» »

Ford Focus izkušnje - nakup?!

Ford Focus izkušnje - nakup?!

«
1
2

max00slo ::

Zdravo

Če ima kdo kakšne izkušnje, kdo zaposlen ali karkoli...

Gledamo nakup rabljenega karavana. Letnik 2020-2021. Imamo dve varianti...
1.0 Ecoboost mhev, ročni menjalnik, slo lastnik 80k km
ali
1.5 ecoblue, samodejni menjalnik, uvoz poslovni uporabnik 120k km.

Oba se peljeta ok, ročni skoraj boljše. 1.5 me malce razočaral ker ta oprema ki jo ima, ima navaden ključ (razvada), klasičen.

Kakšne imate kaj izkušnje s temi avti, če imate? Motorji? Servisi? Je pri temu 1.0 ecoboostu moker jermen? Kaj to pomeni?

Pri obeh čakam na servisno "knjigo", da vidim kaj je bilo sploh delano...
Si non confectus, non reficiat.

starfotr ::

1,0 motorji so zanič.

fikus_ ::

Če te moti navaden ključ, potem je kot kaže 1.0 za tebe. Jaz 1.0 ne bi kupoval zase.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Machete ::

Nikoli Forda.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Blinder ::

99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

max00slo ::

starfotr je izjavil:

1,0 motorji so zanič.

Neargumentiran odgovor.
Si non confectus, non reficiat.

Invictus ::

1.0 motorji imajo preprosto premalo "mesa", da bi lahko tekli na dolgi rok.

Bo zdaj v redu?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

max00slo ::

fikus_ je izjavil:

Če te moti navaden ključ, potem je kot kaže 1.0 za tebe. Jaz 1.0 ne bi kupoval zase.

Tudi neargumentiran odgovor... ključ sem omenil, ker ima še moj 13 let star avto brezstično ampak ok. Ignoriraj tole glede ključa... še kakšen drug argument zakaj ne forda ali 1.0?
Si non confectus, non reficiat.

fikus_ ::

Saj nisi napisal, da hočeš argumentiran odgovor, ker pa si omenil in še zdaj omenjaš "brezstični ključ", sem mislil, da ti to dosti pomeni.

S samimi motorji ni več težav (Letnik 2020-2021), pa ne verjeti, da ima malo porabo, ker porabo ima tolikšno, kot pritiskaš na "gas" pedal. Mestna vožnja, počasna vožnja bo dokaj mala poraba, na AC pa primerljiva drugim vozilom tudi npr. 2.0 bencinarjem.

PS fizika za vse ostaja enaka, zračni upor velja za vse podobno

Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Blinder ::

https://avto-magazin.metropolitan.si/av...

Invictus je izjavil:

1.0 motorji imajo preprosto premalo "mesa", da bi lahko tekli na dolgi rok.

Bo zdaj v redu?


kaj za vraga je zdej meso?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Dober dan ::

Švoh so narjeni. Bat od mopeda s kvazi 100, ali 120 konji pač ne more more imeti dolge življenjske dobe. Pa saj to je menda logično? Sam crlo življenje vozim Fokuse, zadnj je sicer Cmax, ampak je to tako samo povišana streha fokusa. Najprej 1.6, sedaj 1.5 motor. Nobenih težav, dokler ne greš na morje in ugotoviš da naložen v hrib pije več kot kombi..

Blinder ::

Kako si mu meril porabo in s cim si jo primerjal, da lahko reces, da pije vec kot kombi?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

MadMax ::

Ecoboost 1 ima zobati jermen v olju.
Če imaš namen ta jermen menjat, bo denarnica zelo jokala...
Tale je sicer DIY mehanik, ampak za občutek, kaj je vse treba:
Zamenjal jermen na mojemu ecoboost 1.0 motorju, posebnost je da oba jermena (oljna črpalka in odmične gredi) plavata v olju in je za dostop do niju potrebno konkretno oguliti motor.
Odstraniti je potrebno,levo sprednje kolo, polosovino, zaganjač, alternator, baterijo, kompresor od klime, filter zraka motorja, katalizator z izpušnim sistemom, elektro napeljavo, kompletno vakumsko napeljavo injektorje, visokotlačno črpalko za gorivo,fazerje, pokrov od odmičnih gredi, karter...Skratka pol tedna "šraufanja".


