Forum » Na cesti » redni servis
redni servis
jonystar ::
Zdravo,
Na avtu(letnik 2019), ki ima prevoženih 35600km moram narediti redni letni servis. Poslal sem mail na uradni servis in nazaj dobil cel spisek kaj naj bi spadalo v redni servis.
- menjava olja, oljnega filtra, filtra potniškega prostora, zavorne tekočine, menjava pogonskega jermena z napenjalci, menjava jermena dodatnih agregatov in celotni pregled vozila
Kaj od tega ne spada pod redni servis?
Predvidevam, da tole sigurno ne(ali je mogoče to nekaj kar se menja na 5 let pa čeprav ni prevoženih 100k?)
menjava pogonskega jermena z napenjalci, menjava jermena dodatnih agregatov
je še kaj takega, ki lahko črtam vn preden jim pošljem, kaj naj servisirajo in kaj ne?
cena: 760€. Lansko leto je bilo cca 200€
Na avtu(letnik 2019), ki ima prevoženih 35600km moram narediti redni letni servis. Poslal sem mail na uradni servis in nazaj dobil cel spisek kaj naj bi spadalo v redni servis.
- menjava olja, oljnega filtra, filtra potniškega prostora, zavorne tekočine, menjava pogonskega jermena z napenjalci, menjava jermena dodatnih agregatov in celotni pregled vozila
Kaj od tega ne spada pod redni servis?
Predvidevam, da tole sigurno ne(ali je mogoče to nekaj kar se menja na 5 let pa čeprav ni prevoženih 100k?)
menjava pogonskega jermena z napenjalci, menjava jermena dodatnih agregatov
je še kaj takega, ki lahko črtam vn preden jim pošljem, kaj naj servisirajo in kaj ne?
cena: 760€. Lansko leto je bilo cca 200€
Bizkit45 ::
5let ali 100k, kar pride prej (verjetno so taksna navodila proizvajalca). Odlocitev je pa res samo tvoja. Nic na tem svetu ni nujno, samo umreti.
fikus_ ::
"mali servis":
menjava olja, oljnega filtra, filtra potniškega prostora
To te je prišlo 200€
Do 760€ pa to:
"velik servis":
zavorne tekočine, menjava pogonskega jermena z napenjalci, menjava jermena dodatnih agregatov
Nisi napisal kateri avto s katerim motorjem.....
menjava olja, oljnega filtra, filtra potniškega prostora
To te je prišlo 200€
Do 760€ pa to:
"velik servis":
zavorne tekočine, menjava pogonskega jermena z napenjalci, menjava jermena dodatnih agregatov
Nisi napisal kateri avto s katerim motorjem.....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Hudobec82 ::
1.2 Puretech? Nikol se nisem slisal, da bi se jermen po 30k. Zavorna se menja ponavad po 50k.
jonystar ::
"mali servis":
menjava olja, oljnega filtra, filtra potniškega prostora
To te je prišlo 200€
Do 760€ pa to:
"velik servis":
zavorne tekočine, menjava pogonskega jermena z napenjalci, menjava jermena dodatnih agregatov
Nisi napisal kateri avto s katerim motorjem.....
Avto je Peugeot 308, 1.2
fikus_ ::
"Avto je Peugeot 308, 1.2 "
Potem je potrebno tudi pogledati jermen v kakšnem stanju je. Priporoča se tudi da se sname karter in pogleda sesalni filter črpalke olja. Zna biti, da je precej zamašen.
Najdi kakšnega "neuradnega" mehanika, bo ceneje.
PS olje mora biti pravo za ta motor!
Potem je potrebno tudi pogledati jermen v kakšnem stanju je. Priporoča se tudi da se sname karter in pogleda sesalni filter črpalke olja. Zna biti, da je precej zamašen.
Najdi kakšnega "neuradnega" mehanika, bo ceneje.
