» »

Bencinar vs dizel stroski vzdrzevanja

Bencinar vs dizel stroski vzdrzevanja

1
2
»

tomlin ::

ja itak
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

tomlin ::

Če bi jaz kupoval, bi kupil kaj takega.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

2dark ::

tomlin je izjavil:

Če bi jaz kupoval, bi kupil kaj takega.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Avto, ki se nikamor ne premakne, ko je vklopljena klima. Dobesedno rabi celo večnost, da prileze do 80 km/h.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

tomlin ::

Haha, ja, Polo 1.2 (še posebej tisti trivaljni) je res bolj za potrpežljive voznike. Klima mu pa dejansko vzame dušo - kot da bi vlekel prikolico polno betona. :)) Si kdaj vozil kakšnega s tem motorjem, ali samo poznaš legende o njem?
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

Utk ::

Legenda pravi, da se en še zdaj vzpenja od Kopra proti Divači.

tomlin ::

Utk je izjavil:

Legenda pravi, da se en še zdaj vzpenja od Kopra proti Divači.

Hahaha, tole je top odgovor! :D
Si predstavljam, kako na trojki pritiska do konca, pa ga biciklisti prehitevajo.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

dice7 ::

tomlin je izjavil:

Če kupuješ bencinarja letnik 2010-2015 za kratke razdalje (~10 km/dan), je boljša izbira brez turbine, če jo lahko najdeš. Razlogi:
-Manj komponent, ki se lahko pokvarijo - brez turbine se izogneš težavam, kot so obraba ležajev, puščanje olja ali težave z odvodom toplote.
-Enostavnejše vzdrževanje - manj stvari, ki jih je treba servisirati ali menjati.
-Bolje prenaša kratke vožnje - motor se hitreje segreje in nima problema z nabiranjem olja ali saj v turbini.


Priporočeni motorji (brez turbine) 2010-2015:
Toyota 1.6 VVT-i ali 1.8 VVT-i - legendarno zanesljivi, ugodni za vzdrževanje.
Honda 1.8 i-VTEC - dobro prenaša kratke vožnje, znan po dolgi življenjski dobi.
VW 1.6 MPI - boljša izbira kot 1.4 TSI tistega obdobja.
Ford 1.6 Ti-VCT - preprost in zanesljiv motor.
Mazda 2.0 Skyactiv (od 2012 dalje) - učinkovita zasnova brez turbine, zelo dobra izbira.
Renault/Nissan 1.6 16V - dokaj trpežen in brez večjih težav.


Aha hvala za info, dejansko se ne vem, kaj tocno bi kupil. Nujno mi je, da ima zadaj prostora za tri ljudi, velik prtljaznik, ter da so cim manjsi redni stroski (cestnina, zavarovanje, servisi, itd). Nimam potrebe po prehitevanju, tak da mi je neki mlincek cisto ok. Na hitro sem sel cez avto.net, do 10k €, skoda teh motorjev bolj malo ma razpolago. Od bencinarjev so mi v oci najbolj padli grand picasso oz spacetourer, grand scenic in touran (sicer z manj opreme od prej omenjenih?). So se tudi razni kangooju podobni avti, ki so mi pa grdi


hojnikb je izjavil:

novodobni bencinarji majo GDI, evivalent DPFa, precej dolge prestave, egr ventile, dvomasne vztrajnik.. vs kar je ful blagodejno, če furas na kratke razdalje v najvisji mozni prestavi...

No take informacije iscem... Internet ze desetletje strasi o tem dpf-ju, da bi pa bilo pa karkoli druga pametnega kje napisanega pa nic

tomlin ::

dice7 je izjavil:

tomlin je izjavil:

Če kupuješ bencinarja letnik 2010-2015 za kratke razdalje (~10 km/dan), je boljša izbira brez turbine, če jo lahko najdeš. Razlogi:
-Manj komponent, ki se lahko pokvarijo - brez turbine se izogneš težavam, kot so obraba ležajev, puščanje olja ali težave z odvodom toplote.
-Enostavnejše vzdrževanje - manj stvari, ki jih je treba servisirati ali menjati.
-Bolje prenaša kratke vožnje - motor se hitreje segreje in nima problema z nabiranjem olja ali saj v turbini.