Fordi so mi osebno všečni zaradi povečini praktične notranjosti, tudi peljejo se lepo.
Da bi si ga pa omislil glede na znane težave iz druge in tretje roke-saj marsikdo ima srečo, jaz pač nisem hazarder.
Je pa plus da imaš uradni servis praktično doma, pa da so po statistiki kraj med manj zaželenimi 8-)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

IL_DIAVOLO ::

Forda sploh be smatramo za avto, ampak pokvarljivo sajtrgo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

Gambino ::

Dober dan je izjavil:

Švoh so narjeni. Bat od mopeda s kvazi 100, ali 120 konji pač ne more more imeti dolge življenjske dobe. Pa saj to je menda logično? Sam crlo življenje vozim Fokuse, zadnj je sicer Cmax, ampak je to tako samo povišana streha fokusa. Najprej 1.6, sedaj 1.5 motor. Nobenih težav, dokler ne greš na morje in ugotoviš da naložen v hrib pije več kot kombi..



Dokler greš samo parkrat na morje je ta faktor porabe nepomemben, tudi če bi pil kot bujk!!!

fikus_ ::

1.0 motor mora za neko trenutno moč delati višje vrtljaje, kot npr. 1.5 motor. Zato se površine gibljivih delov v dotiku temu primerno izrabljalo, podobno olje,.... Domnevam, da so material primerno izbrani, prav tak olje,... tako da načeloma ne bi smelo biti težav. Za njihove jermene v olju, pa nisem slišal, ali se trgajo.

Sem pa slišal za Citroenov pure tech motorje, da so jermeni razpadali, zabili kanale v motorju, celo toliko, da je motor odpovedal, zaribal. Ampak to velja za prve pure tech motorje, kasneje so zamenjali material jermena.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Ghost7 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Forda sploh be smatramo za avto, ampak pokvarljivo sajtrgo.


in kaj voziš ti?

fikus_ je izjavil:

1.0 motor mora za neko trenutno moč delati višje vrtljaje, kot npr. 1.5 motor. Zato se površine gibljivih delov v dotiku temu primerno izrabljalo, podobno olje,.... Domnevam, da so material primerno izbrani, prav tak olje,... tako da načeloma ne bi smelo biti težav. Za njihove jermene v olju, pa nisem slišal, ali se trgajo.

Sem pa slišal za Citroenov pure tech motorje, da so jermeni razpadali, zabili kanale v motorju, celo toliko, da je motor odpovedal, zaribal. Ampak to velja za prve pure tech motorje, kasneje so zamenjali material jermena.


1.2 bencin motorji
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

IL_DIAVOLO ::

Preverjenega dizla.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

MadMax ::

Taki mali motorčki imajo prednost dokler imaš relativno kratke razdalje, saj se neverjetno hitro ogrejejo.
Ko imaš 6km skoraj ravnine do šihta je to (sploh pozimi) super, ne pa da pri dizlu prideš na cilj pa se kazalec komaj premakne...
Niso pa šparovčki, ampak za parkrat v metropolo, pa kdaj na morje, to res ni kriterij ki bi odločal.
Pa 300+kkm tudi ne bodo brneli, ampak to je problem prihodnosti dotičnega avtka, ne sedanjosti.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

bemfa ::

Focus 1.0 125KM 2015, 190kkm, skozi v naši lasti. Do zdaj samo predpisani servisi (olje 20kkm, svečke 60kkm) pa 1x ploščice. Letos je dobil nove brisalce, žarnice so še fabriške. Bo pa v naslednjih 10k malo večji servis (jermen, pumpa, aku, filanje klime, ploščice, diski, ...). Poraba? Kombinirano 6,5-7L, kratke fure po mestu 8. Če se voziš 90-100 spraviš tudi pod 5L. Če tiščiš 160-180 bo pa 10.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bemfa ()

