Novice » Znanost in tehnologija » Višji avtomobili bolj pobijajo pešce
Comandante ::
stara mama je izjavil:
Dobr no, spet primerjamo neprimerljivo.
Primerjaj recimo BMW 3 in X3, al pa passata in kaj je že njegova dvignjena alternativa? T-roc?
BMW 3 in X3, primerjava. Ista dolzina, 64mm razlike v sirini.
https://www.carsized.com/en/cars/compar...
Recimo Mazda 3 sedan in CX-5 (ista platforma), tako rekoc istih dimenzij. Sedan je 30mm daljsi, SUV 47mm sirsi. Razen visine, enako velik avto.
https://www.carsized.com/en/cars/compar...
Ce nekomu dodatnih 5cm sirine na cesti dela preglavice, je morda bolje, da raje uporablja kaksen skiro ali kaj podobnega.
Meizu ::
Saj drugega itak ne znate rečt. "Fouš mu je, ker si ne more suva privoščit".
Imamo doma Seata Ateco in BMW X3 - dve fakin kanti, kaj naj drugega rečem. Z njimi ne moreš ne v gozd, pa tudi po cesti se obnašajo ko dva plovca na vodi. Ampak jih imamo ker so našim všeč, pa kao kul je, ker se vsedeš na visoko. Potem imaš še idiote, ki argumentirajo da vozijo SUVe ker so bolj varni. To je idiotizem stoletja.
Valjda da je SUV bolj varen kot twingo, ker ima 2.5 tone namesto 1.1 tono. Ampak to velja samo dokler je to razmerje takšno. Zdaj, ko vsi vozijo SUVe, good luck ko se boste ruknili z dvemi 2.5 tonci. Za naslednjo rundo predlagam, da kupite šleperja. Ta bo z lahkoto pometal suvarje okrog.
5cm na podeželskih cestah je lahko ogromno. Samo kaj boš ti vedel če se pa voziš samo po glavni cesti po šiški.
Imamo doma Seata Ateco in BMW X3 - dve fakin kanti, kaj naj drugega rečem. Z njimi ne moreš ne v gozd, pa tudi po cesti se obnašajo ko dva plovca na vodi. Ampak jih imamo ker so našim všeč, pa kao kul je, ker se vsedeš na visoko. Potem imaš še idiote, ki argumentirajo da vozijo SUVe ker so bolj varni. To je idiotizem stoletja.
Valjda da je SUV bolj varen kot twingo, ker ima 2.5 tone namesto 1.1 tono. Ampak to velja samo dokler je to razmerje takšno. Zdaj, ko vsi vozijo SUVe, good luck ko se boste ruknili z dvemi 2.5 tonci. Za naslednjo rundo predlagam, da kupite šleperja. Ta bo z lahkoto pometal suvarje okrog.
Ce nekomu dodatnih 5cm sirine na cesti dela preglavice, je morda bolje, da raje uporablja kaksen skiro ali kaj podobnega.
5cm na podeželskih cestah je lahko ogromno. Samo kaj boš ti vedel če se pa voziš samo po glavni cesti po šiški.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
Comandante ::
5cm na podeželskih cestah je lahko ogromno. Samo kaj boš ti vedel če se pa voziš samo po glavni cesti po šiški.
Kje si mene nasel, ko sem maksimalno enkrat na tri leta v najlepsem mestu na svetu
Saj pravim, ce imas zaradi 20cm visjega sedeza obcutek, da vozis kamion in da je cesta za avtomobile preozka, to pac ni avto zate.
Meizu ::
k, da vozis kamion in da je cesta za avtomobile preozka, to pac ni avto zate.
Torej se strinjaš z mano, da SUV ni za večino ljudi. Tenks.
Comandante ::
Torej se strinjaš z mano, da SUV ni za večino ljudi. Tenks.
Jaz predvsem nisem socialist, da bi narodu govoril kaj naj vozi. Vseeno mi je, ce ti pase lahko iz Cessne 172 odmontiras krila in rep in se s tem vozis okoli po cesti.
Prometa zaradi malo visjih ali nizjih avtov ni nic vec ali manj. Ce je parking preozek za 1,85m sirok avto, je preozek tudi za 1,80m sirok avto. Resitev je, da se parkinge dimenzionira na danasnje avte, ne na jugece in stoenke.
Meizu ::
Jaz predvsem nisem socialist
Jaz ne vem kaj imaš ti s temi socialisti, predvsem me pa tudi bolj malo briga kaj si ti.
