» »

Optimalne dimenzije zimskih pnevmatik (majhne-velike/tanke-debele)

Optimalne dimenzije zimskih pnevmatik (majhne-velike/tanke-debele)

«
1
2

gruntfürmich ::

torej stvar je sledeča, aktualna za vsakega in za vsako zimo: na avtu bo potrebno v prihodnosti zamenjati gume in sicer v zimske. ker pa gre za nov avto in so sedaj gor alu platišča z dimenzijami 215/55 R18 me zanima če je bolje za zimske dneve si kakšno bolj pametno dimenzijo koles umisliti, ker namreč koliko sem prebiral literaturo imajo velika kolesa velike probleme na snegu kljub dobrim zimskim gumam, in bolje je čim tanjše in manjše. zdaj, homologacija mi omogoča dimenzijo do 215/65 R16 če bi kupil posebej platišča za zimo, ali pa kot že rečeno kar zamenjava samo gume na obstoječa platišča 215/55 R18.
kaj je bolje: bo velika razlika če kupim 16'' (morda še lahko kaj tanjše gume spravim gor), ali ne bo razlike in naj kar obstoječe 18'' felge ponucam za zimo.
thx
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

šernk ::

Če razmišljaš o 16" moraš tudi platišča zamenjat. Menjava 18" gum pride v rangu 40€, to je 80€ letno samo za menjavo gum. Se bolj splača dodatna platišča v vsakem primeru. Obseg gume nima toliko veze kot širina. torej če imaš 215/65/16 ali 215/55/18 bo za sneg isti k. Tanjše gume kot so boljše grejo po snegu, ker je več teže na manjši površini in se sneg hitreje topi pod gumo. V vsakem primeru ti priporočam nakup dodatnih platišč, če imaš prostor za shranjevanje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BALAST ::

Čim tanjše so dobre samo za po svežezapadlem snegu, načeloma pa priporočajo, da greš na jeklena platišča.
Pozimi zaradi nepreglednega cestišča večkrat zapelješ čez ledene odmetke ali celo skritega robnika kar ti hitro skrivi alufelgo.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

krucymucy ::

Ne pozabit da je v ceni vsaj dvakratna razlika in da je ponudba zimskih 215/65/16 veliko pestrejša.

Zheegec ::

Ja, samo 215 zamenjat za 215 nima smisla. Sam imam 225 in je za zimo katastrofa, tako da bom nabavil najožje možne (205). Tebi priporočam isto, najožje še dovoljene, najbrž 195. Samo za po Lj to nima veze, imaš lahko tudi 225, ne rabiš ozkih gum in pa terenca :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

gruntfürmich ::

torej je vseeno ali 215 na 16 ali 18'... potemtakem se je morda dobro ozirati za 195, velikost je načeloma vseeno 16, 17'?... s tem da so verjetno 16 cenejše.
platišča vem da je bolje jeklena za zimo, ampak verjetno bom kupil kar alu ker dandanes skoraj ni več jeklenih, vse gre praktično na alu.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

MadMax ::

Ne pozabi na dimenzije, vpisane v homologaciji.
Da ne bo "jao, nisam znao" glava bolela....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zheegec ::

Ja, 195 sem rekel na pamet, nujno poglej v homologacijo in se tega drži.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

gruntfürmich ::

homologacija, to me malo moti, ja, ker imam samo 215 za vse 3: 16', 17', 18'.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

krucymucy ::

Razlika med 16 in 18 se pozna tudi v udobju. Pozimi, ko je na cestah na pol spluzen sneg, pojavijo se jame v cestiscu, se razlika se kako pozna. Visja pnevmatika precej bolje absorbira mocnejse udarce. Jaz osebno bi pozimi gotovo imel 16" kolesa. Prvic zaradi ogromne razlike v ceni, drugic zaradi bogatejse izbire pnevmatik in tretjic zaradi udobja potnikov in malce bi prizanesel podvozju avtomobila.
Zna bit, da se visja pnevmatika tudi lepse prilagodi neravni podlagi, ker bolj "zvraca" zaradi visjega in mehkejsega boka.