PS olje mora biti pravo za ta motor!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Klemen1300 ::
Za 1.2 puretech je znacilno lupljenje jermena, cigar opilki potem plavajo v olju in lahko poskodujejo masino. Verjetno je bolje ce zamenjajo z novim. Oziroma jaz bi sigurno ga.
joez7 ::
"Avto je Peugeot 308, 1.2 "
Potem je potrebno tudi pogledati jermen v kakšnem stanju je. Priporoča se tudi da se sname karter in pogleda sesalni filter črpalke olja. Zna biti, da je precej zamašen.
Najdi kakšnega "neuradnega" mehanika, bo ceneje.
PS olje mora biti pravo za ta motor!
Tole kar si navedel, se dela na 10let in 180kkm. Pri 35kkm-sam olje in filtri.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
mikhaair ::
Absolutno se drži programa vzdrževanja, saj Peugeot nudi neko daljše jamstvo za te motorje, če se držiš uradnih servisov. Pozanimaj se.
Ker ima težave z jermenom in batnimi obročki. Pri nas je po cca. 60kkm začel piti olje. Po velikem servisu se ni nič spremenilo, saj se dejansko nima zakaj... Jermen je bil ok, nič se ni lupil. Je pa po novem tudi drugo olje lahko, ne samo 0w30. Ne vem na pamet.
10 let in 180kkm pa ima kak VW, ne pa ta Peugeot.
Ker ima težave z jermenom in batnimi obročki. Pri nas je po cca. 60kkm začel piti olje. Po velikem servisu se ni nič spremenilo, saj se dejansko nima zakaj... Jermen je bil ok, nič se ni lupil. Je pa po novem tudi drugo olje lahko, ne samo 0w30. Ne vem na pamet.
10 let in 180kkm pa ima kak VW, ne pa ta Peugeot.
joez7 ::
Ma daj poglej si v knjigo, ki si jo dobil ob nakupu. Lepo, velik servis na 180kkm ali 10 let.
Mamo doma 4x, pa tud žlahta ma, tak, da ti ne govorim na pamet.
Res ma predpisan interval menjava olja na 30kkm (ali 25 ali 15 - odvisno od pogojev uporabe), pa se preventivno menja olje na 10-15kkm.
Če ma tale 2019 šele 36kkm - je letno prevozil 7kkm - in če letno menja olje je zmagal.
Probleme z oljem so meli tastari 1.6 bencinarji (15let nazaj). Tanovi 1.2 130km, pa zaenkrat še ne.
Mamo doma 4x, pa tud žlahta ma, tak, da ti ne govorim na pamet.
Res ma predpisan interval menjava olja na 30kkm (ali 25 ali 15 - odvisno od pogojev uporabe), pa se preventivno menja olje na 10-15kkm.
Če ma tale 2019 šele 36kkm - je letno prevozil 7kkm - in če letno menja olje je zmagal.
Absolutno se drži programa vzdrževanja, saj Peugeot nudi neko daljše jamstvo za te motorje, če se držiš uradnih servisov. Pozanimaj se.
Ker ima težave z jermenom in batnimi obročki. Pri nas je po cca. 60kkm začel piti olje. Po velikem servisu se ni nič spremenilo, saj se dejansko nima zakaj... Jermen je bil ok, nič se ni lupil. Je pa po novem tudi drugo olje lahko, ne samo 0w30. Ne vem na pamet.
10 let in 180kkm pa ima kak VW, ne pa ta Peugeot.
Probleme z oljem so meli tastari 1.6 bencinarji (15let nazaj). Tanovi 1.2 130km, pa zaenkrat še ne.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: joez7 ()
sparklyslo ::
Klemen1300 je izjavil:
Za 1.2 puretech je znacilno lupljenje jermena, cigar opilki potem plavajo v olju in lahko poskodujejo masino. Verjetno je bolje ce zamenjajo z novim. Oziroma jaz bi sigurno ga.
Točno to. Jermen pri puretech 1.2 se zamenja. Sploh če gre za jermen, ki še ni bil prilagojen namestitvi v olju (kasneje so jih menjali že ob serijski namestitvi)
Če gre za uradni servis je cena servisa korektna.
