Slo-Tech - Trki avtomobilov v pešce se za slednje nikoli ne končajo dobro, v ZDA pa se je situacija v zadnjih letih bistveno poslabšala. V letu 2022, za katero so na voljo najnovejši podatki, je bilo smrtnih žrtev med pešci največ v zgodovini. Razlogov je več, eden izmed sistemskih pa je sprememba voznega parka. Avtomobili so čedalje večje, zato so poškodbe pešcev čedalje hujše. Najnovejša raziskava to potrjuje.
V njej je Justin Tyndall z univerze na Havajih analiziral prometne nesreče v ZDA med leti 2016-2021, ki so vključevala enega pešca. Naštel je 13783 zabeleženih nezgod, izmed katerih je izbral 3375 reprezentativnih, za katere je imel vse potrebne podatke o udeleženem vozilu. V analizi je bilo 1779 različnih vozil, ki so se razlikovala po proizvajalcu, modelu in letniku. Ugotovil je, da je v 9,1 odstotka nesreč pešec umrl.
V šestih letih so se vozila v povprečju povečala. Višina sprednjega pokrova karoserije se je povečala za pet centimetrov. V primerjavi s povprečnim avtomobilom, je imel poltovornjak 28 odstotkov višji pokrov, športni terenec (SUV) pa 27 odstotkov, kompaktni terenec (cross-over) pa 19 odstotkov. Izkazalo se je, da so poltovornjaki in športni terenci najbolj smrtonosni za pešce. Ko je kontroliral za ostale spremenljivke, se je kot ključna pokazala višina pokrova. Vsakih 10 centimetrov povišanja pokrova za 28 odstotkov poveča možnost, da bo pešec v trku umrl. Bolj ogroženi so otroci, starejši in ženske.
Razlog je fizika. Vozilo z višjim sprednjim delom pešca zadene v trup in ne v noge, kar je nevarneje. Hkrati se poveča nevarnost, da pešec pade pod vozilo, med ko ga manjša vozila položijo na pokrov. Poleg ostalih ukrepov je za povečanje varnosti pešcev ključno ustaviti tekmo v povečevanju vozil. ZDA so jo že izgubile, v EU pa še ne. Nekatere države uvajajo dražje dajatve za uporabo takšnih vozil, drugod jih v mestih skušajo prepovedati.
Novice » Znanost in tehnologija » Višji avtomobili bolj pobijajo pešce
bemfa ::
Eni 'znanstveniki' so res pravi specialci. Pa saj od Havajev ni druga za pričakovat
Valda večji, težji avto, težje se ustavi, slabša preglednost iz vozila, voznik še bolj 'izoliran' od sveta, ... vse to poveča možnost da do nesreče pride, sama velikost in masa pa pohujšata posledice nesreče.
In zmagovalna politika - dajmo to extra obdavčit, potem bo ziher manj nesreč. Res več voditelji nimajo bolj izvirnih idej kot nabijat davke??
Valda večji, težji avto, težje se ustavi, slabša preglednost iz vozila, voznik še bolj 'izoliran' od sveta, ... vse to poveča možnost da do nesreče pride, sama velikost in masa pa pohujšata posledice nesreče.
In zmagovalna politika - dajmo to extra obdavčit, potem bo ziher manj nesreč. Res več voditelji nimajo bolj izvirnih idej kot nabijat davke??
bemfa ::
Kolikor opažam v družbi je najpogostejši razlog za izbor takega avta, da se lažje spraviš v/iz vozila. Zgleda smo kot družba tako leni, da nam je težko rit posadit 10cm nižje. Pri nas sploh ženski del populacije sploh slišat noče o klasičnih hatchbackih/limuzinah. Velikokrat se potem naredi kompromis med partnerjema in obvelja ženska beseda
Rešitev? Ne vem, eni majo mastne plače zato, da iščejo take rešitve, pa vse kar spacajo je 'višji davki'. Mogoče kaj v regulativah, podobno kot so Mercedesu prepovedali štrleč logo zaradi varnosti pešcev. Zaostrit NCAP teste in pogoje, omejit homologacije da se 5+ meterske ameriške krave ne morejo vozit po naših cestah in parkiriščih, ... Tudi pritisnit (spodbudit?) proizvajalce, da ne umikajo klasičnih modelov ali pa jih posiljujejo z elektrifikacijo. Če bo šlo tako naprej, druga ne bo več za kupit kot SUV. Treba je upoštevat tudi, da majo SUV-ji svoje prednosti - morda manj smrtnih žrtev v vozilih, ker so potniki bolj varni. Pešce se da morda tudi kako drugače zaščitit, znajo avti že sami zavirat, maš tud airbage na pokrovu motorja itd. Zaenkrat kolikor vem še pri avtih z 'nizkim' pokrovom motorja, morda se da kaj pametnega pogruntat tudi na višjih.