gruntfürmich ::

sem skoraj siguren da bom šel v nakup externih felg, 16'' za zimo, samo se moramo sporazumeti glede dimenzij še.
kako pa homologacija drugih dimenzij poteka?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

dzinks63 ::

Pred nakupom 16" jeklenih platišč dobro preveri, če ti sploh gredo na tvoj avtomobil, ni vse v razmaku vijakov, predvsem zavorne čeljusti pri 18" kolesih znajo biti blizu oboda felge in 16" enostavno ne bo šla gor ker bi nasedla na čejusti zavor. Najbolj sigurno je, da jih pred nakupom poizkusiš namestiti na tvoj avtomobil, no razen če so original tovarniško deklarirane za točno tvoj tip avtomobila.

Drugače pa obseg gume mora štimati, če bodo platišča manjša, presek višji in guma ožja bo ok.
Recimo za 215/55 R18 bi odgovarjalo 205/70/16 katera pa je zelo nevsakdanja dimenzija gum. Bolj razširjena je 215/65 R16, katero si že sam našel kot alternativo. Širina gume bo enaka, tako da s tem me boš pridobil nič kar se tiče vožnje po snegu, razen guma bo cenejša in vožnja udobnejša, kupiti pa boš moral jeklena platišča in si skoraj na istem, kot da kupiš direkt 18" zinske gume.

Ostane še 195/75/16, kar pa je dimenzija gum za dostavna vozila, gune so ojačane večplastne, so težje in nevzmetena masa s tem večja, ni ravno priporočljivo za osebna vozila.

WarpedGone ::

homologacija, to me malo moti, ja, ker imam samo 215 za vse 3: 16', 17', 18'.

Potem se ti ne splača karkoli velik študirat okol tega - zimske gume enakih dimenzij na obstoječih felgah bo optimum po ceni in performansah.
Vzemi ornk zimske gume in vozi miško.
Hebarija s homologiranjem ožjih dimenzjih ne bo nujno uspešna.
Manjše felge prinesejo nekaj udobja in odnesejo nekaj odzivnosti, glede oprijema v snegu so irelevantne.
Teorija je, da ožja guma ob enaki sili (masa/hitrost) 'predre' debelejšo plast vode/snega in pride do asfalta.
Velja za sneg in velja za luže/potoke na asfaltu.

Zadeva se še najbol splača skozi denar, če že maš homologirane ožje dimenzije in so tolk cenejše da pokrijejo tudi dodaten strošek felge.
Zbogom in hvala za vse ribe

gruntfürmich ::

hja, gledam zimske 215/65/r16 (homologacija) in 215/55/r18 (hom) je razlika v ceni nekje 100EUR (220EUR / 120EUR) med boljšimi. skratka 1 felga za vsako gumo.
očitno bo bolje s 16' felgami, sploh če se bom spravil sam menjavat (malo dvomim), udobje bo morda tudi večje, oprijem pa verjetno enak...
no, bomo še videli. časa je še dovolj.
koliko pa so felge tolerantne do različnih dimenzij gum?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

čuhalev ::

Poleg dimenzij je potrebno biti pozoren tudi na nosilnost in največjo hitrost. Tudi ta dva podatka sta zapisana v homologaciji.

Sicer pa se v vsakem primeru splača imeti koviska platišča z zimskimi pneumatikami, če sam menjaš ,,gume" in če imaš dovolj prostora za hrambo.

Modri dirkač ::

Kaj je pa to za en voz, da ima isto širino za tri različne dimenzije platišč?
Poglej v navodila za uporabo, katere dimenzije so dovoljene in če se skladajo s tem kar so načečkal v homologacijo.
Everybody lies!

gruntfürmich ::

nissan qashqai. in ja, isto je v navodilih.:(
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WarpedGone ::

Čimprej se nehaj sekirat glede širine gum pa bo vse OK. Če bi se dalo pridobit res kej omembe vrednega brez omembe vredne izgube drugih pomembnih lastnosti, bi mel to dimenzijo že homologirano.

