» »

Pešci na cesti

Pešci na cesti

BRBR ::

Od nekod vem, da kao lahko kolovratijo do 1 m od roba ceste.
Kaj pa če je cesta (asfaltna), široka ravno za en avto.
Ali lahko rita tam v nedogled ali se mora umaknit ? Recimo kot traktor, ko se nabere kolona več kot treh vozil.
Kaj je s scenami, ko pred sabo še gura voziček s pamžom ali pa par neovladljivih cuckov na vrvicah ali pa kombinacijo obojega ?

Sem preveril stupidnost personlich, na vprašanje koga bo bolelo, če jo zgazim (nenamerno kajpak), sem dobil odgovor: "jaz imam pravice" in tudi: "boš šel v arest", brez možnosti nadaljne debate. Za crknit.

Edit: vozim se z nečim kar potencialno tehta 25 ton in je širše od asfalta.
Never underestimate the power of idiots in large groups.
  • predlagalo izbris: Groot ()

DamijanD ::

Mah vsak normalen se umakne občutno hitrejšemu - ne glede na pravice. Ko jaz gonim v klanec po makadamu in če slučajno pride za mano avto, se mu bom tudi umaknil (kljub temu, da to pomeni, da se moram ustavit povsem na robu, da sploh lahko pride mimo in da je v tisti strmini izredno smotano sploh speljati s kolesom).

Ampak žal niso vsi normalni...

predi ::

83. člen
(udeležba pešcev v cestnem prometu)
(1) Pešci morajo uporabljati prometne površine, namenjene hoji pešcev.
(2) Če na vozišču ali ob njem ni pasu za pešce, pešpoti ali pločnika, je pa kolesarska pot ali steza, smejo hoditi pešci po kolesarski poti ali stezi, vendar tako, da ne ovirajo kolesarjev, voznikov lahkih motornih vozil in voznikov mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h.
(3) Pešec ne sme hoditi po vozišču ali se zadrževati na njem, prav tako ne sme nanj nenadoma stopiti.
(4) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka smejo hoditi pešci po vozišču tam, kjer ni pločnika, pešpoti ali kolesarske steze. Pešci morajo hoditi ob levem robu vozišča v smeri hoje.
(5) Izjemoma lahko pešci hodijo po desni strani vozišča v smeri hoje, kjer je to zanje varneje (nepregledni ovinek, ovira na vozišču ipd.).
(6) Pešec, ki potiska enosledno vozilo, ročni voziček ali drugo prevozno sredstvo in organizirana skupina pešcev, mora v primeru, ko ni mogoče uporabljati prometne površine namenjene hoji pešcev, hoditi ob desnem robu vozišča v smeri hoje. Pešec, ki potiska ob sebi enosledno vozilo, ga mora voditi na svoji levi strani. Določba velja tudi za osebo, ki se vozi v invalidskem vozičku.
(7) Pešec mora prečkati vozišče na prehodu za pešce, če je ta oddaljen od njega manj kot 100 metrov. Pešec ne sme prečkati vozišča zunaj prehoda za pešce, če sta smerni vozišči fizično ločeni ali ju loči neprekinjena ločilna črta.
(8) Pešec mora prečkati vozišče brez ustavljanja in po najkrajši poti. Preden stopi na vozišče, se mora prepričati, če to lahko varno stori.
...
Bonus:

84. člen
(označitev pešcev)
(1) Pešec, ki vleče ali potiska po vozišču ročni voziček ali se vozi po vozišču v invalidskem vozičku, mora imeti ponoči in ob zmanjšani vidljivosti na vozičku prižgano najmanj eno svetilko, ki oddaja belo svetlobo, pritrjeno na levi strani, ki mora biti vidna od spredaj in zadaj. Svetloba svetilke ne sme slepiti drugih udeležencev v cestnem prometu.
(2) Pešec, ki ponoči hodi zunaj naselja ali v neosvetljenem naselju, kjer ni pločnika ali pešpoti, po vozišču ali tik ob njem, mora nositi na vidnem mestu na strani, ki je obrnjena proti vozišču, svetilko, ki oddaja belo svetlobo, ki je vidna s sprednje in zadnje strani ali odsevni telovnik živo rumene ali oranžne barve z vdelanimi odsevnimi trakovi bele barve, ali odsevnik iz drugega odstavka 87. člena tega zakona.
(3) Ne glede na prejšnji odstavek mora organizirana skupina pešcev, ki hodi ponoči zunaj naselja ali v neosvetljenem naselju po vozišču, uporabljati na začetku in na koncu skupine najmanj po eno svetilko, ki oddaja belo svetlobo. Svetilke morajo biti nameščene tako, da jih lahko drugi udeleženci cestnega prometa pravočasno opazijo.
https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAK...

