Forum » Na cesti » Renault 5 Turbo 3E
Renault 5 Turbo 3E

HotBurek ::
Dobro jutro.
Evo, danes sem zasledil, da Renault dela (bo delal) model poimenovan Renault 5 Turbo 3E.
Avto ima dva elektro motorja, po enega v vsakem kolesu. Zadaj! Pravi mali BMW.
Skupno 500 konjskih moči.
Ne vem, če so že na voljo. Če je že kdo peljal, bi bilo zanimivo slišat izkšnjo.
Meni ta zadeva zgleda dope as hell. What a time to be alive.
https://www.roadandtrack.com/news/a6455...
https://gagadget.fr/604712-presentation...
Evo, danes sem zasledil, da Renault dela (bo delal) model poimenovan Renault 5 Turbo 3E.
Avto ima dva elektro motorja, po enega v vsakem kolesu. Zadaj! Pravi mali BMW.

Skupno 500 konjskih moči.
Ne vem, če so že na voljo. Če je že kdo peljal, bi bilo zanimivo slišat izkšnjo.
Meni ta zadeva zgleda dope as hell. What a time to be alive.
https://www.roadandtrack.com/news/a6455...
https://gagadget.fr/604712-presentation...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
- spremenilo: HotBurek ()

Blinder ::
čudno, da mu niso dali pogon spredaj
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::
za 1/5 cene lohk odpeles danes hothatcha, k ne skimpa na awd in glihtko zalima na zic
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
27800EUR pa vozis do 100ke v mid 3s...
EU manufacturers are cooked.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
27800EUR pa vozis do 100ke v mid 3s...
EU manufacturers are cooked.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

Ganon ::
Ne vem, če so že na voljo. Če je že kdo peljal, bi bilo zanimivo slišat izkšnjo.
Navduši te avto in se ne pozanimaš niti o osnovnih stvareh. Bravo. Izdelanih bo 1980 primerkov, avto bo stal najmanj 150 tisočakov, do kupcev pride leta 2027.
Testiral sem običajno petko in se pelje vrhunsko. Edini električni avto, ki bi ga imel. Alpine bo tudi zanimiva žverca.

kriptobog ::
za 1/5 cene lohk odpeles danes hothatcha, k ne skimpa na awd in glihtko zalima na zic
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
27800EUR pa vozis do 100ke v mid 3s...
EU manufacturers are cooked.
Grd, pa kako se lahko primerja s tole 5ko? Razen v pospesku na 100? Pa s tole 5ko ciljajo bolj na zbiratelje, ker je res omejena serija.

GenZNPC ::
Dobro jutro.
Evo, danes sem zasledil, da Renault dela (bo delal) model poimenovan Renault 5 Turbo 3E.
Avto ima dva elektro motorja, po enega v vsakem kolesu. Zadaj! Pravi mali BMW.
Skupno 500 konjskih moči.
Ne vem, če so že na voljo. Če je že kdo peljal, bi bilo zanimivo slišat izkšnjo.
Meni ta zadeva zgleda dope as hell. What a time to be alive.
https://www.roadandtrack.com/news/a6455...
https://gagadget.fr/604712-presentation...
Pa se zelo lahek je, pe preorderji so ze kak mesec dni nazaj bli.
Samo cena je Porsch nivo, skoda.
skibidi

Gregor P ::
Zakaj "turbo"?

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

DamijanD ::
Ker je v "duhu" naslednica turbašice. Drugače HotBurek sem pa že objavljal v EV temi o tej petki, pa tudi ko so odprli prednaročila (50k€ avansa) sem napisal.

Gregor P ::
Zakaj bi EV rabil ali sploh hotel imeti ICE/MNZ oznake?

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Ganon ::
Ni nujno, da turbo pomeni turbopolnilnik. Lahko pomeni samo zmogljivejšo različico avtomobila. Hitrejšo, boljšo. Porsche počne enako.