Dober dan ::

Gambino je izjavil:

Dober dan je izjavil:

Švoh so narjeni. Bat od mopeda s kvazi 100, ali 120 konji pač ne more more imeti dolge življenjske dobe. Pa saj to je menda logično? Sam crlo življenje vozim Fokuse, zadnj je sicer Cmax, ampak je to tako samo povišana streha fokusa. Najprej 1.6, sedaj 1.5 motor. Nobenih težav, dokler ne greš na morje in ugotoviš da naložen v hrib pije več kot kombi..



Dokler greš samo parkrat na morje je ta faktor porabe nepomemben, tudi če bi pil kot bujk!!!


Seveda, nizka registracija, poceni servisi, lokalno nizka poraba okoli 5,3L (1.5, 120 konjev). S kufrom na strehi, 4 potniki in polnim prtljažnikom pa je realna poraba preko 7, proti 8L, pri 130 do 140km/h. Pri vzponu upaš, da kdo pred tabo ne zabremza:)). Tako da 1.0 mopedi me sploh ne prepričajo. Nižje od 1.5 sigurno jaz osebno ne bi šel. Kot sem rekel, cel lajf furam Forde, pa največ kar sem servisiral, je bila počena sprednja fedra (poleg rednih servisov). Gajbe prodajam od hiše pri cca 250K.

Invictus ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Forda sploh be smatramo za avto, ampak pokvarljivo sajtrgo.

Ki rada rjavi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ghost7 ::

Invictus je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Forda sploh be smatramo za avto, ampak pokvarljivo sajtrgo.

Ki rada rjavi...


Časi Escorta so že davno mimo...
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

mugen999 ::

Ni pri tem 1.0 ecoboostu problem samo zobati jermen ki pelje odmiče, ampak je velika žalost tudi jermenček(kot zapestnica) ki pelje oljno pumpo. Ja, vso zanesljivist tega mopeda obesijo na en tak jermenček. Ampak bil je pa svoje cajte evropski motor leta. Saj garancijo je zdržal brez problemov. Samo ta motor je kot novodobni poceni pralni stroj za 270 eur, ko crkne izven garancije se ne popravlja, ampak vrže stran.

2dark ::

Če kaj pomaga. Pri hiši imamo Forda B max-a , letnik 2018.. 1.0 eco boost.. Kupljen nov. Nobenih težav, dela se pa nekje 10.000 km letno z njim. Poraba pa v povprečju 6.4 litre, kar se mi zdi v redu. Vključno z avtocesto 120 km/h-130 km/h.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

wcpapir ::

Obnašate se kot cigani, vsak svojo robo ali prepričanje hvali, vsak ve kateri avto je "najboljši" a večina z avtom ne naredi 100k km kaj šele 200k km, kaj šele 500k km kolikor zdržijo sodobna vozila brez posegov.

Doma imamo vedno tam 10-15let stare bemfle, ker ga kupiš 7-8let starega za ceno cliota in se potem samo furaš. Trenutna f11 ki ji manjka par km do 500k samo dela in nabija km že leta...

Vedno so pr bajti tud toyote dizli.

Pri nobenem bmw, vw, toyoti dizlu še nam nikoli ni šla turbina naprimer ali katerikoli vitalni del motorja. Vse prileze do 500k +. Uporabljamo vedno dizle in vedno kupljene čez 200 ali raje 250k km.

