» »

kateri majhen (kompakten) SUV?

kateri majhen (kompakten) SUV?

««
6 / 6
»
»»

ZveeZ ::

fikus_ je izjavil:

Še vedno ne razumeš poante, "majhen mlinček" s turbino bo na AC pri neki hitrosti delal v zgornjem območju moči, kot "večji mlin" s turbino, ki bo delal v spodnji polovici moči.

Zgoraj nekje sem pisal o višji temp. "majhnih mlinčkov", ker morajo delati naišjem nivoju moči na AC, in se bolj grejejo, da se prepreči nevarnost klenkanja, zato delajo na bolj bogati mešanici,.... to ni zraslo na mojem zeljniku, sem bral članek, kjer so pojasnjevali zakaj več bencina v motornem olju.

Hmm.. bi prosim linkal clanek, ker mi deluje bullshit?

Ce govorimo med pospesevanjem, bi se delno strinjal, ampak pri neki konstantni hitrosti, recimo 130 km/h, dela tudi 1.2 mlincek s "spodnjo pooovico" moci. No, ce ni ravno v kaksnem terencu.
Pa tudi ce bi se motor bolj grel, bi proizvajalci temu primerno dizajnirali hladilni sistem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

fikus_ ::

Tega je že nekaj mesecev nazaj, tako da ....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

iloveboobz ::

fikus_ je izjavil:

Še vedno ne razumeš poante, "majhen mlinček" s turbino bo na AC pri neki hitrosti delal v zgornjem območju moči, kot "večji mlin" s turbino, ki bo delal v spodnji polovici moči.

Zgoraj nekje sem pisal o višji temp. "majhnih mlinčkov", ker morajo delati naišjem nivoju moči na AC, in se bolj grejejo, da se prepreči nevarnost klenkanja, zato delajo na bolj bogati mešanici,.... to ni zraslo na mojem zeljniku, sem bral članek, kjer so pojasnjevali zakaj več bencina v motornem olju.


Bolj bogata mešanica kvečjemu ohlaja izgorjevalni prostor, ne da ga ogreva. En kup bullshita torej.

In ja, večji motor pomeni tudi težji avto, tko da razmerje obremenjenosti bo zelo podobno kot pri malem motorju in malem avtu. Ne si mislat, da je 1.0 motor z turbino kr stalno obremenjen, sam zato ker je 1.0.
Obremenjenost narekuje % _razpoložljive_ moči in predvsem navora, k jo uporabljaš pr 130km/h npr.
smoki

Blinder ::

jan_g je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

Ja, ce ze kupis tak avto ti drugega na preostane. Ampak dvomim, da bi kdorkoli sploh povohal 1.2 PT, ce bi vedel za ta design flaw. Pa priznam, da sem tudi sam nekoč kupil avto s takim motorjem.

Je pa tudi res, da so na netu pričevanja lastnikov/mehanikov, ko jim je motor zaribal pred 60kkm. Verjetno je odvisno od same obremenitve ter od servisnih intervalov.


Ok, ampak @rs1975 dela na leto manj kot 10k. Potem take težave ne bolijo toliko, ker pride do njih šele čez toliko let. In če veš za to napako, pač požreš ta strošek vsakih 5-6 let. Če bi delal bolj običajnih 20-25k na leto, potem vprašanje, če bi šlo skozi tako enostavno. Saj bi že leta 2020/21 bil na 50+k in takrat se še ni toliko govorilo o tem problemu.


Če razpada tisti jermen tudi s staranjem in ne samo z uporabo potem ne bo trajal 5-6 let. Nimam pa pojma, koliko se stara pri mirovanju.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

fikus_ ::

iloveboobz je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Še vedno ne razumeš poante, "majhen mlinček" s turbino bo na AC pri neki hitrosti delal v zgornjem območju moči, kot "večji mlin" s turbino, ki bo delal v spodnji polovici moči.

Zgoraj nekje sem pisal o višji temp. "majhnih mlinčkov", ker morajo delati naišjem nivoju moči na AC, in se bolj grejejo, da se prepreči nevarnost klenkanja, zato delajo na bolj bogati mešanici,.... to ni zraslo na mojem zeljniku, sem bral članek, kjer so pojasnjevali zakaj več bencina v motornem olju.


Bolj bogata mešanica kvečjemu ohlaja izgorjevalni prostor, ne da ga ogreva. En kup bullshita torej.

In ja, večji motor pomeni tudi težji avto, tko da razmerje obremenjenosti bo zelo podobno kot pri malem motorju in malem avtu. Ne si mislat, da je 1.0 motor z turbino kr stalno obremenjen, sam zato ker je 1.0.
Obremenjenost narekuje % _razpoložljive_ moči in predvsem navora, k jo uporabljaš pr 130km/h npr.



