» »

Bencinar vs dizel stroski vzdrzevanja

Bencinar vs dizel stroski vzdrzevanja

«
1
2

dice7 ::

Sem v procesu nakupa drugega vozila. Vozilo ne bo novo ampak bo verjetno nekaj z okoli 100k prevozenimi. Za dizle vem, da imajo turbino, sobe, dpf, egr in se verjetno kaj, kar je treba imeti v mislih, kot vecji strosek v roku nekaj let.

Bencinarji vcasih tega niso imeli, zdej ga pa ne najdes brez turbine in se verjetno kaksnih eko zadev zraven.

Zdej me pa zanima kaksna je realna razlika v stroskih vzdrzevanja v primeru nakupa rabljenega avtomobila, oz kaj vse je fajn menjat ali pa pricakovati, da se bo menjalo v roku x let? Verjetno je bencinar cenejsi, ampak ne vem, zato tukaj sprasujem.

Pa se nekaj, tudi z vsemi eko pripomocki in turbino, je se vedno ok, ce dela bencinar recimo samo 10km na dan?

2dark ::

Kar dizla kup. Da bos varen. Ker novodobni turbo bencinarji majo porabo 10 litrov .

Dizla za 10km dnevno se sploh ne kupuje. Se zagreje se ne v tem casu in se pozimi vozis v mrzlem avtu s debelo kapo na glavi.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Utk ::

Kupi starega leafa za 5,6 jurjev, teh 10, tudi 30, km bo zmogel še 10 let. V tem času boš zamenjal 10 filtrov klime, en 12v akumulator, in 2x bremz olje.

d4vid ::

Dobiš kazga cliota par let starega s 1.2 16V motorjem. Motor je star 20 let, a je izpopolnjen in dober. Pač, pije 8l, a deluje. Za kratke razdalje je popolnoma ok izbira in če servisiraš, mora delat še dolgo.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

2dark ::

d4vid je izjavil:

Dobiš kazga cliota par let starega s 1.2 16V motorjem. Motor je star 20 let, a je izpopolnjen in dober. Pač, pije 8l, a deluje. Za kratke razdalje je popolnoma ok izbira in če servisiraš, mora delat še dolgo.


Zakaj mu ponujaš avto s tako visoko porabo?
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

joez7 ::

Če še najdeš kje Dizla Evro4, 1.9 2.0 skrajno 1.6 si zmagal. Če še ma neregulirano turbino, tem bolje.
Poraba 6l, skoraj neglede na vožnjo (še najbolj žre na avto cesti nad 150).
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

Utk ::

2dark je izjavil:

d4vid je izjavil:

Dobiš kazga cliota par let starega s 1.2 16V motorjem. Motor je star 20 let, a je izpopolnjen in dober. Pač, pije 8l, a deluje. Za kratke razdalje je popolnoma ok izbira in če servisiraš, mora delat še dolgo.


Zakaj mu ponujaš avto s tako visoko porabo?

Kolk razlike je na leto pri 5000 km med 6 in 8 litri? Bistveno manj kot med 5 litri in 3 evri za 100 km če kupi nekaj električnega. Pri katerem še rednih servisov ne bo imel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

dice7 ::

Kupil bom neko tezko kravo, ker je nas vec pri hisi.

Koliko km delam niti ni tako relevantno, trenutno jih z 1.5dci delam 15k na leto, vendar ga je treba ahtat in se na vsake tolko it pelat do obvoznice pa nazaj

Zato me ubistvu zanima samo to, ali so moderni bencinarji danes tudi tako obcutljivi, ko dizli, da mores planirat tedenske izlete za njihov dobrobit, oz ali lahko delas z njimi se vedno kot se ti zahoce?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dice7 ()

kriptobog ::

dice7 je izjavil:

Kupil bom neko tezko kravo, ker je nas vec pri hisi.

Koliko km delam niti ni tako relevantno, trenutno jih z 1.5dci delam 15k na leto, vendar ga je treba ahtat in se na vsake tolko it pelat do obvoznice pa nazaj

Zato me ubistvu zanima samo to, ali so moderni bencinarji danes tudi tako obcutljivi, ko dizli, da mores planirat tedenske izlete za njihov dobrobit, oz ali lahko delas z njimi se vedno kot se ti zahoce?


