» »

Clio iv tce75 generation

Clio iv tce75 generation

1
2
3 4

OK.d ::

Vožnjo po avtocesti si z njim zaradi porabe sploh ne upam predstavljati, drugače je pa za lokalne ceste teh 76 KM dovolj poskočnih, da lahko kakšnega počasneta normalno prehitiš.
LPOK.d

Motion ::

Poskusi TCE90 v Cliotu in sem bil razočaran. Nato sem vzel TCE120 z 6 stopenskiim ročnim menjalnikom je super. Se vozi lepo med 1500 in 3000 obrati z več kot dovolj navora ko ga potrebuješ. Kolikor sem jst preiskusu te trivaljne motorje sta edino od VW 90/95hp in od forda (100HP?) bla ok za vozit in bi jih kupil.
Kar se pa tiče samega cliota, pa ga za take kilometre po avtocesti sigurno nebu kupil. Preveč trdo vzmetenje ter prekratka medosna razdalja.

OK.d ::

Za 10.000€ je to-to, ker če še dodajaš opremo si potem že ne 15, skratka čudežev ni za pričakovati.Tako da, tak avto pač ni namenjen za avtocesto.
LPOK.d

Utk ::

Za 10 jurjev je dober ja. Ampak jaz bi dodal še 2-3 jurje za normalen motor in nekaj opreme. Tudi če ne v cliotu.
Avti za 10 jurjev so dobri za paradirat po ceniku, ne razumem pa zakaj nekdo to kupi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

no frills avto za 5km na siht. za to je tut un model za 8990e dobr.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Buggy ::

ce ti je premalo moci ga pac za 500€ cipas..opreme pa tak avto res ne rabi bohvej kaj
75->120KM 120->200Nm...krivulja je pa potem sploh lepa ;)

https://www.br-performance.be/en-be/chi...

hojnikb ::

Še SCE model se čipa na 85hp, kar tudi ni slabo za base model najcenejšega avta
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

hojnikb je izjavil:

Še SCE model se čipa na 85hp, kar tudi ni slabo za base model najcenejšega avta

Vsi drugi imajo tolk konjev že serijsko.

hojnikb ::

kar seveda ni res, sploh v segmentu po 10k.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

OK.d ::

Vgrajen materijal je prilagojen konjem, saj tega ko čipa nič ne zanima kaj se bo dogajalo po 1 letu;)
LPOK.d

hojnikb ::

SCe65 je samo detunan 75HP motor, da ustreza euro6d normam. Tako da v resnici cipiras samo za 5-10HP. Navor se praktično ne spremeni nič, kar je običajno ubijalec motorjev.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

KAVINSKY ::

Utk je izjavil:

Avti za 10 jurjev so dobri za paradirat po ceniku, ne razumem pa zakaj nekdo to kupi.


Moraš ga jemati kot moped na 4 kolesih s streho. Alternativa je rabljeno, ampak še ti niso poceni; 10+ let stari Sanderoti se prodajajo na 2000€. Pa še verjetno te doleti kakšno popravilo.

yamahko ::

Buggy je izjavil:

Pred nakupom sem testiral tudi Clio 5 TCE 100 (3cilindri 100hp mislim da) in je za avtocesto definitivno prepočasen. Edino, če se sprijazniš biti na 3/4 časa na voznem pasu, ostalo pa delati gužvo ko prehitevaš.


tole me od nekdaj zanima, zakaj bi bil avto z 8s do 80-120kmh in ima 185kmh+ koncne hitrosti neprimeren za avtocesto? Tip govori za LJ-CE in ne celodvenvi trip na sever Nemcije!
Tam kjer se jaz vozim se zakonsko doloceno hitrost dosezem na odseku 20km morda ene 2 minuti skupaj ostalo je bolj kot ne jajcanje.
Se z avtodomom, ki je imel 140kmh max nisem imel nobenih tezav z AC, ko smo sli cez Italijo. Kaj pravzapra rabite, da avto za AC ni prepocasen?!


Kot so že omenil, ga moraš tiščat, da pride do prave hitrosti. Ko hočeš kaj prehiteti, moraš biti na to pripravljen z hitrostjo. To je mestni avto, kjer tega ne rabiš lol
Zaradi takih je dostikrat problem na AC ker hočejo a jim avto ne dovoli :) In ja, CE-LJ je luštna cesta, ob jutranjih urah se lahko lepo čez 140 voziš. Drugače clio V z 1.3 130hp je že dovolj poskočen za normalno vožnjo po AC..

