» »

Renault 5 Turbo 3E

Renault 5 Turbo 3E

1 2
3
»

WizzardOfOZ ::

tony1 je izjavil:

Menjaš olje na 60k?

Veš kakšne komedije imam jaz z uradnim servisem za jap. jajček s klasičnim avtomatom, kjer jih moram učiti kako se to dela... Ne morejo razumeti, da ni dovolj vanj naliti slabih 50% novega olja in misliti, da so vse naredili za naslednjih 5 let...


Ja, menjam na 60k. Naredil sem si pumpo, cevi priklopim na izmenjevalnik toplote in potegnem vseh 12 litrov olja ven, zamenjam filtre v menjalniku pa potem preko povratne cevi izmenjevalnika nazaj potisnem novih 12 (segretih) litrov.

Maš pa par serviserjev, ki imajo prav mašine za menjavo olja na avtomatikih in niti niso dragi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

WizzardOfOZ ::

iKst_ je izjavil:

Pravljice o CVT. Po 350k prevoženih s CVT še nobenih problemov. Pa je en izmed prvih - letnik 2011.


Ja, podobno kot pravljice o Renaultih. Kolega ima Laguno s 400kkm, pa še vedno dela, torej lahko zaključim, da so Renaulti izjemno zanesljivi. Vsi po vrsti seveda, brez izjeme :)


Ker ste vedno ravno tisti, ki niste CVT-ja od blizu videli, najbolj pametni o njih, ker vam je nekdo v vaškem pajzlnu povedal, da so cvtji in avtomatiki zanič, ker on pa hitreje šalta kot vsak avtomatik. Ampak za razliko od tebe, ki CVT-ja od blizu videl nisi (no mogoče na kakem skuterju), sem sam renaulte imel. In bili so zelo pokvarljivi. Še najmanj so crkovali tisti športni (R5 GTT in R19 16V), ostalo je bilo pa stalno na servisih. Vsaj 2 do 3x na leto izredni servis.

Ampak ni tema o tem, ampak o polizdelku R5E, ki naj bi bil poceni avto za rajo, kar je renault 5 nekoč bil. Seveda pa to ni, ker za ceno po kateri se prodaja, dobiš že avto in ne polizdelek z dvigalko v znaku.

DamijanD je izjavil:

Poznam primer, ko sta dva kupila skoraj hkrati novega bmwja - praktično identičen model. No eden od obeh je bil pogosto na servisu...

Z drugimi besedami: na žalost je preveč odvisno od sreče.


Danes je vse pokvarljivo. Ne delajo več pregovorno robustnih avtov, ki bodo zdržali desetletja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

iKst_ ::

Ker ste vedno ravno tisti, ki niste CVT-ja od blizu videli, najbolj pametni o njih, ker vam je nekdo v vaškem pajzlnu povedal, da so cvtji in avtomatiki zanič, ker on pa hitreje šalta kot vsak avtomatik. Ampak za razliko od tebe, ki CVT-ja od blizu videl nisi (no mogoče na kakem skuterju), sem sam renaulte imel. In bili so zelo pokvarljivi. Še najmanj so crkovali tisti športni (R5 GTT in R19 16V), ostalo je bilo pa stalno na servisih. Vsaj 2 do 3x na leto izredni servis.

Ampak ni tema o tem, ampak o polizdelku R5E, ki naj bi bil poceni avto za rajo, kar je renault 5 nekoč bil. Seveda pa to ni, ker za ceno po kateri se prodaja, dobiš že avto in ne polizdelek z dvigalko v znaku.


Moram pisat na Toyoto in sporočit, da zavajajo. Tole so prodali kot CVT, pa vidim, da sem živel v zmoti.



Ampak ja, imaš prav, ni tema o CVTjih in Subarujevi precej porazni statistiki (Subaru krasi dno ADACovih lestvic, skupaj z MGji in Daciami). Samo opazko sem dal, da je bila tvoja izjava o "zanesljivih" znamkah malo mimo. Mene drugače ne moti, če voziš pokvarljiv rust bucket, tudi jaz imam kakšnega.

Ceno nove R5 smo pa tudi že obdelali in ugotovili, da je električna petka bolj dostopna raji kot je bila original petka 30 let nazaj.