Vseeno mi je, ce ti pase lahko iz Cessne 172 odmontiras krila in rep in se s tem vozis okoli po cesti.
Lepo da ti je vseeno. Marsikomu pač ni.
rometa zaradi malo visjih ali nizjih avtov ni nic vec ali manj.
Kar je irelevantno s študijo iz novice, ki trdi, da je smrtnih izidov zaradi vse večje prisotnosti suv kant več.
Ce je parking preozek za 1,85m sirok avto, je preozek tudi za 1,80m sirok avto.
Ne seri.
. Resitev je, da se parkinge dimenzionira na danasnje avte, ne na jugece in stoenke.
Ne seri x2.
Gregor P ::
Velikost pač je problem ...
https://www.avto-fokus.si/Novice/lastni...
Vozniki z večjimi terenskimi avtomobili bodo v francoski prestolnici kmalu plačevali bistveno višje parkirnine. Pri izračunu pristojbin se bodo upoštevali velikost in teža vozila ter vrsta pogona.
https://www.avto-fokus.si/Novice/lastni...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
WizzardOfOZ ::
Kaj ti pol nuca tako visok avto, ki se po ležečem še 5 minut ziblje po cesti
To se vsak, ki ima slabe amortizerje.
Velikost pač je problem ...
Vozniki z večjimi terenskimi avtomobili bodo v francoski prestolnici kmalu plačevali bistveno višje parkirnine. Pri izračunu pristojbin se bodo upoštevali velikost in teža vozila ter vrsta pogona.
https://www.avto-fokus.si/Novice/lastni...
Če boš imel suva z 2WD boš manj plačeval, kot če boš imel enakega suva samo s 4x4 pogonom.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
uporabnik97 ::
Realno je velikost problem s stališča šibkejših udeležencev v prometu. Velik avto je v redu za velike potrebe. Hm mislim reči če rabiš kaj večjega naložit v šajtrgo naj bo le ta večja. Ampak ni pa potrebe po napihovanju vseh avtomobilov počez.
Meizu ::
Ampak meni je bizarno, da mislite, da imajo SUVi največjo prostornino za spravo stvari. Dobesedno 80% SUVov so prenapihnjena jajca z uporabno prostornino pol tega, kar lahko nudi karavan. Enako velja za udobje potnikov.
Utk ::
Tako je. Sem že na prvi strani napisal, da za isti denar ali v isti velikosti bo limuzina/karavan zmeraj bolj udobna in bolj prostorna.
Meizu ::
Ampak oni morajo s temi kantami, razumeš.
Edit: In zdaj sem se spomnil - potem se ti model pripelje s tiguanom z R-Line opremo - knof od gat, razumeš, pa to je čista komedija.
Edit: In zdaj sem se spomnil - potem se ti model pripelje s tiguanom z R-Line opremo - knof od gat, razumeš, pa to je čista komedija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
WizzardOfOZ ::
Tako je. Sem že na prvi strani napisal, da za isti denar ali v isti velikosti bo limuzina/karavan zmeraj bolj udobna in bolj prostorna.
Limuzina ali karavan ne moreta biti bolj udobna od suva, če imata manjši hod amortizerjev in manjšo višino gum. In glede na naše "odlično vzdrževane" ceste, te bo manj rukalo v suvu, kot v karavanu ali limuzini.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
Menda je tu v tej debatoranciji jasno, da so proizvajalci skocili na ta urban suv hype, ker so rabili nekaj novega za narod, da trosijo denar in da so to naredili za boomerje, ki si to lahko privoscijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Tako je. Sem že na prvi strani napisal, da za isti denar ali v isti velikosti bo limuzina/karavan zmeraj bolj udobna in bolj prostorna.
Limuzina ali karavan ne moreta biti bolj udobna od suva, če imata manjši hod amortizerjev in manjšo višino gum. In glede na naše "odlično vzdrževane" ceste, te bo manj rukalo v suvu, kot v karavanu ali limuzini.
Ne trapaj neumnosti. Kak hod amortizerjev, sej se ne voziš po 10 cm luknjah. Suvi so še bolj trdi, ker drugače se bi še bolj zibali po ovinkih, pa se že itak preveč.
