Forum » Na cesti » Tehnični pregled in obrabljenost gum
Tehnični pregled in obrabljenost gum
DamijanD ::
Zanima me ali na tehničnem komplicirajo, če je guma ob strani pobrana - kljub temu, da je na glavni tekalni površini še dovolj profila?
Primer
https://i.imgur.com/sN7Gx1t.jpeg
https://i.imgur.com/31LRDJc.jpeg
Primer
https://i.imgur.com/sN7Gx1t.jpeg
https://i.imgur.com/31LRDJc.jpeg
tony1 ::
Po predpisih se meri profil v glavnih kanalih profila, v stranskih pa ne.
Kaj bo presodil teh. preglednik je pa nekaj odvisno tudi od sreče / vremena / ženinega mens. koledarja /retrogradnega merkurja (izberi po potrebi).
Kaj bo presodil teh. preglednik je pa nekaj odvisno tudi od sreče / vremena / ženinega mens. koledarja /retrogradnega merkurja (izberi po potrebi).
Legon ::
Kar ti lahko zakomplicira je, da te pošlje na optiko, če bo ocenil, da ti gume probira, ker je nekaj narobe.
MadMax ::
Continental je že iz fabrike na pol pobrana po robu...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Blinder ::
Po moje je tle 75% šans, da te bodo ustno opozorili, da so gume zanič in 25% šans, da tehničnega ne opraviš.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Magic1 ::
Continental je že iz fabrike na pol pobrana po robu...
Aquaplaning lasnosti bi bile torej slabe. Zadnji test, ki sem ga bral, so se dobro obnesle.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
DamijanD ::
Zimske mi enakomerno obrablja, tele so pa očitno supersoft in so v letu in pol praktično na koncu - kar me je kar presenetilo.
tony1: hvala nisem vedel za ta predpis.
tony1: hvala nisem vedel za ta predpis.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanD ()
HrščPščvnk ::
Vcasih je na strani pobrana zaradi načina vožnje. Me lani septembra ustavi policaj in mi da pihat, je bilo 0.0. Nato mi še pogleda gume in mi pravi da imam na robovih pobrane. Mu pravim da Jih bom zamenjal na servisu in me spusti dalje. Sem imel tudi continental, na tehničnem šlo gladko skozi v avto krka v LJ.
Hrošč Puščavnik, ogrožena živalska vrsta iz Tivolija.
Invictus ::
Jaz hodim na tehničnega na LPP. So prijazni, kaj ti celo popravijo, recimo nastavijo luči, dajo kako opozorilo.
Na AMZS ne grem več, ker te jebe zaradi ene žarnice, ki bi jo lahko zamenjal pred njim... Moraš ven, nazaj v vrsto, pa čaki.
Na AMZS ne grem več, ker te jebe zaradi ene žarnice, ki bi jo lahko zamenjal pred njim... Moraš ven, nazaj v vrsto, pa čaki.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
GupeM ::
Medtem ko čakaš v vrsti imaš čas zamenjat žarnico, da ne bo treba potem še en krog.
Jaz pa hodim na AMZS. Nikoli nobenih problemov. Lani skoraj da se ni samo zapeljal čez. Preveril je zavore, maso, pa od spodaj je šel pogledat. Vse ostalo je izpustil.
Letos je bil precej temeljit, našel pa ni nič. Razen ena luč je prenizko svetila, pa mi je dal opozorilo.
Jaz pa hodim na AMZS. Nikoli nobenih problemov. Lani skoraj da se ni samo zapeljal čez. Preveril je zavore, maso, pa od spodaj je šel pogledat. Vse ostalo je izpustil.
Letos je bil precej temeljit, našel pa ni nič. Razen ena luč je prenizko svetila, pa mi je dal opozorilo.
AndrejS ::
Če maš gumo obstrani pobrane je lahko kaj narobe s podvozjem in boš zaradi tega padel na tehničnem
Sheteentz ::
Bom malo ukradel temo, ker se tiče gum. Koliko okvirno me bo stalo centriranje gum? Zadnje cajte mi malo trese na avtocesti in pri zaviranju.
Legon ::
Odvisno zakaj ti trese. Če je problem v tem, da guma ni cetrirana par 10 eur, od tam pa samo še navzgor, odvisno od tega kaj je res narobe.
