Forum » Na cesti » Rahlo tresenje avta med 70-80km/h
Rahlo tresenje avta med 70-80km/h
zobnik ::
Gume niso nove, imajo še 6mm profila. Trese mi avto med 70-80km/h, bolj so vibaracije in še povrhu se sliši neko bučanje med 70-80km/h. Pregledal sem gume, dvignil avto in zavrtel kolo, začuda sta dve gumi po ostrim pogledom malenkost jajčasti na enem delu, ne vem a to ima vpliv na to tresenje. Zavore niso, polosi ni, podvozje OK. Gume so zimske Fulda, platišča so brez rje in poškodb.
- spremenil: zobnik ()
Unknown_001 ::
Pozdrav.
Kje se čuti tresenje? Na volanu? Navadno je prva ideja ob takem "simptomu" centriranje gum, vendar glede na bučanje in hrup mogoče obstaja možnost okvare na kakšnem delu pogonskega sklopa. Se to dogaja le v določeni prestavi? Več informacij dobrodošlih.
Druga zadeva... jajčasta guma na enem delu. Kako to izgleda? Izgleda slučajno kot da je pnevamtika na enem delu napihnjena oz ven raste bula? Če je problem v tem je guma brezpogojno za stran, saj jo bo lahko slej ali prej razneslo ob uporabi. Možno da je tudi kriva za vibriranje čudne glasove med vožnjo. Slike dobrodošle.
Kje se čuti tresenje? Na volanu? Navadno je prva ideja ob takem "simptomu" centriranje gum, vendar glede na bučanje in hrup mogoče obstaja možnost okvare na kakšnem delu pogonskega sklopa. Se to dogaja le v določeni prestavi? Več informacij dobrodošlih.
Druga zadeva... jajčasta guma na enem delu. Kako to izgleda? Izgleda slučajno kot da je pnevamtika na enem delu napihnjena oz ven raste bula? Če je problem v tem je guma brezpogojno za stran, saj jo bo lahko slej ali prej razneslo ob uporabi. Možno da je tudi kriva za vibriranje čudne glasove med vožnjo. Slike dobrodošle.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
zobnik ::
Ni ravno tresenje, vibriranje.
Hrup se pojavi samo med 70-80km/h.
Ko se spustim navzdol v leru je vibriranje isto kot po ravnini.
Avto sem dvignil, zavrtel kolo in opazoval, ni kakšna bula, samo tekalna plast ni 100% okrogla.
Zanimivo, da ena guma je imel 100% brezhibni krog.
Spredaj sem stestiral s pomočjo 1.prestave. Je to normalen pojav.
Slutim na gume.
Hrup se pojavi samo med 70-80km/h.
Ko se spustim navzdol v leru je vibriranje isto kot po ravnini.
Avto sem dvignil, zavrtel kolo in opazoval, ni kakšna bula, samo tekalna plast ni 100% okrogla.
Zanimivo, da ena guma je imel 100% brezhibni krog.
Spredaj sem stestiral s pomočjo 1.prestave. Je to normalen pojav.
Slutim na gume.
Unknown_001 ::
Si kdaj zaviral na "rajs" pa da je bilo toplo zunaj ? Zimsko gumo hitro požira v toplem vremenu.
Če imaš kje pri roki kak šubler, če ne pa ravnilo in od oka premeri globino profila tam kjer se ti zdi da guma ni povsem okrogla, ter na mestu kjer se ti zdi vredu tok da bo za referenco.
Na hitro ugibam da je guma neenakomerno obrabljena.
Če imaš kje pri roki kak šubler, če ne pa ravnilo in od oka premeri globino profila tam kjer se ti zdi da guma ni povsem okrogla, ter na mestu kjer se ti zdi vredu tok da bo za referenco.
Na hitro ugibam da je guma neenakomerno obrabljena.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
bbbbbb2015 ::
Gume niso nove, imajo ĹĄe 6mm profila. Trese mi avto med 70-80km/h, bolj so vibaracije in ĹĄe povrhu se sliĹĄi neko buÄanje med 70-80km/h. Pregledal sem gume, dvignil avto in zavrtel kolo, zaÄuda sta dve gumi po ostrim pogledom malenkost jajÄasti na enem delu, ne vem a to ima vpliv na to tresenje. Zavore niso, polosi ni, podvozje OK. Gume so zimske Fulda, platiĹĄÄa so brez rje in poĹĄkodb.