Sm vrgu oko na cene gum različnih teh dimenzij. Pirelli W210 Sotoziro v dimenziji 215/55 R18 pride 217 po komadu, v dimenziji 215/65 R16 pa le 122

Splača se ti nabavt zimske gume skupaj z 16" jeklenimi felgami. Originalna za qashkaija, te pride 57 po komadu.
Zbogom in hvala za vse ribe

gruntfürmich ::

ja, bo nekaj takega verjetno. edino morda z alu felgami:D thx vsem

kakšna pa je finta ko pri enih gumah pišejo zraven SUV, recimo pri goodyear & sava?

: ultragrip 8, ultragrip + suv, ultragrip suv?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

krucymucy ::

Najbrz vecja nosilnost, ki je pa tako ali tako zapisana v sami oznaki pnevmatike.

WarpedGone ::

Še nosilnost ne, ker Qashqai je dokaj lahek , samo ~1300kg prazen, moja čivilna zadeva ma 1600kg.
Tko da je finta samo marketing.

Vse pomembne lasnosti gume so podane skozi dimenzije, nosilnost in hitrostni razred. Pa seveda letna/zimska/allyear/offroad/dirkalna...
Zbogom in hvala za vse ribe

Invictus ::

Gor daš gume, ki ti jih je proizvajalec homologiral.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

gruntfürmich ::

evo še epilog: naročena alu (kdo pa še fura jeklene felge, po možnosti brez maske:O) platišča + sava gume 215/65/r16 v letošnji akciji za 645EUR. pri isti avtohiši.
čist kul ponudba...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

Sam sem že dobil na avtu alu zimske feltne, ampak za naslednji avto bodo pa sigurno jeklene feltne, če slučajno ne bodo prišle že zraven.
Pozimi je potrebna samo majhna nepazljivost okol robnikov (ok, sam sem konkretno pretiraval) pa ti gre feltna. Na službenih avtih tut gledam da so že vse obtolčene, imajo alu čez celo leto.
No ja, če imaš dobre gume in voziš pazljivo, tut nebi smel bit problemov z alu.
Kakorkoli, da bi prav posebej kupoval alu feltne za zimo, pa vsekakor ne, črne jeklene brez pokrovov so povsem dovolj lepe za pozimi, ko je avto 99% časa ves umazan.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

gruntfürmich ::

hja, okoli črnih felg za pozimo so se malce razpisali dečki v volanu. pa se kar strinjam z njimi...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

BlaY0 ::

Jaz imam letne 205/55 R16 na ALU, zimske pa 195/65 R15 na jeklenih (črnih brez mask). Ta zimski komplet me je takrat prišel približno 20% ceneje, kot če bi kupil samo zimske gume 205/55 R16.

Dimenzija zimske gume 195/65 R15 je zdaleč najbolj pogosta v tem rangu in zato 1/3 cenejša od ostalih dimenzij, tako da po moje je dobro pogledati v homologacijo katere "verzije" ti avto "podpira" in potem vzameš one ki so najpogostejše v rangu. Poleg tega so vozne lastnosti tanjših in višjih gum na zimskih podlagah (predvsem recimo plundra) veliko boljše.

Ravno gledam Michelin ALPIN A4:
195/65 R15 58€
205/55 R16 90€

gruntfürmich je izjavil:

hja, okoli črnih felg za pozimo so se malce razpisali dečki v volanu. pa se kar strinjam z njimi...

Kaj so pa napisali?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Modri dirkač ::

Verjetno misli tole skropucalo, ki nima ne glave ne repa...
http://www.volan.si/blog/45-izgled-ni-v...
Everybody lies!

zuz3k ::

fora ALU feltn pozimi ni toliko v robnikih, ampak ker ti spraska feltno od soli in peska
Life is a psychological game.

GrimReaper ::

Sem zdej gledal svoje Alessio, ki jih mam za pozimi.
Mehke so kot iz putra (eno sem spustil na tla in se zelo pozna, pa tudi na ostalih je od kamenčkov), na veliko mestih so nabrekle, pa barva se lušči. Pa kar fejst rjave so ble, predvsem na notranji strani, kar sem danes vsaj približno očistil.