Izracunaj koliko te bo stalo, če se bo jermen odtrgal.
fikus_ ::
"Avto je Peugeot 308, 1.2 "
Potem je potrebno tudi pogledati jermen v kakšnem stanju je. Priporoča se tudi da se sname karter in pogleda sesalni filter črpalke olja. Zna biti, da je precej zamašen.
Najdi kakšnega "neuradnega" mehanika, bo ceneje.
PS olje mora biti pravo za ta motor!
Tole kar si navedel, se dela na 10let in 180kkm. Pri 35kkm-sam olje in filtri.
OK, za karter je pri 35kkm prehitro, pogledati se pa mora jermen.
Po 2017 naj bi dali boljši material za jermen, ampak preventiva ni odveč.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
mikhaair ::
Ma daj poglej si v knjigo, ki si jo dobil ob nakupu. Lepo, velik servis na 180kkm ali 10 let.
Mamo doma 4x, pa tud žlahta ma, tak, da ti ne govorim na pamet.
Res ma predpisan interval menjava olja na 30kkm (ali 25 ali 15 - odvisno od pogojev uporabe), pa se preventivno menja olje na 10-15kkm.
Če ma tale 2019 šele 36kkm - je letno prevozil 7kkm - in če letno menja olje je zmagal.
Absolutno se drži programa vzdrževanja, saj Peugeot nudi neko daljše jamstvo za te motorje, če se držiš uradnih servisov. Pozanimaj se.
Ker ima težave z jermenom in batnimi obročki. Pri nas je po cca. 60kkm začel piti olje. Po velikem servisu se ni nič spremenilo, saj se dejansko nima zakaj... Jermen je bil ok, nič se ni lupil. Je pa po novem tudi drugo olje lahko, ne samo 0w30. Ne vem na pamet.
10 let in 180kkm pa ima kak VW, ne pa ta Peugeot.
Probleme z oljem so meli tastari 1.6 bencinarji (15let nazaj). Tanovi 1.2 130km, pa zaenkrat še ne.
Pri nas je 1.2 NA, 85 KM, mogoče drugačni intervali.
Sicer pa je na netu polno zgodb o pitju olja 1.2 puretech.
Jaz imam za ta motor le en nasvet, čimdlje stran, čimprej se ga znebit.
Vsak pa naredi kakor mu želja.
BlaY0 ::
Moja izkušnja je taka... rečejo ti da je treba zamenjati pol avta. Potem prideš tja in jim rečeš da je ves potreben material v prtljažniku in kar naenkrat je treba zamenjati samo še olje in filter, vse ostalo je baje še čisto OK. Skratka nagnjeni so k temu, da menjajo vse kar ti lahko sami prodajo.
Nekdo je omenil menjavo zavorne tekočine na 50k km... menjava zavorne tekočine je stvar časa, ne kilometrine. Zadeva je higroskopična in se jo menja predvsem zato.
Nekdo je omenil menjavo zavorne tekočine na 50k km... menjava zavorne tekočine je stvar časa, ne kilometrine. Zadeva je higroskopična in se jo menja predvsem zato.
delavec44 ::
"Avto je Peugeot 308, 1.2 "
Potem je potrebno tudi pogledati jermen v kakšnem stanju je. Priporoča se tudi da se sname karter in pogleda sesalni filter črpalke olja. Zna biti, da je precej zamašen.
Najdi kakšnega "neuradnega" mehanika, bo ceneje.
PS olje mora biti pravo za ta motor!
Tole kar si navedel, se dela na 10let in 180kkm. Pri 35kkm-sam olje in filtri.
OK, za karter je pri 35kkm prehitro, pogledati se pa mora jermen.
Po 2017 naj bi dali boljši material za jermen, ampak preventiva ni odveč.