Rešitev? Ne vem, eni majo mastne plače zato, da iščejo take rešitve, pa vse kar spacajo je 'višji davki'. Mogoče kaj v regulativah, podobno kot so Mercedesu prepovedali štrleč logo zaradi varnosti pešcev. Zaostrit NCAP teste in pogoje, omejit homologacije da se 5+ meterske ameriške krave ne morejo vozit po naših cestah in parkiriščih, ... Tudi pritisnit (spodbudit?) proizvajalce, da ne umikajo klasičnih modelov ali pa jih posiljujejo z elektrifikacijo. Če bo šlo tako naprej, druga ne bo več za kupit kot SUV. Treba je upoštevat tudi, da majo SUV-ji svoje prednosti - morda manj smrtnih žrtev v vozilih, ker so potniki bolj varni. Pešce se da morda tudi kako drugače zaščitit, znajo avti že sami zavirat, maš tud airbage na pokrovu motorja itd. Zaenkrat kolikor vem še pri avtih z 'nizkim' pokrovom motorja, morda se da kaj pametnega pogruntat tudi na višjih.
Meiniken ::
Aj, jebat ga. Tako je, dečki.
Ne morejo oni prodajat navadnih avtov, če ljudje nočejo kupit navadnih avtov.
Tako kot ljudje nočejo kupovat "majhnih" telefonov in danes že praktično vsi uporabljamo žepne tablice
Ne morejo oni prodajat navadnih avtov, če ljudje nočejo kupit navadnih avtov.
Tako kot ljudje nočejo kupovat "majhnih" telefonov in danes že praktično vsi uporabljamo žepne tablice
WizzardOfOZ ::
V ameriki lahko od klasičnih karavanov kupiš skoraj samo še izredno drage evropske ali malo cenejše japonske modele (nekatere japonce izdelujejo tudi v ameriki). Skoraj vso ostalo ameriško proizvodnjo osebnih avtov je prevzel SUV. Karavanov se proda 1.4% od vseh avtov. SUVov pa 50%.
Sicer 4 leta staro, ampak pove bistvo:
Sicer 4 leta staro, ampak pove bistvo:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Dober dan ::
Fajn je, če si komot v avtu. Tiste kante, ko se moraš tiščat notri, so pass. Je pa tako, preden se stopi na cesto, se je dobro prepričat, ali je manever varen. Konec koncev ima pešec najkrajšo zavorno pot. Tale forum je postal zanimiv, kdo bi si mislil. Vse več šolanega kadra, večina navadni hlapčki, želijo si pa predvsem večjih in pa več davkov. Zanimivo.
Treba bi bilo pogledat širšo sliko.
Zakaj bi se tiščal v malem avtu, ko pa si komot privoščim večjega. Prav tako si lahko privoščim tadrag telefon vsako leto., itd.
Vse več je bogatih, ljudje ne delajo več za golo preživetje, ampak za luksuz. Vsi imajo vsega na pretek. Posledica pa je, da delovne sile ni, na cesti pa sam tadrag pleh.
Treba bi bilo pogledat širšo sliko.
Zakaj bi se tiščal v malem avtu, ko pa si komot privoščim večjega. Prav tako si lahko privoščim tadrag telefon vsako leto., itd.
Vse več je bogatih, ljudje ne delajo več za golo preživetje, ampak za luksuz. Vsi imajo vsega na pretek. Posledica pa je, da delovne sile ni, na cesti pa sam tadrag pleh.
