» »

MG avti

MG avti

1
2
3

PacificBlue ::

Če z gotovino plačaš, tako nimas garancije:>
I’m out.
:3

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

Mah nebi mel ne kitajskih gum ne kitajskega avta, sam primerjava v garanciji je pa na mestu, in vem ko sem kupoval nemca so mi rekli da se ne da nič doplačat. 2 leti je vse kar dobiš, no baje so zdaj mal popustili ampak še vedno so trmasti.

So me mal razočarali kitajci, tudi MG. Na njihov klic/mail čakam že skoraj 2 leti(30.11.2021) Pa sem se zanimal za nov avto. Pa tudi cena ni neki ekstremno nižja, kot alternative, tko da kar naj ga imajo.

hojnikb ::

glavn da je natur nemc, čeprav ma baterije, inverterje motorje pa verjetn se ostalih 50% komponent direktno sourcane z kitajske... Ampak glavn da je nemski pleh in nemska značka uspred ;)
#brezpodpisa

deco16 ::

Nič bat, nemca ni več :D Sem ga prodal, po 2 letih ;)

49106 ::

hojnikb je izjavil:

glavn da je natur nemc, čeprav ma baterije, inverterje motorje pa verjetn se ostalih 50% komponent direktno sourcane z kitajske... Ampak glavn da je nemski pleh in nemska značka uspred ;)


Koliko 20-30 let nemških avtomobilov vidiš na cesti in koliko je drugih znamk. Tako da ja, do sedaj so se izkazali za boljše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Pithlit ::

49106 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

glavn da je natur nemc, čeprav ma baterije, inverterje motorje pa verjetn se ostalih 50% komponent direktno sourcane z kitajske... Ampak glavn da je nemski pleh in nemska značka uspred ;)


Koliko 20-30 let nemških avtomobilov vidiš na cesti in koliko je drugih znamk. Tako da ja, do sedaj so se izkazali za boljše.

Od kdaj je kvantiteta merilo za kvaliteto? Oziroma karkoli razen kvalitete.

Ta obsedenost z vagom je čist neka jugonostalgija.
Life is as complicated as we make it...

49106 ::

Torej avtomobili, ki so na cesti 20-30 let, po možnosti s 500-1000k km, niso kvalitetno narejeni? Svašta :))

Kaj nam po tvoje pove kvantiteta avtomobilov, ki je na cesti še dolgo časa po predvideni življenski dobi? :)) :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Pithlit ::

Ker 30 let starih yugičev ni na cesti? Nisem rekla da niso kvalitetna. Zanima me od kje ideja da kvantiteta pomeni kvaliteto. Mislim, po tej logiki prihaja iz kitajske najkvalitetnejša roba...

Sorry to burst your bubble, Ampak četrt stoletja stari avti se najdejo praktično vsake znamke. Tudi alfe. Pa renoji. Pa Trabanti in škode in Lade. To da ste eni bolestno zaljubljeni v nazivagne je pa tudi znano.
Life is as complicated as we make it...

49106 ::

Koliko je jugičev, da to enačiš s kvaliteto?

Ja, tudi drugih avtomobilov je precej, ampak še zmeri manj, kljub temu da je bilo prodanih več.


Mislim, po tej logiki prihaja iz kitajske najkvalitetnejša roba...


Ker roba prihaja v kvantiteti ali kar velik delež te robe preživi bitko s časom?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Pithlit ::

Nisem jaz rekla da so yugiči kvalitetni. Ampak ok, joke's on me... ker vedno znova pričakujem da je folk pismen, pa se vedno znova opečem. Pa brez skrbi, zaključujem to ker bo drugače kar precej rdečega.
Life is as complicated as we make it...

49106 ::

Kako pričakuješ pismenost, če sama haluciniraš. Nemških avtomobilov je bilo manj narejenih, na cesti jih je bistveno več (v tem primeru v oglasih, lahko pa poiščeš kakšen bolj merodajen drug vir namesto tega, ampak na razmerje to ne bo bistveno vplivalo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

hojnikb ::

49106 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

glavn da je natur nemc, čeprav ma baterije, inverterje motorje pa verjetn se ostalih 50% komponent direktno sourcane z kitajske... Ampak glavn da je nemski pleh in nemska značka uspred ;)


Koliko 20-30 let nemških avtomobilov vidiš na cesti in koliko je drugih znamk. Tako da ja, do sedaj so se izkazali za boljše.

tudi 20+ let starih renaultu maš na cesti še precej, verjetno več kt nemcov.....

