» »

kateri majhen (kompakten) SUV?

kateri majhen (kompakten) SUV?

1 2
3
4

bm1973 ::

Rahuk je izjavil:

Škoda Kamiq

Pogleda se lahko še Seat varianto, ne vem kako se ji reče.

knap ::

Arona.

makucv ::

Kamiqa 1.5 TSI imam jaz od januarja. Ročni menjalnik. Oprema Monte Carlo.
V bistvu sem hotel kupiti VW T-Roca, pa je bila cena previsoka.
Na kratko manjši avto z višjim sedenjem. Vozim se relacija Lj - Kranj, pa malo po mestu. Poraba med 6 in 6,5l. Na daljših vožnjah pod 6. Na AC je do 150km/h je še relativno tiho v kabini,potem je hrup precej naraste. Manjka mu kakšen bombonček, ki je pri VW običajen, recimo luknja za smuči v zadnjem sedežu, osvetljena gumba na stropu za ročni vklop notranje osvetlitve, havbo podpuntaš z ročko kot 20let nazaj, ampak s tem se da živet.
Če voziš po regionalki, ko star ata, je motor veliko časa na 2 valjih in je poraba 5litrov ali manj. Jaz ne vozim tako.
Motor ima ekoloških 150KM, ki niso tako očitni kot pri 2.0 TDIju, ampak se da živet.
Infosistem je kar v redu, moj na klimi še nima gumba za ročno nastavitev stopnje pihanja ventilatorja, kar me še najbolj moti.
Verjetno je zdaj to bolje. Ročni menjalnik sem vzel, ker sta moja otroka še mlada voznika in želim, da še malo šaltata, drugače bi vzel avtomat. Pojdi se peljat...

swift ::

makucv je izjavil:

Kamiqa 1.5 TSI imam jaz od januarja. Ročni menjalnik. Oprema Monte Carlo.
V bistvu sem hotel kupiti VW T-Roca, pa je bila cena previsoka.
Na kratko manjši avto z višjim sedenjem. Vozim se relacija Lj - Kranj, pa malo po mestu. Poraba med 6 in 6,5l. Na daljših vožnjah pod 6. Na AC je do 150km/h je še relativno tiho v kabini,potem je hrup precej naraste. Manjka mu kakšen bombonček, ki je pri VW običajen, recimo luknja za smuči v zadnjem sedežu, osvetljena gumba na stropu za ročni vklop notranje osvetlitve, havbo podpuntaš z ročko kot 20let nazaj, ampak s tem se da živet.
Če voziš po regionalki, ko star ata, je motor veliko časa na 2 valjih in je poraba 5litrov ali manj. Jaz ne vozim tako.
Motor ima ekoloških 150KM, ki niso tako očitni kot pri 2.0 TDIju, ampak se da živet.
Infosistem je kar v redu, moj na klimi še nima gumba za ročno nastavitev stopnje pihanja ventilatorja, kar me še najbolj moti.
Verjetno je zdaj to bolje. Ročni menjalnik sem vzel, ker sta moja otroka še mlada voznika in želim, da še malo šaltata, drugače bi vzel avtomat. Pojdi se peljat...


kako pa je s tem motorjem? olje pije?

knap ::

makucv

Hvala za podroben opis tvojih izkušenj z Kamiq.

Koliko si dal za avto?
Kredit...?

LP

knap ::

Še to, kaj je pretehtalo, da si nabavil Kamiq?

Hvala

makucv ::

@Swift: za zdaj imam 15k km prevoženih in ne pije olja.

@Knap: jaz sem kamiqa naročil lani septembra (na dolenjskem), dal sem nekaj malega čez 29k EUR z navigacijo in tovarniško kljuko. Enkratno plačilo. Hotel sem kupiti bencinski avto velikosti golfa z malo višjim sedenjem, da lahko svojega 12 let starega golfa pustim otrokom in v mislih sem imel T-Roca. Avto za 15-18k km letno. Za daljše vožnje in počitnice imam ženino octavijo TDI karavan. Ni veliko izbire, če želiš 4 valjni motor.

knap ::

Hvala za odgovor.