GupeM ::
Samo centriranje gum ne bi smelo biti več kot 20 €. Še posebej, če imaš železne feltne z menljivimi utežmi. Če je treba uteži nalepiti, se pa nekaj dražje. Ampak to je ranga 5 - 10 €.
bemfa ::
Treba pelat k vulkanizerju, ne k zlatarju. Za 30 ti še pnevmatike premontirajo, 20 je realna cena za centriranje. Se pa najde kdo ki bo hotel met 50 ja.
GupeM ::
Točno to. Premontaža s centriranjem me pride 40 €, ne pa samo centriranje, ki za vse 4 gume skupaj traja 7 minut in pol skupaj z dvigovanjemin spuščanjem avta na dvigalu + plačilo na blagajni.
tony1 ::
Če maš gumo obstrani pobrane je lahko kaj narobe s podvozjem in boš zaradi tega padel na tehničnem
Gume običajno bolj pobira na robu. Po OPjevi sliki sodeč ni z njegovim avtom nič narobe, to je samo normalna obraba gum.
Če bi bilo z njegovim podvozjem kaj narobe bi bilo stanje že na pogled mnogo hujše. Na YT si poglejte kakšnega Am. Audi mehanika, njihovi vozniki imajo vsi razf*kano optiko in/ali nore voznike, ki butajo v robnike na polno in temu primerno uničene gume...
blink ::
Zanima me ali na tehničnem komplicirajo, če je guma ob strani pobrana - kljub temu, da je na glavni tekalni površini še dovolj profila?
Primer
https://i.imgur.com/sN7Gx1t.jpeg
https://i.imgur.com/31LRDJc.jpeg
Indikatorji za globino se niso naceti, kar je v redu. Pojdi na tehnicnega pa bos videl, v najslabsem primeru bos kupil nove gume.
c23po ::
Zakon pravi:
"Globina kanalov v dezenu pnevmatik (merjena na mestu ob kazalniku obrabe) mora biti po obsegu in širini na pnevmatikah vozil na vozilih kategorij L(1)e in L(2)e najmanj 1 mm, na vozilih kategorij M(1) in N(1) ter njihovih priklopnih vozilih najmanj 1,6 mm, in na drugih vozilih najmanj 2 mm."
Tam morajo meriti in tam te lahko izločijo.
"Globina kanalov v dezenu pnevmatik (merjena na mestu ob kazalniku obrabe) mora biti po obsegu in širini na pnevmatikah vozil na vozilih kategorij L(1)e in L(2)e najmanj 1 mm, na vozilih kategorij M(1) in N(1) ter njihovih priklopnih vozilih najmanj 1,6 mm, in na drugih vozilih najmanj 2 mm."
Tam morajo meriti in tam te lahko izločijo.
Računalniki nimajo spominov.
kingsix ::
J**** kaj pravi zakon. Taka guma je za v smeti in ne na cesto. Uh ja bom šel na tehničnega X tam ne gledajo tolk gum. Na varnost sebe in drugih v cestnem prometu pa se požvižgate. Avto za 50k a gume 5 let star kitajski shit, ki sploh ni za na cesto. Wtf. (Ne mislim tu eksplicitno tega primera ampak splošno kaj vidim.)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
c23po ::
Samo povej, na keterem servisu za tehnične preglede si zaposlen. Da vemo kje komplicirajo...
Računalniki nimajo spominov.
starfotr ::
Jaz si želim, da bi bili naši pregledniki na tehničnih zelo dosledni. Da bi se držali vseh protokolov in tudi pometali avte z napakami. Če te vrže zaradi žarnice, super. Imaš zunaj 5 dni časa, da jo zamenjaš.
Ker pošteno plačam storitev, pričakujem da je tudi pošteno narejena. Jaz nočem plačat za papir. Ker, če je TP samo zbiranje denarja, potem naj naredijo to kar na remote. Jim pošljem št. prometne in nakažem znesek pa mi potrdijo brezhibnost.
Jaz želim vedet kaj je potencialno narobe z avtom. Kje so kritične točke in kaj bi bilo treba dodatno pogledat pri servisu. Vse to za mojo varnost in varnost vseh udeležencev v prometu.
Zato prosim, da mi poveste kje si vzamejo čas in res pogledajo vse.
Kamere na TP niso prinesle nič drugačnega dela. Razen to, da je avto res vidno prisoten in da se morebitna korupcija opravi že prej, ne ravno na kameri.
Snop luči ti popravijo povsod. Saj je to 30 s dela. In oni imajo merilno napravo, običajni serviserji vozil tega navadno nimajo.
https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=PRA...