fikus_ ::

Zakonodaja je že OK, ni pa OK, ker si nekateri jemljejo absolutno pravico, ne upoštevajo drugih udeležencev v prometu, poleg tega niti ne pomislijo, da v prometni nesreči s katerikoli vozilom potegnejo krajšo.
Še posebej je pestro, ko hodijo po mraku ob/na cesti, brez kakšnega odsevnika, celo temna oblačila in ne pričakujejo, da jih voznik lahko spregleda.
Pred nekaj leti mi je sorodnica, ki dela na sodišču dejala, če že povoziš pešca, je bolje da ga povoziš do smrti, dobiš kazen, odsediš, drugih težav pa nimaš. Če pešec pristane na vozičku, te lahko toži in dobi prisojeno preživnino. Kruto ampak resnično.
Sem poznal človeka, ko je povozil pešca, ki je vijugasto odhajal iz gostilne zvečer, ta je pristal na vozičku, voznik je šel v zapor in še plačevati preživnino za povoženega.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

bm1973 ::

fikus_ je izjavil:


Pred nekaj leti mi je sorodnica, ki dela na sodišču dejala, če že povoziš pešca, je bolje da ga povoziš do smrti, dobiš kazen, odsediš, drugih težav pa nimaš. Če pešec pristane na vozičku, te lahko toži in dobi prisojeno preživnino. Kruto ampak resnično.
Sem poznal človeka, ko je povozil pešca, ki je vijugasto odhajal iz gostilne zvečer, ta je pristal na vozičku, voznik je šel v zapor in še plačevati preživnino za povoženega.

Če ga ne povoziš, teh problemov nimaš.

Torej opazuješ promet (pešci so del prometa), ne buljiš v telefon, voziš po pravilih, če je slaba vidljivost tudi počasneje, in predvsem ne voziš na pamet na cestah, ki jih poznaš...

joez7 ::

Pešci so včasih v svojem svetu.
Če ne pomaga drugače, če kolovratijo, malo sklopke pa gasa (rezda je mal grdo) pa pomaga.
Bo prvo odskočil - pa pol pogledal.
V večini primerov ali se ti umakne, ali pa ga lahko v velikem loku obvoziš.
Bolj so problem pešci na kolesarskih stezah, še posebej dve ovčki zatopljeni v svoj pogovor, pol pa ena odskoči levo, druga desno, pa se premisli in ponovno v levo - sem že končal v travi.
Še boljša je sprehajalka psov na dolgem povodcu, pes levo ona desno, kolesar pa RedBULL.
V vsakem primeru si kriv v primeru dotika, razen, če se ti zaleti v rit.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

fikus_ ::

Poenostavljaš in pametuješ!
Sem imel sodelavca, ki je do smrti povozil človeka, ki se je odmajal iz gostilne. Bila je deževna noč in ga je spregledal. Državi je odslužil kazen (zapor z izhodi v službo, do minute točno, doma žena in dva otroka) , tudi psihično je imel težave.
Res je, če se voziš po LJ po osvetljenih ulicah, so boljši pogoji za vožnjo in precej manjša verjetnost da koga povoziš.
Pred leti sem se vozil v službo, kjer se je ena starejša gospa, vedno črno oblečena in s črno ruto na glavi vozila z biciklom po regionalni cesti na delo, tudi čez zimo in po temi. Bicikl nek star , zadaj neka mini lučka, malo bolje od kresničke. Jaz sem vedel, kdaj in kje se vozi, razni tovornjakarji pa zagotovo ne.
Po pravici povedano, jaz se nimam poguma, da bi se v takšnih pogojih vozil z biciklom.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

