» »

Centriranje gum

Centriranje gum

1
2
»

Bolt ::

SloKin je izjavil:


Imas prav. Nisem lastnik avta. Pa te vseeno vprasam. A masina za centriranje loci med PL, PD, ZL, ZD?


Zate vsaj vem da trollaš, ker nemogoče bit toliko neumen, da bi take bedarije metal ven. Bolj je žalost UTK, ker vem, da ne trolla ampak je res tako neumen.
Ne misli, da si dober, če si najboljši med najslabšimi.

Vikking ::

Moje mnenje.
Centriranje je smiselno vsakič, če se pnevmatike odstranijo s platišč in se zamenjajo pnevmatike z zimskimi/letnimi. Če menjamo gume s platišči centiranje ni potrebno vsakič.

Kar se tiče označevanja pnevmatik s kredo, sta dve stvari pomembne.
prvič: s tem vemo da je tu zunanji del pnevmatike in pri premontaži pnevmatik s platišč, ne bi prišlo do tega, da bi nekdo obrnil pnevmatiko in bi zunanji del pnevmatike bil notranji del.

drugi pomeben del je ta. Da ne bi pnevmatika, ki je sedaj na levi strani, pristala na desni strani. Veliko pnevmatik sploh pri zimskih imajo označeno pravilno smer rotacije (zaradi profila). Če prestaviš pnevmatiko iz leve strani na desno stran, potem bo ta pnevmatika imela kontra rotacijo. S tem bo slabše izpodrivala vode, obraba profila zna biti večja, vozne lastnosti slabše.
Zato pnevmatiko na levi spredaj, lahko prestaviš samo na zadaj levo.
Pravilo je, vedno je boljša pnevmatika zadaj. Pri 4x4 ni pomembno, je pa vseeno ali je pogon spredaj ali zadaj, boljša pnevmatika vedno zadaj.

Utk ::

Bolt je izjavil:

SloKin je izjavil:


Imas prav. Nisem lastnik avta. Pa te vseeno vprasam. A masina za centriranje loci med PL, PD, ZL, ZD?


Zate vsaj vem da trollaš, ker nemogoče bit toliko neumen, da bi take bedarije metal ven. Bolj je žalost UTK, ker vem, da ne trolla ampak je res tako neumen.

Se pravi, čeprav že 5 dni nekaj ponavljaš, še zmeraj nisi sposoben razložit povezave s centriranjem. In potem jaz trolam. Pa tako enostavno vprašanje ti postavljam. Kaj bi blo šele, če bi bilo malo bolj komplicirano. Bi ti možgani eksplodirali? Aja, sej jih nimaš.

buttcrack ::

Zakaj pa boljša zadaj? Če imaš spredaj pogon, boš ja dal boljši komplet spredaj.
Na leto ali dva daš zadnje spredaj ker imajo verjetno kakšen mm profila več.

uvodV?? ::

Pacienti nimate pojma. Na starsevskem cveku dobis bolj pametne odgovore kot tule. Za katerokoli temo.

Mike_Rotch ::

Zakaj pa boljša zadaj? Če imaš spredaj pogon, boš ja dal boljši komplet spredaj.


Zato, ker podkrmarjenje velja za bolj varno kot prekrmarjenje za povprečnega voznika.

Bolt ::

Utk je izjavil:

Bolt je izjavil:

SloKin je izjavil:


Imas prav. Nisem lastnik avta. Pa te vseeno vprasam. A masina za centriranje loci med PL, PD, ZL, ZD?


Zate vsaj vem da trollaš, ker nemogoče bit toliko neumen, da bi take bedarije metal ven. Bolj je žalost UTK, ker vem, da ne trolla ampak je res tako neumen.

Se pravi, čeprav že 5 dni nekaj ponavljaš, še zmeraj nisi sposoben razložit povezave s centriranjem. In potem jaz trolam. Pa tako enostavno vprašanje ti postavljam. Kaj bi blo šele, če bi bilo malo bolj komplicirano. Bi ti možgani eksplodirali? Aja, sej jih nimaš.