In če pregled traja zaradi tega dlje časa, potem ok. Si bodo prislužili svoj denar, jaz pa še bolj miren spanec.
Lahko pa kontrolorji začnejo stavkat kot policaji. Ki začnejo samo dosledno izvajat svoje naloge. Torej čakam, da znorijo.
Ker pošteno plačam storitev, pričakujem da je tudi pošteno narejena. Jaz nočem plačat za papir. Ker, če je TP samo zbiranje denarja, potem naj naredijo to kar na remote. Jim pošljem št. prometne in nakažem znesek pa mi potrdijo brezhibnost.
Jaz želim vedet kaj je potencialno narobe z avtom. Kje so kritične točke in kaj bi bilo treba dodatno pogledat pri servisu. Vse to za mojo varnost in varnost vseh udeležencev v prometu.
Zato prosim, da mi poveste kje si vzamejo čas in res pogledajo vse.
Kamere na TP niso prinesle nič drugačnega dela. Razen to, da je avto res vidno prisoten in da se morebitna korupcija opravi že prej, ne ravno na kameri.
Snop luči ti popravijo povsod. Saj je to 30 s dela. In oni imajo merilno napravo, običajni serviserji vozil tega navadno nimajo.
https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=PRA...
In če pregled traja zaradi tega dlje časa, potem ok. Si bodo prislužili svoj denar, jaz pa še bolj miren spanec.
Lahko pa kontrolorji začnejo stavkat kot policaji. Ki začnejo samo dosledno izvajat svoje naloge. Torej čakam, da znorijo.
Invictus ::
Bom malo ukradel temo, ker se tiče gum. Koliko okvirno me bo stalo centriranje gum? Zadnje cajte mi malo trese na avtocesti in pri zaviranju.
Najprej jih enakomerno napolni.
Lahko da je samo en guma malo bolj prazna...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
kixs ::
Js sem imel enkrat malo zvito feltno in se je dobro cutilo na AC. Ce trese pri zaviranju, so lahko tudi zviti diski.
Magic1 ::
Že je guma neenakomerno pobrana, je dostikrat problem na krmilnem mehanizmu. Ko to na tehničnem vidijo, ti fajn prežoka avto ko je spodaj, da najde razlog. Lahko je končnik, zvita roka, ali pa rabi samo optiko. Če bo našel razlog te bo vrgu, drugače samo opozoril, da bi bilo smiselno narediti optiko. Pa gume bi morali večkrat polnit. Da ti jo ob straneh intenzivno pobira, je posledica prenizkega tlaka. Če greš napolnit in je pod 2 baram, si lahko ziher, da ti je ob straneh nekaj več pobral.
Magic
Sheteentz ::
Bom malo ukradel temo, ker se tiče gum. Koliko okvirno me bo stalo centriranje gum? Zadnje cajte mi malo trese na avtocesti in pri zaviranju.
Najprej jih enakomerno napolni.
Lahko da je samo en guma malo bolj prazna...
Vse gume enakomerno napolnjene.
Js sem imel enkrat malo zvito feltno in se je dobro cutilo na AC. Ce trese pri zaviranju, so lahko tudi zviti diski.
Diske sem menjal kake pol leta nazaj, pa se je po parih mesecih res gladkega zaviranja spet vrnilo tresenje. Pri res nizki hitrost pa tudi spet opazim neenakomerno zaviranje, kot da po delu koluta diska bolj zavira.
Invictus ::
Potem imaš znucane zavorne ploščice. Saj si jih menjal, ko si menjal diske?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
starfotr ::
Morda je problem v zavornih kleščah. Če ti po pol leta od menjave zavor spet trese, je to problem zavor in ne gum.
DamijanD ::
Tehnični je šel skozi BP. Žal pa ne morem nič rečt ali zaradi tega, ker so gume še ok, ali zaradi tega, ker jih nobeden ni nič konkretno pogledal. Ker bi pričakoval, da bi mi kdo kaj omenil/pojamral - tako je bila pa debata samo o prvi pomoči
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Letne gume (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 68891 (9141) | Vuli |
» | Tresenje volana med zaviranjemOddelek: Na cesti | 4389 (2485) | solatko |
» | Centriranje gum (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10991 (8242) | bbbbbb2015 |
» | Rahlo tresenje avta med 70-80km/h (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17988 (13062) | Wonailabs |
» | gume nove letne ok? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25931 (23297) | krneki0001 |