Jaz sem dobil info, naj bi šele začetek 2020 prišli avti z novim jermenom. Moj ga ima in je interval menjave 6 let ali 105kkm. OP naj čim prej zamenja.
ps. Menjava zavorne tekočine piše pa na 2 leti. Ni šans da jo vsake 2 leti menjam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
IL_DIAVOLO ::
Na uradnem vec kot 500€ ne bi smelo priti, ker pa avto ni vec v garanciji, pa seveda lahko mirne vesti peljes v mehanicno delavnico, ki ni pooblaščena in bo se 200€ ceneje.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
delavec44 ::
Za ta denar se ne bo noben mehanik zajebaval z 1.2 puretech motorjem. Če najde pod kozolcem za 500€ z materialom, je lahko srečen.
val46 ::
Jst sem dal pri privatniku(ni ravno kozolec, ampak tudi uradni servis ne) pol leta nazaj točno 500€ za velik servis na 1.2 puretech mašini. Citroen C4 cactus. Olje, vsi filtri, vodna pumpa, vsi jermeni z napenjalci in pač kar še spada zraven. Poleg tega, mi je karter dol pobral, da je videl, če so v oljni pumpi kake smeti, pa ni bilo nič. Tko da mi je vseeno še karter ščistil in nazaj zmontiral. Avto pa 2015 letnik in 100kkm prevoženih. Prvi velik servis menda. Na avtotehni vis, kjer je bil kupljen, so rekli da se velik servis dela na 120000km ali 10 let
delavec44 ::
Pa ima 2015 že jermen v olju? 10 let se mi zdi dosti.
Daj mi kontakt na ZS, jaz bom tudi rabil čez dobro leto.
Daj mi kontakt na ZS, jaz bom tudi rabil čez dobro leto.
lucky13 ::
Z 1.2 puretech motorjem je jeba. Meni je bil lani nakup vozila s takšnim motorjem odsvetovan s strani vodje citroenovega servisa zaradi dveh težav:
- degradacija zobatega jermena - posledica je mašenje oljnih kanalov motorja (slabo mazanje motorja) in eventualno pretrganje jermena. Jermen je potrebno zamenjati na 40k. Zame bi to pomenilo velik servis na 1,5 leta. Proizvajalec predpisuje jermene za menjavo iz drugih materialov. Če to reši težavo, bo pokazal čas.
- možno mešanje bencina z oljem v karterju (olje na palici za nivo olja ima vonj po bencinu). Potrebna pretesnitev motorja. V garanciji to naredijo le, če dovolj težiš.
Obe težavi vodita k slabemu mazanju motorja in čez čas k povišani porabi olja. Ko začne piti olje, je najceneje kupiti drug motor.
@OP
Jaz bi na tvojem mestu naredil menjavo jermena in čiščenje karterja. Še posebej, če z avtom ni težav. Naj ti še dolgo služi.
- degradacija zobatega jermena - posledica je mašenje oljnih kanalov motorja (slabo mazanje motorja) in eventualno pretrganje jermena. Jermen je potrebno zamenjati na 40k. Zame bi to pomenilo velik servis na 1,5 leta. Proizvajalec predpisuje jermene za menjavo iz drugih materialov. Če to reši težavo, bo pokazal čas.
- možno mešanje bencina z oljem v karterju (olje na palici za nivo olja ima vonj po bencinu). Potrebna pretesnitev motorja. V garanciji to naredijo le, če dovolj težiš.
Obe težavi vodita k slabemu mazanju motorja in čez čas k povišani porabi olja. Ko začne piti olje, je najceneje kupiti drug motor.
@OP
Jaz bi na tvojem mestu naredil menjavo jermena in čiščenje karterja. Še posebej, če z avtom ni težav. Naj ti še dolgo služi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lucky13 ()
fikus_ ::
To mešanje bencina k olju je posledica male kubikture motorja in zaradi visokih tlakov za doseganje moči. Če se motor precej visoko segreje (kar se, če se hočeš peljat po AC 130 km/h), se pojavi klenkanje, katerega rešujejo z bogato mešanico zraka+bencina (več bencina), posledično se ta bencin spira v karter, kjer "obogati" olje. Naslednja posledica; višje temperature motorja, olja+bencina še bolj slabo vplivajo na lastnosti in življenjsko domo zobatega jermena.