Buggy ::

saj to je normalno, da s takim avtom ne bos na vske nekaj metrov skakal ven in kobajagi prehiteval vse povprek...razen ce si v prepotentnih 20-tih letih, kar pa OP verjetno ni :P
Da avto ni zmozen spodobno slediti AC toku na tistih 40km in tudi prehiteti kolone tovornjakov, me pac ne bo nihce preprical.
Pa ne pozabi...govorimo o avto za okoli 10K z niskimi stroski.

KAVINSKY ::

Buggy je izjavil:

Da avto ni zmozen spodobno slediti AC toku na tistih 40km in tudi prehiteti kolone tovornjakov, me pac ne bo nihce preprical.


Po ravnini pogojno ja, v klanec pa ne.

Lani sem naletel na enega takega na avtocesti. Skoraj na dnu klanca iz Postojne proti Ljubljani pri izvozu Unec me prehiti z kakšne 140+. Potem je sledil rahel klanec. Hitrost mu je padla krepko pod 130. Potem na ravnini proti Logatcu me je še enkrat prehitel. Potem ga skoraj dohitim v onem klancu med postajališčem in izvozom za Logatec, preden je spet pospešil proti Ljubljani.

Dnevno se vidi kupe avtomobilov, kateri po avtocesti vozijo za šleparji. To so tej mlinčki. Nekaj časa sem vozil SDIja, tisto je še šlo, ker se ima malo več navora. Ko pa je kdo izsilil prehitevanje z avtodomom in si bremzal na 90 na uro pa je kar znalo trajati preden si bil spet z tokom prometa. Pelje se že. Ni pa udobna vožnja. Še pri 100 konjskem atmosfercu ni ravno udobno, kar se prehitevanja tiče. 100 konjski dizel pa se je vozil brez problema tudi z sopotniki in prižgano klimo.

Utk ::

hojnikb je izjavil:

kar seveda ni res, sploh v segmentu po 10k.

i20 stane 11 do 12 jurjev, 1.2 mašina s 4 cilindri in 84 konji. Ni raketa, je pa vseeno malo drugače.
Najcenejši 1,0 turbo je tudi 12, je pa svetlobna leta pred temi.
Če je še tako tesno z denarjem, 2 jurja razlike na 12 let res ni nek denar. Veliko cenejše kot če po treh letih popizdiš in kupiš drug avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Blinder ::

sbawe64 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

turbo 0,9tce. In kaj naj bi blo narobe z motorjem, razn konjev?

Trivaljnik, pije kot alfa bencinar.
Nočeš tega.Znanka je imela Capturja s takim motorjem (kupila novega), prodala po 1 letu.


Baba cula baba rekla. Imas mogoce kaksen konkretnejsi podatek za podkrepit tvoje izjave? Mogoce porabo iz tovarniskih podatkov, porabo iz spritmonitor.de, primerjano s porabo konkurencnih avtov?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

A110 ::

sbawe64 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

turbo 0,9tce. In kaj naj bi blo narobe z motorjem, razn konjev?

Trivaljnik, pije kot alfa bencinar.
Nočeš tega.Znanka je imela Capturja s takim motorjem (kupila novega), prodala po 1 letu.


Mah to ni res. Pije kot ga voziš. Če boš tiščal in tiscal do 5000 obratov bo poraba 7, ce bos pa vozil lepo pa je lahko brez problema pod 5. Pri nas v rapidu 1.0 tsi 95hp je poraba okoli 5-5,5. S tem da je ogromno avtoceste. Po regionalki se da priti brez problema pod 5. Je pa tudi 75hp dovolj za vsakodnevno normalno voznjo. Imamo c3, 1.6hdi 75km 2016 in za regionalko je vec kot dovolj. Na avtocesti pa tudi 130 drzi brez problema v vsak klanec. Je pa res da so pospeški malo slabši. Ampak kje, razen pri prehitevanju pa jih rabiš?

facepalm ::

KAVINSKY je izjavil:

Buggy je izjavil:

Da avto ni zmozen spodobno slediti AC toku na tistih 40km in tudi prehiteti kolone tovornjakov, me pac ne bo nihce preprical.