Če se voziš tako da ti normaln avto zabije amortizer do konca se raje nauči vozit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
Ti, ki se voziš samo po mestu in po avtocestah, tega pač ne vidiš, večina regionalk je pa na nivoju ukrajinskih, sam da njih razumeš, zakaj jih ne štimajo, pri nas pa plačujemo, da bi jih lahko uredili, pa .... In udobnost večjih suvov se še toliko bolj pozna, pa lahko ti trapaš kolikor hočeš.
V audiju Q5 ali Q7 se boš veliko bolj udobno peljal kot v A4 ali A6. In ja, tudi zaradi večjih amortizerjev, ki bolje "požirajo" vse luknje na cestah. Še posebaj pa v tistih modelih, ki imajo blazine vgrajene za amortizacijo.
Če pa primerjaš dacio dusterja z A6 allroad ali passat alltrack, potem pa ja, bosta passat in audi veliko bolj udobna, ker duster je pač skret.
V audiju Q5 ali Q7 se boš veliko bolj udobno peljal kot v A4 ali A6. In ja, tudi zaradi večjih amortizerjev, ki bolje "požirajo" vse luknje na cestah. Še posebaj pa v tistih modelih, ki imajo blazine vgrajene za amortizacijo.
Če pa primerjaš dacio dusterja z A6 allroad ali passat alltrack, potem pa ja, bosta passat in audi veliko bolj udobna, ker duster je pač skret.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
nejc_nejc ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ti, ki se voziš samo po mestu in po avtocestah, tega pač ne vidiš, večina regionalk je pa na nivoju ukrajinskih, sam da njih razumeš, zakaj jih ne štimajo, pri nas pa plačujemo, da bi jih lahko uredili, pa .... In udobnost večjih suvov se še toliko bolj pozna, pa lahko ti trapaš kolikor hočeš.
V audiju Q5 ali Q7 se boš veliko bolj udobno peljal kot v A4 ali A6. In ja, tudi zaradi večjih amortizerjev, ki bolje "požirajo" vse luknje na cestah. Še posebaj pa v tistih modelih, ki imajo blazine vgrajene za amortizacijo.
Če pa primerjaš dacio dusterja z A6 allroad ali passat alltrack, potem pa ja, bosta passat in audi veliko bolj udobna, ker duster je pač skret.
Kolikokrat si se peljal po ukrajinskih cestah ali je samo prispodoba?
WizzardOfOZ ::
Tolikokrat, da lahko primerjam z našimi razpadajočimi cestami. Celo v Maroku so imeli (ne vem kako je danes) ceste boljše kot pri nas.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Meizu ::
V audiju Q5 ali Q7 se boš veliko bolj udobno peljal kot v A4 ali A6.
Bravo tebe. Primerjaš avte dveh popolnoma različnih cenovnih razredov. Cenovno je Q7 primerljiv z A7. Slednji povozi Q7 po udobju ter legi na cesti ter kvaliteti amortizerjev ko hrt zajca. Ne fantazirat.
tures ::
Groza. Verjeli ali ne, ampak vseh tehle otrok pred sabo voznik SUVja NE VIDI! Je bil narejen eksperiment, otroci to plačujejo z svojimi življenji! In zakaj, zato da en upokojenec višje sedi? Debilizem brez primere. Skrajni čas je da se začne zakonsko regulirati maksimalno višino havbe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tures ()
nejc_nejc ::
vse lepo in prav, zakaj rineš neSuve v primerjavo ter opletaš z nekimi ameriškimi zadevami, ki jih pri nas ni
tures ::
tures ::
Sem že. Kot pravim za SUVje, take ali drugačne ni nobene realne potrebe, ustvarjeni so bili samo zaradi večjih dobičkov avtomobilske industrije. Na škodo vseh drugih udeležencev prometa, tako voznikov, kot kolesarjev in pešcev.
tures ::
Spet so zmagali dobički multikoorporacij, ne pa dobrobit ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tures ()
Comandante ::
kaj si danes jedel za kosilo?
Sodec po izjavah najbrz Marxa.
Niso krivi pesci, ki hodijo po cesti in buljijo v telefone ter s slusalkami v usesih. Niso krivi butasti kolesarji, ki ignorirajo CPP. Niso krive debilne oznake na cesti, da imajo kolesarji prednost pred vsemi. Niso krive debilne shared space povrsine, kjer na isto cesto tlacijo avte, pesce, skiroje, bicikliste in ostalo.
Ne, vsega so seveda krivi avti in njihovi vozniki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Comandante ()
tures ::
Sodec po izjavah najbrz Marxa.