Nauk napisanega, če kupite avto z 1.2 puretech motorjem, vozite po mestu mogoče regionalke, za AC ni delan.
Podobno velja za druge bencinske motorje z malo kubikov in veliko močjo.
Ali kdo ve za Fordove Ecoboost "mlinčke", naj bi šli na verigo namesto zobatega jermena v olju?!
Nauk napisanega, če kupite avto z 1.2 puretech motorjem, vozite po mestu mogoče regionalke, za AC ni delan.
Podobno velja za druge bencinske motorje z malo kubikov in veliko močjo.
Ali kdo ve za Fordove Ecoboost "mlinčke", naj bi šli na verigo namesto zobatega jermena v olju?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
mugen999 ::
Ja na odmičnih imajo baje zdaj res verige gor. Ampak kaj pa na oljni pumpi? Na tej je namreč bil tako reven jermenček da bi ga človek lahko imel za zapestnico na roki. Če niso verigo dali tudi na oljno pumpo, potem so naredili polovično delo.
hojnikb ::
v vsakem primeru je tak avto/motor kot gate. Potrošna roba, k jo menjaš po 5 letih, če ze ni prej luknja skos...
#brezpodpisa
jonystar ::
Z 1.2 puretech motorjem je jeba. Meni je bil lani nakup vozila s takšnim motorjem odsvetovan s strani vodje citroenovega servisa zaradi dveh težav:
- degradacija zobatega jermena - posledica je mašenje oljnih kanalov motorja (slabo mazanje motorja) in eventualno pretrganje jermena. Jermen je potrebno zamenjati na 40k. Zame bi to pomenilo velik servis na 1,5 leta. Proizvajalec predpisuje jermene za menjavo iz drugih materialov. Če to reši težavo, bo pokazal čas.
- možno mešanje bencina z oljem v karterju (olje na palici za nivo olja ima vonj po bencinu). Potrebna pretesnitev motorja. V garanciji to naredijo le, če dovolj težiš.
Obe težavi vodita k slabemu mazanju motorja in čez čas k povišani porabi olja. Ko začne piti olje, je najceneje kupiti drug motor.
@OP
Jaz bi na tvojem mestu naredil menjavo jermena in čiščenje karterja. Še posebej, če z avtom ni težav. Naj ti še dolgo služi.
Sem se odločil, da bom jerman menjal. Z avtom pa nimam nobenih težav(trkam na les) in sem super zadovoljen.
OutOfTheBox ::
v vsakem primeru je tak avto/motor kot gate. Potrošna roba, k jo menjaš po 5 letih, če ze ni prej luknja skos...
Zakaj sploh delajo motorje ki niso sposobni dosegat večjih kilometrov? (v primerjavi z motorji starejše genracije).
Pravi fotr da bi kupil T-Crossa, pa vse kar večinoma obstaja na trgu so 1.0 motorji s 100+ konji. Dafak?
mikhaair ::
Se enkrat, če dela vzdrževanje pooblaščen servis imaš na težave z jermenom in oljem neka dodatna jamstva. Preveri.
Scorpy84 ::
OutOfTheBox je izjavil:
v vsakem primeru je tak avto/motor kot gate. Potrošna roba, k jo menjaš po 5 letih, če ze ni prej luknja skos...
Zakaj sploh delajo motorje ki niso sposobni dosegat večjih kilometrov? (v primerjavi z motorji starejše genracije).
Pravi fotr da bi kupil T-Crossa, pa vse kar večinoma obstaja na trgu so 1.0 motorji s 100+ konji. Dafak?