Ti res nimaš vse pošlihtan tam gor. Jaz sem razložil že ene parkrat. Tebi lahko razlagam leta in leta pa ne boš pokapiral in razumel, ker si prilagojen program. Vsakemu normalnemu sploh ni treba razlagat. Ker vsak normalen to razume in se tukaj gor sploh ne oglašajo ampak se ti samo smejijo.
Moja napaka je le ta, da se ukvarjam s takimi pacienti kot si ti.
Ti je bilo pa lepo razloženo, da če ti karkoli ni jasno greš lahko vprašat "vulkanizerja " in ti bo on razložil. Tam v Polju jih je cel kup.
A bo šlo!
Ne misli, da si dober, če si najboljši med najslabšimi.

cvalsr ::

Boljše gume zadaj pa prekrmarjenje pa podkrmarjenje, japajade. Kaj večina voznikov ves čas vozi na meji zdrsa?

Kaj pa ZAVIRANJE? Večina avtov ima vsaj 2/3 teže na sprednjih kolesih, med močnim zaviranjem bi rekel da celo 80 in več %. Zadnja so zelo razbremenjena, prispevajo le manjši del zavorne sile. In 'pametni' bi imeli spredaj slabše gume? Pa ne mi o zaviranju v zavoju - kolikokrat pa do meje zavirate v zavoju? Če pogosto, pojdite nazaj v avtošolo. Vozniki relijev so izjema.
Če mi 'pametni' ne verjamete, pa mi razložite, zakaj so potem sprednji zavorni diski hlajeni in večji id zadnjih !?

Pogon spredaj ali zadaj ni tako pomemben kot zaviranje!

Bolt ::

Vikking je izjavil:

Moje mnenje.
Centriranje je smiselno vsakič, če se pnevmatike odstranijo s platišč in se zamenjajo pnevmatike z zimskimi/letnimi. Če menjamo gume s platišči centiranje ni potrebno vsakič.

Kar se tiče označevanja pnevmatik s kredo, sta dve stvari pomembne.
prvič: s tem vemo da je tu zunanji del pnevmatike in pri premontaži pnevmatik s platišč, ne bi prišlo do tega, da bi nekdo obrnil pnevmatiko in bi zunanji del pnevmatike bil notranji del.

drugi pomeben del je ta. Da ne bi pnevmatika, ki je sedaj na levi strani, pristala na desni strani. Veliko pnevmatik sploh pri zimskih imajo označeno pravilno smer rotacije (zaradi profila). Če prestaviš pnevmatiko iz leve strani na desno stran, potem bo ta pnevmatika imela kontra rotacijo. S tem bo slabše izpodrivala vode, obraba profila zna biti večja, vozne lastnosti slabše.
Zato pnevmatiko na levi spredaj, lahko prestaviš samo na zadaj levo.
Pravilo je, vedno je boljša pnevmatika zadaj. Pri 4x4 ni pomembno, je pa vseeno ali je pogon spredaj ali zadaj, boljša pnevmatika vedno zadaj.

Se strinjam. Eden redkih komentarjev in oseb, ki malo razmišlja z glavo.
Ne misli, da si dober, če si najboljši med najslabšimi.

Vikking ::

cvalsr je izjavil:

Boljše gume zadaj pa prekrmarjenje pa podkrmarjenje, japajade. Kaj večina voznikov ves čas vozi na meji zdrsa?

Kaj pa ZAVIRANJE? Večina avtov ima vsaj 2/3 teže na sprednjih kolesih, med močnim zaviranjem bi rekel da celo 80 in več %. Zadnja so zelo razbremenjena, prispevajo le manjši del zavorne sile. In 'pametni' bi imeli spredaj slabše gume? Pa ne mi o zaviranju v zavoju - kolikokrat pa do meje zavirate v zavoju? Če pogosto, pojdite nazaj v avtošolo. Vozniki relijev so izjema.
Če mi 'pametni' ne verjamete, pa mi razložite, zakaj so potem sprednji zavorni diski hlajeni in večji id zadnjih !?

Pogon spredaj ali zadaj ni tako pomemben kot zaviranje!



