov teme ima opraviti z meglenkami. Hitrost je tu povsem mimo tega.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

TheJack ::

Jaz, po svojem najboljšem vedenju, na avtocesti/obvoznici še nikoli nisem prehiteval z manj kot 120, 130. Ampak vedno se mi takrat, kot začarano, na rit zalepi (5 cm) en BMW ali audi (zanimivo: v 90% je BMW ali audi), ki sem ga ravno zmotil pri njegovi vožnji po prehitevalnem pasu z 200 km/h. Jasno: če ON vozi po prehitevalnem pasu, ne sme prehitevati noben drug!

Še raje imam tiste, ki v petek popoldne, ko sta na obvoznici polna oba pasova, prileti za tabo na prehitevalnem pasu in ti že od daleč blenda. Ko se mu umakneš, se hitro prilepi za naslednjega in blenda še njemu, dokler se mu ne umakne še ta, itd. Jasno, gospodu se mudi. VSI ostali bi morali voziti po desnem pasu, da bo gospod ja še pravi čas na svojem vikendu na štajerskem.

Tear_DR0P ::

Zakaj problematizirate in stigmatizirate voznike, ki ne vozijo 130 km/h

ker ne vedo da je spodnja omejitev na avtocesti 60 km/h
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

M-XXXX ::

Tear_DR0P je izjavil:

Zakaj problematizirate in stigmatizirate voznike, ki ne vozijo 130 km/h

ker ne vedo da je spodnja omejitev na avtocesti 60 km/h

V normalnih razmerah spodnja omejitev je 60.
Dokler NOBENEGA ne oviraš in ogrožaš lahko brez problema tako voziš. Isto sekundo, ko pa začneš tako kogarkoli ovirat pa se tvoje pravice končajo in ti ne dovoljujejo vožnje 60km/h (seveda v normalnih pogojih).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Pyr0Beast ::

90 je omejitev na AC
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

darkolord ::

Link?

Pyr0Beast ::

1/3 max. hitrosti je bila to včasih.

60km/h je daaaleč premalo in kliče po nesreči.
Sam bi dal 110 minimum za vožnjo in vključevanje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dzinks63 ::

@60km/h je daaaleč premalo in kliče po nesreči.
Ne vem kaj ste se zapičili v 60km/h, saj se tega noben ne prakticira.

@Sam bi dal 110 minimum za vožnjo in vključevanje.
Po AC vozijo tudi kamioni. Razen če se zgradi še tretji vozni pas v celoti po vseh AC, potem bi se res lahko dvignila minimalna hitrost za osebna vozila na 110km/h, zaenkrat pa je to utopija.

Utk ::

Pyr0Beast je izjavil:


Zadnje meglenke sploh niso tako moteče.

Jaz zelo rad tekmujem z ljudmi v motenju z lučmi tako, da imajo oni prižgane zadnje meglenke, jaz pa za njimi dolge luči. Ponavadi zmagam. Mislim da me niti ti ne bi premagal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BlueRunner ::

Utk je izjavil:

Pyr0Beast je izjavil:


Zadnje meglenke sploh niso tako moteče.

Jaz zelo rad tekmujem z ljudmi v motenju z lučmi tako, da imajo oni prižgane zadnje meglenke, jaz pa za njimi dolge luči. Ponavadi zmagam. Mislim da me niti ti ne bi premagal.

Kakšni pa so občutki pri temu, da s takšnimi dolgimi najedaš vsem, ki so še do 500m pred teboj in vsem tistim, ki vama prihajajo nasproti? Torej si IMHO v tem primeru še večja rit za vse ostale soudeležence, kot pa tisti, ki ti sveti z zadnjo meglenko... Tudi takšne tebi podobne paciente (ali pa morda kar tebe) sem že imel čas srečati na AC in moram reči, da so res pacienti, če ne razumejo, da počnejo še večjo škodo, kot jo pa kakšen italijanček z zadnjo meglenko povzroča njim.

Sicer pa upaj, da ti ne bo nasproti pripeljal kakšen tovornjak z voznikom, ki ima še krajšo vžigalno vrvico od tebe... na strehi pa kakšna 2kW razsvetljave. Potem bo kakšen kilometer naokoli vsem jasno, da se z dolgimi na AC ne zeza. Sem že videl takšno razsvetljavo (pa ne po moji krivdi). Neprijetno. Da se ve kdo lahko tudi sredi belega dneva komunicira s "svetlobnimi signali".