Buggy ::
za 1/5 cene lohk odpeles danes hothatcha, k ne skimpa na awd in glihtko zalima na zic
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
27800EUR pa vozis do 100ke v mid 3s...
EU manufacturers are cooked.
Grd, pa kako se lahko primerja s tole 5ko? Razen v pospesku na 100? Pa s tole 5ko ciljajo bolj na zbiratelje, ker je res omejena serija.
@hojnikb: vse ok, sam je res grdo tole, pomoje v crni barvi bi se najbolj skril te linije, sicer se pa strinjam. Ko bi vsaj oblika bolj za EU okus se nasla svoj prostor pri njih, potem res ni kej razmisljat.

hojnikb ::
v sivi al pa črni barvi brez tega spoilerja zgleda se kolker tolk.. sj ga mam, sicer non hot verzijo...
ampak ne glede na oblike je to dost velik pospeskov za zelo mal dnarja. Čist ok da se norce delas iz bistveno drazjih avtov iz semaforja na semafor :)
da das 180 jurjov za renault petko, k nima niti awd niti 1000 konjv mors bit posebne vrste norca. Pač za nostaligke, k bojo vrgl v klimatizirano garazo.
ampak ne glede na oblike je to dost velik pospeskov za zelo mal dnarja. Čist ok da se norce delas iz bistveno drazjih avtov iz semaforja na semafor :)
da das 180 jurjov za renault petko, k nima niti awd niti 1000 konjv mors bit posebne vrste norca. Pač za nostaligke, k bojo vrgl v klimatizirano garazo.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

Buggy ::
ja crna je obcutno lepsa, se zadnje sajbe v crno folijo, pa bo prebavljiv. Kaj pa kaksen splosen opis uporabe day-to-day bi lahko malo povzel? Ima katera od razlicic opcijo tudi Vehicle-to-Home, ker za slabih 30K AWD EV s tako zalogo moci je res kewl.
A MX-5 si prodal al jo imas za guste delat?
A MX-5 si prodal al jo imas za guste delat?

HotBurek ::
Jst se bom potrudu, da pridem do tele petke. Ker dve lete je še časa, to je dost.
Mala nizka škatlica, zadnji pogon, en fizični gum za izklop vseh EU 2024 budalščin, da se mal po-driftat. To je to.
Pa ta avto, od teh novejših škatlastih, je men top kar se izgleda tiče.
Mala nizka škatlica, zadnji pogon, en fizični gum za izklop vseh EU 2024 budalščin, da se mal po-driftat. To je to.
Pa ta avto, od teh novejših škatlastih, je men top kar se izgleda tiče.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Buggy ::
Ej tole ti pa res privoscim, da ti uspe spedenat. Skoda ker nimajo se kej vmes v ponudbi ker Alpine A290 je glih mal premal vsega fun-a kar se e-mehanike tice, pa prevec povdarka zgolj na image-zunanjost 
Kaksen R5 GT like EV za normalne dinarje vmes se manjka
...pazi edin z drifti, ce bos mel, ker tole ce ima duso legende zna kar dobr "pometat"...se ko v simulatorju vozim R5 Turbo v EA WRC mi da v svoji klasi obcutno najvec dela z lovljenjem zadka in meja med oprijemom in zdrsom in totalnim spinom je zeloooo tanka

Kaksen R5 GT like EV za normalne dinarje vmes se manjka
...pazi edin z drifti, ce bos mel, ker tole ce ima duso legende zna kar dobr "pometat"...se ko v simulatorju vozim R5 Turbo v EA WRC mi da v svoji klasi obcutno najvec dela z lovljenjem zadka in meja med oprijemom in zdrsom in totalnim spinom je zeloooo tanka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

hojnikb ::
ja crna je obcutno lepsa, se zadnje sajbe v crno folijo, pa bo prebavljiv. Kaj pa kaksen splosen opis uporabe day-to-day bi lahko malo povzel? Ima katera od razlicic opcijo tudi Vehicle-to-Home, ker za slabih 30K AWD EV s tako zalogo moci je res kewl.
A MX-5 si prodal al jo imas za guste delat?
Za xpower nemorn komentirat, mam pa standard verzijo (seprav tisto najcenejšo z LFP). Za dailya je to perfect "poceni" avto. Vozi se nadpovprečno dobro (rwd, nizko tezisce, independet podvozje all around), kabina je relativno tiha, poraba je zmerna, če ga drziš pod ~100km/h (sn tudi ze odvozu relacije pod 12kwh/100km). Notranjost je.. meh, ampak za to ceno čisto ok. Enako infotainment, k je bolj tak tak, edina svetla točka je android, na katerga se da nalozit appe. Radarski tempomat z autosteer je super stvar (standard oprema pri vseh), tudi autosteer je z updejti dokaj uporaben na avtocesti.
Kar se tiče stroškov, je pa tole pomoje skoraj najcenejši normaln EV, k ga lahk spraviš na cesto. Zavarovanje me pride ca 340€ z PR1 (kasko+aoplus), registracija je ca 60€. Aja pa gume so 16", tko da tudi relativno pocen.
Ma pa V2L preko adapterja, tko da za kako kampiranje ali napajanje bajte v sili perfect. Uradno 2.2kW, neuradno 6kW+.
Za slabih 9k€, kolikor me je stal all in, zelo zelo dobr value for money.
Miat ostaja obviously :)
Jst se bom potrudu, da pridem do tele petke. Ker dve lete je še časa, to je dost.
Mala nizka škatlica, zadnji pogon, en fizični gum za izklop vseh EU 2024 budalščin, da se mal po-driftat. To je to.
Pa ta avto, od teh novejših škatlastih, je men top kar se izgleda tiče.
Taprav dec bi počakal, da pride SU7 Ultra v evropo, ker bo ziher cenejši in _bistveno_ hitrejši...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