Možnosti (ali kombinacija le-teh):
- neenakomerno izrabljene gume (ali poškodovane gume ali zaležanme gume, ki niso okrogle)
- optika avta ni v redu
- luft pri končnikih ali kje pri volanski letvi
- zvita platišča
Slovenske ceste niso biser, veš.
- pod 1. menjaš za letne gume in vidiš spremembo
- pod 2. greš na optiko
- pod 3. greš k dobremu mehaniku ali na AMZS, da ti pregledajo, če ima kje katero kolo luft
- pod 4. vidiš pri vulkanizerju, ko gumo zavrti na avtomatu
Imaš še kakšne redkejše možnosti:
- oblogo diska ni čisto vrnilo v začetno pozicijo, disk je rahlo zvit, kar ti čutiš kot vibracije. To lahko preveriš tako, da v trenutku tresenja malo pritisneš na bremzo. Tresenje postan izrazitejše.
- avto je bil karamboliran, ter zravnan na mizi, optika je narejena, samo ne da se to čisto odpraviti. To se ne da pomagati.
bbbbbb2015 je izjavil:
Gume niso nove, imajo ĹĄe 6mm profila. Trese mi avto med 70-80km/h, bolj so vibaracije in ĹĄe povrhu se sliĹĄi neko buÄanje med 70-80km/h. Pregledal sem gume, dvignil avto in zavrtel kolo, zaÄuda sta dve gumi po ostrim pogledom malenkost jajÄasti na enem delu, ne vem a to ima vpliv na to tresenje. Zavore niso, polosi ni, podvozje OK. Gume so zimske Fulda, platiĹĄÄa so brez rje in poĹĄkodb.
Možnosti (ali kombinacija le-teh):
- neenakomerno izrabljene gume (ali poškodovane gume ali zaležanme gume, ki niso okrogle)
- optika avta ni v redu
- luft pri končnikih ali kje pri volanski letvi
- zvita platišča
- izrabljen ležaj kolesa
Slovenske ceste niso biser, veš.
- pod 1. menjaš za letne gume in vidiš spremembo
- pod 2. greš na optiko
- pod 3. greš k dobremu mehaniku ali na AMZS, da ti pregledajo, če ima kje katero kolo luft
- pod 4. vidiš pri vulkanizerju, ko gumo zavrti na avtomatu
- pod 5. se to čuti kot luft kolesa, v realnosti je zvok karakterističen, dobri mehaniki vejo, kdaj je ležaj kriv
Imaš še kakšne redkejše možnosti:
- oblogo diska ni čisto vrnilo v začetno pozicijo, disk je rahlo zvit, kar ti čutiš kot vibracije. To lahko preveriš tako, da v trenutku tresenja malo pritisneš na bremzo. Tresenje postan izrazitejše.
- avto je bil karamboliran, ter zravnan na mizi, optika je narejena, samo ne da se to čisto odpraviti. To se ne da pomagati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
m0LN4r ::
Gume niso nove, imajo še 6mm profila. Trese mi avto med 70-80km/h, bolj so vibaracije in še povrhu se sliši neko bučanje med 70-80km/h. Pregledal sem gume, dvignil avto in zavrtel kolo, začuda sta dve gumi po ostrim pogledom malenkost jajčasti na enem delu, ne vem a to ima vpliv na to tresenje. Zavore niso, polosi ni, podvozje OK. Gume so zimske Fulda, platišča so brez rje in poškodb.
Pelji centrirat gume in tam povej tocno tako kot tu.
Meni se je zgodilo isto, na koncu mi je rekel, da lahko zmece gor kilo gewihtov pa se vedno ne bo 100%
Sem menjal gume in problema vec ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Baja ::
amortizerje maš dobre?
ker meni se je podobno dogajalo tam pri okoli 80-90kmh. izkazalo se je da je bil kriv zadnji amortizer.
ker meni se je podobno dogajalo tam pri okoli 80-90kmh. izkazalo se je da je bil kriv zadnji amortizer.