Bolj je vprašanje, če bo čez 20-30 let še tolk električnih nemcov na cest...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Nemških avtomobilov je bilo manj narejenih, na cesti jih je bistveno več (v tem primeru v oglasih, lahko pa poiščeš kakšen bolj merodajen drug vir namesto tega, ampak na razmerje to ne bo bistveno vplivalo).

Ali se pa drugi po 20 letih sprijaznejo, da je avto za na odpad, ne pa da ga na vsak način še naprej prodajajo.

starfotr ::

feryz je izjavil:

Nimam izkušenj z MG, imam pa z vsem drugim.
Razni skuterji, štirikolesniki in podobno.
Narejeno je za en k..., ne glede ne premium denar, ki ga daš, da boš dobil, kao, boljše od osnovnih.
In ko se kaj polomi, je boljše, da pri nas dobiš strugarja ali kar rabiš, ker kosov enostavno ni.



Ti sploh ne veš kaj je premium denar. Če si plačal kitajca premium denar, potem se je za vprašat po tvojih intelektualnih sposobnostih. Za premium denar dobiš japonski skuter ali quad, ki je preverjeno odličen.

stara mama ::

Pithlit je izjavil:


Impliciram le to da so predsodki zajebana stvar. Dvorezen meč, če hočeš. Polestar-ja brez Geely-a recimo sploh ne bi bilo. Pa ga nihče ne smatra za "kitajsko smet".

Tole je pa tako mim vsekana izjava, da bolj ne more bit.
Polestar je čisto lepo shajal kot dirkalna ekipa, kasneje pa kot performance oddelek volvota.
Nakar pridejo kitajci, pa znamko posilijo z elektrifikacijo.

stara mama ::

Kitajci so imeli ogromno poskusov v avtomobilizmu, pa jim leta 2023 še kar ne ratuje

 znamke

znamke



Zato so ubrali drugo taktiko:
Kupijo bolj ali manj propadlo firmo (recimo MG), pa pod njihovo znamko prodajajo pleh.
Ker njihove lastne znamke so znane kot nekvalitetne, nimajo imena, prepoznavnosti in tradicije.

MIHAc27 ::

Jaz sem MG EV samo najel pa me tudi ni prepričal. Vsaj ti, ki jih ima Share'n'go. Domet slab, komaj naredil 200km z tem da sem ga polnil 4 ure, štartal pa z 70% baterijo.
Zgledal je že kar fino obrabljen (sedež, gumbi), bi rekel da je star blizu 10 let... pa jih je imel komaj 2 leti.

Pithlit ::

stara mama je izjavil:

Pithlit je izjavil:


Impliciram le to da so predsodki zajebana stvar. Dvorezen meč, če hočeš. Polestar-ja brez Geely-a recimo sploh ne bi bilo. Pa ga nihče ne smatra za "kitajsko smet".

Tole je pa tako mim vsekana izjava, da bolj ne more bit.
Polestar je čisto lepo shajal kot dirkalna ekipa, kasneje pa kot performance oddelek volvota.
Nakar pridejo kitajci, pa znamko posilijo z elektrifikacijo.

In če se Geely ne bi vmešal bi Polestar še kar mal Volvote friziral. Nekak tko kot to počne mal bolj znani AMG. Tako pa, za razliko od AMG, imamo kar lepo novo avtomobilsko znamko. In ponavljam, brez Kitajcev je ne bi bilo.

stara mama je izjavil:

Kitajci so imeli ogromno poskusov v avtomobilizmu, pa jim leta 2023 še kar ne ratuje

 znamke

znamke



Zato so ubrali drugo taktiko:
Kupijo bolj ali manj propadlo firmo (recimo MG), pa pod njihovo znamko prodajajo pleh.
Ker njihove lastne znamke so znane kot nekvalitetne, nimajo imena, prepoznavnosti in tradicije.

Še pomnimo kako smo se smejali Hyundai Pony? Verjetno je bolj malo ljudi ki se še posmehujejo Hyundai-u.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

starfotr ::

Saj imajo v lasti tudi Volvo in Lotus.

Kitajska ni neumna. Mi smo neumni.

Nekatere kitajske znamke imajo kar dobro utrjeno pot na EU market.

Tako, kot smo izgubili Nokio, bodo v prihodnosti padali tudi drugi evropski proizvajalci zaradi ameriške znamke in zaradi kitajskih znamk.

Pithlit ::

hojnikb je izjavil:

49106 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

glavn da je natur nemc, čeprav ma baterije, inverterje motorje pa verjetn se ostalih 50% komponent direktno sourcane z kitajske... Ampak glavn da je nemski pleh in nemska značka uspred ;)


Koliko 20-30 let nemških avtomobilov vidiš na cesti in koliko je drugih znamk. Tako da ja, do sedaj so se izkazali za boljše.

tudi 20+ let starih renaultu maš na cesti še precej, verjetno več kt nemcov.....