Zato, ker bruselj posiljuje svoje euro norme. Proizvajalci pa iščejo dodaten zaslužek, čudne rešitve, kot je dat gumo v olje namesto ketne, pa še prisiljeni so na elektrifikacijo. Malo skregano z logiko, ker 3/4 sveta ne jebe te evropske norme in nas vsi prehitevajo po levem in desnem, potem se čudimo, da eu proizvajalci imajo probleme. Npr. imel sem možnost vozit kio ceed dvojko za različen trg, eno imam jaz letnik 2019 in druga narejena v koreji 2018 letnik, vozil jo tam. Ista motorja 130 konjev. Ker v koreji veljajo drugačni predpisi, kao blizu eu, je vseen korejska kia imela daleč boljše pospeške. Prvi sum je bil, da z mojo nekaj ne štima, ker je Berlingo imel, samo sekundo pa še malo, slabši pospešek, pa je sto konjska različica. Samo pri vleki prikolice, je kia blestela.
IL_DIAVOLO ::
v vsakem primeru je tak avto/motor kot gate. Potrošna roba, k jo menjaš po 5 letih, če ze ni prej luknja skos...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Blinder ::
Ista motorja 130 konjev. Ker v koreji veljajo drugačni predpisi, kao blizu eu, je vseen korejska kia imela daleč boljše pospeške. Prvi sum je bil, da z mojo nekaj ne štima, ker je Berlingo imel, samo sekundo pa še malo, slabši pospešek, pa je sto konjska različica. Samo pri vleki prikolice, je kia blestela.
si preveril, ali so imele enake prestave?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Utk ::
Zato, ker bruselj posiljuje svoje euro norme. Proizvajalci pa iščejo dodaten zaslužek, čudne rešitve, kot je dat gumo v olje namesto ketne, pa še prisiljeni so na elektrifikacijo. Malo skregano z logiko, ker 3/4 sveta ne jebe te evropske norme in nas vsi prehitevajo po levem in desnem, potem se čudimo, da eu proizvajalci imajo probleme.
Evo, izvrsten primerek produkta našega šolskega sistema. Vsi nas prehitevajo po levi in desni s hibridi in električnimi avti, ampak kriv je Bruselj, ker ne podpira več dizla, ki ga nihče drug na svetu noče, in ki je razlog zakaj nas zdaj vsi prehitevajo.
Logika...
Scorpy84 ::
Ista motorja 130 konjev. Ker v koreji veljajo drugačni predpisi, kao blizu eu, je vseen korejska kia imela daleč boljše pospeške. Prvi sum je bil, da z mojo nekaj ne štima, ker je Berlingo imel, samo sekundo pa še malo, slabši pospešek, pa je sto konjska različica. Samo pri vleki prikolice, je kia blestela.
si preveril, ali so imele enake prestave?
Isto 6, nisem videl, da bi kateri imel 5 prestav? Tudi v prostem teku, je "pravi" korejc hitreje nabil obrate, kot pa moj.
Scorpy84 ::
TZ24 ::
Niso vsi proizvajalci izgubili kompasa.
Letos je mazda ponudila 2,5 litri atmosferski 140 HP motor, ki bo čez 20+ let delal kot danes, kabina pa pred brez touch zaslonov in ambientalih lučk pod nogami.
Zraven dobiš fenomenalni ročni menjalnik in 6 letno tovarniško garancijo.
Vse to za 23800€ (cx30).
Letos je mazda ponudila 2,5 litri atmosferski 140 HP motor, ki bo čez 20+ let delal kot danes, kabina pa pred brez touch zaslonov in ambientalih lučk pod nogami.
Zraven dobiš fenomenalni ročni menjalnik in 6 letno tovarniško garancijo.
Vse to za 23800€ (cx30).
mugen999 ::
Sem že hotel napisati da si se pri ceni s to mazdo uštel, pa vidim da se jo s financiranjem(obresti) da dobiti za tak denar. Kar je nevrjetno, 2.5 motor! Dacia duster pa terenec z 4x4 pogonom pa z 1.2t trivaljnim kafe mlinckom za skoraj isti denar pri katerem ne veš ali bo olje začel piti pri 30k km ali pri 60k km. Narobe svet.
delavec44 ::
Potem pa cestnino 3x preplačaš. Zakaj je to še vedno vezano na prostornino motorja mi ni jasno.