Po ravnini pogojno ja, v klanec pa ne.

Lani sem naletel na enega takega na avtocesti. Skoraj na dnu klanca iz Postojne proti Ljubljani pri izvozu Unec me prehiti z kakšne 140+. Potem je sledil rahel klanec. Hitrost mu je padla krepko pod 130. Potem na ravnini proti Logatcu me je še enkrat prehitel. Potem ga skoraj dohitim v onem klancu med postajališčem in izvozom za Logatec, preden je spet pospešil proti Ljubljani.

Dnevno se vidi kupe avtomobilov, kateri po avtocesti vozijo za šleparji. To so tej mlinčki. Nekaj časa sem vozil SDIja, tisto je še šlo, ker se ima malo več navora. Ko pa je kdo izsilil prehitevanje z avtodomom in si bremzal na 90 na uro pa je kar znalo trajati preden si bil spet z tokom prometa. Pelje se že. Ni pa udobna vožnja. Še pri 100 konjskem atmosfercu ni ravno udobno, kar se prehitevanja tiče. 100 konjski dizel pa se je vozil brez problema tudi z sopotniki in prižgano klimo.

Daj se vsedi za volan takega mlincka, pa pol komentiraj, ker govoris bullshit.
Opisujes voznjo, ki je bila znacilna za stare cliote 1.2 16v.

Buggy ::

100 konjski dizel pa se je vozil brez problema tudi z sopotniki in prižgano klimo.


Kaj pa vem, neke bistvene razlike jaz tukaj ne vidim, teh "ubervagnov" pa kar nekaj ;)

jest10 ::

OK.d je izjavil:

Vgrajen materijal je prilagojen konjem, saj tega ko čipa nič ne zanima kaj se bo dogajalo po 1 letu;)

Ob normalni vožnji ti tuning niti malo ne skrajša življenjske dobe motorja in ostalih komponent. Pri normalni vožnji redko zahodiš do podna.
Zdej če znaš uporabljati stopalko za plin le kot ON/OFF stikalo, je pa druga stvar.>:D

Wrop ::

facepalm je izjavil:


Daj se vsedi za volan takega mlincka, pa pol komentiraj, ker govoris bullshit.
Opisujes voznjo, ki je bila znacilna za stare cliote 1.2 16v.


Z vklopljeno klimo do konca.

0.9 tce 90 HP je precej bolj poskočen, pa manj pije.
1.2 16v 75 HP clio 3 je šel v vrhniški klanec s 5. brzino cca 130 km/h. Več ni dal od sebe. Clio 4 0.9 tce 90 HP pod enakimi pogoji pa 150 km/h.
Sem se pa še nekajkrat peljal s corso 1.2 79 hp ali celo 84 hp, tisto pa na avtocesti res ne gre nikamor. Prehitevanje pri 120 km/h je bil že pravi podvig.

jest10 ::

A110 je izjavil:

Pri nas v rapidu 1.0 tsi 95hp je poraba okoli 5-5,5. S tem da je ogromno avtoceste. Po regionalki se da priti brez problema pod 5.


A veš, da ta mašina prav prosi za predelavo na 130hp:P Sej ne, da bi ji kaj manjkalo, ma zakaj ne, če lahko.

Buggy ::

Ob normalni vožnji ti tuning niti malo ne skrajša življenjske dobe motorja in ostalih komponent. Pri normalni vožnji redko zahodiš do podna.
Zdej če znaš uporabljati stopalko za plin le kot ON/OFF stikalo, je pa druga stvar.


tole marsikomu ni cist jasno, predvsem pa gre pri remapu bolj kot za koncne stevilke za bolje razporejeno moc in navor po krivulji. Vecino "detunanih" motorjev zaradi tax ali pa kvot, ima to krivuljo na silo "porezano" in so res grozni za vozit.

facepalm ::

Tovarnisko "detunani" motorji so vecinoma zaradi emisijskih zahtev. Brez teh, bi bil clio generation tce90 namesto 75.

Blinder ::

A ne obstaja clio tce90? Mislim, delam se francoza. Oni so dali na trg 75 km verzijo, ker pac zelijo imet 75 km motor v ponudbi.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

facepalm ::

Blinder je izjavil:

A ne obstaja clio tce90? Mislim, delam se francoza. Oni so dali na trg 75 km verzijo, ker pac zelijo imet 75 km motor v ponudbi.

