Forum » Na cesti » redni servis
redni servis
mugen999 ::
Saj te standarde emisij bojo kmalu razrahlali v eu, ker bojo hoteli zaustavit valj odpuščanj v evropski avtoindustriji. Počasi prihajajo k pameti. Drugače pa mi vsi hočem 2.5 atmosferca z malo konji, ker take mašine so večne. Kar pa nočemo so pa 1.0t ecobombe, ki so pri 100k km kaput.
TZ24 ::
Motor ni zadnji krik mode, niti se to ne trudi biti. Je pa več kot dovolj močan, da gre krepko preko 200km/h in porabi manj kot 7l kjerkoli.
Vse to dosega brez DPF, visokotlačnih šob, turbine in ostale navlake kar današnja vozila dela nezanesljive.
Nemški testni novinarji nimajo kaj velik slabega za povedat, še najmanj pa o motorju.
https://m.youtube.com/watch?v=Uh8jyPeiK...
Vse to dosega brez DPF, visokotlačnih šob, turbine in ostale navlake kar današnja vozila dela nezanesljive.
Nemški testni novinarji nimajo kaj velik slabega za povedat, še najmanj pa o motorju.
https://m.youtube.com/watch?v=Uh8jyPeiK...
Blinder ::
Drugače pa mi vsi hočem 2.5 atmosferca z malo konji, ker take mašine so večne. Kar pa nočemo so pa 1.0t ecobombe, ki so pri 100k km kaput.
zakaj imam občutek, da si nek needforspeed fan s pametjo od osnovnošolca
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
hojnikb ::
Motor ni zadnji krik mode, niti se to ne trudi biti. Je pa več kot dovolj močan, da gre krepko preko 200km/h in porabi manj kot 7l kjerkoli.
Vse to dosega brez DPF, visokotlačnih šob, turbine in ostale navlake kar današnja vozila dela nezanesljive.
Nemški testni novinarji nimajo kaj velik slabega za povedat, še najmanj pa o motorju.
https://m.youtube.com/watch?v=Uh8jyPeiK...
zakaj govoriš neumnosti? DPF nemore bit, če je bencinar (DIESEL part... filter).
"močno" gre tudi 2.0, ki ma v najboljši izvedbi 184HP, brez turba.
Visokotlačne šobe majo vsi skyactiv-g motorji, ker sicer nemorš met 14:1 kompresije.
Sj motor ni slab, sam nek presežek za običajn avto pa ni več v letu 2025.
Mazda je pač tehnološko zaostala za kakih 10-15 let, no two ways about it.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Sheteentz ::
Kaj bi ga pa naj naredilo presežek? 1.2 in trije valji, kot da si v nekem wannabe Trabantu?
TZ24 ::
Visokotlačne šobe, ki so cca 10x manj 'obremenjene' kot pri sodobnem dizelskem agregatu.
Res pa je, da so v EU avtomobili opremljeni z GPF filtri, to sem res spregledal.
Ne glede na vse, gre za izjemno zanesljiv motor z nič težavami.
Res pa je, da so v EU avtomobili opremljeni z GPF filtri, to sem res spregledal.
Ne glede na vse, gre za izjemno zanesljiv motor z nič težavami.
hojnikb ::
Motor, ki ima visok izkoristek in nizke stroške obratovanja (to vkjučuje tudi registracijo)... In to 2.5 atmosferc pač ni.
Z malimi turbo motorji ni nič narobe, narobe je cost saving ki se dogaja industriji in je nepovezan z velikostjo motorja...
Obremenjene so manj, ampak še vedno obstaja moznost okvare, tko kot pri dizlu.
In pri bencinarjih z GDI je tudi precej bolj očiten efekt pacanja ventilov. Tisti k mamo GDI, točno vemo kako zatezena stvar je to. Taka stvar vsakih 50-100kkm wallnut blasting, če hočeš da je motor skos na optimumu.
Z malimi turbo motorji ni nič narobe, narobe je cost saving ki se dogaja industriji in je nepovezan z velikostjo motorja...
Visokotlačne šobe, ki so cca 10x manj 'obremenjene' kot pri sodobnem dizelskem agregatu.
Res pa je, da so v EU avtomobili opremljeni z GPF filtri, to sem res spregledal.