Ali so 3 valjni motorji precej manj zanesljivi?

LP

MikeRotch ::

Ne. Ni razloga, da bi bili. Zanesljivost je veliko bolj odvisna od posameznega motorja kot od postavitve ali števila valjev.

So pa načeloma vsi novi motorji sposobni delati 300-400kkm brez težav, če jih redno servisiraš in vsaj malo paziš kako voziš.

deco16 ::

No ta zadna izjava je mal tko. Da so sposobni bodo še dokazali, predvsem zato ker so novi ;)

MikeRotch ::

3 valjni motorji niso ravno novotarija. Če greš gledati oglase najdeš precej Fordov, Škod, VWjev, Renaultov in podobnih 3 cilindercev s 300.000km in več.

WizzardOfOZ ::

Niso novotarija, so pa 3 valjni motorji v večini zanič zadeva. Bili in bodo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

bm1973 ::

MikeRotch je izjavil:

3 valjni motorji niso ravno novotarija. Če greš gledati oglase najdeš precej Fordov, Škod, VWjev, Renaultov in podobnih 3 cilindercev s 300.000km in več.

V Sloveniji težko najdeš avto, ki ima 300.00 km, z boljšimi motorji, kaj šele s temi kavnimi mlinčki...

knap ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Niso novotarija, so pa 3 valjni motorji v večini zanič zadeva. Bili in bodo.


Zakaj pa so zanič? Morda lahko malo bolj podrobno pojasniš?
Hvala
LP

MikeRotch ::

V Sloveniji težko najdeš avto, ki ima 300.00 km, z boljšimi motorji, kaj šele s temi kavnimi mlinčki...


Ni ravno težko.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

...

Tisti z 2.0 in 3.0 dizli so pa večinoma čez to številko, čeprav števec v avtu mogoče tega ne pokaže.

ZveeZ ::

A niso PSAjevi 3cyl 1.2 puretech motorji problematicni?

Blinder ::

knap je izjavil:


Zakaj pa so zanič? Morda lahko malo bolj podrobno pojasniš?


enako delo opravijo trije cilindri namesto štiri. Pa radi vibrirajo pri nižjih obratih.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

NajiM ::

ZveeZ je izjavil:

A niso PSAjevi 3cyl 1.2 puretech motorji problematicni?


bili z jermenom v olju. sedanji imajo verigo.

KAVINSKY ::

Han je izjavil:

S-Cross je bil pred 6 leti plastik fantastik drvarnica. Edino 1.4 motor je bil dober, pa servisi so bili relativno poceni. Udobja nobenega, sedeži trdi kot deska, lega za volanom par cm iz centra, na AC se je vse treslo, vrata vibrirala, hrup neznosen. Predvidevam, da se do danes to ni spremenilo.


Ta novi je kar napredek v primerjavi s starim. Pa 1 cilinder več dobiš, ker večino od konkurence poganjajo 3-je v osnovni opremi. Volan pa je še vedno za 2 cm zamaknjen v desno.

puginho ::

knap je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Niso novotarija, so pa 3 valjni motorji v večini zanič zadeva. Bili in bodo.


Zakaj pa so zanič? Morda lahko malo bolj podrobno pojasniš?
Hvala
LP


Ne poslušaj idiotov, ti motorji so najbolj problematični za tiste ki jih nimajo. Izogibaj se peugeotovega 1,2l motorja, ostalo je ok.

Han ::

Razlika med 1.0 TSI in 1.5 TSI je velika. Tisti, ki so kupili 1.0 in po tem vozili 1.5, jim je večinoma žal, da niso v štartu primaknili 1,5k eur in vzeli 1.5 TSI.

Kamiq je še dve leti nazaj imel precej masiven (obtežen) pokrov motorja za ublažitev tresljajev 1.0 TSI motorja. Predvidevam, da je pri fejsliftanem enako.