Aston_11 ::
Pravi, da ima podvozje brezhibno. Kako to ve, je betonska ne, tega si ne bi upal trditi niti za nova vozila s 1000 km slovenskih cest za seboj.
bambam20 ::
Gume niso nove, imajo še 6mm profila. Trese mi avto med 70-80km/h, bolj so vibaracije in še povrhu se sliši neko bučanje med 70-80km/h. Pregledal sem gume, , začuda sta dve gumi po ostrim pogledom malenkost jajčasti na enem delu, ne vem a to ima vpliv na to tresenje. Zavore niso, polosi ni, podvozje OK. Gume so zimske Fulda, platišča so brez rje in poškodb.
Lahko, da se ti zdi, da so platišča brez poškodb. kakšna vožnja ali dve čez robnik pa se ti lahko zvijejo.
Po moje bodo za vibracije krivec ravno ti jajčasti gumi. Sicer nisi napisal kjer sta jajčasti ampka vseeno boš pri vulkanizerju po moje zelo hitro ugotovil in odpravil napako.
TOP ::
Pa pejdi že enkrat k vulkanizerju gume na stroj pa boš videl,ne pa tukaj pametovat in ugibat.
SimplyMiha ::
Ma, take izuči šele, ko se o njih piše v črni kroniki.
Aja, takrat je že malo prepozno...
Aja, takrat je že malo prepozno...
zobnik ::
Če je avto doma parkiran bolj težko, da se zaradi tresenja kaj zgodi, aaaa
Se ga 1x/tednsko uporablja, samo vzrok pa moram odpravit. Centriranje ni, ker pol bi treslo avto pri 120km/h.
Trese izključno med 70-80km/h.
Ko se spustim po dolgem klancu navzdol v leru trese, tako da polosovina ni in tud podvozje ni.
Edina rešitev menjava gum.
Se ga 1x/tednsko uporablja, samo vzrok pa moram odpravit. Centriranje ni, ker pol bi treslo avto pri 120km/h.
Trese izključno med 70-80km/h.
Ko se spustim po dolgem klancu navzdol v leru trese, tako da polosovina ni in tud podvozje ni.
Edina rešitev menjava gum.
neboben ::
ko je meni treslo volan pri taki hitrosti kot jo omenja avtor teme, so bile komaj vidne bule na gumah. Po letih bi gume lahko bile še v uporabi, tako da je bilo malce čudno, da so se naredile bule. Skratka pri bulah nič ne pomaga, je bolje menjat gumo in je to to.
r3dkv1c4 ::
podobno bučanje sem jaz slišal, ko so šli ležaji na kolesih.
Kako pa ti veš, kakšno je njegovo bučanje?
Si ga slišal?
Samo gume so problem.......centriranje, lahko so stare in zanič, čeprav izgledajo super.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: sandmat ()
bambam20 ::
Centriranje ni, ker pol bi treslo avto pri 120km/h.
Trese izključno med 70-80km/h.
Edina rešitev menjava gum.
Kaj ti zdaj tle pišeš bedarije. Če gume niso dobro scentrirane lahko tresejo pri nizkih hitrostih oz. v različnih območjih.
Prav rad mam take "razgledane" kot si ti.
Sploh pa, kaj tle težiš z avtom, ki ga uporabljša zgolj občasno pa nam kradeš čas.
Ali je ceneje menjati gume ali najprej samo preveriti ali so pravilno centrirane?
Najceneje je trolanje po forumu.
podobno bučanje sem jaz slišal, ko so šli ležaji na kolesih.
Kako pa ti veš, kakšno je njegovo bučanje?
Si ga slišal?
Samo gume so problem.......centriranje, lahko so stare in zanič, čeprav izgledajo super.
Ležaji ne bučijo, pač pa tulijo. Lp.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Aston_11 ::
bambam20 ::
BRBR ::
Enaka scena na avtu, ki večinoma stoji. Gume postanejo jačaste zaradi tega. Kupiš nove pa ne bo več treslo.
bambam20 ::
Gume + feltne menjal, tresenja ni več.
Tudi,če platišča na videz izgledajo ok, ne pomeni, da niso zvita. Teoretično z vsako vožnjo čez manjši robnik ali pa večjega, tudi ko kje parkiramo lahko platišče poškodujemo.