BRBR ::

predi je izjavil:

83. člen
(udeležba pešcev v cestnem prometu)
(1) Pešci morajo uporabljati prometne površine, namenjene hoji pešcev.
(2) Če na vozišču ali ob njem ni pasu za pešce, pešpoti ali pločnika, je pa kolesarska pot ali steza, smejo hoditi pešci po kolesarski poti ali stezi, vendar tako, da ne ovirajo kolesarjev, voznikov lahkih motornih vozil in voznikov mopedov, katerih konstrukcijsko določena hitrost ne presega 25 km/h.
(3) Pešec ne sme hoditi po vozišču ali se zadrževati na njem, prav tako ne sme nanj nenadoma stopiti.
(4) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka smejo hoditi pešci po vozišču tam, kjer ni pločnika, pešpoti ali kolesarske steze. Pešci morajo hoditi ob levem robu vozišča v smeri hoje.
(5) Izjemoma lahko pešci hodijo po desni strani vozišča v smeri hoje, kjer je to zanje varneje (nepregledni ovinek, ovira na vozišču ipd.).
(6) Pešec, ki potiska enosledno vozilo, ročni voziček ali drugo prevozno sredstvo in organizirana skupina pešcev, mora v primeru, ko ni mogoče uporabljati prometne površine namenjene hoji pešcev, hoditi ob desnem robu vozišča v smeri hoje. Pešec, ki potiska ob sebi enosledno vozilo, ga mora voditi na svoji levi strani. Določba velja tudi za osebo, ki se vozi v invalidskem vozičku.
(7) Pešec mora prečkati vozišče na prehodu za pešce, če je ta oddaljen od njega manj kot 100 metrov. Pešec ne sme prečkati vozišča zunaj prehoda za pešce, če sta smerni vozišči fizično ločeni ali ju loči neprekinjena ločilna črta.
(8) Pešec mora prečkati vozišče brez ustavljanja in po najkrajši poti. Preden stopi na vozišče, se mora prepričati, če to lahko varno stori.
...
Bonus:

84. člen
(označitev pešcev)
(1) Pešec, ki vleče ali potiska po vozišču ročni voziček ali se vozi po vozišču v invalidskem vozičku, mora imeti ponoči in ob zmanjšani vidljivosti na vozičku prižgano najmanj eno svetilko, ki oddaja belo svetlobo, pritrjeno na levi strani, ki mora biti vidna od spredaj in zadaj. Svetloba svetilke ne sme slepiti drugih udeležencev v cestnem prometu.
(2) Pešec, ki ponoči hodi zunaj naselja ali v neosvetljenem naselju, kjer ni pločnika ali pešpoti, po vozišču ali tik ob njem, mora nositi na vidnem mestu na strani, ki je obrnjena proti vozišču, svetilko, ki oddaja belo svetlobo, ki je vidna s sprednje in zadnje strani ali odsevni telovnik živo rumene ali oranžne barve z vdelanimi odsevnimi trakovi bele barve, ali odsevnik iz drugega odstavka 87. člena tega zakona.
(3) Ne glede na prejšnji odstavek mora organizirana skupina pešcev, ki hodi ponoči zunaj naselja ali v neosvetljenem naselju po vozišču, uporabljati na začetku in na koncu skupine najmanj po eno svetilko, ki oddaja belo svetlobo. Svetilke morajo biti nameščene tako, da jih lahko drugi udeleženci cestnega prometa pravočasno opazijo.
https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAK...


Tule ni bonusa nikjer.

(4) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka smejo hoditi pešci po vozišču tam, kjer ni pločnika, pešpoti ali kolesarske steze


Nikjer ne piše, da se mora umaknit.
Never underestimate the power of idiots in large groups.

fikus_ ::

Točno tako, imajo pravico hoditi po cesti, razen AC in hitra c.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

predi ::

To je bila poanta..