IL_DIAVOLO ::

knap je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Niso novotarija, so pa 3 valjni motorji v večini zanič zadeva. Bili in bodo.


Zakaj pa so zanič? Morda lahko malo bolj podrobno pojasniš?
Hvala
LP


vzdržljivost 3-valjnih motorjev

Na kratko, naceloma ni najvecji krs ki ga lahko kupis, ni pa ene stvari, ki bi govorila v prid 3 valjnikom.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::

knap je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Niso novotarija, so pa 3 valjni motorji v večini zanič zadeva. Bili in bodo.


Zakaj pa so zanič? Morda lahko malo bolj podrobno pojasniš?
Hvala
LP


https://www.carlogos.org/reviews/the-pr...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

knap ::

hvala za odgovore...

če se ne motim, bo v nedeljo oddaja Volan na A Kanal imela veliki primerjalni test avtomobilov o katerih govorimo v tej temi - SUV B

pa da vidimo, kaj se jim bo najbolj dopadlo... :)

to sem našel:

https://www.zurnal24.si/avto/testi/veli...

WizzardOfOZ ::

test 18 komadov
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WizzardOfOZ ::

pa tole je tudi zanimivo:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Ahim ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Na kratko, naceloma ni najvecji krs ki ga lahko kupis, ni pa ene stvari, ki bi govorila v prid 3 valjnikom.

Kaj pa je potem najslabse kar lahko kupis? 8-O

deco16 ::

Kot zgleda EV :D

Vsaj po mnenju tistih ki jih nimajo...

IL_DIAVOLO ::

Ahim je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Na kratko, naceloma ni najvecji krs ki ga lahko kupis, ni pa ene stvari, ki bi govorila v prid 3 valjnikom.

Kaj pa je potem najslabse kar lahko kupis? 8-O


To ni point. Point je da s 3 valjnikom bos načeloma zadovoljen, je pa to slabsa zasnova kot 4 valjnik.

V kolikor nisi zagovornik eko agende, bi jaz gledal 4 valjnike. Toyota 1.6 valvematic in hyundai 1.2 mpi, 1.4 in 1.6 gdi. Ostalih ne poznam.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

WizzardOfOZ ::

Smo mel doma trivaljnika. prvih 100k normalno, potem pa glasen, pil olje, stalno je nekaj crkovalo (od tresenja mašine), .... Na koncu je šel za drobiž od hiše, samo da je šel.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

knap ::

Če prav razumem ima Renault Captur:

- MHEV 1,33 L 140 in 160 KM 4 valjni motor
- E-tech Full Hybrid 145 pa 1,6 L 94 KM prav tako 4 valjni motor
?

Še to, zakaj ima E-tech Full Hybrid motor z večjo prostornino, če pa ima še elektriko zraven?

Hvala

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: knap ()

knap ::

Še to, zakaj ima E-tech Full Hybrid motor z večjo prostornino, če pa ima še elektriko zraven?

WizzardOfOZ ::

Več baterij, težji avto in je zato 1.6 motor bolj primeren.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Narobe. 1,6 je švohnejši od 1,3 turbaka. Ampak v fhev se bo ugašal in prižigal 20x v minuti. Tu res hočeš oldschool motor, ki dela.
Tudi turbina nima kaj iskat v takem hibridu. Baterija je praktično isto težka v obeh, če ni celo dobesedno enaka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WhiteAngel ::

Meni se do zdaj noben 3-valjnik še ni dopadel. Ob vibracijah postanem živčen. Morda so dizlaši tega bolj navajeni, kaj jaz vem. Jaz ga ne kupim.

Blinder ::

A ni tisti 1.6 z nizko močjo zato, ker dela samo v tistem millerjevem ciklu ali nekaj takega, dobro za izkoristek, slabo za zmogljivosti?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

MikeRotch ::

Ahim je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Na kratko, naceloma ni najvecji krs ki ga lahko kupis, ni pa ene stvari, ki bi govorila v prid 3 valjnikom.