iKst_ ::
en fizični gum za izklop vseh EU 2024 budalščin, da se mal po-driftat. To je to.
To maš v Tesli isto za dodatnih 200€ :)
Drugače pa veliko sreče. Imel sem na testu navadno R5 e-tech, pa že tista se pelje presenetljivo dobro. Alpina naj bi bila že taprav hot hatch, tole bo pa verjetno bolano.
Fun fact. Medosna razdalja je popolnoma enaka kot pri E30. Čeprav avto izgleda majhen, je medosne dovolj, da ne bo prehuda vrtavka.

GenZNPC ::
Decki igracke tega tipa sele prihajajo, Insteroid, Peugeot je ze tudi ze teasal, VWjev E-GTI pride tudi kmal, sele zaceli smo.
To je samo prvi val.
To je samo prvi val.
skibidi

Buggy ::
@hojnikb: hvala za odkrit povzetek uporabe MG4. Xiaomi SU7 MAX pa tudi jaz cakam, da pride v EU, Ultra je pac vseeno overkill.

DamijanD ::

IL_DIAVOLO ::
Sargi posli.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::
Za slabih 9kEUR, kolikor me je stal all in, zelo zelo dobr value for money.
kako si ga pa dobil za 9k?
V tujini kakopak. Sicer da prideš na tako ceno, je potrebno neki telovadbe. Beri: kupit primerek, k je bil najbolj depreciatan. To pri teh avtih pomeni razbitino. V mojem primeru je blo treba vlozit slabe 2 čuka, da je bil kleparsko in ličarsko prfekten. Pa seveda, 3 jurje subvencije. Se da, ampak je treba res iskat primerek, na katerem se to splača delat (beri nakupna cena+popravilo more bit konkretno nizje od celega avta). Pa malo telovadbe z iskanjem delov, v kolikor jih rabiš. Pri commonplace avtomobilih (beri nemška in francoska) se to privat ne splača delat, ker so avti kjub razbitosti še vedno precej dragi. Pri manj znanih znamkah, kjer je za vsako malenkost totalka in velja prepričanje, da so deli dragi in nedstopni, so pa cene precej boljše.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::
@hojnikb: hvala za odkrit povzetek uporabe MG4. Xiaomi SU7 MAX pa tudi jaz cakam, da pride v EU, Ultra je pac vseeno overkill.
Vprašanje, če bo kdaj ta xiaomi sploh v EU, vsaj v trenutni različici. S temi carinami, pa tudi nasploh z fokusom na kitajski trg (ker roko na srce, jih ze tam prodajo dost) nebi js k velik upov polagal na to.
Ampak če to pride v evropo, sploh v tahudem trimu, bo kr masaker za nemško premijo. Taycan GO HOME!
#brezpodpisa

dexterboy ::
Futranje egotripa je mavrica barv in odtenkov. "Samo še to kupim, pa bom srečen..." Ker običajen ICE, pa tudi, če je rablejn, ni dovolj dober? Če bi hoteli "oživiti duh" petke, bi prvo šli na ekskurzijo v deželo vzhajajočega sonca. Kako narediti "kačo", ki bo kvalitetna in se ne bo kvarila, pa še 200 konjičkev bo generirala. Ceno na realna tla in sem prepričan, da bi šel za vroče žemljice.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

iKst_ ::
Za normalno ceno lahko kupiš navadno R5 e-tech, ki se pelje super.
V teh časih delati ICE verzije pa nima ravno smisla. Ni razloga, da bi v avto tlačil manj zmogljiv pogonski sklop.
V teh časih delati ICE verzije pa nima ravno smisla. Ni razloga, da bi v avto tlačil manj zmogljiv pogonski sklop.