PARTyZAN ::
Glugy ::
Večje tveganje kot izbereš več moraš plačat za ta dodatna tveganja. Čist logično.
"Večina navadni hlapčki, želijo si pa predvsem večjih in pa več davkov. Zanimivo."
Ne gre za količino davkov ampak za razporeditev davkov. Normalno da tisti ki imajo bolj nevarno škatlo na cesti plačajo večji davek kot pa tisti ki imajo manj nevarno škatlo in ne obratno. Masa davkov bi seveda morala ostati ista.
"Večina navadni hlapčki, želijo si pa predvsem večjih in pa več davkov. Zanimivo."
Ne gre za količino davkov ampak za razporeditev davkov. Normalno da tisti ki imajo bolj nevarno škatlo na cesti plačajo večji davek kot pa tisti ki imajo manj nevarno škatlo in ne obratno. Masa davkov bi seveda morala ostati ista.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
Comandante ::
Nekatere države uvajajo dražje dajatve za uporabo takšnih vozil, drugod jih v mestih skušajo prepovedati.
Univerzalna "resitev" za vse probleme v EU. Cakam na studijo, ki bo raziskala koliko varnejsi so SUVji po tem, ko lastniki placajo dodatni davek.
Ker prodajne stevilke kazejo, da ljudem dol visi za stroske. SUVji imajo visje nabavne cene, drazje vzdrzevanje, drazje gume, zavarovanje, vec trosijo. Pa jih vseeno vozimo (tudi jaz).
AndrejS ::
Pozabili so izmeriti IQ današnjih peščev, ki gredo čez prehod s telefonom v roki, kot da so nesmrtni, ker pač imajo prednost. Ne zavedajo pa se fizike - 85kg proti 1800kg
starfotr ::
Evolucija je naredila svoje.
Zahodna civilizacijaje je vedno bolj debela, lena, stara, nezmožna gibanja in vedno bolj bogata.
Zato tudi avti rastejo v vse smeri, da se lahko ljudje sploh vsedejo v avto in se zlijejo ven. Ker zlesti itak ne bi mogli. Torej SUV je nov ekvivalent superšportnem avtu. Je drag, hiter, udoben. Medtem ko v super športniku je vse bolj špartansko in ni mogoče zlesti s tal nazaj ven.
In potem te ljudje s prej naštetimi lastnostmi vozijo po cesti in pobijajo folk. Epidemija SUVov je neverjetna. Pri nas vsaj nimamo pickupov in kamioni so normalni, ne pa neuporabni z dolgimi nosi kot v Ameriki.
Zahodna civilizacijaje je vedno bolj debela, lena, stara, nezmožna gibanja in vedno bolj bogata.
Zato tudi avti rastejo v vse smeri, da se lahko ljudje sploh vsedejo v avto in se zlijejo ven. Ker zlesti itak ne bi mogli. Torej SUV je nov ekvivalent superšportnem avtu. Je drag, hiter, udoben. Medtem ko v super športniku je vse bolj špartansko in ni mogoče zlesti s tal nazaj ven.
In potem te ljudje s prej naštetimi lastnostmi vozijo po cesti in pobijajo folk. Epidemija SUVov je neverjetna. Pri nas vsaj nimamo pickupov in kamioni so normalni, ne pa neuporabni z dolgimi nosi kot v Ameriki.
cesnja ::
Pozabili so izmeriti IQ današnjih peščev, ki gredo čez prehod s telefonom v roki, kot da so nesmrtni, ker pač imajo prednost. Ne zavedajo pa se fizike - 85kg proti 1800kg
A si vedel, da ce pesec stopi na cesto, pa bi zato moral v avtu malo obrniti volan ali pa pritisniti na zavore, da ga je takrat legalno povoziti?
stara mama ::
KMogoče kaj v regulativah, podobno kot so Mercedesu prepovedali štrleč logo zaradi varnosti pešcev.
Si ziher?
Nišani še vedno so, ampak to je od nekdaj rezervirano samo za limuzine (katerih se zadnje čase proda zelo malo)
Seveda so zložljivi/upogljivi.