BRBR ::


31.a člen
(območje skupnega prometnega prostora)
(1) Območje skupnega prometnega prostora souporabljajo vsi udeleženci cestnega prometa v skladu z načeli cestnega prometa.
(2) Vozniki morajo v območju skupnega prometnega prostora voziti tako, da ne ogrožajo pešcev.
(3) Pešci ne smejo v območju skupnega prometnega prostora namenoma ovirati voznikov.
(4) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, in ravna v nasprotju z določbo drugega odstavka tega člena, ter pešec, ki ravna v nasprotju z določbo prejšnjega odstavka.
(5) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki ravna v nasprotju z določbo drugega odstavka tega člena.


(3) namenoma, 40 eur. Vso srečo s tem namenoma.
Never underestimate the power of idiots in large groups.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

predi ::

Območje skupnega prometnega prostora je posebna cona označena z ustrezno prometno signalizacijo, ki nima praktično nič s tvojim prvotnim vprašanjem.

bm1973 ::

joez7 je izjavil:


Bolj so problem pešci na kolesarskih stezah, še posebej dve ovčki zatopljeni v svoj pogovor, pol pa ena odskoči levo, druga desno, pa se premisli in ponovno v levo - sem že končal v travi.

Jaz sem si zaradi tega hotel kupit 130 dB sireno za bicikl...

BRBR ::

predi je izjavil:

Območje skupnega prometnega prostora je posebna cona označena z ustrezno prometno signalizacijo, ki nima praktično nič s tvojim prvotnim vprašanjem.


Torej nič od niča, obnaša se lahko kot ovca.
Never underestimate the power of idiots in large groups.

bm1973 ::

fikus_ je izjavil:


Pred leti sem se vozil v službo, kjer se je ena starejša gospa, vedno črno oblečena in s črno ruto na glavi vozila z biciklom po regionalni cesti na delo, tudi čez zimo in po temi. Bicikl nek star , zadaj neka mini lučka, malo bolje od kresničke. Jaz sem vedel, kdaj in kje se vozi, razni tovornjakarji pa zagotovo ne.
Po pravici povedano, jaz se nimam poguma, da bi se v takšnih pogojih vozil z biciklom.

Meni se je to isto zgodilo...

Bil je mlaj, nobene lune, še oblačno, kolesar napravljen v črno, dobro da sem čez tisto gmajno peljal 50 namesto 90...

predi ::

BRBR je izjavil:

Torej nič od niča, obnaša se lahko kot ovca.
Ne. Imamo načela cestnega prometa. Ni pa za ravnanje v nasprotju s tem predpisana sankcija. Verjetno, ker je to nek minimalni nivo obnašanja, ki se enostavno pričakuje od vseh.

4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.

https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAK...

mirator ::

BRBR je izjavil:

Od nekod vem, da kao lahko kolovratijo do 1 m od roba ceste.
Kaj pa če je cesta (asfaltna), široka ravno za en avto.
Ali lahko rita tam v nedogled ali se mora umaknit ? Recimo kot traktor, ko se nabere kolona več kot treh vozil.
Kaj je s scenami, ko pred sabo še gura voziček s pamžom ali pa par neovladljivih cuckov na vrvicah ali pa kombinacijo obojega ?

Sem preveril stupidnost personlich, na vprašanje koga bo bolelo, če jo zgazim (nenamerno kajpak), sem dobil odgovor: "jaz imam pravice" in tudi: "boš šel v arest", brez možnosti nadaljne debate. Za crknit.

Edit: vozim se z nečim kar potencialno tehta 25 ton in je širše od asfalta.

Povsem preprosto. Če nima prepovedi za pešce, potem ima vso pravico, da pešači kakor zmore. Saj nikoli ne veš v kakšnem stanju pešec je. Lahko je invalid, lahko je pijan kot klada, lahko je psihični bolnik, lahko pa te tudi zafrkava. V nobenem primeru, ga ne smeš povoziti (v bistvu tudi ne v primeru, da je prepoved za pešce). Je treba frustracijo izklopit.
Seveda pa maš tudi nekaj metod, da pešca vendarle opozoriš nase in se ti bo v večini primerov umaknil.

mihor ::

bm1973 je izjavil:

joez7 je izjavil:


Bolj so problem pešci na kolesarskih stezah, še posebej dve ovčki zatopljeni v svoj pogovor, pol pa ena odskoči levo, druga desno, pa se premisli in ponovno v levo - sem že končal v travi.