Logika in smiselnost ti seveda govori spredaj. Ampak je narobe

Mogoče kot pišem, vzami si čas in poglej (glej od 1minute naprej):

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Utk ::

Bolt je izjavil:


Ti res nimaš vse pošlihtan tam gor. Jaz sem razložil že ene parkrat. Tebi lahko razlagam leta in leta pa ne boš pokapiral in razumel, ker si prilagojen program. Vsakemu normalnemu sploh ni treba razlagat. Ker vsak normalen to razume in se tukaj gor sploh ne oglašajo ampak se ti samo smejijo.
Moja napaka je le ta, da se ukvarjam s takimi pacienti kot si ti.
Ti je bilo pa lepo razloženo, da če ti karkoli ni jasno greš lahko vprašat "vulkanizerja " in ti bo on razložil. Tam v Polju jih je cel kup.
A bo šlo!

No daj mi link na post, kjer si razložil kako na centriranje gum vpliva položaj gume, ali obratno. Ne boš, samo žalil boš, ker tega nisi razložil, ker tega ne moreš razložit, ker je trditev butasta. Kolo je centrirano kolk se da z nekim strojem, ali bo stala naprej, zadaj ali v kleti, pa nima nobene veze s tem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Boljše gume zadaj pa prekrmarjenje pa podkrmarjenje, japajade. Kaj večina voznikov ves čas vozi na meji zdrsa?


Video, ki razloži zakaj boljše gume zadaj ti je že Vikking prilepil.

Dodam samo to, da načeloma v prometu nihče (razen norcev) ne vozi na meji zdrsa namenoma, pa se zdrsi kljub temu dogajajo.

buttcrack ::

Za normalno vožnjo dokaj sposobnega šoferja bo spredaj boljši komplet kar boljša izbira, za dirkače pa lahko tudi zadaj.

Mike_Rotch ::

Še en, ki ignorira vse napisano :) Ravno obratno bi lahko bilo.

S tem, da večina "sposobnih šoferjev" to v resnici ni.

Motion ::

Če mu do sedaj pri njegovem načinu vožnje še ni oddneslo zadnjega konca potem se z novimi gumami spredaj tudi nebo kaj dosti spremenilo. Pa če ima avto še nadzor stabilnosti, pa sploh brezveze zdj zgublat besede. Sej ne vozi nirburgringa po mokrem.

Utk ::

Kako pa vi sploh pridete do boljših in slabših gum v nekem kompletu? Meni se je to v 20 letih na petih avtih samo enkrat zgodilo, da se je nek komplet "razkopal", pa še to na enem avtu, ki se res malo vozi, in je eno gumo raztrgalo, pa sem samo 2 kupil, še to samo zato, ker so druge dve bile skoraj nove.
Drugače imaš 4 gume, ki se rotirajo, ko so fuč, so vse fuč.

John Doe 71 ::

Bolt tukaj nima nič prav, če še vedno komu ni bilo razjasnjeno. SloKin in Utk imata prav. Sem strojnik in imam tako tudi vsaj malo osnov kar se tiče avtomehanike, čeprav za to kar Boltu ni jasno, niti ne bi rabil.
Da pa potem še žali je pa res nesprejemljivo.

Zgodovina sprememb…

buttcrack ::

Utk je izjavil:

Kako pa vi sploh pridete do boljših in slabših gum v nekem kompletu? Meni se je to v 20 letih na petih avtih samo enkrat zgodilo, da se je nek komplet "razkopal", pa še to na enem avtu, ki se res malo vozi, in je eno gumo raztrgalo, pa sem samo 2 kupil, še to samo zato, ker so druge dve bile skoraj nove.
Drugače imaš 4 gume, ki se rotirajo, ko so fuč, so vse fuč.

dejansko ne gre za fuč gumo, gre se samo za to, da jih "vedno" spredaj bolj pobira in jih zato potem prestaviš zadaj.

Kdor se pa vtika v sposobnosti šoferja in kdo to je ali ni, pa kakor želi.

Napisal sem sposoben šofer in ne šofer, ki misli, da je sposoben!

Utk ::

Ja, ampak zato se gume rotira. Ko jih zarotiraš, bojo pred naslednjo sezono spet vse enako obrabljene. Ko je en par nazadnje fuč, drug pa še "dober", v resnici ni niti drug dober.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Kekokekič ::

No js sm lih zdej naredu to napako, da nisem nič rotiral. Tko sem imel dve gumi po robovih pobrani dokonca, dve pa imata še 4mm profila.