Ne. Nisem za socializem. Ampak dejstvo pa je da nebrzdan kapitalizem tudi ni dober.
Niso krivi pesci, ki hodijo po cesti in buljijo v telefone ter s slusalkami v usesih. Niso krivi butasti kolesarji, ki ignorirajo CPP. Niso krive debilne oznake na cesti, da imajo kolesarji prednost pred vsemi. Niso krive debilne shared space povrsine, kjer na isto cesto tlacijo avte, pesce, skiroje, bicikliste in ostalo.
Ne, vsega so seveda krivi avti in njihovi vozniki.
Še en papak več ki krivdo zvrača na žrtve, ne dojame pa da če avtov ne bi bilo, tudi pešci ne bi bili vsadnodnevno gaženi do smrti. Si sploh kdaj vozil kolo v Ljubljani? Vsak ta drug voznik izsiljuje prednost..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tures ()
tures ::
Niso krivi butasti kolesarji, ki ignorirajo CPP
1. Avtomobilisti v večjem procentu ignorirajo CPP kot kolesarji, zmerjeno in dokazano (google it).
2. Ignoriranje CPP s strani kolesarjev ni skoraj nikoli krivo za nesrečo, za nesrečo so krivi objestni vozniki avtomobilov, spodnji video ti bo razložil zadevo (ČE si ga boš UPAL pogledat):
3. Zaradi ignoriranja CPP pravil s strani nekaterih kolesarjev skoraj nikoli ne umre DRUG udeleženec v prometu. Ko pravila ignorara avtomobilist ogroža DRUGE in sebe, ko pa jih kolesar ogroža samo sebe (pa še to ponavadi ne). Big difference.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tures ()
tures ::
Spodnje slike so zelo zgovorne..
Še članek:
The road users statistically most likely to kill others: Whether you're driving, cycling or on foot, an official report reveals who poses you the greatest threat
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
Še članek:
The road users statistically most likely to kill others: Whether you're driving, cycling or on foot, an official report reveals who poses you the greatest threat
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
Comandante ::
WizzardOfOZ ::
V audiju Q5 ali Q7 se boš veliko bolj udobno peljal kot v A4 ali A6.
Bravo tebe. Primerjaš avte dveh popolnoma različnih cenovnih razredov. Cenovno je Q7 primerljiv z A7. Slednji povozi Q7 po udobju ter legi na cesti ter kvaliteti amortizerjev ko hrt zajca. Ne fantazirat.
Očitno se ne z enim in ne z drugim še nisi peljal po slabši cesti.
Lega osebnega avta na cesti, bo vedno boljša, ker ima nižje težišče. Ampak lega s samim udobjem vožnje nima dosti skupnega (športni avto ima še boljšo lego na cestah, pa ne moreš ravno rečt, da je udoben). Nekaj je greš hitro čez ovinek, čisto drugo pa je kako se avto vozi po slabih cestah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Meizu ::
Očitno se ne z enim in ne z drugim še nisi peljal po slabši cesti.
Predvidevam, da si se ti ziher peljal.
stara_sola ::
Pozabili so izmeriti IQ današnjih peščev, ki gredo čez prehod s telefonom v roki, kot da so nesmrtni, ker pač imajo prednost. Ne zavedajo pa se fizike - 85kg proti 1800kg
A si vedel, da ce pesec stopi na cesto, pa bi zato moral v avtu malo obrniti volan ali pa pritisniti na zavore, da ga je takrat legalno povoziti?
Koliko od teh smrtnih žrtev je samih krivih? Torej da so sami skočili pred avto? Prečkali prehod ob rdeči luči za pešce itd..?
Ali raziskava tega ne omenja?
Kaj pa če bi pešči pogledal levo desno preden stopijo na cesto, in kaj če (tudi ko pogledajo levo desno) nebi stopili na cesto pred avto (prehod za pešče gor ali dol)?
Da je tako stanje kot je so kriva tudi sodišča. Pešeč namreč nima prednosti pred avtom, "prednost" ima šele ko je že na cesti. Družba pa pravi da mora voznik bremzat, ko se pešec približuje cesti. Zato pa je tko kot je, da folk gleda v telefon in stopi na cesto pred avto.
To nima popolnoma nobene veze s člankom, ki govori o primerjavi poškodb med različnimi modeli avtomobilov.
Ali želite povedati, da naj pešci raje gledajo na cesto, ker ljudje vozijo SUV?