Bolj je vprašanje, če bo čez 20-30 let še tolk električnih nemcov na cest...

Sej veš da je za bivšo jugo nazivagen statusni simbol? Če imaš golfa, si v življenju uspel. Vse ostalo je že po defaultu manjvredno.

starfotr je izjavil:

Saj imajo v lasti tudi Volvo in Lotus.

Kitajska ni neumna. Mi smo neumni.

Nekatere kitajske znamke imajo kar dobro utrjeno pot na EU market.

Tako, kot smo izgubili Nokio, bodo v prihodnosti padali tudi drugi evropski proizvajalci zaradi ameriške znamke in zaradi kitajskih znamk.

Ah ne bodo. Na električnem področju so pač zaspali, ampak se kar pospešeno in dobro prebujajo.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

delavec44 ::

MIHAc27 je izjavil:

Jaz sem MG EV samo najel pa me tudi ni prepričal. Vsaj ti, ki jih ima Share'n'go. Domet slab, komaj naredil 200km z tem da sem ga polnil 4 ure, štartal pa z 70% baterijo.
Zgledal je že kar fino obrabljen (sedež, gumbi), bi rekel da je star blizu 10 let... pa jih je imel komaj 2 leti.


Rent-a-car je extrem, ker več da jih noben ne čuva, na share je pa fluktuacija še večja. Bi morali ohranjenost kakšnega rabljenega na avto.net primerjati.

Hikari ::

Ali ima kdo slučajno konkretne izkušnje z MG HS avtomatikom?

BigWhale ::

49106 je izjavil:

Koliko je jugičev, da to enačiš s kvaliteto?


Odvisno kje. V Srbiji jih videvam kar precej na cestah. V bistvu jih videvam toliko, da se ne zabavam vec, ko jih vidim.

feryz ::

starfotr je izjavil:

Ti sploh ne veš kaj je premium denar. Če si plačal kitajca premium denar, potem se je za vprašat po tvojih intelektualnih sposobnostih. Za premium denar dobiš japonski skuter ali quad, ki je preverjeno odličen.
Ti že veš.
Navadni kitajski štirikolesnik dobiš gratis v kontejnerju zraven pralnega praška, akumulatorjev, delov za avto in podobno. Brez naročanja.
Preimum kitajski štirikolesnik moraš dejansko naročiti in je koštal 3 jurje in pol. To je pravo bogastvo za kitajska jajca.
Razlika je bila sicer vidna, uporabna pa ne prav dosti.
Registrirati nisi mogel niti enega, niti drugega.

Če dejansko hočeš štirikolesnik, se seveda izogneš vsakemu, ki diši po Kitajski.

In ja, vem kaj je premium kitajski avto.
Sem enega naročil in ga čakam že 11 mesecev.

stara mama ::

Pithlit je izjavil:


Še pomnimo kako smo se smejali Hyundai Pony? Verjetno je bolj malo ljudi ki se še posmehujejo Hyundai-u.

Jst in marsikdo se še vedno. Še vedno ne znajo zagotovit dolgoročne kvalitete in obstojnosti. Če si lastnik prvi dve leti, tega mogoče ne opaziš, pol pa začne vse škripat.

deco16 ::

Ampak še vedno majo garancijo 5 oziroma 7 let. In se vozim v skoraj 5 let starem Hyundaju, nič ne škripa.


Pač če so bili vagni kvalitetni 30-20 let nazaj to še ne pomeni da so zdej, sej boste pogruntal the hard way. Pa ne pravim da so korejci(v tem primeru) boljši, ampak da so se vagni poslabšali.

MG se pa mora še dokazat, pač naj se zavedajo da je Evropa malo bolj zahteven trg in se gleda bolj šive na volanu in sedežu ker to pač nemc zna dobro naredit.

stara mama ::

VAGovci so tud škrt, v tem se menda vsi strinjamo (razen njihovi vozniki) :)

Pithlit ::

Žal je tko da so vsi ljudski vozi nekje tam-tam. Posamezni modeli/letniki bolj, drugi manj. Nekak nismo več v časih ko smo za manj denarja lahko dobili več (ko se je kupovalo korejce/Japonce). Kitajci so mal preskočili to fazo.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Če gledamo električne, imaš za isti denar (ne bomo zdaj gledli 2 jurja gor dol) citroena in seata. Po pravici bi se jaz najbrž odločil za enga od teh dveh, tudi če realno gledano bi znal bit mg4 na koncu bolj kvaliteten. Ker citroen in seat tudi niso ravno nekaj posebnega...vse drugo je morda boljše, ampak to kar res šteje pri električnem avtu, je pa najbrž boljše pri mg4.