Ne glede na vse, gre za izjemno zanesljiv motor z nič težavami.
Obremenjene so manj, ampak še vedno obstaja moznost okvare, tko kot pri dizlu.
In pri bencinarjih z GDI je tudi precej bolj očiten efekt pacanja ventilov. Tisti k mamo GDI, točno vemo kako zatezena stvar je to. Taka stvar vsakih 50-100kkm wallnut blasting, če hočeš da je motor skos na optimumu.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Sheteentz ::
Ko smo že pri walnut blastingu, a kdo to pri nas kvalitetno in po neki sprejemljivi ceni dela?
TZ24 ::
Možnost okvare seveda obstaja, le da je tu precej manjša zaradi manj obremenjevanja materialov.
Kopičenje ogljika je pravzaprav edina mana takšnih motorjev, pa še to je tega manj kot pri majhnih turbo motorjih, kjer se ogljik nabira precej hitreje zaradi oljnih hlapov in ogromnih pritiskov v motorju.
Kopičenje ogljika je pravzaprav edina mana takšnih motorjev, pa še to je tega manj kot pri majhnih turbo motorjih, kjer se ogljik nabira precej hitreje zaradi oljnih hlapov in ogromnih pritiskov v motorju.
Sheteentz ::
Pa je neka ekonomska računica, da bi s tem ne preveč poceni orehovskim posegom dejansko dobil notri boljši fuel economy in vse, kar pride zraven?
fikus_ ::
So šli/uporabili večjo kubikturo, ker takšen motor že v osnovi dobro pokuri gorivo in v izpuh gre manj svinjarije. Ti mlinčki delajo pri višjih tlakih in zaradi tega je slabše zgorevanje in več NOx, kar sicer rešuje katalizator, v izpuhu je pa tudi več saj.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
fikus_ ::
Vem, EGR pa bencinarji nimajo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Scorpy84 ::
So šli/uporabili večjo kubikturo, ker takšen motor že v osnovi dobro pokuri gorivo in v izpuh gre manj svinjarije. Ti mlinčki delajo pri višjih tlakih in zaradi tega je slabše zgorevanje in več NOx, kar sicer rešuje katalizator, v izpuhu je pa tudi več saj.
Vecja kubikaza, pomeni tudi vecja poraba, ker je tudi veliko izgub. Kupci so krivi, za zmanjsanje kubikaze, saj vsak prvo uprasa, kaksna je poraba.
delavec44 ::
Aja, kupci so krivi in ne davki na gorivo. Če bi imeli bencin po USA ali Dubaj cenah, bi tudi nam bilo vseeno za porabo.
Verjetno so tudi kupci krivi, da vsi proizvajalci lažejo pri deklarirani povprečni porabi.
Verjetno so tudi kupci krivi, da vsi proizvajalci lažejo pri deklarirani povprečni porabi.
Scorpy84 ::
V končni fazi so res kupci krivi, ne glede na davke, če je povpraševanje in da vsak ima doma po dva, tri avta, očitno denar ni problem... če bi imel nafto za črpat, pa ga nimaš, tako ga uvažamo, oni pa prodajajo. Sranje ne. S cigareti je podobno, cene porasle v nebo, ampak odvisneže, ne prepriča. Tako kot je danes vsak odvisen od avta, pa se vsak na siht vozi bolj ali manj sam. Pa bi se lahko po dve, tri osebe skupaj vozili. Ampak noben ne želi izgubljat čas, da čaka drugega, ampak v gužvi mu ni problem izgubiti čas. Kakor obrneš, je kupec kriv. Lahko pridemo do javnega prevoza, ni problem, slab je kot ne vem kaj. Ampak po drugi strani, mogoče bi bilo s porastom uporabnikov in manj avtomobilov na cesti, boljši avtobusni javni prevoz. Tisti avtobusi, ki vozijo na dolge razdalje po avtocesti, so 10% napolnjeni. Krajše relacije pa večinoma študenti zasedejo.
Blinder ::
Aja, kupci so krivi in ne davki na gorivo. Če bi imeli bencin po USA ali Dubaj cenah, bi tudi nam bilo vseeno za porabo.