Sem kupil dve novi, želel sem jih dat zadaj, kar sem vulkanizerju/mehaniku tudi omenil/nakazal. Kljub temu mi je novi dve gumi prestavil spredaj slabši pa zadaj. Enako je naredil sodelavcu drug mehanik in ob pogovoru mi je celo rekel, da se nove vedno da spredaj. Očitno potem tudi mehaniki ne vejo :))

Z vidika vožnje mi je po eni strani logično, ker sprednji pogon pač poganja vozila in ga usmerja - zavija. Tudi z vidika zaviranja je sigurno bolje spredaj imeti nove, ker se bo avto hitreje ustavil. Mi je pa tudi logično, da hitreje ujameš zdrs sprednjega dela vozila kot pa zadnjega dela vozila. Ampak mislim, da večkrat pride do situacije kjer je treba zavirat v sili, kot pa do situacije kjer ti začne odnašat zadnji konec (če voziš nekje na zgornji meji omejitev in ne divjaš ravno).

Vseeno tuhtam, da bi jih prestavil zadaj in dal slabše spredaj. A lahko to naredim tako, da eno stran avta dvignem z dvema dvigalkama (eno spreadaj eno zadaj), ki jih dobiš ob avtu zraven al bolje, da ne?

Utk ::

Jaz bi dal boljše spredaj, vsak pa naj zase razmišlja po svoje. Glih zarad tega, ker bolj verjetno je, da boš zaviral v sili kolk tolk naravnost, ali pa hotel zavit na mokrem, pa bo šel avto naravnost, kot pa da boš v ovinku lovil zadnji konec. Ko ti zadnji konec odnese, večina voznikov itak ne bo naredila več nič pametnega, in je vse odvisno od sreče. Ja, zdaj je vsak zase lahko pameten kakšen as je, ampak meni se to še ni zgodilo, tako da ne vem kako pa kaj bi naredil.

Bolt ::

John Doe 71 je izjavil:

Bolt tukaj nima nič prav, če še vedno komu ni bilo razjasnjeno. SloKin in Utk imata prav. Sem strojnik in imam tako tudi vsaj malo osnov kar se tiče avtomehanike, čeprav za to kar Boltu ni jasno, niti ne bi rabil.
Da pa potem še žali je pa res nesprejemljivo.


LOL
Ja za to moraš pa res bit strojnik. bdv jaz sem strojnik že 35 let pa se s tem ne hvalim.
Še en specialec za volanom. Zraven pa še nepismen.
Kot prvo vrni izpit in avto, da ne boš delal gužve na cesti in ne boš ogrožal drugih udeležencev v prometu ker si nevaren predvsem sebi:))
Kot drugo najdi si drugo službo, ker kot strojnik očitno nimaš pojma.
Bogi tisti s katerimi moraš delat, nč čudnega, da gre s takimi firma v k.

John Doe 71 je izjavil:

Na AC sem videl že kar nekaj vozil, ki jim opletajo gume. Tako da če ne drugega, je očitno dobro nakazilo, da je treba menjat, če se eden zapelje za tabo in vidi, da ti opletajo.
Jaz nisem rabil niti enkrat centrirat istih gum, pa sem jih imel že nekaj kompletov po 5 let skupaj.


Dovolj si povedal. To si bil verjetno ti oziroma taki, ki vozite z necentriranimi gumami po cesti.
A je treba sploh še kaj dodat. S takimi se pa ne da drugače pogovarjat kot na tak način. Na žalost. Saj vas bo izučilo, nč bat.
Jao, jao.
Ne misli, da si dober, če si najboljši med najslabšimi.

Utk ::

Ti nisi strojnik, kvečjemu šlosar, pa še to bolj slab. Ker človek napiše, da vidi druge, ki opletajo, ti pa iz tega sklepaš, da njemu opletajo. Logika nula bodova.
Isto z naganjenjem z mano. Pač si prezabit, da bi razumel neke zelo enostavne stvari.

mirator ::

Kekokekič je izjavil:

No js sm lih zdej naredu to napako, da nisem nič rotiral. Tko sem imel dve gumi po robovih pobrani dokonca, dve pa imata še 4mm profila.