IL_DIAVOLO ::

Ze s kakšnimi saabi, lexusi in ds-i je tezava najti servis za kakšno specialno popravilo, kaj sele kaksen kitajec.

Bojo mogli precej vlagat v servisno mrezo, da se bo zadeva prijela.

Podpiram nizkocenovnike, ampak kupit dragega kitajca brez supporta...za to pa ze moraš biti ZELO pogumen.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

aiko ::

Malo primerjave ponudbe MGja v aziji.. in teh avto je precej na cesti

https://www.mgcars.com/en/Home

wcpapir ::

Stranka ki ji delam zavarovanje ima elektricen MG. Zbil je srno,, nic kaj vecjega, spredaj malo polomljen avto.

Pred 14 dnevi je bilo pol leta, delov pa še ni. Pravi, da nikoli več.

fikus_ ::

49106 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

glavn da je natur nemc, čeprav ma baterije, inverterje motorje pa verjetn se ostalih 50% komponent direktno sourcane z kitajske... Ampak glavn da je nemski pleh in nemska značka uspred ;)


Koliko 20-30 let nemških avtomobilov vidiš na cesti in koliko je drugih znamk. Tako da ja, do sedaj so se izkazali za boljše.


20-30 let stare nemške avtomobile ne moreš primerjati s sedanjimi! Tedaj so jih v glavnem delali sami, sedaj je pa ogromno komponent uvozenih s celega sveta.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

fikus_ ::

To je krivda uvoznika, ker ni zagotovil ustrezne servisne podpore in ne krivda proizvajalca. Ko bo tega vec, bo tudi proizvajalec čutil z manjso prodajo. SLO je premajhna za to, EU pa ima dovolj vpliva.

PS In kot vedno imajo največ za povedat tisti ki nisu blizu zadeve ter imajo oolno predsodkov.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

49106 ::

fikus_ je izjavil:

49106 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

glavn da je natur nemc, čeprav ma baterije, inverterje motorje pa verjetn se ostalih 50% komponent direktno sourcane z kitajske... Ampak glavn da je nemski pleh in nemska značka uspred ;)


Koliko 20-30 let nemških avtomobilov vidiš na cesti in koliko je drugih znamk. Tako da ja, do sedaj so se izkazali za boljše.


20-30 let stare nemške avtomobile ne moreš primerjati s sedanjimi! Tedaj so jih v glavnem delali sami, sedaj je pa ogromno komponent uvozenih s celega sveta.



Primerjam jih s takratnimi, seveda. Ja, delali so tudi doma, ampak se mi zdi, da več ko je elektronike, več je možnosti, da gre kaj narobe, pa tudi motorji sami so bolj kompleksni kot so bili včasih. Zato sem tudi izpostavil, da so se do sedaj izkazali za boljše. Kako bo čez 5 ali 10 let, ne vemo in ugibamo na podlagi tega, kar vidimo danes in kako so se obnesli v preteklosti. Če kdo pozna boljši način, kako priti do "educated guess", kar na plano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

m0LN4r ::

Kaj gre recimo lahk narobe:

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Machete ::

A MG..? ;((
Torej 99% elektronika. Pa ravno to obladajo kinezi, kako je potem šele konstrukcija?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Utk ::

Machete je izjavil:

A MG..? ;((

Po moje da je, ker za VW bi bil ta seznam bistveno daljši in bolj resen.

m0LN4r ::

Machete je izjavil:

A MG..? ;((
Torej 99% elektronika. Pa ravno to obladajo kinezi, kako je potem šele konstrukcija?

Isto kot pr telefonih, ni vsak telefon ki ga delajo na kitajskem, kitajski telefon.

Ja saj tezave sploh niso problem, ce jih v roku dveh let odpravijo 😀
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

MIHAc27 ::

delavec44 je izjavil:

MIHAc27 je izjavil:

Jaz sem MG EV samo najel pa me tudi ni prepričal. Vsaj ti, ki jih ima Share'n'go. Domet slab, komaj naredil 200km z tem da sem ga polnil 4 ure, štartal pa z 70% baterijo.
Zgledal je že kar fino obrabljen (sedež, gumbi), bi rekel da je star blizu 10 let... pa jih je imel komaj 2 leti.


Rent-a-car je extrem, ker več da jih noben ne čuva, na share je pa fluktuacija še večja. Bi morali ohranjenost kakšnega rabljenega na avto.net primerjati.