Verjetno so tudi kupci krivi, da vsi proizvajalci lažejo pri deklarirani povprečni porabi.
Proizvajalci se trudijo nižat porabo zato, da plačajo manj CO₂ kazni. 2200 € na vsak dodatni liter goriva porabe
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
OutOfTheBox ::
VW T-Cross z motorjem 1.0 TSI 95 ima 95 PS (70kw) in 5 prestav.
Drži, je pa malo morje 1.0 motorjev s 110 in 116 konji. Kar gledam po avto netu, so 3 1.0 različice. 95, 110 in 116 HP.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
Sheteentz ::
Trivaljniki z litrom prostornine, po možnosti še tono in pol težak SUV. Kako s tako mašino prehitevaš po avtocesti, mi tudi ni jasno.
hojnikb ::
nič drugače kot z atmosfercom iste konjenice
In navit 1.0T ima bolso lowend krivuljo kot mazdin 2.5 atmosferc...
In navit 1.0T ima bolso lowend krivuljo kot mazdin 2.5 atmosferc...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
TZ24 ::
Kakšne so pa notranje obremenitve pri polnem gasu 1.0 turbo motorčka?! Mazdin motor ni tehnološki presežek, je pa osvežujoča sprememba in edinstven tak motor danes na trgu.
Za kupca ki mu je pomembna zanesljivost, kvaliteta in ne latest in greatest ekrančki v notranjosti kabine je to zelo dober avto.
Je odličen primerek price/performance/kvaliteta/cena.
Koliko garancije ponudijo bmw, audi, vw?
Za kupca ki mu je pomembna zanesljivost, kvaliteta in ne latest in greatest ekrančki v notranjosti kabine je to zelo dober avto.
Je odličen primerek price/performance/kvaliteta/cena.
Koliko garancije ponudijo bmw, audi, vw?
hojnikb ::
notranje obremenitve so stvar dizajna motorja in izbira materialov...
Evo ena miselna vaja za tiste k mislte večji motor = bolse
Vzames dva hipotetična motorja z 2.0 prostornine. Oba imata 100HP. Taprvem skrajsas stroke, da ima samo se 1.5 prostornine. Dodas turbino. Konji/navor ostane isti.
Bo 1.5 motor zarad tega kaj manj zanesljiv? Remember, gre se vedno za isti blok in isti bat, samo hod je drug...
Evo ena miselna vaja za tiste k mislte večji motor = bolse
Vzames dva hipotetična motorja z 2.0 prostornine. Oba imata 100HP. Taprvem skrajsas stroke, da ima samo se 1.5 prostornine. Dodas turbino. Konji/navor ostane isti.
Bo 1.5 motor zarad tega kaj manj zanesljiv? Remember, gre se vedno za isti blok in isti bat, samo hod je drug...
#brezpodpisa
TZ24 ::
Stvar dizajna ja, točno tako. In dizajn 1.0 + turbina z 200.000 obrati in 200 barov tlaka v motorju so prav znani po zanesljivosti ane. Prav zato so forumi polni problemov in težav in youtube poln nasvetov kako se izogniti takšnim motorjem. Ne rabiš prav veliko znanja, da ugotoviš da so določeni proizvajalci leto za letom v vrhu zanesljivosti delovanja motorjev. Ima pa 1.0 turbo boljšo low-end krivuljo, super če to potolaži, ko čakaš na servisu in se kregaš za garancijo.
WizzardOfOZ ::
Mazda je pač tehnološko zaostala za kakih 10-15 let, no two ways about it.
Vseeno boljše bit 15 let zadaj, kot pa 50, kjer je recimo VAG grupa ostala.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
hojnikb ::
Stvar dizajna ja, točno tako. In dizajn 1.0 + turbina z 200.000 obrati in 200 barov tlaka v motorju so prav znani po zanesljivosti ane. Prav zato so forumi polni problemov in težav in youtube poln nasvetov kako se izogniti takšnim motorjem. Ne rabiš prav veliko znanja, da ugotoviš da so določeni proizvajalci leto za letom v vrhu zanesljivosti delovanja motorjev. Ima pa 1.0 turbo boljšo low-end krivuljo, super če to potolaži, ko čakaš na servisu in se kregaš za garancijo.