Točno to, ker je motor na malo višji temp. je nevarnost klenkanja (tudi zato, ker dela z višjimi tlaki), to preprečujejo z bolj bogato mešanico, zato del bencina ne zgori, nekaj ga gre skozi izpuh, nehaj pa mimo bata v olje,.... toliko o tvojem "bullshit-u".

Sedaj pa še napiši, kater motor imaš v avtu in bomo hitro ugotovili, da zanikaš stvari, da bi se bolje počutil.
Imaš kar imaš, pri rednih servisih naj pogledajo jermen, ko bo rahlo načet, ga naj zamenjajo in očistijo sesalni filter motornega olja.
Zgoraj je nekdo pisal, da je cena menjave jermena okrog 400€. (je potrebno odstraniti pokrov motorja, da se pride do jermena, zamenjati tesnilo,....)
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

iloveboobz ::

To se delal stari avtomobili z MPI vbrizgom. Danes kot imaš drive-by-wire, eksterni egr in GDI, ti ni treba znizevaz AFR v podn, da dosezeš stanje, ker ni klekanja. In fact, vsi moderni motorji danes delujejo praktično na meji klekanja, ker je tako tudi najbolši izkoristek.

Tko da ja, polno bullshita.

Sedaj pa še napiši, kater motor imaš v avtu in bomo hitro ugotovili, da zanikaš stvari, da bi se bolje počutil.


moj motor nima batov, gre pa v tren oka do 170C, če je treba. Pa začuda še kr dela.
smoki

Zgodovina sprememb…

Musashi ::

zakaj ti enkrat pišeš pod iloveboobz enkrat pa pod hojnikb? Pa oba vozita razbit MG4...

iloveboobz ::

očitno maš prebliske. Pejt k zdravniku.
smoki

Musashi ::

;), se ne moreš skriti...

iloveboobz ::

tudi ti ne :)
smoki

Musashi ::

sam se ne skrivam in nikoli ne uporabljam dveh nickov. Pač odprem drugega ko me prijazni moderator zaklene iz kakšne teme.

iloveboobz ::

Sj tudi js ne uporabljam dveh nickov. Poglej kok je tale account star no :)
smoki

Musashi ::

kot da je težko narediti nicke na zalogo. Imo, si odprl hojnikb ko si na temle preveč pametoval. Drugače pa res coincidence, oba kupila razbit MG4, oba pametujeta po avto temah, z zelo podobnim besednjakom.. Ampak ok, še bolj čudna naključja so...

iloveboobz ::

še enkrat, imaš halucinacije.. glej zgodovino postov..
smoki

Zgodovina sprememb…

Musashi ::

if you say so... sam dvomim da bi dva, ki celo znata pisat, no, približno, kupila razbit MG4...

iloveboobz ::

Offtopic si. Pa manj halucinacij. Tale account je iz leta 2007. Čist tko.
smoki

Musashi ::

:))))

Blinder ::

Mogoče je nekdo bil daljnogled nekoč in odpiral s-t accounte na zalogo in jih danes prodaja.

Ampak ja fikus, tudi če res avto meša kej bencina v olje mimo batnih obročkov mu to ne bo delalo škode. 1% prej se bo kakšna stvar obrabila zaradi slabšega olja in tojeto. Odmična gred, batni obročki, ležaji in ostali elementi, kjer je trenje.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

fikus_ ::

Bolj se gre za to, da je jermen v olju (materiali sicer namenjeni za to) z dodatkom bencina, kar povzroča (hitrejšo) degradacijo materiala jermena.
Zato je dobro pri vsakem rednem servisu pogledati stanje jermena in ob prvih znakih poškodb materiala jermen zamenjati ter očistiti sesalni filter pred črpalko motornega olja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

iloveboobz ::

ali pač ne kupiš motorja, k je fail by design. Simpl.
smoki

rs1975 ::

Eno resno vprašanje, nov avto - s kakšnim motorjem kupiti?
Bencinarji večinoma 3-valjni, mašine okoli jurja cm3. Koliko bo to zdržal?
Dizli - cel kup sranj z EGR, DPF, turbina, AdBlue, pa še kakšne šobe znajo biti problematične.

