Forum » Na cesti » Renault 5 Turbo 3E
Renault 5 Turbo 3E

hojnikb ::
Jebat ga.. dečko verjetn ugotovil, da je T3 mal predrag za njegv zep, zdej pač copium za vse, kar je cenejse in slabse :)
Megan it is!
Megan it is!
#brezpodpisa

hojnikb ::
Meni ni tezko. Js povem tako kot je, slabo in dobro. In dejstva tezko izpodbijas, razni "grdo in zanič" ne pijejo kaj dosti vode v resni debati.
Zdej pa naprej žicat, če bo se kdo dal popust za teslo, resnih debat se pa izgobaj, ker ti ne grejo.
Zdej pa naprej žicat, če bo se kdo dal popust za teslo, resnih debat se pa izgobaj, ker ti ne grejo.
#brezpodpisa

bambam20 ::
Za normalno ceno lahko kupiš navadno R5 e-tech, ki se pelje super.
V teh časih delati ICE verzije pa nima ravno smisla. Ni razloga, da bi v avto tlačil manj zmogljiv pogonski sklop.
Dej ne sanjaj. Za 32.000€ ima teslo m3 .. Kaj sploh omenjaš polizdelek od renaulta.. Tist z 52 kW baterijo in z vso opremo je dražji od tesle m3 in s pol manjšim dometom. Lol.
Nov Model 3 je 41 jurjev. Če mi najdeš novo za 32 pa sporoči na PM, grem jutri iskat.
Pa avtomobila nista ravno primerljiva. Tale "polizdelek" od Renaulta je precej večja igračka kot Model 3.
32.000 jurjev je. Spet neki pametujes. Lol. Precej pocasna. Pozresna.

Caracas ::
Meni ni tezko. Js povem tako kot je, slabo in dobro. In dejstva tezko izpodbijas, razni "grdo in zanič" ne pijejo kaj dosti vode v resni debati.
Zdej pa naprej žicat, če bo se kdo dal popust za teslo, resnih debat se pa izgobaj, ker ti ne grejo.
Fantin ;) T3 sem kupil pred dvema mesecema, pa lepo da me stokaš ;).

hojnikb ::
najcenejsi M3 je trenutno 39.650€. Od tega se mas 6500€ subvencije pa si na 33 jurjih. Dost veliko avta za ta denar, je pa kjub temu se vedno drazje od avtomobilov nizje klase.
odlično... bo vsaj ponudba rabljnih pri nas bolj bogata. Si pa se vedno slaba referenca za komentiranje vsega, kar je cenovno nizje pod tem, ker si več kot očitno pristranski.
Meni ni tezko. Js povem tako kot je, slabo in dobro. In dejstva tezko izpodbijas, razni "grdo in zanič" ne pijejo kaj dosti vode v resni debati.
Zdej pa naprej žicat, če bo se kdo dal popust za teslo, resnih debat se pa izgobaj, ker ti ne grejo.
Fantin ;) T3 sem kupil pred dvema mesecema, pa lepo da me stokaš ;).
odlično... bo vsaj ponudba rabljnih pri nas bolj bogata. Si pa se vedno slaba referenca za komentiranje vsega, kar je cenovno nizje pod tem, ker si več kot očitno pristranski.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

a_borlak ::
Najcenejši MG4 je 26k pred subvencijo, kar je po ceni primerljivo z eC3, ima sicer večjo baterijo, a tako kot osnovni eC3 ima le enofazno polnenje. Pri tako mali razliki v ceni, če bi rabil malo večji avto , bi vsekakor vzel MGja. Pravzaprav bi ga že zaradi večje baterije vzel, pa več udobja pri vožnji in asistenčnih sistemih.

