» »

Homologacija originalnih felg

Homologacija originalnih felg

neverjetni99 ::

Pozdravljeni,

gledam original platišča oz felge za moj avto. V homologacijskem kartončku imam vpisane 18" felge, prav tako jih imam na avtu, saj je avto prišel iz trgovine z njimi. Rad bi pa kupil original felge, ki so 19", ki so prišle zraven pri drugi opremi avta. Kako to homologirat, če ni zraven TUV papirjev? Ali je imel kdo kakšen podoben primer? Ali se zna kdo vpiknit v to? Saj vsak ve da gre za original felge za moj avto, vendar gre samo za drugo opremo.. Tehničnega imam januarja, felge, ki jih nameravam kupiti pa bi vozil poleti, tako da iz tega stališča ne predstavlja nobenega problema, da bi me zaradi tega vrgli na tehničnem.

PacificBlue ::

Rabis certifikat(tuv) za homologacijo, ce ga nimas poglej na spletni strani proizvajalca ali pa ga kontakiraj
I’m out.
:3

Dimnik ::

Tole boš moral kontaktirat uvoznika, da ti na podlagi vin številke izda potrdilo, katere dimenzije lahko imaš na avtu. Mogoče ti niso vseh vpisali, (imel primer na bmw pred leti). Potem greš s potrdilom na homologacije in daš vpisat v kartonček, seveda je vse za plačat.

Če pa ni 19col za tvoj avto, že v štartu, pa boš moral čarat. Ali si sposodiš felne in pridobiš tuv ter vpišeš v homo, ali kupiš neoriginal z tuv in homologiraš

fikus_ ::

Preveri ustreznost velikosti pnevmatik npr. tukaj:

https://tiresize.com/comparison/

S širino ne pretiravati.

Če ima avto z drugo opremo dimenzijo pnevmatik, ki jo želiš, potem ne bi smelo biti težav. Homologiraš, kupiš platišča in pnevmatike.

Za homologacijo se obrni na LPP LJ ali RTI MB, ali... Lahko že prej pokličeš in povprašaš, kako točno poteka.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

neverjetni99 ::

Gre za Peugeot 508, imam allure paket opreme, z gumami dimenzij 235/45/18, gor bi dal od GT paketa 19" felge, ki imajo dimenzije gum 235/40/19.

Dimnik je izjavil:

Tole boš moral kontaktirat uvoznika, da ti na podlagi vin številke izda potrdilo, katere dimenzije lahko imaš na avtu. Mogoče ti niso vseh vpisali, (imel primer na bmw pred leti). Potem greš s potrdilom na homologacije in daš vpisat v kartonček, seveda je vse za plačat.

Če pa ni 19col za tvoj avto, že v štartu, pa boš moral čarat. Ali si sposodiš felne in pridobiš tuv ter vpišeš v homo, ali kupiš neoriginal z tuv in homologiraš


Ko sem gledal v homologacijski kartonček, imam homologirane samo 18" felge, tako da možno da niso vseh vpisali?

Zgodovina sprememb…

Dimnik ::

Obrni se na uvoznika, razloži zadevo, pa boš videl kje si. Potem pa napren

RokX ::

Sem imel isto "težavo" pri novem VW Polotu. V homologaciji samo ena velikost pnevmatik. V drugih paketih so bile tudi druge dimenzije.

V takem primeru mislim da ni težav s homologacijo. Meni se na koncu ni dalo vozi v LJ in plačevati za dodatne dimenzije.
Kdor kuha ta nekaj zakuha

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RokX ()

amadej85 ::

Če so platišča originalna ne potrebuješ tufa, lahko preko spletne strani porsche slovenija vse rišiš. Ali pa greš na Porsche pa ti rešijo, seveda če so 19" tovarniško predvidene za tvoj model.

cvalsr ::

Al' mi lahko kdo razloži, kaj bo boljše, če bodo gor za eno klinčevo colo večje 'felge', česar 99% ljudi ne bo niti opazilo, še manj pa cenilo?

Lonsarg ::

V bistvu bo slabse, ker bo manjsa debelina gume in to pomeni tršo voznjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

bbbbbb2015 ::

cvalsr je izjavil:

Al' mi lahko kdo razloži, kaj bo boljše, če bodo gor za eno klinčevo colo večje 'felge', česar 99% ljudi ne bo niti opazilo, še manj pa cenilo?


To se zelo natančno ve, kako stvari stojijo, zato ne vem, zakaj to sprašuješ.

Če so 'felge' za colo večje, je guma nižja. Je tudi nekoliko lažja. Če maš recimo BMW 540xd, je avto bolj stabilen v ovinkih, če imaš motor čez 300KM, je skoraj nujen pogon na vse štiri. Gume, ki so 19 col in večje imajo tudi pas iz aramida in ne najlona. To so ponavadi top gume, uravnotežene, Michelin Pilot Sport 4*, Good Year Eagle F1 in podobne. Avto je sigurno videti bolj športen.

To so plusi. Minusi pa so:

To so ponavadi široke gume, BMWji imajo asimetrične gume, 245 širina spredaj, 275 zadaj, težko jih obračaš pri majhnih hitrostih. Poraba goriva je opazno večja. Opazno. Za te gume rabiš ceste, kot je Autobahn, sicer v Sloveniji dobiš vsako grbino v hrbtenico, pa še gumo hitro presekaš. Gume moraš balansirati v nulo, ker če niso zbalansirane, grdo tresejo. Slaba optika avta zelo hitro pobere pol gume neenakomerno.
S.o. D.R.A.G.E. gume. Zelo široke gume so zelo nagnjene k stopničenju, še posebej, če bremzaš, tako da ABS dela.