OutOfTheBox ::
Taprav dec bi počakal, da pride SU7 Ultra v evropo, ker bo ziher cenejši in _bistveno_ hitrejši...
Taprav dec kitajca ne bi niti pogledal. Cenejši bo z razlogom, vsaj če bo sledil vzorcem BYD-ja. Pod črto.. bo moralo pretečt dost vode, da bodo kitajci "on par" konkurenčnim evropejcem, kar se kvalitete tiče.
Če je poceni, ni zastonj tako poceni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

Ganon ::
Ne samo kvalitete, servisna mreža, rezervni deli itd. Vse je povezano. Takoj, ko bo kaj narobe, ga ne bo nihče povohal.

endelin ::
Su7 ultra bo v evropi zagotovo čez 100k eur.
Porsche teritorij tako rekoč
še malo dodaš in imaš referenco za športne avtomobile 911. Zelo dvomim da bi neka silna prodaja ker pri nas ne bo ravno cheap
Porsche teritorij tako rekoč

Zgodovina sprememb…
- spremenil: endelin ()

Dami3n ::
Za normalno ceno lahko kupiš navadno R5 e-tech, ki se pelje super.
V teh časih delati ICE verzije pa nima ravno smisla. Ni razloga, da bi v avto tlačil manj zmogljiv pogonski sklop.
30k normalna cena? Potem živiva v povsem drugem svetu. Zame je še 10k debatibilno, da je normalna cena, ker bi rabil ohoho let, da bi jih videl. Sicer je pa res, da imaš v SLO samo še višji in nižji sloj, srednjega sploh ni več. Za 30k si včasih dobil Megana RS z 250-300 KM, ali pa Golfa GTI z 220 KM.
Sicer pa 150 KM se verjetno ne pelje super kot praviš, ampak normalno. Če bi za katero konjenico rekel, da je normalna, je to 150 KM, bolj normalno ne gre. 95 KM za stare mame, 120 KM mogoče že uporabno.
Pa če bi bila 30k normalna cena, bi bil vsak stoti avto na cesti Renault 5 E-Tech, videl pa nisem še enega do sedaj, pa živim blizu ASP. Če pogledaš na cesto, kdor ima danes denar, se v 90% primerih vozi v BMW-ju, to je nova realnost. Potem daleč zadaj je Audi, še daleč daleč za njima pa vse ostalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Dami3n ()

bambam20 ::
Za normalno ceno lahko kupiš navadno R5 e-tech, ki se pelje super.
V teh časih delati ICE verzije pa nima ravno smisla. Ni razloga, da bi v avto tlačil manj zmogljiv pogonski sklop.
Dej ne sanjaj. Za 32.000€ ima teslo m3 .. Kaj sploh omenjaš polizdelek od renaulta.. Tist z 52 kW baterijo in z vso opremo je dražji od tesle m3 in s pol manjšim dometom. Lol.

iKst_ ::
30k normalna cena? Potem živiva v povsem drugem svetu. Zame je še 10k debatibilno, da je normalna cena, ker bi rabil ohoho let, da bi jih videl. Sicer je pa res, da imaš v SLO samo še višji in nižji sloj, srednjega sploh ni več. Za 30k si včasih dobil Megana RS z 250-300 KM, ali pa Golfa GTI z 220 KM.
Za 10k danes dobiš skuter, ne avtomobila. Megane RS so bili po 30 jurjev 10-15 let nazaj. Inflacija pa to?
Konji pa tudi niso vse. Teh 150 konjev in instant navor elektromotorja v petki je pa dovolj. Ne rabiš vedno 400 konjev.

Ganon ::

iKst_ ::
Za normalno ceno lahko kupiš navadno R5 e-tech, ki se pelje super.
V teh časih delati ICE verzije pa nima ravno smisla. Ni razloga, da bi v avto tlačil manj zmogljiv pogonski sklop.
Dej ne sanjaj. Za 32.000€ ima teslo m3 .. Kaj sploh omenjaš polizdelek od renaulta.. Tist z 52 kW baterijo in z vso opremo je dražji od tesle m3 in s pol manjšim dometom. Lol.
Nov Model 3 je 41 jurjev. Če mi najdeš novo za 32 pa sporoči na PM, grem jutri iskat.
Pa avtomobila nista ravno primerljiva. Tale "polizdelek" od Renaulta je precej večja igračka kot Model 3.