Priporočeni motorji (brez turbine) 2010-2015:
Toyota 1.6 VVT-i ali 1.8 VVT-i - legendarno zanesljivi, ugodni za vzdrževanje.
Honda 1.8 i-VTEC - dobro prenaša kratke vožnje, znan po dolgi življenjski dobi.
VW 1.6 MPI - boljša izbira kot 1.4 TSI tistega obdobja.
Ford 1.6 Ti-VCT - preprost in zanesljiv motor.
Mazda 2.0 Skyactiv (od 2012 dalje) - učinkovita zasnova brez turbine, zelo dobra izbira.
Renault/Nissan 1.6 16V - dokaj trpežen in brez večjih težav.


Aha hvala za info, dejansko se ne vem, kaj tocno bi kupil. Nujno mi je, da ima zadaj prostora za tri ljudi, velik prtljaznik, ter da so cim manjsi redni stroski (cestnina, zavarovanje, servisi, itd). Nimam potrebe po prehitevanju, tak da mi je neki mlincek cisto ok. Na hitro sem sel cez avto.net, do 10k €, skoda teh motorjev bolj malo ma razpolago. Od bencinarjev so mi v oci najbolj padli grand picasso oz spacetourer, grand scenic in touran (sicer z manj opreme od prej omenjenih?). So se tudi razni kangooju podobni avti, ki so mi pa grdi


hojnikb je izjavil:

novodobni bencinarji majo GDI, evivalent DPFa, precej dolge prestave, egr ventile, dvomasne vztrajnik.. vs kar je ful blagodejno, če furas na kratke razdalje v najvisji mozni prestavi...

No take informacije iscem... Internet ze desetletje strasi o tem dpf-ju, da bi pa bilo pa karkoli druga pametnega kje napisanega pa nic



Če ti izgled Kangooja povzroča nočne more, potem boš moral žrtvovati malo praktičnosti. Touran je varna izbira, ampak ponavadi malo dražji pri vzdrževanju. Grand Scenic in Grand Picasso pa sta udobna in prostorna, a včasih malo občutljivejša na dolgi rok. Če ti ni do prehitevanja, potem kakšen 1.6 ali 1.2 turbo bencinar ni napačna izbira – samo računaj, da polno naložen vseeno ne bo raketa. Če pa rabiš res minimalne stroške, potem kakšna enoprostorska Dacia Lodgy? Ok, ni ravno lepotica, ampak ima vsaj prtljažnik kot tovornjak."
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

Djole ::

tomlin je izjavil:

Pa se nekaj, tudi z vsemi eko pripomocki in turbino, je se vedno ok, ce dela bencinar recimo samo 10km na dan?

Bencinar za kratke vožnje (nekaj 10 km/dan)?
Bencinar je za tak režim precej boljša izbira kot dizel, saj:

Se hitreje segreje (manj kondenzacije in manj obrabe motorja).
Nima težav z DPF filtrom.
Ima manj težav z EGR ventilom.

Verjetno je res tako, ampak v mojem primeru ni bilo...captur vs tarraco, prvi 8-8,5l mestne voznje, pa je 0.9 bencin, rocni menjalnik, drugi je 2.0dizel 190konjev, 4x4, avtomatik pa mestne pije enako, pa se hitreje se segreje. Captur se do sihta(7km) ni niti priblizno segrel mesec nazaj, ko je bil tisti mraz. Na sreco je bil captur samo zacasno pri nas. :)

zobnik ::

2dark je izjavil:

zobnik je izjavil:

Ne, normalna vožnja, do 100km/h. Ti nič ne nuca če imaš 60km avto ali 150km.


Ne. Niti pod razno ni tole normalna vožnja. Ti si tako znan, da si zelo šparoven, kar pomeni, da tudi ko se prižge zelena na semaforju speljuješ 5 sekund.


Ravno obratno precej divjam.:D
Zato imam JTD
Ampak skoz naselje vozmo vsi normalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()
1
2
»