Kaj pa je potem najslabse kar lahko kupis? 8-O


Število valjev ne naredi motorja dobrega ali slabega. Imaš dobre 3 valjnike, slabe 2.0 dizle, še slabše V8 bencinarje...

Enako je z znamkami. Določena znamka lahko dela model, ki je izjemno zanesljiv in trpežen, drug model pa je popolnoma zanič. Toyota je imela v ponudbi par cvetk, kjer so motorji ribali po tekočem traku, čeprav velja za zanesljivo znamko. Subaru je znan po vzdržljivih avtomobilih, ampak njihovi 2.0 dizli imajo kup problemov...

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Narobe. 1,6 je švohnejši od 1,3 turbaka. Ampak v fhev se bo ugašal in prižigal 20x v minuti. Tu res hočeš oldschool motor, ki dela.
Tudi turbina nima kaj iskat v takem hibridu. Baterija je praktično isto težka v obeh, če ni celo dobesedno enaka.


Bom pravilno napisal NA motor je za hibrida bolj primeren kot motor s prisilnim polnjenjem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

hojnikb ::

Blinder je izjavil:

A ni tisti 1.6 z nizko močjo zato, ker dela samo v tistem millerjevem ciklu ali nekaj takega, dobro za izkoristek, slabo za zmogljivosti?

to je atkinsov cikel.. Zato velika kubatura in nizka moč/navor
#brezpodpisa

rs1975 ::

NajiM je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

A niso PSAjevi 3cyl 1.2 puretech motorji problematicni?


bili z jermenom v olju. sedanji imajo verigo.

A to ziher drži? Od katerega letnika dalje imajo Peugeoti ketno?
Vem, da se je s ketno uredilo pri Fordu, nisem pa vedel da tudi pri Francozih..

Ravno prejšnji teden smo na ženinem P2008 menjali jermena in pizdili nad tem PSA patentom ;)

denabiker ::

makucv je izjavil:


jaz sem kamiqa naročil lani septembra (na dolenjskem), dal sem nekaj malega čez 29k EUR z navigacijo in tovarniško kljuko. Enkratno plačilo. Hotel sem kupiti bencinski avto velikosti golfa z malo višjim sedenjem


pa je velikost golfa? Nisem vozil Kamiq-a, ampak sem bral, da je narejen na osnovi polo-ta in kolikor gledam na cesti se mi zdi majhen.

JE pa velik plus, da si vzel Monte Carlo opremo, ker kolega ima dve nove škodi doma, ena je navadna oprema, druga je Monte Carlo, pa to je kot drugi avto.

Reaper ::

knap je izjavil:

Kakšno je vaše mnenje o EV za 27K kot npr.ID.3 in 4, nova Škoda Elroq...

Verjetno imajo kar precej kompromisov, da so dosegli to ceno?

Najbolj pomembno - manjša baterija in verjetno precej oskubleni pri opremi...

Na spletu se morda lepo vidi, ko pa prideš v salon, pa je druga pesem.

LP


Za mestno vožnjo sta ID.3 in ID.4 za ta denar OK, vrh glave. Z opremo spet nista tako slaba, sem ravno gledal opremo pri ID.4 in sem bil presenečen, da ni popolnoma gol. Je pa tako, da z ID.3 narediš več kilometrov kot z ID.4, ker je pač baterija enako velika, poraba ID.3 pa manjša. ID.4 bo pozimi pri nizkih temperaturan na avtocesti naredil med 200 - 250 km. Pri ugodnejših temperaturah pa nekaj več. Natančne podatke si lahko pogledaš na spletni strani EVdatabase. Tam imaš zelo točne ocene dometa pri različnih vremenskih pogojih in scenarijih vožnje.

makucv ::

denabiker je izjavil:

makucv je izjavil:


jaz sem kamiqa naročil lani septembra (na dolenjskem), dal sem nekaj malega čez 29k EUR z navigacijo in tovarniško kljuko. Enkratno plačilo. Hotel sem kupiti bencinski avto velikosti golfa z malo višjim sedenjem


pa je velikost golfa? Nisem vozil Kamiq-a, ampak sem bral, da je narejen na osnovi polo-ta in kolikor gledam na cesti se mi zdi majhen.