Jaz se z dizlom delam kot se mi zahoce. Se mrzlega teram, tudi prejsnjega sem. 400k km brez problemov. Sj avti niso iz vate no.

zobnik ::

Imam fiat dizla 1,3 ima skoraj 200 jurjev, star 19 let, kupljen od 1.lastnika, skoz redni servisi, mestni avto, bo treba vztrajnik menjat, glavo dat dol in tesnil menjat, ker je spodaj kaplja po pesku poleg tega je še kompresor klime glasen in ventilacija, turbina pa tud ni več dobra...v glavnem sam tera se ga dalje pol gre za dele.

Tud pri drugih avtih se menjajo vztrajniki, turbine itd, pri 200-300.000km že treba razen če se vsak dan goniš po AC ali izključno po stranskih cestah

potem bo zdržal 300 jurjev

Sem pa imel 2 cliota 1.2 16v motor, pa oba 300.000km, prva sklopka, orginal motor, skratka crknil je sam tuljava za 35 evrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

m0LN4r ::

10km na dan? Torej 5km v eno smer?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

d4vid je izjavil:

Dobiš kazga cliota par let starega s 1.2 16V motorjem. Motor je star 20 let, a je izpopolnjen in dober. Pač, pije 8l, a deluje. Za kratke razdalje je popolnoma ok izbira in če servisiraš, mora delat še dolgo.


8 litrov 1.2 clio? To moraš met 500kg težko desno nogo? Pri normalni vožnji si komot na 5 litrih. Sej ne rabiš stalno tišat pedal v poden.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

zobnik ::

Razlika v porabi med dizlo in bencin je dober 1l.
Vozil oba in vem.

men je clio 1.2 60km porabil 5.6-5.8l
sedanji 1.3 dizl porabi 4.8-5.3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

komunist1945 ::

Rabljen štromar je idealen za tako uporabo kot drugi avto

2dark ::

WizzardOfOZ je izjavil:

[
8 litrov 1.2 clio? To moraš met 500kg težko desno nogo? Pri normalni vožnji si komot na 5 litrih. Sej ne rabiš stalno tišat pedal v poden.


Lol. Clio 1.2 16 v ima zelo visoko porabo, ker je avto nad 4000 obratov dobesedno mrtev. Prešvoh motor za Cliota. Takšen clio 1.2 16v 75 konjev ima brez težke noge porabo med 7.5 in 8 litrov.

Isti motor je drugače v redu v Twingotu, ker je ta lahek in ima porabo med 5.5 in 6.5 litra.

zobnik je izjavil:

Razlika v porabi med dizlo in bencin je dober 1l.
Vozil oba in vem.

men je clio 1.2 60km porabil 5.6-5.8l


Men pa 9 litrov z normalno vožnjo. Če sem ga vozil po jajcah pa 6 litrov. AMpke, ker si ti poznan varčevalec je tvoja poraba popolnoma nerevalantna.

Ne samo, da je 60 konjski težek jajc, ki se dobesedno ne premakne. Je zgolj do prve trgovine max 2 km, ker z njegovim polžjim posppeševanjem je težka ovira na cesti.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

zobnik ::

Ne, normalna vožnja, do 100km/h. Ti nič ne nuca če imaš 60km avto ali 150km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

2dark ::

zobnik je izjavil:

Ne, normalna vožnja, do 100km/h. Ti nič ne nuca če imaš 60km avto ali 150km.


Ne. Niti pod razno ni tole normalna vožnja. Ti si tako znan, da si zelo šparoven, kar pomeni, da tudi ko se prižge zelena na semaforju speljuješ 5 sekund.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

mihi666 ::

1.2 16V motor ima 75 konjev in se mi ne zdi nepremičnina. Imam takšnega clia že 9 let vozim se točno 5.3 kilometra na dan v eno smer torej 10.6 km na dan. Pije mi okoli 6.5-7 pa nimam lahke noge. Motor neuničljiv deli in registracija poceni uporabljam ga tudi kot delavnico na kolesih če skočim na kakšen servis v bližini doma, torej vozim več kot 100kilogramov orodja in materiala veš čas sabo...

GrimReaper3 ::

dice7 je izjavil:

Zato me ubistvu zanima samo to, ali so moderni bencinarji danes tudi tako obcutljivi, ko dizli, da mores planirat tedenske izlete za njihov dobrobit, oz ali lahko delas z njimi se vedno kot se ti zahoce?