Afaik se iz leta v leto spreminjajo dajatve zaradi izpustov in je proizvajalcu v interesu imeti cim vecjo floto vozil pod doloceno mejo izpustov (vsako leto nizja meja). Nizji so izpusti, nizji so penali.
Zato novega tce90 ne dobis vec (vsaj v obliki 0.9 ne).

Valvoline ::

facepalm je izjavil:

Blinder je izjavil:

A ne obstaja clio tce90? Mislim, delam se francoza. Oni so dali na trg 75 km verzijo, ker pac zelijo imet 75 km motor v ponudbi.

Afaik se iz leta v leto spreminjajo dajatve zaradi izpustov in je proizvajalcu v interesu imeti cim vecjo floto vozil pod doloceno mejo izpustov (vsako leto nizja meja). Nizji so izpusti, nizji so penali.
Zato novega tce90 ne dobis vec (vsaj v obliki 0.9 ne).

Prodajna akcija renault 2021, gratis cipiranje za vsakega tce75. Vsaj na papirju bo vse stimalo.
:D

Zgodovina sprememb…

Benny123 ::

Clio V tce moraš vzeti RS line, pa dobiš TCE 140 motor. 18600 Eur osnova. Pa še vedno nima kamere (550 Eur), aktivnega tempomata (500 Eur) , samodejno vklapljanje dolgih luči + led.meglenk (300 Eur) navigacije 7inch (450 Eur) 9 inch ( 1200 Eur) naslona za roke + samozatemnitveno ogledalo + auto parkirna zavora (350 Eur) hvala lepa za to ceno raje vzamem Megana ali capturja z istim motorjem in intense opremo. Ali pa celo Clio hybrida. Clio TCE 140 ni vreden tega denarja, I feel Slovenia 100 konjski LPG je 17 jurjev .. to je Max kar je vreden Clio ostalo je metanje keša skozi okno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Benny123 ()

Utk ::

jest10 je izjavil:

OK.d je izjavil:

Vgrajen materijal je prilagojen konjem, saj tega ko čipa nič ne zanima kaj se bo dogajalo po 1 letu;)

Ob normalni vožnji ti tuning niti malo ne skrajša življenjske dobe motorja in ostalih komponent. Pri normalni vožnji redko zahodiš do podna.
Zdej če znaš uporabljati stopalko za plin le kot ON/OFF stikalo, je pa druga stvar.>:D

Pri podhranjenimu autu moraš vozit on/off.

Buggy ::


Pri podhranjenimu autu moraš vozit on/off.

90KM turbo bencinar v lahkem avtu je dalec od podhranjenga, sploh ko imas na sceni polno uberwagen majstrov, ki praisajo svojih 90 SDI konjev ali pa tudi 110 TDI konjev v ogabnih in velikih in tezkih "ubervagen" garah!
Enim fiziika v soli ni bila glih omiljeni predmet :))

edit: on/off vozijo zacetniki ..mislim da se pogovarjamo tukaj na visji instanci?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Utk ::

65 konjev v avtu čez tono boš vozil veliko s polnim gasom. Čez 17 sekund do 100. 1,2 16V v cliotu 3 je bilo dost hudo, to je pa še veliko slabše.

Buggy ::

zgoraj malo visje sem ti podal primerjavo tega pezdeta s ko bajagi modernim SUV, ki ga ljudje danes tako radi idiotsko kupujejo....vse po reglcih. Snobovske picice ste, ker ne znate vec vozit malega avta z motorjem, ki ni kobajagi mainstrem. Zalostno!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Utk ::

Dal si primerjavo turbo motorčka, ki ga ne moreš več niti kupit, tu se pa menijo o čipiranju 1,0 brez turbine s 65 konji. Velika razlika je to.
Zdaj imaš 1,0 turbo s 100 konji namesto tistega 0,9, in ta je glede tega ok, čeprav je najbrž najslabši od teh motorjev.

Buggy ::

Tce90 danes komot dobis v Dacii..za ostale nove Reanulte kaj je zunaj pa res ne spremljam. Point pa mislim da je bil dan, kdor ga hoce in zeli razumeti se pa povedano aplicira generalno. Sem pac underdog lover...shoot me!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Utk ::

Ne, niti v daciji ne. Pa nima veze, turbo in 90 konjev ni isto kot brez turba in 65 konjev.
A imaš tudi avto pod 200 konji? Nisem vedel.