Jaz sem si zaradi tega hotel kupit 130 dB sireno za bicikl...


Vidva se pa malo umirita, ravno kolesarji ste tisti, ki najbolj eklatantno kršite predpise v prometu, ko šibate na polno po peš coni in blesavo zvonite pešcem, čeprav ste tam zadnja rupa na sviralu in morate voziti s hitrostjo pešca, ko serijsko vozite v kontra smer, tudi prek prehodov, ker vam pač takrat tako najbolj paše, pa šibate po pločnikih mimo otrok, pa rinete v vse možne rdeče luči, pa da ne bi še česa povedal, ker je materiala za več življenj. Skratka, kolesarji so najbolj nemarni in nesramni udeleženci v prometu in nimajo popolnoma kaj jamrat nad pešci.

predi ::

Brezpredmetno je navijat za eno ali drugo stran, ker bebce najdeš tako med pešci, kolesarji kot tudi med vozniki motornih vozil.

hipertija ::

predi je izjavil:

Brezpredmetno je navijat za eno ali drugo stran, ker bebce najdeš tako med pešci, kolesarji kot tudi med vozniki motornih vozil.

In ponavadi so to enaki ljudje, samo v različnih situacijah oz. z različnimi vozili. Kdor je previden, bo vozil oz. pešačil pravilno, previdno in dostojno... kdor ne, bo preserator ne glede na vozilo, lahko je to tudi gliser.
Prekle za kurnk

joez7 ::

mihor je izjavil:

bm1973 je izjavil:

joez7 je izjavil:


Bolj so problem pešci na kolesarskih stezah, še posebej dve ovčki zatopljeni v svoj pogovor, pol pa ena odskoči levo, druga desno, pa se premisli in ponovno v levo - sem že končal v travi.

Jaz sem si zaradi tega hotel kupit 130 dB sireno za bicikl...


Vidva se pa malo umirita, ravno kolesarji ste tisti, ki najbolj eklatantno kršite predpise v prometu, ko šibate na polno po peš coni in blesavo zvonite pešcem, čeprav ste tam zadnja rupa na sviralu in morate voziti s hitrostjo pešca, ko serijsko vozite v kontra smer, tudi prek prehodov, ker vam pač takrat tako najbolj paše, pa šibate po pločnikih mimo otrok, pa rinete v vse možne rdeče luči, pa da ne bi še česa povedal, ker je materiala za več življenj. Skratka, kolesarji so najbolj nemarni in nesramni udeleženci v prometu in nimajo popolnoma kaj jamrat nad pešci.

A to si zase napisal?
Pri nas mamo ločeno kolesarsko stezo in ločeno peš stezo. Pa je ovčk povno na kolesarski stezi (z znaki izrecno označena za kolesa only -ravno prejšnji teden so morali redarji delati red med pešci.).
Kar lepo ločim kaj je katero. V peš coni, načelno kolo nima kaj delat, na kolesarski pa pešec nima kaj delat, še posebej, če ma 2m stran izrecno peš cono. Sem pa zaenkrat še vse tri, pešec, kolesar in voznik A B (dokler mi ne vzamejo zaradi starosti).
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

hipertija ::

joez7 je izjavil:

mihor je izjavil:

bm1973 je izjavil:

joez7 je izjavil:


Bolj so problem pešci na kolesarskih stezah, še posebej dve ovčki zatopljeni v svoj pogovor, pol pa ena odskoči levo, druga desno, pa se premisli in ponovno v levo - sem že končal v travi.

Jaz sem si zaradi tega hotel kupit 130 dB sireno za bicikl...


