» »

Nenapisana pravila?

Nenapisana pravila?

1
2
»

Utk ::

Tako je, to je čist ločen prekršek od zaviranja tistega spredaj. Ti ne veš 3 sekunde vnaprej ali bo on zaviral upravičeno ali brez veze.

starfotr ::

nodrim je izjavil:

... osebnem mnenju ...

Če se ne morete varno ustaviti, nimate zadostne varnostne razdalje, po definiciji.


To je problem. Folk ima folk neko osebno mnenje, prepričanje. In največkrat je napačno.

Malcolm_Y ::

Mislim, da se večinoma kar strinjamo, da če nekoga nabiješ v rit, si kriv, ne glede na razlog njegovega ustavljanja, ki je lahko čisto neumen.

Še ena misel o prvem postu - spuščanje predse. Sem že doživel, da je nekdo v bližini križišča počakal, spustil drugega predse, posledično sem potem zamudil zeleno.

Jaz moder, grem levo, zelena na semaforju.
Črni čaka, rdeča ustavi, spusti črnega.
Pol zelena ugasne, in čakam na drugo. Če ne bi gospa počakali, bi jo ujel.

netopypy ::

Malcolm_Y je izjavil:

Mislim, da se večinoma kar strinjamo, da če nekoga nabiješ v rit, si kriv, ne glede na razlog njegovega ustavljanja, ki je lahko čisto neumen.

Ne bo držalo čisto vedno, v veliki večini pa bo res - nekdo te jezen prehiti in takoj na trdo zavre, da trčiš, se je že zgodilo in so kamere pomagale razjasniti. Če te zanimajo podrobnosti, lahko navedem še kraj in datum. In kazen!

mojca ::

Moja anekdota o varnostni razdalji, ko sem bila še novopečen voznik.

Nek voznik me prehiti v ovinku in čez polno črto (zapelje direkt pred nos, tako da nisem imela možnosti poskrbeti za varnostno razdaljo). Takoj za ovinkom (beri: takoj, ko me prehiti) čaka policaj in ga zavoljo pravkar videnega prekrška ustavi, zaradi česar voznik pred mano sunkovito stopi na bremzo.

Šlo je na zelo zelo zelo tesno, da nisem trčila vanj. Ampak če bi: kdo bi bil kriv?

delavec44 ::

Teoretično, katero kazen dobiš, če pri zeleni luči na semaforju ustaviš brez razloga? Ali pa ne spelješ?

FlyingBee ::

starfotr je izjavil:

Pešec mora prečkati vozišče brez ustavljanja in po najkrajši poti. Preden stopi na vozišče, se mora prepričati, če to lahko varno stori.

Voznik, ki na križišču zavija, mora dati prednost pešcem, ki prečkajo vozišče, na katero namerava zaviti. Ko voznik pri zavijanju prečka dvosmerno kolesarsko stezo, mora pustiti mimo vsa vozila, ki vozijo po tej stezi.

Nikjer ni napisano, da moraš kazat neko namero, če hočeš prečkat cestišče.

Pri pešcih je na prehodu tako, da če stoji na desni, mu moraš ustaviti, če na levi strani pa šele, ko stopi na vozišče.
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

starfotr ::

Verjamem ti takoj, ko boš pokazal kje to piše v uradnih virih.

FlyingBee ::

to se spomnim iz CPP, ampak je malce bolj podrobno
https://www2.ecpp.si/prehodi-za-pesce-1...
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

c3p0 ::

Če smo že tu, še ena situacija: križišče stranske s prednostno cesto. Iz ene strani stranske je ob konicah ogromno levih vključevalcev na glavno cesto, posledično nastane tudi 100m+ kolona. Za desno, ali naravnost (ki vodi v slepo ulico) pa gužve ni nikoli.

Marsikdo, ki želi levo, torej gre mimo vseh zavijalcev po desni naravnost v to slepo ulico, tam takoj kjer lahko, obrne in nato zavije desno, kjer ima celo prednost pred vsemi ostalimi na stranski cesti. Po CPP je to čisto. Kaj pa drugače?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c3p0 ()

delavec44 ::

To je že stara pogruntavščina in deluje na vsakem večpasovnem križišču, kjer je en krak nesorazmerno bolj zabit. Če je po CPP, ne vem v čem bi bil problem. Znajdi se pravijo.

Enako kot ljudje, ki se prehitro razvrščajo ob zadrgi, potem se pa jezijo na tiste, ki po pravilih peljejo mimo do zožanja.