Ganon ::

Ni vredno, da vztrajaš v pogovoru z njim, ker je postalo očitno, da namerno provocira. To je nivo, ki mu je domač. Tipično, kot že omenjeno na prejšnji strani.

WizzardOfOZ ::

iKst_ je izjavil:

Tole so prodali kot CVT, pa vidim, da sem živel v zmoti.



Zdaj boš rekel, da ti je CVT crknil?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

iKst_ ::

Ne, nimam Subaruja :) V Toyotah ne crkuje, samo izjemno zanič je.

DamijanD ::

iKst_ je izjavil:


Ceno nove R5 smo pa tudi že obdelali in ugotovili, da je električna petka bolj dostopna raji kot je bila original petka 30 let nazaj.

Si se pa z original petko lažje peljal na Cres, kot se z osnovnim (40kWh) modelom ta nove :D

Pithlit ::

DamijanD je izjavil:

iKst_ je izjavil:


Ceno nove R5 smo pa tudi že obdelali in ugotovili, da je električna petka bolj dostopna raji kot je bila original petka 30 let nazaj.

Si se pa z original petko lažje peljal na Cres, kot se z osnovnim (40kWh) modelom ta nove :D

V to pa jaz hudo dvomim. Ampak sure... Zakaj? A se na trajekt ne sme (sem uganila?)?
Life is as complicated as we make it...

DamijanD ::

Ne nisem na to pomislil - ampak 40kWh, je resbolj primerno za mestne zadeve, ne pa za daljši trip na dopust. Vem pa, da se da (dalo bi se tudi z eGolfom).
Sem šel pa zdajle pogledat in glede na ARBP prideš do Malega Lošinja iz Škofje Loke samo z enim postankom za 9 min... (tako, da deloma vzamem nazaj)

ZveeZ ::

DamijanD je izjavil:

Ne nisem na to pomislil - ampak 40kWh, je resbolj primerno za mestne zadeve, ne pa za daljši trip na dopust. Vem pa, da se da (dalo bi se tudi z eGolfom).
Sem šel pa zdajle pogledat in glede na ARBP prideš do Malega Lošinja iz Škofje Loke samo z enim postankom za 9 min... (tako, da deloma vzamem nazaj)

Dejansko tudi s postanki za polnjenje, prides z novo petko neprimerljivo bolj udobno in tudi neprimerljivo hitreje kakor 30 let nazaj z petko ali tudi z bmwjem.

DamijanD ::

Jaz se predvsem spomnim, da ko sem šel nekam na Cres s sošolcem in njegovo familijo, da je njegov fotr potem iz trajekta pozabil zauh izklopt in potem, ko smo hoteli it domov avto cele cajte ni zalaufal, ker je bil zazauhan :D Od udobja/neudobja pa nimam nobenih spominov - tako, da očitno ni bilo nekega extrema

WizzardOfOZ ::

iKst_ je izjavil:

Ne, nimam Subaruja :) V Toyotah ne crkuje, samo izjemno zanič je.

Razlog da je zanič? Nima pospeškov? Slabo dela? Šalta prepozno?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

iKst_ ::

Si se pa z original petko lažje peljal na Cres, kot se z osnovnim (40kWh) modelom ta nove :D


Drugače govorimo o močnejši, 150 konjski verziji z 52kWh baterijo, osnovna verzija je še cenejša. Iz Ljubljane do Cresa je 170 kilometrov. To razdaljo narediš brez problema s 40 in 52kWh verzijo.

Je pa res, da to ni več družinski avto, kot je bil včasih. Notranjost je precej utesnjena, preglednost ni najboljša. Prtljažnika na prvi pogled ni ogromno. Skratka, za družino prevažat se dobi bistveno boljše avtomobile. Če hočeš zabaven, malo drugačen avto z dobro motorizacijo je pa ta petka top.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencinski avto - Dilema

Oddelek: Na cesti
322640 (850) jest10
»

kateri majhen (kompakten) SUV? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17617934 (6335) JazianG
»

Novi bencinar ali rabljeni dizel (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1568459 (4618) WizzardOfOZ
»

Avto za dolge razdalje - omejen budget (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1259850 (6029) delavec44

Več podobnih tem