Zanimivo , kaj si na začetku trdil.
platišča so brez rje in poškodb.
me zanima, ali so bile samo bulaste gume, ali je vulkanizer tudi ugotovil, da imaš zviti platišči?
zobnik ::
Sem ugotovil kaj je bil vzrok za tresenje. Ena guma je imel notranji in zunanji obroč, okol in okol nekakšno površinsko poškodobo (predvidevam, da je poškodba nastala v proizvodnji), nisem opazil ne jaz ne vulkanizer : ANIKS Plus d.o.o. Ljubgojna 31 je opravljal storitev. Tako, da k takim ne grem nikol več.
smacker ::
Fulda l.2010 in bogve kolk kilometrov - se ni za čudit Si mel srečo, da te ni sezulo na AC pri 130-140kmh.
bambam20 ::
zobnik ::
Pretiravaš. Sem poštudiral, da se je bivši lastnik zgleda s prazno vozil nekaj kilometrov in zato je naredilo komaj viden obroč. firma gume je po sredini zradiralo tam 1.5cm debelina.
bambam20 ::
smacker ::
Eh, kaj bo te sezulo. Samo malo je treslo, pa par bulic je mela. Za ene 2-3 sezone še komot
bambam20 ::
GPUpoweR ::
Pozdravljeni,
imam dokaj podobno situacijo...sicer Ford Fiesta 2009 in imam problem s tresenjem volana pri zaviranju. Omeniti moram, da trese le v intervalu med 80-50km/h, pri višjih in nižjih hitrostih ne trese.
Menjava diskov in ploščič je 2x rešila zadevo le za cca. 1000km, nato se je problem spet pojavil.
Ko sem menjal iz zimskih na letne sem menjal komplet gume in platišča, scentriral in peljal na optiko..zadeva ostaja enaka.
Glede na to, da mi občasno v volanu tudi rahlo poka ob močnem zavijanju, me zanima, če ima povezavo s tem:
"Pri začetnih vozilih se vozniki pritožujejo nad problematičnim krmilnim sistemom, ker pogosto odpove križni zglob v nekaterih primerih pa je problematičen tudi volanski drog."
http://avtonasveti.com/ford-fiesta-2009...
Lep pozdrav in hvala za pomoč
imam dokaj podobno situacijo...sicer Ford Fiesta 2009 in imam problem s tresenjem volana pri zaviranju. Omeniti moram, da trese le v intervalu med 80-50km/h, pri višjih in nižjih hitrostih ne trese.
Menjava diskov in ploščič je 2x rešila zadevo le za cca. 1000km, nato se je problem spet pojavil.
Ko sem menjal iz zimskih na letne sem menjal komplet gume in platišča, scentriral in peljal na optiko..zadeva ostaja enaka.
Glede na to, da mi občasno v volanu tudi rahlo poka ob močnem zavijanju, me zanima, če ima povezavo s tem:
"Pri začetnih vozilih se vozniki pritožujejo nad problematičnim krmilnim sistemom, ker pogosto odpove križni zglob v nekaterih primerih pa je problematičen tudi volanski drog."
http://avtonasveti.com/ford-fiesta-2009...
Lep pozdrav in hvala za pomoč
rok_p ::
Podobno se je meni zgodilo in so ble gume, mislim da v drugi sezo i, letne kumho. Je trosilo in nabijalo pri cca 50 km/h.
rok
bambam20 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Meni pa zanimivo trese pri 130, ko pa peljem z visjo hitrostjo, pa ne vec.
Dobro. To zelo verjento pomeni, da v tem območju ni guma oz. gume dobro scentrirane.
bambam20 ::
Pozdravljeni,
imam dokaj podobno situacijo...sicer Ford Fiesta 2009 in imam problem s tresenjem volana pri zaviranju. Omeniti moram, da trese le v intervalu med 80-50km/h, pri višjih in nižjih hitrostih ne trese.
Menjava diskov in ploščič je 2x rešila zadevo le za cca. 1000km, nato se je problem spet pojavil.
Glede na to, da mi občasno v volanu tudi rahlo poka ob močnem zavijanju, me zanima, če ima povezavo s tem:
"Pri začetnih vozilih se vozniki pritožujejo nad problematičnim krmilnim sistemom, ker pogosto odpove križni zglob v nekaterih primerih pa je problematičen tudi volanski drog."
http://avtonasveti.com/ford-fiesta-2009...
Lep pozdrav in hvala za pomoč
Glede, da je bilo 1000 km mir. NOve zvore je potrebno počasi utekat do nekje 1000 km se moraš izogibat sunkovitim zaviranjem, in recimo zaviranja iz višjih hitrostih na nižja.. npr. iz 180 km/H na 120 km/H... ipd..