Pri zelo širokih gumah, ki so nizke, rabiš posebne gume, ki imajo bočni rob, če to rabiš za dirkališče, sicer ti bo poškodovalo bočni rob.

Na široke gume na BMWjih ne moreš dati verige, recimo.

Zdaj, kaj komu paše, pa če imate denar, pa če se vam to zdi vredno, vi kar kupite, kar se da dobro in gumo in avto.

cvalsr ::

To se zelo natančno ve, kako stvari stojijo, zato ne vem, zakaj to sprašuješ.

Seveda se ve med strokovnjaki, kamor jaz ne spadam, ti pa očitno še kar - hvala za odgovor. Zato sem pač vprašal. Za večino voznikov je to brez veze.
"Potpitanje": Če so gume nižje - lažje, so pač platišča večja - težja, ne vidim nekega 'profita'.
Kaj je stopničenje gum (v zvezi z ABS)? Še nisem slišal. V prečni ali vzdolžni smeri? Zakaj nastane?
V F1 imajo zelo široke gume (očitno za oprijem), ne pa tako ekstremno nizke, kot vidiš na fetiš-BMVjih, ko je med robom platišča in asfaltom le kake 3 cm...

black ice ::

bbbbbb2015 je izjavil:

cvalsr je izjavil:

Al' mi lahko kdo razloži, kaj bo boljše, če bodo gor za eno klinčevo colo večje 'felge', česar 99% ljudi ne bo niti opazilo, še manj pa cenilo?


To se zelo natančno ve, kako stvari stojijo, zato ne vem, zakaj to sprašuješ.

Če so 'felge' za colo večje, je guma nižja. Je tudi nekoliko lažja. Če maš recimo BMW 540xd, je avto bolj stabilen v ovinkih, če imaš motor čez 300KM, je skoraj nujen pogon na vse štiri. Gume, ki so 19 col in večje imajo tudi pas iz aramida in ne najlona. To so ponavadi top gume, uravnotežene, Michelin Pilot Sport 4*, Good Year Eagle F1 in podobne. Avto je sigurno videti bolj športen.

To so plusi. Minusi pa so:

To so ponavadi široke gume, BMWji imajo asimetrične gume, 245 širina spredaj, 275 zadaj, težko jih obračaš pri majhnih hitrostih. Poraba goriva je opazno večja. Opazno. Za te gume rabiš ceste, kot je Autobahn, sicer v Sloveniji dobiš vsako grbino v hrbtenico, pa še gumo hitro presekaš. Gume moraš balansirati v nulo, ker če niso zbalansirane, grdo tresejo. Slaba optika avta zelo hitro pobere pol gume neenakomerno.
S.o. D.R.A.G.E. gume. Zelo široke gume so zelo nagnjene k stopničenju, še posebej, če bremzaš, tako da ABS dela.

Pri zelo širokih gumah, ki so nizke, rabiš posebne gume, ki imajo bočni rob, če to rabiš za dirkališče, sicer ti bo poškodovalo bočni rob.

Na široke gume na BMWjih ne moreš dati verige, recimo.

Zdaj, kaj komu paše, pa če imate denar, pa če se vam to zdi vredno, vi kar kupite, kar se da dobro in gumo in avto.

Deljene dimenzije so po zelji, sploh pozimi je pametno na ta avto dati 245 tako spredaj kot zadaj in to 18 col. 19 col je pametno edino dati letne, 20 col pa ne vem kdo daje gor na ta avto na nasih kolovozih. Nisem opazil, da bi se 19 col kaj tezje obracale, avto je za svojo kilazo presenetljivo lahek za voznjo.

Kdo pri zdravi pameti med B57 in B58 izbere B57?

bemfa ::

Za na cesto so za večino avtov optimum 16". Kar je več, je samo razkazovanje.
F1 in dirkališč nima smisla vlačit v temo, kogar zanima naj razišče ali odpre novo temo.
Če zamenjaš felne za večje, je smiselno tudi prilagodit podvozje (večje felne => nižje, trše podvozje), drugače trpi stabilnost. Guma z nižjim presekom je trša in bolj odskakuje na luknjah, zato trše vzmeti kompenzirajo in jo tiščijo nazaj na asfalt. Vse skupaj pa ima vpliv pri športni vožnji, torej na dirkališču, za po cesti je pa samo afnanje.

fikus_ ::

Lita Alu platišča so praviloma težja od primerljivih jeklenih. Drogo so platišča iz magnezijeve litine, ampak po teh posega bolj malo Slo-Tehovcev.

Višji kot so pnevmatike pnevmatike (xxx/zzRyy, manjšo imajo bočno stabilnost in obratno ter še višje kot so, bolj udobne so za vožnjo po naših cestah.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letne gume (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
46366618 (6868) Vuli
»

alu platišča za avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6310579 (7046) šernk
»

Pnevmatike R17 vs R18 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16029122 (24265) njyngs
»

Optimalne dimenzije zimskih pnevmatik (majhne-velike/tanke-debele) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7121380 (17644) GrimReaper
»

Zimske gume

Oddelek: Na cesti
286349 (5653) SkIDiver

Več podobnih tem