Utk ::

Ko pride kdo nasproti jih že ugasnem. Tudi vmes jih vgašujem. Na srečo še nisem naletel na kretena, ki ne bi po eni minuti blendanja nekaj skapiral.
Drugač sem se pa zadnjič tudi po btcju vozil za nekom z meglenko. Itak se vse skup pomika s 10 km na uro, videt je praktično do gradu, ampak človek rabi meglenke. No, tam nism blendal, ker ta pa res ni bil pri pravi in se bi še pri teh 10 na uro revež kam zabil. No, ampak potem ti pride tak biser na cesto, kjer se brez problema vozi 90, on pa 60 z vsem živim prižganim...pol pa res ne vidiš niti 100 metrov pred sabo, če ga lahko prehitiš al ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

wooted ::

TheJack je izjavil:

Jaz, po svojem najboljšem vedenju, na avtocesti/obvoznici še nikoli nisem prehiteval z manj kot 120, 130. Ampak vedno se mi takrat, kot začarano, na rit zalepi (5 cm) en BMW ali audi (zanimivo: v 90% je BMW ali audi), ki sem ga ravno zmotil pri njegovi vožnji po prehitevalnem pasu z 200 km/h. Jasno: če ON vozi po prehitevalnem pasu, ne sme prehitevati noben drug!

Še raje imam tiste, ki v petek popoldne, ko sta na obvoznici polna oba pasova, prileti za tabo na prehitevalnem pasu in ti že od daleč blenda. Ko se mu umakneš, se hitro prilepi za naslednjega in blenda še njemu, dokler se mu ne umakne še ta, itd. Jasno, gospodu se mudi. VSI ostali bi morali voziti po desnem pasu, da bo gospod ja še pravi čas na svojem vikendu na štajerskem.



nebi bil problem če nebi v odličnih razmerah desni pas vozil 90km/h, levi pa 93km/h..

BlueRunner ::

Ko pride kdo nasproti jih že ugasnem. Tudi vmes jih vgašujem. Na srečo še nisem naletel na kretena, ki ne bi po eni minuti blendanja nekaj skapiral.

OK. Nisi pacient. Bi pa rekel, da si na AC (če to počneš na AC) daš preklemano veliko dela za nekoga, ki ga lahko pustiš za seboj ali pa spustiš nekoga vmes.

OK, na regionalki to zna biti tečno. Vendar pa bi tako čez palec rekel, da če se preveč ubadaš s takšnim in s tem kar počne on, se ti lahko mimogrede "zgodi nekaj", kar si v ukvarjanju z njim čisto slučajno spregledal. Če ga ne moreš varno prehiteti je verjetno res najbolj varna možnost zate in za njega, da si nabereš kakšnih 50m, da stvar več ni moteča in se počasi odcijaziš naprej... živciranje zaradi nečesa na kar ne moreš vplivati je še vedno slabo za živce, želodec, jetra, ...

TheJack ::

wooted je izjavil:

TheJack je izjavil:

Jaz, po svojem najboljšem vedenju, na avtocesti/obvoznici še nikoli nisem prehiteval z manj kot 120, 130. Ampak vedno se mi takrat, kot začarano, na rit zalepi (5 cm) en BMW ali audi (zanimivo: v 90% je BMW ali audi), ki sem ga ravno zmotil pri njegovi vožnji po prehitevalnem pasu z 200 km/h. Jasno: če ON vozi po prehitevalnem pasu, ne sme prehitevati noben drug!

Še raje imam tiste, ki v petek popoldne, ko sta na obvoznici polna oba pasova, prileti za tabo na prehitevalnem pasu in ti že od daleč blenda. Ko se mu umakneš, se hitro prilepi za naslednjega in blenda še njemu, dokler se mu ne umakne še ta, itd. Jasno, gospodu se mudi. VSI ostali bi morali voziti po desnem pasu, da bo gospod ja še pravi čas na svojem vikendu na štajerskem.



nebi bil problem če nebi v odličnih razmerah desni pas vozil 90km/h, levi pa 93km/h..


To v gneči ni bistvo, saj takrat po mojem laičnem mnenju veljajo drugačna pravila. Če je na obvoznici/AC gostota prometa zelo velika, je IMHO najbolj optimalno, če se promet razdeli na oba pasa. Saj verjetno ne bi bilo logično, če bi bila na desnem pasu neznosna gneča in bi ljudje stali, na levem pasu pa bi par priviligirancev vozilo 150+. Kaj takšnega ni možno ne v teoriji, ne v praksi.

Drugo vprašanje je seveda odstavni pas, ki je prazen (in tudi mora biti), ter je za marsikaterega frajerja, ko je na obvoznico gneča, prehuda skušnjava. Je prav fino, ko ti stojiš v gneči, frajer pa pade mimo tebe po odstavnem pasu in potem pričakuje, da ga boš spustil noter. Jaz takšnim ne pustim centimetra prostora, ampak vedno se najde kakšen dobrosrčnež/tepec.....

Pa tudi takele barabe še posebej obožujem....

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali lahko pades na tehnicnem zaradi zarnic?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
679440 (6598) dxx

Nesreča na primorski avtocesti (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
63282967 (65769) dzinks63
»

Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11720083 (18133) BigWhale
»

Avtošola CPP test (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8514721 (11790) terezijslo
»

Uporaba zadnje meglenke! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
576178 (5227) MadMax

Več podobnih tem