Jaguar je menda imel večje probleme.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Utk ::
Fajn je, če si komot v avtu. Tiste kante, ko se moraš tiščat notri, so pass.
Limuzina bo za isti denar ali pa v isti velikosti _ZMERAJ_ bolj udobna in bolj prostorna od SUV-a.
feryz ::
A nobenega ne moti, da "avtomobili pobijajo pešce"?
Vsaj mene, zelo. Rumeni naslovi mi ne sedejo, kažejo pa karakter formua, to ja.
Ker če damo na stran maskova čudesa, zelo malo avtomobilov pobija pešce. Če sploh še kakšen.
Vsaj mene, zelo. Rumeni naslovi mi ne sedejo, kažejo pa karakter formua, to ja.
Ker če damo na stran maskova čudesa, zelo malo avtomobilov pobija pešce. Če sploh še kakšen.
MisterR ::
Koliko od teh smrtnih žrtev je samih krivih? Torej da so sami skočili pred avto? Prečkali prehod ob rdeči luči za pešce itd..?
Ali raziskava tega ne omenja?
Ali raziskava tega ne omenja?
Tidule ::
Mene moti neverjetna funkcionalna nepismenost, ker vas vecina blodi v tri dni. Ce v identicnih okoliscinah eno vozilo povzroci statisticno vec skode kot drugo potem je problem tudi v avtomobilu. In samo o tem govori studija. Vse ostale blodnje, so samo in le blodnje.
stara mama ::
Utk ::
Se pravi, vajina teza je, da se SUV lažje spregleda od nekega nizkega avta in zato ljudje več skačejo pred njega pri rdeči luči?
twom ::
Pešce se da morda tudi kako drugače zaščitit, znajo avti že sami zavirat, maš tud airbage na pokrovu motorja itd.Kaj pa če bi pešči pogledal levo desno preden stopijo na cesto, in kaj če (tudi ko pogledajo levo desno) nebi stopili na cesto pred avto (prehod za pešče gor ali dol)?
Da je tako stanje kot je so kriva tudi sodišča. Pešeč namreč nima prednosti pred avtom, "prednost" ima šele ko je že na cesti. Družba pa pravi da mora voznik bremzat, ko se pešec približuje cesti. Zato pa je tko kot je, da folk gleda v telefon in stopi na cesto pred avto.
Miki N ::
Tole bo kar PR problem za avtomobilske firme. Mogoče bi se dalo stvar "rebrendati", da namesto, da se govori o pobijanju pešcev se raje prepakira v izjavo, da veliki avti zmanjšujejo število poškodb.
Saj tehnično je to res. "Skrati muke" pa to. Sploh un Cybertruck te kar odseka, da po mojem niti ne čutiš.
Saj tehnično je to res. "Skrati muke" pa to. Sploh un Cybertruck te kar odseka, da po mojem niti ne čutiš.
deco16 ::
Vidim da je večina povzela foro kaj pa pešci delajo na cesti. Namesto da bi pogledalo širšo in dojeli da se nesreče dogajajo tudi izven cestišča in avto lahko zapelje tudi izven ceste. Torej v primerjavi z prejšnimi vrstami avtomobilov jih ti bolj fašejo. To da so višja vozila nevarnejša za pesce ne pomeni da so krivi peščci ker ne gledajo na cesto. To je drug problem.
brbr21 ::
Comandante je izjavil:
Nekatere države uvajajo dražje dajatve za uporabo takšnih vozil, drugod jih v mestih skušajo prepovedati.
Univerzalna "resitev" za vse probleme v EU. Cakam na studijo, ki bo raziskala koliko varnejsi so SUVji po tem, ko lastniki placajo dodatni davek.
Ker prodajne stevilke kazejo, da ljudem dol visi za stroske. SUVji imajo visje nabavne cene, drazje vzdrzevanje, drazje gume, zavarovanje, vec trosijo. Pa jih vseeno vozimo (tudi jaz).