Utk ::

FlyingBee je izjavil:

to se spomnim iz CPP, ampak je malce bolj podrobno
https://www2.ecpp.si/prehodi-za-pesce-1...

To ni v cpp, je pa "nepisano" pravilo.

c3p0 ::

delavec44 je izjavil:

To je že stara pogruntavščina in deluje na vsakem večpasovnem križišču, kjer je en krak nesorazmerno bolj zabit. Če je po CPP, ne vem v čem bi bil problem. Znajdi se pravijo.

Enako kot ljudje, ki se prehitro razvrščajo ob zadrgi, potem se pa jezijo na tiste, ki po pravilih peljejo mimo do zožanja.


Saj pravim, zakonsko je čisto, a meni se zdi vsaj nekoliko "balkansko". Next level, ki se tudi dogaja: pripelje po desnem pasu pred vse, potem pa se vsili pred levega zavijalca direktno na prednostno.

Zadrga je OK kot si napisal, tam naletiš na paciente, ki se prilepijo sprednjemu za rit, da ja ne bi katerega spustil.

Utk ::

Zadrga redko deluje kot bi morala.
Ker ljudje menjajo pas tam kjer še ni kraj za to. Na Hrvaškem na cestnini se pa lahko zgodi, da se morajo združit 3,4 pasovi v enga. To je pa pol itak kaos.

mirator ::

c3p0 je izjavil:

Če smo že tu, še ena situacija: križišče stranske s prednostno cesto. Iz ene strani stranske je ob konicah ogromno levih vključevalcev na glavno cesto, posledično nastane tudi 100m+ kolona. Za desno, ali naravnost (ki vodi v slepo ulico) pa gužve ni nikoli.

Marsikdo, ki želi levo, torej gre mimo vseh zavijalcev po desni naravnost v to slepo ulico, tam takoj kjer lahko, obrne in nato zavije desno, kjer ima celo prednost pred vsemi ostalimi na stranski cesti. Po CPP je to čisto. Kaj pa drugače?

Saj je vse skladno s CPP. Razen seveda, če je na začetku slepe ulice zapisano, dovoljeno za lokalni promet. Če pa misliš, ali je moralno pa tudi ne vidim vzroka, da bi ne bilo. Je pa pri tem fora, da folk hitro poštudira takšen trik ter se nagnetejo v slepo ulico in nenadoma ta trik postane slabša varinata, kot čakanje za zavijanje v levo.
Jaz včasih, če je za zavijanje v levo res dolga kolona, prakticiram zavijanje v desno in potem obrnem v kakšnem odcepu.

delavec44 ::

c3p0 je izjavil:

delavec44 je izjavil:

To je že stara pogruntavščina in deluje na vsakem večpasovnem križišču, kjer je en krak nesorazmerno bolj zabit. Če je po CPP, ne vem v čem bi bil problem. Znajdi se pravijo.

Enako kot ljudje, ki se prehitro razvrščajo ob zadrgi, potem se pa jezijo na tiste, ki po pravilih peljejo mimo do zožanja.


Saj pravim, zakonsko je čisto, a meni se zdi vsaj nekoliko "balkansko". Next level, ki se tudi dogaja: pripelje po desnem pasu pred vse, potem pa se vsili pred levega zavijalca direktno na prednostno.

Zadrga je OK kot si napisal, tam naletiš na paciente, ki se prilepijo sprednjemu za rit, da ja ne bi katerega spustil.


Ta druga varianta vsiljevanja na drug pas v križišču je bolj sporna. Prvo je odvzem prednosti, drugo pa je polna črta, ki se začne n metrov pred križiščem.

mirator ::

delavec44 je izjavil:

Ta druga varianta vsiljevanja na drug pas v križišču je bolj sporna. Prvo je odvzem prednosti, drugo pa je polna črta, ki se začne n metrov pred križiščem.

Ti si pa popolnoma zgrešil point teme. V nobenem primeru ne gre za odvzem prendosti, temvč za prepušanje prednosti.

delavec44 ::

Po moje si pa ti zgrešil na kaj sem odgovarjal. Torej vsili pred levega zavijalca direktno na prednostno.

c3p0 ::

Če že, gre za izsiljevanje prednosti.

delavec44 ::

Govorimo o CPP. V križišču nevarno zamenja vozni pas, kriv je odvzema prednosti. Za izsiljevanje prednosti v CPP še nisem slišal.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38870939 (62659) BigWhale
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18350438 (46391) floyd1
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50962338 (55528) jype

Več podobnih tem