Nikjer v motorju ni 200 barov tlaka. Razn če mislis tlak goriva, ki je pa itk tudi pri atmosfercih.. Tolk se obesate na to nizko kubaturo in male cilindre, kot da ima to kaj veze z zanesljivostjo.
Praktično 99% problemov, k jih vidis pri malih turbomotorjih ni čist nič povezano z zmanjsevanjem kubature oz. povečevanjem tlaka v cilindru.
Kdaj si nazadnje vidu, da bi trgalo batnice... ali lomlo bate? Ali razpolovil bloke? Tega danes ne vidis, razn v redkih izjemah.
Večina problemov sploh ni specifičnih malemu navitemu motorju. Če ketna preskakuje na malem motorju z 100HP, bo tudi na velikem atmosfercu z 150. Če je jermen v olju, bo to problem za 50HP atmosferca ali 200hp 1.0 turbinarja.
Enako z vsemi problemi, k pridejo z GDI, pa z zmanjsevanjem emisij. Enostavno sama kubatura ne dela problemov, ampak vse okol.
Edin razlog zakaj so atmosferci, tisti ki so se ostal, kaj bolj zanesljivi, je kvečjemu to, ker so to stare zasnove, k so ze 20 let ble piljene.
#brezpodpisa
TZ24 ::
Točno tako, atmosferski motorji so zaradi stare, enostavnejše zasnove, manjšimi obremenitvami, nižjimi delovnimi temperaturami in manj kompleksnimi sistemi zanesljivejši in cenejši za vzdrževanje.
Nihče ti ne brani, da si privoščis 600ccm motor z tremi turbopuhali ko ta pride na tržišče, saj bo ta še boljši in učinkovitejši po tvoje. Vsakemu svoje.
Obstajajo pa osebe, ki z lahkoto tankajo liter bencina več na 100 km ter se enostavno samo vozijo dolga leta. Ne vem zakaj te tako boli dejstvo, da je 2,5 mazdin motor v veliko pogledih boljši kot moderni motorčki.
Nihče ti ne brani, da si privoščis 600ccm motor z tremi turbopuhali ko ta pride na tržišče, saj bo ta še boljši in učinkovitejši po tvoje. Vsakemu svoje.
Obstajajo pa osebe, ki z lahkoto tankajo liter bencina več na 100 km ter se enostavno samo vozijo dolga leta. Ne vem zakaj te tako boli dejstvo, da je 2,5 mazdin motor v veliko pogledih boljši kot moderni motorčki.
TZ24 ::
Pa še nekaj. Tlaki v sodobnem dizelskem turbo motorju lahko sežejo do 250 barov, v turbo bencinarju do 150 barov. Misliš da to blagodejno vpliva na dolgoživost motorja?
Medtem atmosferski motor deluje pri atmosferskem tlaku.
Vse to lepo povzame tale možak...
https://www.youtube.com/watch?
v=zthdvOkkMmU
Medtem atmosferski motor deluje pri atmosferskem tlaku.
Vse to lepo povzame tale možak...
https://www.youtube.com/watch?
v=zthdvOkkMmU
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: TZ24 ()
IL_DIAVOLO ::
Vse drugo prej crkne kot motor in turbina.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
hojnikb ::
Pa še nekaj. Tlaki v sodobnem dizelskem turbo motorju lahko sežejo do 250 barov, v turbo bencinarju do 150 barov. Misliš da to blagodejno vpliva na dolgoživost motorja?
Medtem atmosferski motor deluje pri atmosferskem tlaku.
Vse to lepo povzame tale možak...
https://www.youtube.com/watch?
v=zthdvOkkMmU
pa kje se ti najdes, da te ne ukradejo
atmosferski motor ma 1 bar cilindrskega pritiska, turbo pa kr 250x več
A se sploh berete, kaksne numnosti pisete
#brezpodpisa
fikus_ ::
seveda majo in to ze precej časa..
Potem bi prosil za info kateri bencinar ima egr
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Scorpy84 ::
seveda majo in to ze precej časa..
Potem bi prosil za info kateri bencinar ima egr
Seznam je predolg, skoraj vsi novi tsi motorji ga imajo, kot tudi novejsi z novejsim vbrizgom kot so poimenovali gdi. Ce mislis na atmosferca ga ima mazda skyactive, tudi toyota,kia/hyunadi. Pojdi na stran z rezervnimi deli, pa upisi v iskalnik, pa bos dobil kokr ces tega.