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se ti sanja, kaj bi lahko bilo?
Saj sem ti napisal, da je možno, da gume niso dobro centrirane.
Sam imam podoben problem kot ti, ko mi gume tresejo v območju 130-138 km/h po števcu. To se mi je začelo pojavljat letos, medtem ko lani nisem imel problema.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
m0LN4r ::
Pozdravljeni,
imam dokaj podobno situacijo...sicer Ford Fiesta 2009 in imam problem s tresenjem volana pri zaviranju. Omeniti moram, da trese le v intervalu med 80-50km/h, pri višjih in nižjih hitrostih ne trese.
Menjava diskov in ploščič je 2x rešila zadevo le za cca. 1000km, nato se je problem spet pojavil.
Ko sem menjal iz zimskih na letne sem menjal komplet gume in platišča, scentriral in peljal na optiko..zadeva ostaja enaka.
Glede na to, da mi občasno v volanu tudi rahlo poka ob močnem zavijanju, me zanima, če ima povezavo s tem:
"Pri začetnih vozilih se vozniki pritožujejo nad problematičnim krmilnim sistemom, ker pogosto odpove križni zglob v nekaterih primerih pa je problematičen tudi volanski drog."
http://avtonasveti.com/ford-fiesta-2009...
Lep pozdrav in hvala za pomoč
Zelo pomembno vprasanje, trese samo med zaviranjem ali skos? Ce samo med zaviranjem imas malo spigane diske.
Pozdravljeni,
imam dokaj podobno situacijo...sicer Ford Fiesta 2009 in imam problem s tresenjem volana pri zaviranju. Omeniti moram, da trese le v intervalu med 80-50km/h, pri višjih in nižjih hitrostih ne trese.
Menjava diskov in ploščič je 2x rešila zadevo le za cca. 1000km, nato se je problem spet pojavil.
Glede na to, da mi občasno v volanu tudi rahlo poka ob močnem zavijanju, me zanima, če ima povezavo s tem:
"Pri začetnih vozilih se vozniki pritožujejo nad problematičnim krmilnim sistemom, ker pogosto odpove križni zglob v nekaterih primerih pa je problematičen tudi volanski drog."
http://avtonasveti.com/ford-fiesta-2009...
Lep pozdrav in hvala za pomoč
Glede, da je bilo 1000 km mir. NOve zvore je potrebno počasi utekat do nekje 1000 km se moraš izogibat sunkovitim zaviranjem, in recimo zaviranja iz višjih hitrostih na nižja.. npr. iz 180 km/H na 120 km/H... ipd..
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se ti sanja, kaj bi lahko bilo?
Saj sem ti napisal, da je možno, da gume niso dobro centrirane.
Sam imam podoben problem kot ti, ko mi gume tresejo v območju 130-138 km/h po števcu. To se mi je začelo pojavljat letos, medtem ko lani nisem imel problema.
To je stvar centriranja ja. Samo vcasih so lahko gume tako znucane na dolocenem mestu, da tocno pri doloceni hitrosti povzroci vibracijo, to pa je lahko pri vsakemu drugace.
Zelo zelo zelo redko so felge krive, ce si jih pa butnil in malo "upognil" bo tezko, kakorkoli bodo centrirane gume.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
pero50 ::
Pozdravljeni,
imam dokaj podobno situacijo...sicer Ford Fiesta 2009 in imam problem s tresenjem volana pri zaviranju. Omeniti moram, da trese le v intervalu med 80-50km/h, pri višjih in nižjih hitrostih ne trese.
Menjava diskov in ploščič je 2x rešila zadevo le za cca. 1000km, nato se je problem spet pojavil.
Glede na to, da mi občasno v volanu tudi rahlo poka ob močnem zavijanju, me zanima, če ima povezavo s tem:
"Pri začetnih vozilih se vozniki pritožujejo nad problematičnim krmilnim sistemom, ker pogosto odpove križni zglob v nekaterih primerih pa je problematičen tudi volanski drog."
http://avtonasveti.com/ford-fiesta-2009...
Lep pozdrav in hvala za pomoč
Glede, da je bilo 1000 km mir. NOve zvore je potrebno počasi utekat do nekje 1000 km se moraš izogibat sunkovitim zaviranjem, in recimo zaviranja iz višjih hitrostih na nižja.. npr. iz 180 km/H na 120 km/H... ipd..