JE pa velik plus, da si vzel Monte Carlo opremo, ker kolega ima dve nove škodi doma, ena je navadna oprema, druga je Monte Carlo, pa to je kot drugi avto.


Velikosti glede točnih cm ne vem, jaz sem gledal nekaj v velikosti golfa 6, ki sem ga prej imel za v službo. Kabina je precej prostorna, tudi sedenje zadaj, nič manjše kot prej v 6-ki, prej bolj komot. Sedeži v Montecarlo so mi kot uliti. Nisem pa ravno velik možakar -size M.

knap ::

Kakšna je zatesnitev potniške kabine v Kamiq?

Ko ga gledam na cesti, velika okna, škatlasta oblika..., mi ne deluje kot tih avto v notranjost.

Seveda se lahko močno motim.

LP

WizzardOfOZ ::

Iščeš majhen avto, pa še izoliran? Tam do 110 bodo vsi kolikortoliko tihi. Nad to hitrostjo majhni suvi postanejo glasni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

NajiM ::

rs1975 je izjavil:

NajiM je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

A niso PSAjevi 3cyl 1.2 puretech motorji problematicni?


bili z jermenom v olju. sedanji imajo verigo.

A to ziher drži? Od katerega letnika dalje imajo Peugeoti ketno?
Vem, da se je s ketno uredilo pri Fordu, nisem pa vedel da tudi pri Francozih..

Ravno prejšnji teden smo na ženinem P2008 menjali jermena in pizdili nad tem PSA patentom ;)


Od letos.

makucv ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Iščeš majhen avto, pa še izoliran? Tam do 110 bodo vsi kolikor toliko tihi. Nad to hitrostjo majhni suvi postanejo glasni.

Kamiq postane glasen tam pri 145-150km/h, ko po šumu veš koliko se pelješ, je kar razlika z octavijo karavan, ki je pri tej hitrosti še običajno glasna. Ma glej to je vse subjektivno, cm in dB ni nič ne pomagajo, če se ne usedeš v avto in ga 2h ne voziš naokoli. Takrat boš dobil prve prave občutke.

Sem ravno na tole naletel:
https://siol.net/avtomoto/novice/najbol...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: makucv ()

Gambino ::

feryz je izjavil:

Pumo imamo mi doma.
Za ženo je dovolj dober. In to je to. Motor je sicer ena nula tricilindrc in je ok za okrog bajte. Poskočen do 100 km/h. Ko ga goni na ac, temu primerno žre.
Od opreme ima kar dosti. Po par letih je celo ugotovila da ima masažne zice. Je bil pa okrog 22 jurjev. Par let nazaj.
Pod črto, avto kot avto. Naša je zadovoljna.



Ta motor je nekaj najslabšega, kar so kdaj dal v avto. Ko ti začne šreti olje samo prodej, resno!

donvito ::

knap je izjavil:

hvala za odgovore...

če se ne motim, bo v nedeljo oddaja Volan na A Kanal imela veliki primerjalni test avtomobilov o katerih govorimo v tej temi - SUV B

pa da vidimo, kaj se jim bo najbolj dopadlo... :)

to sem našel:

https://www.zurnal24.si/avto/testi/veli...

Test:
https://www.avtomobilizem.com/reportaze...

knap ::

hvala, bom preučil, počakal še na kakšen video na to temo...

me pa preseneča, da so Captur, Yaris, Juke za Mitsubishijem...

LP
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
64773972 (13557) FiReFTW
»

Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11926814 (5400) BCSman
»

Stroški vzdrževanja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5012566 (10369) hojnikb
»

Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36652646 (42445) louser
»

Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17825410 (20345) Raindancer

Več podobnih tem