Kar samo pritrjuje prvemu aksiomu življenja: Človek je neverjetno nerazumna(beri neumna) žival. Edini(!) razumski argument, ki govori v prid uporabi SUV je lažje vstopanje/izstopanje (ne mi s preglednostjo nad cesto, drugimi avtomobili). Vse ostalo je na strani karavanov/HB/limuzin. Če pogledaš še naprotje razuma - čustva, edino kar daje tistim, ki imajo težave s tem, je nek občutek večvrednost tam gor, vse ostalo v smislu občutkov, zadovoljstva v vožnji je SUV polomija.
Pranje možganov definitivno deluje. Ker proizvajalci, zavarovalci, dobavitelji energije, države.... imajo hud interes, da voziš SUV namesto kaj razumnejšega, prijetnejšega.
mmg Komentar ne leti na tebe osebno.
Utk ::
SUV je to kar je bil včasih golf. Kdor ga nima, ga nima samo zato, ker si ga ne more privoščit. Tako to vidijo lastniki teh jajc. Ostalim, normalnim, ni jasno zakaj bi jih nekdo sploh hotel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
tisto jutro ::
WizzardOfOZ ::
Dejmo že nehat živet v oblakih. V prometu smo vsi udeleženi. Dobro bi bilo, če bi vsak pred svojim pragom prvo pometel in se vsaj osnovnega bontona v prometu držal. Pešec, da bi pogledal levo in desno, preden prečka cesto in voznik, da bi vsaj zmanjšal hitrost in se pripravil, da bo treba zavirat pred prehodom za pešce, če bo le ta stopil na cestišče.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
GizmoX ::
...Valda večji, težji avto, težje se ustavi ...V normalnih pogojih teža avtomobila ne vpliva na zavorno pot. Lahko pa vpliva na posledice.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Gregor P ::
Sem že večkrat napisal, da so SUV in podobne "zverine" prenevarne za naš promet. Poleg nevarnosti za pešce, ovirajo dober pregled/pogled na cesto tudi vsem ostalim voznikom. Da niti ne izgubljam besed o tem, da zavzamejo preveč prostora tako na cesti kot tudi na parkirišču. Upam, da res ne pridemo do tega, da bom imel na koncu le še SUV na izbiro
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WizzardOfOZ ::
Bližamo se temu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
PARTyZAN ::
No, načeloma se tudi ponudba navadnih avtomobilov oža v prid Crossoverjem in SUVom. Recimo da ta moment kupuješ družinski EV, kaj vse imaš na voljo? EV6? Ioniq5? Enyaq? ID5? Model Y? Audi / Mercedes SUV/crossoverje?
Trenutno sta na trgu dva karavana, MG5 EV (ki je delan na shared platformi z ICE) in pa Taycan, ki je predrag.
Za situacijo, ki nastaja so bolj ali manj krivi proizvajalci, ker so zavohal da se da na večjih avtomobilih zaslužit več.
Imam tudi dvome v mit, da so višji avtomobili varnejši za potnike.
Trenutno sta na trgu dva karavana, MG5 EV (ki je delan na shared platformi z ICE) in pa Taycan, ki je predrag.
Za situacijo, ki nastaja so bolj ali manj krivi proizvajalci, ker so zavohal da se da na večjih avtomobilih zaslužit več.
Imam tudi dvome v mit, da so višji avtomobili varnejši za potnike.
s1m0n ::
Bo hitro nastopil čas, ko se z večjimi vozili ne bo več dalo priti v mesta, srediča mest... Pač tja kjer je veliko pešcev, kolesarjev...
bemfa ::
KMogoče kaj v regulativah, podobno kot so Mercedesu prepovedali štrleč logo zaradi varnosti pešcev.
Si ziher?
Ta nišan se upogne, pod pokrovom pa je še airbag ki ublaži udarec pešca ob pokrov. Zgleda je to zadost varno. Verjetno bolj kot RAM truck.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bemfa ()
Gregor P ::
Torej, če bi moral kot pešec izbirati trk z mercedesom ali ramom ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Miki N ::
deco16 ::
s1m0n ::
A ni v osnovi vseeno kdo je kriv? Koliko voznikov avtomobilov pa so pešči ob trku ubili? Samo ta ena stran v tem primeru nastrada in vsak način, da se to prepriče (čim bolj zmanjša) je dobrodošel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
OutOfTheBox ::
tisto jutro ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Dejmo že nehat živet v oblakih. V prometu smo vsi udeleženi. Dobro bi bilo, če bi vsak pred svojim pragom prvo pometel in se vsaj osnovnega bontona v prometu držal. Pešec, da bi pogledal levo in desno, preden prečka cesto in voznik, da bi vsaj zmanjšal hitrost in se pripravil, da bo treba zavirat pred prehodom za pešce, če bo le ta stopil na cestišče.
dejmo nehat prelagat odgovornost na druge. A če se slučajno znajdem pred tvojim revolverjem, bom tudi sam kriv?