Sem kupil dve novi, želel sem jih dat zadaj, kar sem vulkanizerju/mehaniku tudi omenil/nakazal. Kljub temu mi je novi dve gumi prestavil spredaj slabši pa zadaj. Enako je naredil sodelavcu drug mehanik in ob pogovoru mi je celo rekel, da se nove vedno da spredaj. Očitno potem tudi mehaniki ne vejo :))

Z vidika vožnje mi je po eni strani logično, ker sprednji pogon pač poganja vozila in ga usmerja - zavija. Tudi z vidika zaviranja je sigurno bolje spredaj imeti nove, ker se bo avto hitreje ustavil. Mi je pa tudi logično, da hitreje ujameš zdrs sprednjega dela vozila kot pa zadnjega dela vozila. Ampak mislim, da večkrat pride do situacije kjer je treba zavirat v sili, kot pa do situacije kjer ti začne odnašat zadnji konec (če voziš nekje na zgornji meji omejitev in ne divjaš ravno).

Vseeno tuhtam, da bi jih prestavil zadaj in dal slabše spredaj. A lahko to naredim tako, da eno stran avta dvignem z dvema dvigalkama (eno spreadaj eno zadaj), ki jih dobiš ob avtu zraven al bolje, da ne?

Če imaš pogon spredaj, potem morajo biti spredaj boljše gume. Prvič iz vzroka, ki si ga že sam ugotovil (zaviranje v sili) in drugič, če ti začne zadnji konec zanašati, dodaš nekoliko plina in boš z dobrimi prednjimi gumami, hitro ujel ravnotežje. Seveda ti pri zdrsu zadnjika nič ne pomagajo boljše prednje gume, če panično pritiskaš na bremzo.

buttcrack ::

Ajde roko na srce vsi dirkači z vozili na sprednji pogon, kolikokrat vam je že odneslo rit? Pišete kot da je to nekaj vsakdanjega :)
P.S. ročna ne velja :p

Utk ::

Pa še to bi veljalo, če bi imel potem zadaj res ekstremno zanič gume, o tem pa upam, da se ne pogovarjamo. Če imaš zadaj še zmeraj v redu gume, samo so pač nekje na pol življenjske dobe, bi jaz nove dal spredaj. Če so zanič zanič, bi pa zamenjal vse 4.

Mike_Rotch ::

https://kumhotyre.co.uk/kumho-news/shou...

https://www.continental-tyres.co.uk/car...

The tyre industry recommends fitting the new tyres onto the rear axle. This will provide greater grip to the rear axle and mitigate any potential oversteer condition or loss of vehicle stability on slippery surfaces.


Očitno morajo proizvajalci gum najeti par biserov iz slo-techa, da jim povejo kako se stvarem streže.

Ajde roko na srce vsi dirkači z vozili na sprednji pogon, kolikokrat vam je že odneslo rit? Pišete kot da je to nekaj vsakdanjega :)


Točno tolikokrat kot je bilo potrebno na polno zavirati. Ničkrat.

buttcrack ::

Razlika med zaviranjem na polno in da ti rit odnese je, da je prvo odvisno tudi od ostalih udeležencev v prometu, drugo izključno od divjega šoferja. Odstotke za pojav enega izmed dogodkov si izračunaj sam ali pa za namig povprašaj avtoindustrijo.

Mike_Rotch ::

To seveda ni res. Oboje je odvisno od šoferja in zunanjih dejavnikov. Ni ti treba biti ravno divji šofer, da ti srna skoči na cesto.

val46 ::

Ja sej. In kaj se bo v tem trenutku zgodilo? Ti bo odneslo zadek avtomobila al boš zaviral na polno? Torej, kje po tvoje je boljše imet dobre gume? Btw, vprašanje je retorično.

Mike_Rotch ::

Po vsej verjetnosti boš zaviral in pri tem skušal sunkovito spremeniti smer. Posledično ti bo odneslo zadek in ti boš bočno parkiral v bližnje drevo.

b3D_950 ::

Slalom med divjadjo. 8-)
Čeprav včasih kakšna parkira svojo rit na sredino ceste in čaka na svoj eternal moment.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Motion ::

Mike_Rotch je izjavil:

Po vsej verjetnosti boš zaviral in pri tem skušal sunkovito spremeniti smer. Posledično ti bo odneslo zadek in ti boš bočno parkiral v bližnje drevo.