To norijo SUV-jev je treba ustaviti.
Povsem znano je, da so jo usvarili proizvajalci avtomobilov zaradi manjših dajatev na izpuste, ker se SUV tretira kot tovorno vozilo. Posledično so močno začeli oglaševati SUV modele in tako naivnim ovcam sprali možgane, egocentrikom pa ponudili njihov model avtomobila. Iskreni razlogi za nakup SUV na strani kupcev so: lažja in brezskrbna vožnja čez robnike, varnost voznika na račun vseh ostalih v prometu, dominanten občutek voznika zaradi višjega sedeža, oblika novega vozila hitreje iztopi in ga sosed lažje vidi čez planke. Take oslarije, da nekdo lažje stopi v avto, če ni ravno invalid ali star 100 let, so najmanj smešne. Primer: imaš SUV da lažje prideš iz avta, ko greš na telovadbo počepe delat :D.
Tidule ::
DamijanD ::
tures: iz trucka res ne vidiše direktno pred haubo. Ampak truck ni tipično vozilo za upokojence (vsaj v EU ne). Drugače imaš pa tudi razne frajerje, ki dobesedno ležijo v avtu in taki tudi nič ne vidijo pred sabo, kljub temu, da je avto navadne (limuzinske) oblike/velikosti.
Ampak za vse zagrete: članek ne govori o vzrokih za nesrečo in da je pri SUVih verjetnost za nesrečo večja. Govori samo o tem kakšne so posledice za pešca, če do nesreče pride.
Se pa vsi lahko strinjamo, da so pešci v povprečju sedaj manj pozorni na promet kot so bili včasih in da je gostota prometa večja.
Ampak za vse zagrete: članek ne govori o vzrokih za nesrečo in da je pri SUVih verjetnost za nesrečo večja. Govori samo o tem kakšne so posledice za pešca, če do nesreče pride.
Se pa vsi lahko strinjamo, da so pešci v povprečju sedaj manj pozorni na promet kot so bili včasih in da je gostota prometa večja.
Meizu ::
Se tudi pickupi prijemljejo. Ampak zelo počasi. Najbrž ne bodo nikoli izpodrinili Suv kant v EU. Ampak okrog mojega doma vidim kar nekaj raznih raptorjev in amarokov, ter kakšna toyota se še najde.
Utk ::
Lega osebnega avta na cesti, bo vedno boljša, ker ima nižje težišče. Ampak lega s samim udobjem vožnje nima dosti skupnega (športni avto ima še boljšo lego na cestah, pa ne moreš ravno rečt, da je udoben). Nekaj je greš hitro čez ovinek, čisto drugo pa je kako se avto vozi po slabih cestah.
Udobje se gleda po vseh cestah, ne smao slabih. Čeprav niti tam ni suv nič boljši. Težak in visok avto se bo zmeraj bolj zibal, to je veliko bolj zoprno kot če se zarad luknje malo zatrese. In spet, normalno visok avto se zarad normalnih lukenj nič bolj ne zatrese od suva, da se nekdo vozi 90 po gozdni poti s q5 pa nekak ne verjamem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
Očitno se ne z enim in ne z drugim še nisi peljal po slabši cesti.
Predvidevam, da si se ti ziher peljal.
Vozil sem S6, S8 in Q7. S6 in S8 nista tako udobna kot Q7.
Udobje se gleda po vseh cestah, ne smao slabih. Čeprav niti tam ni suv nič boljši. Težak in visok avto se bo zmeraj bolj zibal, to je veliko bolj zoprno kot če se zarad luknje malo zatrese. In spet, normalno visok avto se zarad normalnih lukenj nič bolj ne zatrese od suva, da se nekdo vozi 90 po gozdni poti s q5 pa nekak ne verjamem.
Q7 je bolj udoben od limuzine. In ne, zaradi lukenj se nič ne trese, za razliko od limuzine. Amortizerji in blazine dajo tisto udobnost. In ne vem zakaj bi se zibal. To imate vsi neka čudna prepričanja.
Spet najbolj pametni ravno tisti, ki ste Q7 videl samo na cesti, ko se je mimo peljal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
WizzardOfOZ ::
stara_sola je izjavil:
Povsem znano je, da so jo usvarili proizvajalci avtomobilov zaradi manjših dajatev na izpuste, ker se SUV tretira kot tovorno vozilo.