Nič čudnega, da folk potem pogleduje po EV. Tista fama glede degradacije baterij je brez veze. Pa če zraven všteješ še subvencijo, ki je 20-25% vrednosti avta je samo še dodatni plus za nakup EV.

iloveboobz ::

Certain EV v C grupi je 16500€ z odbito subvencijo. Pa ni batov, egrov, dpfov in šob... :)
smoki

Musashi ::

meni to ne zgleda da si resno vprašanje postavil, le trditev. Evo hojnikb ti je takoj MG4 šilal.

iloveboobz ::

Pa sem res?
smoki

rs1975 ::

Musashi je izjavil:

meni to ne zgleda da si resno vprašanje postavil, le trditev. Evo hojnikb ti je takoj MG4 šilal.

Ni trditev, je samo povzetek tistega, kar zaslediš v raznih debatah. Dejansko me pa resno zanima kar od ICE motorjev sploh kupiti, pa da bo dokaj zanesljivo delalo.
Glede MG4 - sem bil na testni vožnji, mene je pozitivno presenetil. Mi je žal, ko sem imel možnost vzeti 2 leti starega z večjo baterijo za 18k EUR

komunist1945 ::

Musashi je izjavil:

kot da je težko narediti nicke na zalogo. Imo, si odprl hojnikb ko si na temle preveč pametoval. Drugače pa res coincidence, oba kupila razbit MG4, oba pametujeta po avto temah, z zelo podobnim besednjakom.. Ampak ok, še bolj čudna naključja so...


samo to bom dodal, ker je sicer offtopic, ampak verjetno ne veš: slo-tech vsakemu uporabniku daje možnost spremembe vzdevka na istem računu. Lahko poskusiš na svojem računu.

vinkop ::

čisto informativno, sam nisem neki poznavalec avtomobilov. Všeč mi je tale avto; https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ali je to v redu motor, ali ima ta avto kakšne hibe ? Mogoče moj naslednji avto in me resnično zanimajo kakšne preverjene informacije od lastnikov teh avtomobilov ?

ZveeZ ::

vinkop je izjavil:

čisto informativno, sam nisem neki poznavalec avtomobilov. Všeč mi je tale avto; https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ali je to v redu motor, ali ima ta avto kakšne hibe ? Mogoče moj naslednji avto in me resnično zanimajo kakšne preverjene informacije od lastnikov teh avtomobilov ?

1.0 ecoBOOM je tudi imel jermen v olju ter se vecje tezave kot stellantisov 1.2 purecrap.
Preveri ce so ga posodobili. Ce niso pa obvoz.

rs1975 je izjavil:

Eno resno vprašanje, nov avto - s kakšnim motorjem kupiti?
Bencinarji večinoma 3-valjni, mašine okoli jurja cm3. Koliko bo to zdržal?
Dizli - cel kup sranj z EGR, DPF, turbina, AdBlue, pa še kakšne šobe znajo biti problematične.

Nič čudnega, da folk potem pogleduje po EV. Tista fama glede degradacije baterij je brez veze. Pa če zraven všteješ še subvencijo, ki je 20-25% vrednosti avta je samo še dodatni plus za nakup EV.

Ce bi ze kupoval nov avto, ki ni EV, bi vzel nekaj Renaultovega z 1.33 tce ali pa kaksno Mazdo, ce bi zelel kaj drazjega/vecjega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

vinkop ::

huhhh, hvala za opozorilo. Cenim mnenja, če kakšen avto ni ok...

iloveboobz ::

rs1975 je izjavil:

Musashi je izjavil:

meni to ne zgleda da si resno vprašanje postavil, le trditev. Evo hojnikb ti je takoj MG4 šilal.

Ni trditev, je samo povzetek tistega, kar zaslediš v raznih debatah. Dejansko me pa resno zanima kar od ICE motorjev sploh kupiti, pa da bo dokaj zanesljivo delalo.
Glede MG4 - sem bil na testni vožnji, mene je pozitivno presenetil. Mi je žal, ko sem imel možnost vzeti 2 leti starega z večjo baterijo za 18k EUR

danes dobiš novga za 16.5k€ z poračunano subvencijo... In pol js shillam... Najblizji cenovno avto C segmenta je kia ceed k je 2 jurja drazji in je v vseh pogledih (razn dosega) slabši avto...
smoki

fikus_ ::

Vinkop, ta je že novejši ecoboost motor, ima verigo do črpalke olja, od tam naprej za ventile pa še vedno zobati jermen. Je bolje, ker ni več v olju.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

citroen c4 space tourer 1.2 130 ks 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
703895 (330) iloveboobz
»

Renault Captur - FHEV ali MHEV? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14813865 (5301) lubej1
»

redni servis (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10010818 (6912) Ahim
»

Ford Focus izkušnje - nakup?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7211327 (7160) iloveboobz
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20552048 (31347) pi pawr

Več podobnih tem