mugen999 ::
Nima veze če jo malo preplačaš. V takem motorju da redno menjaš olje brez problema zdrži pol miljona km, medtem ko za novodobne turbo mlincke ne ves ce bo prisel do 100k km brez večjih težav. Bravo mazda, da si še upa danes naredit pravi stroj za kolikor toliko normalen denar.
mugen999 ::
Samo poglejte kam je peugeot prisel. Novega 5008 prodaja za skoraj 40k eur, ki sicer na vzven zgleda resn suv. Samo ko pa zves kaj ima pod havbo za ta denar ti pa slabo rata. 1.2t trivaljnik pocukran malo s hibridnim el motorckom. Sramota za peugeot. Ni cudno da je malo nazaj taglavni direktor stelantisa odstopil. Jaz bi tudi na njegovem mestu.
Blinder ::
Ista motorja 130 konjev. Ker v koreji veljajo drugačni predpisi, kao blizu eu, je vseen korejska kia imela daleč boljše pospeške. Prvi sum je bil, da z mojo nekaj ne štima, ker je Berlingo imel, samo sekundo pa še malo, slabši pospešek, pa je sto konjska različica. Samo pri vleki prikolice, je kia blestela.
si preveril, ali so imele enake prestave?
Isto 6, nisem videl, da bi kateri imel 5 prestav? Tudi v prostem teku, je "pravi" korejc hitreje nabil obrate, kot pa moj.
ja pa ne število prestav. Dolžina prestav če je bila enaka. Če so hitreje skočili obrati gor je lahko marsikaj, drugačen vztrajnik, drugače nastavljen pedal za plin
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Scorpy84 ::
Kolikor sem razbral, so motorji in menjalniki isti, nasplosno je platforma ista. Razlika je samo v mapi racunalnika prilagojen za njihov trg govorim za dizel, ter zunanja/notranja oblika. Glede bencinarjev se nisem poglabljal, ker imajo vecjo ponudbo, kot v eu.
kixs ::
Nima veze če jo malo preplačaš. V takem motorju da redno menjaš olje brez problema zdrži pol miljona km, medtem ko za novodobne turbo mlincke ne ves ce bo prisel do 100k km brez večjih težav. Bravo mazda, da si še upa danes naredit pravi stroj za kolikor toliko normalen denar.
Za ta motor pise, da je nek hibrid in ne cisti atmosferc.
mugen999 ::
Če je pa to res je pa vsekakor manjši minus ja. Ker to potem za sabo potegne takoj še manjšo baterijo. Ko pa avto postane star cca 8 let nima več tako dobre cene kot bi jo imel sicer, če nebi bil hibrid, zaradi rizika da baterija crkne. Nove take male, pa vemo da so tudi do 10k eur. Vprašajmo se kdo danes upa kupiti 8-10 let starega hibrida s še original baterijo? Se mi je zdelo da nihče.
hojnikb ::
Se vid kako star motor je skyactiv-g, da morejo 2.5 model detunat na 140HP, da sploh gre skozi emisije. Ni mazda tok prijazna, da vam da 2.5 motor gratis, da bo dalj zdrzal. 2.5 vam dan, ker druga nemorejo ponudit v tej klasi avta, da bi šlo čez emisije.
In 140HP iz 2.5 je zelo zalostno v letu 2025
Isto se je zgodil z 2.0 v miati; je tudi šel iz prodaje, ker ne dosega emisij in flotnih co2 za to velikost avta in je vse kar je še na voljo, samo 1.5
In 140HP iz 2.5 je zelo zalostno v letu 2025
Isto se je zgodil z 2.0 v miati; je tudi šel iz prodaje, ker ne dosega emisij in flotnih co2 za to velikost avta in je vse kar je še na voljo, samo 1.5
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kateri majhen (kompakten) SUV? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 12545 (946) | NajiM |
» | Ford Focus izkušnje - nakup?! (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 5968 (1801) | hojnikb |
» | Okvara - zobati jermen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20530 (9672) | tony1 |
» | vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 41183 (20482) | pi pawr |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199895 (164908) | Spajky |