Nauči se odgovorno ravnati s svojimi morilskimi napravami in jih predvsem nehaj uporabljati po nepotrebnem
Hudobec82 ::
Sam se smatram bolj pod zelene. Moj sanjski avto je Prius. Še rajš bi mel urejene kolesarske steze, ampak pustmo to. No, pred leti sem zato, ker ni blo dnarja za Prius in ker avto pač rabiš, ... nabavil varčno in mejhno 1.0 Fabio s porabo 4L. Eko in small je fajn, dokler nisi na cesti. Mejhen avto je katastrofa. Tričetrt folka se dons vozi okol s 2.5T tanki in vsi povrst se ti vozijo pol metra za ritjo in te silijo naprej. Občutek je grozen. Poleg tega, te z malim avtom na cesti sploh noben ne jebe. To te kr izsiljo, češ kva boš ti s temi jajci, počak!. Da o pjancih ne bi. Vsaj 10% folka v Kokoški ma probleme s pjačo in ta folk aktivno vozi. Za češnjo na torti je pa moja sestra lansko leto mela avtomobilsko nesrečo, kjer je komej preživela. Veliki Korejski terenec na polno v malega Italijana. 1 Leto bolniške in trajna invalidnost. Fabio sem po 2h letih prodal, ker sem zašvical, sam da sem se usedu notr. Mejhen avto? Nein danke!
Ashrack ::
Sam se smatram bolj pod zelene. Moj sanjski avto je Prius. Še rajš bi mel urejene kolesarske steze, ampak pustmo to. No, pred leti sem zato, ker ni blo dnarja za Prius in ker avto pač rabiš, ... nabavil varčno in mejhno 1.0 Fabio s porabo 4L. Eko in small je fajn, dokler nisi na cesti. Mejhen avto je katastrofa. Tričetrt folka se dons vozi okol s 2.5T tanki in vsi povrst se ti vozijo pol metra za ritjo in te silijo naprej. Občutek je grozen. Poleg tega, te z malim avtom na cesti sploh noben ne jebe. To te kr izsiljo, češ kva boš ti s temi jajci, počak!.
Vozim Golf avtomatik TDI s polno opremo. Nobenih problemov nimam z ljudmi ki imajo SUV. SUV krave so okorne in pospeski dokaj slabi proti mojemu avtu. Jaz osebno sem pristas hatchbackov, ker dobim najboljsi izkoristek med velikostjo vozila ter prostorom v kabini.
V primeru da bi pa v prihodnosti zelel vecji avto bom pa kupil karavana. Zanimivo mi je pa, da ljudje hocejo veliko prostora v avtu, a dejstvo je v tem da ima karavan vec prostora kot SUV.
....
Invictus ::
Kdo danes kupuje SUVe?
Ženskje srednjih let, ki non stop bulijo v telefonu plus polovica še kadi zraven. Tako pač nisi pozoren na cesto.
Druga kategorija so penzionisti, ki potem harajo vse pred seboj.
Posledice za udeležence so jasne.
Ženskje srednjih let, ki non stop bulijo v telefonu plus polovica še kadi zraven. Tako pač nisi pozoren na cesto.
Druga kategorija so penzionisti, ki potem harajo vse pred seboj.
Posledice za udeležence so jasne.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
karafeka ::
Poglejte, kam gremo kot družba...
En mali avto, dobi malo število NCAP zvezdic, ker ti ne piska, če se ne privežeš ali pa ker ti ne napiše, da moraš naredit odmor za kavo po 4 urah.