Vidva se pa malo umirita, ravno kolesarji ste tisti, ki najbolj eklatantno kršite predpise v prometu, ko šibate na polno po peš coni in blesavo zvonite pešcem, čeprav ste tam zadnja rupa na sviralu in morate voziti s hitrostjo pešca, ko serijsko vozite v kontra smer, tudi prek prehodov, ker vam pač takrat tako najbolj paše, pa šibate po pločnikih mimo otrok, pa rinete v vse možne rdeče luči, pa da ne bi še česa povedal, ker je materiala za več življenj. Skratka, kolesarji so najbolj nemarni in nesramni udeleženci v prometu in nimajo popolnoma kaj jamrat nad pešci.

A to si zase napisal?
Pri nas mamo ločeno kolesarsko stezo in ločeno peš stezo. Pa je ovčk povno na kolesarski stezi (z znaki izrecno označena za kolesa only -ravno prejšnji teden so morali redarji delati red med pešci.).
Kar lepo ločim kaj je katero. V peš coni, načelno kolo nima kaj delat, na kolesarski pa pešec nima kaj delat, še posebej, če ma 2m stran izrecno peš cono. Sem pa zaenkrat še vse tri, pešec, kolesar in voznik A B (dokler mi ne vzamejo zaradi starosti).

Pozabil si še na next level pešce na kolesarski stezi, to so sprehajalci psov. Dotično Šentjur - Celje, nova kolesarska, širina klasične stranske ceste - namenjena izrecno kolesom in traktorjem oz. servisna cesta - cuck na špagi in to razpotegnjeno čez celo cesto. 80% ne, so pa v 20% zajeti raznorazni primerki, ki spet - ne glede na to kako so udeleženi v CP, mislijo da so sami...
Prekle za kurnk

mihor ::

joez7 je izjavil:

A to si zase napisal?
Pri nas mamo ločeno kolesarsko stezo in ločeno peš stezo. Pa je ovčk povno na kolesarski stezi (z znaki izrecno označena za kolesa only -ravno prejšnji teden so morali redarji delati red med pešci.).
Kar lepo ločim kaj je katero. V peš coni, načelno kolo nima kaj delat, na kolesarski pa pešec nima kaj delat, še posebej, če ma 2m stran izrecno peš cono. Sem pa zaenkrat še vse tri, pešec, kolesar in voznik A B (dokler mi ne vzamejo zaradi starosti).


Pridi v Ljubljano ali pa katerokoli večje mesto in boš videl, da 95% kolesarjev vozi po pločnikih, v kontra smer po kolesarskih, čez prehode za pešce izsiljujejo prednost... Ko potrobiš, te pa čukasto gleda in kaže na prehod ZA PEŠCE! :)

joez7 ::

mihor je izjavil:

joez7 je izjavil:

A to si zase napisal?
Pri nas mamo ločeno kolesarsko stezo in ločeno peš stezo. Pa je ovčk povno na kolesarski stezi (z znaki izrecno označena za kolesa only -ravno prejšnji teden so morali redarji delati red med pešci.).
Kar lepo ločim kaj je katero. V peš coni, načelno kolo nima kaj delat, na kolesarski pa pešec nima kaj delat, še posebej, če ma 2m stran izrecno peš cono. Sem pa zaenkrat še vse tri, pešec, kolesar in voznik A B (dokler mi ne vzamejo zaradi starosti).


Pridi v Ljubljano ali pa katerokoli večje mesto in boš videl, da 95% kolesarjev vozi po pločnikih, v kontra smer po kolesarskih, čez prehode za pešce izsiljujejo prednost... Ko potrobiš, te pa čukasto gleda in kaže na prehod ZA PEŠCE! :)

Ti predlagam, da prešaltaš na kolo, in delaš po 5k na leto, pol pa komentiraj.
Osnova prometa JE, da ma šibkejši udeleženec v prometu prednost!
Ko greš z avtom, je kar fajn, da maš špeha par minut, drugače se vsi tresejo od tvojega trobljenja.
Pa sem kar iz velikega mesta (pardon primestja), pa se kar za glavo primem v LJ - kateri umetnik je tiščal kolesarsko stezo v vozišče - na trenutke .....
Smo hotli poslat našemu županu maketo kolesa z RedBulom (pa smo se zaenkrat vzdržali).
Mamo kolesarsko stezo - potem 200m ničesar, pa spet stezo, tistih 200m pa se znajd - prelet...
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

mirator ::