hojnikb ::
za 26kEUR imas ze 64kWh baterijo in 3fazno filanje, pa se par drugih bombnov k jih ec3 nima (recimo autosteer pa radarski tempomat).
eC3 bi mogu bi vsaj 3-5 jurjov cenejsi v base trimu, da bi mel kakrsn kol smisel, glede na to kako olupjen in kaksn kompromis je. Hudiča no, ta avt niti porabe ne kaze
Če rabis fizično manjsi avto, je kaksn dongfeng box dost bolsa izbira kot citroen, čeprav ima tudi ta nekaj kompromisov in quirkov. V C segmentu je pač p/p se vedno mg. Pa je skoda, ker bi v tem segmenu lahk blo več konkurence in izbire. Mogoče bo VW začel se kaj nizat cene...
eC3 bi mogu bi vsaj 3-5 jurjov cenejsi v base trimu, da bi mel kakrsn kol smisel, glede na to kako olupjen in kaksn kompromis je. Hudiča no, ta avt niti porabe ne kaze

Če rabis fizično manjsi avto, je kaksn dongfeng box dost bolsa izbira kot citroen, čeprav ima tudi ta nekaj kompromisov in quirkov. V C segmentu je pač p/p se vedno mg. Pa je skoda, ker bi v tem segmenu lahk blo več konkurence in izbire. Mogoče bo VW začel se kaj nizat cene...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

a_borlak ::
Dongfeng je obvoz, ljudje poročajo o rjavenju in to na pločevini. Še enkrat, najcenejši eC3 je 24k, najcenejši MG4 je 26k, oboje pred subvencijo. To primerjaš. In potem naprej 44kWh proti 51kWh, praktično brez dodatne opreme, radarski tempomat, itd.

hojnikb ::
dejasko lahko primerjamo tole
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
ker sta tole najcenejsi različici trenutno na avtonet.. In razlik v ceni je 1600€.
Kar se pa tiče boxa... nekaj je res reportov o rji, sam js nebi tega preveč resno jemal. Lahko je slab batch avtov, lahko je sam en primerek z evforuma tak, lahko da je bil med transportom razbit in porihtan slabo... Še najcenejsa dacia, k je tut narejena na kitajskem, pa nima teh problemov.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
ker sta tole najcenejsi različici trenutno na avtonet.. In razlik v ceni je 1600€.
Kar se pa tiče boxa... nekaj je res reportov o rji, sam js nebi tega preveč resno jemal. Lahko je slab batch avtov, lahko je sam en primerek z evforuma tak, lahko da je bil med transportom razbit in porihtan slabo... Še najcenejsa dacia, k je tut narejena na kitajskem, pa nima teh problemov.
#brezpodpisa

HotBurek ::
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Utk ::
Tisti, ki fantazirate o ec3, si poglejte Bjorna.
Spoiler, najslabši avto ever. Najslabši kitajc ne more bit slabši od tega.
Spoiler, najslabši avto ever. Najslabši kitajc ne more bit slabši od tega.

Utk ::
Kaki evropi človek, ec3 je razvit v faking Indiji.
In kaj naj bi naredil. Nov avto je bil brickan. Mu naj da medaljo?
In kaj naj bi naredil. Nov avto je bil brickan. Mu naj da medaljo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

hojnikb ::
da ne govorimo o absymal hitrosti polnjenja... Pa tko sramotni porabi, da so kWh/100km števec enostavno odstranl iz menija...
LOL
LOL
#brezpodpisa

iKst_ ::
32.000 jurjev je. Spet neki pametujes. Lol. Precej pocasna. Pozresna.
Ne bluzi. 41k je redna cena. Če vzameš iz zaloge in izkoristiš 500€ referal bonusa je še vedno malo nad 39k.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst_ ()

iKst_ ::
Referal velja za Model 3. Sem ravno par dni nazaj dobil enega :) 500€ za kupca, 250€ za tistega, ki pošlje link.

iKst_ ::
Imaš prav, očitno so pred kratkim spremenili. 28.5. sem poslal link, pa je bilo še 500€ bonusa.