Če kupiš novega 1.0 ecoboosta se ga boš prej naveličal kot dočakal problem, sodobni motorji so narejeni še z večjo natančnostjo in vrjetno je 500k km kot pri starih komaj ogrevanje.

dripac ::

Izkušenj z 1.0 ecoboost sam nimam, sem pa tekom iskanja "zakaj" naletel na marsikaj, uglavnem ne ravno pozitivnega. Kolegu je na fiesti pri 60kkm odneslo turbino, menjano pod garancijo, potem problemi z vibracijami, pa jermenček za pogon oljne pumpe, k sreči takoj ugasnil motor ko je zasvetila lučka za oljni tlak itd. Ga je prodal po letu in pol lastništva, mislim da celo z zamenjanim motorjem.

eno od mnenj;

puginho ::

Vse kar moreš vedet je da ford v slo prodaja avte z 5 letno garancijo in neomejenim št km. Verjetno edini v slo. Že to ti dosti pove. Ne poslušaj forumskih strokovnjakov, ki še avta od blizu niso vidli pa komentirajo, doma pa vsi cliote 1.2. Jaz ti povem da imam ecobosta 10 let, 160k km prevoženih pa samo tankaj in vozi.

paradajzos ::

wcpapir je izjavil:

Obnašate se kot cigani, vsak svojo robo ali prepričanje hvali, vsak ve kateri avto je "najboljši" a večina z avtom ne naredi 100k km kaj šele 200k km, kaj šele 500k km kolikor zdržijo sodobna vozila brez posegov.

Doma imamo vedno tam 10-15let stare bemfle, ker ga kupiš 7-8let starega za ceno cliota in se potem samo furaš. Trenutna f11 ki ji manjka par km do 500k samo dela in nabija km že leta...

Vedno so pr bajti tud toyote dizli.

Pri nobenem bmw, vw, toyoti dizlu še nam nikoli ni šla turbina naprimer ali katerikoli vitalni del motorja. Vse prileze do 500k +. Uporabljamo vedno dizle in vedno kupljene čez 200 ali raje 250k km.

Če kupiš novega 1.0 ecoboosta se ga boš prej naveličal kot dočakal problem, sodobni motorji so narejeni še z večjo natančnostjo in vrjetno je 500k km kot pri starih komaj ogrevanje.

Ljudje, ki se peljejo za tabo, imajo pa 300% višjo možnost za pljučnega raka, ker se za vsemi temi prastarimi dizli kadi kot iz tovorne ladje.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

d_DJ ::

2dark je izjavil:

Če kaj pomaga. Pri hiši imamo Forda B max-a , letnik 2018.. 1.0 eco boost.. Kupljen nov. Nobenih težav, dela se pa nekje 10.000 km letno z njim. Poraba pa v povprečju 6.4 litre, kar se mi zdi v redu. Vključno z avtocesto 120 km/h-130 km/h.


Sej večinoma lastniki nimajo problemov s fordi. Največje probleme imajo nelastniki, ki si ga nikol niso lastili. Njim je pa že vse možno crknilo. Oz imajo ponavadi po +5 kolegov, ki imajo forda in jim stalno neki crkuje. Ali pa na YT najdejo nek video, ki se je zgodil v 0.000000000001% primerov.

IL_DIAVOLO ::

Lastniki fordov znajo povedati vse o fordih, samo tega ne da si ga lastijo. Enough said :O:))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

wcpapir ::

paradajzos je izjavil:

wcpapir je izjavil:

Obnašate se kot cigani, vsak svojo robo ali prepričanje hvali, vsak ve kateri avto je "najboljši" a večina z avtom ne naredi 100k km kaj šele 200k km, kaj šele 500k km kolikor zdržijo sodobna vozila brez posegov.

Doma imamo vedno tam 10-15let stare bemfle, ker ga kupiš 7-8let starega za ceno cliota in se potem samo furaš. Trenutna f11 ki ji manjka par km do 500k samo dela in nabija km že leta...

Vedno so pr bajti tud toyote dizli.

Pri nobenem bmw, vw, toyoti dizlu še nam nikoli ni šla turbina naprimer ali katerikoli vitalni del motorja. Vse prileze do 500k +. Uporabljamo vedno dizle in vedno kupljene čez 200 ali raje 250k km.