Povsem ste zašli iz teme. Brez veze se je pregovarjati o izkušnjah, ki ih ima posameznik, ker pač ima vsak glede na svoje izkušnje prav (kot če dva gledat list papirja, ki je na eni strani bel, na drugi pa črn in se potem prepirata o pravi barvi).Poanta, ki je dal OP pa je, kaj storiti, če s tovornjakom na ozki cesti naletiš na pešca.

hipertija ::

mirator je izjavil:

kaj storiti, če s tovornjakom na ozki cesti naletiš na pešca.

Če je pešec normalen človek, se umakne, pozdravi in pusti tovorno vozilo mimo. Tako bi naredil jaz, pa ne v trenutku, ko mi je že za ritjo - ampak ko bi ga slišal, da se mi približuje.
Prekle za kurnk

mihor ::

joez7 je izjavil:

Ti predlagam, da prešaltaš na kolo, in delaš po 5k na leto, pol pa komentiraj.
Osnova prometa JE, da ma šibkejši udeleženec v prometu prednost!
Ko greš z avtom, je kar fajn, da maš špeha par minut, drugače se vsi tresejo od tvojega trobljenja.
Pa sem kar iz velikega mesta (pardon primestja), pa se kar za glavo primem v LJ - kateri umetnik je tiščal kolesarsko stezo v vozišče - na trenutke .....
Smo hotli poslat našemu županu maketo kolesa z RedBulom (pa smo se zaenkrat vzdržali).
Mamo kolesarsko stezo - potem 200m ničesar, pa spet stezo, tistih 200m pa se znajd - prelet...


Zoki je sploh legenda kar se tiče odnosa mesta do kolesarjev, totalna nula od nule! Kolesarske so nametane po vseh možnih čudnih klancih in robnikih, kot si rekel jih dostikrat speljejo direktno pod kolesa, pa cel ta butast koncept 'sharrowa', ki ga je polutnik nakakal po celem mestu, kjer je imel prste zraven... Kar bi potrebovali, so predvsem ločene kolesarske steze z obroči in vpadnicami. Samo o tem bi morali razmišljat na dolgi rok. Tole kar je zdaj je recept za katastrofo, ker se kolesarske čisto preveč kreše z motornimi vozili. Da ne omenjam butastih rešitev pri avtobusnih in pa tistih pasov za parkiranje direktno poleg kolesarskih, kjer ti z veseljem sovoznik nabije vrata pred kolo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mihor ()

fikus_ ::

Delali so, kar je obstoječe stanje dovoljevalo. ZJ ima pri tem toliko, kolikor je župan. Kolesarske so risali projektanti.

PS niste kolesarji edini udeleženci v prometu, ponavadi si delite površine z drugimi.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

BRBR ::

hipertija je izjavil:

mirator je izjavil:

kaj storiti, če s tovornjakom na ozki cesti naletiš na pešca.

Če je pešec normalen človek, se umakne, pozdravi in pusti tovorno vozilo mimo. Tako bi naredil jaz, pa ne v trenutku, ko mi je že za ritjo - ampak ko bi ga slišal, da se mi približuje.


Ni normalen, niso normalni.
Never underestimate the power of idiots in large groups.

bm1973 ::

Šoferji niso normalni, ker se jim vedno nekam mudi, in ti dobesedno tiščijo v rit...

denabiker ::

Jaz bi predlagal, da vsi pešci ponoči morajo uporabljat varnostni odsevni telovnik. Kresnička je brezveze, premalo, imaš zelo nevarne situacije, ovinkasta ozka cesta, noč, ali še celo dež in noč , pa še ljudje v temnih oblačilih na vozišču.

Zgodovina sprememb…

bm1973 ::

Po zakonu je predpisana lučka za pešce...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14226199 (19026) zmaugy

je zebra oaza za pešce? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26757586 (52134) BigWhale
»

kolo in pločnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6113264 (12124) Pithlit
»

Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
23341993 (38052) jype

Več podobnih tem