hojnikb ::
OutOfTheBox je izjavil:
Taprav dec bi počakal, da pride SU7 Ultra v evropo, ker bo ziher cenejši in _bistveno_ hitrejši...
Taprav dec kitajca ne bi niti pogledal. Cenejši bo z razlogom, vsaj če bo sledil vzorcem BYD-ja. Pod črto.. bo moralo pretečt dost vode, da bodo kitajci "on par" konkurenčnim evropejcem, kar se kvalitete tiče.
Če je poceni, ni zastonj tako poceni.
Copium is strong with this one.
Su7 ultra bo v evropi zagotovo čez 100k eur.
Porsche teritorij tako rekočše malo dodaš in imaš referenco za športne avtomobile 911. Zelo dvomim da bi neka silna prodaja ker pri nas ne bo ravno cheap
100k€ in 1500 konjev je se vedno zelo zelo daleč od priblizno isto hitre konkurence. taycan turbo gt z 500 manj konji je 250k€+.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

OutOfTheBox ::
Aha.
Vprašaj se raje od kje pobiraš kitajsko propagando. Iz izkušenj boš namreč težko kaj povedal :)
Vprašaj se raje od kje pobiraš kitajsko propagando. Iz izkušenj boš namreč težko kaj povedal :)

OutOfTheBox ::
Su7, BYD? Upam samo da ne boš povedal da voziš MG.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

Bellator ::
OutOfTheBox je izjavil:
Su7, BYD? Upam samo da ne boš povedal da voziš MG.
Kaj pa drugega

Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellator ()

hojnikb ::
Ponavadi najbolj glasni tisti, k še mamo komaj za 20 let starga megana nazicajo, kaj sele da bi kupl svoj avto. Sj hvali pa nihč ničesar ne, sam izpostavi bistveno bolsi value for money proti evropski konkurenci...
Slotech intelligenza, ni kaj.
Slotech intelligenza, ni kaj.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

OutOfTheBox ::
Sj hvali pa nihč ničesar ne, sam izpostavi bistveno bolsi value for money proti evropski konkurenci...
To je ponavadi taktika brandov, ki skušajo prodret na nek trg. Ponudiš več kot konkurenca da te ljudje povohajo. Problem je ker je tukaj lahko velik dvorezen meč, ker dejansko nimaš pojma kaj kupuješ. Veš samo da na prvi pogled dobiš več, na koncu pa boš razliko lahko plačal na dolgi rok.
Ampak drži.. dost brandov ki so danes uveljavljeni so začeli na podoben način in vedno so se dobili poskusni zajčki. Ampak oglaševat tako opcijo kot "the ultimate" je pač no go. In en kitajc še ne pomeni da so vsi kitajci isti, tako kot imamo dobre evropske znamke in krš evropske znamke (če gledamo recimo na zanesljivost).
Skratka, upam da ti bo delal (brez sarkazma).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