Morda če imaš 20 let star avto. Pri novejših pa elektronska kar ogromno zmanjšajo možnost da se kaj takega zgodi.
Razen če slučajno srna ne skoči na cesto ravno kjer je polito olje po cestišču.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

Mike_Rotch ::

Seveda zmanjša možnost, ampak je ne izniči. Ni treba, da je polito olje, lahko je luža na cesti, lahko je cesta delno suha, le po sredini kjer je črta je mokra, pa pride do velike razlike v oprijemu. Lahko je mogoče samo malo peska na cesti. Lahko pa ni nič in brezskrbno odpelješ naprej, če gre vse po sreči.

Kakorkoli, meni je načeloma vseeno kje imate zmontirane boljše gume. V temi je bilo objavljeno dovolj materiala, o videa kjer profesionalni inštruktor razloži zakaj se ima boljše gume zadaj do izjav proizvajalcev gum, ki pravijo isto.

Ampak, sigurno bolj drši to kar pravi slo-tech srenja.

Utk ::

Tisto je lahko res v ekstremnem primeru, če bi zadaj imel čist zanič gume. Če so zadaj tudi dobre, samo spredaj malo boljše, je pa čisto dobro.

val46 ::

Mike_Rotch je izjavil:

Po vsej verjetnosti boš zaviral in pri tem skušal sunkovito spremeniti smer. Posledično ti bo odneslo zadek in ti boš bočno parkiral v bližnje drevo.


Ja seveda...pri hitrosti čez 120km/h skozi najmanj 90 stopinjski ovinek morda res, drugače pa ob neki "normalni" vožnji, kljub nenadnemu zaviranju še nisem ne videl, še manj doživel, da bi ob zaviranju kar vzelo zadnji konec. Pa tudi pri tistem "extremnem"primeru k sm gor napisal, bo po vsej verjtnosti prej zdrsnil prednji konec in boš šel naravnost iz ovinka, kot da bi te začel zadnji konec prehitevat. Pustimo extremne razmere, sneg, led in podobno. V tistem bo vsak izkušen in predvsem pameten voznik itak vozil s tako hitrostjo, da mu ne more vzet zadnjega konca pod nobenim pogojem. Sicer priznam, da se nisem ravno nekaj hudo poglabljal v to, kje je boljše imeti "nove" gume, ampak ja, kolikor vem, čisto vsak mehanik ali pa vulkanizer, bo na sprednjo os montiral boljše oz z več profila, na zadnjo pa tiste "slabše". V prvi vrsti verjetno res zaradi zaviranja in krajše zavorne poti, po drugi strani pa tudi zato, ker guma z več profila ima lepšo vodljivost sploh v dežju ali snegu in če je avto na sprednji pogon, lahko z dodajanjem plina in posledično boljšim oprijemom spredaj, rešiš tudi odnašanje zadnjega dela avtomobila v ovinku. Če imaš spredaj slabše gume in sredi ovinka zdrsnejo, greš lahko samo še naravnost...tudi dodajanje plina ti ne bo kaj dosti pomagalo, ker se bodo itak vrtele v prazno. Govorim o fizikalnih lastnostih avtomobila oz vožnje, brez nekih elektronskih pomagal.

tony1 ::

Ful ste zabavni gostobesedni modreci, ki ste v nakladanje po tipkovnici pripravljeni vložiti kar nekaj časa... in flegma zignorirate vse, kar je bilo do zdaj navedeno v temi, ker časa za branje pa očitno nimate.

Mike_Rotch ::

Pa tudi pri tistem "extremnem"primeru k sm gor napisal, bo po vsej verjtnosti prej zdrsnil prednji konec in boš šel naravnost iz ovinka, kot da bi te začel zadnji konec prehitevat.


To je bistvo, ja. Podkrmarjenje je bistveno bolj varno in lažje obvladljivo za povprečnega voznika. Zato so praktično vsi avti, z izjemo nekaj specializiranih športnikov, nastavljeni tako, da rahlo podkrmarijo.

Sicer priznam, da se nisem ravno nekaj hudo poglabljal v to, kje je boljše imeti "nove" gume, ampak ja, kolikor vem, čisto vsak mehanik ali pa vulkanizer, bo na sprednjo os montiral boljše oz z več profila, na zadnjo pa tiste "slabše".