Če kupiš novega 1.0 ecoboosta se ga boš prej naveličal kot dočakal problem, sodobni motorji so narejeni še z večjo natančnostjo in vrjetno je 500k km kot pri starih komaj ogrevanje.

Ljudje, ki se peljejo za tabo, imajo pa 300% višjo možnost za pljučnega raka, ker se za vsemi temi prastarimi dizli kadi kot iz tovorne ladje.

Tehnični grejo normalno skozi, marsikateremu novemu VW pa ne ;) Imaš kakšno študijo na to temo ali to na pamet ?

2dark ::

d_DJ je izjavil:

2dark je izjavil:

Če kaj pomaga. Pri hiši imamo Forda B max-a , letnik 2018.. 1.0 eco boost.. Kupljen nov. Nobenih težav, dela se pa nekje 10.000 km letno z njim. Poraba pa v povprečju 6.4 litre, kar se mi zdi v redu. Vključno z avtocesto 120 km/h-130 km/h.


Sej večinoma lastniki nimajo problemov s fordi. Največje probleme imajo nelastniki, ki si ga nikol niso lastili. Njim je pa že vse možno crknilo. Oz imajo ponavadi po +5 kolegov, ki imajo forda in jim stalno neki crkuje. Ali pa na YT najdejo nek video, ki se je zgodil v 0.000000000001% primerov.


Verjetnost, da bo imel človek na popolnoma novem avtu težave je precej majhna. Kupljen je bil nov, sedaj ima nekje 55.000 km. Ampak poudarjam nov. Večina ne kupuje novih avtombilov. Pol pa jokajo.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

paradajzos ::

Tehnični grejo normalno skozi, marsikateremu novemu VW pa ne ;) Imaš kakšno študijo na to temo ali to na pamet


Vešda, novi VW ne gre skozi tehničnega, 15 let stara dizel bemfa s pol milijona kilometrov pa ne kadi in tudi saje niso škodljive. Na Golniku razmišljajo o posebni komori, kjer bi pljučne bolezni zdravili tako, da bi notri speljali auspuf od 15 let stare dizel bemfe.

Tehnični ti grejo skozi, ker tega ne merijo, ker drugače bi velik del državljanov moral avte odpeljat na prešo, kar pa ne bi bilo dobro sprejeto...recimo v Ljubljani.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

2dark ::

paradajzos je izjavil:



Tehnični ti grejo skozi, ker tega ne merijo, ker drugače bi velik del državljanov moral avte odpeljat na prešo, kar pa ne bi bilo dobro sprejeto...recimo v Ljubljani.


Na katerem tehničnem ne merijo izpušnih plinov mi povej?

Sploh pa ne vem zakaj se sko te stare bmw-je vlači po skoraj vsaki temi. Večina mehanikov bi porpadla, če ne bi mela bmw-kev pa audijev za servisirat.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

paradajzos ::

Merijo CO in ne saje.
Levakarski fake forum.
Moderatorske manipulacije.
Serijsko.

Zgodovina sprememb…

Bezukhoff ::

Nimam Forda, sem pa zadovoljen z njim.

Post approved by mtosev.

hojnikb ::

če kupujes 1.0, kupi taksen letnik, ki ima verigo, pa nebo problemov...

Invictus je izjavil:

1.0 motorji imajo preprosto premalo "mesa", da bi lahko tekli na dolgi rok.

Bo zdaj v redu?


Ti si cel meso.. Ti bom dal eno misleno telovadbo za premislit..

Isti blok, en ima prostornino 1.0, drugi 1.5. Oba imata enako konjev/navora, ralika je zgolj v bore/stroke.


Kater bo dalj zdrzal in kater ma več "mesa" ?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

bemfa ::

Več lufta, ne mesa :))

miha98 ::

Ne moreta biti oba enaka po velikosti, če je en 1500 kubov en pa tisoč. 1.5 bo zdržal dlje ker ni tako navit. Naparam enkici. 1,5 ima več mesa...