codeMonkey ::
Ne vem kaj vlacite ta jajca od MG in Tesle v to temo. Ne en ne drug ti ne da nobenega obcutka zanesljivosti, ko po nekaj ovinkih fino zahodis zavoro s kaksne visje hitrosti. Tema je o posebni seriji avtomobila, z neko zgodovino, celo, vi pa tu s temi kantami. Ko bi vsaj povedali kako jih predelati, in kaj vse je potrebno, da so tudi vsaj priblizno track ready. Da bi bili vsaj priblizno ontopic.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

hojnikb ::
Temo lahko tut hitro spremenimo o "igrača za bogataše, k bo čepela 100% časa v garazi". Ze sam koncept take klase avta in takšne cene je skregan z vsako logiko. Pač zbiratlski primerek, tko kot redke znamke al pa kovanci. Tezko se tle pogovarjamo o nekih emocijah pa track day rediness...
#brezpodpisa

hojnikb ::
Ko bi vsaj povedali kako jih predelati, in kaj vse je potrebno, da so tudi vsaj priblizno track ready. Da bi bili vsaj priblizno ontopic.
Sj tut tale 5ka nebo nikol vidla steze. Če hočeš track ready avto v pravem pomenu besede, potem rabiš namenski stroj, k ni otezen z bedarijami kot so daily driveability al pa 5 zicov al pa podvozje, k ti ne pozre kriza v prvi jami.
Right tool for the job.
codeMonkey je izjavil:
Imas razlicne kupce. Nekateri ga bodo gnali po stezi, drugi gledali.
noben nebo kupo 5ke za 180 jurjov, da jo bo gnal na stezi, ker bo vsak porsh v tem cenovnem rangu bistveno bolši. Da ne govorim o kakih bolj namenskih strojih....
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::
Ja, ampak to so avtomobili, k majo dejansko pedigre za stezo. In k zdrzijo več k par krogov full tilt voznje.
#brezpodpisa

codeMonkey ::
So, pa ce bi zdaj omenjali neko Guilijo GTAm, bi bil ti tisti, ki bi ven prisel kaksnim Stingerjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

iKst_ ::
Ko bi vsaj povedali kako jih predelati, in kaj vse je potrebno, da so tudi vsaj priblizno track ready. Da bi bili vsaj priblizno ontopic.
Pri Tesli moraš vzeti Performance verzijo (Model 3) in zamenjati gume, pa imaš avto, ki se solidno obnese na track dayih.
Solidno je treba vzeti v kontekstu seveda. Primerljivo z raznimi M3ji in drugimi športnimi limuzinami.

hojnikb ::
Marsikater avto z setom dobrih coiloverjov, bolših ploščic pa racing gum pride kr lepo do izraza na stezi. Nerabi pisat gor porsche al pa renault.
Če je le motorizacija kolker tolk in stock geometrija podvozja ni v totalni pizdi. Že za mijat lahk rečem, da brez kakršnih kol predelav, sam druge gume, pa gre čez ovinke hudičovo dobro. Pa ni to stroj, k bi bil track toy ali obsceno drag.
Če je le motorizacija kolker tolk in stock geometrija podvozja ni v totalni pizdi. Že za mijat lahk rečem, da brez kakršnih kol predelav, sam druge gume, pa gre čez ovinke hudičovo dobro. Pa ni to stroj, k bi bil track toy ali obsceno drag.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

a_borlak ::
dejasko lahko primerjamo tole
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
ker sta tole najcenejsi različici trenutno na avtonet.. In razlik v ceni je 1600€.
Kar se pa tiče boxa... nekaj je res reportov o rji, sam js nebi tega preveč resno jemal. Lahko je slab batch avtov, lahko je sam en primerek z evforuma tak, lahko da je bil med transportom razbit in porihtan slabo... Še najcenejsa dacia, k je tut narejena na kitajskem, pa nima teh problemov.
Daj prosim beri, cena pri MG4 velja za pravne osebe, se pravi je brez DDVja. Ne delaš prave primerjave.

bambam20 ::

hojnikb ::
dejasko lahko primerjamo tole
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
ker sta tole najcenejsi različici trenutno na avtonet.. In razlik v ceni je 1600€.
Kar se pa tiče boxa... nekaj je res reportov o rji, sam js nebi tega preveč resno jemal. Lahko je slab batch avtov, lahko je sam en primerek z evforuma tak, lahko da je bil med transportom razbit in porihtan slabo... Še najcenejsa dacia, k je tut narejena na kitajskem, pa nima teh problemov.
Daj prosim beri, cena pri MG4 velja za pravne osebe, se pravi je brez DDVja. Ne delaš prave primerjave.
cena seveda ni brez ddvja (ker potem je false advertising. Kakorkoli ze, pri drugem dilerju mas enak avto za 26.900€ brez teh for...
#brezpodpisa