Vsekakor pa ni da bi imel letne feltne še za pozim.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

gruntfürmich ::

Modri dirkač je izjavil:

Verjetno misli tole skropucalo, ki nima ne glave ne repa...
http://www.volan.si/blog/45-izgled-ni-v...

mislim da kar ima.
vse kar slovenci delamo okoli avtov; ni po zdravi pameti...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Engineer_ ::

zuz3k je izjavil:

fora ALU feltn pozimi ni toliko v robnikih, ampak ker ti spraska feltno od soli in peska



O_o Fora je v tem, da na alu feltne nimaš kam keten dat. Če pa jih sluačjno na nek način daš, pa ti jih bo 100% uničilo instantno.
Alu feltne pozimi na avtu nimajo kaj delat, če je vsaj najmanjša verjetnost da boš potreboval ketne. Če pa že v naprej veš, da jih ne boš ptoreboval, če imaš recimo kakšnega mogočnega terenca s super pnevmatikami, pa imaš lahko alu feltne gor.

Kar se tiče gum pa se pozimi na avto vedno da neko srednjo dimenzijo, ki jo avto ima homologirano in si zmagal. Najožje nikoli niso ok medtem ko tudi najdebelešje niso. Če pa ima le 2 dimenziji homologirani, pa daš manjšo.

Ožje gume namreč neprimerljivo lažje režejo sneg in na sploh ves sranje pozimi.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

gruntfürmich je izjavil:

Modri dirkač je izjavil:

Verjetno misli tole skropucalo, ki nima ne glave ne repa...
http://www.volan.si/blog/45-izgled-ni-v...

mislim da kar ima.
vse kar slovenci delamo okoli avtov; ni po zdravi pameti...

Jaz tudi ne vem, kaj je model hotel v tem članku povedati. V prvem delu kako je 15.11. kar naenkrat ok če imaš jeklene feltne in manjše/tanjše gume, v drugem pa da mu ni jasno zakaj folk daje gor večje/širše tudi pozimi. WTF???

Engineer_ je izjavil:


Ožje gume namreč neprimerljivo lažje režejo sneg in na sploh ves sranje pozimi.

Jasno... poleti je dobro, če ima guma dober oprijem s podlago, pozimi pa je bistveno da do prave podlage sploh pride.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Engineer_ ::

BlaY0 je izjavil:


Jasno... poleti je dobro, če ima guma dober oprijem s podlago, pozimi pa je bistveno da do prave podlage sploh pride.


Absolutno, prav tako pa je izrednega pomena da v snegu in žlindri gume ne plužijo snega in sranja pred seboj, kot to počno široke gume ampak da ga režejo. Drugače imaš lahko pod gumo stik z asfaltom, pred gumo pa neprevozen zid in samo koplje v prazno.

Na jeklene feltne se lahko tudi brez težav namesti plastične pokrove, ki so v določenih primerih videti zelo lepo, se precej težko opazi da je pokrov in ne alu-feltna. Zakaj bi tako imel? Preprosto zato, da imaš 4 gume na alu in 4 zimske na kovinskih, da menjaš po potrebi.


Skratka primitiven novinar, ki o avtih nima niti najmanjšega pojma. Mu je pomembno samo da je avto videt lep, funkcionalnost pa ga ne zanima. Poneumljanje ljudi.

Zgodovina sprememb…

Vikking ::

Originalna kvalitetne alu platišča, se ne bo nič luščila barva, ali postale popikane zaradi snega in soli pozimi. Medtem ko poceni kopije in poceni alu roba, postanejo takoj nabrekle in obtolčene.

Prav tako so po večini verige bolj za kakšna večja terenska vozila, pickup-e, tovornjake, traktorje.
Že kar precej časa se uporabljajo "nogavice" ko je pozimi potreba za-to. Zatorej ni straha da bi pozmi obtoklel alu platišča s kakšnimi verigami.

Slabost ki jo imajo alu platišča pozimi je, da so odprte. Kar pomeni da se zna sneg prav lepo sprijeti znotraj med krake. Kar prinese pri višjih hitrostih tresenje volana in neudobno vožnjo.
Jeklena platišča so zaprta zato do tega ne more priti.
Ter če imaš super drage alu platišča, pač jih nimaš za čez zimo. Kar pa ne pomeni da boš poknil gor jeklena, ampak poceni alu robo.