1309976 ::

facepalm je izjavil:


Opisujes voznjo, ki je bila znacilna za stare cliote 1.2 16v.



Zanimivo, da si tole omenil, ker sem ravno gledal enega Clio II 1.2 16v, letnik 2007, prevoženih baje pod 120000 (vsaj mislim da gre za II)...v smislu nabave 4 koles za cca 1800 ali manj , za trenutno obmestno vožnjo, nato pa menjava in nakup enega dizla za avtocesto.

Ti stari 1.2 16v Clioti so ok? Malo sumljivo je to, da jih je dokaj dosti na prodaj (če primerjam malo z drugimi vozili). Ne pa skrbi, ker ga prodaja eden izmed lokalnih preprodajalcev rabljenih vozil.

Kolega v službi je dal idejo in sem potem dejansko našel enega v bližini, ki bi bil mogoče za kupiti.

P.s.
Da ne pozabim, hvala za nasvete in pripombe...tudi Fiata bom seveda precekiral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1309976 ()

Utk ::

Clio 2 1,2 16V je bulletproof. Če ni bil razbit, nimaš kaj zajebat. Če se kaj pokvari je pa poceni. Predvsem je v prednosti, ker je pocinkan. Tudi polnoletni ne rjavijo.

hojnikb ::

jest10 je izjavil:

OK.d je izjavil:

Vgrajen materijal je prilagojen konjem, saj tega ko čipa nič ne zanima kaj se bo dogajalo po 1 letu;)

Ob normalni vožnji ti tuning niti malo ne skrajša življenjske dobe motorja in ostalih komponent. Pri normalni vožnji redko zahodiš do podna.
Zdej če znaš uporabljati stopalko za plin le kot ON/OFF stikalo, je pa druga stvar.>:D

Točno tako. Renomiran tuner bo modificiral samo zgornji del mape (torej večji load in višji obrati motorja) vse kar je nizje (torej tam ko se normalno vozis) se pusti pri miru ali se pa še kaj optimizira v smislu nizje porabe (na račun nekaj večjih emisij). Tako da nima bit kaj, seveda če ga ne vozi idiot.

Utk je izjavil:

Clio 2 1,2 16V je bulletproof. Če ni bil razbit, nimaš kaj zajebat. Če se kaj pokvari je pa poceni. Predvsem je v prednosti, ker je pocinkan. Tudi polnoletni ne rjavijo.

Še bolj bulletproof je 1.2 8V, ki je bil v mk2 praktično do konca.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Wrop ::

1309976 je izjavil:



Zanimivo, da si tole omenil, ker sem ravno gledal enega Clio II 1.2 16v, letnik 2007, prevoženih baje pod 120000 (vsaj mislim da gre za II)...v smislu nabave 4 koles za cca 1800 ali manj , za trenutno obmestno vožnjo, nato pa menjava in nakup enega dizla za avtocesto.

Ti stari 1.2 16v Clioti so ok? Malo sumljivo je to, da jih je dokaj dosti na prodaj (če primerjam malo z drugimi vozili). Ne pa skrbi, ker ga prodaja eden izmed lokalnih preprodajalcev rabljenih vozil.


Clio II kupuješ za jurja, če si pripravljen dati do 2000 gledaš še clio III. V udobju in varnosti je vseeno precejšnja razlika. Če ti rata za ta denar dobit še 1.4 motor, si pa zmagal do menjave.
Cliotov II je pa kot listja in trave, ker je to bil to slovenski denarnici primeren avto za kupit in vzdrževati, dvojko so pa še v Revozu delal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Wrop ()

facepalm ::

1309976 je izjavil:

facepalm je izjavil:


Opisujes voznjo, ki je bila znacilna za stare cliote 1.2 16v.



Zanimivo, da si tole omenil, ker sem ravno gledal enega Clio II 1.2 16v, letnik 2007, prevoženih baje pod 120000 (vsaj mislim da gre za II)...v smislu nabave 4 koles za cca 1800 ali manj , za trenutno obmestno vožnjo, nato pa menjava in nakup enega dizla za avtocesto.

Ti stari 1.2 16v Clioti so ok? Malo sumljivo je to, da jih je dokaj dosti na prodaj (če primerjam malo z drugimi vozili). Ne pa skrbi, ker ga prodaja eden izmed lokalnih preprodajalcev rabljenih vozil.