Tile smrtno nevarni SUVi pa dobijo vseh pet. Potem pa ni čudno, da pridejo ven zgodbe o tem kako so vsi podkupljeni in zlobirani. Će pa niso, so pa popolnoma neumni, da sploh imajo takšne testne predpise.
En mali avto, dobi malo število NCAP zvezdic, ker ti ne piska, če se ne privežeš ali pa ker ti ne napiše, da moraš naredit odmor za kavo po 4 urah.
Tile smrtno nevarni SUVi pa dobijo vseh pet. Potem pa ni čudno, da pridejo ven zgodbe o tem kako so vsi podkupljeni in zlobirani. Će pa niso, so pa popolnoma neumni, da sploh imajo takšne testne predpise.
stara mama ::
Elysium ::
Sam se smatram bolj pod zelene. Moj sanjski avto je Prius. Še rajš bi mel urejene kolesarske steze, ampak pustmo to. No, pred leti sem zato, ker ni blo dnarja za Prius in ker avto pač rabiš, ... nabavil varčno in mejhno 1.0 Fabio s porabo 4L. Eko in small je fajn, dokler nisi na cesti. Mejhen avto je katastrofa. Tričetrt folka se dons vozi okol s 2.5T tanki in vsi povrst se ti vozijo pol metra za ritjo in te silijo naprej. Občutek je grozen. Poleg tega, te z malim avtom na cesti sploh noben ne jebe. To te kr izsiljo, češ kva boš ti s temi jajci, počak!. Da o pjancih ne bi. Vsaj 10% folka v Kokoški ma probleme s pjačo in ta folk aktivno vozi. Za češnjo na torti je pa moja sestra lansko leto mela avtomobilsko nesrečo, kjer je komej preživela. Veliki Korejski terenec na polno v malega Italijana. 1 Leto bolniške in trajna invalidnost. Fabio sem po 2h letih prodal, ker sem zašvical, sam da sem se usedu notr. Mejhen avto? Nein danke!
Problem z malimi avtomobili je naslednji in ni direktno povezan s samim avtom.
Prvič. Lastniki malih avtov (Clio, Twingo, Peugeot do vključno 308, razni mali Hyundai, Daewoo / fake Chevrolet), itd.) so notorično zelo slabi vozniki, ki stalno nekaj mencajo in delajo gužvo na cesti. Posledično jih seveda noben ne jemlje resno in potem se dogaja, da raje koga tudi izsiliš, ker veš, da ti bo potem samo mencal pred tabo npr. 65km/h, kjer je omejitev 90.
Drugič pa se iz tvojega zapisa vidi, da očitno spadaš med voznike, ki se hitro ustrašijo. Tudi z malim avtom se da normalno vozit, brez da te vsi izsiljujejo. Samo upati se je treba. Jaz npr. sem šel v center Rima s svojim avtom in sem se počutil kot doma. Malo smo se gužvali in prerivali ampak to je bilo to. Obstaja pa cel kup ljudi, ki se samo križajo nad tem, da bi se vozili po Rimu.
Censorship equals Fascism.
The trouble with Socialism is that eventually
you run out of other people's money.
The trouble with Socialism is that eventually
you run out of other people's money.
Dober dan ::
Sam se smatram bolj pod zelene. Moj sanjski avto je Prius. Še rajš bi mel urejene kolesarske steze, ampak pustmo to. No, pred leti sem zato, ker ni blo dnarja za Prius in ker avto pač rabiš, ... nabavil varčno in mejhno 1.0 Fabio s porabo 4L. Eko in small je fajn, dokler nisi na cesti. Mejhen avto je katastrofa. Tričetrt folka se dons vozi okol s 2.5T tanki in vsi povrst se ti vozijo pol metra za ritjo in te silijo naprej. Občutek je grozen. Poleg tega, te z malim avtom na cesti sploh noben ne jebe. To te kr izsiljo, češ kva boš ti s temi jajci, počak!.
Vozim Golf avtomatik TDI s polno opremo. Nobenih problemov nimam z ljudmi ki imajo SUV. SUV krave so okorne in pospeski dokaj slabi proti mojemu avtu. Jaz osebno sem pristas hatchbackov, ker dobim najboljsi izkoristek med velikostjo vozila ter prostorom v kabini.