Lol, avto ti bo narekoval kdaj se boš peljal z njim. Jaz sem imel max 3 tedne brez voženj ali pa vožnje 5x na teden.
Problem je edino, ko se enkrat bližaš 2 mesecem ali kolikor že zdrži akumulator.

Ali pa če pereš avto, potem ni dobro da dlje časa stoji zaradi zavor. Če to slučajno delaš pozimi, ko se naj sploh ne bi pralo avta, je pa sploh dobro narediti ene 50 km (ker pri 20 km sem že slišal poročila, da so bili še vedno problemi s sprijemanjem zavor), da se osušijo zavore.

Clio 1.2 75, itak da za po mestu ni problem, celo eden najboljših je. Po AC se pa verjetno najbolje počuti pri 120. To je za desni pas več kot dovolj. Meni osebno se sicer pod 140 kar vleče na AC, pa delam samo 20 km v eno smer. Vem, ko sem zadnjič probal najprej 90 za tovornjakom, potem pa 120 in mi je bilo še vedno premalo.

Bencinar je povsem OK, če se malo voziš. Jaz sem v 9 mesecih naredil 3100 km, se pravi 4000 km na leto.

Sosed, ki je ravnokar kupil M2, mah, jaz sem preveč len, da bi tolikokrat tankal, raje plačujem potem enega hlapca, da mi to dela. Zdaj bi moral tankat pa ne vem kdaj se mi bo dalo, verjetno šele jutri dopoldne, ko bo zadnji čas.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

joez7 je izjavil:

Če še najdeš kje Dizla Evro4, 1.9 2.0 skrajno 1.6 si zmagal. Če še ma neregulirano turbino, tem bolje.
Poraba 6l, skoraj neglede na vožnjo (še najbolj žre na avto cesti nad 150).

Neregulirano turbino? :)):)):))

To pa je cvetka dneva, ah kje, cvetka tedna.

Čisto vsi (ampak res vsi) turbodizli majo regulirane turbine. In vsak avto, tudi tak z linijsko pumpo in wastegated turbino z vakumsko kontrolo bo mel različno porabo glede na voznjo.

Euro4 dizl danes pomeni avto, k je star vsaj 15, raje 20 let...

dice7 je izjavil:

Kupil bom neko tezko kravo, ker je nas vec pri hisi.

Koliko km delam niti ni tako relevantno, trenutno jih z 1.5dci delam 15k na leto, vendar ga je treba ahtat in se na vsake tolko it pelat do obvoznice pa nazaj

Zato me ubistvu zanima samo to, ali so moderni bencinarji danes tudi tako obcutljivi, ko dizli, da mores planirat tedenske izlete za njihov dobrobit, oz ali lahko delas z njimi se vedno kot se ti zahoce?

raje povej, za kolk dnarja kupuješ avto, ker je to še najbolj relavanten podatek....
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

nejc_nejc ::

.....ker pri 20 km sem že slišal poročila, da so bili še vedno problemi s sprijemanjem zavor), da se osušijo zavore.

ko dežuje pa lebdimo nad cesto?

__Devil__ ::

Golf 5 1.9tdi, 360k+ km. Do zdaj v 7 letih je bil največji strošek samo vztrajnik ~ slabih 500EUR, povešen strop menjava s črnim 200EUR. Druge malenkosti 1x diski in ploščice. Vožen na kratke relacije dnevno 20-30km. Razen elektronike z mašino ni blo problema. Potrebno bi blo menjat prage pa bi še bil za vsaj 5 let :D

Zgodovina sprememb…

MadMax ::

hojnikb je izjavil:

joez7 je izjavil:

Če še najdeš kje Dizla Evro4, 1.9 2.0 skrajno 1.6 si zmagal. Če še ma neregulirano turbino, tem bolje.
Poraba 6l, skoraj neglede na vožnjo (še najbolj žre na avto cesti nad 150).

Neregulirano turbino? :)):)):))

To pa je cvetka dneva, ah kje, cvetka tedna.

Čisto vsi (ampak res vsi) turbodizli majo regulirane turbine. In vsak avto, tudi tak z linijsko pumpo in wastegated turbino z vakumsko kontrolo bo mel različno porabo glede na voznjo.

Euro4 dizl danes pomeni avto, k je star vsaj 15, raje 20 let...

No no, ne tako pretirano samozavestno, brez da vsaj določiš časovni okvir.
Resda je že dolgo nazaj, ampak tudi taki še vozijo.
VGT ni nekaj kar se je rodilo hkrati s turbinami.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

OutOfTheBox ::

__Devil__ je izjavil:

Golf 5 1.9tdi, 360k+ km.