Utk ::
Egr imajo skoraj vsi bencinarji že vsaj 15 let. Nima veze če je turbo ali di ali nič od tega.
LiquidAI ::
Bo kar res da ga imajo bencinarji https://x-engineer.org/exhaust-gas-reci...
EGR has a different purpose on gasoline (petrol) engines. It is used mainly to reduce the temperature of the exhaust gases, in order to protect the turbocharger and the catalytic converter. Using EGR for component thermal protection is an alternative to rich air-fuel mixture, especially at high load, which results in a significant reduction of the fuel consumption. Also, when the engine is operating at partial loads, by using EGR, the pumping losses are reduced and fuel efficiency improved.
On turbocharged, direct injection gasoline engines, EGR is used to suppress engine knocking. The general principle of spark-ignited wide open throttle exhaust gas recirculation (WOT-EGR) operation is to return cooled exhaust gases to the cylinder at moderate to high loads, reducing unburned gas temperatures to such a level where knock can be adequately suppressed and/or the temperature of the outgoing exhaust gases is sufficiently low so as to preserve the exhaust components [7].
Exhaust gas recirculation (EGR) was first introduced on vehicles in 1970. Now it is used on all diesel powered vehicle as a main system to reduce the level or nitrogen oxides (NOx).
65001
TZ24 ::
atmosferski motor ma 1 bar cilindrskega pritiska, turbo pa kr 250x več
Ja res sem čudno zapisal... NA ima polnilni tlak 1 atmosfere in posledicno tlak v cilindru lahko tudi do 50 barov. Kar pa je še vedno konkretno manj kot turbo zasnovan motor in s tem povezane težave.
Ja res sem čudno zapisal... NA ima polnilni tlak 1 atmosfere in posledicno tlak v cilindru lahko tudi do 50 barov. Kar pa je še vedno konkretno manj kot turbo zasnovan motor in s tem povezane težave.
bm1973 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Mazda je pač tehnološko zaostala za kakih 10-15 let, no two ways about it.
Vseeno boljše bit 15 let zadaj, kot pa 50, kjer je recimo VAG grupa ostala.
Bolje biti 50 let zadaj, kot imeti ultra moderno sranje, ki ti ga lahko kadarkoli izklopijo, ko si želijo...
Glede na količino CO2 in ostalega onesnaževanja, ki ga generirajo vojne po svetu, mene ne bo nihče prepričal, da je moj dizel problem.
hojnikb ::
seveda majo in to ze precej časa..
Potem bi prosil za info kateri bencinar ima egr
Skoraj vsi bencinarji z VVTjom na izpušni strani majo EGR... Sepravi večina motorjov od tam 90tih naprej. Pri bencinarju ni nujno delat EGR preko namenskega ventila, kot pri dizlu, ampak lahko to počneš tudi z zamikom odpiranja izpušnih ventilov.
Novejsi motorji z drive-by-wire imajo pa tudi eksterne EGR ventile, ker ima to precej blagodejn efekt tudi na porabo. Namreč z EGRom lahko zmanjšaš efekt pumping lossov, ker odpreš gas ventil do konca in določen zrak nadomestiš z izpušnimi plini. Izpušni plini pa pač ne gorijo več in lahko posledično spricneš manj bencina v combustion cikel, ne rabiš pa delat vakuma zaradi manj odprtega gas ventila.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
atmosferski motor ma 1 bar cilindrskega pritiska, turbo pa kr 250x več
Ja res sem čudno zapisal... NA ima polnilni tlak 1 atmosfere in posledicno tlak v cilindru lahko tudi do 50 barov. Kar pa je še vedno konkretno manj kot turbo zasnovan motor in s tem povezane težave.
Po tvoji logiki bi pomenl, da ima turbo motor 5 barov pritiska, če sledimo neki linearnosti... Suffice to say, da _noben_ serijski motor ne fura 5 barov pritiska. At most boš vidu kakšna dva bara pri dizlih in nič več. Sepravi at best 2x večji combustion pressure. Nič, o čemer bi se dal kaj jamrat, ker če bi to bil problem, bi motorje lomlo left and right...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
MadMax ::
Khm...