Kolega v službi je dal idejo in sem potem dejansko našel enega v bližini, ki bi bil mogoče za kupiti.

P.s.
Da ne pozabim, hvala za nasvete in pripombe...tudi Fiata bom seveda precekiral.

No za res malo denarja je Clio II ali Hyundai Getz nekako optimalna izbira na nasem trgu.
Vzames tistega, ki ga v danem trenutku, dobis primernega med oglasi.

1309976 ::

Clio tce 75 vs Seat Ibiza vs Dacia Sandero vs Hyundai i20...vsi v rangu cca 10k.

V čem je Clio slabši od ostalih (če izvzamemo da je verjetno najmanjši)?

P.s.
Nekaj nagaja internet ... zgornji zbirki dodajam še KIA Rio. Mislim da so to trenutno vsi OA ki so na voljo v tem rangu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1309976 ()

Utk ::


Še bolj bulletproof je 1.2 8V,

Ni res. 16V je vseh pogledih boljši. Močnejši in manj porabi. 8 ventilov več ne naredi razlike pri zanesljivosti. Pa še manj se matra.

1309976 je izjavil:

Clio tce 75 vs Seat Ibiza vs Dacia Sandero vs Hyundai i20...vsi v rangu cca 10k.

V čem je Clio slabši od ostalih (če izvzamemo da je verjetno najmanjši)?

Če je 10 jurjev res fiksna cena, bi jaz vzel dacio. Ker ostali so za ta denar vsi slabi. V daciji dobiš vsaj nekaj za ta denar, pri drugih nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

malo cez 10 jurjov je nov sandero z lpgjem in srednjo opremo.
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

1309976 ::

P.s.
Nekaj nagaja internet ... zgornji zbirki dodajam še KIA Rio. Mislim da so to trenutno vsi OA ki so pri nas na voljo v tem rangu.

hojnikb je izjavil:

malo cez 10 jurjov je nov sandero z lpgjem in srednjo opremo.


Sem videl jo greva v ponedeljek pogledati v živo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1309976 ()

facepalm ::

Sem pogledal "What car?" review novega Sanderota. Nasplosno so zelo zadovoljni z avtom. Edini pomembnejsi drawback je zvocna izolacija.

hojnikb ::

kar je pa pricakovano, glede na to da je nizkocenovnik. sj pri vag je isto z skodo/seat
#https://bit.ly/3dFRi5L Treasure Cloud +10GB za oba
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, B450M-DS3H, W10
PiNAS: RPI4 4GB, 20TB HDD

1309976 ::

Je kdo stestiral dejansko porabo pri normalnih bencinskih Daciah in pri tistih s kombinacijo plina?

Ne vem ali sem slep ali dizel variante sploh nimajo v ponudbi?

Je za avto cesto kak bolj ugoden (stroškovno, pa da se ne pelje ravno kot kombi) nizkocenovnik (za Ac, do nekje cene polno opremljene dacie z LPG) od Dacie?

Pri Cliu (generation) me malo skrbi poraba na AC, ker ne morem reči da nisem ravno varčen voznik (nimam konstantno vklopljenega: ekon. programa, kot tudi ne šport, ampak bolj komfort varianta) drugače bi ga že kupil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1309976 ()

KAVINSKY ::

Da, na spletu se najde kup člankov o dejanskih porabah na testnih krogih. Imaš tudi spletno stran sprintmonitor kjer uporabniki upisujejo porabo svojih vozil. Boš našel tako za Dacie kot za Cliote.

Po drugi strani pa kompliciraš. Nabavi LPG Dacio in vozi. Alternativno poglej za 2 - 3 leta rabljene dizel Hyundaje i30 ali Kie CeeD. Jih dobiš še v garanciji.

1309976 ::

KAVINSKY je izjavil:

Imaš tudi spletno stran sprintmonitor kjer uporabniki upisujejo porabo svojih vozil. Boš našel tako za Dacie kot za Cliote.



Hvala za info.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
688257 (2896) Likalnik
»

Avto za avtocesto 100km dnevno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13711366 (4952) BoredMarvin
»

Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36628914 (18713) louser
»

Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17816916 (11851) Raindancer
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12118898 (13694) Assassub

Več podobnih tem