Ga maš od začetka? Turbine nikoli menjal? Sklopke, injektorjev tudi ne? Drgač maš idejo kakšna je oznaka / koda motorja? (piše na prometni)

MadMax ::

Popravljam svoj prejšnji prispevek oz. ga označujem za brezpredmetnega, ker sem prehitro bral...
Wastegate je seveda tudi regulacija, ne le VGT.
Od tistih res zgodovinskih začetkov "brez vsega" pa res ni pričakovat da bi kdo danes kupil za dailyja.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

fikus_ ::

Nove EURO4 so nehali prodajat okrog 2010.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

karafeka ::

No, jaz imam enega takega, brez DPFa, CRDI 1.6, leto proizvodnje 2008. Decembra naredil ~2000km po Evropi. Pa samo gretje je odpovedalo :D, na poti nazaj.
Pa da me ne bo kak zeleni na križ pribijal, drugače se vozim z vlakom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

GrimReaper3 ::

nejc_nejc je izjavil:

.....ker pri 20 km sem že slišal poročila, da so bili še vedno problemi s sprijemanjem zavor), da se osušijo zavore.

ko dežuje pa lebdimo nad cesto?

To je drugače, ker se voziš in so zavore segrete in se potem, ko ugasneš avto, same posušijo.
Če pa opereš avto in ga pustiš stati, pa lahko vidiš, da bo vse rjavo po zavorah.

Jaz perem avto samo aprila in septembra, takrat je še dovolj toplo, da ni treba iti po pranju na vožnjo. Vsaj približno pa osušim zavore tako da grem parkrat naprej in nazaj in probam čim bolj zavreti. No do sedaj razen da je bilo treba dodati malo plina, še nisem imel problema s sprijemanjem zavor.

To pišem, ker mi je ena zadnjič razlagala, da je moral priti mehanik in da je res ornk počilo, ko je speljal. Je pa prala avto januarja v mrazu, od pralnice je pa naredila samo ene 10 km.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

A se ti ne zdi, da mal pretiravaš. Pri 1,47 milijarde avtomobilov leta 2022 se vsi držijo tvojega načina....

borut_p ::

10km na dan je totalna bz debata kaj vzeti. Vsi stroski se bodo pojavili zaradi starosti in ne zaradi obrabe. 10km na dan tudi ce pije 10l ne bo hudo se poznalo. Natankas 50l in imas za 2 meseca tank. Ce pije pa 5 pa za 4 mesce. Bz debata za 30e na mesec

Za take km je trenutno res najbolj smotrna e avto zaradi menjav ostalih zadev vsako leto. Preveri pa tudi zavarovanje/registracijo ipd za e avto .... 10km na dan tudi pomeni da ga bos lahko filal na 230 in ne rabis nobenih wallboxov ipd

hojnikb ::

MadMax je izjavil:

Popravljam svoj prejšnji prispevek oz. ga označujem za brezpredmetnega, ker sem prehitro bral...
Wastegate je seveda tudi regulacija, ne le VGT.
Od tistih res zgodovinskih začetkov "brez vsega" pa res ni pričakovat da bi kdo danes kupil za dailyja.

pokazi mi en starinski avtomobil z turbodizlom, k ni mel niti wastegate-a
#brezpodpisa

trancer01 ::

Električna jajca niso primerna v nobenem primeru in bodo tudi ponovno izumrla, kot so že pred sto leti.>:D

matobeli ::

Pa še pred 100 leti so komaj izumrla in so se z odliko ohranila tam kjer so si lahko privoščli da vozilo cuza elektriko kar direkt iz napeljave >:D

Še dizl lokomotive so dons električne in rajš kurjo dizl za generator elektrike kot pa da bi ga kuril v cilindrih.

Edin še ladje se držijo ker imajo vsaj približno spodoben izkoristek v tistih svojih ogromnih mašinah. Pa še to sam zato ker je res zajeban potegnit elektriko čez ocean.

trancer01 ::

Pa avioni, helikopterji, tovornjaki, delovni stroji, rakete, praktično vsa vodna vozila in vsaj 95 % osebnih vozil na svetu. Ja, električni avto je res že pred sto leti zmagal.:8)

hojnikb ::

trancer01 je izjavil:

Električna jajca niso primerna v nobenem primeru in bodo tudi ponovno izumrla, kot so že pred sto leti.>:D

kolk dnarja si upas stavit v tole izjavo?
#brezpodpisa

matobeli ::

Vsaj tri velike in dva bleščeča gumba.