Si merite dolžino onéjev s tlakom polnitve, ki je pljunek v morje napram tlaku ekspanzije?
Si merite dolžino onéjev s tlakom polnitve, ki je pljunek v morje napram tlaku ekspanzije?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Mato989 ::
V končni fazi so res kupci krivi, ne glede na davke, če je povpraševanje in da vsak ima doma po dva, tri avta, očitno denar ni problem... če bi imel nafto za črpat, pa ga nimaš, tako ga uvažamo, oni pa prodajajo. Sranje ne. S cigareti je podobno, cene porasle v nebo, ampak odvisneže, ne prepriča. Tako kot je danes vsak odvisen od avta, pa se vsak na siht vozi bolj ali manj sam. Pa bi se lahko po dve, tri osebe skupaj vozili. Ampak noben ne želi izgubljat čas, da čaka drugega, ampak v gužvi mu ni problem izgubiti čas. Kakor obrneš, je kupec kriv. Lahko pridemo do javnega prevoza, ni problem, slab je kot ne vem kaj. Ampak po drugi strani, mogoče bi bilo s porastom uporabnikov in manj avtomobilov na cesti, boljši avtobusni javni prevoz. Tisti avtobusi, ki vozijo na dolge razdalje po avtocesti, so 10% napolnjeni. Krajše relacije pa večinoma študenti zasedejo.
Obicajna logika gre tako da ko je storitev dobra pridejo uporabniki ti pa pravis da bi morali uporabniki biti v zanic nacinu javnega prevoza ga vplacevati da bi se mogoce nekoc izboljsal
Narobe svet
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Scorpy84 ::
Ni narobe, dejansko je tako. Ni samo pri nas, Nemci imajo zelo dobro razvito, pa sem veckrat gor in tudi sami priznajo, da raje grejo z avtom kot pa na javni prevoz. Razvajenost in udobje, naredi svoje. Ok pustimo lj, kjer je lpp mal v k... ampak resnica je taksna, da se ljudje, sploh pri nas in nizje dol ne bojo odrekli udobju in se prepricalo obratno. Kar imas prav, ja narobe svet.
LiquidAI ::
In pri bencinarjih z GDI je tudi precej bolj očiten efekt pacanja ventilov. Tisti k mamo GDI, točno vemo kako zatezena stvar je to. Taka stvar vsakih 50-100kkm wallnut blasting, če hočeš da je motor skos na optimumu.
Držim se naslednjega šoferskega pravila
A redline a day keeps the carbon at bay
65001
bm1973 ::
Ni narobe, dejansko je tako. Ni samo pri nas, Nemci imajo zelo dobro razvito, pa sem veckrat gor in tudi sami priznajo, da raje grejo z avtom kot pa na javni prevoz. Razvajenost in udobje, naredi svoje. Ok pustimo lj, kjer je lpp mal v k... ampak resnica je taksna, da se ljudje, sploh pri nas in nizje dol ne bojo odrekli udobju in se prepricalo obratno. Kar imas prav, ja narobe svet.
Lokalni vlaki so "kar v redu". Podzemne itak delujejo, saj ni nobenih ovir, niti vremenskih.
Ko greš pa na medmestne vlake, se pa lahko zgodi marsikaj. Stojiš eno uro "in the middle of fucking nowhere", dokler se tisti vlak spet ne premakne...
Imajo zabasane železniške postaje, pa še folk se vkrcuje in izkrcuje kot da je zadrogiran zombi... ZAto se včasih lahko zgodi, da zamudiš povezavo naprej, čeprav bi na peronih moralo biti pol ure razmaka dovolj.
Ampak, če ne živiš v mestu, in ne greš na drugi konec Nemčije, je večinoma iti hitrejše z avtom, kot z vlakom, ker ti pač ni treba iti na železniško postajo. Tu se, tako kot na letališčih, zgubi največ časa.