Caracas ::
32.000 jurjev je. Spet neki pametujes. Lol. Precej pocasna. Pozresna.
Ne bluzi. 41k je redna cena. Če vzameš iz zaloge in izkoristiš 500€ referal bonusa je še vedno malo nad 39k.
Jaz jo dobim za 32.000€. Ti jo pa kupuj za 41.000€.
;), seveda, ti 32k v življenju videl nisi, kaj da bi avto kupil

bambam20 ::
;), seveda, ti 32k v življenju videl nisi, kaj da bi avto kupil
Videl sem že več kot 500.000 € na mizi. Si zdej kej moker ?
Denar je zgolj sredstvo za uresničevanje določenih želja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()

WizzardOfOZ ::
Renault 5 je bil nekoč z razlogom poceni avto, tako kot pred njim renault 4. Poceni avto za množice. Današnja petka bi morala biti pod 10k€, da bi bila naslednik tiste nekdanje petke.
Sicer pa avta, ki ima dvigalko že v znaku, se ne kupuje.
Sicer pa avta, ki ima dvigalko že v znaku, se ne kupuje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

iKst_ ::
Tukaj imaš test Renault 5 iz leta 1994: https://avto-magazin.metropolitan.si/me...
Cena je bila takrat 1,2 milijona SIT, povprečna bruto plača pa okrog 90k SIT. Cca. 13 bruto mesečnih plač si dal za petko.
Nova R5 e-tech stane cca. 25k EUR (brez upoštevanih subvencij), povprečna bruto plača je 2500€. Torej, 10 mesečnih plač za primerljivo petko.
Če odbiješ 7200€ subvencije pa je takšna nova petka neprimerno bolj dostopna kot 30 let nazaj.
Cena je bila takrat 1,2 milijona SIT, povprečna bruto plača pa okrog 90k SIT. Cca. 13 bruto mesečnih plač si dal za petko.
Nova R5 e-tech stane cca. 25k EUR (brez upoštevanih subvencij), povprečna bruto plača je 2500€. Torej, 10 mesečnih plač za primerljivo petko.
Če odbiješ 7200€ subvencije pa je takšna nova petka neprimerno bolj dostopna kot 30 let nazaj.

WizzardOfOZ ::
Tukaj imaš test Renault 5 iz leta 1994: https://avto-magazin.metropolitan.si/me...
Cena je bila takrat 1,2 milijona SIT, povprečna bruto plača pa okrog 90k SIT. Cca. 13 bruto mesečnih plač si dal za petko.
Nova R5 e-tech stane cca. 25k EUR (brez upoštevanih subvencij), povprečna bruto plača je 2500€. Torej, 10 mesečnih plač za primerljivo petko.
Če odbiješ 7200€ subvencije pa je takšna nova petka neprimerno bolj dostopna kot 30 let nazaj.
Ne ravno. So bili dost drugačni časi in v tistih časih se je dalo veliko več prišparat, ker so bile tudi ostale storitve konkretno cenejše kot danes (v primerjavi s plačo).
Recimo jaz sem takrat živel sam z vsemi stroški, pa sem lahko nekje 6 plač prišparal na leto. Danes jih ne morem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

codeMonkey ::
Ti je pa tudi takrat vse to inflacija pobrala, ce nisi dal v nepremicnine. Pa to kar omenjas nima nobene povezave s ceno avtomobila. Za ta avtomobil je v bistvu kar neverjeto, da ga dobis tako ugodno, sploh ko pomislis za kaksen tehnoloski preskok gre tu. Kako danes pricakujete nova vozila za pod 10k, sploh pa taka, da bi jih kdo hotel tu kupiti, je res zanimivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

Ganon ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Renault 5 je bil nekoč z razlogom poceni avto, tako kot pred njim renault 4. Poceni avto za množice. Današnja petka bi morala biti pod 10kEUR, da bi bila naslednik tiste nekdanje petke.
Renault še vedno igra na pravo noto. Novinarje je avto navdušil, kupce enako. Na našem koncu jih videvam na cestah.
WizzardOfOZ je izjavil:
Sicer pa avta, ki ima dvigalko že v znaku, se ne kupuje.
To po navadi izjavljata dva tipa ljudi. Prvi so lokalni pijanci, drugi pa ljudje brez vozniškega dovoljenja. Kam spadaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()