__Devil__ ::

OutOfTheBox je izjavil:

__Devil__ je izjavil:

Golf 5 1.9tdi, 360k+ km.


Ga maš od začetka? Turbine nikoli menjal? Sklopke, injektorjev tudi ne? Drgač maš idejo kakšna je oznaka / koda motorja? (piše na prometni)


Vozim ga od konec 2018, tega podatka žal nevem. Lahko, da je še prva turbina, injektorev in nič na mašini nisem menjaval odkar ga imam, razen akumulator pred kratkim, ter motor za sprednje brisalce nekaj časa nazaj. Imel je okrog 300k, ko sem ga kupil. Gori par lučk ampak nič ključnega kar bi preprečevalo vožnjo, vseh napak nisem odpravil, ker priklop na računalnik ni pomagal, majstra za to pa ne poznam. Še vedno bi kupil dizla. :D

trancer01 ::

Zakaj bi moral kaj staviti? Čas bo pokazal vse.

hojnikb ::

trancer01 je izjavil:

Zakaj bi moral kaj staviti? Čas bo pokazal vse.


seprav ne zaupas v svoje besede... Nekaj brezveze trobit je eno, nekaj čisto druga pa stat in kaj ukrepat.

Če verjames, da EVji niso prihodnost, začni vse večje EV firme ta trenutek shortat... Bogastvo do penzije zagotovljeno, po tvoje.

__Devil__ je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

__Devil__ je izjavil:

Golf 5 1.9tdi, 360k+ km.


Ga maš od začetka? Turbine nikoli menjal? Sklopke, injektorjev tudi ne? Drgač maš idejo kakšna je oznaka / koda motorja? (piše na prometni)


Vozim ga od konec 2018, tega podatka žal nevem. Lahko, da je še prva turbina, injektorev in nič na mašini nisem menjaval odkar ga imam, razen akumulator pred kratkim, ter motor za sprednje brisalce nekaj časa nazaj. Imel je okrog 300k, ko sem ga kupil. Gori par lučk ampak nič ključnega kar bi preprečevalo vožnjo, vseh napak nisem odpravil, ker priklop na računalnik ni pomagal, majstra za to pa ne poznam. Še vedno bi kupil dizla. :D


Na moji 5ki z istim motorjem je bla ze pred 200kkm menjanja turbina, pa tudi tesnilo na glavi pa se en kup malenkosti, predn je sploh prso v slovenijo. No js sn na njega zmetal se pomoje vsaj za eno njegovo vrednost v vzdrzevanje, pa nemorn rečit da je ta trenutek kaj pretirano zanesljiv.

Hočes nočes, kanta je stara 20+ let. Tudi najbolj zanesljiv motor ti ne koristi dost, če je vse ostalo načel emso.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

karafeka ::

Ko boš vzdrževal EVja ob taki starosti, boš moral zmetat v njega nepredstavljivo več.

WizzardOfOZ ::

2dark je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

[
8 litrov 1.2 clio? To moraš met 500kg težko desno nogo? Pri normalni vožnji si komot na 5 litrih. Sej ne rabiš stalno tišat pedal v poden.


Lol. Clio 1.2 16 v ima zelo visoko porabo, ker je avto nad 4000 obratov dobesedno mrtev. Prešvoh motor za Cliota. Takšen clio 1.2 16v 75 konjev ima brez težke noge porabo med 7.5 in 8 litrov.


S petko turbo pri normalni vožnji nisem imel tako visoke porabe. Raje si priznaj, da ti nisi spososoben avta vozit normalno, pa moraš stalno gas tišat v poden.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

tomlin ::

Pa se nekaj, tudi z vsemi eko pripomocki in turbino, je se vedno ok, ce dela bencinar recimo samo 10km na dan?