V primeru da bi pa v prihodnosti zelel vecji avto bom pa kupil karavana. Zanimivo mi je pa, da ljudje hocejo veliko prostora v avtu, a dejstvo je v tem da ima karavan vec prostora kot SUV.
Podpis. Golf karavan je puna kapa. Sva z ženo gledala golfa z moje strani in CMaxa z njene strani. Iz ljubega mira smo vzeli Cmaxa, kanta pa taka, da ajme meni. Pred tem smo imeli Fokusa karavana.. da ne omenjam sploh, kako ga pogrešam.
Edit: je pa res, da se večino časa vozi ona, ker mimam jaz službeno vozilo. Zato sem moral tudi popustiti..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dober dan ()
Ghost7 ::
Sam se smatram bolj pod zelene. Moj sanjski avto je Prius. Še rajš bi mel urejene kolesarske steze, ampak pustmo to. No, pred leti sem zato, ker ni blo dnarja za Prius in ker avto pač rabiš, ... nabavil varčno in mejhno 1.0 Fabio s porabo 4L. Eko in small je fajn, dokler nisi na cesti. Mejhen avto je katastrofa. Tričetrt folka se dons vozi okol s 2.5T tanki in vsi povrst se ti vozijo pol metra za ritjo in te silijo naprej. Občutek je grozen. Poleg tega, te z malim avtom na cesti sploh noben ne jebe. To te kr izsiljo, češ kva boš ti s temi jajci, počak!.
Vozim Golf avtomatik TDI s polno opremo. Nobenih problemov nimam z ljudmi ki imajo SUV. SUV krave so okorne in pospeski dokaj slabi proti mojemu avtu. Jaz osebno sem pristas hatchbackov, ker dobim najboljsi izkoristek med velikostjo vozila ter prostorom v kabini.
V primeru da bi pa v prihodnosti zelel vecji avto bom pa kupil karavana. Zanimivo mi je pa, da ljudje hocejo veliko prostora v avtu, a dejstvo je v tem da ima karavan vec prostora kot SUV.
Podpis. Golf karavan je puna kapa. Sva z ženo gledala golfa z moje strani in CMaxa z njene strani. Iz ljubega mira smo vzeli Cmaxa, kanta pa taka, da ajme meni. Pred tem smo imeli Fokusa karavana.. da ne omenjam sploh, kako ga pogrešam.
Edit: je pa res, da se večino časa vozi ona, ker mimam jaz službeno vozilo. Zato sem moral tudi popustiti..
Cmax je narejen iz Focusa (povišan Focus), ker seveda ni zasnovan na novo, ampak izpeljanka, jasno ne more biti enako dober kot zasnovan (povečana teža, višje težišče na istem podvozju).
Da pogrešaš Focusa karavana te pa razumem... (ga tudi jaz, imel mk2) :)
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/
Utk ::
stara mama je izjavil:
Se pravi, vajina teza je, da se SUV lažje spregleda od nekega nizkega avta in zato ljudje več skačejo pred njega pri rdeči luči?
Imaš zelo nenavadno bralno razumevanje.
Ne, jaz imamo zelo dobro. Samo nekateri se ne zavedajo kaj napišejo. Če so za več nesreč SUV-ov krivi pešci, ki skačejo čez rdečo, je edino logično, da iz nekega razloga raje skačejo pred suve kot pred limuzine.
49106 ::
Kot pečec maš možnost pogledat levo in desno in se izognit vsakemu trku.
Ne drži
https://www.dnevnik.si/1042729041
S citroënom nemom je zapeljal na pločnik, po katerem je hodil Struna, in ga povozil, nato pa odpeljal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Višji avtomobili bolj pobijajo pešce (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17042 (8401) | Tidule |
⊘ | Prepovejmo terence (SUVje) v mestih (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8352 (7513) | zee |
» | Prva smrtna žrtev v nesreči samovozečega avtomobila (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 197416 (180911) | AndrejO |
» | Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 10730 (8424) | BluPhenix |
» | NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 15710 (13776) | Fizikalko |