Res, ampak zakaj sta bili obe Zoe (ki sta bili 1 leto starejši kot MG) kot iz škatlice in nove? Isto najete.

delavec44 ::

Ne bi vedel. Ni, da bi bil Renault nek sinonim kakovosti.

a_borlak ::

Sicer sem peljal ZS EV, za moje pojme čisto spodobno narejen avto, se mu je pa takrat videlo, da tehnično zaostaja za drugimi - le enofazno polnjenje, radarski tempomat je uporabljal zavore in ne regeneracije, pa še par cvetk bi se našlo, ki sicer niso bile življenskega pomena. Kolega je preizkušal MG 4 in njegovo mnenje je, da je za ta denar to precenjen avto, predvsem kar se konkurence tiče, za podoben denar so recimo prodajali Borna. Za bencinske izvedbe pa ne vem, poznam le električne variante.

Ahim ::

Pithlit je izjavil:

Sej veš da je za bivšo jugo nazivagen statusni simbol? Če imaš golfa, si v življenju uspel. Vse ostalo je že po defaultu manjvredno.

V casih, o katerih debatirata, je bil Golf (tudi tisti TASov) precej bolj kvaliteten kot ostalo, kar je vecina lahko kupila novo - Zastave razlicnih modelov (= se bolj zanic narejeni FIATi), nekaj Renaultov, Lade in Skode, potem je bilo pa prakticno konec kar se tice masovne prodaje.

Karen ::

>Še pomnimo kako smo se smejali Hyundai Pony? Verjetno je bolj malo ljudi ki se še posmehujejo Hyundai-u.
Ti pa nisi iz tistih časov očitno. Na realnem trgu se je takrat dalo dobiti (iz tistih časov sem, prvi avto po opravljenem izpitu ki sem ga vozil je bil Pony, oče je dobil enega iz prve pošiljke iz trajekta iz Koreje): Zastavo, Lado, Renault (5 campus recimo) je bil že višji cenovni razred. Hyundai Pony je bil krepko razred med Lado in prvim zahodnjakom, s ceno ki je bila bližje Ladi kot zahodnjaku, tehnika pa bližje zahodnjakom. Mogoče leto kasneje so prišli še Daewoo-ji. To od tistega kar se je dalo dobit za ceno, dosegljivo normalnim smrtnikom.
Poznam kar nekaj lastnikov ki so imeli Pony-je, ampak prvi dve leti se jim ni nihče smejal, mogoče 10 let kasneje, ko so jih že povozili novi modeli.

matobeli ::

Jugič je bil več kot 3x cenejši od TASa.

Kot da bi danes primerjal najcenejšo Dacio in srednje opremljenega pasata.

V US se jim je že malo prej zgodil vdor japonskih avtov ki so bili bistveno bolj zanesljivi kot US made vozila in z več opreme za kar nekaj manj dolarjev.

Konec 80ih in začetek 90ih si brez večjih težav tudi pri nas dobil japance ki so bili že praktično moderni avti medtem ko so domači avto še vedno imel vplinjače in ročke za šipe.

DamijanD ::

Meni je zanimivo nekaj drugega kako to, da so MG EVji tako dragi? Imamo "poceni" kitajsko delavno silo, imamo (načeloma) subvencije Kitajske države, pa so vseeno samo minimalno cenejši od evropskih EVjev? In eni in drugi pa so bistveno dražji od primerljivih ICEjev. A ni bilo rečeno, da bo masovna produkcija EVjev znižala cene in da naj bi bil EV načeloma cenejši od ICEja?

Blinder ::

Cena ni enako stroški ene enote + marža. To je zelo jugoslovansko razmišljanje.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

matobeli ::

Točno to, cena je taka kot jo trg lahko požre, če želiš malo obrnit situacijo v svoj prid daš ceno malo pod povprečjem.

Tud če je totalen klump je še vedno vredno samo jurja manj kot ekvivalent od druge znamke. Sploh če je to EV k je še vedno cel hype okol njih.

hojnikb ::

MG4 je na kitajskem pod 20 jurjov... Tko da za evropski trg se kr fajn strize kupce..
#brezpodpisa

matobeli ::

Mah, če bi ga švabi delal na kitajskem pa prodajal pri nas bi bla cena ista, tko da ja, evropejce se nas striže.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj kitajski EV v Evropi nimajo šans? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26324874 (11662) m0LN4r
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20833722 (28944) kow
»

Slovenski avto leta 2017 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11817442 (14141) dexterboy

Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23074533 (62995) dzinks63

Več podobnih tem