Scorpy84 ::
Pa vseeno se po mestu vozijo z avtom, kljub podzemni. Sedaj slišim očitke, da se nočejo voziti z priseljenci. Glede železniških postaj, nisem ravno prepričan, da lahko zaradi takih osebkov zamudiš. Če se pritožujejo čez Bremen kako ima najslabšo postajo in pogledaš kakšna je, ti je jasno koliko je ura in koliko je razvit javni prevoz. Ampak ja oni imajo probleme s tem udobjem in ego, da z reveži se ne bojo vozili.
Ampak, če ne živiš v mestu, in ne greš na drugi konec Nemčije, je večinoma iti hitrejše z avtom, kot z vlakom, ker ti pač ni treba iti na železniško postajo. Tu se, tako kot na letališčih, zgubi največ časa.
Resno? Si se kdaj vozil tam vlakom in potem še z avtom? ti iz prve roke povem, da ne, ker nebi tega pisal. Samo poglej v navigicijo, pa ti bo vse jasno. Če se pa popoldan misliš voziti po avtocesti, pa dodaj še kar dve uri, tri ure potovalnega časa, ker so gužve nenormalne. Niti približno se ne izgubi čas, saj je ukrcanje/izstopanje, bistveno drugače kot na letališčih. Izjema se z avtom splača, če imaš cilj v predmestju in ti je škoda za taksi, ker bližjne mesto ne pokriva območje s svojim javnim prevozom. Zadnje čase sem se zaradi del pri tunelih pri salzburgu, začel vozit z vlakom že iz avstrije in ne več iz Minhena, ker imajo dobro povezavo z nemčijo in škoda tistih živcev.
Ampak, če ne živiš v mestu, in ne greš na drugi konec Nemčije, je večinoma iti hitrejše z avtom, kot z vlakom, ker ti pač ni treba iti na železniško postajo. Tu se, tako kot na letališčih, zgubi največ časa.
Resno? Si se kdaj vozil tam vlakom in potem še z avtom? ti iz prve roke povem, da ne, ker nebi tega pisal. Samo poglej v navigicijo, pa ti bo vse jasno. Če se pa popoldan misliš voziti po avtocesti, pa dodaj še kar dve uri, tri ure potovalnega časa, ker so gužve nenormalne. Niti približno se ne izgubi čas, saj je ukrcanje/izstopanje, bistveno drugače kot na letališčih. Izjema se z avtom splača, če imaš cilj v predmestju in ti je škoda za taksi, ker bližjne mesto ne pokriva območje s svojim javnim prevozom. Zadnje čase sem se zaradi del pri tunelih pri salzburgu, začel vozit z vlakom že iz avstrije in ne več iz Minhena, ker imajo dobro povezavo z nemčijo in škoda tistih živcev.
bm1973 ::
Ja, sem se... Sicer ne v rush hour, ampak sem. Sem si tako splaniral pot...
Frankfurt z letalom, potem vlak do Bonna in še vlak naprej v Euskirchen.
Naslednjič sem vzel v Frankfurtu rent-a-car in sem bil hitrejši. Pa gre tukaj za 300km...
Je pač odvisno kje štartaš in kam greš...
Jih ni tukaj veliko, ki bi toliko prepotovali po Nemčiji kot jaz .
Frankfurt z letalom, potem vlak do Bonna in še vlak naprej v Euskirchen.
Naslednjič sem vzel v Frankfurtu rent-a-car in sem bil hitrejši. Pa gre tukaj za 300km...
Je pač odvisno kje štartaš in kam greš...
Jih ni tukaj veliko, ki bi toliko prepotovali po Nemčiji kot jaz .
hojnikb ::
In pri bencinarjih z GDI je tudi precej bolj očiten efekt pacanja ventilov. Tisti k mamo GDI, točno vemo kako zatezena stvar je to. Taka stvar vsakih 50-100kkm wallnut blasting, če hočeš da je motor skos na optimumu.
Držim se naslednjega šoferskega pravila
A redline a day keeps the carbon at bay
To pri GDI ne velja več, ker še vedno nimaš nič, kar bi čistlo ventile; imaš pa EGR, k jih bo še bol pacal...
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kateri majhen (kompakten) SUV? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 12545 (946) | NajiM |
» | Ford Focus izkušnje - nakup?! (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 5968 (1801) | hojnikb |
» | Okvara - zobati jermen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20530 (9672) | tony1 |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 41183 (20482) | pi pawr |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199895 (164908) | Spajky |