Se vidi, da se nisi poglabljal. Če bi se, bi vedel, da bo vsak sposoben mehanik ali vulkanizer boljše gume montiral na zadnjo os :)

Bolt ::

Nehajte že trollat!
Tema je Centriranje gum! (čeprav se gume ne centrirajo)
Toda vemo kaj je mislil OP.
Tako da držte se teme al pa si odprite svojo temo pa not nabijajte traparije.
Ne misli, da si dober, če si najboljši med najslabšimi.

John Doe 71 ::

buttcrack je izjavil:

Ajde roko na srce vsi dirkači z vozili na sprednji pogon, kolikokrat vam je že odneslo rit? Pišete kot da je to nekaj vsakdanjega :)
P.S. ročna ne velja :p

S povsem novimi gumami že malo, ne pa da bi me povsem obrnilo. Prvih 500km ne smeš hitro čez ovinke. Ali pa z 8 let starimi na ovinku z zlizanim asfaltom, sem šel prvič čez eno vas kjer nisem mogel vedet, da je tako slab asfalt, seveda sem pa zelo pritisnil. Je treba kar orenk pretiravat da se to naredi.
Sem bil tudi na Vranskem pa meni na tisti zadnji vaji ni uspelo ulovit zadka v tistih 5 poizkusih, še ženskam je šlo bolje. Sem se potem potolažil, da tega itak ne bom nikoli rabil v praksi.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Sem bil tudi na Vranskem pa meni na tisti zadnji vaji ni uspelo ulovit zadka v tistih 5 poizkusih, še ženskam je šlo bolje. Sem se potem potolažil, da tega itak ne bom nikoli rabil v praksi.

Sej ti že 10 let govorimo, da si nek kao dirkač, ampak da v resnici ne znaš vozit.

bbbbbb2015 ::

Lanka je izjavil:

Pozdravljeni, oktobra sem kupila nov avto, čez 14 dni zamenjala zimske gume. Letne gume so ostale na original feltnah in so bile vožene 14 dni, moram zdaj res ponovno scentrirat preden jih prešravfam?(Zimske imam na drugih feltnah. )


Ni potrebno. Balansirat gume ima smisel, če se prevozi veliko št. km (recimo 20.000km in več) ali če je recimo odpadla tista lepljena utež.

Je pa praviloma tako, da če gumo daš v ponovno balansiranje čez 14 dni, ti bo redko do nikoli kazalo popolno nulo na stroju za balansiranje. Gume pogosto pobirajo (in mečejo) kamenčke, pa dejansko guma nikoli ni povsem povsem perfektno zbalansirana.

Balansirat gume ima tudi smisel, če se jih sname in ponovno namontira, da se pregleda, če ima guma poškodbe (žeblje, ipd.).

Jaz sem imel skrbnega vulkanizerja, ki je gume vedno skrbno pogledal. V 10+ letih je v dveh gumah našel žebelj, oz. neko steklo.

Sem pa enkrat peljal na eno firmo, ki je po celi Sloveniji, ime se začne z A in ima štiri črke. Čakala me je dolga pot v Belgijo in mi je guma rahlo puščala. So mi gume vse štiri premontirali, kar sem lepo plačal.

Ni bilo boljše, pa sem šel na uraden servis, ter kupil vse štiri gume nove. Pokazalo se je, da je bila ena guma usekana na notranji strani, druga pa z debelim žebljem, ampak takim 10cm dolgim. Sploh mi ni bilo jasno, kako mi guma ni bolj puščala.

Tako da pri premontiranju in balansiranju gre tudi za to, da ti vulkanizer gumo pregleda. Če je toliko skrben. Eni niso, pa 10cm dolgega žeblja ne vidijo.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava gum - kje, cena?

Oddelek: Na cesti
392908 (827) steev
»

Nakup jeklenih platišč za zimo, da ali ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8811454 (8818) nekoman
»

menjava dveh gum

Oddelek: Na cesti
295114 (4056) ;-)
»

menjava zimskih gum (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8514406 (10209) ...:TOMI:...
»

Zimske gume na svojih platiščih in centriranje

Oddelek: Loža
336650 (5730) energetik

Več podobnih tem