hojnikb ::
Če kupujs avto za 5-7 let, te take stvari sploh ne zanimajo. Če pa na 3-4 letni lizing, še pa tolk manj.
Glede na to da majo ti avti 7-8 letno garancijo in da smo vseen v EU, ni straha. Strah je kvečjemu z nemskimi brandi, k ti prodajo avto z half baked softwareom za premium ceno in si nemors nič pomagat, kot da ta polizdelek požiras v času lastnistva (khm VW khwm MB khm itd...).
Kar se pa tiče HW napak, se pa tudi dogajajo pr nemcih. In tudi čakas lahko k bumber; kr poglejmo par let nazaj kako dolgo je folk čakal na določene kose za ID3.
Moj konkretn čungalungec je se 5 let v tovarniski garanciji (6 za baterijo). Obstaja velika moznost, da ga bom ze pred tem prodal. In spet kupis, kar je takrat zanimivo iz stalisca p/p.
Zanesljivost je bistvno bolj pomembna, če kupujes 10-15 let star shitbox z minimalnim budgetom in se je cilj vozit čimdalj za čimmanj.
Btw, SAIC, kateri stoji za MG (pa se ne kup drugih znamk) obstaja ze kake 70 let, tko da verjetno ze vedo, kako se avto skup sestavi. Sj dovolj je zgovorno dejstvo, da se večina evropskih znamk povezuje s kitajskimi za proizvodnjo EVjov. volvo, MB, BMW, PSA grupa, dacia itd itd...
Glede na to da majo ti avti 7-8 letno garancijo in da smo vseen v EU, ni straha. Strah je kvečjemu z nemskimi brandi, k ti prodajo avto z half baked softwareom za premium ceno in si nemors nič pomagat, kot da ta polizdelek požiras v času lastnistva (khm VW khwm MB khm itd...).
Kar se pa tiče HW napak, se pa tudi dogajajo pr nemcih. In tudi čakas lahko k bumber; kr poglejmo par let nazaj kako dolgo je folk čakal na določene kose za ID3.
Moj konkretn čungalungec je se 5 let v tovarniski garanciji (6 za baterijo). Obstaja velika moznost, da ga bom ze pred tem prodal. In spet kupis, kar je takrat zanimivo iz stalisca p/p.
Zanesljivost je bistvno bolj pomembna, če kupujes 10-15 let star shitbox z minimalnim budgetom in se je cilj vozit čimdalj za čimmanj.
Btw, SAIC, kateri stoji za MG (pa se ne kup drugih znamk) obstaja ze kake 70 let, tko da verjetno ze vedo, kako se avto skup sestavi. Sj dovolj je zgovorno dejstvo, da se večina evropskih znamk povezuje s kitajskimi za proizvodnjo EVjov. volvo, MB, BMW, PSA grupa, dacia itd itd...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::
In potem pogledas v evropo, k se evropejc poskus lotit nardit budget EV..
Totalna mizerija v skoraj vseh pogledih. In tale mizerija je celih _1600€_ cenejsa od prej omenjega kitajca, ne ponuja pa nobene omembe vredne prednosti, razn mogoče značka na havbi pa mal bol plush voznja.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
skoraj 2x večji doseg in ene 2x hitrejse povprečno polnjeje (e-c3 ma shit krivuljo) pa več oprem in bolj uporabn infotainment (kar je dost zgovorno, glede na to kako shit je ze v mgju)...
Totalna mizerija v skoraj vseh pogledih. In tale mizerija je celih _1600€_ cenejsa od prej omenjega kitajca, ne ponuja pa nobene omembe vredne prednosti, razn mogoče značka na havbi pa mal bol plush voznja.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
skoraj 2x večji doseg in ene 2x hitrejse povprečno polnjeje (e-c3 ma shit krivuljo) pa več oprem in bolj uporabn infotainment (kar je dost zgovorno, glede na to kako shit je ze v mgju)...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

Caracas ::
Hojnik, se lahko na trepalnice postavljaš, ampak tale tvoj mg je grd superklump tako navzven kot navznoter. Še Fiat v najslabših časih je bil boljši. Ja, kateri Kitajci so ok, sam MG ni med njimi...

hojnikb ::
Again with the copium... Če je tole grdo, potem so tut grdi skoraj vsi francozi, vkjučno z zgornjim citroenom. Ampak to ne spremeni dejstva, da z eC3jem za podobn denar ne nardis niti 150km po avtocesti. In da je poraba večja kot pri kaksni SUV kravi. Pa moč filanja malo bolsa od EVjov izpred 10 let.
In če gledamo se kaksno drugo evropsko konkurenco, ni nič podobnega v tem cenovnem rangu. Verjetno id3 pride se najbolj blizu, je pa zato osnovna verzija tako olupljena, da imas srečo, da ima avto 4 vrata in 4 zvočnike.
Še bo masaker, sploh k prid BYD in podobni bolj resni kitajci na sceno. Potem bo evropejce gor drzal sam se brand recognition.
In če gledamo se kaksno drugo evropsko konkurenco, ni nič podobnega v tem cenovnem rangu. Verjetno id3 pride se najbolj blizu, je pa zato osnovna verzija tako olupljena, da imas srečo, da ima avto 4 vrata in 4 zvočnike.
Še bo masaker, sploh k prid BYD in podobni bolj resni kitajci na sceno. Potem bo evropejce gor drzal sam se brand recognition.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()

Caracas ::
Ko revček copium z najbolj grdim in najslabšim avtomobilom na slo trgu ostale zmerja s copiumom;))
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencinski avto - DilemaOddelek: Na cesti | 2511 (721) | jest10 |
» | kateri majhen (kompakten) SUV? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 17452 (5853) | JazianG |
» | Novi bencinar ali rabljeni dizel (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 8236 (4395) | WizzardOfOZ |
» | Avto za dolge razdalje - omejen budget (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9643 (5822) | delavec44 |