Blinder ::

Ampak 1.0 po drugi strani ima bolj "mleka" in manj "vode" v materialih
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Hudobec82 ::

Forda nisem mel nikol. Sm pa mel 1.0 3 valjni motor. O teh, z jermeni v olju je blo že ogromno povedanga. Verjetno res pri večini, k dela 10k km na leto in redne servise ni blo nobenga problema. Ostalo pa pač, odvisno od sreče/nesreče. Sam sem bil z 1.0TSI u bistvu full zadovoljen. Moraš pa vedit kakšen motor je to in kakšen je njegov namen. To ni motor za kilometre in avtoceste, za prehitevanja in najbrž še kaj. Ima pa pri mestni vožnji do 60kmh izredno nizko porabo. Mislm, da je mel tist moj motor clo 120 konjev. Mala škoda je s temi konji mela kr fajn pospeške. Kaj je bil problem? Hja,...motor je, ko sem se začel bližat 100k km, začel bistveno več kurit. Kr na enkat smo bli iz 4 na 7. Eni pravjo, da so bli ventili zapacani. Pa tkole, hitr pogled na avtonet, ti avti z več kot 150k km so redki. Uglavnem folk po 100k km počas začenja gledat, kako se jih bo znebil.

Sprav po mojem mnenju. 1.0. Avto za kake 5-7 let.

Blinder ::

Po 5-7 letih kaj z njim, na odpad? Se popravi kar je za popravit in se vozi dalje
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: wcpapir ()

2dark ::

Blinder je izjavil:

Po 5-7 letih kaj z njim, na odpad? Se popravi kar je za popravit in se vozi dalje


Avti z 1-0 motorjem so precej poceni. Daš v račun svoj 5 let star avto, in za razliko vzameš novega. Treba malo z betico razmišljat. Na koncu te novi avto pride zelo ugodno, ko odbiješ razliko, ki si jo dobil od prejšnjega plus dodaten popust. Tako prideš na zelo nizko ceno.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

IL_DIAVOLO ::

Take ima AH najrajši.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

GrimReaper3 ::

Hudobec82 je izjavil:

Kr na enkat smo bli iz 4 na 7.
Sprav po mojem mnenju. 1.0. Avto za kake 5-7 let.

Saj potem je pa rabil, da je prišel na normalno porabo. Ker 4l je bolj v rangu Lupa 3L 1.2 TDI.
Več kot 7 let mi je zdržal še Punto 1.2 pri katerem se je kaj pokvarilo vsakič ko sem šel na pot. Res pa da ne dosti dlje, 9 let, s tem da so se začeli problemi kmalu potem ko sem ga kupil pri 7 letih. Ampak sem pa tja si pa videl še 2015 kakšnega, zelo redko tudi 2024.
Pač če pride do servisa za jurja, to zame še ni zrelo za menjavo, še 2000EUR vprašanje, če drugače vse dobro dela.

Zgodovina sprememb…

Hudobec82 ::

Pojma nimam zakaj jih folk prodaja po 7h letih in 100k km. Ni nujno vse v vzdržljivosti. Lahko se gre zgolj samo za to, da so to cenejši, bolj preprosti avtomobili in se jih hitrej naveličajo.

Miki N ::

Točno to, Šinto je recimo menjaval Forde ko gate.

miha98 ::

Verjetno so spoznali kaj pomeni BMW...

wcpapir ::

Ne razumem zakaj bi izpraven avto pri 500k imel slabše izpuste. To lahko tako na pamet trdi samo nekdo ki je imel en avto v življenju in še motorja avta od blizu videl ni.

Me pa res zanima kje plinov ne merijo, ker tam kjer hodim jaz cepajo vwji zaredoma, pa bi jih probal poslat kam drugam.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Okvara - zobati jermen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14120528 (9670) tony1
»

Nedobavljivi rezervni deli za Ford (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
847428 (2850) Ahim
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20541178 (20477) pi pawr
»

Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21466166 (49932) kljhjkhkjh

Več podobnih tem