WizzardOfOZ ::
Vozniško dovoljenje imam že več kot 30 let in ne pijem alkohola. Tako da si orenk v zmoti.
Pa imel sem tudi kako petko (sicer GT Turbo, ki je začuda delala dolgo časa (nekih 400k kilometrov)) in kakega drugega renaulta v življenju (ki pa so bili kar dosti na servisih, vsaj 3 izredne servise na leto), ampak tega je že dolgo nazaj. Ker se mi ne da viset na servisih, sem vzel znamko, s katero nimam problemov in tudi ne nekih izrednih servisov. Avto mora bit tak, da se vsedeš vanj in se odpelješ, ne da imaš pol priročnika zraven z naslovi servisov.
Pa imel sem tudi kako petko (sicer GT Turbo, ki je začuda delala dolgo časa (nekih 400k kilometrov)) in kakega drugega renaulta v življenju (ki pa so bili kar dosti na servisih, vsaj 3 izredne servise na leto), ampak tega je že dolgo nazaj. Ker se mi ne da viset na servisih, sem vzel znamko, s katero nimam problemov in tudi ne nekih izrednih servisov. Avto mora bit tak, da se vsedeš vanj in se odpelješ, ne da imaš pol priročnika zraven z naslovi servisov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

iKst_ ::
A to misliš Subaru, kjer CVT odleti, če ga malo narobe pogledaš. Razen dizli, tistim se zlomi glavna gred v motorju, preden uspe CVT crkniti :)

Ganon ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Ker se mi ne da viset na servisih, sem vzel znamko, s katero nimam problemov in tudi ne nekih izrednih servisov. Avto mora bit tak, da se vsedeš vanj in se odpelješ, ne da imaš pol priročnika zraven z naslovi servisov.
Kot že rečeno, eno samo bluzenje brez osnove. Za v lokalno beznico.

WizzardOfOZ ::
A to misliš Subaru, kjer CVT odleti, če ga malo narobe pogledaš. Razen dizli, tistim se zlomi glavna gred v motorju, preden uspe CVT crkniti :)
Pravljice o CVT. Po 350k prevoženih s CVT še nobenih problemov. Pa je en izmed prvih - letnik 2011. In pa samo redni servisi že vseh 14 let. Nekaj kar je za avte z dvigalko v znaku nepredstavljivo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

tony1 ::
Menjaš olje na 60k?
Veš kakšne komedije imam jaz z uradnim servisem za jap. jajček s klasičnim avtomatom, kjer jih moram učiti kako se to dela... Ne morejo razumeti, da ni dovolj vanj naliti slabih 50% novega olja in misliti, da so vse naredili za naslednjih 5 let...
Veš kakšne komedije imam jaz z uradnim servisem za jap. jajček s klasičnim avtomatom, kjer jih moram učiti kako se to dela... Ne morejo razumeti, da ni dovolj vanj naliti slabih 50% novega olja in misliti, da so vse naredili za naslednjih 5 let...

iKst_ ::
Pravljice o CVT. Po 350k prevoženih s CVT še nobenih problemov. Pa je en izmed prvih - letnik 2011.
Ja, podobno kot pravljice o Renaultih. Kolega ima Laguno s 400kkm, pa še vedno dela, torej lahko zaključim, da so Renaulti izjemno zanesljivi. Vsi po vrsti seveda, brez izjeme :)

DamijanD ::
Poznam primer, ko sta dva kupila skoraj hkrati novega bmwja - praktično identičen model. No eden od obeh je bil pogosto na servisu...
Z drugimi besedami: na žalost je preveč odvisno od sreče.
Z drugimi besedami: na žalost je preveč odvisno od sreče.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencinski avto - DilemaOddelek: Na cesti | 2598 (808) | jest10 |
» | kateri majhen (kompakten) SUV? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 17728 (6129) | JazianG |
» | Novi bencinar ali rabljeni dizel (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 8387 (4546) | WizzardOfOZ |
» | Avto za dolge razdalje - omejen budget (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9761 (5940) | delavec44 |