Engineer_ ::

za takrat ko dejansko rabiš ketne, ker dobre zimske gume ne pomagajo ti tudi nogavice ne bodo pomagale, saj jih boš takoj strgal ko bo kolo parkrat v prazno se obrnilo. Nogavice so za city folk, k rabi nekaj da jih potegne čez dovoz.

Ni problem samo sol in pesek temveč tudi zmrznjen sneg skozi katerega se mora marsikdo prebijat do doma. verjetno lahko sklepaš kako blagodejno led vpliva na alu feltne, ko praska po njih, pa naj bodo to poceni ali kakšne za 100 eur. Vse so pobarvane in barva se spraska, ne glede na ceno.

No. vsaj po svoje. eni imamo rajši 100% funkcionalen avto, drugi pa radi vidijo da je njihov avto lep, ko obstane.

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

Engineer_ je izjavil:

Skratka primitiven novinar, ki o avtih nima niti najmanjšega pojma. Mu je pomembno samo da je avto videt lep, funkcionalnost pa ga ne zanima. Poneumljanje ljudi.

a ni tako pri 90% slovencih?
in zakaj primitiven, če pa ne vidi logike pri 90% slovencev, ki poleti ravnajo tako, pozimi pa drugače? in da poneumlja ljudi, če pa so že neumni, in to samo poudarja?
mislim kwa...:O
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Vikking ::

Engineer_ je izjavil:



1. za takrat ko dejansko rabiš ketne, ker dobre zimske gume ne pomagajo ti tudi nogavice ne bodo pomagale, saj jih boš takoj strgal ko bo kolo parkrat v prazno se obrnilo. Nogavice so za city folk, k rabi nekaj da jih potegne čez dovoz.

2. Ni problem samo sol in pesek temveč tudi zmrznjen sneg skozi katerega se mora marsikdo prebijat do doma. verjetno lahko sklepaš kako blagodejno led vpliva na alu feltne, ko praska po njih, pa naj bodo to poceni ali kakšne za 100 eur. Vse so pobarvane in barva se spraska, ne glede na ceno.

3. No. vsaj po svoje. eni imamo rajši 100% funkcionalen avto, drugi pa radi vidijo da je njihov avto lep, ko obstane.



1. Pač tvoji hudi predsodki, se stopijo kot lanski sneg. Glej video:

2. Sneg nikakor ne spraska platišč do osnove, kako se moraš voziti po ledu pa mi tudi ni jasno da obereš platišča. Mogoče povzroči globine praske v lak 5-10 mikronov. Se pa lahko grema stavit, da če ti neko pokaže alu platišča, s katerimi se vozi poleti in pozimi. Ne boš našel niti ene poškodbe ki je posledica snega, leda ali soli. Našel boš pa ogromno posledic od udarcev v robnike.
Se pa dostikrat zgodi, da odstopi barve od plastičnih pokrovčko (na sredini platišča). To pa verjamem da zima naredi.

3. Jeklena platišča pozimi so bolj praktična. Ravno zaradi tega, ker če se ti sprime sneg med krake, bo začelo pri višji hitrosti tresti volan. Problem je kadar vozila ne puščamo v garaži oz. na mestu kjer se čez noč oz. čez delovni čas ko ne rabimo vozilo ta sneg lahko stopi.

Avto pa bo enako funkcionalen na jeklenih platiščih ali alu platiščih.

Alamar ::

Imam leto dni stare letne gume na alu platiščih. Predlagate zamenjavo za komplet jeklena platišča+zimske gume, kar bi bil kar strošek. Ali bo dovolj, če kupim te bottari nogavice v šparu za 20 EUR. Avto se uporablja 95% na LJ obvoznici in v primestju. Čez noč je v garaži, izvoz očiščen.

BlaY0 ::

Ma ne vem no. Meni se ne zdi da so te nogavice zato, da se boš kar vozil z njimi gor in dol. Poleg tega ne vem kakšna je klasifikacija teh štumfou? A se jih klasficira kot verige? Če se jih, je max dovoljena hitrost z njimi 50 km/h. Glede na to da se furaš po obvoznici bi definitivno priporočil zimske gume. Že to da si se lani z letnimi vozil se mi zdi malo rizično...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

m0LN4r ::

Bom si izposodil temu, kako je z globino profila za zimske gume, kdaj več niso dobre? Vem da je za poletne omejitev, kako pa je z zimskimi?