Torej VW tuareg, porsche chayenne, audi Q7, jeep trailhawk, ..., so tovorna vozila? Od kdaj?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
A8 pa S8 je isti avto, samo S8 ima opreme več. (pa boljšo lego na cesti )
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Utk ::
Cant argue with stupid...
Za vse normalne, da, je tako, razen za vaškega posebneža, ki gre gledat udobje pri njem.
Laik tukaj :-) A ni S šport verzija Aja ?
Za vse normalne, da, je tako, razen za vaškega posebneža, ki gre gledat udobje pri njem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
A zato se razni parlamentarci vozijo (jih vozijo) z S8? Ker je to športna verzija?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
bluefish ::
Kdo pa so ti, ki se prevažajo z S8?
Spodaj sicer Slovenske novice, ampak malo več info kot rekla-kazala:
https://www.slovenskenovice.si/novice/s...
https://www.slovenskenovice.si/novice/s...
Spodaj sicer Slovenske novice, ampak malo več info kot rekla-kazala:
https://www.slovenskenovice.si/novice/s...
https://www.slovenskenovice.si/novice/s...
stara_sola ::
WizzardOfOZ je izjavil:
stara_sola je izjavil:
Povsem znano je, da so jo usvarili proizvajalci avtomobilov zaradi manjših dajatev na izpuste, ker se SUV tretira kot tovorno vozilo.
Torej VW tuareg, porsche chayenne, audi Q7, jeep trailhawk, ..., so tovorna vozila? Od kdaj?
Dejstvo je, da so proizvajalci davčno optimizirali prihodek pri prodaji tako, da so SUV klasificirali kot lažje tovorno vozilo ter pri večjih izpusth plačevali manj okoljskih dajatev. Ta zakonodaja se sicer spreminja ampak škoda je že povzročena. V ZDA so na ta način v nekaj letih uspeli praktično izkoreniniti karavane. Ne vem kako je trenutno z zakonodajo v EU. Če se ne motim, je pred leti bila ista zgodba.
Proizvajalci že vrsto let oglašujejo in ljudi posiljujejo izključno z SUV-ji. VW skoraj ne prodaja več drugih oblik, SUV je praktično postal najcenejša izvedba. Deset let nazaj si za ~23k dobil vse od Polo/Variant, Golf/Variant do Passat/Variant, danes pa za ta denar prodajajo samo SUV in mini Polota. Normalno, da daš dva jurja zraven za malo več pleha in kupiš SUV.. Saj človek sploh nima več izbire. Namesto da bi prodajali Golf karavana za primerljiv denar, delajo nezgravžne Golf-R tipe za isti denar, ki hromijo in pokajo po cestah kot kvazi rally avtomobili. Sploh mi ni jasno kako se to sme prodajati in kako dobi homologacijo.
Wikipedija SUV @ Wikipedia
Government regulations
In the United States, many government regulations simply have categories for "off-highway vehicles" which are loosely defined and often result in SUVs (along with pick-up trucks and minivans) being classified as light trucks.[12][28] For example, corporate average fuel economy (CAFE) regulations previously included "permit greater cargo-carrying capacity than passenger carrying volume" in the definition for trucks, resulting in SUVs being classified as light trucks.[29]
This classification as trucks allowed SUVs to be regulated less strictly than passenger cars under the Energy Policy and Conservation Act for fuel economy, and the Clean Air Act for emissions.
Comandante ::
Proizvajalci že vrsto let oglašujejo in ljudi posiljujejo izključno z SUV-ji.
Kaksne barabe so proizvajalci, da proizvajajo in prodajajo to kar ljudje hocejo.
Na trgu je kup hatchbackov, limuzin in karavanov. Kljub temu je trzni delez SUV v EU okoli 50%. Proda se jih toliko, kot vseh ostalih avtov skupaj.
Ljudje jih kupujejo, ker so bolj prakticni. Trg pravi, da noce 5 metrskih karavanov in limuzin z 100mm oddaljenosti od tal, s katerimi ne mores zapeljati v garazno hiso, brez da nekje nasedes.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Višji avtomobili bolj pobijajo pešce (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 16532 (7891) | Tidule |
⊘ | Prepovejmo terence (SUVje) v mestih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8129 (7290) | zee |
» | Prva smrtna žrtev v nesreči samovozečega avtomobila (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 194524 (178019) | AndrejO |
» | Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 10649 (8343) | BluPhenix |
» | NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 15627 (13693) | Fizikalko |