IL_DIAVOLO je izjavil:
Se ti sanja, kaj bi lahko bilo?
Saj sem ti napisal, da je možno, da gume niso dobro centrirane.
Sam imam podoben problem kot ti, ko mi gume tresejo v območju 130-138 km/h po števcu. To se mi je začelo pojavljat letos, medtem ko lani nisem imel problema.
Seveda.. utekati zavore my ass.. na začetku pritisneš 3x zavoro na ravnini, da gre dol zaščitni sloj in je to to.
Jaz bi najprej posumil, da ti je mehanik dal čip šit diske na avto in se ti pregrejejo in zvijejo ob malo močnejšem zaviranju.
Pokanje je pa - ugibam homokinetični zglob.
GPUpoweR ::
Prvič sma dala gor Brembo, zdaj pa Zimmerman... seveda sva obakrat menjala zraven tudi ploščice.
Vem, da treba disk utekat, ampak se ne spomnim, da bi sploh kdaj močno zaviral, saj vedno vozim na veliki varnostni razdalji .
Bom opazoval jutri, če trese v tem intervalu tudi brez zaviranja, ali samo, ko zaviram.
Ampak, če bi bili diski, bi potem treslo tudi, ko zaviram iz 130 na 80, ali pač?
Vem, da treba disk utekat, ampak se ne spomnim, da bi sploh kdaj močno zaviral, saj vedno vozim na veliki varnostni razdalji .
Bom opazoval jutri, če trese v tem intervalu tudi brez zaviranja, ali samo, ko zaviram.
Ampak, če bi bili diski, bi potem treslo tudi, ko zaviram iz 130 na 80, ali pač?
m0LN4r ::
Ni nujno. Probaj se peljati v breg pa samo plin spusti, pa bo avto tudi zgubljal hitrost. Ce ne trese takrat potem gume sigurno niso, ampak zavorni mehanizem ti nagaja. Najbolj pogosto so spigani diski, zgodi se pa lahko zaradi slabe mesanice materiala "fake" bremze, refurbished bremze, kombinirano z visokimi temperaturami in mrzlimi luzami. Lahko pa da ti levo in desno ne zagrabi celjust enakomerno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
pero50 ::
Lahko imaš drug problem. Zaribane bate na zavornih kleščah in se ti diski pregrejejo. Pelji se par 100m, stopi iz avta in najprej na daleč potipaj če disk kaj seva toploto. Se čuti že od daleč, prijemat pa rajši ne, ker se boš spekel kot čevap.
Stvar opaziš tudi na litih feltnah, ko samo ena feltna postane črna od zavornih oblog, ali pa ko se z avtom komaj premikaš, cca 2,3 kmh, stisneš sklopko in ko se avto ustavi čutiš ko rahlo "cukne", ko prime zavora. Podobno kot preden se ustaviš, če ne popustiš rahlo zavore.
Stvar opaziš tudi na litih feltnah, ko samo ena feltna postane črna od zavornih oblog, ali pa ko se z avtom komaj premikaš, cca 2,3 kmh, stisneš sklopko in ko se avto ustavi čutiš ko rahlo "cukne", ko prime zavora. Podobno kot preden se ustaviš, če ne popustiš rahlo zavore.
GPUpoweR ::
Ni nujno. Probaj se peljati v breg pa samo plin spusti, pa bo avto tudi zgubljal hitrost. Ce ne trese takrat potem gume sigurno niso, ampak zavorni mehanizem ti nagaja. Najbolj pogosto so spigani diski, zgodi se pa lahko zaradi slabe mesanice materiala "fake" bremze, refurbished bremze, kombinirano z visokimi temperaturami in mrzlimi luzami. Lahko pa da ti levo in desno ne zagrabi celjust enakomerno.
Testiram jutri v breg...
Če ne bi enakomerno zagrabilo, bi bilo verjetno tresenje tudi pri večjih hitrostih od 80km/h, ali pač?
Bi lahko mel volanski drog tu prste vmes?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tresenje pri zaviranju samo pri 60-70 km/hOddelek: Na cesti | 3510 (3014) | kremenko1 |
» | Slabe zavore? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15402 (11350) | TheBlueOne |
» | Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31138 (28872) | b3D_950 |
» | Zimske gume na svojih platiščih in centriranjeOddelek: Loža | 7625 (6705) | energetik |