Se opravičujem, vidim da je za zimske tudi 3mm.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

šernk ::

3,5mm če se ne motim, al so spet kaj spreminjal?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BlaY0 ::

Martin Krpan ::

3 mm bo dost za policaje , ne vem pa če bo zate , ko bo sneg :D.

Hayabusa ::

Vikking
2. Sneg nikakor ne spraska platišč do osnove, kako se moraš voziti po ledu pa mi tudi ni jasno da obereš platišča. Mogoče povzroči globine praske v lak 5-10 mikronov. Se pa lahko grema stavit, da če ti neko pokaže alu platišča, s katerimi se vozi poleti in pozimi. Ne boš našel niti ene poškodbe ki je posledica snega, leda ali soli. Našel boš pa ogromno posledic od udarcev v robnike.
Se pa dostikrat zgodi, da odstopi barve od plastičnih pokrovčko (na sredini platišča). To pa verjamem da zima naredi.

Cestarji s tovornjaki, iz katerih sipajo kamenje in sol.Vse to "blagodejno" vpliva na alu platišča.
Imaš "zastonj" (v resnici precej drago zaračunavajo svoje storitve) peskanje in dovolj soli za vse kuhinjske potrebe :P.

SkIDiver ::

In kolk alu platišč imaš uničenih, ker 15. marca še niso vse ceste očiščene peska, ki so ga nasipali preko zime?

Sicer imajo alu platišča, ki so namenjena za zimo več slojev laka kot tista, ki niso prvotno namenjena zimski uporabi. Pa dvomim, da je temu tako zaradi peska. Prej zaradi soli. Če je platišče kvalitetno barvano preživi brez težave kot preživi karoserija vozila. No ne vsaka, tak kot ne vsako platišče:)

Največji problem alu platišč pozimi je ravno to, da lahko prbiješ v kako luknjo, ki jo ne vidiš, ker je polna plundre ali pa zapelješ preko kakega ledenega kosa, ki elegantno povije platišče. Pa seveda verige so problem, če ne uporabljaš kakšnih bolj sofisticiranih, ki so primerne tudi za alu platišča.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Invictus ::

Metanje peska na cesto je ena največjih bedarij. Pelje se 10 avtom pa že odrinejo ta pesek na rob cestišča.

Očitno je zadaj en lep lobi ki si lepo služi denar. Da ne govorim še ličarskih delih spomladi zaradi letečega kamenja ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SkIDiver ::

Se strinjam.

Buggy ::

pesek po cesti, sploh pri nas, kjer ga posuvajo zmesanega s soljo je na mocno hriboviti cesti odlocilnega pomena. Zal je situacija taka, da je po klancih kjer so brzine minimalne zelo malo tega peska in so veckrat tezave z dostopom do doma, po ravnih regionalkah, pa je tega nasutega peska dosti prevec.

Tole je primer kaj se je zgodilo zgolj po eno zimi voznje po taki regionalki in cca 12Kkm ...leva stran zadnjega (izbocenega) blatnika, ki je kasiral se vsak kamencek, ki ga je dvignil nasproti vozeci avto pri visji hitrosti. Motorni pokrov je tudi na levi bolj popikan kot na desni strani.

WarpedGone ::

Proti takim težavam obstaja zaščitna folija.
Zbogom in hvala za vse ribe

Buggy ::

WarpedGone je izjavil:

Proti takim težavam obstaja zaščitna folija.


tovarnisko je zal ni bilo, je pa sedaj po novem barvanju namescena lastnorocno...kupljena pa v Conradu:P
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kupiti jeklena platisca za zimo?

Oddelek: Na cesti
353944 (2572) tony1
»

Lita platišča - Da ali ne (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
537520 (5531) St235
»

Nakup jeklenih platišč za zimo, da ali ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8814390 (11754) nekoman
»

menjava zimskih gum (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8516391 (12194) ...:TOMI:...
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623740 (19594) Domobrancek

Več podobnih tem