Bencinar za kratke vožnje (nekaj 10 km/dan)?
Bencinar je za tak režim precej boljša izbira kot dizel, saj:

Se hitreje segreje (manj kondenzacije in manj obrabe motorja).
Nima težav z DPF filtrom.
Ima manj težav z EGR ventilom.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

hojnikb ::

novodobni bencinarji majo GDI, evivalent DPFa, precej dolge prestave, egr ventile, dvomasne vztrajnik.. vs kar je ful blagodejno, če furas na kratke razdalje v najvisji mozni prestavi...
#brezpodpisa

tomlin ::

Če kupuješ bencinarja letnik 2010-2015 za kratke razdalje (~10 km/dan), je boljša izbira brez turbine, če jo lahko najdeš. Razlogi:
-Manj komponent, ki se lahko pokvarijo - brez turbine se izogneš težavam, kot so obraba ležajev, puščanje olja ali težave z odvodom toplote.
-Enostavnejše vzdrževanje - manj stvari, ki jih je treba servisirati ali menjati.
-Bolje prenaša kratke vožnje - motor se hitreje segreje in nima problema z nabiranjem olja ali saj v turbini.


Priporočeni motorji (brez turbine) 2010-2015:
Toyota 1.6 VVT-i ali 1.8 VVT-i - legendarno zanesljivi, ugodni za vzdrževanje.
Honda 1.8 i-VTEC - dobro prenaša kratke vožnje, znan po dolgi življenjski dobi.
VW 1.6 MPI - boljša izbira kot 1.4 TSI tistega obdobja.
Ford 1.6 Ti-VCT - preprost in zanesljiv motor.
Mazda 2.0 Skyactiv (od 2012 dalje) - učinkovita zasnova brez turbine, zelo dobra izbira.
Renault/Nissan 1.6 16V - dokaj trpežen in brez večjih težav.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

hojnikb ::

karafeka je izjavil:

Ko boš vzdrževal EVja ob taki starosti, boš moral zmetat v njega nepredstavljivo več.


tle imas samo dve moznosti; al rata ekonomska totalka ali pa bos pa mel minimalno vlozkov... V vsakem primeru si v 20 letih prihranu vsaj za en nov avto denarja, so it doesn't matter...

tomlin je izjavil:

Če kupuješ bencinarja letnik 2010-2015 za kratke razdalje (~10 km/dan), je boljša izbira brez turbine, če jo lahko najdeš. Razlogi:
-Manj komponent, ki se lahko pokvarijo - brez turbine se izogneš težavam, kot so obraba ležajev, puščanje olja ali težave z odvodom toplote.
-Enostavnejše vzdrževanje - manj stvari, ki jih je treba servisirati ali menjati.
-Bolje prenaša kratke vožnje - motor se hitreje segreje in nima problema z nabiranjem olja ali saj v turbini.


Priporočeni motorji (brez turbine) 2010-2015:
Toyota 1.6 VVT-i ali 1.8 VVT-i - legendarno zanesljivi, ugodni za vzdrževanje.
Honda 1.8 i-VTEC - dobro prenaša kratke vožnje, znan po dolgi življenjski dobi.
VW 1.6 MPI - boljša izbira kot 1.4 TSI tistega obdobja.
Ford 1.6 Ti-VCT - preprost in zanesljiv motor.
Mazda 2.0 Skyactiv (od 2012 dalje) - učinkovita zasnova brez turbine, zelo dobra izbira.
Renault/Nissan 1.6 16V - dokaj trpežen in brez večjih težav.


In vsi razn mazde izjemno pozresni pr mestni voznji. Mazda je sicer varčnejsa, ampak je GDI, tko da vse tezave, k so s tem povezane...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

tomlin ::

ne bi rekel Toyota Auris 1.33 Dual VVT-i Terra 5,9 l na 100km, kar verjamem
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

nejc_nejc ::

OP naj prvo ugotovi, kje bo avto servisiral, potem naj se skladno s tem, odloči.

hojnikb ::

v mestu pa 7-8 litrov... Prakticno nobn MPI bencinar ni v mestu varčen.

Za to rabis hibrida...

https://www.auto-data.net/en/toyota-aur...

evo urban economy 7.2l... dodaj se kake pol litra do litra rezerve in si na reali mestni porabi...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

tomlin ::

preberi celoto

Fuel consumption (economy) - extra urban 5.1 l/100 km
46.12 US mpg
55.39 UK mpg
19.61 km/l

2010 Toyota Auris (facelift 2010) 1.33 VVT-i (99 Hp) | Technical specs, data, fuel consumption, Dimensions: https://www.auto-data.net/en/toyota-aur...
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

hojnikb ::

ja, sj ni sokatno da je majhen bencinar sparovn na regionalki... Ampak v mestu in stop&go trafficu je pa vsak pozresen, vkjucno s to toyoto...
#brezpodpisa
«
1
2